JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160907/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160907/305935-N-2016.html

<div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 305935 - 2016
              z dnia 2016-09-07 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Warszawa: Dostawa drukarki do kart PVC, laserowego urządzenia grawerującego do metalu oraz lasera grawerującego do pieczęci na potrzeby Biura Ewidencji Osobowej WP.
<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b></div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Jednostka Wojskowa Nr 2063, krajowy numer identyfikacyjny
              010210333, ul.
              Stefana Banacha 
              2,
              00-909 
              Warszawa, woj.
              mazowieckie, państwo
              , tel.
              261 824 121, e-mail
              ozdgw.zamowienia@ron.mil.pl, faks
              261 824 108.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.zamowienia.ozdgw.wp.mil.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: Jednostka Wojskowa</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.zamowienia.ozdgw.wp.mil.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.zamowienia.ozdgw.wp.mil.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />g.walesiak@ron.mil.pl</div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br /><br />
                Adres:
                <br />Jednostka Wojskowa Nr 2063 00-909 Warszwa ul. S. Banacha 2</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Dostawa drukarki do kart PVC, laserowego urządzenia grawerującego do metalu oraz lasera grawerującego do pieczęci na potrzeby Biura Ewidencji Osobowej WP.
<br /><b>Numer referencyjny: </b>045/16<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />3<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Drukarka do kart PVC - 1 szt.
Laserowe urządzenie grawerujące do metalu - 1 szt.
Laser grawerujący do pieczęci - 1 szt.<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>42632000-5<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>30232110-8<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w dniach: 42<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Na potwierdzenie posiadania zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga:
- 	wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, na kwotę każdej dostawy potwierdzonej odrębną umową nie mniejszej niż:
- dla części II  250 000,00 zł brutto,
- dla części III -  250 000,00 zł brutto (na zał. nr 4 do SIWZ).
- Zamawiający uzna za warunek spełniony jeżeli Wykonawca wykaże realizację minimum jednej dostawy w zakresie zbliżonym lub analogicznym do przedmiotu zamówienia, dla każdej części osobno, na warunkach powyżej określonych; <br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  tak
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1)informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13. 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
2)odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji i 
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, zamawiający żąda:
1)próbek - Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą próbek przykładowych pieczątek zgodnie z przekazanym wzorem wykonanych na oferowanym urządzeniu. Przedmiotowe pieczątki należy wykonać na jednym arkuszu gumy w formacie A4. Wycięte pieczątki wraz z odbitkami należy dołączyć do składanej oferty. 
Ze względu na poufny charakter informacji zawartych w pliku zawierającym wzory pieczątek, zgodnie z art. 37 ust. 6 ustawy Pzp, Zamawiający nie udostępni go na swojej stronie internetowej.
Plik z pieczątkami w wersji elektronicznej w formacie Corell Draw 12 można otrzymać po uprzednim złożeniu wniosku na adres email: g.walesiak@ron.mil.pl.
2)certyfikatu dopuszczającego urządzenie do użytkowania na terenie Unii Europejskiej,
3)certyfikatu zgodności (CE), o ile nie jest zawarty w certyfikacie dopuszczającym,
4)opisu warunków zapewniających stabilną pracę lasera (kubatura pomieszczenia, zakres temperatury pracy, wymagane media, itp.),
5)oświadczenie producenta/dystrybutora o spełnieniu minimalnych wymaganych parametrów specyfikacji, oświadczenie o tym, że sprzęt jest nowy i wyprodukowany maksymalnie 4 miesiące przed dostawą,
6)karta katalogowa Producenta w języku polskim oferowanego sprzętu wraz ze zdjęciami oraz rysunkami technicznymi przodu oraz tyłu oferowanego sprzętu,
7)certyfikat ISO 9001:2008 dla Producenta sprzętu obejmujący proces projektowania, produkcji i serwisowania,
8)Deklaracja CE Producenta sprzętu wraz z raportami bezpieczeństwa użytkowania wykonane przez Akredytowaną i Notyfikowaną jednostkę badawczą w Polsce. 
</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60.00</td></tr><tr><td>Okres gwarancji udzielonej na dostarczone urzązenie (nie może być krótszy niż 24 miesiące, nie dłuższy niż 60 miesicy)</td><td>20.00</td></tr><tr><td>Termin realizacji zamówienia nie dłużsy niż 42 dni kalendarzwe od dnia zawarcia umowy</td><td>20.00</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />ZAMAWIAJĄCY zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru WYKONAWCY w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 
1) ZAMAWIAJĄCY dopuszcza zmiany podyktowane zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy, w tym zmiany ustawowej stawki VAT. Wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana o wartość należnego podatku poprzez dodanie do wartości netto wartości należnego podatku VAT, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa;
2)istotnych zmian w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych związanych z przedmiotem zamówienia, które nastąpiły po dniu podpisania Umowy;
3)zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej w miejscu wykonania Umowy,  przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej:
a)o charakterze niezależnym od stron,
b)którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem Umowy,
c)którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności,
d)której nie można przypisać drugiej stronie;
Za siłę wyższą warunkującą zmianę Umowy uważać się będzie 
w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia;
4)zaistnienia okoliczności leżących po stronie ZAMAWIAJĄCEGO, 
w szczególności spowodowanych decyzjami przełożonych lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia Umowy  zmianie może ulec termin realizacji Umowy.
5)gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia Umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania Umowy, zgodnie z SIWZ i Umową.
6)konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można  było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy.
7)Wszelkie zmiany w Umowie mogą być dokonane jedynie na  piśmie 
w   formie  aneksów pod rygorem nieważności.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br />Plik z pieczątkami w wersji elektronicznej w formacie Corell Draw 12 można otrzymać po uprzednim złożeniu wniosku na adres email: g.walesiak@ron.mil.pl.<br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br />Ze względu na poufny charakter informacji zawartych w pliku zawierającym wzory pieczątek, zgodnie z art. 37 ust. 6 ustawy Pzp, Zamawiający nie udostępni go na swojej stronie internetowej.<br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 16/09/2016, godzina: 08:45,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Drukarka do kart PVC<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. drukarka do kart:
a) standard obsługiwanych kart: CR  80, ISO 7810,
b) wymiary: kart 54 mm x 86 mm x 0,76 mm,
c) materiał kart: laminowany PVC, PE,
d) wydruk: kolorowy, dwustronny,
e) podajnik do kart: automatyczny na min. 100 kart,
f) odbiornik kart: automatyczny na min. 100 kart,
g) rozdzielczość druku: min. 300 dpi,
h) prędkość druku dwustronnego kolorowego: min. 100 kart/h,
i) metoda druku:
 kolorowego  termosublimacyjny,
 monochromatycznego  termotransferowy,
j) komunikacja z komputerem: USB 2.0,
k) współpraca z systemem operacyjnym Windows 7 lub nowszym,
l) zasilanie 230 V/50Hz,
m) sygnalizacja:
 błędu wydruku,
 przerwania folii,
 braku kart w podajniku,
 konieczności wykonania czyszczenia,
n) instrukcja obsługi urządzenia w języku polskim,
o) dokumentacja programisty oraz sterowniki dla systemu Windows 7,
p) materiały eksploatacyjne do drukarka:
 taśma do wydruków czarnych  Evolis R2011,
 taśma do wydruków kolorowych Evolis R3011,
 zestaw czyszczący Evolis R5011,
 karta PVC biała (CR-80);
2) Oprogramowanie do projektowania i personalizacji kart:
a) oprogramowanie do projektowania i personalizacji kart z polskim interfejsem językowym,
b) instrukcja w języku polskim,
c) oprogramowanie musi umożliwiać wydruk seryjny na podstawie danych z pliku w formacie MC Excel.
4. Wymagania dodatkowe:
1) wraz z drukarką Wykonawca dostarczy materiały eksploatacyjne:
 taśma do wydruków czarnych  20,
 taśma do wydruków kolorowych  5,
 zestaw czyszczący  3;
 karta PVC biała  1 000 szt.;
2) gwarancja producenta na urządzenie  minimum 36 miesięcy od daty uruchomienia;
3) dostarczone urządzenie będzie fabrycznie nowe;
4) w okresie gwarancji Wykonawca wykona bezpłatne przeglądy zgodnie z zaleceniami producenta zawartymi w instrukcji;
5) czas usunięcia awarii do 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia awarii;
6) w przypadku gdy usunięcie awarii ww. terminie jest niemożliwe, w okresie gwarancji, Wykonawca na czas naprawy zapewni drukarkę zastępczą;
7) Wykonawca zapewni serwis pogwarancyjny.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>30232110-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 42<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60.00</td></tr><tr><td>Okres gwarancji udzielonej na dostarczone urządzenie (nie może być krótszy niż 24 miesiące, nie dłuższy niż 60 miesięcy)</td><td>20.00</td></tr><tr><td>Termin realizacji zamówienia (nie dłuższy niż 42 dni kalendarzowe od dania zawarcia umowy</td><td>20.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Laserowe urządzenie gawerujące do metalu<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Laserowe urządzenie grawerujące z oprzyrządowaniem do grawerowania w metalu: 
a) typ lasera  iterbowy laser światłowodowy;
b) moc wyjściowa minimalna 30 W;
c) chłodzenie powietrzem;
d) wielkość pola roboczego: min 19 cm x 19 cm;
e) regulowana oś Z;
f) prędkość znakowania min. 9 000 mm/s;
g) bezobsługowa praca przez okres co najmniej 6 miesięcy;
h) wymiary max. zewnętrzne urządzenia(szer. x wys. x gł.) nie większe niż:
 szerokość  600 mm,
 wysokość  900 mm,
 głębokość  700 mm,
i) zasilanie 230 V, 50 Hz,
j) szczelna obudowa komory roboczej,
2) filtr wstępnego i końcowego oczyszczania:
a) wymiary gabarytowe: 
 szerokość  do 500 mm,
 głębokość  do 400 mm,
 wysokość  do 600 mm;
 masa  do 50 kg;
b) dwukierunkowe sterowanie (włączane jednocześnie z uruchomieniem operacji laserowych, wyłączanie w momencie zakończenia pracy);
c) urządzenie powinno zapewniać skuteczne usuwanie dużych ilości pyłów i gazów z obszaru roboczego;
d) wygodna wymiana filtra i jego oczyszczania;
e) automatyczna regulacja mocy;
f) panel sterowania ze wskazaniami np. czasu pracy, nasycenia filtra;
g) wytrzymała konstrukcja z blachy stalowej pozwalająca na bezawaryjną pracę w trybie ciągłym.
3) stacja robocza z monitorem, klawiaturą i myszą:
 procesor: Komputer powinien osiągać w teście wydajności SysMark2012 Rating wynik  200 pkt. (oprogramowanie testujące musi być zainstalowane na dysku oferowanym lub identycznym z oferowanym, przy natywnej rozdzielczości monitora M2 i włączonych wszystkich zainstalowanych urządzeniach). Potwierdzeniem spełnienia tego wymogu powinien być załączony przez Wykonawcę, do oferty oraz dostarczonego sprzętu, wydruk z przeprowadzonych testów potwierdzający, że procesor w oferowanej konfiguracji komputera osiągnął wymagany wynik.
 pamięć RAM: 8 GB (2x4096 MB) 1600 MHz możliwość rozbudowy do min 32 GB, dwa sloty wolne;
 HDD: 1 x 500 GB SATA III, 2,5", hybrydowy,, min. 8 MB cache w wyjmowanej kieszeni;
 Grafika zintegrowana z procesorem powinna umożliwiać pracę dwumonitorową ze wsparciem dla HDMI v1.4, ze sprzętowym wsparciem dla kodowania H.264 oraz MPEG2, DirectX 11.1, OpenGL 4.x, OpenCL 1.2, Shader 5 posiadająca min. 16 GEU (Graphics Execution Units) o maksymalnej rozdzielczości nie mniejszej niż: 3840x2160 px @ 60 Hz (cyfrowo) i 1920x1200 px @ 75Hz (analogowo). Wymagane min. 2 wyjścia cyfrowe  DisplayPort, DVI lub HDMI w dowolnej konfiguracji ilościowej pod warunkiem dostarczenia adapterów umożliwiających jednoczesne podłączenie min. 2 monitorów ze złączami DVI;
 napęd optyczny: DVD+/- RW 32x SuperMulti,
 zewnętrzne porty: z tyłu: 4 x USB 2.0, 1 x port szeregowy, 2 x PS/2, 1 x VGA, wejście/wyjście audio, z przodu: 2 x USB 2.0,
 mysz optyczna z rolką do przewijania,
 klawiatura standardowa USB w układzie US,
 zasilacz UPS wolnostojący, podtrzymanie min. 10 minut, 
 monitor: min 22 LCD z aktywną matrycą TFT, 
 komplet sterowników umożliwiający instalację systemu operacyjnego min. Windows 7 za pomocą System Center Configuration Manager 2012 firmy Microsoft (pakiet sterowników pod SCCM 2012) oraz sterowniki obsługujące kartę sieciową i dostęp do dysku w środowisku Windows PE, co najmniej 3.0 lub nowszym (pakiet sterowników do WinPE dla OSD SCCM 2012).
2) listwa zasilająca,
3) samoczynny system chłodzenia powietrzem,
4) marker do pozycjonowania i wizualizacji obszaru grawerowania,
5) oprogramowanie niezbędne do funkcjonowania laserowego urządzenia grawerującego,
6) zestaw okablowania.
7) samoczynny system chłodzenia,
8) zespół wyciągowy dymów laserowych wraz z odpowiednim układem filtrującym,
9) obudowa komory roboczej dla laserów klasy I, zgodna z przepisami bezpieczeństwa EN 954  1 kat. 3,
10) matryca na 12 tabliczek (3 szt.), matryce wsuwane do urządzenia pojedynczo w ściśle określone położenie; tabliczka o wymiarach: wys.  5 cm, szer. - 4 cm, kształt  owal,
11) stolik pod urządzenie, na którym umieszczone będzie laserowe urządzenie grawerujące wraz z monitorem, jednostką centralną, klawiaturą i myszką - musi zapewnić stabilną pracę urządzenia i być elementem jego wyposażenia,
12) oprogramowanie niezbędne do funkcjonowania laserowego urządzenia grawerującego.
"4. Warunki techniczne oprogramowania laserowego urządzenia grawerującego:                                                                                                                      1) prosta i intuicyjna obsługa oprogramowania,
2) oprogramowanie w języku polskim pracujące w środowisku Windows 7 Enterpise (lub wyższym) posiadające dwie aplikacje:
a) aplikacja do projektowania zapewniająca/posiadająca:
- możliwość projektowania rysunków i obiektów graficznych (kody 2D i 3D),
- funkcja wypełniania czcionek i znaków z możliwością ustawienia parametrów: kąta, skoków i wielokrotności przejścia lasera,
- funkcja pozycjonowania  automatyczne pozycjonowanie w oparciu o zdefiniowane punkty (markery),
- funkcja grawerowania na promieniu i kącie,
- podstawowe funkcje edycji danych: dodawanie, usuwanie, przesuwanie, skalowanie, obrót, pochylanie oraz kontrola parametrów dowolnie wybranego detalu,
- ustawienie parametrów obróbki tj. prędkości kreślenia wektorów, grubości linii, parametrów pracy lasera,
- obsługę trybu wektorowego i rastrowego (grey scale),
- obsługiwanie kroju czcionki  Unicode UTF-8,
- obsługiwanie plików graficznych  bmp, tiff, jpeg, jpeg 2000, WSQ, dxf, plt, hpgl,cdr, ai, psd,
- zintegrowanie z fontami Windows,
- możliwość pobierania danych z arkusza kalkulacyjnych Excel, przy minimum 6  ciu zmiennych lub pliku tekstowego,
- możliwość przygotowania layoutu pod pobierane dane z arkusza kalkulacyjnego lub pliku tekstowego z automatycznym zmniejszeniem rozmiaru czcionki przy zapisie nazwiska o trzynastu znakach lub dłuższym,
- możliwość zapisania ww. layotu z zadanymi parametrami grawerowania."
b) aplikacja do sterowania produkcją umożliwiająca:
- grawerowanie z wykorzystaniem przygotowanego layoutu z pobraniem danych z arkusza kalkulacyjnego EXCEL, przy zadanej liczbie tabliczek i powtórzeń,
3) jednostka sterująca oprócz systemu operacyjnego Windows 7 powinna być wyposażona także w pakiet oprogramowania biurowego MS Office w wersji 2013. 
5. Wymagania dodatkowe:
1) trwałość źródła lasera: minimum 4 lata,
2) gwarancja na całe urządzenie  minimum 12 miesięcy. Serwis pogwarancyjny zapewniający wymaganą trwałość lasera określoną w ppkt. 1);   
3) odbiorcą oprogramowania informatycznego jest Biuro Ewidencji Osobowej WP, 00  909 Warszawa, Al. Jerozolimskie 97; 
4) na oprogramowanie narzędziowe i systemowe wykonawca udzieli standardowych licencji (prawo używania) producentów oprogramowania; 
5) wykonawca wraz z oprogramowaniem przekaże dla Biura Ewidencji Osobowej WP na płycie CD instalatory oprogramowania informatycznego;
6) w czasie okresu gwarancyjnego DOSTAWCA wykona po 12, miesiącach, od daty zainstalowania urządzenia, bezpłatny przegląd, konserwację i konieczne regulacje. 
Postanowienia dodatkowe.
1) wymagane jest dostarczenie wraz z ofertą następujących dokumentów:
- certyfikatu dopuszczającego urządzenie do użytkowania na terenie Unii Europejskiej oraz certyfikatu zgodności (CE), o ile nie jest zawarty w certyfikacie dopuszczającym,
- opisu warunków zapewniających stabilną pracę lasera (kubatura pomieszczenia, zakres temperatury pracy, wymagane media, itp.),
2) instrukcja obsługi, instrukcja serwisowa oraz instrukcja BHP, wykonane w języku polskim, zostaną dostarczone wraz z urządzeniem.
DODATKOWO:
1) zapasowy komplet wkładów filtrujących  2 kpl.,<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>42632000-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 42<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60.00</td></tr><tr><td>Termin gwarancji udzielonej na dostarczone urzązenie (nie może być krótszy ni 24 miesiące, nie dłuższy niż 60 miesięcy)</td><td>20.00</td></tr><tr><td>Tearmi realizacji zamówienia (nie łuższy niż 42 dni kalendarzowe od dnia zawarcia umowy)</td><td>20.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Laser grawerujący do pieczęci<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Laser grawerujący do pieczęci: 
a) typ lasera  CO2,
b) moc wyjściowa 40  100 W,
c) soczewka 2,
d) klasa bezpieczeństwa lasera 1,
e) chłodzenie powietrzem,
f) wielkość pola roboczego od 800  do 840 mm od 500  do 540 mm,
g) maksymalna wysokość grawerowanego przedmiotu: 200  280 mm,
h) maksymalna średnica grawerowanych przedmiotów: 100  110 mm,
i) regulowana oś Z,
j) prędkość znakowania min. 1800 mm/s,
k) wymiary max. urządzenia (bez filtrów): 
 szer.  1300 mm,
 głębokość  920 mm, wysokość  1060 mm,
l) zasilanie 230V, 50 Hz,
m) poziom hałasu poniżej 70dB,
n) szczelna obudowa komory roboczej, 
o) klapa robocza oszklona szybą z wbudowanym filtrem blokującym promieniowanie szkodliwe,
p) klapa robocza wyposażona w elektroniczne zabezpieczenie, które automatycznie wyłącza urządzenie po jej otwarciu, 
q) elementy prowadzące, łożyska, silniki zabezpieczone przed kurzem, dymem, pyłem z grawerowania,
r) wymiana lustra, jego demontaż do czyszczenia bez potrzeby ponownej kalibracji,
s) bezobsługowa praca przez okres co najmniej 6 miesięcy,
t) zwierciadła o dużej odporności energetycznej.
Filtr wstępnego i końcowego oczyszczania:
a) wymiary gabarytowe: 
- szerokość  do 700 mm,
- głębokość  do 600 mm,
- wysokość  do 1400 mm;
- masa  do 100 kg;
- pojemność zbiornika na zanieczyszczenia  min. 60 dm3;
b) dwukierunkowe sterowanie (włączane jednocześnie z uruchomieniem operacji laserowych, wyłączanie w momencie zakończenia pracy);
c) urządzenie powinno zapewniać skuteczne usuwanie dużych ilości pyłów i gazów z obszaru roboczego, takich jak drewno, guma oraz filtrację zapachów powstających przy obróbce materiałów;
d) wygodna wymiana filtra i jego oczyszczania;
e) automatyczna regulacja mocy;
f) panel sterowania ze wskazaniami np. czasu pracy, nasycenia filtra, prędkości przepływu powietrza;
g) wytrzymała konstrukcja z blachy stalowej pozwalająca na bezawaryjną pracę w trybie ciągłym.
"3. Niezbędne elementy wyposażenia urządzenia to:
1) stacja robocza z monitorem, klawiaturą i myszą:
 procesor: Komputer powinien osiągać w teście wydajności SysMark2012 Rating wynik  200 pkt. (oprogramowanie testujące musi być zainstalowane na dysku oferowanym lub identycznym z oferowanym, przy natywnej rozdzielczości monitora M2 i włączonych wszystkich zainstalowanych urządzeniach). Potwierdzeniem spełnienia tego wymogu powinien być załączony przez Wykonawcę, do oferty oraz dostarczonego sprzętu, wydruk z przeprowadzonych testów potwierdzający, że procesor w oferowanej konfiguracji komputera osiągnął wymagany wynik.
 pamięć RAM: 8 GB (2x4096 MB) 1600 MHz możliwość rozbudowy do min 32 GB, dwa sloty wolne;
 HDD: 1 x 500 GB SATA III, 2,5"", hybrydowy,, min. 8 MB cache w wyjmowanej kieszeni;
 Grafika zintegrowana z procesorem powinna umożliwiać pracę dwumonitorową ze wsparciem dla HDMI v1.4, ze sprzętowym wsparciem dla kodowania H.264 oraz MPEG2, DirectX 11.1, OpenGL 4.x, OpenCL 1.2, Shader 5 posiadająca min. 16 GEU (Graphics Execution Units) o maksymalnej rozdzielczości nie mniejszej niż: 3840x2160 px @ 60 Hz (cyfrowo) i 1920x1200 px @ 75Hz (analogowo). Wymagane min. 2 wyjścia cyfrowe  DisplayPort, DVI lub HDMI w dowolnej konfiguracji ilościowej pod warunkiem dostarczenia adapterów umożliwiających jednoczesne podłączenie min. 2 monitorów ze złączami DVI;"
" napęd optyczny: DVD+/- RW 32x SuperMulti,
 zewnętrzne porty: z tyłu: 4 x USB 2.0, 1 x port szeregowy, 2 x PS/2, 1 x VGA, wejście/wyjście audio, z przodu: 2 x USB 2.0,
 mysz optyczna z rolką do przewijania,
 klawiatura standardowa USB w układzie US,
 zasilacz UPS wolnostojący, podtrzymanie min. 10 minut, moc rzeczywista 520W
 monitor: min 27 LCD z aktywną matrycą TFT, 
 komplet sterowników umożliwiający instalację systemu operacyjnego min. Windows 7 za pomocą System Center Configuration Manager 2012 firmy Microsoft (pakiet sterowników pod SCCM 2012) oraz sterowniki obsługujące kartę sieciową i dostęp do dysku w środowisku Windows PE, co najmniej 3.0 lub nowszym (pakiet sterowników do WinPE dla OSD SCCM 2012).
2) listwa zasilająca,
3) samoczynny system chłodzenia powietrzem,
4) zespół wyciągowy pyłu i dymu wraz z odpowiednim układem filtrującym (wstępnym i końcowym) z odprowadzeniem powietrza na zewnątrz,
5) system nadmuchu powietrza na miejsce robocze,
6) kompresor umieszczony poza urządzeniem,
7) marker do pozycjonowania i wizualizacji obszaru grawerowania,
8) stolik pod urządzenie - musi zapewnić stabilną pracę urządzenia i być elementem jego wyposażenia,
9) specjalistyczny stolik do cięcia (typu plaster miodu),
10) uchwyt do grawerowania przedmiotów obrotowych,
11) oprogramowanie niezbędne do funkcjonowania laserowego urządzenia grawerującego,
12) zestaw okablowania."
"4. Warunki techniczne oprogramowania laserowego urządzenia grawerującego:
a. prosta i intuicyjna obsługa oprogramowania,
b. oprogramowanie w języku polskim pracujące w środowisku Windows 7 (lub wyższym) zapewniające/posiadające:
- możliwość projektowania, grawerowania rysunków i obiektów graficznych (kody 2D i 3D),
- funkcję wypełniania czcionek i znaków z możliwością ustawienia parametrów: kąta, skoków i wielokrotności przejścia lasera,
- funkcję definiowania stożka dla pieczątek,
- funkcję pozycjonowania  automatyczne pozycjonowanie w oparciu o zdefiniowane punkty (markery),
- funkcję grawerowania na promieniu i kącie,
- podstawowe funkcje edycji danych: dodawanie, usuwanie, przesuwanie, skalowanie, obrót, pochylanie oraz kontrola parametrów dowolnie wybranego detalu,
- ustawienie parametrów obróbki tj. prędkości kreślenia wektorów, grubości linii, parametrów pracy lasera,
- obsługę trybu wektorowego i rastrowego (grey scale),
- obsługiwanie kroju czcionki  Unicode UTF-8,
- obsługiwanie plików graficznych  bmp, tiff, jpeg, jpeg 2000, dxf, plt, hpgl, cdr,
- zintegrowanie z fontami Windows,
- możliwość zapisania ww. layotu z zadanymi parametrami grawerowania,
- wykonanie pieczątek przygotowanych w wersji pozytyw w programie CorelDraw 12 poprzez import pliku z innego komputera."
"5. Stacja robocza oprócz systemu operacyjnego Windows 7 powinna być wyposażona także w pakiet oprogramowania biurowego MS Office PRO w wersji 2013 lub wyższej oraz CorelDraw 12. 
6. Materiały możliwe do obróbki na laserze do pieczęci:
 pleksa, laminaty, powlekane metale (znakowanie), anodowane aluminium (znakowanie), okleiny, ceramika, tkaniny, szkło, guma, drewno, skóra, papier, karton, tworzywa sztuczne, poliester."
"7. Wdrożenie i utrzymanie systemu. 
1) zainstalowanie urządzenia i oprogramowania nastąpi  w Biurze Ewidencji Osobowej WP, Al. Jerozolimskie 97,  00  909 Warszawa,
2) dowóz urządzenia, wniesienie i zainstalowanie we wskazanym pomieszczeniu przeprowadzi wykonawca na własny koszt i ryzyko,
3) wykonawca po zainstalowaniu urządzenia i oprogramowania przeprowadzi szkolenie minimum pięciu użytkowników po zakończeniu którego osobom przeszkolonym nada certyfikaty, osoby te będą uprawnione do szkolenia innych osób.
4) zakres czynności składających się na utrzymanie:
- usługa Help Desk IT  przyjmowanie i rejestracja zgłoszeń dotyczących problemów sprzętowych oraz oprogramowania, wstępna ocena zgłoszonych problemów, zdalne rozwiązywanie problemów (o ile nie wymaga interwencji u klienta), informowanie użytkowników o znanych 
i rozwiązanych problemach, nadzór nad obsługą logistyczną sprzętu,
- serwis on-site  usuwanie awarii sprzętowej na miejscu u klienta, dostarczanie sprzętu zastępczego na czas naprawy (o porównywalnych parametrach), dojazdy do siedziby klienta, diagnostyka oraz konserwacje urządzenia, instalację i konfigurację oprogramowania po naprawach,
- czas realizacji usunięcia awarii do 72 godzin od momentu zgłoszenia. W przypadku braku możliwości realizacji usunięcia awarii w podanym czasie instalacja maszyny zastępczej.
5) elementy podlegające utrzymaniu:
- oprogramowanie systemowe i narzędziowe do sterowania urządzeniem grawerującym  utrzymanie bieżące i wsparcie techniczne,
- urządzenie do grawerowania  utrzymanie bieżące, wsparcie techniczne, przeglądy okresowe. "
"8. Wymagania dodatkowe:
1) trwałość źródła lasera: minimum 4 lata,
2) gwarancja na całe urządzenie  minimum 12 miesięcy . Serwis pogwarancyjny zapewniający wymaganą trwałość lasera określoną w ppkt. 1);   
3) odbiorcą oprogramowania informatycznego jest Biuro Ewidencji Osobowej WP, 00  909 Warszawa, Al. Jerozolimskie 97; 
4) na oprogramowanie narzędziowe i systemowe wykonawca udzieli standardowych licencji (prawo używania) producentów oprogramowania; 
5) wykonawca wraz z oprogramowaniem przekaże dla Biura Ewidencji Osobowej WP na płycie CD instalatory oprogramowania informatycznego;
6) w czasie okresu gwarancyjnego DOSTAWCA wykona po 12 miesiącach, od daty zainstalowania urządzenia, bezpłatny przegląd, konserwację i konieczne regulacje. 
DODATKOWO:
1) zapasowy komplet wkładów filtrujących  2 kpl.,
2) soczewka  2,  2,5- 3."<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>42632000-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 42<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60.00</td></tr><tr><td>Okres gwarancji uzielonej na dostarczone urządzenie (nie oże być krótszy niż 24 miesiące, nie dłuższy niż 60 miesięcy)</td><td>20.00</td></tr><tr><td>Termin realizacji zamówienia (nie dłuższy niż 42 dni kalendarzowe od dnia zawarcia umowy)</td><td>20.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com